Tékozló Homár

Létezik olyan, hogy "a garancia náluk a telefontokokra nem vonatkozik"?

2017.01.16. 09:45 | Homár Hilda | komment

 Hát persze! - vágja rá a GSM Home. Nem egészen úgy van az! - mondják a fogyasztóvédők.

Tisztelt Tékozló Homár!

A GSM Home Hungary Kft.-től vásároltam egy Samsung Galaxy S6 S View Cover telefontokot, melynek a jobboldali rögzítőfülei másfél hónap alatt darabokra repedeztek. A tokot semmilyen különleges hő- vagy mechanikai terhelés nem érte, használata rendeltetésszerű volt.

Miután jeleztem a problémát az üzlet felé, azt a választ kaptam, hogy a garancia náluk a telefontokokra nem vonatkozik.

Ez a válasz nemcsak, hogy a törvényekkel szembemenőnek tűnt, de szembement a saját korábbi állításukkal is. Amikor ugyanis a telefontokot átvettem, mint minden interneten megrendelt termék bolti átvételénél ezúttal is rutinszerűen rákérdeztem a visszavásárlási idő és a garancia biztosítására, amire minden más esethez hasonlóan, ezúttal is igenlő választ kaptam. Az üzlet az Árukereső oldalon „Megbízható bolt” minősítéssel rendelkezik, 163 negatív értékelés mellett, melyek közül csak néhányat idézek:

2016. november 25-én rendeltünk egy Samsung Note 5-öt, a pénzt utaltuk. Közben kiderült, hogy nincs az a készülék, mondták várjunk egy pár napot, hátha lesz. December 9-ig vártunk, majd kértük, hogy utalják vissza az összeget. Most 2017 január 3.-a van és a pénzünk még sehol. A holnapi nappal a budapesti békéltető testülethez fordulok panaszommal.

Soha semmilyen körülmények között nem ajánlanám senkinek a GSM Home-ot. Csak addig korrekt, amíg eladásról van szó, amíg pénzt kap. De ha bármilyen probléma adódik a készülékkel, a szervizelés csapnivaló, nem tartják a törvény adta határidőket. 80 nap elteltével sem tudták megjavítani a telefonom (HTC E8, 93000 Ft), azóta is várom, hogy kapjak helyette egy új készüléket. Szánalmasnak és dühítőnek tartom ennek az üzletnek a működését! Nagyon bánom, hogy kapcsolatba kerültem velük.

Szerintem jobb lenne, ha a tulaj elmenne és venne egy kis jog + alaptörvény + kormányrendeletből egy kis oktatást, mert nincs tisztában vele, panaszkönyv majdnem betelt. Nem egy pozitív dolog.

Novemberben vettem egy készüléket, azért mert SZÜKSÉGEM VAN rá. Egy hónapig működött, majd egy hónapig önöknél volt. Amikor közölték, hogy elkészült, a férjem bement és csodálkozva tapasztalta az üzletben, hogy ugyanazzal a hibával küszködik a készülék, mint amivel bevittük. Ezután megint vártunk legalább egy hetet, majd megérkezett a készülék és egy teljes napot működött is, majd újra visszavittük és férjem mondta, hogy NEM kérünk javítást. A pénzünket szeretnénk visszakapni, mert ugyanilyen készülékre sem tartunk igényt. Főleg nem az önök cégétől ezek után. Ehhez képest most mindenféle előrejelzés nélkül visszaküldik nekünk a most már harmadjára javított készüléket! Mégis hogy képzelik? És a telefont nem veszik fel, az email-jeimre pedig még soha egyszer sem válaszoltak!

A készülék amit kézhez kaptam nem működött. Gondoltam a honlapon leírtak alapján jelzem a problémát. Vissza is kaptam a mail-t, hogy jön a futár érte. Egy hétig vártam, senki sehol. Elkezdtem napokig többször hívni azt a sok telefonszámot, ami a honlapon elérhető. Senki nem vette fel, vagy kinyomtak..... Írtam e-mail-t, válasz: legyek türelemmel. Én türelmes voltam, de nyilván azért rendeltem készüléket, mert nem hetekig akartam várni arra, hogy használhassam is, illetve legalább egy elnézést vagy bocsánat a mondatban nem esett volna rosszul.

Tisztel Boltban dolgozó munkatársak: az értékesítés nem csak addig tart amíg eladom a készüléket, hanem az utána esetleges problémák megoldásának kezelését is. Főleg a mai világban amikor egy esetleges "lehúzó" mail olvasók ezreihez jut el másodpercek alatt. Nagyon nem ajánlom ezt a boltot senkinek! !! !! !

Kedves Mindenki! A saját tapasztalatom a bolttal kapcsolatban az volt, hogy nagyon kedves és aranyos volt a "Fiatalember", aki kiszolgált. Mindaddig míg nem volt gond a telefonnal. Ugyanis a vásárlást követően két hónap múlva vissza kellett vinnem a telefont, mivel nem akart tölteni, ebből az lett, hogy a Drága Fiatalember mikor megkérdeztem mikor lesz kész a vadi új telefonom közölte, hogy két hét múlva. Mondtam semmi gond, akkor kérek szépen cserekészüléket, közölte, hogy Ő azt nem köteles adni, tehát effektíve vásároltam egy 95000 Ft-os telefont és még gondoskodhatok is magamnak csere készülékről, mert a GSM üzletek nincsenek erre kötelezve. Hangsúlyozom mindez egy 1-2 hónapos telefon esetében. Itt már nem volt olyan kedves a Fiatalember, sőt a java most jön, ugyanis nem, hogy két hét alatt készült volna el a telefonom, de mikor érdeklődtem a megadott idő leteltét követően, közölte a "Drága Úriember", hogy csak külföldön javítják a készüléket azért tart ennyi ideig. Hazudott a szemembe mint a vízfolyás, mivel nagy nehezen 2 HÓNAP múlva átvehettem az új készülékemet, még el sem értem a Nyugati tér aluljárójához, már mehettem is vissza, mert nem jól rakták össze, engem hallottak, de én senkit sem hallottam a hívás alkalmával. Visszafordultam, és ha hiszik ha nem ABBAN A KÜLFÖLDI SZERVIZBEN AZONNAL FELVETTÉK A TELEFONT, PERFEKT BESZÉLTEK MAGYARUL ÉS AMI KÉT HÓNAPIG TARTOTT AZT MÁSNAPRA ÉRDEKES MEG TUDTÁK CSINÁLNI.

UNDORÍTÓ ÉS GUSZTUSTALAN A VISELKEDÉSE ANNAK AZ EMBERNEK AKI (KOPASZON csak, hogy beazonosítható legyen) OTT ÁLL A PULT MÖGÖTT, ÉS ÍGY SZOLGÁLJA KI A VEVŐKET.

De semmi gond elég nagy cégnél dolgozom, ahol a belső levelezőrendszerünkön a tapasztalatainkat akár üzletekkel kapcsolatban is elmondjuk és én ott elmondtam. Tudom kevésbé hihető és számotokra annyira az üzletben nem érezhető, de higgyétek el ha nem lett volna ekkora arcod ott a pult mögött, 3500 dolgozóból egy jó pár vevőt küldhettem volna hozzátok, így viszont "TILTOTT VÁSÁRLÁS EBBEN AZ ÜZLETBEN" -nek nyilvánítottam.

Köszönöm MÉG 1X a lehengerlő hozzáállásotokat a vásárlók felé.

Üdvözlettel:
G. Zoltán

Na, vajon létezik ilyen, hogy "a garancia náluk a telefontokokra nem vonatkozik"?

Az általad leírtak alapján  hivatkozhatsz a vállalkozás hibás teljesítésére.

Amennyiben a tok értéke a 10.000 forintot meghaladta, úgy a vonatkozó jogszabály szerint van rá kötelező egy éves jótállás. Ebben az esetben a jótállás kötelezettjének kell bizonyítania a jótállás teljes időtartama alatt, hogy a hiba nem volt meg a teljesítés időpontjában. Amennyiben a tok értéke ezt az összeget nem haladta meg, úgy csak akkor van rá jótállás, ha ilyet a gyártó vagy más (például a kereskedő) kifejezetten vállalt.

Ha nincs a termékre kötelező jótállás, akkor a Polgári Törvénykönyv szerinti kellékszavatossági igényekkel élhetsz a vásárlástól számított 2 évig, elsősorban kijavítással vagy kicseréléssel. Ebben az esetben a vállalkozásnak kell bizonyítania a teljesítéstől számított első 6 hónapban, hogy a hiba oka nem volt meg akkor, amikor vásároltad a készüléket. Ez a gyakorlatban úgy történik, hogy egy ezzel foglalkozó vállalkozástól független szakvéleményt kell kérniük és azt átadniuk számodra.

Amennyiben a fenti igények bejelentése után sem sikerül megoldani az ügyet, úgy javasolt békéltető testülethez fordulni, amely a jogvita megoldását elsősorban egyezség elősegítése útján, ingyen segíti elő.

Jogszabályi háttér:
- 2013. évi V. törvény (Polgári Törvénykönyv)
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
- 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalbaba 2017.01.16. 09:47:39

Akinek nem kell vevő, az álljon csak ilyen módon a törvényekhez... A zinternyet nem felejt;-)

sarostehen 2017.01.16. 10:02:12

Ismét egy vadász aki adócsaló GSM boltba jár vadászi, és csodálkozik ha átbaszák.

enrico palazzo 2017.01.16. 10:04:01

Ez örök probléma. Garancia, jótállás, kellékszavatosság, termékfelelősség. Nem ugyanazt jelenti és nagyon megkavarja azt, aki valamelyik fogyasztói jogát szeretné érvényesíteni. A boltok persze (szét)tárt karokkal várják az embert és amellett, hogy fogalmuk sincs ezekről és leszarják, még ki is oktatnak. Természetesen van kivétel, de lehetne több...

Terézágyú 2017.01.16. 10:14:51

@enrico palazzo:
"Ez örök probléma. Garancia, jótállás, kellékszavatosság, termékfelelősség. Nem ugyanazt jelenti és nagyon megkavarja azt, aki valamelyik fogyasztói jogát szeretné érvényesíteni. "

Jó lenne ha még egy pár ilyen fogalmat belevennének a törvényalkotók a szabályok közé, hogy még jobban megkavarják a kurva népet, aki olyan hülye volt, hogy rájuk szavazott.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 10:17:03

@sarostehen: Ez annál több. Ez egy vadász önéletrajz: mit tettem, és ez miért volt eleve fasság.

Mit lehet ehhez hozzátenni?

Cycmen 2017.01.16. 10:23:37

@Terézágyú: Jó lenne ha még egy pár ilyen fogalmat belevennének a törvényalkotók a szabályok közé, hogy még jobban megkavarják a kurva népet, aki olyan hülye volt, hogy rájuk szavazott.

Igazad van, a Rákosi rendszer jobb volt, nem tettek be ilyen fogalmakat, sőt telefon se volt nemhogy tok hozzá, meg megválasztani sem kellett őket! Sajnos minden jónak vége lesz egyszer!

Terézágyú 2017.01.16. 10:27:17

@Cycmen:
"Igazad van, a Rákosi rendszer jobb volt, nem tettek be ilyen fogalmakat"
Ez így most annyira hülye válasz a mostani érthetetlen fogalmak miatti problémára, hogy csak anyázva tudnék rá válaszolni...

Cycmen 2017.01.16. 10:32:37

@Terézágyú:Ez így most annyira hülye válasz a mostani érthetetlen fogalmak miatti problémára,

Millen fogalmak érthetetlenek? Monnyad nyugottan, én elmegyarázom! Kora reggel meg leanyázhatsz, még kevés behatás ér ilyentájt úgyhogy könnyebben viselem!

Beerhead 2017.01.16. 11:00:39

Az ilyen kopaszemberGSM bótoknak valahogy gátat kéne szabni. Mert a szegény vadász beüti a gógliba, hogy galakszi S9 és a legolcsóbb ajánlatba beleugrik, mert a menő péklapát telefon az kell villantani a telepen, de pénze persze nincs rá. És a legtöbbnek még az sem tűnik fel, hogy nem kap normális számlát meg garit, amíg persze nincs baj. (tudom, hogy most tokról van szó, de az mindegy)

Sluck Ödön 2017.01.16. 11:09:25

Kínzó kérdés: Ez a sok negatív értékelés a boltról mind a tok vásárlása után keletkezett?

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.01.16. 11:18:52

@Sluck Ödön: nem, csak az user azt hitte, hogy ő okos, úgyse baszik rá. Aztán kiderült, hogy mégse.

Sluck Ödön 2017.01.16. 11:28:54

@onlajnok: Csak érdekelne mit gondolt a poszter mi fog történni? Én valahányszor csak benézek egy ilyen boltba rögtön az jut az eszembe mi van lejjebb a használt telefon nepper vagy a használt autó nepper?

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.01.16. 11:31:51

@Sluck Ödön: gondolom azt, amit minden vásárló: hogy amit megvesz, azt örök élet +1 napig fogja használni. De ami elromolhat az ugye el is romlik...

Az ilyen tokokat sokszoros áron árulják itt nálunk, ezért kell Kínából rendelni. Az is ugyanúgy el fog törni, de az itthoni árból rendelhet kapásból 10-et, aztán szívfájdalom nélkül lehet a kukába hajítani.

herk 2017.01.16. 11:38:26

@enrico palazzo:
"Ez örök probléma. Garancia, jótállás, kellékszavatosság, termékfelelősség. Nem ugyanazt jelenti és nagyon megkavarja azt, aki valamelyik fogyasztói jogát szeretné érvényesíteni. "
Olyannyira megkavarja, hogy olyan, mint garancia nem is létezik :-)
Van _szavatosság_ és van _jótállás_.

Serivor 2017.01.16. 11:48:46

"a jótállás kötelezettjének kell bizonyítania a jótállás teljes időtartama alatt, hogy a hiba nem volt meg a teljesítés időpontjában"

Vagyis azt kell bizonyítani, hogy nem volt törött a vásárláskor?!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 12:00:01

@Serivor: "azt kell bizonyítani, hogy nem volt törött a vásárláskor?"

Nem. Ha nem telt el még 6 hónap a vásárlástól, akkor azt kell bizonyítania, hogy nem a vásárláskor fennálló hiba miatt tört el. Pl. ha jól el van hajlítva, feszegetve, és úgy törik el, akkor bizonyított, hogy feszegetés nélkül nem tört volna el. Ha viszont semmi ilyesmi nem látszik, csak úgy elpattant unalmában, akkor olyan szar anyagból volt, hogy már vásárláskor bele volt kódolva, hogy normális használatnál nem fog kibírni fél évet.

Serivor 2017.01.16. 12:16:44

Itt kérem tervezési hiba van: a tervezők nem számítottak rá, hogy a felhasználók feszegetni fogják.

Ilyen alapon minden hiba és semmi sem az, attól függ, hogy nézzük. Akkor az nyer, akinek az ügyvédje jobban ismeri a bírót?

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.01.16. 12:37:04

bit.do/balfaszmarcinakatokja

nesze poszter, 4 euró. Se.
Kérdezném az összegyűlteket, közösségi finanszírozással küldhetjük, vagy legyek én a szponzor?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 13:47:15

@The Crazy One 5tös: Az nagyon sok! Én nem szeretném, ha a telóm árának 10%-áért még plusz tokot kéne rá vennem.

Terézágyú 2017.01.16. 13:53:45

@herk:
""Ez örök probléma. Garancia, jótállás, kellékszavatosság, termékfelelősség. Nem ugyanazt jelenti és nagyon megkavarja azt, aki valamelyik fogyasztói jogát szeretné érvényesíteni. "
Olyannyira megkavarja, hogy olyan, mint garancia nem is létezik :-)
Van _szavatosság_ és van _jótállás_. "

Szar ügy. Államosíccsuk a törvényhozást.

Facelessbook · www.dont.think.so 2017.01.16. 13:58:11

Ha egy megbizhato boltnak 163 negativ kommentje van, akkor mennyi van olyannak, ami nem szamit megbizhatonak? Tovabba, amennyiben sikerult megtalalni az ertekeleseket, nem lett volna oket egyszerubb a vasarlas elott elolvasni?

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.16. 14:11:32

@Terézágyú: rossz helyen kopogtacc. Van több marhaság is, amit az EU-s jogharmonizáció keretében kellett átvennünk.
(ékes példája ez annak, hogy nem csak nálunk dolgoznak agyhalottak)

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.16. 14:12:47

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
"Mit lehet ehhez hozzátenni? "
nos, soroljam?
1., vadász, vadász ... te szopni jársz ide
2., bit.do/votma

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 14:15:00

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: "1., vadász, vadász ... te szopni jársz ide"

Ezt már ő is felismerte.

"2., http://bit.do/votma"

Ez igaz.

joska61 2017.01.16. 14:59:15

Bizonyára igaza van, de g zoltán barátunk kicsinyes, bosszúálló, fenyegetőzik, közben azt várja el, hogy úriemberként viselkedjenek vele.

Darth Revan 2017.01.16. 15:22:58

A szoke drogeria bolti eladot kerdi az ujdonsult kismama:
- Szia, cumitok van?
- Sajnos nem arulunk tokot cumihoz.

Cycmen 2017.01.16. 20:20:49

@Darth Revan:
Bemegy a csontváz az orvoshoz, és mikor meglátja a doki, felháborodva mondja:
- Hát ilyenkor kell jönni?!

Nebel 2017.01.16. 20:58:53

Személy szerint legalább 7 készüléket vettem tőlük. Ebből kettő nekem, kettő a páromnak többit ismerősöknek akik megkértek rá. Tehát évek óta vásárolok náluk. Egy esetben volt garanciális javítás is, kijelzőcsere egy xperia minin. (4 nap alatt kész volt) Soha semmi bajom nem volt velük, teljesen korrekt cég. Ezért is vásárolok náluk évek óta és ajánlom őket másoknak is. Egy törött tok esetében elég nehéz kideríteni, hogy esett a készülék és azért tört vagy anyaghibás darab.

Cycmen 2017.01.16. 21:05:53

A mentőautó az orvossal, a betegszállítóval, a nővérrel és egy gyakorlaton lévő diákkal épp beteghez robog. Egyszer csak váratlanul a mentőautó vezetője elengedi a kormányt, fuldokolva a torkához kap, szemei kikerekednek, nem kap levegőt. A nővérke rendíthetetlen nyugalommal az elsősegély doboz után nyúl, s jól fejbevágja vele. A vezető erre azonnal megnyugszik, megfogja a kormányt, s vezet tovább. Hirtelen a betegszállító lesz rosszul. Fuldokolva a torkához kap, leesik a padlóra, vonaglik, rángatózik. A nővér dühösen őt is fejbevágja a dobozzal. Ettől az azonnal magához tér, leül, mintha mi sem történt volna. Néhány perc múlva ugyanez történik az orvossal is. Nem kap levegőt, sípol, vergődik, görcsösen rángatózik. A nővér ingerülten, hirtelen mozdulattal őt is fejbevágja, amitől ő is magához tér. A diák, aki korábban kővéválva a döbbenettől meg sem tudott szólalni, most az orvoshoz fordulván megkérdezi:
- Harmadéves orvostanhallgató vagyok, a tudásom csupán elméleti. Még soha nem hallottam ilyen szimptómákról. A gyógymód pedig annyira szokatlan, hogy teljesen össze vagyok zavarodva. Nem magyarázná el nekem?
- Ne is törődj vele! A nővér férje tegnap felakasztotta magát. Csak ugratjuk!

Dani23 2017.01.16. 21:32:18

Pont az ilyenek miatt kéne ezeket a boltokat JÓ MESSZIRE elkerülni. De amíg spórolni lehet 1500 forintot egy tokon meg 25000 forintot az iPhoneon meglesz ezeknek a suttyó "adóoptimalizáló" szemeteknek a piaca.

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.01.16. 21:52:49

poszter, te ezt írtad az árukeresőre:
"...az üzlet tulajdonosa már az áru átvételekor egy nem túlságosan megbízható ember benyomását keltette. Egy olyan emberét, aki az aluljáró és a kínai piac félvilági - alvilági környezetében elég pénzt nyerészkedett össze egy üzlet megnyitásához, de akinek a jellemvonásai és az azokból levezethető üzleti morálja megmaradt az aluljáró és a kínai piac szintjén..."

a nepper szerint pedig: "...mikor felhívtam Önt, tisztázni az ügyet, bemutatkozásom után rögtön rámvágta a telefont, esélyt sem adva az ügy rendezésére...."

poszter, te ugye véletlenül sem vagy egy beszari nethuszár?

a nepper meg ha már szélhámoskodik, akkor tegye ésszel: a 10990-es tokot árulja 9999-ért és vita nincs.

herk 2017.01.16. 22:22:14

@Nebel:
"Egy törött tok esetében elég nehéz kideríteni, hogy esett a készülék és azért tört vagy anyaghibás darab."
Semmi baj, szerencsére a törvény egyértelműen fogalmaz, ilyenkor mi a teendő. A bizonyitási teher az eladón van.

Ez hülye 2017.01.16. 22:42:58

Ez hülye.
Szétbaszlak, te szar (Hilda), 1 poszt, az is milyen. Mindegy, amíg távol van szabadabb az élet - de üresebb is, hiszen posztok nélkül fákjúenter.

Manyecska. 2017.01.17. 06:35:26

ez hülye. de jó hogy van Szülés..ill.szűrés gomb. :D

Terézágyú 2017.01.17. 07:34:54

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:
"rossz helyen kopogtacc. Van több marhaság is, amit az EU-s jogharmonizáció keretében kellett átvennünk. "

Az eu kötelezett minket arra, hogy a régi EGY helyett bevezessünk x új fogalmat, mindenféle neveken????

Ez hülye 2017.01.17. 08:48:53

@Manyecs: he? Szűrjem a posztot? Vagy magamat? Az megvan, hogy az ember azért keres társat, hogy legyen valaki, aki megg szabadítja önmagától? Hildával nem nagyon lehet itt másképp beszélni, ugyanis más nem éri el az ingerküszöbét. Igaz, ez se'. Ha meg itt van, akkor meg minden eléri - még a hamvába sült belsőgondolat is.

Cycmen 2017.01.17. 09:23:39

Most akkor garanciális a töke izé....toka a posztolónak? Meg hogy repedezett meg a füle? Rángatta soxor?

Cycmen 2017.01.17. 10:03:09

@Ez hülye: Nokia 3210 + "zokni".

Érdekes, nekem pont így volt!

CID.. 2017.01.17. 10:10:59

@Cycmen: @Ez hülye: :D

Megjegyzem, a legpraktikusabb és költséghatékonyabb megoldás, ha valaki feltétlenül ragaszkodik a tokhoz, és nem a villogás miatt használ mobilt.

Manyecska. 2017.01.17. 11:59:35

@Ez hülye: ja hogy társat!! /?/ amire te gondolsz, az a Tás..! /szop@tás/ :D ON

Cycmen 2017.01.17. 12:06:21

@Manyecs: Az anya nyulat készített az újévi ebédre, amelyet az apa saját maga vágott le. A gond csak az volt, hogy a gyerekek nagyon szerették a nyuszikat, így nem mondták meg nekik az igazat. Ebéd közben a kisfiú, aki nagyon jóízűen eszi a nyulat, megkérdezi:
- Apa, milyen hús ez?
Az apa büszkén mondja:
- Találd ki... adok egy tippet... az anyátok néha szokott így becézni engem!
Ekkor a kislányuk mindent kiköp a tányérba, és azt mondja a testvérének:
- Úristen, nehogy megedd, ez egy fasz!

Cycmen 2017.01.17. 12:11:36

- Este elviszlek vacsorázni, utána sétálunk az őszi illatoktól megült parkban, mint egykor rég, ködbe vesző emlékeink között mi magunk...
- Én az ilyen nyálas szöveget nem értem ám!
- Elviszlek zabálni, aztán megduglak a parki padon, ahol először leszoptál!

Cycmen 2017.01.17. 12:17:16

Az egyszeri vadász bemegy a kupiba. Kérdezi tőle a madam:
- Aztán értesz-e a szerelemhez?
- Hogy értek-e? Két éve úgy lesz.tam egy medvét,hogy azóta nekem gyűjti a mézet!

Cycmen 2017.01.17. 12:19:35

Egy férfi bemegy a patikába, és mutatja az egyik kezét. A patikus megkérdezi:
- Kézkrém?
Erre az ember:
- Nem, öt darab Viagra, öt nővel lesz ma dolgom!
Másnap megint bemegy a férfi és ismét felrakja a kezét. A patikus ránéz:
- Tudom, öt Viagra.
Erre a férfi:
- Nem, kézkrém. Egyik se jött el.

Cycmen 2017.01.17. 12:20:40

Egyedül kommentelek! Hilda biztos megdicsér!

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.01.17. 12:44:02

@Cycmen: én meg talán az egyedüli vagyok, spectator- módba.
Hilda, dolgozni? Semmi?

Manyecska. 2017.01.17. 12:49:05

@Cycmen: ez jó volt, a többi xar. :D "úgy élnek mint a galambok..! t.i. hol az egyik repül, hol a másik....." :DD

Cycmen 2017.01.17. 13:23:57

@Manyecs:
Férj:
- Drágám, ma kereken egy hónapja, hogy nem szeretkeztünk.
Feleség:
- Te.

Manyecska. 2017.01.17. 13:49:33

@Cycmen: tegnap a Kőhalmit néztem, behaltam, némiképp -pont ugyanolyan!- mintha a páromat hallanám, ő ilyen agyas:)) ahogy saját magát szórakoztatja még a hanghordozása stb.is stimmel :)) Na azok tényleg jók voltak!! ON

Manyecska. 2017.01.17. 14:14:33

@Cycmen: Ámerikában már van ateista egyház is vazze!! :D @Ez hülye: lehet hogy breteg a csimóta, ha? Hámos van szezonja!

Ez hülye 2017.01.17. 14:29:57

Lassan 31 órája nincsen poszt. Aki beteg haljon meg! Meg mindenki, aki körülötte van vagy volt vagy lesz/lenne + a rokonság is! Ne csúfítsa itt az emmberi génkészletet.
Amennyiben a pluszjelet csillagnak látja, irasson fel szem-üveget!

Reactor 2017.01.17. 15:27:38

@Serivor: Mi ezen a fura? Büntetőügyben is annak lesz igaza, akinek több a zsetonja. Ha a bűnöző az, akkor ártatlan. Ha az áldozat az, akkor bűnös. És ez sajnos a mindennapi joggyakorlat. Köszönjük a sok szavazónak, remélem elégedettek magukkal.
Fogyasztóvédelmi pernél is az nyer, aki drágábbér' fogad ügyvédet.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.17. 19:53:12

@homár: tehát egy olyan termék csomagolását barmolod szét, ami nem képezi a tulajdonodat?! Úgy mégis, ezt hogy képzeled?! Először fizetsz, aztán bontasz! Azt a futárt is jól orrbabasznám, amelyik megengedi, hogy fizetés előtt -azon kívül, hogy kívülről megnézed, a csomagolás sértetlen- hozzányúlj! Elkezdesz balettozni egy félmilliós TV-vel, kicsúszik a kezedből, 1000darabra törik, és nagyvonalúan közölnéd, hogy nem tetszik a színe, és megtagadod az átvételt/kifizetést?! Mert ehhez lenne bőr a képeden, erre mérget merek venni (ha nem így lenne, akkor ez a posztnak nevezett [del]írás[/del]hányás sem született volna meg). Épeszű emberben fel sem merül, hogy ami nem az enyém, azt nem bontogatom/baszogatom. Ergo, akiben felmerül, az nem épeszű, és ez nem vita tárgya.
gvti is elmehet a faszomba, hogy megint a hülyeséget erősíti.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.17. 20:00:08

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: bacca+, úgy felhúzott az a nyomorult 3.14***, hogy rossz poszthoz kommenteltem :@

@Terézágyú: többekközt 8/30nap, majd 14/14 (elállás, visszafizetés) pölö. had' ne szedjek össze minden faßságot amit a zunijónak köszönhetünk rogharmonizácijó címén, mer' felforr az agyvizem a sok hüjeségtől :(

Hőre lágyuló agyhalott (törölt) 2017.01.18. 07:27:59

Tokon szúrom magam és visszaviszem.

Chris Lamb 2017.01.18. 14:52:53

@Beerhead: Ott a pont cimbora. Megírtad a lényeget. Akinek nincs pénze villantani az ne tegye.
süti beállítások módosítása