Természetesen megkérdezzük a megvádolt céget is az esetről, de ha minden úgy történt, ahogy itt le van írva, akkor az egész ügyben egy helyes dolog van: hogy itt a levél a Homáron.
Tisztelt Szerkesztőség!
Nagyon dühös vagyok a Varga Árnyékolástechnika cégre. 2016. pünkösdkor szerelték be a megrendelt redőnyöket. Egy panel lakás összes nyílás zárójára. Egy év garanciát vállalt a cég. Azt nem kell mondanom, hogy tisztességes számlát nem kaptam, csak a felmérés adatait tartalmazó cetlit, rajta a fizetendő árral. Még 2016 nyarán kiszakadt az erkély ajtóra szerelt redőny gurtni sínje a műanyag ablak zárótokjával együtt. A redőnyt megmozdítani sem lehetett úgy beszorult, ezért az erkélyre sem lehetett kimenni. Ez így maradt több mint egy hónapig. A vállalkozó többször megígérte, hogy kijön és megcsinálja. A végén már fenyegetőzni kellett, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulok. Annak lett hatása, 2 napon belül megjelent és helyre hozta a hibát.
2017 január közepén az egyik szobában kettévált a redőny. Hívtuk a vállalkozót, aki elmondta hogy a nagy hideg miatt lehet. Kültéri műanyag, púrhabos redőnyünk van. Nem értem, hogy miért csak ezt az egy redőnyt tette tönkre a hideg, a mellette lévőt pedig nem.
Két hét alatt 3 időpontot adott, hogy kijön megszerelni, de egyik alkalommal sem jelent meg, de még csak nem is jelezte telefonon, hogy nem fog ideérni. Amikor csak elmulasztotta az időpontot mi hívtuk, de egyszerűen kinyomta a telefont. Azt hiszem, hogy az egy év garancia csak hangzatos frázis a részükről. Senkinek nem ajánlom, hogy tőlük rendeljenek redőnyt, mert ha elromlik akkor egy másik céget kell majd a végén keresni aki helyre hozza az elkövetett hibáikat, természetes plusz pénzért.
Tisztelettel:
B.né, Budapest
Az utolsó 100 komment: