Olvasónk szerint igen, ami akár egy kedves gesztus is lehetne a törzsutasoknak, ha nem számolnának fel érte lóvét, amit aztán az istennek se akarnak visszaadni.
Kedves Homár!
2017. január 11-én volt szerencsém a Wizzair járatával eljutni Izlandra, azonban a hazajövetelt követő elszámolásnál meglepetésként tapasztaltam, hogy a repülőjegyemhez hozzáadtak egy 7000 Ft-os tételt Group Wizzair Discount Club címen. Naivan azt feltételeztem, hogy csak technikai probléma miatt fordult elő és jóváírják. Jeleztem azonnal az ügyfélszolgálat felé, hogy gond van és panaszt nyújtottam be (ID: A733396F). Erre a mai napig semmi visszajelzés nem érkezett, pedig már a hivatalos 30 napos válaszadási határidő lejárt.
Több alkalommal 2017. január 30-án 10:27 és 10:31 órakor próbáltam az emeltdíjas telefonos ügyfélszolgálaton érdeklődni, hogy mi van a beadott kérelmemmel, egyáltalán milyen válaszra számíthatok, mással is előfordult-e már ilyen.
Az ügyintézők készségesen végighallgattak, türelmemet kérték, hogy beszélnek a felettesükkel, majd több perc várakoztatás után se szó, se beszéd bontották a vonalat. Kétszer fordult elő a fenti időpontokban, hogy feleslegesen tartatták velem a vonalat, plusz költségeket okozva ezzel nekem, nem elég a 7000 Ft-os lenyúlás.
Ekkor írtam egy újabb panaszt (ID: d8143481), hogy ez mégis milyen ügyfélkezelés és kérem a korábban beadott, 7000 Ft-os Group Wizzair Discount Club kompenzálását továbbra is. Erre szinte pár órán belül érkezett egy üzenet, miszerint ezen automatikus üzeneten kívül más választ nem küldenek.
Kérdezem, egy olyan komoly cég, mint a Wizzair, hogyan teheti meg, hogy nem válaszol a törvényes határidőn belül egy beadott panaszra? Illetve, hogy olyan választ küldenek panaszra, hogy nem kapok választ?! Az ügyfélszolgálat viselkedésén ezek után már nem is akadok fent.
Kíváncsian várom a további fejleményeket, ugyanis a mai napon EU szintű panaszrendezést kezdeményeztem a Wizzairrel szemben, tekintve hogy 30 napon belül nem válaszoltak a panaszomra és folyamatosan leráznak, bárhol próbálok meg érdeklődni.
Csatolom a képet is arról, miszerint egy beadott panaszra az a válasz, hogy nincs válasz.
Üdvözlettel:
Orsolya
UPDATE
Pont ma kaptam a Wizzairtől választ, miután írtam nekik újra, most már egy dörgedelmesebb hangvételű levelet, hogy milyen alapon nem válaszolnak 30 napon belül a panaszomra. Mellékelem az ügyfélszolgálat válaszát, miszerint a Standard Discount Club tagságimat állítólag Group Discount Club tagságira váltottam át.
Ez több sebből vérzik, ugyanis a mellékelt visszaigazolás alapján standard tagságival rendelkezem, amelyet aktiváltam is. Ha upgradeltem volna csoportos kedvezményre, akkor annak minimum nyoma kellene, hogy legyen a leveleim között, és ilyen levelem nincs a Wizzairtől.
A másik, hogy a Wizzair foglalási rendszerében amikor hozzáadom a különböző szolgáltatásokat a repjegyhez, nincs arra lehetőség, hogy átállítsam a Standard Discount Club tagságot csoportos, Group Discount kedvezményre. Még ha lenne is ilyen gomb (de nincs), semmi értelme nem lett volna a dolognak, hiszen csak két utasra foglaltam.
Elég gyakori utazó vagyok és rendszeresen használom nemcsak a Wizzair, hanem más légitársaságok online foglalási rendszerét. Sosem fordult elő, hogy bármit véletlenül félrenyomtam volna, úgyhogy biztos vagyok abban, hogy itt valami sántít a dologban.
Ráadásul nem egyedi eset. Január elején ugyanerről írt valaki egy cikket, hogy Group Wizzair Discount címen hozzáadtak a repülőjegyéhez egy tételt: http://fapadosinfo.blog.hu/
2017/01/16/az_elmult_evek_ legdurvabb_horrorsztorija_a_ wizz_airnel Nálam is ugyanez történt meg. A problémát a Wizzair ott sem akarta sokáig elismerni, hogy rendszerhibáról volt szó, végül kompenzálták az utast. O.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.23. 10:38:24
He?
Terézágyú 2017.02.23. 10:47:35
Igen, igen, mit nem értesz...???
Terézágyú 2017.02.23. 10:48:45
sarostehen 2017.02.23. 10:51:54
Cycmen 2017.02.23. 11:10:15
Szopni jársz ide vagy repülni?
Cycmen 2017.02.23. 11:10:15
Szopni jársz ide vagy repülni?
Cycmen 2017.02.23. 11:11:38
Tehetséges ugandai buzi 2017.02.23. 11:12:33
:-D
bendeguz1000 2017.02.23. 11:15:19
halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.02.23. 11:36:06
bendeguz1000 2017.02.23. 11:43:21
FDToth 2017.02.23. 12:02:01
kolololo 2017.02.23. 12:44:51
Ne fáradj a válasszal, csukom be az oldalt és újabb pár hónapig ide sem nézek...
Hilda, itt már csak ilyen elmeroggyantak kommentelnek? Igen csak ráférne az oldalra egy moderátor, mert már nagyon gáz, amit ezek a beltenyésztettek művelnek. Mondjuk ilyen volt már évekkel ezelőtt is...
borso 2017.02.23. 12:52:36
Vagy ez is egy tipikus fideszes cég bejegyezve a kajmán szigeteken?
vizsla_barat 2017.02.23. 13:11:25
napinapinapi 2017.02.23. 13:48:03
Persze,nyilvan nem rohognek ki a banknal, ha kozlod,hogy ugyan elvittek,es vissza is hoztak,de van egy hetezer forintos vitad,es szeretnel chargebacket.
Tehetséges ugandai buzi 2017.02.23. 13:52:37
vizsla_barat 2017.02.23. 14:04:58
bendeguz1000 2017.02.23. 14:18:37
Tehetséges ugandai buzi 2017.02.23. 14:22:28
Hun Endorfin 2017.02.23. 14:44:01
halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.02.23. 14:44:51
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.23. 15:10:46
Ez előtt a palacsintásból hármat. Különben nyugi volt ebben a hónapban. Mondjuk poszt se volt túl sok, ahonnan irtani lehetne.
Szartranszplantáció 2017.02.24. 14:54:30