Tékozló Homár

Árat emel, fenyeget és lepicsázza a vevőjét a Boldog kezdet szlogenű bababolt

2017.05.10. 10:12 | Homár Hilda | 66 komment

screenshot_2017-05-09_12_34_20.pngA Pelikán Bababolt szerepelt már a Homáron másfél éve, akkor a stílus és a jómodor hiányzott néhány egyéb dolog mellett az üzlet repertoárjáról. Az, hogy valaki lelkileg amúgy is sokszor labilisabb terhes nőkkel és kisbabás anyákkal gorombáskodjon látszólag minden ok nélkül, olyan valószínűtlennek tűnt, hogy akkor némileg kétkedve fogadtunk a sztorit. Hát ezt a levelet olvasva más megvilágításba kerül az a panasz is, az üzlet Facebookja meg csak ráerősít a 2 levélre. A bolt 11 ember egyöntetű véleménye szerint pont 1 csillagot érdemel, amit írásban kicsit részletesebben is kifejtettek páran. Ezeket a beírásokat a visszatérő bunkó és lekezelő jelzők, valamit az köti össze, hogy mindössze 3 nap (április 29-30 és május 1.) eredményeként kerültek a Pelikán oldalára. Ez valószínűleg nem azt jelenti, hogy vásárlóik csak hosszúhétvégéken írnak minősítést, hanem, hogy időnként törlik a bejegyzéseket, ami szintén elég pff.

Kedves Tékozló Homár!

Azt a tanácsot kaptam, hogy írjak Neked, hátha Te tudsz segíteni nekem, hogyan is tudnék a fogyasztóvédelemnél panaszt tenni, vagy kivizsgálást kezdeményezni egy bolttal szemben (online webáruház és fizikai üzletük is van).

A sztorim röviden:

Egy babakocsit rendeltem online a Pelikán bababoltból 99.900 ft értékben, a megrendelést visszaigazolták. Pár nap múlva megcsörgettek, de kinyomtak, majd visszahívtam őket: közölték még 2 hetet kell várni a babakocsira (ám legyen gondoltam) és mellesleg mostmár 110 ezer ft a babakocsi ára, annyiért fogják nekem is szállítani. Ezen meglepődtem, és mondtam hogy nem tehetik meg, nekem azon az áron szállítsák, amin megrendeltem és amit vissza is igazoltak. Ezután lekezelő módon közölték, hogy ők másnak is el tudják adni a babakocsit, ha nekem nem kell, csinálhatok amit akarok és rám nyomták a telefont.

A férjem visszahívta őket, hogy mégis mi ez a stílus, ők nem tudják teljesíteni a megrendelésbeli feltételekkel a szállítást, de kiröhögték őt, amikor mondta, hogy le fogjuk húzni az értékelésüket google-n, facebookon.

Ez múlt hét pénteken volt, majd csak a biztonság kedvéért vasárnap a megrendelés visszaigazolására írtam egy e-mailt, hogy a pénteki telefonbeszélgetésre hivatkozva lemondom a megrendelést, mivel megemelték a termék árát. Csak hogy írásban is meglegyen. Erre visszaírtak, hogy nem lehet ingyen lemondani a megrendelést, ezért felárat számolnak fel nekem, a terméket meg másnak eladják. Majd még picsának neveztek, meg egyéb személyeskedő sértegetésekbe mentek bele, miközben én erre okot nem adtam, tárgyilagosan lemondtam a megrendelést.

Tehát ők nem tudják teljesíteni a megrendelésbeli feltételeket, de én fizessek felárat, miközben sértegettek telefonban és e-mailben is, valamint fenyegetőztek ... ezzel a fogyasztóvédelemhez szeretnék fordulni. Mit tegyek? Válaszát előre is köszönöm!

Gabriella

Kedves Gabriella, ezt tedd!

Kedves Gabriella!

Számunkra is érthetetlen a vállalkozás ügyfélközpontúnak egyáltalán nem nevezhető hozzáállása, valamint az általuk tanúsított, megengedhetetlen hangvétel is.

Először is jó tudni, internetes vásárlás esetén, ha a vállalkozás visszaigazolja a fogyasztó megrendelését, akkor azzal a megrendelésben foglalt feltételekkel közöttük létrejön a szerződés, melytől utólag a vállalkozás egyoldalúan már nem térhet el. Jelen esetben tehát ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket 99.000.-Ft összegben biztosítja számodra, akkor utólag nem mondhatja, hogy csak magasabb áron tudja odaadni. 

Ilyenkor két lehetőséged van. Továbbra is követelheted, hogy a terméket szállítsák ki a megrendelésben szereplő összegért, vagy - ahogy tetted is - elállhatsz a vásárlástól. A hatályos jogszabályok alapján a távollévők között kötött szerződés (pl. internetes vásárlás) megkötése esetén a fogyasztót az átvétel napjától számított 14 napos határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. A fogyasztó ezt az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Ezen elállási jogot feltételhez, illetve díj felszámításához kötni nem lehet. Elállás esetén az eredeti állapotot kell helyreállítani, azaz ha a szerződő felek már teljesítettek, akkor az eladónak a teljes vételárat vissza kell fizetnie, a vevőnek pedig a terméket kell visszaszolgáltat nia.

A fent leírtakra tekintettel javasoljuk, hogy a vállalkozás által a magasabb vételárról, továbbá az elállás miatti felár felszámításáról küldött tájékoztatás vonatkozásában írásban, belföldi tértivevénnyel ellátott levélben jelentsd be a panaszodat a vállalkozás székhelyére megküldött levélben, miszerint jogszerűen, a 14 napos határáridőn belül éltél az indokolás nélküli elállási jogoddal, amelynek következtében az elállási nyilatkozatodat továbbra is fenntartod, a termék részedre történő átadását nem kéred, a vállalkozás felárat nem követelhet az elállás miatt, és amennyiben már kifizetted a vételárat, akkor kérd a teljes vételár visszafizetését.

A vállalkozás a panasszal kapcsolatban köteles írásban, indokolással ellátva válaszolni neked legkésőbb a törvényben meghatározott 30 napos határidőben. Ha a cég a panaszt elutasítja, dönthetsz úgy, hogy az igényedet az illetékes békéltető testület előtt vagy közvetlenül a bíróság előtt érvényesíted. Azzal kapcsolatban pedig, hogy a vállalkozás nem a jogszabályoknak megfelelően járt el bejelentést tehetsz a lakóhelyed szerint illetékes Járási Hivatalban. 

Felhasznált jogszabály:

- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (itt: http://n jt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?doci d=159096.323416)
- 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól (itt: http://njt. hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=1 67547.337739)
- 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről (itt: http ://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi? docid=30909.330258)
- 2008. évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról (itt: http://njt.hu/cgi_bin/nj t_doc.cgi?docid=117819.331332)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Manyecska 2017.05.10. 10:14:28

Azt olvastam "más megvilágításba kerül az a paraszt" ..jó poszt lesz ez..:D

Sáros Hilda 2017.05.10. 10:15:16

Esetleg látni is lehetne ezeket a picsázós leveleket?
Mert így csak rágalmazás...

(megint a poszter a szent tehén, és a szemét boltos ok nélkül viselkedik így.....)

2017.05.10. 10:19:02

Nekem EZ tetszik az egészből:
"Pár nap múlva megcsörgettek, de kinyomtak, majd visszahívtam őket"
(telefon)költség-hatékonyság!
Pusztulok.

FDToth 2017.05.10. 10:29:36

a gvti tanácsa hülyeség: most küldjön a posztíró tértis levelet a cégnek h nem fizeti ki azt amit jogtalanul követelnek? Ha elállt, akkor nincs már semmi dolga, a babás pereljen ha akar és kérje az elállásból eredő költséget....

2017.05.10. 10:34:15

Ez az ok nélküli, tárgyilagos hangnemre reagált lepicsázás meg sértegetés furi, de simán mindenkinek elhiszem, h igaza van, nem csak egy igazság van a földön, ezt vallom.

Terézágyú 2017.05.10. 10:36:05

Ejjjjj, ezek a vállalkozók.... így viselkednek a kuncsafttal...

Cycmen 2017.05.10. 10:43:07

Az élet nem habostorta Pelikán!

Cycmen 2017.05.10. 10:45:47

Bisztos pacsit akartak írni, csak elgépelték!

neet 2017.05.10. 10:47:13

Én 10ért vettem babakocsit (igaz, tucat éve, de már akkor is minden ismi egy nullával többet kiadott érte.) Most odaadnám ajcsiba a poszternak, kell? Picit poros, napszítta, de teszi, amit kell (gyerek betehető, eltolható, hepinesz), kb mindent tud a bolygó keréktől kezdve a féken át a napvédőn és lábzsákon is túl az üveghegyig.

Kutyahoroszkóp 2017.05.10. 10:47:36

@Sáros Hilda: az igény jogos, de hijába, ha a blogvezető egy ostoba fosarc, ki nem törexik mindenre, mire kőn. Boltos vagy?
@Biriksz_Krokiksz!: te mindig bölcs vagy, korodhoz képest meg mégúgy, bár lehet, hogy több vagy, mint, nade egyszer írj valami fájót is, hogy lássam, ember vagy.

Sáros Hilda 2017.05.10. 10:50:51

@Kutyahoroszkóp: Nem vagyok boltos. De sokszor kiderült már itten hogy a poszterek vagy elhallgatják a rájuk nézve kínos (de nagyon fontos) részleteket, vagy nem is úgy történt a dolog ahogy leírták.
Szóval szeretném én látni azokat a leveleket.

McZozo 2017.05.10. 10:51:31

@FDToth: Attol fugg hogy a vetelarat mar kifizette e a vevo vagy meg semmit. Ha nem fizetett meg semmit akkor igazad van en is azt mondanam pereljen a bolt ha akar valamit ha van bizonyitekom a lemondasrol.
Abban az esetben macerasabb ha mar kifizette vagy eloleget fizetett mert akkor muszaly belemenni a huzavonaba.
Amit nem ertek hogy miert a 14 napos elallasra kell hivatkozni mikor a termek meg kozel stavol meg se erkezett jogilag ez nekem inkabb szerzodesszeges mivel nem a megkotott feltetelek melett akar teljesiteni a bababolt igy felmondom a szerzodest nekem ez nem a 14 napos felmondas korebe tartozonak tunik

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2017.05.10. 10:51:40

És mégis hogy gondolta a felárat behajtani? Fizetett bármit is a posztoló? Zavaros.

2017.05.10. 10:54:17

@Kutyahoroszkóp: izé média-kommunikációs szakos punella vok, most jelentkeztem Cecikéjék világszépe versenyébe, majd szavazz rám! (mind én vok, nem tudsz elhibázni!)

McZozo 2017.05.10. 10:54:29

@Sáros Hilda: egyetertek de jelen esetben a tenyallason az em valtoztat max a dolog szinezetet modositja. Mert gyanitom az teny hogy egy visszaigazolt megrendelest egyszer cask amgasabb aron akart teljesiteni a bolt. Es ez a resz akarmit is csurunk csavarunk jogtalan. Tehat fuggetlenul attol hogy hazisarkany es tajparaszt volt e a vevo (vagy nem) a bababolt elmehet a melegebb eghajlatra mert ugy nem uzletelunk hogy egyoldaluan modositjuk az arat a megrendeles kozben

Cycmen 2017.05.10. 10:58:08

@Sáros Hilda: Nem vagyok boltos. De sokszor kiderült már itten hogy a poszterek vagy elhallgatják a rájuk nézve kínos (de nagyon fontos) részleteket,

Ez tény, viszont az áremelést nem hiszem hogy kitalálta és innentől kezdve én a poszterrel vagyok.

.Manyecska 2017.05.10. 11:02:18

@Cycmen: a sáros tehén meg a vízilovakkal :DDDD

Sáros Hilda 2017.05.10. 11:04:17

@McZozo: Ha tényleg így történt ahogy le van írva, akkor a bolt tényleg jogtalanul járt el. Én ezt egy percig sem vitattam. Én csak a picsázós részre lennék kíváncsi az eredeti levelekkel alátámasztva.
@Cycmen:
Én is ha tényleg így történt. De a poszter több kérdőjelet is hagyott a történetben, és a picsázós részt is csak leírta de nem bizonyította semmivel.

Cycmen 2017.05.10. 11:09:35

@Sáros Hilda: a picsázós részt is csak leírta de nem bizonyította semmivel.

Megnéztem a poszter fészbukját, nagyon cép kislány, a bizonyítás érdekelne! :DDDD

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.05.10. 11:10:46

ez kompi asztala, ő nagyon csípe az ilyesmi történeteket...

2017.05.10. 11:12:47

@kekecke: azt nézem, h ezt pont nem osztotta meg velünk az olvir, h előre fizetett-e, de tippre igen, különben most nem lenne feszkó.
(De majd jön az ebben illetékes kommkolléga, és idecsinálja, csárdzsbekk ;)

Darth Revan 2017.05.10. 11:46:49

" fogyasztóvédelemhez szeretnék fordulni. Mit tegyek?"

ooo, fordulj esetleg a fogyasztovedelemhez?!

Ezen felul minnel tobb kismama forumon oszd meg a tapasztalatodat.

FDToth 2017.05.10. 12:39:27

@McZozo: nem fizette ki. Ha kifizette, akkor is az van, hogy 100% h oda kell adja annyiert, kiveve ha nem realis az ar (pl 99.900 helyett 990 lenne).
A gvti csupa baromsagokat beszele, fordultam mar hozzajuk allasfoglalaesert, es hat en elobb megoldottam az ugyemet, es nemam ugy, ahogyan ok irjak (persze, tertis level, amikor mailen elkuldesz vmit, az 100% megerkezik es az esetek tobbsegeben van visszaigazolas)

Nick-son 2017.05.10. 13:07:19

Ilyet tényleg nem lehet csinálni, nyugodtan állj el a rendeléstől és ha nem annyit adnak vissza amennyit kell akkor a fogyasztóvédelemnek lépnie kell akármilyen tehetetlen szerv erre mozdulniuk kell.

3 okból szoktuk odaadni az eredeti áron, ha nálunk előfordul ilyen.

- Se időnk, se kedvünk nincs ilyeneken vitatkozni a vevővel.
- Tényleg annyiért kell adni amennyiért megrendelte.
- Az ügyfél 10 embernek el fogja mondani micsoda jó vásárt csinált és ez többet ér bármilyen más marketingnél.

Sáros Hilda 2017.05.10. 13:14:14

@Cycmen: Azért a cég Fb oldalát megnézve meg is érdemli ha innen rendelt.

KaTe 2017.05.10. 14:08:32

Na jó, elolvastam. Kezdeném:

...A webáruház ÁSZF-je szerint, először küldenek egy automatikus visszaigazolást, ami NEM minősül ajánlattételnek. Gabriellától kérdezném, hogy a visszaigazolást a rendelés leadásától számítva hány napon belül kapta meg?

...Gabriella az automatikus visszaigazoláson kívül kapott -e más visszaigazolást a bepanaszolt cégtől?

...Ha Gabriellát telefonon tájékoztatták arról, hogy a szóban forgó babakocsit sajnos csak drágábban tudják értékesíteni, illetve, hogy a szállítás előreláthatólag 2 hetet vesz igénybe, akkor a cég részéről a visszaigazolás ténylegesen ekkor történ(hetet)t meg, amit Gabriella vonakodott elfogadni. Ebből én arra következtetek, hogy a szerződés nem jött létre.

Gabriella férje tök feleslegesen fenyegetőzött facebook meg google bejegyzésekkel. Az említett feláras elállás az ÁSZF-ben sehol sem szerepel, tehát nem is lehet komolyan venni, kivéve, ha Gabriella olyan terméket rendelt (amiről ténylegesen visszaigazolást is kapott) ami egyedi gyártású, direkt Gabriella igényeire szabva készül(t) - ebben az esetben Gabriella részéről elállásnak nincs helye. Minden más esetben ott 14 napos elállás, felár nélkül.

Gabriella lepicsázásáról gondolom nem készült hangfelvétel, ellenben meglehetősen aggályos, ha egy cégtől a visszaigazolást telefonon kell kikényszeríteni. Szóval én csak azt tudom javasolni, hogy se Gabriella, se más ne vásároljon az említett webáruházban. Majd jövőre úgy is megnyílik az Egerészölyv bababolt, vagy valami hasonló bullshit elnevezéssel, ahol ugyanez a cég ugyanezzel a hozzáállással kopaszthatja le ugyanazon embereket, akik képesek egy ilyen trágyadombról bármit is vásárolni.

.Manyecska 2017.05.10. 14:08:56

Nekem Meniére-szindrómám van, bármikor körbe tudom hányni őket csak szóljatok hová kell menni!!!! :P

.Manyecska 2017.05.10. 14:17:39

..mondjuk az Uzsokiban nincs bótjuk? az volt hétvégén az ügyeletes kórház..:D

Cycmen 2017.05.10. 14:32:14

Gödénytől babakocsit????:?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 14:40:55

@neet: +

@Cycmen: "pacsit akartak írni"

:))

"én a poszterrel vagyok."

Én is. Hogy áll a meccs?

enrico palazzo 2017.05.10. 15:28:04

@KaTe: Ez így egy tök korrekt okfejtés a részedről. Ha egyedi terméket rendel, akkor sem variálhatnak amúgy a vételárral, szóval még akkor is elállhatna. De a csúcs akkor is az, hogy ők telefonban igazolnak vissza? Egy magasabb árat? És ezután akarnak "kötbérezni"? :) Anyjuk picsáját...

lakit 2017.05.10. 15:41:25

Nekem ez "tetszik": "A honlapon feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak, amelyek tájékoztató jellegűek, éppen ezért nem minősülnek konkrét ajánlatnak, az árváltozás jogát fenntartjuk. Az aktuális árainkról kérjük érdeklődjön üzenetben!"

KaTe 2017.05.10. 15:43:08

@enrico palazzo: Nem mondtam, hogy a bolt korrekt, csakhogy a szerződés nem jöhetett létre, mivel a posztoló nem fogadta el a megváltozott feltételeket. Semmi gond, ha kifizette, a pénz visszajár, ha nem, akkor pedig egyszerűen törölni kell a megrendelést, posztoló nem kötelezhető semmilyen kötbérre. Sajnos ez is olyan sztori, amiből valami részlet biztosan hiányzik, merthogy szerintem épp eszű eladó nem mond ilyet egy vevőnek se szóban, se írásban.

enrico palazzo 2017.05.10. 15:56:17

@KaTe: Ez nem eladó, hanem olyan kicsit, mint a "100-ér a paradicsomot" kereskedelmi csoportosulás. Egyetértünk amúgy, de még eccer leneírdhogy: ÉPP ESZŰ" :)

Kutyahoroszkóp 2017.05.10. 15:57:18

Bababolt=kuryabolt. A kisgyerekek a kutyákkal egyenlőek és nem szabad túl nagy jelentőséget tulajdonítani létezésüknek. Voltaképpen a kutyák számára több figyelmet érdemes fordítani. A gyereket úgy is elbasszák. Neveletlen kis szar lesz, majd egy féreg kifejlett fos.

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.05.10. 18:33:15

Szily Laci. Szerettük is meg nem is, olyan amilyen, de egyet elvitatni tőle nem lehet: bámulatosan következetes volt. Például remek modszert alkalmazott, ha megcsappantak a kommentek: ráposztolt a szar posztra.

Hilda, maga újságírónak tartja magát?

Cycmen 2017.05.10. 18:46:32

@The Crazy One 5tös:Hilda, maga újságírónak tartja magát?

A megfejtők között 1kg. öklözőzsírt sorsolunk ki!

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.05.10. 18:49:46

Cicmen téved, ugyanis kilós öklözőzsír nincs. 1360 grammos a nyeremény, itte:
www.arukereso.hu/sikosito-c4152/crisco-oklozo-zsir-1360g-p51847463/

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 19:35:19

@The Crazy One 5tös: "újságírónak"

Újság... újság... újság... megvan! Nem ír, azzal törölget.

chili wili 2017.05.11. 06:10:20

@FDToth: kivéve ha előre fizetett (ahogy a webáruházakban szokás).

joska61 2017.05.11. 07:43:33

@lakit: Ez nagyon sok webáruháznál így van. Ugyanis nincs raktárkészletük, megrendeléskor szaladgálnak a nagykerekbe. Egyébként nem netes boltként még az örök emlékű electroworld is így csinálta...

kékmosoly 2017.05.11. 08:12:54

Mire kell felárat fizetni?? Nem vilagos, de még hajnal van.

aptikjampó 2017.05.11. 09:31:19

Hilda te szerencsétlen barom állat vízfejű mongolidióta kretén aljas trágyadombravaló gennyhalmaz ótvar csúszómászó gyökér!

aptikjampó 2017.05.11. 09:41:54

@The Crazy One 5tös: te vagy b+? engem megint kitiltott ez a retek.

aptikjampó 2017.05.11. 09:43:45

Mi ez a csend? Azt ne mondjátok hogy érettségiztek! Néhányra mondjuk ráférne. :DDDDDDDD
Na kitiltatom magam ezzel is!

aptikjampó 2017.05.11. 09:59:41

Na meglett az ok is, a hülye véglény most olvasta el az uszodás kommentjeimet.

aptikjampó 2017.05.11. 10:09:09

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: jóvan azt hittem az öklözőzsírosért tiltott.

hir6kommentár 2017.05.12. 12:21:15

www.albatrosz-babaaruhaz.hu/page.php?id=5 csak hogy megmaradjon az utókornak, hogy 2 webshopot is futtatnak... (bár lehet van még pár madaras shopjuk...)

melaena 2017.05.15. 06:08:32

@joska61: ezzel nincs is gond addig,amig a nagykeres arlista szinkronban van a bolttal,es a vasarlas pillanataban be is foglaljak a termeket.

joska61 2017.05.15. 08:46:52

@melaena: Szerintem van vele gond, mert az esetek nagy százalékában semmi semmivel nincs szinkronban. Nem csak az árak, hanem a raktárkészlet sem, tehát még ha árban rendben is van, akkor jön a levelezés, hogy épp nincs, majd várunk, hogy a nagykerbe megjöjjön a cucc. Nekem még mindig az a véleményem, hogy egy boltnak boltnak kell lenni, nem közvetítőirodának.

melaena 2017.05.15. 11:51:06

@joska61:
Jo esetben minden szinkronban van, mert az ezek automatizalasaat segito API-ok 10-15 ev tokeletesen mukodnek.
A gond inkabb a pitianerekkel van,akik kezzel toltik fel az arakat,es a nagykert,disztributort megkerulve szurkeimportoznak.

melaena 2017.05.15. 11:54:25

@melaena:
De tegyuk hozza :
altalaban az az elvaras,hogy webaruhazas arakon szeretnenek az emberek raktarrol vasarolni.

A piac a legtobbszor egy nagyon egyszeru szolas alapjan mukodik :
"Mi olcson ,gyorsan es jol dolgozunk. On ezek kozul kettot valaszthat"

joska61 2017.05.16. 09:18:57

@melaena: A "jó eset" kifejezés a kulcs. Ha olyan sok lenne a jó eset, nem lenne ennyi poszt a homáron, akár a nagyobbnak gondolt kereskedésekkel kapcsolatban.

Budapest Babaáruház 2017.05.29. 16:18:18

Kedves z üzenet hamis lehet. A Gmail nem tudta ellenőrizni, hogy az üzenetet valóban az Ön fiókjából küldték-e. További információ
Új vásárlói rendelés
Balogh-Reményi Gabriella egy új rendelést adott fel. A rendelés részletei a következők:

Rendelés #10936 (2017-04-25)
Termék Mennyiség Ár
Kunert Lavado 3in1 - Világosszürke
Váz színe: Fehér
Kerék típusa: Fújtatott 1 99900 Ft
Részösszeg: 99900 Ft...BővebbenHilda!
süti beállítások módosítása