Tékozló Homár

Az Edigital képtelen kijavítani 3 db számlát 8 hónap alatt

2017.06.07. 16:41 | Homár Hilda | 39 komment

unnamed_1_2.jpg

Az őszi levelek már rég lehulltak, a téli fagyoknak is annyi, már nem is emlékszünk az első hóvirágokra, a fecskékről nem beszélve, akiknek már a fészekalj is kirepült azóta, elmúlt a tavasz, beütött a nyár, Dani könyvelője megőszült, Dani pedig még mindig várja, hogy az Extrem Digital kijavítson neki 3 számlát, amit még tavaly novemberben rontott el neki.

Tisztelt Homár Blog!

Az Edigitalnak hívott csürhétől vásároltam Black Friday alkalmából 3db terméket(neten), cégemnek kártyával. A számlázási adatokat jól töltöttem ki, mégis egy előző megrendelés alkalmából eltárolt névre készítették el az összes számlát. A rendelési oldalon és a számláknál is látszik, hogy cégnévre kértem a számlákat, amit mégis a nevemre állítottak ki. Na ezzel a kis rendszerhibával kezdődött a kálváriám.

2016. November

- Ügyfélszolgálat hívás, 20 perc után a kis 16 éves csaj azt közli hogy ő ez ügyben nem tud tenni semmit, hívjam vissza ugyan ezt a számot és válasszak egy másik menüpontot, mert kapcsolni sem tud.
- Visszahívás megint 20 perc, majd közölte az úr, hogy fogják javítani a hibát.
- Egy héttel ezután írtam több email is nekik, válasz egyikre sem jött.

December

- A hónap közepén jött egy automata email, egy 0680-as számmal, amit külön a kiemeltem meg****atott ügyfeleknek hoztak létre, várakozás nélkül jön egy ügyintéző! Jópont! Nosza, fel is hívtam, ekkor közölték, hogy emailben tudnak küldeni egy számlamódosító dokumentumot, amivel KÉRVÉNYEZHETEM a számláim módosítását. Hát legyen, benyeltem hogy az Edigital hibája miatt még én nyomtassak, szkenneljek stb.
- Természetesen semmi válasz, viszont volt iktatószámom! Egy hét múlva megint telefon, pénzügyön van az ügy, nem tudnak semmit tenni.


- A két ünnep között is felhívtam őket, hogy sürgősen kéne a számla, ugyanis nagy szívás lesz lekönyvelni egy 2016-os tranzakciót, 2017-ben kiállított számlával. Ígérgettek minden rendben lesz. Ok.

2017. január

Persze nem lett. Az évet kezdtem a hívogatásukkal, ígérgettek újra, határidőt adtam nekik, homárral fenyegetőztem, nem érdekli őket semmi. A mai napig, 01.15-ig nem tudtak kijavítani 3db számlát. 3db számláról van csak szó, nagyon ki vagyok akadva ettől a hozzáállástól, az ügyfeleket magasról le****juk viselkedéstől.

Órákat telefonáltam, emaileztem, mindezt az Ő rendszerhibájuk miatt. Az egész tetves céget el kéne törölni a föld színéről és sóval szórni be a helyét.

Üdv.:

Daniel

Január végén  rákérdeztünk, történt-e valami előrelépés az ügyben:

Kedves Homár!

Természetesen nem. 2 email írtam azóta nekik, semmi. Egyszer hívtam is őket, szokásos lepattintás.. Jogilag lehet valamit tenni? Van erre valami jogszabály? Már a könyvelőm is hívott hogy kellenének a számlák, elég nagy probléma lesz ez így, nem tud zárni.

Üdv.:

Dániel

Dani május végén jelentkezett legközelebb azzal a teljesen extrém hírrel, hogy még mindig nem történt semmi. Kértük, hogy meséljen. Megtette:

Tisztelt T. Homár!

Talán segítene, ha a nyilvánosság is látná, hogy ezt a céget mennyire nem érdeklik a vásárlók.

Jelenleg több mint 6 hónapja várok a javított számlákra, mert ugye egy rendszerhiba miatt rosszakat kaptam. Lényegében semmi előrelépés nem történt azóta.

Szinte minden hónapban írtam egy levelet. A legtöbb emailre egyszerűen nem válaszolnak. Már random @edigital.hu email címekre is elküldtem a levelem(penzugy, informatika, konyveles stb) hátha úgy majd észreveszi valami magasabb beosztású és rájön hogy ez így nem jó.

Decemberben létrehoztak egy külön 0680-as számot a kiemelten megszivatott(gondolom a hosszú ideje nyitva lévő ticket-ek miatt) ügyfelek részére és ezt elküldték mindenkinek e-mailben(akinek régóta húzódó ügye volt). Ezen nem volt várakozás, zene, közvetlen bekapcsolt a legjobb idegrendszerrel  rendelkező ügyfélszolgálatoshoz, Zsuzsannának hívják. 

Tőle tudtam meg Januárban hogy éppen pénzügyi zárás van, ezért nem nyúlhatnak a 2016-os számlákhoz.

Ezután 1-2 hónappal azt mondta hogy minden egyes számlamódosítást a pénzügyi igazgatónak kell jóváhagynia.. és ő nagyon elfoglalt.. Kicsit úgy érzem magam mint a Banános Joe, és én is legszívesebben azt tenném, ezzel a bizonyos igazgató úrral.

Március körül már megszüntették ezt a telefonszámot.

Már mástól is hallottam hogy az edigital rendszere hulladék és össze vissza keveri a felvett számlázási címeket. Egyik telefonbeszélgetés során el is mondták hogy igen, ilyen rossz a rendszerük, ha egymás után több rendelést leadok, az utolsó adataira átmódosítja az összeset.

Összefoglalva ez a banda nagyon magas lovon ül, az ügyfélszolgálat és az ügyfélkezelés egy nagy nulla, a leppatintás megy folyton. Megérdemelnének egy jó nagy pofont, bírságot ezért a viselkedésükért. 

Fél éve várok a 3 db számlám módosítására, ami a rendszerhibájuk miatt lett rossz. Csatolom az utolsó, márciusi levelüket, ha szeretnéd elküldöm az összes válasz nélküli levelem screenshotjait is.

Üdv,

Dani

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

8cadik crazy one a vannabí pank 2017.06.07. 16:47:19

már csak a fogyasztót keressük meg a történetben...

Terézágyú 2017.06.07. 16:54:05

"Ügyfélszolgálat hívás, 20 perc után a kis 16 éves csaj azt közli"

Bemondta az életkorát is???

cmx85s 2017.06.07. 16:59:39

Végülis, tökmindegy, hogy magán, vagy céges, szívás mindenképpen, hogy rossz címre kap számlát.
Edigitalnak tipp: külön adattábla a címeknek, ügyfélkóddal, és egy nagy kövér egyedi azonosítóval, amit a rendszer legenerál, és azt az azonosítót eltárolni a számlához.
Szívesen.

Terézágyú 2017.06.07. 17:01:12

"Már random @edigital.hu email címekre is elküldtem a levelem(penzugy, informatika, konyveles stb) hátha úgy majd észreveszi valami magasabb beosztású és rájön hogy ez így nem jó."

Jó módszer. Neked is szoktak az ügyfelek minden címedre, illetve a dolgozóid címére is emileket küldözgetni összevissza, tisztelt cégvezető?

Terézágyú 2017.06.07. 17:03:54

@cmx85s:
"Edigitalnak tipp: külön adattábla a címeknek, ügyfélkóddal, és egy nagy kövér egyedi azonosítóval, amit a rendszer legenerál, és azt az azonosítót eltárolni a számlához. "

Hát pont ilyesmi történt, nem?
Hogy hiába adta meg a céges címét/nevét, ha a megadott számlaszáma szerint - egy korábbi rendelés alapján - az Kovács Jánosé...

Tikakukac 2017.06.07. 17:40:55

@Terézágyú: Gondolom a poszter képes arra amire én 1 hónap betanítás után: ha elcsesztem a számlát javíttatom és max 2 napon belül már az ügyfélnél van :)

cmx85s 2017.06.07. 18:08:02

@Terézágyú: Nem, mert ha ez történt volna, akkor az új címet új azonosítóval letárolta volna a cím megadásakor, majd a rendelésadatokhoz már ezt a címazonosítót mentette volna.
Itt azonban valamiért a két cím összekeveredett, gyanítom, hogy a rendszer csak egyetlen címet tárol a felhasználó adataival együtt - tehát, amit először (vagy utoljára?) adott meg, azt a címet használta a többi számla előállításához is. Mert említ valami olyat a poszter, hogy saját magának is rendelt, meg a cégnek is.

kozkozkoz 2017.06.07. 19:04:28

Tértivevénnyel levél a székhelyre? Panaszkönyv?
A szaros email nem bizonyíték.

Tehetséges ugandai buzi 2017.06.08. 00:28:04

Odáig olvastam, hogy edigital...

Aztán kiikszeltem ezt az oldalt. Jelen hozzászólást már meg sem írtam.

Dikusz 2017.06.08. 00:53:22

@8cadik crazy one a vannabí pank: énvagyokénvagyok a fogyasztó.
Az igaz, hogy nem ebben a történetben, de épp ma rendeltem a neten tőlük egy fényképezőgépet a hozzávaló tartozékokkal. Felajánlotta ugyan az ingyenes házhozszállítást, de nem fogadtam el. A hozzám legközelebb lévő üzletbe kértem. Ott helyben is fizetem. Eddig se volt gond, vélhetően most sem lesz. Ha mégis akkor nemírom meg a Homárra.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.06.08. 00:58:01

Ne félj, ennél nagyobb seggfejek ám.
Tértis levélben küldtek fizetési felszólítást, különben felszámolnak. Szépséghiba, hogy magánszemély vagyok, így nehéz lesz felszámolni. :D

8cadik crazy one a vannabí pank 2017.06.08. 07:59:14

@Dikusz: és hol az önsorsrontás? Így aztán tényleg nem lesz belőled poszter...

VIC20 2017.06.08. 08:37:15

Azt nem értem, hogy miért nem írt bejelentést a NAV-nak? (Tértis levélben.) Pár napon belül meglett volna a kijavított számla.

mel gibson 2017.06.08. 08:45:33

Világosítsatok fel légyszi!
Hogy lehet összekeverni céges számlázási adatokat egy magánszemély adataival.
A cégnek is az a neve, hogy Dani??
Nem ugyanaz a név, nem ugyanaz a számlaszám, a cím, semmi.

Sáros Hilda 2017.06.08. 08:56:10

Tértis levél.. ha ez nem segít akkor bejelentés a NAV felé.

Terézágyú 2017.06.08. 09:00:34

@cmx85s:
"Nem, mert ha ez történt volna, akkor az új címet új azonosítóval letárolta volna a cím megadásakor, majd a rendelésadatokhoz már ezt a címazonosítót mentette volna.
Itt azonban valamiért a két cím összekeveredett, gyanítom, hogy a rendszer csak egyetlen címet tárol a felhasználó adataival együtt - tehát, amit először (vagy utoljára?) adott meg, azt a címet használta a többi számla előállításához is. Mert említ valami olyat a poszter, hogy saját magának is rendelt, meg a cégnek is. "

Hát éppen erről beszélek, hogy az edigital eltárolta hogy kovácsjánosnak EZ a címe, és automatikusan ezt a címet írta a számlára akkor is, amikor kovácsjános már a Számlacsaló Kft nevére szerette volna a számlát kérni...

esszentiále parókiakomédia 2017.06.08. 09:34:12

@cmx85s: nem tökmindegy, más az elszámolás, technikailag is, számszerűleg is.

cmx85s 2017.06.08. 09:48:58

@Terézágyú: igen, ezért kéne a külön tábla a címeknek, így lehetne Gipsz Jakabnak 5 különböző címe, amelyiket épp kiválasztja, annak az azonosítója mehet a rendelésadatokat tartalmazó táblába, majd a csomag összeállításakor a címbe az azonosító szerinti cím mehetne. Ugyanez működhetne a Számlagyár Bt esetében is.

Sáros Hilda 2017.06.08. 09:50:44

@cmx85s: Logikus, ha valakinek van 3 cége ne kelljen 3 regisztrációt kezelnie.
Amúgy elég alap dolog. Programozó iskolában elég hamar tanítják az n+1 kapcsolatot.

Terézágyú 2017.06.08. 09:56:26

@cmx85s:
"igen, ezért kéne a külön tábla a címeknek, így lehetne Gipsz Jakabnak 5 különböző címe, amelyiket épp kiválasztja"

1. ezt én értem, de éppen ezt mondom, hogy önmagában az, hogy benne van egy cím, és azt be se kell írni újra, automatikusan beíródik, ez már egy feature akart lenni :)
2. de nem lett az, mert ilyen %!%=%(-ek a programozók :)

Sáros Hilda 2017.06.08. 10:03:09

@Terézágyú: "2. de nem lett az, mert ilyen %!%=%(-ek a programozók :)"

Nem a programozó a hülye.. a programozó azt csinálja meg amit kérnek tőle. Ha ilyen sz@rt kérnek, akkor max elmondja a tanácsait, amit vagy meghallgatnak, vagy nem. A végén úgyis az van amit a megrendelő akar.
Ha nekik fixa ideáljuk, hogy a szart akarják használni, akkor a programozó megcsinálja azt. Ő ígyis-úgyis megkapja a pénzét. Szóval nem a programozókat kéne basztatni.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2017.06.08. 10:50:05

NAV-os feljelentés ilyenkor nem játszik?

Terézágyú 2017.06.08. 12:20:02

@Sáros Hilda:
"Szóval nem a programozókat kéne basztatni. "

Azt basztatok akit akarok. Pl. a programozókat, akik meg is érdemlik.

Mellesleg fentebb te magad írtad:
"Amúgy elég alap dolog. Programozó iskolában elég hamar tanítják az n+1 kapcsolatot. "

2017.06.08. 14:14:56

danika nagyon magas lovon vinnyog, pedig elétették nyilván a papírt (szla) amit nyilván alá is írt ott izibe. csakhát kellett nagyon a cucc blekfrájdéjkor mert már nagyon remegett így baszott megnézni h mit ír alá, most meg rí mint a fürdőskurva

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.06.09. 10:57:43

@Sáros Hilda: n:m kapcsolatot. Egyébként meg de, ha valakinek 3 cége van, akkor legyen 3 regisztrációja, ugyanis egy cégnek nem lehet több számlázási címe. Itt ha jól értem az van, hogy volt egy magánszemély, aki korábban regisztrált, majd ugyanezzel a regisztrációval próbált már a cége nevére számlát kérni. Ez nyilván mindenféle szempontból lehetséges kéne legyen, hiszen én mint Kis Pista akármilyen névre (címre, akármire) kérhetnék számlát. Viszont az edigital rendszerében sem lehet egyszerre több számlázási címet/nevet felvenni (ellenben a szállításival). Hogy a módosítás mikor történt meg azt ugye nem tudjuk (erről nem sikerült képet csinálni)...

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.06.09. 11:01:17

@Terézágyú: igen csak számlázási cím nem lehet egyszerre több is rögzítve a rendszerben, gondolom erre van szabályozás, mert szállítási címet többet is lehet rögzíteni, szóval tudják a mikéntjét.

dr utcai arcos 2017.06.09. 19:53:53

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Ne félj semmit, ha nem fizetsz és akkora az összeg, simán rádverik a végrehajtást. Akkor már kevésbé leszel vidám, csaxólok.

pankaaa 2017.06.09. 21:45:04

Én egyetlen egy alkalommal rendeltem tőlük. Más volt a szállítási és a számlázási cím. Ők termésuzetesen megpróbálták a számlázásira kiszállítani, csak ott nem volt semki, aki átvette volna tőlük... Csak 50 km-t tévedtek...

A Vérkönyvelő 2017.06.10. 07:18:46

Annyi szép és szakértő hozzászólás született, hogy kénytelen vagyok egy picit árnyalni a véres kardot rázók táborának véleményét.
Nézzük egy picit a másik oldalról is:
1. Évente több, mint egymillió kiállított számla.
2. Az éves forgalom jelentős része netes kereskedésből fakad, ahol a T. Ügyfél adja meg az adatait. Sok ügyfél azt a mókát játssza, hogy van egy darab ügyfélkódja, belép vele, ha előtte Pirikemarika néven futott (ő adta meg az adatokat), de időközben lett egy Kökörcsinbétéje, akkor átírja az adatait. Majd legközelebb meg másra - vagy nem, és elfelejti, és "köcsögedigital". A webes kereskedés sajátossága, hogy a webes felületen megadott adatokból generál számlát a rendszer. A nyomorult "skynet" biztos öntudatára ébred, és direkte mást ír fel a számlára. Közben meg röhög a markába....reális, igaz?!? :-)
3. Heti (!!!) több megkeresés a NAV-tól (lehet örülni az ellendrukkereknek), hogy Pirikemarika feljelentette a céget, mert "rossz számlát adott". Külön jó érzés, mikor napi érdemi (és nem kevés) munka mellett még ilyen hülyeségekkel kell foglalkozni, és mikor megásod az adatbázist, kiderül, hogy a) emberünk reklamációja abból fakad, hogy a meglévő cégei között igény szerint kevergeti a számlázási adatait, simán elcseszte, mert már követni sem bírja magát, hogy épp hová kéri a számláját - okos eredményoptimalizálási partizánakciói közepette. b) szólt neki odahaza a könyvelő kolléga, hogy "jajjjpirikemarikám, hát kérhettél volna számlát a céged nevére, menj vissza és kérj új számlát!" Innen csókoltatom az ilyen kollégákat, és szeretném felhívni a figyelmüket rá, hogy ez kimeríti az adócsalás, az arra való felbújtás, valamint az abban való együttműködés tényállását - a benne résztvevő szereplőkre, igény és pozíció szerint. Kell ez?!? Megéri? Csaxólok, hogy egy ekkora céget szénné ellenőriz a NAV, adatbázisaiban direkte vadássza a sztornó ügyletek partneradatait, és odamasíroz majd ellenőrzésre. Számos példa van rá. Mert ők se hülyék, SŐT...patentra vágják, hogy miből fakad a "pénztártól való távozás utáni megvilágosodás"-os ügyletek jelentős része. Me' kéne inkább cégre számla - abból. Aki szakmában utazik, az pontosan tudja, hogy ez hány helyen sért szabályt, aki nem, annak joga van kételkedni, kitanulni a szakmát, átülni, és kipróbálni. Majd utána hülyére melózni magát az ilyen reklamációkon, írogatni a válaszokat a NAV-os feljelentésre, ahol a NAV-os is jól szórakozik, bár hivatalból ki kell vizsgálnia, de a vége az esetek 99,99 %-ában az, amit fentebb írtam, hogy utólag kellene az a céges számla pl. a plazmatévére. Aztán majd mennek az ellenőrző hatóságok, és krokodilmosoly kíséretében megkérdezik, hogy az örökbecsű Markos-Nádast idézzem: "...öööö, Vállalkozó, a könyvelésre rendben van?"
4. Nem tisztem megvédeni az Edigitalt (vagy mégis?!? :-) ), hibáznak, küzdenek, mint malac a jégen. És rengeteg "Dani" van. Meg mégdanibb....a fent említett kategóriákból. A partneradatbázisuk meg mint a népességnyilvántartó. Nem vitatom el a valószínűségét, hogy Danink teljesen jól, tévedés, elírás nélkül és maximális odafigyelés mellett adta le a rendelést azon a fránya BF-en. És a rendszer a hülye. Az is megesik. Csak az a baj, ahogy írtam, az esetek 99,99 %-a nem erről szól. És a másik oldalon, amikor döntés születik, hogy javításra kerülhet-e egy számla, mert jogos a reklamáció, vagy nettó számlás-okoskodásról van szó (ahogy írtam, gyakorta egyik-másik "okosba-gondolkodó" kolléga javallatára), azért marha nehéz eldönteni, hogy mi az indíttatása a reklamációnak, és hogy mibe mászik bele a cég (és majd viseli a büntetési terhét a drága ügyféllel együtt, mert az jó neki), ha felvállalja a reklamációt. Számtalan esetben történik számlareklamáció, és számtalan esetben ennek helyt is adnak. Hasonló céget meg azért büntetett meg a NAV, mert a webes rendelésnél, ahol a számla automatikusan (emberi beavatkozás nélkül) kerül kiállításra, a T. Vevő ki-space-elte a név mezőt. A kinyomtatott változatnál, ami ment a vevő fiókjába automatikusan, a számlaképen egy nagy üresség volt. "Nem felel meg az áfa tv-nek a kibocsátott szla adattartalma, ezért X (soknulla) forintra büntetjük."

Összegezve: lehet szidni őket (én is megteszem néha, ha ez bárkit megnyugtat :-) ), az ügyfélszolgálatot, a pénzügyi igazgatót (aki tényleg sokat dolgozik), meg mindenkinek a jóédesanyját....meg lehet gondolkodni is a fröcsögés helyett. Hogy ez bizony lehet emberi hiba, meg rendszerhiba is, hogy ilyen előfordul.
Daninak ötlet : mivel fizetted ki a számláidat? Magánkártyával, vagy cégessel? Vagy utaltad a céges számláról? Netán otthon, utánvéttel, kápé? Mert ha céges kártya/utalás, akkor jogos a reklamációd - maximálisan védhető. Ha magánszla utalás, magánkártya, otthon kápé, mint "DANI", akkor már visítani kellett volna, nem kifizetni (bontás előtt is látod, hogy "DANI" névre jött, nem a bété-káefté nevére). És akkor nincs az a NAV revizor, aki helyt ad a reklamációdnak - csaxólok.

A Vérkönyvelő 2017.06.10. 07:44:44

@A Vérkönyvelő:
(már nem fért ki a végére)

Nem vagyok ED dolgozó, se a tulajdonos (saaajnos :-DD), csak látom a másik oldalt is. És sokszor hatékonyabb lenne a feljelentgetés, egymás idegeit tépő reklamáció helyett logikusan gondolkodni. Mert nem fáj az, és eredményre visz.
Ezért írtam Daninak a végén, hogy ássa már meg, hogy mivel és milyen néven fizette ki azokat a fránya számlákat.
Annyira nem hülye az az ED, hogy irtsa a vevőit. Belőlük élne meg - ez elég logikus, ugye? És akit tényleg átvernek, az nem megy vissza, tehát nem cél a vevők átverése (mert akkor elfogynak, és bezár a bazár).
Ha tényleg céges forrásból fizette ki azt a számlát, biztosan jogos a reklamáció - és akkor a "rossz a számlátok" információ mellett helytálló érveket kell még felmutatni, és biztos meghallgatásra talál a panasza.
:-)
Remélem, hogy segítettem. Ha nem, akkor legalább engem is lehet szidni. :-D

dr utcai arcos 2017.06.10. 09:03:14

@A Vérkönyvelő: Nem olvastam el ezt a véleményezést, szerintem senki nem fogja. Viszont ez után a mondat után meg pláne teljesen felesleges volt erőlködnöd "A rendelési oldalon és a számláknál is látszik, hogy cégnévre kértem a számlákat, amit mégis a nevemre állítottak ki."

fákkje 2017.06.11. 17:10:22

A hülye birka, megvehette volna a román geci e-magtól is a cuccokat :D

Permetező 2017.06.12. 11:18:09

@fákkje: emagrol csak az vasarojon aki onnan akar vasarolni

A Vérkönyvelő 2017.06.12. 11:55:13

@dr utcai arcos:
"Viszont ez után a mondat után meg pláne teljesen felesleges volt erőlködnöd "A rendelési oldalon és a számláknál is látszik, hogy cégnévre kértem a számlákat, amit mégis a nevemre állítottak ki." "

Nem nagyon jött át, hogy segíteni akartam, ugye?!? :-D (vállvonogatást nem tudom leírni - de megvolt)
Amúgy szíve joga bárkinek nem elolvasni - lehet simán nyávogni tovább, hogy nem javították ki a szemetek.
Pragmatikus szándék vezérelt, mert TUDOM, miről beszéltem, valamint azt is, hogy mit és miért írtam.
Akkor én most hátradőltem...nekem nyolc... :-)...ezek szerint a panasz a lényeg - nem a megoldás.
További szépeket! :-)

Permetező 2017.06.12. 12:16:47

@A Vérkönyvelő: termeszetes, ezert van a boltokban panaszkonyv es nem megoldaskonyv mert a panaszt vizsgaljak csak ki a megoldast nem.

A Vérkönyvelő 2017.06.12. 13:56:15

@Permetező:
Komolyan mondom, sírva vinnyogok....leírtam az érintett Daninak a TUTI-t (alkalmam meg kedvem lenne, érthetővé is tenném :-), de a kedvem most már tényleg elment tőle, pedig kalkuttai Teréz anya hangulatban olvastam akkor reggel a cikket, és ezért ragadtam klavit), erre tovább pörgünk azon, hogy "de akkor is...".
Esetleg...de csak tényleg esetleg...az érintett megírná, hogy az általam felvetett kérdésben hogyan járt el? Tényleg csak építő jelleggel fűzöm hozzá: az Úr (meg minden istenek) látta/látja habtiszta szándékomat, úgy éljek! :-D
De ha nem fontos, felejtős. Akkor csak 'itt vótam', de minek.... :-D

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.06.12. 16:02:38

@A Vérkönyvelő:
Köszönettel végigolvastam a minőségi tartalmat magába foglaló hozzászólásaidat. Egyetértésem mellett. Viszont emellett nem bírtam elmenni:
"Annyira nem hülye az az ED, hogy irtsa a vevőit. Belőlük élne meg - ez elég logikus, ugye?"
Ebben azért ne legyél annyira biztos. Egy bizonyos méret után sajnos nem tétel a lemorzsolódás és mivel kicsiny országunkban elég sok elvtelen szerencsétlen van, még az átkúrás után is visszamennek a nagy cégekhez vásárolni.

@dr utcai arcos:
"Ne félj semmit, ha nem fizetsz és akkora az összeg, simán rádverik a végrehajtást. Akkor már kevésbé leszel vidám, csaxólok."
Eszemben sincs fizetni. Majd ha vannak olyan hülyék, hogy végrehajtásra adják, szépen ellentmondok és ezzel az ügynek vége is. Hacsak nem tényleg kibaszottul hülyék (egyébként kinézem) és peresítik, mert akkor annak viszontkereset és kártérítés lesz a vége (és nem nekik ám).

BoltosJani 2017.06.24. 14:21:49

Rendelésnél gondosan elolvasott ászf, és ez az eset nem történhet meg :)

"A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli."

Egyebek mellett tényleg rengeteg trükközés az utólagos számlamódosításokkal, pl.: 14 napos elállás jogtalan gyakorlásával is..
süti beállítások módosítása