Tékozló Homár

Prémium szerviz Samsung megoldásokkal

2017.07.10. 14:51 | Homár Hilda | komment

Mobilszervizelésre, azon belül Samsung szervizre panaszkodó levél időről időre beesik hozzánk, de ezekből már csak az extrém elemekkel tarkítottak kerülnek ki a Homárra. Bogi a több, mint egy évig húzódó sztorijával simán kiérdemelte a megjelenést, ahogy a Samsungnál Szervizeltetők és Sokat Sírók Szervezetének éves közgyűlésére szóló díszvendégi meghívót is.

Tisztelt Homár!

A következőkben 3 levelezést továbbítok Önöknek, mely a Samsung és köztem zajlott az elmúlt egy évben. Ezt megelőzően egy elég hosszadalmas - több, mint egy éves - huzavona rosszabbik oldalán voltam egy akkor csúcskategóriás, vadiúj, szolgáltatótól, hűségnyilatkozattal vett működésképtelen Samsung telefon miatt. Mivel úgy érzem, hogy ez már az abszolút röhejes kategóriát is régen átlépte, én pedig nagyjából a Buddha szobrot megszégyenítő türelemmel bírtam eddig a történteket, így mostantól Önökre bíznám az "igazságszolgáltatást".

Samsung S6-os telefonom a megvétele után 2 héttel már hibás volt, egy darabig igyekeztek javítani, de a Samsung Premium szervíz is egy katasztrófa. Nem adtak cserekészüléket, nem adták vissza az igért időre, csak napokkal, egy héttel később stb. Utólag kiderült, hogy kötelességük lett volna adni egy másik okos telefont (nem is csak sima cserekészüléket), de már mindegy...

Mivel 1 évig nem tudtam használni az akkor csúcskategóriás Samsungomat, ráadásul hűséggel, így kártérítésül az elszenvedett dolgokért, plusz a szervíz okozta problémákért, egy eggyel jobb készüléket szerettem volna már - úgy gondolom, ennyi idő után, ennyi hiba után, ennyi méreg, "leszarom a problémátokat" típusú hozzáállás után már megilletett volna, egy nem 1 évvel azelőtti, egyébként típushibás készülék. Hiszen 1 évig nem tudtam rendeltetésszerűen használni az akkor megvett legjobb készüléket.

"Tisztelt Samsung!

Ahogy a jótállási jegyből is látszik, 2015.04.20-án vettem egy Samsung S6 készüléket a Telenornál.

A vállalt 1 év garancia mellé még 1 év járt.

A készülékem a megvételtől számított 1 hónapon belül meghibásodott, próbáltam a Samsung szervízben dolgozó kollégák telefonos segítségnyújtása alapján orvosolni a hibát, mivel munkaeszközöm, és tájékoztattak róla, hogy cserekészüléket nem tudnak adni, ha szervízbe kerül a telefonom.

A probléma részben megoldódott, de a telefon továbbra is részlegesen volt használható.Nem tudtam felvenni hívásokat, nem csörgött ki a készülék 10-ből kb. 6-szor, nem sikerült az érintőképernyőt az esetek nagy százalékában életre lehelni. Nem tudtam letenni a hívásokat, nem működtek a gyárilag telepített programok sem stb.

Majd mikor a készülékem előlapja megsérült, kénytelen voltam szervízbe adni a készüléket. Ekkor, a már ismert problémákat megpróbálták megoldani, több kevesebb sikerrel. Sajnos sok mindent nem tudtak megoldani, de használhatóbbá vált a telefon. Viszont nemhogy az értékének megfelelően nem működött, de nagyjából egy nem okos telefon színvonalát sem volt képes elérni.

A telefonom 2016. márciusában használhatatlan lett, 100%-os töltöttség mellett is kikapcsolt azonnal, ahogy levettem a töltőről, majd pedig az akkumulátor meghibásodása miatt kinyomta az elő- és a hátlapját is úgy, hogy teljesen felpúposodott, be lehete látni a készülékbe. 

Ekkor újra szervízbe került a telefonom, megint jeleztem a fennálló problémákat, amik már azzal egészültek ki, hogy a telefonom állandóan lecsatlakozik az internetről (wifi és mobilnet egyaránt), így el sem jut hozzám semmilyen kommunikációs csatornán küldött üzenet, kivéve a telefonhívás, amennyiben éppen sikerült kicsörögnie, a leveleimet már be sem tölti a gmail, a naptáramat nem szinkornizálja és még sorolhatnám. Manuálisan sem sikerül a lecsatlakoztatás után mindig újracsatlakoztatni, és ha igen, az is csak 1-2mp-ig él.

A legdühítőbb, hogy nemcsak az okostelefon képességeit nem tudom használni, amiért egy igen nagy összeget hagytam a Telenornál 2015-ben, hanem egy alap telefonét sem, hiszen nem is érkeznek meg a hívások a telefonomra.

Az ügyfélszolgálatokon személyesen ,a Samsung Központi Szervízzel telefonon, és a Váci úton lévő Samsung Premium Szervízben (Oktogon Szervíz) töltött időm gyakorlatilag több munkanapot tesz már ki az elmúlt időszakban, a telefonom mégis használhatatlan. Volt benne simkártya csere, szervízben történt újratelepítés, szervíz javaslatára itthoni gyári beállítások visszaállítása, többszöri szervízelés, mégsem használható a drága készülékem, ami megvételekor a csúcskategóriát képviselte a Samsungok közt.

Az utolsó Samsung Premium Szervízben történt látogatásomkor az ügyfélszolgálatos hölgy mondta, hogy mivel már annyiszor volt javítva (a töréskor történt javítás nincs rajta a garanciajegyen, mivel a törés nem garanciális, és ennek keretében történt a javítás is, de a munkalapon rajta van, ami a Szervízben található), főpanelt is cseréltek benne, így írjam meg Önöknek, hogy szeretnék egy új S7-es készüléket kapni.

Itt szeretném jelezni, hogy nem az S6-os 2015-ös árát szeretném megkapni, két okból:
- a 2015-ös áron most már nem tudok egy ilyen kvalitású készüléket venni
- eljöttünk azóta a Telenortól, a Vodafone-nál pedig teljesen mások a készülék árak (magasabbak), így a Telenornál 2015-ben elköltött pénzemből csak rosszabb készüléket tudok venni az S6-osnál a Vodafone-ban.

Ezeknek megfelelően szeretnék egy kártyafüggetlen (az én készülékem az, mivel szerződést bontottunk a Telenorral és kártyafüggetlenítették)  S7-est telefont.

Szeretném azt is megjegyezni, hogy a huzavona, ami a Samsung Premium Szervízben történtik minden alkalommal, amikor a telefonjainkat beadjuk, az minden csak nem prémium szolgáltatás. Nyugodtan nézzenek utána, hogy milyen tortúrát kellett átélnem, mikor először beadtam a töréskor a telefonomat. :( A második és harmadik szervíz (édesanyám telefonja) sem sült el jobban. Valamint legyen szívesek felhívni a szervízvezető figyelmét, hogy ha a háttérből telefonban letagadtatja magát, akkor legalább tanítsa meg a telefont kezelő kollégának, hogy hol kell lenémítani a hívást, mert röhelyes végighallgatni a beszélgetésüket, majd a kollégától azt, hogy nem tudja adni a vezetőt, mert nincs bent!

Nagyon szívesen megosztom Önökkel a Prémium (!) szervízben eddig a vállalkozásunk 3 telefonját használók tapasztalatait, mert szerintem nincsenek vele tisztában, hogy mi folyik a Váci úton, és milyen szolgáltatást neveznek prémiumnak.

Kiegészítésként megírom Önöknek azt is, hogy édesanyámnak vettünk egy Samsung Core Prime telefont 2015. december elején, ami egy héttel később már használhatatlan volt. Ezzel a telefonnal is több kört futottunk már, a szervízben megpróbálták megjavítani, de nem sikerült. Így végül kb.1 hónapja vettünk anyukámnak a Vodafone-nál egy új telefont, mivel a 70 éves, beteg anyukám elérhetetlen volt a telefonján, valamint ő sem tudott hívást indítani sem. Az okos telefon lehetőségeit már ki sem tudta használni, mert azok az elős elromlás után nagyjából megszűntek létezni.

Ami, tekintve a 2 éves hűségnyilatkozatkor kifizetett összeget, és a most fél éven belül megint kifizetett összeget, megfejelve az eddig problémákkal teljes mértékben fedezi az S7-es készülék igyényemet.

Várom válaszukat és a mielőbbi probléma megoldást (mivel a szervízben ígért "4 óra, 1 nap, még aznap zárás előtt, és társai minden alkalommal 1-1,5 hét után még nekem kell sokadszorra telefonálgatnom, hogy mégis mikor kapom vissza a telefonom"-ba fulladt!)

Megjegyezném, hogy - bár úgy tűnhet - nem vagyok problémás ügyfél, eddig nem borítottam az asztalt Önökre, de most szeretnék egy gyors, problémamegoldás-orientált választ, nem pedig azt, hogy majd 30 nap múlva döntünk, kivizsgáljuk, utánanézünk és társai.

Megspórolva Önöknek a fölösleges köröket, hangsúlyozom, hogy nem érem be a régi telefonom régi árával, és a sorozatos problémák, a saját pénzünkön új készülék vétel miatt egy S6-ossal sem, megillet ennyi méreg, használhahatlanság, problémaokozás, bevétel kiesés (vállalkozó vagyok, ha nem érnek el telefonon, nem kapom meg a munkát), energia-idő ráfordítás után a kártérítés!

Üdvözlettel,

Ennek a folyománya lett az, hogy nem válaszoltak, pedig őket is köti a 15 napos (ha külső információ kell a válaszadáshoz, akkor 30 napos) határidő. Aztán már telefonon próbálkoztunk.

Ezek a felírt (nem az összes) telefonhívásunk:
- október 1-4: Telefon:  Samsung Ügyfélszolgálat. Visszahívást ígért: P. Beáta, nem hívtak
- október 5. Telefon: Samsung Ügyfélszolgálat.  10:12-10:24. Telefon: Samsung Ügyfélszolgálat. Visszahívást ígért: K.Linda, nem hívtak
- október 5. Telefon: Samsung Ügyfélszolgálat.  10:49: K.Linda arról informált, hogy a Samsung központ
néhány napon belül írásban válaszol Sz.Boglárkának a garanciális cserével kapcsolatban
- október 11. Telefon: Samsung Ügyfélszolgálat.  18:26: visszahívást ígértek, nem hívtak
- október 12. Telefon: Samsung Ügyfélszolgálat.  18:34: visszahívást ígértek, nem hívtak
- október 18. Telefon: Samsung Ügyfélszolgálat.  Egyeztettem a központtal, nem jeleztek vissza
- október 20. Telefon: Samsung Ügyfélszolgálat.  18:30: Sz.Róbert. Jelzi a SE support felé a problémát...

Az ügy sehova nem haladt. Az automatikus válaszok után hetekig, néha több, mint egy hónapig sem érkezett érdemi válasz, a sok telefonálgatás ellenére sem! Az ügyfélszolgálatosok a sztenderd válaszokat olvasták fel, nagyon sajnálják, ígérik, hogy..blablabla.

 A végére eljutottunk oda, hogy felajánlották a 2015-ös árat, 2016 év végén!!! Enyhén szólva röhej, mikor a telefont 2015.04.20-án vettem, és nem tudtam használni, nemhogy kiélvezni az előnyeit... :( Ráadásul, mivel kiderült, hogy típushibás a készülék, ugyanazt akkor sem vettem volna meg, ha nincs más Samsung a világon.

Próbáltam elérni, hogy kártérítésként egy S7-est kapjak, ami a 2016-os legjobb, és mi már lassan 2017-et írtunk, tehát jött az S8. Akár az is megilletett volna a kálvária után, de nem vagyok telhetetlen. A sztori vége az lett, hogy nem hajlandók "kártéríteni" egy S7-essel, ami nekik ugye nem kerül annyiba, amennyiért én megveszem...de mindegy is. Kifizették az 2015-ös (!) S6-os árát, én pedig egy kapcsolatomon keresztül vettem belőle (egy kis ráfizetéssel) egy S7-est.

Írásban és többször telefonban is elhangzott, hogy az ajándékkal szeretnének kártéríteni, ami hogyhogynem az elmúlt 3/4 évben nem érkezett meg. Többször beszéltem velük telefonon, és e-mailt is írtam. Minden esetben állították, hogy kiüldték (furcsa, mert a sima leveleket és a csomagokat is megkapom, csak ezt nem). Aztán más címre kértem pár hete, de oda sem érkezett meg. Minden alkalommal kértem, hogy RAG számmal igazolják, hogy feladták...persze nem küldtek semmit, ezért nincs RAG szám.

Szerintem ez a lenéző, szánalmas, röhejes ügyfélkezelés, a nem válaszolás, a rengeteg hazugság, amit az elmúlt 2 évben tapasztaltam tőlük, már mindenkiben kiverte volna a biztosítékot. A hangfelvételeket sem voltak hajlandók elküldeni, amikor kértük. Amikor ügyvéddel és perrel fenyegettük őket, akkor egy részét elküldték, de hiányos a csomag. :(

Senkinek nem kívánom, hogy egy ekkora cég direkt a negatív hozzáállásra presszurált alkalmazottaival kelljen harcot vívnia! :(

Külön megjegyzem, hogy a weboldalukon lehet regisztrálni a készülékeket, én megpróbáltam a Telenortól vásárolt hibás S6-t regisztrálni anno, és az oldal azt állítja, hogy ez a készülék nem hivatalos, vagyis nem engedi regisztrálni. Ezt több minden Samsung készülkünkkel is megpróbáltuk az elmúlt időben (mikro stb). Mindent márkaboltban, vagy hivatalos partnernél vettük és a weboldal szerint "fű alatt került" az országba, így nem lehet rájuk kiterjeszteni a garanciát stb. Természetesen a tavaly év végégn vett S7-esm IMEI számát sem ismeri! :)))) Az én fejemben azért ez is szöget ütött.

Nem hiszem, hogy egy ekkora cégnek így kéne működnie, és azt sem, hogy ilyen forgalom mellett nem tudják vállalni a felelősséget, ha egy készülékük hibás... :( Kíváncsi lennék rá, hogy a cégvezetésnek mi lenne a véleménye a magyarországi Samsung működését illetően...

Szép napot kívánok,

Bogi

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lalikám 2017.07.10. 15:00:44

Kitartó lány vagy Bogi, én biztos nem bírtam volna eddig.

ptspts 2017.07.10. 15:16:10

Talán megéri mindezt angolul megírni a Samsungnak Facebookon és Twitteren, hátha kompetens személy elé kerül az ügy.

A posztolón nem segít, csak általánosan jegyzem meg, hogy a magyarországi garanciális mobilszervizelésről született homárposztok nagy mennyiségéből azt szűrtem le, hogy csúcskategóriás mobil helyett érdemes olcsóbbat venni, és ha bármi baja van, venni egy újat (szintén olcsót), a régit pedig odaadni valakinek, akinek van ideje és érzelmi energiája a garanciális ügyintézésre.

Antalbaba 2017.07.10. 15:20:44

Még olvasom, de SZERVIIIIIZ és még ismételgethetném:-(

230e 2017.07.10. 15:20:46

Amennyiben ennyire f..s a készülék, és a hozzá járó szolgáltatás, akkor miért nem választ másik gyártótól?

Klafa 2017.07.10. 15:27:57

Aszongya: "nem vagyok telhetetlen".
Hátőőőő, pedig de.
Visszakapod, amit kifizettél, örülsz, veszel valamit, ami működik (mongyuk egy Hüwejt).

Antalbaba 2017.07.10. 15:28:11

Elolvastam, részvétem, és még egyszer: SZERVIZ, mert most annyiszor olvastuk helytelenül, hogy még megragad:-(((

AzUtazó · http://utazzunk.blog.hu 2017.07.10. 15:47:08

Vadasz, vadasz. Adott egy marka, ami szart adott el neked es anyukadnak is, majd egy even keresztul bucira szopattak a fejed. Erre te mit csinalsz? Ugyanazt a markat valasztod ujra... Olyan kisertetien ismeros ez a sztori nem?

Bankotsu Mester 2017.07.10. 16:03:05

Én bevallom addig olvastam csak el, amíg feljött a szegény, beteg muter akinek kell az okostelefon (hogy nyilván tinderezni tudjon a drága...).

Darth Revan 2017.07.10. 16:32:39

@Lalikám: ha eljutottal a vegig, irnal egy rovid, ket mondatos osszafoglalot, kerlek?

Snagal 2017.07.10. 16:36:34

@Darth Revan: olyan mint egy David Lynch film - hosszú, nyomasztó és a végén elmarad a happy end - több mint egy évig mélytorkoztatta Bogit a Samsung mire ő bosszúból lecserélte a szar samsungot... egy másik samsungra.

Bogi szerintem Stockholm-szindrómában szenved:)

Permetező 2017.07.10. 17:12:15

@Klafa: Mindegyik telefon elromolhat, és mindegyik telefon működhet. Ez nem márkafüggő, hanem kvantumfizika....

bneder78 2017.07.10. 17:17:08

Anno En az s4el jártam ugyanígy! Szervizbe megcsinaltattam, aztan eladtam es soha tobbet samsung! Összes ugyfelemet más céghez iranyitom, mert szánalmas amit csinálnak!

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2017.07.10. 17:45:26

tehát a poszter 2 éve szív egy S6-tal, de 1.5 év szívás után vett egy S7et

vadász...

The Good Boy 2017.07.10. 17:48:50

tehát, ja jól értem: Bogi vett egy szamszungot, ami sz@r, ezért fél év copás után vett az idős, beteg anyukájának egy szamszungot, hogy elérhetők legyenek...
aztán végül visszakapta az árát tavaly év végén, de most nyáron még mindig megy a hiszti.
És ezek után még boldogan közhírré teszi, hogy két és fél év intenzív szopás után beújított egy újabb szamszungot.

Komolyan mondom, az élet nem olyan bonyolult, mint ahogy egyesek megélik.

Adok egy ingyen életvezetési szabályt: ha valamivel nagyon elégedetlenek vagyunk, akkor keresünk mást helyette. ha csalódok a szamszungban, akkor veszek eldzsít, szonít, motorolát, hátécét vagy a tököm tudja milyen nevű kínaiakat (jó, a többit is sokszor ők gyártják, vagy birtokolják a nevet). Tele a világ mobilgyártókkal. Olyan mint az egyik ismerősöm (bízz isten tagadom, hogy ismerem...): csak egy adott márkájú autót vesz, azaz mondhatjuk márkahűnek. Pedig mindegyik esetén szidja, meg sorolja a hibáit, legközelebb mégis ugyanolyan emblémájú kacatot vesz. És amikor szólok neki, hogy széles nagy világon van még jópár féle autógyár, csak néz rám riadtan, hogy mi bajom van.

Szóval, Bogi! Alap esetben megértő vagyok, és sajnálkozó, ha valaki befürdik valamivel. De amikor valaki vadászként folyamatosan vissza szekszuálja magát a szopáshalmazhoz, akkor vagy megérdemli, vagy élvezi azt. Döntsd el magad. Ha most a telefonodon az S8 paramétereit lesed éppen fél szemmel, akkor bizony te a második kategória vagy!

8cadik crazy one a vannabí pank 2017.07.10. 17:50:49

kszi a ó mi.

úgy ejtik , mint a desz pa szí tót.

van68 2017.07.10. 18:18:50

@The Good Boy: Jól érted. De több is megbújhat a történetbe. A vállalkozásuk 3 mobilját hordják ugyanabba a szervizbe. Lehet, hogy azok is mind Samsungok?

"Nagyon szívesen megosztom Önökkel a Prémium (!) szervízben eddig a vállalkozásunk 3 telefonját használók tapasztalatait, mert szerintem nincsenek vele tisztában, hogy mi folyik a Váci úton, és milyen szolgáltatást neveznek prémiumnak."

cmx85s 2017.07.10. 18:42:17

előttem már leírták néhányan, h Bogi megérdemli, ha 3 tré Samu után újabb Samut vesz. A régi mondás szerint: más kárán tanul az, akinek esze van. Ő még a sajátján sem.

Bendeguz.. 2017.07.10. 19:42:00

Ritka hulye a poszter. Szidja, hordja a samsungot, hogy milyen szar a szerviz, meg a telok, neki is, anyjanak is csak gondja van vele, de tovabb ragaszkodik a markahoz. Ez mar akkor is mazochista hajlamra vall, ha igaza is van a poszternek. Amugy az s6 nem volt tipus hibas, max volt koztuk hibas.

Beerhead 2017.07.10. 21:20:18

De most őszintén, a magyar managernek levonják a béréből a visszaküldött hibás készülékeket a külföldiéből meg nem? Vagy miért ennyire szar itthon minden termék gariztatása?
Bár valahol igazuk is van, egy újabb samsungot vett így is a szétszopatott user, akkor miért kéne jobban figyelni a garira.

.Manyecska 2017.07.10. 22:46:00

Nem ezeket hívták vissza azért az már nagyon durva felpúposodás ha az előlapot is benyomta!!! :O jó hogy nem robbant fel a aksi... off: máshol is beesett a jég a zablakon?:D:O

Dr. Archivum Pál 2017.07.10. 23:01:25

@stakeholder Manyecs: Még időben bezártam a zablakot, így a jég kinn maradt. Egyébként a robbanó telefon nem a Note 7?

.Manyecska 2017.07.10. 23:06:42

@Dr. Archivum Pál: de, lehet.. > jön a második szupercella én ennyi villámot még nem láttam!! tekintettel hogy a villámhárító a szobámnál fut nem belül, kívül..egyszer már betalált pár éve 0.00005 mp alatt ültem fel az ágyamban :D tévében pár kondi megolvadt stb.. nem azért de szerintem ez a Samu beázott olyan nincs hogy hirtelen felpúposodik valami azt súgja kapott egy kis csapadékot!! A Stockholm-szindróma is helytálló. :P

FDToth 2017.07.11. 07:31:18

Damsung felajalotta a ko-t vissza sztem ez fair.
Sajon magyarorszagon nem erdemes sokat varni semmitol sem. Az h premium nem jelent semmit, kiszedvezik vmi kis szar cegnek a szervizt aztan ennyi.
Itthon meg nincs kulturaja a fogyaztoval valo normalis vagy plusszos banasmodnak.

Baldrick68 2017.07.11. 13:10:21

Engem azért érdekelne, hogy mi volt a szúcsszolgáltatás amit csak a Samu tudott temérdek pénzért és mondjuk bármelyik kicsit is jobb kínai nem kb. harmad áron?

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.11. 13:38:00

@Snagal: "olyan mint egy David Lynch film - hosszú, nyomasztó és a végén elmarad a happy end - több mint egy évig mélytorkoztatta Bogit a Samsung mire ő bosszúból lecserélte a szar samsungot... egy másik samsungra."

:)) Köszi, megnevettettél.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.11. 13:39:45

Annyi vízet olvastam, hogy bepisiltem...

Ha a poszter nem hajtogatta volna annyiszor hogy drága és csúcskategóriás a telója, talán még sajnálni is tudnám.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.11. 13:44:21

@stakeholder Manyecs: "ennyi villámot még nem láttam"

Én ennyi káromkodást még nem hallottam. Az asszony egy órát locsolta délután a kertet. Aztán éjjel egy órát káromkodott, hogy nem szóltam, hogy esni fog. Mi vagyok én, béka?

Találtam egy piaci rést: a locsolótömlővel egybeszerelt esernyőt. Egy kézzel tudsz egyszerre locsolni, és tartani az ernyőt.

GhostBusters 2017.07.11. 14:48:40

@Baldrick68: Nem védendő a posztolót, de pl. a LED kijelző ilyen; 1 kínai mobilt gyártanak LED-del (valamelyik Xiaomi-t), de az se olyan...

GhostBusters 2017.07.11. 15:04:15

Az meg alap, hogy ilyen kategóriából nem veszünk szolgáltatófüggő telefont. Csak függetlenül. Nem Media Markt, EMAG és társaitól, hanem megbízható csatornán keresztül. Nem vesszük meg azt a modellt, amire sok a panasz (Edge). Ha ezeket betartjuk, nem szívunk ilyeneket (sem), mint kedves posztolónk.

U.i.: Sajnos a szolgáltatók elég mélyen belenyúlnak a szoftverbe, és ezt nem minden Android verzió-CPU-GPU kombináció tolerálja (finoman fogalmaztam).

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.07.11. 20:09:21

Te nyomorult! Ha ennyiszer jártál szervizben, ennyit olvasgattad a garipapírokat, hogy a francban voltál képes 20x ideokádni hibásan?!?

Gyalázatos tetteidért élethosszig tartó S-szériás öntoszkodásra ítéllek!

Nick-son 2017.07.12. 07:13:50

Nagyon ragaszkodsz a samsunghoz úgy látom történhet bármi a márka hűség megingathatatlan. A marketinges csapat tökéletes munkát végzett.

CID.. 2017.07.12. 10:27:04

Nem kell bántani Bogit, egyszerűen szeret szopni, van ilyen.

joska61 2017.07.12. 10:28:28

Elromlott. Hívta a szervizt. Mondták, vigye be. Azt válaszolta, nem. :-D

Permetező 2017.07.12. 16:42:45

@Nick-son: Hát én nem vagyok márkahű, azt veszem ami olcsó. A múltkor is Samsung TV helyett inkább párizsit vettem...
süti beállítások módosítása