Tékozló Homár

A Wizz Airnél az utasnak kell rájönnie, hogy fizetni kell a számlamódosításért

2017.08.29. 15:43 | Homár Hilda | 18 komment

wizz_luft.jpg

Gyakori panasz, hogy a fapados repülőtársaságoktól nem könnyű számlát szerezni a  jegyről - a szoros mezőnyből is kiemelkedő Ryanairtől például gyakorlatilag lehetetelen. De a Wizz Air-nél elvileg létezik erre a form, ami simán működik is, kivéve, ha módosítani kéne azt a számlát valami miatt. Akkor nem árt tudni, hogy ennek díja van, akkor is, ha nem mondják.

A történet márciusra nyúlik vissza, két jegyet vettünk Portugáliába – számla kiállítását is kértem. A számlák azonnal megérkeztek - megnyitottam, ellenőriztem a végösszeget, bezártam. Majd június közepén néztem rá újra és láttam, hogy az egyik számlán a vevő nevéhez egy „C” betű került. Pánik közepette felhívtam őket még az indulás előtt, hogy legyenek kedvesek javítani. Az ügyintéző segítőkészen felül is írta a másik számla mintájára majd jelezte, hogy hamarosan küldik emailban.

A nyaralás lement, számla sehol. Rájuk csörögtem újra, kikerestettem a számlát, látták az igényemet és jelezték, hogy két hét az átfutás és ezt még nem haladta meg a kérelem – szóval nyugodjak meg/le.

Eljött a harmadik hét, ismét újabb telefonos kisasszonnyal beszéltem. Jött az ígérgetés, hogy küldik és így telt el a következő két hét is miközben szorgosan hívogattam őket. A cérna  6 és fél hét!!!! után szakadt el, mikor is a telefon túlvégén megnézettem a kislánnyal, hogy mégis látja-e mióta könyörgök a számláért. Igen, természetesen látja, hogy számos ügyintézőn keresztül ment már át, de most már tényleg megkapom.

Nanana, ilyen könnyen nem tesszük le. Rákérdeztem, hogy emögött nem-e esetleg valami díj megfizetése áll, ami miatt nem küldik mert nem fizettem. És erre

Ó hát valószínűleg azért nem kapja meg, mert nem fizette be az egyszeri díjat a módosításra

Hááhááá, hát ezt valahogy elhallgatta a kis kolléganője percenként 300 HUFért az első alkalommal és mellesleg ha felszorozza hányszor telefonáltam emiatt már kb 3szor is kifizettem. Szomorú, hogy egy ablak/warning ilyenkor nem ugrik fel nekik, hogy a barom nem fizetett, szóljatok már neki és ne nekem kell rávezetni őket a megoldásra. A beszélgetés végén már csak kuncogtam mire elhangzott a mondat: „egy héten belül érkezik a számla”…

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.08.29. 15:54:46

Sokszor 300 Ft-ból jön össze a nyereség, és az osztalék.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.08.29. 15:56:29

Tudtommal a Wizz jegyeladásból összejövő eredménye kb. a nullszaldóhoz elég. A poggyász, meg a felfújható repülő adja a normál, az ilyen kis genyóságok meg az extra profitot

The Good Boy 2017.08.29. 16:25:05

ejnye-bejnye: nem szép dolog céges költségként elszámolni a nyaralást, és még sírni is, hogy plusz pénzbe került. Gondolom a 300 ft/perc is céges telefonról ment!
jó, a dolog másik oldala is gusztustalan, pénzt kérni a számláért, meg 300 forint/percért örömódát hallgattatni. hogy a többi suttyósságról már ne is beszéljünk.
a poszter legalább kamuzta volna, hogy fontos üzleti tárgyalásra ment a luzitánokhoz.

Ezek után kiadom a vadászati engedélyt a poszt tolóra (vagyis magyarul: a poszt tolót már szabad!)

zálogból visszamaradt 1zen1gyedik czazy one 2017.08.29. 16:26:32

egy c betű miatt nem tudod könyvelni a számlát?
há ménem cserész könyvelőt ?

Antalbaba 2017.08.29. 17:33:43

Ez kicsit eltévedt - irány a fapados infó blog;-)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.08.29. 19:24:49

@The Good Boy: Nem csak ez lehet mögötte. Nálunk például van olyan, hogy a jubileumi jutalom célzottan elköltendő pénz. Akkor a dolgozónak bizony számlát kell hoznia az utazásról, a szállásról és a kajáról, hogy igazolja, nem a tecsóban vett tejet, kenyeret.

A.C. 2017.08.29. 19:52:31

a lényeg kimaradt: miért kell a nyaralásról számla?

The Good Boy 2017.08.29. 20:12:16

@Csokis: oké, értem, ha erről van szó, akkor sorry. Bár szerintem ez egy statisztikai hibahatáron belüli esetszámú verzió lehet

Rejtélyes 2017.08.30. 07:43:20

Posztolo azt irja, hogy "az egyik szamlan egy C kerult a nevhez"... Ha a repjegyen pontos, akkor viccairnek kutya-kotelessege lenne ingyen es szo nelkul cserelni a szamlat.

Tudod Te azt jól! 2017.08.30. 08:31:56

Nem értem! Itt az volt a probléma, hogy a wizz elrontotta a számlát. És díj ellenébenmódosítaná. De nem mondta az utasnakcsak xivatta a telefonban sokáig.
De az utas nem módosítást kér, hanem javítást. Ami a _HIBÁS_ kiállításból származik eredendően. A kérdés ,ki ronttta el a számlát? A poster az adatok kitöltésénél, vagy a wizz aszla kiállításánál?

temprasordog 2017.08.30. 09:12:27

A számla vagy az utas adataiból generálódik vagy az utas adja meg külön hogy milyen névre kell a számla. A Wizz nem magától b@ssza el a nevet, hanem a kedves utas tette azt valahol...

lobster thermidor 2017.08.30. 09:14:09

@Tudod Te azt jól!:
Jogos a felvetésed, de látva a nehézkes ügymenetet, ennek a ténynek az elismertetése újabb hosszas időhúzást, és számos újabb 300 ft/perc telefonálást generálna.
Sz@r ez az egész rendszer úgy, ahogy van!

metal · http://electric.blog.hu 2017.08.30. 10:19:58

Ki az a hülye, aki 2017-ben is olyan céggel üzletel, aminek az ügyfélszolgálata emelt díjas?

joska61 2017.08.30. 11:13:37

Ha én Wizz Air lennék, minden számlát direkt elcsesznék, aztán díjért javítanám.

Frenk12 2017.08.30. 12:01:41

Érdekelnek otthoni munkák, pénzkeresési lehetőség? (Nincs MLM, piramis, egyéb visszataszító dolog :) ) Amivel találkozhatsz: YouTube partner program és nézettség növelés, Instagram Marketing, Fordítási Munkák, Freelancer munkák (bármi, programozástól kezdve, videó vágás, amit el tudsz képzelni), Ingyenes Domain szerzés, Ingyenes VPS :)..
Csekkold: valodi-otthoni-penzkereses.blogspot.com/

Taxina 2017.08.30. 12:08:11

A wizzairnek tudomásom szerint automatikus számlázási rendszere van, vagyik manuális beavatkozás nélkül, a repjegyrendelésnél megadott adatok alapján generálják a számlát.
Ha valóban így van, akkor a posztoló rontotta el az adatbevitelt --> a javítás miatti pluszmunkáért nyugodtan kérhet díjat a wizz.
Ha a wizz rontotta, a kötelessége díjmentesen javítani.

Egyébként pedig a poszter magának csinált problémát. Egy plusz "C" betű miatt semmilyen problémája nem lehetne a NAV-val sem.
... csak tudni kell, ami ehhez kell. Vagy ismerni oylasvalakit, aki ismeri, mit kell tudni =D =D =D
süti beállítások módosítása