Tékozló Homár

Köszönöm, hogy semmibe vesznek, mondhatták volna azt is, hogy inkább menjek busszal!

2017.12.08. 15:03 | Homár Hilda | 32 komment

mav_logo_1.jpg

Ősszel már írtunk arról, a MÁV-nak hogyan sikerült leghűségesebb és legelkötelezettebb utasaival, a Start Klub kártyatulajdonosokkal kibabrálni a hosszabítási protokoll utolsó pillanatban történt megváltoztatásával. Az élet és a személyszállítás persze nem állt meg, novemberre pedig az is kiderült, hogy nemcsak az online hosszabítást bukták a kártyatulajdonosok, hanem az ezzel járó 5000  forintos kedvezményt is. A fogát szívó vagy bajsza alatt dörmögő, esetleg a számára hátrányos változtatásokban szó nélkül beletörődő csendes többség mellett persze ezt nem mindenki nyelte be könnyen. Az alábbi két levél szinte egyszerre érkezett. Ami külön érdekes bennük, az a két férfi, egy esetre a MÁV kétféle megoldása.  

Íme Balázs, akinek a kérvényét elbírálják:

Tisztelt Homár blog!

Rendszeresen veszem igénybe, hőn szeretett MÁV-unk különböző szolgáltatásait és ugyan néha-néha bosszankodok a szolgáltatás minőségét illetően, de békeszerető ember lévén az apróságokon könnyen túlteszem magam.

Most viszont egy olyan dolog történt, amin valahogy nem sikerül átlendülnöm.

Én úgy vélem, ha egy szolgáltatónak van egy rendszeresen visszatérő ügyfele, akkor azt illik megbecsülni, vagy legalábbis nem lehúzni.

A sztorim:

Mivel, mint azt írtam, viszonylag sokat utazok, ezért pár évvel ezelőtt kapva kaptam a lehetőségen és igényeltem magamnak egy úgynevezett Start Klub kártyát, ami több kedvezményt is biztosít. Természetesen ezt nem csak úgy osztogatják, 26 év felett 1 évre 35 000 Ft, de mivel sokat utazok nekem megéri. Sőt, ha az ember később hosszabbít, akkor kap ebből az összegből 5000 Ft kedvezményt.

Az idei hosszabbítási kísérletemnél ért a hideg zuhany, mert az online felület elutasította a hosszabbítást arra hivatkozva, hogy a kártyám lejártának dátumáig kevesebb mint 30 nap van hátra, a hosszabbítás nem lehetséges. Értetlenül ültem a monitor előtt, tavaly és azelőtt ilyen probléma nem volt, mindig ilyenkor szoktam megrendelni a kártyahosszabbítást.

Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ilyenkor mi a teendő, és azt a választ kaptam, hogy bizony, változtak a feltételek, ha a kártya lejárata 30 napon belül van, nem lehetséges azt hosszabbítani, fáradjak be valamelyik ügyfélszolgálatra, igényeljek újat és méltányosságra hivatkozva kérvényezzem a hosszabbítási kedvezmény visszatérítését.

Hitetlenkedtem egy sort a diszpécsernek és elbúcsúztunk egymástól, de itt még nem adtam fel, írtam levelet az ügyfélszolgálatnak, hogy ugyan már, többszörösen visszaeső utasukként tegyenek már egy szívességet és hosszabbítsák meg a kártyámat, annak ellenére, hogy 30 napon belül vagyok.

A válasz rendkívül hamar meg is jött, amiben csak megerősíteni tudták a diszpécserrel folytatott beszélgetésemet, miszerint igényeljek teljesen újat. Továbbá leírták, hogy az új szabályozás, amiről egyébként nem is tájékoztattak (azt nem írták le miért nem) 2017.11.20-án lépett életbe. Na most ezek alapján nekem 3 napom lett volna reagálni az új szabályozásra, mert a kártyám 2017.12.23-án jár le.

A MÁV-val folytatott levelezést bemásolom ide:

Tisztelt MÁV!

December hónapban lejáró kártyámat szerettem volna hosszabbítatni, de az online felület elutasított arra hivatkozva, hogy a lejárat időpontja 30 napon belül van. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol a diszpécser közölte, hogy ez már csak úgy működhet, ha igénylek egy vadonatúj kártyát, majd méltányosságra hivatkozva írok egy kérvényt, hogy visszakaphassam a hosszabbítási kedvezményt.

Már többször volt Start Klub kártyám, a jelenlegit is többször hosszabbítottam már, ha jól emlékszem és szeretném elkerülni ezt az egész herce-hurcát, amit nem is tudok hova tenni, hiszen tavaly még simán tudtam hosszabbítatni ilyenkor is, mivel eddig nem volt szó 30 napról, hanem csak a 3 hetes elkészülési időt kellett figyelembe venni. Illetve erről nem tájékoztattak semmilyen formában. Ez nem fair.

Amennyiben ez a hosszabbítás nem megoldható elképzelhető, hogy nem fogok új kártyát igényelni és inkább más közlekedési alternatívát keresek.

Nagyon elszomorít, hogy ilyen akadályokba ütközök, annak ellenére, hogy visszatérő ügyfelük vagyok.

Ezúton szeretném kérni Önöket, hogy manuálisan kezdjék meg a kártyám hosszabbítását elindítani.

A fizetési és kártyaátvételi módról a továbbiakban tudunk tárgyalni.

Kártyaszám: xxxx xxxx xxxx
Telefonos elérhetőségem: +36xxxxxxxxx

Várom válaszukat!

Üdvözlettel:

T. Balázs 

Tisztelt Utasunk!

A MÁVDIREKT részére küldött megkeresését köszönjük. Felvetésével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

2017.11.20-tól hatályos az új üzletpolitikai kedvezményeket szabályozó díjszabásunk. Az Ön által említett változás is ezen nappal lett hatályos, melyről tájékoztatást az alábbi oldalon olvashat. https://www.mavcsoport.hu/mav- start/klubkartya/start-klub-ka rtyacsalad-eljen-az-utazas-sza badsagaval

Az Ön esetében csak új kártya igénylésére van mód, kint személyesen pénztáraink egyikében.  Javasoljuk, hogy új kártya váltását a jelenlegi kártya lejáratát követő naptól kérje.

Ezek mellett javasoljuk, hogy nyújtson be kérelmet ügyfélszolgálatunkhoz (melyhez csatolja az új kártya vásárlásáról kiállított bizonylat másolatát és a lejárt kártya fényképét/másolatát.) Ügyfélszolgálatunk meg fogja vizsgálni a méltányossági visszatérítés lehetőségét, az Ön által is említett 5.000 Ft-os különbséggel kapcsolatosan.

Kérvényét az alábbi üzenetküldő felületen tudja eljuttatni illetékes kollegáink felé: https://www.mavcsoport.hu/ugyf elszolgalat/uzenetkuldes

Megkeresését ismételten nagyon köszönjük. Jó utazást kívánunk járatainkon.

Üdvözlettel:

xxx
Ügyfélkapcsolati szakelőadó

Tisztelt MÁV!

Válaszlevelük alapján, miszerint 2017.11.20-tól lépett életbe a szabályozás, 3 napom lett volna reagálni erre a változásra (ha értesítenek, hogy történt ilyen). Köszönöm, hogy mint Start Klub kártyás ügyfelüket teljesen semmibe vesznek és nem hajlandóak meghosszabbítani a kártyámat, mondhatták volna azt is, hogy inkább menjek busszal.

Levelezésünket továbbítom a Tékozló Homár blognak, hogy mások tanuljanak a hibámból.

Üdv.:
T. Balázs

És jöjjön Gáspár, akinek egyből sikerült: 

 Tisztelt Tékozló Homár Blog!

Mellékelt levelet a MÁV ügyfélszolgálatára küldtem be... Komment nélkül közlöm Önök részére is!

Tisztelettel

B. Gáspár

Tisztelt MÁV-START Zrt!

2011 óta használok START Klub 50%-os kártyát a balatoni utazásaimhoz. Eddig csak pozitív tapasztalataim voltak vele kapcsolatban, és a kártya létezésének hála nem vásároltam gépkocsit, hogy ezzel is terheljem az ország útjait, és a környezetet. 

Az első kártyát novemberben vásároltam. Utána minden évben szeptember végén, október elején szoktam hosszabbítani.

Önök idén szeptember végén a kártya hosszabbítás lehetőségét minden előzetes bejelentés nélkül megszüntették. Ezért én a kártyámat nem tudtam meghosszabbítani a megszokott időben! Az Erzsébet téren lévő ügyfél szolgálati irodát, ahol a kártyát sorban állás nélkül, kulturáltan át tudtam venni, szintén felszólítás nélkül bezárták.

Új kártya vásárlására ugyan lett volna lehetőségem papír alapon, drágábban, sok-sok sorban állással, de erre én nem voltam hajlandó a XXI. században! Sajnos az önök által biztosított szolgáltatás színvonala engem nem győz meg arról, hogy hajlandó legyek még többet fizetni/több kellemetlenséget vállalni ugyanazért a szolgáltatásért. A 30-as vonalon évek óta kell pl. pótlóbusszal kínlódni a pálya felújítások miatt. 

Aztán ma örömmel üdvözöltem a hírt, hogy meghallgatták az utazóközönség véleményét, és újra meg lehet hosszabbítani a START Klub kártyát. Rögtön szerettem volna online hosszabbítani! Azonban a rendszer ezt nem engedi, mivel a kártyám november elején lejárt, és 30 nappal lejára előtt kellett volna hosszabbítani!

Mégis ki miatt nem tudtam szeptemberben/októberben a kártyát határidőre meghosszabbítani?! Erre nem gondoltak?! Én az önök felelőtlen üzleti döntései miatt nem vagyok hajlandó többet fizetni, így az új kártya vásárlása 5000Ft-al drágábban számomra nem elfogadható! 

Önöknek el kellene gondolkozni azon, hogy az önök szolgáltatása ár/érték arányban egyáltalán nem jó, és még START Klub kártyával sem olcsó. Nekem egy balatoni szezonra ugyanannyiba kerül a vonat és a telekocsi, és kényelmi szempontok miatt saját kocsin is elgondolkozom. Eddig a fix menetrendszerűség,
a sok járat, a környezetvédelem győzött meg arról, hogy vonattal járjak és ne telekocsival/saját kocsival. Azonban sajnos nagyon könnyen meggyőzhető vagyok, hogy váltsak.

Önöknek a 29.900Ft-os kártya hosszabbítást NEKEM HASONLÓ HELYZETBEN 24.900Ft-ért illene felkínálni az okozott kellemetlenségek miatt egy bocsánat kérő levél kíséretében, és nem 34.990Ft-os áron, miközben aki pl. decemberben kell hosszabbítson, az ugyanúgy 29.900Ft-ért hosszabbíthat!

Tisztelettel: 
.......................

Érkezett is válasz a panaszomra... Az 5000 Ft kedvezményt kupon formájában visszakapom, ha a kártyát megvásárolom...

Tisztelt ..... Gáspár!

Vasút iránti elkötelezettségét külön is köszönve, érdeklődését illetően tájékoztatjuk, hogy a START Klub kártya rendszerünk megújítását célzó átalakításokat Társaságunk felülbírálta és örömmel tájékoztatjuk, hogy 2017. november 20-tól ismét elérhetővé válik az online rendelés és hosszabbítás lehetősége.

A tájékoztatás hiánya kapcsán informáljuk, hogy vannak olyan termékeink melyek a közszolgáltatási szerződésben foglaltaknak megfelelően hatósági árasok és vannak, olyan termékeink melyeket a vasúti társaság saját üzleti kockázatára értékesít.

Társaságunk üzleti kockázatára meghirdetett és bevezetett kedvezményt jellegéből adódóan a kedvezmények kiszolgáltatását szüneteltetheti, megszüntetheti, melyről a honlapon tájékoztatja az érdeklődőket. A kedvezmény igénybevételének feltételeit az Üzletszabályzaton kívül hirdetményben, a vasúti társaság honlapján és az akció jellege szerinti célcsoport eléréséhez megfelelő kommunikációs csatornán keresztül folyamatosan aktualizálva teszi közzé.

Üzletpolitikai kedvezmény módosítására vonatkozó tájékoztatást a MÁV-START Zrt a honlapján tette közzé, ahol informálta az érdeklődőket, hogy a megváltozott feltételek mellett meddig lehet online módon megrendelni (hosszabbítani) és meddig lehet személypénztárainkban megvásárolni ezt a terméket. A fent jelzett (2017. november 20.) változások is végrehajtásra kerültek.

Mivel a konkrét esetben az új kártya rendelése technikailag valóban nem érvényesíthető az online hosszabbítás során, ezért a zökkenőmentes lebonyolítás érdekében javasoljuk, hogy az új kártyáját vásárolja meg pénztárainknál. Amennyiben a kártyavásárlásra sor kerül, és az ezt igazoló bizonylat másolatát, továbbá postai címét jelen levelünkre válaszolva megküldi részünkre (tehát nem szükséges megvárni a kártya legyártását), úgy a korábbi hosszabbítási kedvezmény összegét, 5.000 Ft értékű utazási kupon formájában visszatérítjük Önnek.

A kuponokat belföldi és nemzetközi menetjegy, helyjegy, pótjegy, belföldi bérlet, valamint az 50%-os kedvezményt is biztosító START Klub kártya vásárlása során használhatja fel, a kiadástól számított egy évig a MÁV-START Zrt. pénztáraiban. A START Klub kártyával felhasználható kedvezményekről a www.mavcsoport.hucímen elérhető honlapunkon is tájékozódhat. A kuponok készpénzre nem válthatók, a velük váltott menetjegyek, bérletek visszaváltása csak azok értékével csökkentve lehetséges, ugyanakkor nem névre szólóak, bárki felhasználhatja őket.

Egyéb felvetését illetően tájékoztatjuk, a Budapesti Menetjegyiroda a korábbi József Attila utcai székhelyről átköltözött a kedvezőbb parkolási lehetőséggel bíró, sorszámhúzó rendszerrel felszerelt Nyugati pályaudvarra, ahol munkatársaink változatlan feltételek mellett várják az utasokat. Az iroda a Nyugati pályaudvaron, a 10. vágány mellett található, a MÁV IRODÁK I. emeletén. Továbbra is várjuk utasainkat belföldi és nemzetközi vasúti menetjegyek, havibérletek értékesítésével, kirándulási ajánlatokkal, utazásszervezéss el, csoportok együttes elhelyezésével, helybiztosításával, ajándékutalványok értékesítésével, valamint START Klub kártya ügyintézéssel. Szolgáltatás-értékesítő és pénztáros munkatársaink hétfőtől péntekig 8:10–18:00 óra között állnak régi és új utasaink, partnereink rendelkezésére.

Kérjük, a megújult irodánkban is keresse munkatársainkat bizalommal.

Bízva abban, hogy a fentiek szerint ügyét megnyugtatóan rendezhettük, az új kártya igénylésével, és postai címével kapcsolatban várjuk visszajelzését

Üdvözlettel:

yyyyy
ügyfélszolgálati szakelőadó

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rejtélyes 2017.12.08. 15:41:30

MÁV: Megint Állunk, Vazze :D es nem csak a vonat, az ész is :D

rarabel 2017.12.08. 15:44:52

MÁV és Agyar Posta reklám.
Viszont gyerek nincs a posztban, de állat az igen.

Baluci 2017.12.08. 16:20:04

Oh, verem az egészbe!... Ha csak egy nyomorult kártya, ami kedvezményt nyújt kerül 35 ezerbe, akkor a poszter vajon mennyit utazik el egy évben valójában?... Nem lenne értelme venni egy autót? Mennyivel kényelmesebb...

Darth Revan 2017.12.08. 17:12:22

@Baluci: miert venne autot, ha gyorsan, kenyelmeen es pontosan eljuttat a vonat is a celpontra?

cmx85s 2017.12.08. 17:16:01

Hehe! Szóval, a második posztoló jól leosztotta a MÁVot, egyből megkapta a kedvezményt, az első, békésebb stílusút meg majd elbírálják. Ja, és a második belengeti, h inkább kocsira váltana, majd az imént letrézett MÁV-szolgáltatásokra beváltható 5000 Ft-os kuponért cserébe már nem zavarja, h a matekja szerint 10 ezerrel többért veszi a kártyát.
Én úgy gondolom, az ember a pénztárcájával szavaz, ezért szakítottam meg a MÁVval való kapcsolatot már 3 éve és járok kocsival., heti 540 km oda és vissza. Ha nekik nem kell a pénz, és a pénzért cserébe nem képesek egy megbízható szolgáltatást nyújtani, akkor azt nyilván ők tudják.
Amúgy igaza van a posztolónak, egyszerűen kritikán aluli a MÁV szolgáltatása, különösen a keleti vonalakon: napi két járat, csak IC, de a kocsikban nyáron nem működik a klíma, télen nincs fűtés - a tisztaságot meg kielemeztük valamikor a múlt héten.

cmx85s 2017.12.08. 17:17:20

@Darth Revan: talán mert nem gyors, pontos és kényelmes? Végülis, háromból csak hármat nem sikerül teljesíteni...

mikimackó 2017.12.08. 17:34:13

vannak pillanatok, mikor fontos, hogy időre eljuss valahova......, minden másra ott a MÁV !

Baluci 2017.12.08. 20:19:30

@Darth Revan: Gyorsan, kényelmesen, pontosan???... ez most kandi kamera?...
Én ilyenkor télvíz idején elindítom az ülésfűtést időben, hogy mire leérek a garázsba, addigra a kis Bömösben már kellemes meleg legyen... aztán duruzsol a motor, a zene... és háztól házig pikk-pakk ott vagyok ahol lenni akarok!... Pályaudvarra buszozzak, villamosozzak, gyalogoljak mínuszokban, hócsizmában???...

Doryyka 2017.12.08. 20:57:24

@Darth Revan: nem Svájc, Magyarország... Gyors, kényelmes, pontos???

fakkjú 2017.12.09. 00:00:51

ehhő nemtok hozzászólni,sose ültem még vonaton mindenhova autoval megyek,ugorgyunk

LKerekes 2017.12.09. 15:40:33

A gyermekkoroban hogy is volt a sorrend? Rendőr postás, vasutas...

Xezs6 2017.12.09. 17:42:59

@fakkjú: Jól teszed. Próbáltam a vonatot, rakás szar, felejthető. A vasútállomások kinézete is megérne egy posztot. Igazi Balkán.

evilwolf 2017.12.09. 18:03:21

Éjjen és virágozzék a MÁV havi 5milliós vezetője!
hipp hipp hurrááá
húúrrááá

Erőlködj csak 2017.12.10. 08:28:56

@Baluci: Nem feltetlenul. Az eves palyamatrica valiszinuleg alap ha sokat megy. Gumik, szerviz, biztositas es persze uzemanyag.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.12.10. 10:01:31

@Baluci: féláron lehet vele utazni. Amilyen árak vannak a vonaton, annyira nem is kell sokat menni egy hónapban, hogy megérje.

aciv 2017.12.10. 11:29:17

@onlajnok: Így van, NAGYON megéri. És nem kell foglalkozni a gyorsvonati pótdíjjal sem.
Kínomban vettem 6 éve egy autót, most adtam el, mert itt rohadt meg, mert 50 éven felül egyedülállóként nem tudtam megtanulni vezetni. Jogsim van, de egyszerűen nem tudom a forgalmi helyzeteket elég gyorsan megoldani, figyelmetlen vagyok, rosszak a reflexeim, mittudomén. Halálfélelmem van, ha én vezetek.
Tudom, dögöljek meg.
A MÁV szolgáltatásai közben egyre romlanak. 2007. februártól volt jó, az ütemes menetrend bevezetésével, azóta évről évre romlik. Ma már átszállás nélkül szinte nem lehet Budapestre utazni Miskolc - Füzesabony közötti állomásról, és egyre hosszabb az idő, egyre kevesebb a járat. (Saújhely-Bpest mindnüttmegálló pótdíjas "SEBES" vonat van, egyre nagyobb időközönként).
Füzesabonytól csoda vonat jár (Egerből), Füzesabonytól északra Balkán van.
Busznak pedig (tudomásom szerint) nem szabad járni Miskolc-Budapest között, mert az párhuzamos lenne, hiszen jár a vonat.

eßemfaßom még áll 2017.12.10. 11:55:23

@Baluci: "Nem lenne értelme venni egy autót? Mennyivel kényelmesebb... "

és mennyivel drágább...

eßemfaßom még áll 2017.12.10. 11:59:32

@Baluci: "és háztól házig pikk-pakk ott vagyok ahol lenni akarok!..." ezért kifizeted a mávos közlekedés többszörösét de legalább bármikor meghalhatsz egy szembe előző román tranzitos miatt vagy mégse vagy ott pikkpakk mert más halt meg a román miatt előtted és órákig áll a forgalom.

- egy autóval rendelkező Startkártya tulajdonos -

Mancilla Pectoralis 2017.12.10. 12:35:28

@aciv: Legalább tudod magadról,hogy gáz ha vezetsz.On: gyakorlat teszi a mestert,kb másfél év után már gyomorgörcs nélkül tudsz beülni.Egyébként lehetsz simán AD/HD(figyelemzavar)

Indriq 2017.12.10. 13:00:54

Lehet, hogy az egyik fideszes a másik nem. :)

otgorbebogre 2017.12.10. 17:08:31

@aciv: ez biztos nem lehet igy. Irtad hogy van Eger-Bp vonat. Hat van Eger-Bp busz is nem is keves es van amikor egy idoben.

otgorbebogre 2017.12.10. 17:13:55

@aciv: amugy tudom ajanlani a telekocsit, ha valaki a kornyekrol megy biztos megall erted (bar csak saccra tudom merre laksz).

Milan Mor Markovics 2017.12.10. 19:19:36

Csak van valami jogszabály, ami tiltja, hogy november 20-án hozzanak új szabályozást, ami pár nappal későbbre vonatkozó változásokat tartalmaz. Jogász?

aciv 2017.12.10. 19:34:09

@otgorbebogre: telekocsi drágább picit a Start kártyás vonatnál. (tényleg!) Főleg, ha "bejön" értem. Ennek ellenére nézegettem egész nyáron Oszkárt és Blablát-t is, de valahogy egyszer sem volt megfelelő. Egyszer majdnem összejött, de aztán mégsem.
Illetve kellemetlennek érzem lemondani, vonattal meg akkor megyek, ha nem jön semmi közbe, de ha közbejön valami, (szokott) , akkor nem megyek és nem kell miatta szólnom senkinek. Arról nem is beszélve, ha ő mondja le. Bonyolult vagyok, na.

aciv 2017.12.10. 19:38:22

@otgorbebogre: Van busz :) :
Budapestre (Mezőkövesd átszállással)
M 6.00 15 16.00
(M napokon Gyöngyösre, 15 napokon Egerbe közlekedő járattal, Mezőkövesden átszállás a Tiszaújváros-Budapest járatra)

aciv 2017.12.10. 19:43:19

@otgorbebogre: Eger - Bp vonattal Füzesabonyon át megy, a busz pedig nem arra (hanem Gyöngyös felé), így nem párhuzamos.

Terézágyú 2017.12.11. 09:51:30

Öööö... most akkor a vasutasokat lehet szidni, de a programozókat nem????

És mi a helyzet a vasútnál dolgozó programozókkal????

Terézágyú 2017.12.11. 10:05:14

@Erőlködj csak:
"Gumik, szerviz, biztositas es persze uzemanyag. "

Garázs, parkolási díj...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.12.11. 12:38:43

Tényleg nincs más baja a MÁV-nak, mint az utasok, meg a négy évszak. Mehetne a picsába kapálni az egész bagázs. Esetleg elzavarni őket a versenyszérába pár évre, nézzük meg, mire mennek ott ezzel a hozzáállással.

Terézágyú 2017.12.11. 15:01:35

@Csokis:
"Tényleg nincs más baja a MÁV-nak, mint az utasok"

Stimmt, az utasokkal nekem is sok bajom van, mint utasnak...
Jobb lenne ha nem bömböltetnék a fülhallgatót, és nem bagóznának a peronon...

Kondom Keselyű 2017.12.11. 18:20:44

@aciv:
sajnos tele vannak utak olyan vezetokkel,akik sose kaphattak volna jogsit. te legalabb belatod. napin szinten latni olyat,hogyha csak par tizedmasodperccel kesobb reagalod le azbidiota hibajat,halott vagy, es felnsem fogja,hogy mit csinalt.

vbn 2017.12.20. 20:09:52

"Én úgy vélem, ha egy szolgáltatónak van egy rendszeresen visszatérő ügyfele, akkor azt illik megbecsülni, vagy legalábbis nem lehúzni."

Ha-ha! Kedves Posztolók! Ezt gyorsan felejtsétek el!!! Én az Invitellel jártam így: egy új szerződő sokkal olcsóbban kapja meg azt a díjcsomagot, amit én (mint régi ügyfél) fizettem elő már két éve. De velem nem jártak jól: mivel az utcánkban 3 szolgáltató van jelen, ezért a régi szerződést felmondtam és ezentúl minden évben "új szerződő" leszek valamelyik szolgáltatónál! Természetesen a legnagyobb kedvezménnyel! :-)