Tékozló Homár

Tényleg jobb, ha itt valaki szerez egy kis tapasztalatot még turizmus területén!

2018.08.30. 14:41 | Homár Hilda | komment

sad-clown.jpg

Kevés szuperebb dolog van annál, mint hogy az utóbbi években a Balaton környékén lassan, de biztosan háttérbe szorul a klasszik zimmerferiizmus, és egyre több jó ízléssel megvalósított, elsősorban a helyi kultúrára és minőségi alapanyagokra építő szolgáltatás, szálló- és vendéglátó egység várja az arra járó turistákat. Az örvendezésre okot adó változások utolsó fázisa az lesz majd, amikor a tulajok azt is megértik, hogy a közösségi médiafelületek ugyanúgy a csomagjuk részét kell, hogy képezzék, min a kézműves burger, a házi kenyér meg a befőttesüvegben a limonádé a felújított lomis asztalnál. Sőt, az online világban mutatott arcuk még fontosabb is talán, mert a panaszkezelés módja nemcsak annak az egy - simán lehet, hogy extrán macerás - vendégnek szól, hanem az összes eljövendőnek. Szóval kedves House of History Tihany, a Bookingon rossz értékelést hagyó vendég bejegyzéséhez kedves, udvarias hangnemben hozzászólni, és szükség esetén jelezni, ha valamiben tévedett - helyes, beszólogatós, személyeskedő hangvételű emailben helyretenni - Big no no!

(fotó: Shawn Campbell)

Sziasztok,

Augusztus 17-ére a House of History Tihany-ba foglaltunk szállást a barátnőmmel, aminek nagyon jó, 8.2-es értékelése van. 

Ehhez képest a fürdő nagyon lepukkant volt. Ez alapján túlárazottnak éreztük, ezért irtunk is egy értékelést Booking-on. Ami igy néz ki:

2,5 „Többé nem szállunk meg itt."

Negativ: Közös fürdőszoba, ami használhatatlanul volt berendezve. Egy kollégium színvonalasabb, nem mellesleg sokkal olcsóbb is.

Pozitiv: Medence

Erre a következő emailt kaptam tőlük:

Kedves Róbert!

Nagyon sajnáljuk, hogyha ennyire bántó volt Önnek a nálunk eltöltött idő. Bizonyára a reggelit sem találta ízletesnek és személyzetünk is rendkívül gonosz lehetett ezek szerint Önökkel, hiszen 2,5 pontra értékelték őket is. Azt is őszintén sajnáljuk, hogy Ön nem tud olvasni és úgy foglalt le egy szobát (nem mellesleg az Önhöz hasonló értékelőkre jellemzően a tipikusan legolcsóbbat...hiszen aki keveset fizet, általában annak a legnagyobb az elvárása), hogy csak a helyszínen döbbent rá arra, hogy "közös fürdőszobás". Ezt a booking.com legalább 6 helyen jelzi a foglalás során, sajnáljuk, hogy Önnek ez nem tűnt fel.

Legközelebb érdemes kicsit több pénzt szánni a balatoni tartózkodásra és nem a legolcsóbb szobát kiválasztani. Azt mindenesetre jobb ha tudja, hogy még egy kollégiumban sem tudott volna megszállni 22.275 Ft-ért augusztus közepén kedves Párjával úgy, hogy az tartalmazza a reggelit és a medencehasználatot is, úgyhogy jobb ha szerez egy kis tapasztalatot a turizmus területén, mielőtt nagyívű kijelentéseket tesz az interneten. 

A legőszintébben bízunk benne, hogy az Önhöz hasonló értékrenddel és tudatos fogyasztói képességekkel meg nem áldott vendégek elkerülik szálláshelyünket!

Minden jót kívánunk,

The Houses of History 

Durvának érzem ezt egy alacsony pontszám miatt.

Üdv,

Robi 

A posztot elküldtük a Houses of History Tihanynak, ezt a választ kaptuk tőlük:

Tisztelt Szerkesztőség! Kedves Hilda!

Először is engedje meg, hogy megköszönjük a díjmentes megjelenési lehetőséget portáljukon. Számunkra, mint egy idén indult, fejlődő kisvállalkozás számára sokat jelent az, hogyha bármilyen előfizetési díj nélkül ír róla egy elismert, fogyasztóvédelemmel foglalkozó blog, ami értelemszerűen egyben reklámfelület is nekünk. Szálláshelyünk minden megalapozott kritikára és véleményre nyitott, hiszen az egy adott ember szubjektív véleményét tükrözi. Ön is egy ilyen szubjektív véleményt fogalmazott meg szálláshelyünk levelével kapcsolatban cikkében, amelyet tiszteletben tartunk és elfogadunk.

Mindettől függetlenül engedje meg, hogy ismertessem Szerkesztőségükkel álláspontunkat:

Szálláshelyünk egy közel 200 éve épült, nádfedeles parasztházakból álló műemlék épületegyüttes, amely meg kívánja őrizni az egykori kor jellemzőit, történelmi hagyományait, tehát a múltunk értékeit. Ebből a filozófiánkból sajnos nem tudunk engedni. Nem tudunk engedni még akkor sem, hogyha a hozzánk érkező – esetenként a Balaton parti kritikus szálláshely hiány miatt kényszerből foglaló – kedves Vendégeink egy része elvárná azt, hogy szobáinkat ne 100 évesnél is régebbi, válogatott antik bútorokból, hanem inkább az IKEA-ban és a Kika-ban kapható, lapra szerelt sorozatgyártású bútorokból rendezzük be. Sőt! Azon sem fogunk tudni változtatni, hogy szálláshelyünk nem klimatizált, hiszen csak úgy mint kétszáz éve, ezt most is a 80 cm vastag falaink és a helyenként közel 1 méter vastag nádtetőnk biztosítja számunkra. Álláspontunkkal kapcsolatban ezek csak azért fontos részletinformációk, mert rá kívánunk világítani arra, hogy tucatnyi alkalommal milyen abszurd elvárásokkal érkeznek meg szálláshelyünkre egyes Vendégek, annak ellenére, hogy rendkívül részletes képi és írásos tájékoztatást adunk magunkról a booking.com oldalán.

A legnagyobb törekvésünk ellenére sem tudunk azon kedves Vendégeinkkel mit kezdeni, akik:
- a recepcióra már eleve frusztráltan és dühödten érkeznek meg, majd itt csodálkoznak rá, hogy ez nem egy 12 emelet magas, üveghomlokzatú wellness szálloda, hanem bizony egy parasztház;
- a saját maga által lefoglalt legolcsóbb szobánkat választja, amihez - a leírás szerint is egyértelműen - közös fürdőszoba tartozik és a helyszínen durva és sértő stílusban beszél munkatársainkkal, mert Ő ezt úgy értelmezte, hogy a feleségével és saját magával (!) közös a fürdőszoba, nem pedig egy másik szobával;
- vagy a kedvencünk, amikor több soron keresztül részletezett szállásleírás és 100-nál is több kihelyezett fénykép után azt a kritikát közli velünk valaki, hogy Ő azt hitte, hogy az ablakából a Balatont fogja látni és nem a Belső-tavat...

Sajnos az ilyen és ehhez hasonló egészen ésszerűtlen és alaptalan véleményekkel napi szinten találkoznak munkatársaink, amit a részünkről megadott teljes körű képi és írásos tájékoztatás, valamint a maximális telefonos és helyszíni segítségnyújtás miatt nem áll módunkban elfogadni. A nevezett Vendég pedig nagyon jól tudta, hogy mit és miért foglalt. Azért választotta ezt a szállást és azért foglalta be ezen gazdaságos szobánkat, mert az augusztus 20-i hétvégére, medencehasználattal, svédasztalos reggelivel, ingyenes Wi-Fi-vel együtt elérhető szobát olcsóbban nem talált, nem csak az északi parton, de talán még a déli parton sem. Ehhez képest olyan bugyuta kijelentést fogalmazott meg az árról és a minőségről, amit a turizmusban kevésbé jártas ember is csak szánakozó mosolygással tud elolvasni. Szálláshelyünk reggeli kínálatának sokszínűsége, személyzetének töretlen kedvessége és segítőkészsége vitán felüli, amelyről bátran meggyőződhet bárki a helyszínen, vagy a rólunk alkotott véleményekben. Minden helyszínen jelzett panaszt és észrevételt azonnal, a jelzés pillanatában orvosolnak munkatársaink, ezért is különösen inkorrekt az úriember értékelése, hiszen egy szóval sem jelzett irányunkba semmilyen problémát tartózkodása során.

Szálláshelyünknek továbbra is leghatározottabb álláspontja, hogy a legkevésbé sem várunk olyan Vendégeket, akik nem tudják értékelni azt a 200 évet ahová megérkeztek, vagy akik csak azért választanak minket, mert a balatonfüredi több szintes tömegszállodákban, már az utolsó alagsori szoba is elfogyott. Nem fogadjuk el, hogy csak azért mert valaki nem jár el tudatos fogyasztóként foglalása során, vagy csak kényszerből foglal nálunk, utóbb valótlanságok és ferdítések közepette értékelje le szálláshelyünket és munkatársaink munkáját. Mint említettem minden kritikát és negatív véleményt elfogadunk, hiszen ezekből táplálkozva tudunk fejlődni és szolgáltatásainkon javítani, azonban dühtől és rosszindulattól vezértelt, alaptalan véleményeket teljes mértékben visszautasítunk.

A jövőben továbbra is tárt karokkal, finom kávéval, ízletes reggelivel és sok szeretettel várunk olyan egyéneket, párokat, családokat vagy csoportokat, akik szeretik a nyugalmat, a történelmet, a természetet vagy éppen a hagyományokat és foglalásuk során fel tudják mérni, hogy ár-érték arányban mi a saját maguk irányába megfogalmazott elvárásuk (legolcsóbb közös fürdőszobás szoba kontra superior szoba) és ezen képességük hiányát, nem rajtunk kérik számon távozás után.

Bármilyen további kérdés esetén készséggel állok rendelkezésére! További szép napot kívánok! :)

Üdvözlettel:

The Houses of History

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Biyadhoo 2018.09.02. 10:31:45

@Snagal: Wizz. Éves kártyadíj 5000 Ft + havi 220Ft zárási díj. Az annyi mint 7640 Ft/év. Nekünk 4.5 év alatt jött rá 511000 pont, vagyis az 511000 Ft. Ebből lehet venni jegyeket. Dubaiba pl kettőnknek 50000. Ha pedig azt nézed, hogy a kártyában benne van a BBP, akkor máris ingyen kaptad a kártyát.

Biyadhoo 2018.09.02. 10:38:20

@Attilajukkaja:
"Egyszer sem. De haverjaim mutattak ott készült fényképeket, amiket maguk készítettek a tengerparton."
Jah, bocs. Ismerek valakit aki hallotta valakitől, aki látta már.... Ezt hagyjuk jó? ÉN ott voltam.
"Na látod! Én meg negyvenszer voltam a Balatonon az utóbbi 15 évben és nem találkoztam habzó vízzel. :o)"
2011-ben szerveztem egy tábort oda és igen, Balatonföldváron fehér hab volt a víz partján a köveknél. Ott voltam, láttam.
"Bocs, de nem létezik ingyen ebéd! Amúgy meg azért nem repülök fapadossal, mert túl kockázatosak, túl sok velük a probléma."
Ami az ingyenebédet illeti, abban igazad van. De amíg nekem nem kerrül pénzembe, addig nem nagyon érdekel, hogy az Erste és a Wizz mit boltol. A fapadosokkal nincs nagy gond. Tudni kell, mikor, hova válthatsz jegyet. El kell viselni a szemétkedéseiket, egyébként meg elvisznek A-ból B-be. Jah és új gépekkel. Nem mint a nagy 5*-os Lufi, aki 28 éves f@stalicska A32-t küld ide.
"Ha ez a véleményed, akkor kár is beszélni róla. Már csak egyet nem értek: minek jössz egyáltalán vissza, ha itthon minden olyan szar, máshol meg minden olyan fasza?"
Családi okok miatt.

Snagal 2018.09.02. 10:39:45

"Dubaiba pl kettőnknek 50000"
50.000Ft nekem nem ingyen van... de ha neked igen, szólj, bármikor elfogadok ingyen 50000Ft-ot tőled :))

Az hogy sokat repülsz és kreditet kapsz érte az nincs ingyen, bele van építve a jegy árába... tudod, mint amikor a lángosos belekalkulálja a munka díjat, a büfé bérleti díját és üzemelési költségeket a kajába. Te "átbaszásnak" hívod, így talán jobban ráismersz a metódusra :))

Attilajukkaja 2018.09.02. 10:46:50

@Snagal:
"kb 800-900ért simán kapok lángost, sajtos, tejfölöst"
Tegnap Siófokon ettem lángost. Szarvasgombás nem volt, de a sima 600, sajtos-tejfölös 800, sajtos-tejfölös-sonkás 1200. Ez utóbbi viszont egy komplett ebéd, annyira nagy és laktató.

"Más a kettő, valakinek ez tetszik valakinek amaz"
Nekem mindkettő tetszik. Mivel elég sok időt töltök külföldön a munkámból kifolyólag, szeretek itthon nyaralni/telelni. Élvezem a Balatont és az Őrséget, vagy a Börzsönyt is. Nem csak azért, mert nagyon szép helyek vannak és az eldugodtabb helyeken nagyon jó ár/érték arányokat találsz, hanem mert ott az emberek is nagyon kedvesek, bizalommal vannak irántad. Nem úgy, mint egy ötcsillagos mallorcai szállodában, hanem tiszta szívből. Ez pedig megfizethetetlen. :o)

Biyadhoo 2018.09.02. 10:50:46

@Snagal: Na látod, itt a lényeg. Ezeknek a büféknek NINCS 4 hónapjuk. Max 2, 2.5. Ez alatt kell a többségének összeszedni az egész évre valót. Nah, ezt nem rajtam fogják megkeresni.
"(aztán persze lehet hepciáskodni, hogy de nem mész horvátországba és nem állsz a dugóba órákat... ok, te állsz 2 reptéren 4-6 órát minimum meg repülsz még 5-12 órát célállomástól függően, mindeszt 2X - még a horrvátországba utazók is rég a tengerben áztatják a segükket mikor te még a fapadoson zötykölődsz, én meg a balatonon meg már a második napomat töltöm és már vagy harmadszor "húztak le" a lángososnál :)"
Állok két reptéren. Mondjuk inkább ülök vmilyen premium váróban. :D És igen, mi azok vagyunk, akiknek a pihenés a repüléssel kezdődik. Egyszer próbálj ki egy Emiratest, Etihadot pl. És igen, a minőség fontosabb mint a mennyiség. Jah és ne felejtsem el, hogy sztem ebben az évben sem volt akárcsak egy hét folyamatos jó idő. Nincs annál idegesítőbb, mint amikor pihennél, napoznál, fürödnél és közben 3 naponta jön vmi vihar.
"Én csak azt nem értem miért próbálja valaki azzal emelni a külföldi nyaralásai értékét (ami egyébként is egy remek élmény) hogy szarozza azt ami itthon van. Mi lenne ha csak simán azért szeretnéd amilyen és nem képzelnéd mögé hogy "bezzeg a poshadt magyarország, mennyivel jobb itt..." ? Más a kettő, valakinek ez tetszik valakinek amaz, ilyen egyszerű, a többi csak bullshit..."
Nagyon egyszerű. Mert ami itthon van, az tényleg egy sz@r. Ha pedig elmész egy welness hotelba - szoktad olvasgatni a rémtörténeteket a homáron?:)))) - akkor annyit fizetsz, hogy abból simán kijön két hét kanári szigetek, vagy amit akarsz. Itthon teljesen el vannak tévedve árazás ügyileg. Egy lepukkant, gyakorlatilag nulla szolgáltatással rendelkező országban akarnak eladni egyesek nyugati áron szállást. Nézz körül a Balatonon. Olyan árakon kínálnak szállást, hogy egy Maldív szigeteki szállásadó tisztelettel kér bocsánatot. Vicc. FYI: www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g3320423-d7897913-Reviews-Canopus_Retreat_Thulusdhoo-Thulusdhoo_Island.html Ezt a szállást reggelivel 159000 Ft-ért kaptuk meg egy hétre. Nézd meg, hol van és nézd meg milyen minősítései vannak. Ezek után milyen magyarországi nyaralásról beszélünk????

Biyadhoo 2018.09.02. 10:53:52

@Snagal: Jajjistenem. az 511000 pontunkból "kifizettünk" 50000 pontot. Így tiszta? Ha veszek két szívószálat, azt is wizz kártyával fizetem. 2% a visszatérítés. Gyűjtögetünk és repülünk. Egyszerűbben: elmegyünk a cipőboltba, veszünk cipőt 10000-ért. Te kifizeted, hazaviszed, örülsz neki. Én is, csak én még kaptam 200 pontot a következő repjegyemhez. Érted már?

Snagal 2018.09.02. 11:00:47

@Biyadhoo: kár hogy úgy vitatkozunk erről, hogy fogalmad sincs a hazai viszonyokról, berögzült demagógiát ismételgetsz... szerinted a Balaton egy szar, de persze neked a reptéren a testüregmotozás is már nyaralás.

Biyadhoo 2018.09.02. 11:06:19

@Snagal: Tudod, attól, hogy nem megyek bele a vízbe, néha elkerülhetetlen, hogy odamenjek. Apósoméknak Zamárdiban van telkük.... Szóval látom mi van ott. És nem tetszik. nagyon nem. A reptéren nincs testüreg motozás. Kicsit félre vagy tájékoztatva :) És igen. Van pár őrült ebben az országban aki nagyon szeret repülni. Mi is ilyenek vagyunk. Nekünk az már kikapcsolódás.

2018.09.02. 13:20:10

@Biyadhoo:
Speciel én sem szállok meg Magyarországon, de egyszerűen azért nem, mert az ország közepén lakunk, és maximum 3 óra autózással bincs Magyarországon olyan hely, ahová nem jutunk el, ezért értelmetlen szállást foglalni, még aznap hazajövünk. Nyaralni ugyanezen okból érdemes távolabb, mert ha az embernek van rá minimum 1 hete rá, akkor el lehet jutni olyan helyekre, ahová egy-egy hosszúhétvége kevés lenne.

Ettől még az általad linkelt szálloda kb. az itthoni wellness szállodák megfelelője, amit hasonló áron itthon is megkapsz. Nos én eközben felét sem adnám ki szállásra, és nem azért, mert sok, hanem mert nem a szálláson akarom tölteni az időmet, ha már elutaztam messzire. Neked viszont kb. tökmindegy hol vagy, hiszen úgyis punnyadni mész csak, tehát az hogy Mucsaöcsögén egy ottani wellness hotelban áztatod a segged egy medencében, vagy mindezt egy távoli szigeten teszed, de ott is a wellness részlegen töltöd a napodat, teljesen ugyanaz. Max. annyi a bajod, hogy itthon a teféle embereket nehezen viseled, mert a te anyanyelveden beszélnek. Ja, meg elmondhatod, hogy a prolikkal ellentétben te milyen helyen nyaralsz (persze pontosan ugyanolyan helyen valójában).

Biyadhoo 2018.09.02. 14:20:29

@Zabalint: Ez most nekem kicsit katyvasz. Lássuk jól értem-e? Elmész nyaralni, de nem veszel szállást, mert nem akarod ott tölteni az idődet. Tehát 168 órát folyamatosan ébren vagy, vagy felvered a sátrat, vagy mi is történik Nálad egy egyhetes nyaralás címén? És igen, van ahova punnyadni megyek, de azért egy kis sznorizás mindig befigyel egy ilyen helyen:) Maldivon napi két-három órát el lehet tölteni a tenger élővilágának a megismerésével. De pl. Seychellesen lehet menni mindenfelé egy bérautóval, megismerni az egész szigetet. Valójában ugye egy magyarországi akármit nem akarsz összehasonlítani egy Maldívval, Seychellessel, vagy vmi hasonlóval ugye? Mondd, hogy nem....

Snagal 2018.09.02. 15:14:34

"Valójában ugye egy magyarországi akármit nem akarsz összehasonlítani egy Maldívval, Seychellessel, vagy vmi hasonlóval ugye? Mondd, hogy nem...."
Nem hiszem, mivel nem is lehet, ahogy az almát se a körtével.
Te még is folyton ezt teszed, hasonlítod magyarorszgot egzotikus szigetekkel.... holott a kettő nem összehasonlítható. Neked az a világ teteje, aki meg ott él lehet hogy az alföldi tájba szeretne bele, mert sose látott még ekkora szárazföldet egybe... neki lehet a gulyás a gasztronómia csúcsa lenne, mert a könyökén jön ki a garnéla vagy a polip - te meg ettől élvezel el mert ez nincs itthon.
De ettől nem lesz jobb az egyik a másiknál - ha valaki síelni szeret akkor szerinte az összes tengerpart egy rakás szar mert egy felvonó sincs rajta és az összes hó elolvadna ha oda is vinnéd, magától meg sosem esik - mekkora szar. De aki meg 40fokban egy pálma fa alatt hűsölni annak magyarázhatod Aspen festői szépségét és a havas hegyldalakat, neki az az utolsó hely lenne ahova menni akarna.
Mit nem lehet ezen érteni?

2018.09.02. 15:16:30

@Biyadhoo:
Nem, félreérted, Magyarországon nem nyaralok, mert 1-1 napokkal el lehet menni akárhová, amit év közben meg is teszünk.

Egyébként bármit lehet bármivel hasonlítani, csak nincs értelme, mert minden hely más. De mondjuk a tenger sokkal kevésbé érdekel engem, mint a hegyek, persze abban sem számít jó helynek Magyarország. Én szellemi munkát végzek, úgyogy a punnyadás amúgy sem kikapcsolódás, csak az aktív nyaralás játszik.

Ha ki sem mész a szállodaból, akkor kb. mindegy hová mész, erről beszéltem.

Biyadhoo 2018.09.02. 15:26:52

@Zabalint: Mi is szellemi munkát végzünk, de nekünk a túl aktív kikapcsolódás már nem játszik. :D Max sielés:) Az utolsó mondatoddal abszolút nem értek egyet. Rohadtul nem mindegy, hogy Siófokon a pusztulat aranyparton, vagy mondjuk Spanyolban lazítasz. Egyébként, van ilyen ismerősünk, aki szintén a hegyekért, meg a túrázásért bolondul. Nincs is ezzel semmi baj. Mindenki úgy pihen, ahogy neki a legjobb. Mi szeretünk punnyadni egy tengerparti szállodában is, visszük a kis ebookot, pancsolunk, lazítunk. AZé' én is lassan 50 leszek, nah :) Persze egy jó tollas, vagy frizbi azért még jöhet :)

Attilajukkaja 2018.09.02. 16:45:43

@Biyadhoo:
"Ismerek valakit aki hallotta valakitől, aki látta már.... Ezt hagyjuk jó?"
Nem. Egy svéd barátom csinálta a képeket. És ö is rendszeresen jár Dubajba.

"ÉN ott voltam."
Elhiszem. :o))))))

"2011-ben szerveztem egy tábort oda és igen, Balatonföldváron fehér hab volt a víz partján a köveknél. Ott voltam, láttam."
Persze.

"De amíg nekem nem kerrül pénzembe, addig nem nagyon érdekel, hogy az Erste és a Wizz mit boltol."
Ja, ha te egy olyan kivételes emberke vagy, hogy neked a bankod és a Wizz is ingyen szolgáltat, az más! :o))))

"El kell viselni a szemétkedéseiket, egyébként meg elvisznek A-ból B-be."
Köszi, nem kérek belőle!

"Családi okok miatt."
Ezt megértem. Én is hasonló okokból jöttem haza.

Attilajukkaja 2018.09.02. 16:56:37

@Biyadhoo:
"ami itthon van, az tényleg egy sz@r"
Akkor, ha te CSAK a dubaji vagy a maldiv tengerpartra vágysz. Na azt biztosan nem kapod meg itthon.
Nem kellene ilyen felületesen és sommásan ítélkezned az országról, mert nem nagyon ismerheted. Vannak nagyon szép, nyugis és olcsó helyek, és vannak nagyon bulizós helyek is. De úgy látom, neked minden irtózatosan ciki, ami magyar. Biztosan nagyon menő a társaságodban fikázni az országot. És itt most nem a kormányról vagy rendszerről beszélek.

@Snagal:
" szerinted a Balaton egy szar, de persze neked a reptéren a testüregmotozás is már nyaralás."
He-he! :o)))))))

2018.09.02. 17:23:14

@Biyadhoo:
Az a mindegy, hogy ha egy wellness szállodában punnyadsz a medencében, akkor az a világon hol van. Mert azzal kezdted, hogy Spanyolországban x medencés all inclusive szállodában voltatok.

2018.09.02. 17:26:24

@Biyadhoo:
Egyébként mimt vízpartnak, teljesen más jellege van a Balatonnak, mint egy tengerpartnak, más előnyökkel és hátrányokkal. Nekem az etalon egyik sem, hanem az olyan tavak, mint a Bohinji tó, bár az konkrétan az utóbbi időben túl felkapott lett. Kristálytiszta hideg, de még úszható édesvíz, gyönyörű környezet, nem túlzottan kiépített.

heidt 2018.09.03. 00:27:27

@Biyadhoo:
Az elég szórakoztató, amikor valaki fel akar vágni egy Wizz kártyával, de lelke rajta. Az már kicsit bosszantóbb, mikor az addigi füllentéseit akarja megmagyarázni!

„A Wizz Air Kártyákhoz kapcsolódó utazási pontgyűjtő programról szóló feltételek

2016. április 1-től a pontgyűjtés alapja havonta legfeljebb 300 000 forint. Egy adott naptári hónapban legfeljebb ekkora összértékű vásárlások után gyűjthet a Kártyabirtokos Pontokat. A Pontgyűjtési alap számlaszinten értelmezett, vagyis a Főkártyára és Társkártyákra együtt.”

Tehát a Fő- és társkártyával együtt havonta maximum 6 000 forint gyűjthető vásárlásokból. Ez évente 72 000 Ft. Ebből lejön az említett 7 640 forint/év, tehát a maximálisan összegyűjthető végösszeg 64 360 Ft/év. Ez 4,5 év alatt 289 620,- Ft, ami meg sem közelíti az általad állított 511 000 forintot.

Az már csak hab a tortán, hogy vannak olyan hitelkártyák, ahol az éves visszatérítés (a költségek levonása után) meghaladhatja a 90 000 forintot és ezt a pénzt NEM csak a Wizz Air szolgáltatásaira lehet elkölteni.

Én sajnos szintén átkerültem az ERSTE Bankhoz, mikor a Citi megszűnt. Ott adtak egy Wizz kártyát, amin jóváírtak 355 000 pontot. Vért izzadtunk, mire találtunk egy olyan utat, amire ezt el tudtuk végre szórni. Az volt a baj, hogy a Wizz vagy nem jár oda és akkor, ahová mi szerettünk volna menni, vagy sokkal olcsóbb volt az adott helyre a Swiss, vagy a Lufthansa. (A ferihegyi „karámról” már szót sem ejtek.) Itt jegyzem meg, hogy az általad fikázott Lufthansa 2017-ben jobb helyezést kapott, mint a szuper példaként emlegetett Etihad Airways.

Az útjaidról pedig csak annyit, hogy aki Spanyolba, Horvátba, Maldívba jár és a TUI logó a képe, azzal én nem szeretnék sem külföldön, sem itthon találkozni. Egyszerűen azért, mert nem szeretem az igénytelen embereket.

DarkWolf 2018.09.03. 06:30:58

Nem tudom hogy a szálloda nagyon viccesnek érzi magát, de hosszabb távon ezzel csak maguk alatt vágják a fát.

Örökéletű igazság hogy a rossz hírnév gyorsabban terjed mint a jó.

Tetszik vagy nem tetszik, a vendégekből élnek meg, és ebbe beletartoznak a "hülye vendégek is". És ne legyen afelől kétségük hogy az echte lehülyézett vendégek máshol fogják költeni a pénzüket.

Biyadhoo 2018.09.03. 06:40:49

@heidt: Az a baj, hogy buta vagy mint a föld. pics.v-one.hu/erste.png Ez a valóság öcsi. 13 évig voltunk Citi ügyfelek. A végén nagyon elqrvultak már, semmi üfsz-t nem volt. Itt van premium bankár, felhívom és soron kívül intézem a dolgainkat. Azt a 355000 pontot megnéztem volna mire írták jóvá új belépőként. Mi buktuk a Malev aranyról a pontokat, de nem is volt átvezetés, szóval sztem ez a fake, amit Te mondasz :D Ugye nem akarsz egy Etihadot a f@s Lufihoz hasonlítani? Utaztál már egyáltalán valamelyikkel? Horvátba nem járok. Bocs. Azt meghagyom a magadfajtának... Utaztál már TUI géppel? Mi egy párszor igen. Egy finom kis Dreamliner a Brussel-Varadero-Cancun-Brussel útvonalon pl. Hibátlan. Van egy olyan érzésem, hogy nemsoká' kiderül rólad, hogy még Alsómocsolád területét sem nagyon hagytad el....

Biyadhoo 2018.09.03. 07:04:47

@heidt: Megnéztem. Eszed annyi, mint egy marék lepkének:
"Wizz Air Hitelkártya esetén a Kártyabirtokos egy adott elszámolási időszakon belül a hitelkeret összegének egyszeresével megegyező összértékű Vásárlási tranzakciók után jogosult Pontok gyűjtésére. Amennyiben az adott elszámolási időszakban a hitelszámlán terhelt Vásárlási tranzakciók összege meghaladja a hitelkeret összegét, akkor az időben korábban terhelt Vásárlási tranzakciók után ad Pontokat a Bank. Érvényes: 2016. április 12-től.
3.4. Bankszámlához kapcsolódó Wizz Air Bankkártya esetén a Kártyabirtokos egy naptári hónapban legfeljebb 300000 forint összértékű Vásárlási tranzakció után jogosult Pontok gyűjtésére. Amennyiben az adott naptári hónapban a bankszámlán terhelt Vásárlási tranzakciók összege meghaladja a 300 000 forintot, akkor az időben korábban terhelt Vásárlási tranzakciók után ad Pontokat a bank. Érvényes: 2016. április 1-től."

Leszel szíves, legközelebb pontosan idézni, és nem csak a felét?

Csak, hogy ne halj meg teljesen bután: Nekünk premium ügyfélként a hitelkeretünk a 300K többszöröse. Ez után kaphatunk pontot.

Biyadhoo 2018.09.03. 07:20:52

@Zabalint: Na látod, a mi preferenciánk a 30+ fokos víz, sok korallal, halakkal, rájákkal és esetleg cápákkal :D Nem szeretjük a hideg vizet.

heidt 2018.09.03. 10:28:04

@Biyadhoo: Értelmezés, az IQ szerényebb ügyfeleknek:

1. „Bankszámlához kapcsolódó Wizz Air Bankkártya esetén a Kártyabirtokos egy naptári hónapban legfeljebb 300000 forint összértékű Vásárlási tranzakció után jogosult Pontok gyűjtésére.”
Ez azt jelenti, hogy egy hónapban legfeljebb 300 000 forintnyi vásárlás után írnak jóvá pontokat, tehát havonta maximum 6000 pontot.

2. „Amennyiben az adott naptári hónapban a bankszámlán terhelt Vásárlási tranzakciók összege meghaladja a 300 000 forintot, akkor az időben korábban terhelt Vásárlási tranzakciók után ad Pontokat a bank.”
Ez azt jelenti, hogy ha 5-én, 10-én, 15-én, 20-án és 25-én költesz 100-100 ezer forintot, akkor a bank az időben korábbi terhelésekre ad pontot, tehát csak az 5-én, 10-én, 15-én történt vásárlásokra.

3. „Nekünk premium ügyfélként a hitelkeretünk a 300K többszöröse. Ez után kaphatunk pontot.”
Teljesen mindegy, hogy 300 ezer, vagy 10 milliós a hitelkereted! Értelmezd az általad is citált mondatot: „ a Kártyabirtokos egy naptári hónapban legfeljebb 300000 forint összértékű Vásárlási tranzakció után jogosult Pontok gyűjtésére.”

4. „Mi buktuk a Malev aranyról a pontokat, de nem is volt átvezetés”
Miért lett volna átvezetés a Malév-Citibank Hitelkártya után? A Malév Duna Club Törzsutas Programot a Malév működtette, a Citibanknak semmilyen ráhatása vagy felelőssége nem volt a Duna Club Törzsutas Programhoz kapcsolódó Bónuszpontok beválthatóságával kapcsolatban. A Citi ügyfelek átadásakor az ERSTE mindenkit automatikusan Wizz kártyás csomagba tett és a Citinél betöltött státusza szerint írtak nekik jóvá Wizz pontokat. Tehát nem átvezetés történt, hanem egyféle „kárpótlás”.

5. „Utaztál már TUI géppel?”
Nem és nem is szándékozom. Nem tartom olyan kiemelkedőnek, hogy velük menjek. A TUI a 73. helyen áll a 2018-as SkyTrax rangsorolás szerinti 100-as listán. Még olyan fapadosok is megelőzik, mint a TAP, Ryanair, Eurowings, jetBlue, Aegean, Aer Lingus. Ezen az összesített listán a „fos” Lufthansa a 7., míg az Etihad Airways a 15. helyen áll.

6. „Horvátba nem járok.”
Őszintén megvallva és még soha nem voltam Spanyolba, Olaszba, Horvátba, stb., Ellenben nagyon jól szoktam érezni magam Spanyolországban, Olaszországban, stb. és kevésbé éreztem jól magam Horvátországban.

Biyadhoo 2018.09.03. 10:35:33

@heidt: LOL. Te nagyon sötét. Értelmezd a dolgot. Wizzair BANKKÁRTYA!!! Nekünk Wizzair HITELKÁRTYA van. OLvasd már el, mi a különbség a kettő között!!!! ""Wizz Air Hitelkártya esetén a Kártyabirtokos egy adott elszámolási időszakon belül a hitelkeret összegének egyszeresével megegyező összértékű Vásárlási tranzakciók után jogosult Pontok gyűjtésére. Amennyiben az adott elszámolási időszakban a hitelszámlán terhelt Vásárlási tranzakciók összege meghaladja a hitelkeret összegét, akkor az időben korábban terhelt Vásárlási tranzakciók után ad Pontokat a Bank. Érvényes: 2016. április 12-től."
"Tehát nem átvezetés történt, hanem egyféle „kárpótlás”."
Akkor mire kaptál 355000 pontot? Kíváncsi voltam és felhívtam a bankárunkat. Szte KIZÁRT, hogy vki ennyit kapjon. De tegyél be nyugodtan egy screenshotot.
" A TUI a 73. helyen áll a 2018-as SkyTrax rangsorolás szerinti 100-as listán."
Lehet. Ettől még kitűnő a szolgáltatás rajtuk. A híres Lufi 2010-ben egy olyan 744-gyel vitt Miamiba, amin nem volt IFE!!! 2009-ben a 73. helyen álló TUI, olyan 763-mal vitt, amin nemhogy IFE volt, de még egymással is lehetett játszani.
"Őszintén megvallva és még soha nem voltam Spanyolba, Olaszba, Horvátba, stb., Ellenben nagyon jól szoktam érezni magam Spanyolországban, Olaszországban, stb. és kevésbé éreztem jól magam Horvátországban."
Éljenek a grammarnazik :)

2018.09.03. 11:09:35

@Biyadhoo:
Hát akkor nyilván nem jöhet nektek szóba a Balaton. Csak nem azért, mert milyen a vendéglátás, és mennyibe kerül, az már csak a körítés. Hanem azért, mert mások az adottságai, mint ami a ti igényetek. Felesleges idekeverni a vízminőséget is, ami egyébként a Balaton esetében kiváló minden mérés szerint, az hogy a turisták szamára felkotort, homokosított parton felkavarják a homokot, és ezért nem átlatszó, biológiai vagy vegyi szempontból nem jelent koszosságot, szezon előtt akár ihatnál is belőle a parton, szezonban a tó közepén, nem lenne semmi bajod tőle.

Attilajukkaja 2018.09.03. 11:23:32

@Biyadhoo:
"Éljenek a grammarnazik "
Miért nem írsz mondjuk angolul, vagy németül? Tudjuk, mennyire irritál téged a magyarul beszélők tömege, de miért nem tanulod meg rendesen a nyelvet, ha egyszer ebben a szaros putrifészekben kell élned? Hidd el, előnyödre válna, ha legalább a nyelvtannáci kifejezést ismernéd. :o)))
Ha egyszer egy kissé érettebb szakaszodba jutsz és elkezd lekopni a sznobéria hályogja a szemedről, akkor talán észreveszed, hogy egy nagyon szép országot nevezhetsz hazádnak, ami nem érdemli meg azt a sok becsmérlő jelzőt, amit ráaggattál. De ez még évek kérdése ....nyilván.

Im just here for the comments 2018.09.03. 12:26:00

@Biyadhoo: ez a farokméregetés annyira gáz már, amit levágsz, nem látod magad? A fél homár rajtad röhög két napja.

Biyadhoo 2018.09.03. 12:28:54

@Im just here for the comments: Te tévedsz. MI röhögünk itt hangosan az érthetetlen, buta embereken:)))

Im just here for the comments 2018.09.03. 12:31:56

@Biyadhoo: ja értem.
Te nem az a pasi vagy véletlenül, aki a múltkor meghúzta a kocsiját "olaszba", a szolgalelkű csaja meg levideózta a csúnya emelkedőt?

Biyadhoo 2018.09.03. 12:35:23

@Im just here for the comments: Kb. 15 éve nem járok kocsival Bp-en kívül. Régebben rengeteget vezettem Europában, elég volt. Repülővel szoktam közlekedni.

heidt 2018.09.03. 13:34:02

@Biyadhoo: Kőbányán is kell szórakozás!

Attilajukkaja 2018.09.03. 13:51:12

@Biyadhoo:
"MI röhögünk itt hangosan az érthetetlen, buta embereken"
Örülök, amikor valaki saját magát is képes kinevetni. Az önkritikáért adok neked 151 plusz pontot a kártyádra! Azzal meddig tudsz repülni ingyen?

Biyadhoo 2018.09.03. 13:58:52

@Attilajukkaja: 151 ponttal? Hát...a Balaton partig talán elég:))))

Biyadhoo 2018.09.03. 13:59:56

@heidt: bizony-bizony. Tudod, azóta is várom, azt az ominózus 355000 pontos jóváírás miértjét és hogyanját, de asszem erre várhatok.....

Attilajukkaja 2018.09.03. 15:03:18

@Biyadhoo:
"a Balaton partig talán elég:"
Akkor jól számoltam!

blablablablabla 2018.09.03. 18:39:27

@Biyadhoo: Hát köszönöm, végigolvastam ezt a kis beszélgetést, nagyon jól szórakoztam :D

Az a vicc, h nem veszed észre, h mennyire igazi magyar vagy :D A többiek már kicsit kezdenek éledezni és túllépni ezen a retró dicsekvős szánalmon, neked még nem sikerült. Azért sok sikert kívánok hozzá!

heidt 2018.09.03. 18:47:59

@Biyadhoo:
Kedves Pista!
Gondolod, mindenki olyan hülye, hogy fene nagy gőgjében még az alapvető internetes biztonságáról is megfeledkezik? Ha nekem nem hiszel ez ügyben, kérdezd meg Zsuzsikádat!
Hogy a bankárod is okosabb legyen, tájékoztasd kérlek, hogy amiről nem tud, az attól még létezhet.
Mikor a Citi ügyfeleket átvette az ERSTE, akkor a Wizz kártyákon különböző összegű pontokat írtak jóvá. Az "ajándék" pontok száma függött a megszűnő Citi kártya/kártyák számától, státuszától, a számlacsomagtól, a különböző Citinél vezetett befektetésektől, a rendszeres jövedelemtől és még egy sor apró dologtól. Természetesen nem Wizz pontokat adtak, hanem ERSTE pontokat, amit át kellett tenni a Wizz számlára. A mi pontjaink nem is számítottak kiemelkedően magasnak, több barátunknak ennél többet írtak jóvá. Persze sokaknak csak 1-2 százezret.

heidt 2018.09.03. 19:07:15

@Attilajukkaja:
A 151 pont = 0,46 EUR
Ezért a Wizz fedélzetén lehetne venni 1 deci vizet. Azért csak lehetne, mert decire kimérve nem adják, csak fél literes kiszerelésben. Mondjuk erre is van megoldás: társulni kell még 4 utassal és megosztani.
Azért az is megér egy misét, mikor valaki Wizz-zel utazik és közben a balatoni lehúzásokat fikázza.
Néhány ár a Wizz fedélzetről:
0,5 l víz: 660,- Ft
0,33 l jeges tea: 990,- Ft
0,33 l sör: 1320,- Ft

Biyadhoo 2018.09.03. 19:07:58

@heidt: Zsuzsikát? Nah ammegki? Semmiféle jóváírás nem volt. Utánamentem. Egy nagy kamu amit itt elővezetsz. Dobálódzol hülyeségekkel, mindenféle tények nélkül. Hidd el, ha lett volna ilyen, A/tudnánk róla, B / nem keveset kaptunk volna mi is. Welcome bonus volt - ahogy most is van - és ennyi. "Erste pontot amit át kellett tenni a wizz számlára" Ne csinál j nagyobb hülyét magadból, mint amit eddig. Fogalmad sincs az Erste működéséről, egyáltalán az egész pontredszerről. Ez van ha egy ostoba nekiáll okoskodni. Olvasgattam a kommentjeidet. Igazából semmihez nem értesz, de azt legalább nagyon tudoményosan adod elő. PL. Nem lehet tankolni gépet ha vannak rajta paxok. Nagyon nem igaz. Lehet. Két feltétel van az IATA és ICAO tagoknál: tűzoltó autó és a crew ill a gép refuelling pozicióban legyen. SZóval sztem pihenj egy kicsit, mert ebből már nem jössz ki jól....

Biyadhoo 2018.09.03. 19:09:49

@heidt: Tudom, Neked nem futja erre. Ez van barátom. Marad Neked a Balaton, ahol ugyan végelszámolásban kicsit többet költesz, dehát ez van:)))

Attilajukkaja 2018.09.03. 19:50:08

@heidt:
"A 151 pont = 0,46 EUR"
Ez csak neked fontos, ... engem nem érdekel. :o))))

"Néhány ár a Wizz fedélzetről:
0,5 l víz: 660,- Ft
0,33 l jeges tea: 990,- Ft
0,33 l sör: 1320,- Ft"
Fantasztikus! Le vagyok taglózva. Egy dobozos sör pont annyiba kerül, mint Balcsin egy full lángos, illetve egy kicsit többe. Még szerencse, hogy téged sehol nem húz le senki, mert te aztán résen vagy! :o))))

heidt 2018.09.03. 20:28:19

Zsuzsanna a Kinga második keresztneve. Ne ismered a saját feleséged?
---
"Erste pontot amit át kellett tenni a wizz számlára"

"Összegyűjtött pontjait az alábbi módon tudja beváltani, vagyis átküldeni a Wizz Air-hez, ha repülőjegyet szeretne vásárolni:
NetBankjában a „Bankkártyák/Wizz Air pontnyilvántartás” menüpont alatt adja meg a „Beváltandó pontok összegét” és kattintson a „Pontbeváltás” gombra.

A beváltás kezdeményezését követő 3 munkanapon belül az átküldött Wizz Air pontok elérhetőek Wizz fiókjában a „Saját profil” menüpont alatt, amelyről a Wizz Air e-mailben is értesíti Átküldött pontjait a „Wizz-számla” egyenlege alatt látja forintosítva."
---
Akkor nyeld le, ahogyan az ERSTE lenyelte a pontjaidat.
---
Már megint egy kis csúsztatás?
Nem azt írtam, hogy nem lehet utasokkal teli gépet tankolni, csak azt, hogy arra ok kell és speciális feltételei vannak. Nem részletezem, mint ahogy a többit sem.
---
Nyugodtan fikázzál mindent és mindenkit! Te vagy a tökéletes!
Hogy visszatérjek a kiinduló bejegyzéshez: semmivel nem vagy különb, mint a House of History Tihany vezetője.

Biyadhoo 2018.09.03. 20:30:33

@Attilajukkaja:
"A 151 pont = 0,46 EUR" De azért matekból jó a csávó:DDD
Figyelj, azért nem tartom lehúzásnak ezt. Egy normális vendéglőben ugyanennyi egy sör, vagy drágább. Tény, hogy a repülésnek még mindig van egy kicsi "excluzivitása", holott egy sima közlekedési eszköz, de ugye kereslet-kínálat. Amíg megveszik ennyiért, miért adja olcsóbban. Én is megveszem, ha megkívánom. És még elég sokan. Mindig azt mondom, hogy ugye a fapadosok kalkulálnak ezzel a bevétellel is. Ha éppen utazol, akkor kajálj a gépen és igyál hozzá valamit. Úgyis megtennéd, és így legalább hozzájárulsz ahhoz, hogy a jegy továbbra is olcsóbb legyen.

Biyadhoo 2018.09.03. 20:42:42

@heidt: Lehet. Még mindig nem mutattál semmit arról a 355000-es pontvarázslatról. Pedig ez nagyon érdekelne. OK, tudom, hogy kamu, de kíváncsi vagyok milyen photoshop trükkel jössz elő...
Jah, és még valami: érdekes módon, minket kiengednek a földön is WC-re. Lehet, hogy a gépen is nagy a pofád a nulla tudásoddal -majd én megmutatom a csőpincérnek, ugyebár - és persze a crew a maga módján honorálja is ezt :DDD Azt hiszem ismerem a fajtádat. Te vagy az, akinek soha semmi nem elég jó. Februárban hazafelé PhiPhi-ről az Emirates gépen volt Hozzád hasonló magyar. Kényelmes tripla, kiváló szolgáltatással, mégis minden baja volt.

Xezs7 2018.09.03. 21:21:20

@Biyadhoo: Én csak azt nem értem, hogy miért kell hazafelé köpködni. Itt senki egy rossz szót sem szólt rád, te kezdtél el pocsolyázni meg feszkózni.

Snagal 2018.09.03. 21:49:47

@Biyadhoo: nagyon kíváncsi vagyok a magyarázkodásra ez a kijelentésed:

"Amíg megveszik ennyiért, miért adja olcsóbban. Én is megveszem, ha megkívánom. És még elég sokan. Mindig azt mondom, hogy ugye a fapadosok kalkulálnak ezzel a bevétellel is. "

miért nem állja meg a helyét a korábbi lángosos analógiára?
Ha meg veszik ennyiért akkor nem lehúzás? A lángost megveszik annyiért amennyiért szerinted lehúzás... hogy van ez?
Fapados kalkulál ezzel a bevétellel.... a szomáliai kalózok is kalkulálnak a túszszedésből származó bevétellel, de attól még nem legitim. A lángosos nem kalkulál bevétellel csak simán "lehúz"?
nem értem a különbséget magyarázd már el kérlek a fapados túlárazott kaják ok, lángos (ami szerinted) szintén túlárazott nem ok.

heidt 2018.09.03. 22:00:16

@Biyadhoo:
151 pont = 151 HUF
328 HUF = 1,00 EUR
151 HUF = 0,46 EUR

Ha van jobb megoldásod, várom!

babbaba 2018.09.04. 05:47:44

Egy szerintem is biztos. Magyarországon nagyon magasak az árak a szolgáltatás színvonalához képest. Igaz ez a vendéglátásra és a szálláshelyekre is. Kivéve persze a luxusszállókat, de azok nem magyar tulajdonúak. Bizony, egy falusi vendégszoba heti árából (bár az ellátásra nem panaszkodom, mert az valóban bőséges és kedvesen házias), egy hétig elvagyok Sousse lágy homokú tengerpartján full ellátással, sivatagi túrával, ókori romnézegetéssel, berberekkel, még az utazást is beleszámolva. Ha meg van valami attrakció is (hosszú ideig az csak Budapesten vagy a Balatonnál lehet, meg néhány gyógyüdülőhelyen, a többi városunk, attrakciónk egynapos maximum), akkor olyan lehúzást lát az ember, ami miatt nem szívesen megy oda. Ha összehasonlítja a világ más helyein tapasztalt árakkal semmiképpen.

Még olyan helyeken sincs ez a lehúzós rend, ami valóban világszám, lásd Las Vegast, vagy Mexico City ahol 12 napot négycsillagos szállodában negyvenezer forintért tölthetsz el másodmagaddal (Jó hogy nyolcvan százalékos engedménnyel, de van, ha keresel rendszeresen és szinte bárhol és a szolgáltatás attól nem lesz rosszabb, hogy engedményt kaptál), nagyjából a város közepén. Mennyibe is került egy lepukkadt parasztház, egy hétre közös fürdővel Tihanyban? És, hogyan kezelik a vendéget Vegasban, vagy Sousseban? És hogyan Tihanyban, vagy akár más magyar kisvállalkozásnál? Tisztelet a kivételnek.

Mindenesetre én mostmár (kipróbálva sok mindet itt is kinn is) maradok a külföldnél, míg ez meg nem változik.

Biyadhoo 2018.09.04. 06:17:12

@Snagal: Olvasd el @babbaba hsz-ét. Mindent elmond. Egy hulladék bádogviskóban, agyonhasznált napraforgó olajban sütik a méregdrága lángost. ENGEM nem érdekel, hhogy neki 2 hónapig tart a szezon és ezalatt kell összeszedni a pénzt. Egy repülőgépet azért ne hasonlíts semmilyen formában a Balaton partján álló lángossütős putrihoz. Ennyi erővel a Costest is elkezdhetted volna hasonlítgatni a lángossütőhöz. Érzed. különbséget? EEgyébként a fapadoson nincs túlárazva semmi. Menj ki a világba: nagyjából ugyanúgy 4-8 EUR egy whiskey bármelyik légitársaságnál. Ugyanakkor görögben 2 EUR a lángos. Sajtos-tejfölös. A tzatzikis is annnyi.

Snagal 2018.09.04. 06:55:25

@babbaba: @Biyadhoo:
Éééértem, tehát Vegasban 12éjszaka 2 főre 4 csillagos hotelban 40ezer... az ugye ha jól számolom 1700HUF/fő éj egy Vegas-i 4 csillagos szálloda.
Linkeld már kérlek ezt a szállodát mert voltam már Vegasban de én nem találtam ilyet.

Még az ócska útszéli motel is többe kerül, de azért annak a szolgáltatásai és színvonala szerintem a parasztház alatt van.

Ja persze, elfelejtettem, hogy 80%os kedvezményt írtál - az persze kóser, hogy a 80%kedvezményt hasonlítod a hazai full árhoz. Nyílván releváns.
Ahogyan az is releváns, hogy a homár poszt alatt (ami egy fogyasztóvédelmi blog próbál lenni, ergo az emberek nem azt írják meg ide, hogy híjnye de szuper volt a nyaralásom, hanem ha éppen nem jól sikerült valami) hivatkozol rá, hogy mivel a tihanyi szállás lehúzás volt = egész Magyarországon a vendéglátás lehúzás.
San Francisco-ban voltam egy 40$ / szoba áron egy kis apartmanban 2 napot amíg átutazóban voltam, kritikán aluli volt a kiszolgálás, ahogyan a szoba színvonala is - ez alapján akkor elmondhatjuk, hogy az Egyesült Államokban CSAK és kizárólag lehúzás a vendéglátás ugye?

@Biyadhoo: "Egy repülőgépet azért ne hasonlíts semmilyen formában a Balaton partján álló lángossütős putrihoz."
nem azt hasonlítottam össze, hanem az ideológiádat - az egyik helyen mélyen veszed torokra a lehúzást és még tapsolsz is hozzá, míg máshol ugyan ezért felháborodsz - ez duma, hogy téged nem érdekel, hogy 2 hónap a szezon az hol releváns? Mást meg nem érdekel mennyi a kerozin ára, ha Pringles-t veszek 2,5EUR-ért amiért a lófaszt kisdobozosat kapod, pedig a boltban annyiért a 3szorosát adják... neeem, ez nem lehúzás.
Jólvan akkor, menjél szépen és vedeld a lóhugyot a wizzeren, aztán várakozzál még az átszálláskor 3 órát az "excluzive" váródban és utána idd a beszeráron kínált mai tai koktélodat az 1700Ft/fő éj Las Vegasi négycsillagban (lol, nehéz volt leírni röhögés közben) - itt magyarországon úgyis csak lehúzós tihanyi parasztházak vannak az egész országban, a lángossal meg átbasznak mert "görögbe" 2 juró a tazatzikis (egye akinek hat anyja van, ez kb olyan mintha itthon csirkepaprikás gyros-t árulnék, de egészségedre:))
Tudod a tzatzikit a lángosra amúgy kb húszfillérből elő lehet állítani, tehát nem több mint egy tejfölös lángos ami nálunk kb 7-800Ft, míg a görög förmedvény ez alapján 630-650 (ahol ugye nem 2 hónap a nyár, mert ha jorgosznak is csak ennyi ideje lenne eladni a szaros lángost akkor lenne az 4 juró is de tudom, ez téged nem érdekel mert, csak, hiszen ezt könnyebb ide böfögni mint érvelni). Szóval nálad az az 50-100 Ft ami szerinted már lehúzás.... ilyen fillérbaszás után kételkedek, hogy voltál -e már egyáltalán külföldön és nem csak a képeslapokat nézegeted és az alapján picsogsz hogy itt minden szar, bezzeg a karibszigeteken... :D

Biyadhoo 2018.09.04. 07:14:57

@Snagal:
"ilyen fillérbaszás után kételkedek, hogy voltál -e már egyáltalán külföldön és nem csak a képeslapokat nézegeted és az alapján picsogsz hogy itt minden szar, bezzeg a karibszigeteken... :D"
LOL
v-one.hu

Attilajukkaja 2018.09.04. 09:46:57

@Biyadhoo:
"Ugyanakkor görögben 2 EUR a lángos. Sajtos-tejfölös. A tzatzikis is annnyi."
Itt is annyi: a sima 600 Ft, a tejfölös 700. :o)

@Snagal:
Las Vegasban tényleg hihetetlenül olcsón is meg lehet szállni, csak nagyon nehéz kifogni az olyat. Nekem még soha nem sikerült ennyire olcsó szobát kapnom, viszont a kaja ott nagyon jó árban van. Persze nem a fine dining, hanem a rendes, mezei all you can eat. De hát az Las Vegas, egy nagyüzem, ami a turizmusból és a szerencsejátékból él. Viszont egyszer az életben elég odamenni, utána már uncsi. Szerencsére nincs messze onnan néhány csodálatos nemzeti park, így érdemes Las Vegasban megszállni és onnan kirándulgatni. Szóval semmiképp sem érdemes összehasonlítani a Balatonnal, mert az ember másért megy ide vagy oda. Nagyon sajnálom azokat, akik arra vannak kényszerülve, hogy a csodálatos és nagyon olcsó világ helyett egy Magyarország nevű drága, büdös putriban kell tengetnie életét és minden nap szart ennie és innia. De főleg, hogy egy undorító nyelven kell kommunikálnia itthon, ami egyben Jókai és József Attila nyelve is. Borzadály lehet ennyi frusztráció közepette létezni, hogy az ember alig várja, mikor szabadulhat ki innen mondjuk az arabok közé! :o)))

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2018.09.04. 11:12:47

Gorogben a langos...mutatja a szintet

movhu 2018.09.04. 11:29:51

@PeniValdes: Pont ezt akartam írni :)

Mert egyébként 2.8 körül van tisztességes gyors vagy 8-10 EUR-ért van óriási adag bárányborda. Ez utóbbihoz itthon az alapanyagot nem tudnám hozzá megvenni ennyiért.

De bevallom, hogy szoktunk a Velencei-tóhoz és a Balatonhoz is járni. Csak mindig kerekedik a szemem, amikor a balatoni parti büfében műanyag tányérral és evőeszközzel 8 EUR-ért egy rántott szeletet kapok csak.

movhu 2018.09.04. 11:44:30

@heidt: Az ERSTE semmilyen welcome bónuszt nem adott a CITI ügyfeleknek, még azt a nyomorult 10000 forintot sem. Fogta az éppen aktuális CITILife egyenleget és ezt egy az egyben jóváírta Wizzair pontokként. Persze ha ott volt éppen néhány százezer forint, akkor azt jóváírta.
A B verzió, hogy az én átlagos évi ~ 150.000 forintos éves gyűjtésemmel sehol sem vagyok a Wizz hitelkártyások sorában, így örülhetek, hogy náluk vagyok, nemhogy még bónusz is járjon.

De azért valljuk be, hogy sok százezres welcome bónusz az a mese kategória.

Attilajukkaja 2018.09.04. 11:48:45

@movhu:
" sok százezres welcome bónusz az a mese kategória"
Nem tudom, csak tippelek: ha előtte sok-sok milliót elköltesz a kártyával, akkor összejön egy bónuszjegy is. :o)
Senki semmit nem ad ingyen!

movhu 2018.09.04. 12:14:55

@Attilajukkaja: Az éves 150.000 forintos pontgyűjtésemhez elvileg 15 milliót kellene költeni :) AZ más kérdés, hogy vannak dupla/tripla pontos időszakok, a Wizzairnél történő vásárlásokhoz meg eleve 4 pont jár, tehát ennél kevesebből összejött.
Ezek után kíváncsi vagyok milyen ügyfél az, akinek eleve jár bő 300.000 bónusz :)

Attilajukkaja 2018.09.04. 12:32:42

@movhu:
"vannak dupla/tripla pontos időszakok"
Gondolom, idényen kívül, amikor senki nem akar repülni.

"kíváncsi vagyok milyen ügyfél az, akinek eleve jár bő 300.000 bónusz '
Én is!!!!

Attilajukkaja 2018.09.04. 13:49:03

@PeniValdes:
"Gorogben a langos...mutatja a szintet"
Ezt nem értem. Görögországban is lehet lángos szerű, olajban sült kenyér. Én ilyet ettem 25 évvel ezelőtt egy indián rezervátumban New Mexikóban. Vagy azt hiszed, hogy a lángost a magyarok találták ki? Gondolom, te a rétest és a lecsót is magyar találmánynak gondolod. Ha nem, akkor nem értem a hozzászólásodat.

Biyadhoo 2018.09.04. 14:00:51

@movhu: Nem 2% az alap visszatérítés? Én így tudom. vagyis 150K hoz csak 7.5 millát kell költeni, ha nem számoljuk a dupla/tripla időszakokat.

movhu 2018.09.04. 14:11:03

@Biyadhoo: Sorry a hibáért, de, valóban 2%.

Szóval a 150.000-hez cirka 7.5 milliót kell költeni.

heidt 2018.09.04. 15:37:21

@movhu: Jogos, most kerestem vissza. Valóban a semmire nem jó Citi Forintokat váltották át, ugyanolyan haszontalan Erste pontokra, amiket át kellett küldeni a Wizz számlára, ahol el lehetett költeni, ha volt mire. Igazából akkor sem foglalkoztam vele, de kaptam egy levelet, hogy ha nem költöm el, akkor törlik az összeset. Most meg már azért nem foglalkozom vele, mert a nagyját levásároltam (elmentünk Izlandra), ezután hátrahagyva az utazásért kapott újabb pontokat, bankot váltottam.
A jelenlegi bankomnál nem kell pontokkal szórakoznom és meghatározott dolgokra költenem a visszatérítést. Használom a kártyámat és negyedévente jóváírják a számlámon a bónusz forintokat, amit arra költök, amire akarok.
A Wizz Air nálam nem volt opció. Jól néznek ki az 5-10 ezer forintos jegyek, de ezek olyanok, amiknél nekem sem a célállomás, sem az időpont nem jó. Ha konkrét helyre és időben utaznék, akkor hozzáadva az extrákat, legtöbbször drágább, mint egy hagyományos légitársaság, vagy csak néhány ezer forinttal olcsóbb, amiért nem vállalom be a budapesti karámot.

Balfredo Alfredo 2018.09.04. 18:36:34

@axolotl77: "Mert az emberek idegbajosak, elkényeztettek, funkcionális analfabéták, egoisták és szimplán bunkók."
Az emberek? Úgy tűnik, mások is: www.szeretlekmagyarorszag.hu/palinkas-jozsef-fidesz-populizmus-kozbeszed-politikai-elit-bunko/

Attilajukkaja 2018.09.04. 18:41:34

@Balfredo Alfredo:
Így van! Országunkban sajnos a tanulatlanságot és a bunkósságot propagálja a kormány. Jobbágy magyarokat akar, nem önálló gondolkodású egyedeket.

Biyadhoo 2018.09.04. 20:27:40

@heidt: Nade akkor most már tényleg mutass valamit arról a 355000 Ft os cuccosról, amit Neked jóváírtak, mert a végén még idéznem kell Simicskát Veled kapcsolatban: "Hazudsz geci".

Biyadhoo 2018.09.04. 20:37:29

@heidt: "Most meg már azért nem foglalkozom vele, mert a nagyját levásároltam (elmentünk Izlandra), ezután hátrahagyva az utazásért kapott újabb pontokat, bankot váltottam."

Ójajjj. Hát itt a vége. Tényleg ez van: hazudsz geci. Ha pontokért vásárolsz, azért NEM kapsz újabb pontokat. Csak a kártyás vásárlásokért jár a 2, ill esetenként 4%. SZóval most már tudjuk a frankót: Te a wizzel Tihanyba szoktál repülni. LOL .:DDDD

Attilajukkaja 2018.09.04. 20:37:33

@Biyadhoo:
""Hazudsz geci""
Ez az alpári hangnem mindent elárul rólad. Sajnálom.

Biyadhoo 2018.09.04. 20:45:05

@Attilajukkaja: Én nem. Idejött ez a senkiházi, elmagyarázta, hogy én nem gyűjthetek 4.5 év alatt 511000 pontot. 3x idéztem be neki az erste oldalát, oda sem figyelt. Most pedig mondja a baromságait folyamatosan. Ez a csávó sztem még ki sem mozdult soha a falujából. nemhogy wizz kártyája, hanem még egy folyószámlája sincs a nyomorultnak. Bocs, de a falnak megyek az ilyen echte magyar okostojásoktól.

mindentudoka 2018.09.04. 21:43:08

A szállásnak van igaza abszolut !

movhu 2018.09.04. 21:52:37

@Biyadhoo:

Békesség legyen veletek! :)

Én rájöttem mi a szitu. heidt a következőt írt: "a semmire nem jó Citi Forintokat váltották át"
Neki lehet fogalma sem volt arról, hogy az Citilife pontokat át kellett volna vezetni a hitelkártya számlára. Így nem tudott élni azzal a lehetőséggel, hogy ebből az átváltott pénzből bemenjen a boltba, és vegyen chilei bort, angol cheddart, spanyol szalámit, francia sajtot, magyar tejfölt, görög olívabogyót vagy netalán új-zélandi almát. Így nem tudta egy asztalnál körbeutazni a földet.
Ebből adódóan amikor gazdánk eladott az Erste-nek ő magával vitte a 355.000 Citilife pontját(amiből végül így sose lett igazi forint), amiből Wizz pont lett. Ebből aztán irány Izland.
Ennyi a titok. Ebben a helyzetben nekem is lett volna ~700.000 Ft induló "bónuszom", pedig nem is voltam benne elejétől a Citilife programban.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2018.09.04. 22:43:13

@Attilajukkaja: nem gondolom annak,viszont meg tudom különböztetni a búzát az ocsútól,és az aki olaszba, görögbe, spanyolba megy az bizony nem búza....

heidt 2018.09.05. 01:17:18

Tisztelt István!

Kijelentéséhez csak ennyit: „Le style est l’homme même”

Önnel ellentétben nekem semmit nem kell bizonygatnom, nincs kisebbrendűségi komplexusom. Nekem teljes az életem anélkül, hogy ezt ország-világ elé ki kellene teregetnem. Nincs szükségem mások csodálatára és tömjénezésére, mivel én elég jól ismerem az erényeimet és hibáimat egyaránt. Nem kell senkit sértegetnem, azért mert nem úgy él, mint én. Nekem nincs szükségem arra, hogy többnek látsszak másoknál. Ez egy sokszínű világ, ahol más-más preferenciákkal és lehetőséggel élnek az emberek, amit én megpróbálok tiszteletben tartani.

A Tékozló Homár egy fogyasztóvédelmi blog, ahol az emberek elmondhatják valós, vagy vélt gondjaikat. A hozzászólók pedig - ki-ki vérmérsékletének megfelelően - leírják a véleményüket. Ezek a vélemények legtöbbször az eredeti poszthoz köthetők, de időnként átcsap valami másba.

Hogy kicsit konkrétabb legyen: jelen esetben egy Balatonon nyaraló írta meg a véleményét a szállásadójának reakciójáról, amit az a leminősítésre tett. Mint az lenni szokott, megoszlottak a vélemények. Volt, aki a vendégnek és volt, aki a szállodásnak adott igazat.

Ezek után jött ön és kifejtette, hogy mindenki buta paraszt, nincstelen proli, aki a „Balaton nevű hulladék pocsolya” partján akar nyaralni. „Horvátba' sem nyaralunk. Putri és még drága is. Ha mi elhagyjuk Budapestet!! az Ferihegyről történik az esetek kb 98%-ban. A maradék kettő, amikor mondjuk Bécsből indul a gép”
Mikor néhányan nem fogadták el a véleményét, még egy kicsit rádobott: „Mi csak külföldön pihenünk. … még a halakat is kitiltanák. ebből a pocsolyából. … ami itthon van, az tényleg egy sz@r., … mindenki lehúzós, stb.”

Általában az ilyen „Csak én vagyok a valaki, a többi mind csak primitív szar!” fajtára nem szoktam reagálni, de olyan bicskanyitogató a stílusa (és az ehhez illő helyesírása), hogy sajnos nem tudtam szó nélkül elmenni mellette.

Most pedig örvendjen, töredelmes vallomást teszek.
Igen, bevallom, szeretem a Balatont is és a Balatonra járó embereket is!
Annak ellenére, hogy vannak problémák, ez bennem nem vált ki gyűlöletet. Szóvá teszem a gondokat és megpróbálom megkeresni a jót. Szeretek a Balatonon nosztalgiázni, amihez hozzátartozik a lángos is. Örömmel gondolok vissza azokra a nyaralásokra, amikor gyerekként vállalati üdülőkben bandáztunk, tábortüzeztünk. Apám arra a két hétre nem főmérnök volt, hanem egyszerű mackónadrágos-klottgatyás ember, aki fröccsözött és ultizott a többiekkel. Később a haverokkal jártunk le sátorral. Ott szereztem meg a vitorlás vizsgát és a mai napig a Balatonon szeretek legjobban vitorlázni. Teltek az évek, egyre több helyen jártam a világban, de ettől még nem köpök bele a vízbe és nem fikázom azokat, akik még mindig a Balatonhoz járnak.
Igen, vannak gyönyörű helyek a világban. Ezek egy részét már volt szerencsém hivatalos és magánúton megnéznem. Még van is néhány a bakancslistámon, de nem olyan egysíkú a lelkivilágom, hogy csak ez éltessen. Szerencsésnek (is) tartom magam, mert nem kell vadásznom, hogy hol van éppen kedvezmény és mikor kapok bónuszokat. Megdolgoztam a pénzemért, amit elköltök, de az aki „csak” a Balatonra megy, szintén megdolgozott érte. Sőt, rengetegen vannak, akik szintén dolgoznak, mint az állat és még a Balatonra sem tudnak elutazni.

Robi – a poszt írója – vélhetőleg egy nyugodt hosszú-hétvégét szeretett volna eltölteni, de ez nem sikerült neki maradéktalanul. Arról esetleg lehetne vitatkozni, hogy jogos volt-e a kritikája, de lebunkózni azért, mert nem külföldre ment, bárdolatlanság! Be lehet szúrni okoskodva különböző linkeket, hogy ennyiért hol, mit lehetett volna kapni, de ezek mind fikciók!
Végül szeretném felhívni a figyelmét arra, hogy külföldön is vannak problémák, ott sem mindig, minden tökéletes. Elég kevés olyan ország van, ahová az ember szívesen utazna és olcsóbb, mint itthon. Ott is bepróbálkoznak rosszabb szobával, mint az ígért. A tenger ugyan sós és tiszta, de ezt szeretik a medúzák és egyéb szörnyek is. A repülők bizony szoktak késni, ami vagy csak bosszantó és fárasztó, de időnként borítja a programot is. Egy bizonyos kor fölött elég nehéz bírni a 24-30 órás, csövezéssel megspékelt utazásokat.

Tehát csak óvatosan a fikázással és több empátiát!

babbaba 2018.09.05. 05:43:29

@Snagal: Nem értesz magyarul. Az árat Mexico Cityről írtam, magyarul az világos. Hogy képtelen vagy egy keresőprogramot használni, az meg sok mindent megmagyaráz. Nincs is olyan, hogy 80% kedvezmény, ugye? De 78 volt az a 80, csak kerekítettem. Az ár meg két főre 12 napra 4 csillagos igen jó hotelben 135 dollár, csak azt is kerekítettem. Szerintem ma is van hasonló, nem csak egy évvel ezelőtt volt, csak tudni kellene használni a keresőprogramokat!

Biyadhoo 2018.09.05. 06:24:21

@heidt: Látod, látod. Megint nem a kérdésre válaszolsz, hanem megpróbálod egy kisregénnyel kikerülni. AZ a baj Veled, hogy összevissza hazudozol, és amikor valaki ezt számonkéri, akkor nekiállsz novellába foglalni a teljesen érdektelen, többször lerágott csontot. Ami a kedvezményeket illeti: csak a buta ember nem használja ki. Hidd el, mi sem állunk annyira rosszul, de azért én figyelem folyamatosan a kínálatot, egybevetem az igényeinkkel és ha olyan akkor döntünk. Az igazi nagyképű Te vagy: "Szerencsésnek (is) tartom magam, mert nem kell vadásznom, hogy hol van éppen kedvezmény és mikor kapok bónuszokat." Én nem szégyellem, hogy néha "fillérekért" jutok el olyan helyekre, ami tengerpart és gyönyörű. Több marad a helyszínen ekölthető keret. "Elég kevés olyan ország van, ahová az ember szívesen utazna és olcsóbb, mint itthon. " Ezzel egyetértek, egy aprócska módosítást javasolnék: a kevés szót cseréljük ki sokra. A többi stimmel:)

Biyadhoo 2018.09.05. 06:31:26

@movhu: Valami ebben sem stimmel. A Malev kártya után mi is kaptunk ebből a csoda life kártyából, használtuk is egy ideig. Utána Erste. Itt eleve premium ügyfélként kezdtük, a bankárunk nagyon rendes volt, elmondott mindent. A citi pontok, mentek a Malev pontok mellé az űrbe. Kaptunk 10000 pont welcomet és passz.

Snagal 2018.09.05. 06:52:32

@babbaba: " lásd Las Vegast, vagy Mexico City ahol 12 napot négycsillagos szállodában negyvenezer forintért tölthetsz el másodmagaddal"
Akkor Vegasban mit is kéne látni?
Talán meg kéne tudni fogalmazni mit szeretnél mondani:)

de tudod mit a keresőt valóban nem ismerem, utoljára az altavizslát használtam, úgyhogy segíts ki kérlek és küldj már nekem egy ilyen linket - ha már úgyis olyan jól használod a kereső progrmot nyugodtan dörgöld az orrom alá a 1500Ft / fő / éj (kerekítettem, ahogy tőled tanultam, mester) szállást 4csillagos hotelben.

Snagal 2018.09.05. 06:54:11

@Biyadhoo: "Látod, látod. Megint nem a kérdésre válaszolsz, hanem megpróbálod egy kisregénnyel kikerülni"
nem úgy mint te, amikor nem tudsz érdemben reagálni akkor egy szmájlival átléped, az bizony sokkal menőbb :P

axolotl77 2018.09.05. 07:50:27

@Balfredo Alfredo: Ja, szegény Pálinkás! Hitt valamiben, aztán róla is csak az derült ki, hogy aljadék Soros-bérenc. Mint mindenki, aki merészel mást mondani, mint az irányadó potentátok.

Attilajukkaja 2018.09.05. 09:02:20

@Biyadhoo:
" Ez a csávó sztem még ki sem mozdult soha a falujából. nemhogy wizz kártyája, hanem még egy folyószámlája sincs a nyomorultnak."
Ő pontosan ugyanezt feltételezi, írta rólad. :o)))

"Bocs, de a falnak megyek az ilyen echte magyar okostojásoktól."
Akkor ne nézzél tükörbe, mert te is pont olyan vagy.

@PeniValdes:
"meg tudom különböztetni a búzát az ocsútól,és az aki olaszba, görögbe, spanyolba megy az bizony nem búza...."
Kár, hogy így gondolod. Én imádom mindhárom országot, igaz, nálam nem a tengerpart az utazási cél, még akkor sem, ha egyszer-egyszer megfürdöm a tengerben. A szépség, a finom ízek mindenhol elvarázsolnak, még a Balatonnál is. :o)

Biyadhoo 2018.09.05. 09:05:00

@Attilajukkaja: "Ő pontosan ugyanezt feltételezi, írta rólad. :o))) "
Erre írtam: v-one.hu :D Erre Ő nem írt semmit. :DD

Biyadhoo 2018.09.05. 09:11:57

@PeniValdes: Hát mesélj, ki a búza?

Attilajukkaja 2018.09.05. 09:16:52

@heidt:
"Szeretek a Balatonon nosztalgiázni, amihez hozzátartozik a lángos is. Örömmel gondolok vissza azokra a nyaralásokra, amikor gyerekként vállalati üdülőkben bandáztunk, tábortüzeztünk. "
Húúúúú! A szívemből szóltál! :o)))
Én most sült keszegre "vadásztam" a halsütödékben, és még mindig ízlett. Nagyon régen nem ettem már ilyet. :o)

Nem tudom, ki az a Pista vagy István, de a hozzászólásodból kiderül. Köszönöm a leveledet, minden szavával egyetértek!

movhu 2018.09.05. 09:37:59

@Biyadhoo: Én úgy kerültem át az ERSTE-hez, hogy a számlacsomagom minden feltétele öröklődött. Azaz annyira 0 forintos a mai napig a csomag, hogy a tranzakciós illetéket sem fizetem meg(a bank fizeti helyettem), illetve tetszőleges számú magyar kp. felvétel tetszőleges automatából ingyenes(+1 db külföldi is). Nem sorolom, minden nulla. Cserébe persze a bankszámlán lévő összegre a kamat is 0, de a fentiek tényében ezzel nincs baj.

Citilife-os később lettem kicsit, olyan 2011 körül. Előtte nekem nem volt hitelkártyám. Szorgalmasan mindig el is költöttem a Citilife forintokat, amikor a migráció történt volt 8-10.000 forintnyi pontom még, ebből maradéktalanul Wizzair pont lett.

A te esetedben a privát bankárod resetelte a dolgot. Nem folytatólagos kártyaigényt indított - ami amúgy automatikus volt - hanem újat. Így megkaptad a welcome bónuszt. Ezzel jól jártál, ha éppen nem volt bent Citilife pontod és rosszul, ha bent csücsült ott egy kisebb vagyon.
Az automatikus váltásra az ERSTE valamilyen algoritmus alapján felajánlotta vagy a Wizz vagy az ErsteMAX kártyát. Nekem a Wizz volt az ajánlott, jónak is találtam. Véleményem szerint a MAX egy túlbonyolított dolog, ráadásul a jóváírás maximuma az én szempontomból nagyon kevés. Akkor inkább repülök :)

babbaba 2018.09.05. 09:47:17

@Snagal: Tudod, az "ahol" fordulat az utolsó említettre vonatkozik. Sehol nem mondtam, hogy Vegasban is ugyanannyiért szálltunk meg. Csak, hogy olcsóbban (azt ejelnti a felsorolás, nem a pontos árat, ami furcsa is lenne, mindenhol ugyanannyi), mint itthon egy átlagos szálláshelyen. Talán csak a szoboszlói Délibáb a kivétel. De nem lehet mindig Szoboszlóra se menni. Vagy lehet, csak minek.

Kötözködni próbálsz? Komolyabb intelligencia kéne ahhoz!

Egyébként íme: Egy perc alatt: www.booking.com

Mexico City. Négycsillagos szeptember végétől, október elejéig. Hotel Siesta. Ez ugye éjszakánként 3.500 fejenként (és éppen nincs kedvezmény), de nem mondhatod, hogy nem olcsó és semmi kedvem tovább keresgélni a kedvedért. Ha nem hiszed, az a te bajod! Menj falura napi tízezerért agy vályogház szobájába! sokkal jobb attrakció.

Örülök, hogy segíthettem a láthatóan rászorulón! Nyugodtan szólíts továbbra is mesternek!

Xezs7 2018.09.05. 09:51:23

@Biyadhoo: Ne már baze, nektek van közös honlapotok? És ez mire jó? Kezdem azt érezni, hogy te csak azért írtál be ide, hogy megmutathasd, neked mekkora a cerkád. Egy ideig csak figyeltem ezt a játszótéri cívódást ami itt megy, de te már bőven túltettél itt mindenkin.

Biyadhoo 2018.09.05. 09:52:44

@movhu: Megvan, hol volt a hiba. Mi nem automatikusan migrálódtunk. Amikor a Malev csődbe ment, vártunk pár hónapot mit lép a Citi. Nem történt semmi, azon kívül, hogy megajánlották a Life kártyát. Nem is használtuk sztem csak pár hétig, és akkor kezdtük nézni ki tud adni vmi repülős kártyát. LLufi és Wizz volt a piacon, de az Erste olyan kitűnő feltételeket ajánlott, -a Lufit meg amúgy sem szeretjük - hogy így lett wizz. SZóval akkor ezért nem lett folytatólagos, és kaptuk a welkámot.

Biyadhoo 2018.09.05. 09:56:43

@Xezs7: Nem értem. Mi ezzel a probléma, hogy van blogunk meg képtárunk? Nekünk tetszik és nem nagyon érdekel más véleménye:) Mellesleg, elég sokan keresnek meg és kérnek tanácsot utazás/repülés témában. Tudod, jó dolog, amikor pl. egy 3 gyermekes családnak tudsz segíteni, hogy kvázi fillérekből eljutnak olyan helyekre, amit álmukban sem mertek remélni. És nem zavarja őket a fapados gép, boldogok, hogy ott lehetnek.

Attilajukkaja 2018.09.05. 10:04:37

@Biyadhoo:
"Nekünk tetszik és nem nagyon érdekel más véleménye:) Mellesleg, elég sokan keresnek meg és kérnek tanácsot utazás/repülés témában. "
Ja, hogy ez itt a reklám helye? Erre használod a Homár blogot?
Akkor már mindent értek! :o)))))

Xezs7 2018.09.05. 21:59:40

@Biyadhoo: Nekem ez az egész egy önfényezés amit itt levágtál. Nem szimpi.

GhostBusters 2018.09.06. 09:04:21

@Biyadhoo: Gusztustalan az emberekhez való hozzáállásod, és nagyon sürgősen magadba kellene nézned!

KaTe 2018.09.06. 09:32:37

A szállásadó a booking.com felületén bejegyzett értékelésére email-ben adott választ a posztolónak. Ezek szerint mégse volt teljesen frankó a szállásadó reakciója, hiszen ha annyira helyénvalónak érezte volna amit és ahogyan leírt, akkor nem(csak) emailben, hanem a booking.com felületén (is) feltüntetni a választ. Vagy ahhoz már nem vagyunk elég tökösek, mi?!

Süt a fásultság a szállásadó reakciójáról, mint valami sértődött, hisztis kisgyerek, aki egész nap nem kapta meg a beígért édességet. A reakciója a posztra pedig pont annyit ér mint olaj a tűzre. Nincs az a pénz, amiért a közelébe mennék a 200 éves sz*jának.

Biyadhoo 2018.09.06. 10:03:03

@GhostBusters: Megtörtént. Minden marad a régiben. Szerencsére, eljutottam odáig, hogy nem kell hogy érdekeljen, hogy vadidegen emberek mit gondolnak rólam.

Attilajukkaja 2018.09.06. 10:13:56

@Biyadhoo:
"Szerencsére, eljutottam odáig, hogy nem kell hogy érdekeljen, hogy vadidegen emberek mit gondolnak rólam."
Na ezt nem csodálom! Különben még megismernéd a halálos szégyen érzetét. Mert amit itt lenyomtál, az csak arra adna okot. További jó fantasztikus utazgatást és bizniszelést az utakkal, viszlát!

plümpike 2018.09.06. 13:01:58

Teljesen igaza van a szálláshelynek.

Előszőr is, olyan dolgokért lehúzni a szállásadót, ami a szoba, szállás adottsága, pl hogy közös a fürdő, vagy nincs klíma, az hülyeség: nem kell lefoglalni, ha vmi nem tetszik.

Másrészt pedig 5-6 faktort értékelni nullára úgy, hogy igazából 1 dologgal van problémánk, az nem korrekt értékelés hanem bosszú.

Harmadrészt pedig, érdemes tudni a booking értékelési rendszeréről, hogy 2,5 pont a rossz, 5 az elfogadható 7,5 a jó és 10 a kitűnő, tehát, ha egy szállásnak van egy átlagos jó (7,5) értékelése, és kap egy ilyen hülyétől egy 2,5-est, akkor 3 kitünő (10-es) értékeléssel állítja vissza a korábbi átlagát, ami megintcsak nem jó, mert minden ikszedik vendég GARANTÁLTAN idióta, és lepontoz.

Attilajukkaja 2018.09.06. 13:34:57

@plümpike:
"minden ikszedik vendég GARANTÁLTAN idióta"
Itt meg sok az idióta hozzászóló, ami garantáltan lehúzza a blog színvonalát.
A lényeg, hogy nem az a kérdés, miért pontozta le a vendég a szállást, hanem hogy a szállásadó, aki a vendégből él - a garantáltan hülyékből is, megteheti-e, hogy ilyen stílusban válaszoljon a kritikára, és aztán a posztoló kérdéseire. Talán elolvashattad volna a többi kommentet, mert sokan és elég világosan megírták, miért nem kóser a szállásadó viselkedése. Persze nálunk ezt is meg lehet csinálni, mert a vendéglátásnak nincs még valódi kultúrája, illetve ami van, az gyakran ilyen balkáni.

DarkWolf 2018.09.17. 05:54:36

@plümpike: hát, ha nem kell nekik a hülye vendégek pénze, hát legyen

csak ne lepődjenek meg azon ha azok a hülye vendégek az ismerőseiknek is fognak cifrákat mesélni a hotelről

Josef Lewis · https://progresivefunding.wordpress.com 2018.11.28. 16:55:06

Jó napot, Josef Lewis vagyok. Egy elismert, törvényes és akkreditált hitelező. Nagyon gyorsan és egyszerűen nyújtunk kölcsönöket, személyi kölcsönöket, autóhiteleket, otthoni hiteleket, diákhiteleket, üzleti kölcsönöket, feltalálói kölcsönöket, adósságkonszolidációt. stb.

Kapjon engedélyt egy üzleti vagy egyéni hitelre ma, és szerezzen pénzeszközöket ugyanazon a alkalmazási héten. Ezek a személyes kölcsönök jóvá lehet hagyni, függetlenül a hitelezéstől, és sok boldog ügyfelünk van, aki támogatja ezt a követelést. De nemcsak megkapja a szükséges kölcsönöket; akkor a legolcsóbb lesz. Ez a mi ígéretünk: Garantáljuk a legalacsonyabb kamatlábat minden olyan kölcsön esetében, amely ingyenes fedezetet nyújt.

Törekszünk arra, hogy pozitív tartós benyomást hagyjunk ügyfeleim elvárásainak túllépése során. Célunk, hogy méltósággal és tisztelettel kezeljük, miközben a legmagasabb minőségi szolgáltatást időben biztosítjuk. Nincs szükség társadalombiztosításra, és nem szükséges hitelesítési ellenőrzés, 100% -os garancia. Kérjük, azonnal válaszoljon az alábbi részletek alapján, ha érdekel a kölcsön, és mentes a csalásoktól.

E-mail: progresiveloan@yahoo.com
Call / WhatsApp: +16626183756
Webhely: progresivefunding.wordpress.com
süti beállítások módosítása