Tékozló Homár

Használt szájzuhanyt vett egy sztoikus bölcs

2019.04.30. 12:06 | Homár Hilda | 86 komment

 rossmannlogo.jpg

Eszter igazán csodálatra méltó önuralommal vette tudomásul a tényeket, és a körülményekhez képest lenyűgözően szűkszavú és higgadt levélben mesélte el mi történt vele: vett egy szájzuhanyt, amiről kiderült, hogy használt. Nem, nem a piacon vette, hanem az egyik legnagyobb drogérialánc egyik budai üzletében. Még szerencse, hogy nem működött!

Sziasztok! 

A Rossmann Magyarország Kft-nel a Lövőház utcai üzletében vettem egy szajzuhanyt, amelyikről kiderült, hogy

- használt
- duplán visszáru
- hibás. 

Csütörtökön (2019. 04. 04) vásároltam a terméket, hétvégén elutaztam, ahol az nem működött, ma pedig jobban megnézve (mivel ugye nem működött) láttam, hogy januárban lett MÁSODJÁRA visszacserélve, előtte “majd 1 évig” használva. Konkrétan az eredeti jegyzőkönyv és a blokk is benne van a dobozban. Csatoltam a képeket lentebb.

Írtam az ügyfélszolgálatnak és a fogyasztóvédelemnek is, egyelőre nem érkezett válasz.

Üdv,
Eszter 

Új blokk (enyém), legfelső Panasonic termékről van szó:

image1_1.jpeg

Visszáru bizonylat 2018. febr. 23-áról:

image2_1.jpeg


Eredeti jegyzőkönyv es másolat:

image3.jpeg
Garancia

image4.jpeg

UPDATE

Eszter látva a posztot elküldte a panasz írása és megjelenése közti fejleményeket:

1. A Rossmann válasza:

Tisztelt Vásárlónk!

Köszönjük, hogy levelével megkeresett bennünket!

Egyeztettünk a Mammut2-ben lévő üzletünkkel és kicserélik Önnek a terméket!

Elnézést az okozott kellemetlenségért! Megértését előre is köszönjük!

Üdvözlettel / Mit freundlichen Grüßen / Kind regards,

XY ügyfélszolgálati referens
Rossmann Magyarország Kft.

2.  A Fogyasztóvédelem válasza:

20190412100855527-page-001.jpg

20190412100855527-page-002.jpg

3. A Békéltető testülettel egy 8 pontból álló hiánypótlási felhívásig jutottam.

Végül a szájzuhanyt visszavittem, ahol egy picit kínos jelenet közepette (ki adta el így az árut?, ki tud erről?) kicserélték.

Összegezve:
- a Rossmann reakciója nagyon gyenge volt
-a fogyasztóvédelemtol nem is tudom, mit vártam (bürokrácia rulz)
- ti voltatok a legjobb arcok az egészben.

Ja, és az új szajzuhany működik!

Köszi,

Az immáron tiszta fogú, dühös kisember

UPDATE 2.

Megérkezett tanácsadóink válasza is:

Kedves Homár Olvasó!

A vállalkozást a fogyasztónak értékesített 10.000,- Ft. eladási ár feletti, új tartós fogyasztási cikk esetében jótállási felelősség terheli. Más esetben pedig a törvényben meghatározott kellékszavatossági felelősség alapján köteles helyt állni a hibás teljesítésből eredő igényekért.

A hibás teljesítésre a levél alapján két körülmény is okot adhat:

1. Ha a vállalkozás az értékesítést megelőzően nem adott arról tájékoztatást, hogy a termék használt, akkor ez is alapját képezheti a hibás teljesítésnek.
2. A másik ok értelemszerűen a készülék hibás működése.

Lehetőséged van elsősorban a termék cseréjét kérni.

Ha ezt a vállalkozás nem tudja teljesíteni, akkor másodlagosan a szerződéstől történő elállási nyilatkozatot közölhetsz, amely a megkötött adásvételi szerződést felbontja, az eladó köteles a vételárat visszafizetni, a te pedig köteles vagy a terméket visszaadni a vállalkozás részére.

Ha a igényedet a vállalkozás nem teljesíti, akkor ebben az esetben is nyitva áll az illetékes békéltető testülethez fordulás vagy polgári peres eljárás megindításának lehetősége.

Felhasznált jogszabályok:

- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (itt: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=159096.357520)
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról (itt: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=76566.261676)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyúúúlacska 2019.04.30. 12:22:50

Aztaa, nem semmi! Azért egy használt szájzuhany nem ugyanaz, mint egy használt póló!

Snagal 2019.04.30. 12:48:00

Az első néhány mondatnál már fogtam a fejem, hogy megint valami tudálékos juzer aki a csillagok állásából megállapította, hogy használt... de aztán, hogy nem csak a visszáru nyugtája de még a jegyzőkönyv is mellette van, 1 éves használattal ... übergáz
(bár gondolom nem szándékos, csak a rózsman logisztikája véletlen az új árukkal összekeverte a visszárut és így visszakerült a körforgásba a kolbászszagú szájzuhany :))

Kiváncsi vagyok mit mondanak erre a rózsmannál - PR-os legyen a talpán :D

Nick-son 2019.04.30. 13:03:46

Összekeverték. Ez nem hiszem, hogy szándékos lehetett. Sajnálatos.

Zabalint 2019.04.30. 13:18:09

Csak én vagyok olyan ősparaszt, hogy most hallom először azt a szót, hogy szájzuhany?

Snagal 2019.04.30. 13:25:01

@Zabalint: én ugyan már hallottam, de nekem is rá kellett keresnem, hogy tulajdonképpen a használata hogyan néz ki - csak, hogy értékelni tudjam a helyzet gusztustalansági faktorát :)

KaTe 2019.04.30. 13:44:09

Na most akkor megilletó a posztolót a sérelemdíj, vagy sem?

"Kinek ajánlott a szájzuhany?"
"...Előnye főleg olyan esetekben van, amikor a fogmosás első öt elemét (nyelvkaparó, fogkefe, fluorid, fogközkefe, plakkfestő) már rutinnal használja a páciens, de még egy fokkal javítani szeretné a szájhigiénéjét..."

FDToth 2019.04.30. 14:39:57

Rossmann elnezest ker, ad egy ujat, ad 5 rugo utalvanyt es kesz, mindenki boldog. Ha esze van. Ha nincs akkor bemelemgy egy felesleges vitaba

MaxwallBircawoman 2019.04.30. 15:49:49

Amerikában ilyenből vannak a frankó precedensértékű perek. Nagy eséllyel meg is nyernéd.....De mivel nem vagyunk Amerikában, szerintem is az a jó megoldás, amit itt egy hozzászóló említett. Csere+utalvány elfogadása....Már ha kapsz ilyen ajánlatot.

Mi0 2019.04.30. 16:07:29

@Snagal: "a rózsman logisztikája véletlen az új árukkal összekeverte a visszárut és így visszakerült a körforgásba a kolbászszagú szájzuhany"
De véletlenül pont ugyanabba a boltjukba, harmadszor? :)

lobster thermidor 2019.04.30. 16:13:55

Ez ebben a formában még nem feltétlenül a Homárrra való téma, mert nyilvánvaló tévedésről van szó, azt pedig nem említi a posztoló, hogy mi történt akkor, amikor visszavitte a nem működő készüléket az üzletbe, már ha egyáltalán visszavitte. Akkor lenne fogyasztóvédelmi ügy, ha Rossmann nem ismerné el a nyilvánvalót, és nem akarja kártalanítani a vásárlót. Ez így simán csak egy egyszerű tévedés, egy figyelmetlen eladó hibát követett el.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.04.30. 16:29:44

És mikor visszavitted oda, ahova vetted, mit mondtak? Ja hogy még csak az irkálásnál tartasz...

jobbal 2019.04.30. 16:51:51

Száraz sampon? de szájzuhany az kell ...

CCnick 2019.04.30. 16:54:12

A történetből fájóan hiányzik, hogy mit válaszolt a R. Nyilván nem ok nélkül hiszen akkor nem lehetne homárra posztolni

Zozo___ 2019.04.30. 17:05:05

@CCnick: Még csak ott tart, hogy írt az ügyfélszolgálatnak, nem is értem miért nem vitte vissza...

i.gazsagos1.1 2019.04.30. 17:16:51

Ajjaj

@jobbal: meg Zero Coca Cola, ami köztudottan ragyákat és pattanásokat okoz

Amúgy nem nézed meg, mi van a dobozban, miután kibontod? Oké, hogy lelépsz utazásra, meg ott csak azt használtad.

Nem értek én a logikus gondolkodáshoz. :) Na, kommentelnék megint, ha hagynák

i.gazsagos1.1 2019.04.30. 17:21:20

@Zabalint: jó dolog az, nem ördögtől való dolog, ami a lényeg, sosem ártana!

Már nem azért, de ennyi rengeteg ügyirat meg blokk eléggé megterheli súllyal a dobozt is. :P

csak hogy gonoszkodjak kicsit máma

CCnick 2019.04.30. 17:26:43

Vettem egy tonert ami koszolva nyomtat. Az ugyfélszolgálat azt irta vigyem vissza és cserélik de azért kéne belőle egy homárposztot is csinálni.

gurigapapa 2019.04.30. 17:37:58

Nem értem, mit vár a posztoló a Rossmann ügyfélszolgálatától. Alighanem azt fogják írni, hogy vigye vissza a terméket a boltba, ahol szó nélkül kicserélik vagy visszaadják a pénzt. Meg hogy bocsánat. Ha a posztolónak egyéb igényei is vannak (pl. sérelemdíj, az ügyfélszolgálatos tépje le ruházatát, és szöges korbáccsal verje a hátát, hogy "vétkeztem!", esetleg a Rossmann teljes beszántása és az ott dolgozók felkoncolása), akkor érdemes levelezgetni. Valószínűleg tévedésből visszarakták a polcra a minőségi hibás terméket, van ilyen, az nem hibázik, aki nem dolgozik, meg egyéb közhelyek. A szándékosság kizárt, mert akkor nem hagyták volna benne a jegyzőkönyvet.

GDPR szempontból viszont elég kemény menetre számíthat a Rossmann, ezt ugyanis többek között az ilyen esetek elkerülésére találták ki.

i.gazsagos1.1 2019.04.30. 17:40:26

@CCnick: azért egy nem működő szájzuhany nem ugyanaz mint egy nem működő toner, más kérdés, én mindkettőt megreklamálnám. Egy toner sem olcsó dolog ugyanis a mai világban, pláne a nyomtatópapír. :)

Újabban agresszívebb lettem, amióta Hilda az összes kommentnevemet tiltotta minden e-mail címemről és nem tudtam blogolni.

/Bírom hogy jönnek ilyenkor az ide nem illő példázatokkal és nem értik a lényeget./

Oké, hogy nem működött, a poszternak szerencséje volt! De ez esetben jogos és igaza van kivételesen emberünknek és igenis reklamáljon, ahol lehet!

Hát az újabb tagoknak üdvözletem, a régieket még megtaláltam a 444.hu-n, Manyecst is puszilom. Azért remélem hagymát se darabolták még fel egy jó kis csirkepaprikásba és a matekzseni is még éldegél valahol (aptikjamo? bocs, ha nem jól írtam a nevét, sose tudtam megjegyezni. :)))

i.gazsagos1.1 2019.04.30. 17:48:00

Szóval nincs ezen mit ragozni, nem baj, ha minél többen tudnak a poszter esetéről. Akármilyen is legyen a Rossman hozzáállása a dologhoz! Olyan ne legyen hogy használt szájzuhany!

CCnick 2019.04.30. 18:13:00

@i.gazsagos1.1: ami nem működik az nem müködik akár szájzuhany akár toner akár análvibrátor. Hogy valaki nem a céggel kommunikál elsőnek hanem a homárral az az illetőről állit ki bizonyítványt.

i.gazsagos1.1 2019.04.30. 18:36:37

@CCnick:

szerintem ez esetben ez megengedhető és kivételes eset, ahol nem olyan nagy baj és nem fontos az, hogy a poszter kivel kommunikál először, a lényeg, hogy TUDASSA a dolgot a nagyérdeművel elsőre, vagy másodikra, az mindegy

i.gazsagos1.1 2019.04.30. 18:38:19

De el kell ismerni, van abban lényeg, hogy a poszter nem várta meg a választ, azzal együtt márpedig korrektebb és árnyaltabb lenne a kép.

De akkor is, a Rossmannra nézve gázabb az ügy minden téren, mert szájzuhanyról van szó!

Mondom, hogy kivételes az eset!

CCnick 2019.04.30. 19:08:01

@i.gazsagos1.1: de ezen mit kell tudatni a néppel? Kapott egy hibás terméket amit majd ki fognak neki cserélni ha nem a homárra ír hanem lebassza a boltban az asztalra a papírokkal? Ilyen még tényleg soha nem történt a történelem során, indexcimlapra való történet, mindenkinek tudnia kell.

CCnick 2019.04.30. 19:10:58

@i.gazsagos1.1: azt nem tudom, hogy a történetben mi jelentődége van a szájzuhanyságnak. használni pont annyira nem használja a nemműködő szájzuhanyt se mintha nemműködő hajsütő vagy szakadt koton lenne.

i.gazsagos1.1 2019.04.30. 19:12:22

@CCnick: én legalábbis szeretném tudni, hol ne vegyek szájzuhanyt.

Meg műszempillát, meg ...

De ne ragozzuk már, úgysem értitek, na. :) Most komolyan, miért fáj nektek, hogy a poszter ide írt először és nem várta meg a választ?

Mintha kést döftek volna belétek, úgy lovagoltok ezen.

fda 2019.04.30. 19:14:23

Valaki egy dobozt rossz helyre tett a raktárban és véletlenül eladták a hibás terméket tartalmazó visszárut. Gondolom szó nélkül cserélik, micsoda hír...

A sok gusztuntalanságról fujjogónak pedig: a terméket az új vevő egyszer sem használta, hiszen "nem működött".

i.gazsagos1.1 2019.04.30. 19:16:40

Hozom a formámat, akkor védem a posztert, amikor mindenki másnak van véleménye róla. :P

Én csak felvetek egy másik nézőpontot, miszerint ÉS?

Sokaknak fáj a poszter hozzáállása, én is megérthetném, na. :)

i.gazsagos1.1 2019.04.30. 19:17:50

Házinyúlra sem lövünk kérdezés nélkül és előbb ugyebár...

i.gazsagos1.1 2019.04.30. 19:28:12

A poszternak csak azért van igaza, mert kérdezés nélkül és azonnal!!! kiplakátolta az összes számlát, majdhogynem névvel és címmel ellátva, ha rajta múlt volna. Én nagyon szeretem az ilyen embereket, úgyhogy tőlem kap egy nagy like-ot a poszter! Belevaló egyed az már biza és ezt nem lehet megtanulni, erre születni kell.

Aki nem értené a dolgot, mit jelent ez. :)

Hörömpő cirkusz világszám 2019.04.30. 19:47:18

@lobster thermidor: Nagyon sokat kellett ahhoz hibázni, hogy a termék visszakerüljön a polcra. Ez nem egyszerű figyelmetlenség.

Hörömpő cirkusz világszám 2019.04.30. 19:48:26

@i.gazsagos1.1: hagyma már a túloldalon eszi a csirkepaprikást. Ilyen régen nem voltál itt?

CsakLajosAz 2019.04.30. 21:38:02

Kb. 8-10 éve vettem anyukámnak egy vérnyomásmérőt a soroksári Electro-world-ben. Akkor volt még olyan. Omron, memóriás. Elem bele, mérés. Minden rendben. Működik. Aztán megnyomtam a memória gombot. Vagy 80 memória hely tele volt mérésekkel, kb. 2 hónap időtartamban. Szóval... Sikerült egy használtat venni...

Azóta ott, helyben mindent kibontok/bontatok. Megtanultam a leckét.

vizsla_barat 2019.05.01. 01:34:11

@lobster thermidor: fejlettebb országban azért a dobozt nem zuttyantjak ki a polcra hanem elküldik refurbishalodni.

darlacko 2019.05.01. 03:20:18

@i.gazsagos1.1: hagyma meghalt májbetegségben
nem vicc

Poszt alapján itt nem annyi történt, hogy valaki összekeverte a dobozokat és véletlenül újra eladták a terméket. A bolt el akarta passzolni sunyi módon a cuccot.

A szájzuhany amúgy semmire se jó. Fogkefe, fogselyem, fogkrém, ezek kellenek a szájápoláshoz, semmi más. Se szájzuhany, se szájvíz.

darlacko 2019.05.01. 03:26:47

@i.gazsagos1.1: @Hörömpő cirkusz világszám: egyetértek, ez nem figyelmetlenség, a boltvezető nem akarta lenyelni a veszteséget, eladta újra sunyin, de ügyetlenül

Szájzuhany amúgy semmire se jó, a szájápoláshoz fogkefe, fogselyem vagy fogköztisztító kefe és fogkrém kell. Semmi más se szájzuhany, se szájvíz.

Jossarian 2019.05.01. 06:16:11

Eszternek jart mar a szajaba mas is ami megjarta mar mas szajat, mert csak ebbol lett homarposzt? :D

Ustim 2019.05.01. 06:40:40

@darlacko: Szerintem nem szándékos volt. Vagy ha igen, akkor nagyon bénák, ha benne hagyják a papírokat is.

i.gazsagos1.1 2019.05.01. 06:45:36

@darlacko: @Hörömpő cirkusz világszám: Nagyon régen nem voltam itt, már vagy 1-2 éve, hagyma pedig a barátomnak volt tekinthető, ha már a többiek nem igazán kedvelték :)

RIP hagyma ha ez igaz én elhiszem, hogy meghalt szegény sokáig ki volt tiltva innen, ezt tudom róla csak

A poszter módszere pedig egészen lenyűgöző volt, egyből és ellentételezés nélkül nem sokat gondolkodott hanem teljesen kicsinálta a Rossmant. Itt nem kell sokat rugózni, akármit válaszol a Rossmann, abból már jó nem sülhet ki és a poszter lenne a hibás a legvégén.

Tanuljatok belőle, hogy kell kicsinálni valakit egyetlen ütéssel, hatásosan, válasz nélkül, amire úgy őszintén, senki se lenne kíváncsi ezek után. :)

CCnick 2019.05.01. 07:45:19

@Hörömpő cirkusz világszám: "Ez nem egyszerű figyelmetlenség. " Most komlyan szerinted direkt adták ezt így el, hátha nem veszi észre a vevő, hogy használt, nem működik és erről még papír is van a dobozban?

CCnick 2019.05.01. 07:47:24

@darlacko: "eladta újra sunyin, de ügyetlenül" Most komlyan szerinted direkt adták ezt így el, hátha nem veszi észre a vevő, hogy nem működik?

CCnick 2019.05.01. 07:50:19

@i.gazsagos1.1: "én legalábbis szeretném tudni, hol ne vegyek szájzuhanyt."

nyugi, másik boltban simán megkapod a 14napig kipróbáltat majd visszaküldöttet és azt használni is fogod teljes lelkinyugalommal mert működik.

gurigapapa 2019.05.01. 08:18:03

@i.gazsagos1.1: És mi a jó abban, hogy kicsináljuk őket? Emberek, hibáztak, elismerték, jóvátették.

(A kedvencem amúgy az, amikor "a nagy nyugati haláligazságos anyacéghez fordulok, az majd rendbeteszi a hanyag magyar leányt" - miközben lehet, pont a nagy nyugati haláligazságos anyacég mondta a hanyag magyar leánynak, hogy ugyan, csökkentse már tovább a költségeket, mert gyarmat létére termelhetne még többet meg még többet. És ennek következménye az, hogy még kevesebb emberrel kell megoldani azt, amit eddig sem lehetett, és azt mondják, hogy elég egy pénztáros meg egy feltöltő a boltba, akik hatfelé rohannak, annyi melójuk van. És persze, hogy hibáznak, és pl. elfelejtik, hogy a szájzuhany minőségi hibás volt, és nem szimplán "nem kell" termék. Aztán meg még magas szintről le is basszák őket, miért nem csinálták meg ketten hat ember munkáját meg miért hibáztak. Szerintem a külföldi tulajdonú multinál dolgozók sokat tudnának mesélni ilyenekről. De ez csak egy mellékszál.)

moonshadow 2019.05.01. 08:28:11

Ha tátott szájjal fölnézel zuhanyozás közben, ugyanazt kapod, ingyen. :)

connector 2019.05.01. 09:09:26

Hogy a poszter miért vett szájzuhanyt, az az ő magánügye. Nekem pl. olyan szorosan nőttek a fogaim, hogy inkább elszakad a fogselyem, de véletlen se fér közéjük, és még fogszabályzóm is van, ami tovább nehezíti a fogmosást. Majd 2 év múlva jobb lesz, de addig is meg kell valahogy oldani a fogmosást. A használt cucc engem is kiakasztana. Sajnos nem egyedi eset, hogy hasznàlt cuccot próbálnak meg eladni. Ha egyedi eset lenne, és a kereskedők panaszkezelése közismerten korrekt lenne, akkor nem létezne a Homár.

peppe83 2019.05.01. 09:21:46

Adatvédelmi hatóságot sem hagynám ki a posztoló helyében :-)
GDPR alapján egy párszázezres bünti minimum jár érte.
De előtte megírnám a Rozmárnak, hogy eltekintek ettől, ha adnak egy 5 perces bevásárlási lehetőséget az üzletben, amit aztán nem kell kifizetni :-)

i.gazsagos1.1 2019.05.01. 09:25:57

@gurigapapa: itt az ember jelleme a lényeg, az, hogyan működött a poszter agya. Nem gondolkodott, azonnal cselekedett és az sem számít, ha veszítene.

Ha pasi lenne, elfogadnám, az biztos. Nem lehet megtanulni ezt, erre születni kell! Aki érti, érti, hogy melyik embertípusba tartozik a poszter, aki meg nem, annak nem lesz szimpatikus és úgyse tudom elmagyarázni a dörgést.

Komoly vészhelyzetben is jól reagálna a poszter, ha mondjuk mentős lenne, vagy TEK-es. :)

@peppe83: s te mit vásárolnál még ott ezek után? Használt szőrtelenítős gyantát?

Snagal 2019.05.01. 09:48:51

@CCnick: nem kapod meg a 14 naposat, mert higiéniai cuccokkal nincs 14napos elállás.
Szép is lenne, ha minden használt kotont visszaküldhetnék 14napon belül, hogy "nem jött be".
Szerintem se szándékosságról van szó, szándékosság esetén alaposabban próbálják a használt cuccot "újnak" feltüntetni, nem hagyják benne a jegyzőkönyvet véletlenül sem, de ha még is nagyon balfaszok voltak, akkor sincs semmi logika abban, hogy a hibás, nem működő terméket újként eladom mert hátha nem derül ki... csak magát szopatná mert azt a jegyzőkönyvet újra meg kellene írnia.

mahóca 2019.05.01. 09:50:46

@nyúúúlacska: de igen szándékos, minden multinál, ahogy van visszapakolják a rossz nem működő termékeket is, hátha olyan valaki veszi meg aki a pénztári blokkot eldobva nem tud reklamálni. Saját tapasztalat, anno az auchanba vittünk vissza egy terméket amiből 1 darab volt összesen, nem működött, visszavették, jó pár nap múlva csodálkoztunk hogy megint van belőle 1 darab, megnéztük és abban is benne volt a visszárú blokk, így jöttünk rá hogy ugyan az amit mi vittünk vissza.

ekat 2019.05.01. 11:03:10

Szerintem is nagyon gáz a történet, és úgy vélem, hogy annál a Rossmann-nál valaki ki is lesz rúgva emiatt. (Mellesleg: 'Rosszmann' - Paripaember)
A 'sztoikus bölcsön' nem csodálkozom, aki használ szájzuhanyt, az tudja, hogy azért az nem olyan dolog, amit a szádba veszel, és szopogatsz, vagy valami. A víz lövell belőle, ha az oldalsó részt csinálod, akkor oldalt persze a szára hozzáér valahol a szádat bélelő nyálkahártyához, de ettől én azért nem kapnék hülyét. Nekem akkor fordul fel a gyomrom, mikor emberek összenyálazott dolgot adnak a kezembe. (Pénztáros - szatyor, kolléga - kinyomtatott papír, egyesek - pénz)

halaloszto 2019.05.01. 11:24:50

@gurigapapa: tevedesbol. Aha. Ketszer. Hat egy fraszt. Ok is penzbol elnek. A visszavitt cuccot, ha normalisan nez ki, siman visszateszik a polcra. Egy csomo boltban.

btprg 2019.05.01. 12:11:21

Miért volt gyenge a Rossmann reakciója? Esedezhettek volna bocsánatért alázatosabban is, de végeredményben szó nélkül kicserélték a cuccot.

gurigapapa 2019.05.01. 12:22:04

@i.gazsagos1.1: Szerintem pont az ellenkezője... Ahelyett, hogy visszavitte volna, hogy kicseréljék, inkább leveleket írkált (időveszteség), ahol megírták neki, ha visszaviszi, kicserélik :-) nehogy mentős legyen!

gurigapapa 2019.05.01. 12:24:34

@halaloszto: Kétszer???? Ezt honnan veszed?

btprg 2019.05.01. 12:24:51

@i.gazsagos1.1:
Nem csodálom hogy gyakran kitiltottak, elég idegesítő volt hogy itt éltétek az életeteket ezekkel a manyecs és társaival, a poszt tartalmától teljesen független mindennapi dolgokról beszélgetve :P Erre való a privát chat, nem egy nyilvános fórum.

Hörömpő cirkusz világszám 2019.05.01. 12:40:21

@i.gazsagos1.1: FB-on megtalálod még a blogját (hagyma.blog.hu), a fia írta az utolsó bejegyzést. 2017.május 3.

KicsiKrisz 2019.05.01. 12:40:27

@Snagal: gdpr-ról egy szót se :))))

KicsiKrisz 2019.05.01. 12:43:19

@lobster thermidor: amikor elkapsz egy "torokécet", akkor majd másképp látod ezt...
azért ez nem egy "egyszerű" tévedés
- eü kockázat
- logisztikai hibák sora
- gdpr probléma
- alkalmazotti alkalmassági kérdések
ez azért nem egy egyszerű , mondjuk törött volt a kefe vége dolog

Beer Monster 2019.05.01. 13:39:12

Ha összekeverték, abban az esetben nem ez a lerázó válasz.

darlacko 2019.05.01. 16:16:37

@CCnick: abban reménykednek, hogy a vevő nem őrzi meg a nyugtát, így nem reklamálhat

Sok ember eldobja a nyugtát fizetés után...

darlacko 2019.05.01. 16:20:52

@moonshadow: sőt, ha szádba veszel egy kis vizet és zubogtatod meg gargarizálsz, azzal ugyanezt a hatást éred el, mint szájzuhannyal
De a szájzuhany még rosszabb is, mert az erős vízsugár a fogínyt károsíthatja, meg a fog tövében a lepedéket mélyebben az íny alá nyomhatja

i.gazsagos1.1 2019.05.01. 16:36:58

@btprg: aki itt élte az életét az Manyecs, én meg leginkább a posztert szidtam. :) Fiatalok voltunk és tomboltunk, azóta érettebb lettem megnyugtatlak és a pasiügyem is alakul.

Különben nem volt kötelező minket olvasni, de volt szűrés gomb és 200-300 komment meg jó kis homár - poszt, amíg Hilda nem jött és lezüllött a homár, mint blog, lett alig 100 körüli kommenteléssel...

Úgyhogy most akkor is a poszternak van igaza. Pont.

btprg 2019.05.01. 16:45:48

@i.gazsagos1.1:
Ó, hát sok sikert a pasiügyhöz akkor :)
Ne vedd magadra a dolgot, sokkal szívesebben olvasnálak titeket, mint hogy ez a haldokló homár legyen ami most van, szökőévente egy poszttal...
Kár hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi.
www.youtube.com/watch?v=EU5eVxxbItk

i.gazsagos1.1 2019.05.01. 17:09:36

@btprg: az biztos, a társaság rendesen szétszéledt. Először az origora, aztán ott is tönkretettek mindent, majd maradt a 444.hu ami még tartja magát úgy, ahogy

Nem sértődtem meg, nyugi :)

Ha lesz még érdekes poszt, csak akkor fogok kommentelni, amúgy facebookon is ez a jelem, aki nem ismerne esetleg.

Régen volt penészes sajt legalább, meg legyes majonéz, most meg!? Néha tényleg szökőévente egy jó poszt, ha van.

Lazy Bones 2019.05.01. 20:01:37

Szájzuhany. Ez egyfajta sajátos budai rongyrázás?

Xezs7 2019.05.01. 20:54:01

Tetszik a poszter sallangoktól mentes hozzáállása. Ritka az ilyen manapság. Szerintem tévedés történhetett, és végül is mindenki boldog a végén.

Snagal 2019.05.02. 10:20:21

@btprg:
"elég idegesítő volt hogy itt éltétek az életeteket ezekkel a manyecs és társaival, a poszt tartalmától teljesen független mindennapi dolgokról beszélgetve :P Erre való a privát chat, nem egy nyilvános fórum."
"sokkal szívesebben olvasnálak titeket"

lol, az egyik kommentben még fikázod a másikban meg már hiányzik ... hasadt egy személyiség lehetsz :D

on:
mellesleg én biztos, hogy valami kárpótlást kihajtottam volna a Rózsmanból, azér ez a "bocs, hozd vissza és cseréljük" nekem mondjuk kicsit kevés egy higiéniai termék esetén.
Semmi " felülvizsgáljuk a visszáru kezelés menetét, hogy többé ne forduljon elő" vagy "egyszeri eset volt, az okozott kellemetlenségért kérjük fogadja el xy összegű levásárolható utalványunkat " vagy valami (nem, nem kell nyilvánosan önkorbácsolniuk magukat kukoricán térdepelve, csak azért jó lenne látni, hogy ennél kicsit jobban törődnek az ilyen kényes ügyekkel és nem egy "bocsika, cseréljük" jellegű kommentel el van intézve (semmi olyat nem tesznek ami ne lenne törvényi kötelességük, holott a poszternak okoztak némi kellemetlenséget ill. plusz köröket is kell vele futnia)

V. Cézár 2019.05.02. 11:41:11

Sokáig városi legendának hittem a VHS magnó dobozába (rej)tett tégla történetét, amit csak otthon vett észre a pórul járt vevő sikeresnek hitt gorenjés-mariahilferes bevásárlókörútja végén. Amikor aztán jó 10 éve a bécsi úti barkácsáruházban Óbudán a megvásárolt fúrókalapács kofferében egy ütött-kopott, levágott kábelű orosz fúrógép köszönt vissza (amikor az információnál kinyitottam azt), hirtelen nem kezdtem kételkedni az osztrák történet valóságtartalmában. A pénztárnál csak egy apró résnyire nyitotta ki a kasszás, hogy kivegye belőle a garanciapapírt, hogy lepecsételtessem azt az vevőszolgálaton. Ott azonban szerencsére belenéztem a kofferbe és rögtön kiderült a turpisság. A vevőszolgálaton azonban nem lepődtek meg a "véletlen" cserén, mondták, menjek be, válasszak egy másikat. Mintha zsákbamacskát játszottunk volna. Itt erősen bűzlött a dolog, sejteni lehetett, hogy összejátszottak az alkalmazottak... Szóval mindig ellenőrizni kell a helyszínen(!) a megvásárolt portékát.

FDToth 2019.05.02. 11:49:06

ez a fogysztóvédelem. az ember azt hinné h segítenek, ha nem is megoldani, de legalább elmeszelni a 100%-osan bizonyiható jogsértést. de nem, egyszerűen küldenek egy sablont, most már legalább -emialen, hogy nem cisnálnak semmit és kész. semmi konkréátum, sbalon, és mindet a 28, 29. napon teszik...
mi szükség van iylenr szervezetre, ami egyártelmáen látszat, és nulla a hazsna?

Beer Monster 2019.05.02. 17:36:23

@FDToth: Megszűnt a fogyasztóvdelem kábé két éve. Az egyetlen megmaradt funkciója ez maradt (átszervezve a kormányhivatalhoz), hogy kicsit bírságol, ha sokszor nem válaszol a kereskedő.

Csak mi tehetünk valamit. Én például még az unokáimnak is megtanítom, hogy Rossmannban soha nem vásárolunk.

Intézhették volna másképp is, de nekik nem volt fontos egy ilyen súlyú ügy.

GatyaPityu 2019.05.02. 21:16:31

A feleségem két éve az esküvőnk napján akart magára fújni egy Rossmann-ban vásárolt parfümöt. A zárt csomagolás kibontása után derült ki, hogy a palack üres volt.
Ennyit a Rossmann-ról.

GatyaPityu 2019.05.02. 21:26:53

@gurigapapa:
A GDPR lóf*sz, ahogy azt fentebb is írta valaki, itt egy higiéniás termékről van szó, amit már valaki más használatba vett az Eszter nevű vásárló előtt. Akár fertőzést is kaphat, benne van a levegőben, ami sokkal nagyobb gáz, mint hogy ez az Eszter nevű hölgy most megtudta a Gipsz Jakab nevű korábbi vásárló Futrinka utca 10 szám alatti lakhelyét.

btprg 2019.05.02. 22:55:49

@Snagal:
Szerintem semmi ellentmondás nem volt az írásomban, olvasd el még egyszer :D

Permetező 2019.05.02. 23:01:40

@Keményen Trollkodó Kisember: lehet csak illatosított hegyi levegő volt benne

juhaszvik1 2019.05.03. 09:12:28

én azt gondoltam eddig, hogy egy olyan termék, mint a szájzuhany, higiéniai szempontból azok közé a termékek közé tartozik, amit nem szabad, csak egyszer eladni. ez olyan, mint mondjuk a fehérnemű. vissza se lenne szabad venni az ilyen termékeket, maximum azért, hogy megvizsgálják, jogos-e a vásárló panasza a meghibásodással kapcsolatban. de amint lezárult az ügy, azonnal kukázni kell, és gyanítom ez nem történt itt meg.

ekat 2019.05.03. 09:46:17

@V. Cézár: Ez csak apróság, de jellemző: 1-2 hete az M3 melletti PRAKTIKER-be kértem személyes átvétellel neten megrendelt 5 db. aljjal ellátott virágládát. Kihozták egymásba rakva, és feltűnt, hogy az egyiknél nem ugyanolyan a távolság a szélek között, mint a többieknél, úgyhogy szétszedtem. Annak az egynek hiányzott az alja... Biztos nem látták, mikor összerakták....

KaTe 2019.05.03. 11:23:40

Azért az várható volt hogy a Rossmannban szó nélkül ki fogják cserélni a szóban forgó terméket. Feltételezem, ezt bármelyik Rossmann üzletben megtették volna.

Amúgy, az egész sztorit nem értem. Kedves Eszter vásárol valamit, amiről kiderül, hogy már korábban értékesítették. A Rossmann akkor lett volna rosszhiszemű, ha megjavíttatta volna a tönkrement higiéniai terméket és újracsomagolva eladta volna a posztolónak. De itt nem ez történt. Ne haragudjatok de miért kellett kapásból fogyasztóvédelemhez, békéltető testülethez meg homárhoz rohanni? Oké, mindenki látta, hogy a Rossman hibázott, de ezt a Rossmann egy másodpercig sem vitatta!

Ebben a történetben akkor érteném a hatalmas felháborodást, ha Eszter használni tudta volna a szájzuhanyt, miközben a dobozban ott lapul a papír az előző javításról.

KaTe 2019.05.03. 11:32:21

@juhaszvik1: Feltételezem, a Rossmann se akarta eladni, különben megjavíttatták / újracsomagolták volna.

Higiéniai terméket is visszavesznek ha az eredeti csomagolás sértetlen. Nyilván egy fehérnemű nem ez a kategória...

De mondok merészebbet: Rendelsz egy cipőt, otthon kipróbálod, nem kényelmes, visszaküldöd. Megteheted. Aligha fogják megsemmisíteni pedig azért nem mindegy, hogy valaki otthon mezítláb rohangált -e benne, vagy olyan zokniban ami egész nap a lábán volt, stb...

Múltkor valaki említette, hogy -elvileg- a 14 napos elállásra visszaküldött termékek se értékesíthetők újként. Gyanítom, hogy nem sok cég maradna az interneten, ha ez így lenne.

Balfredo Alfredo 2019.05.04. 17:47:44

@KaTe: A konkrét eseten túlmutatóan a sztori felveti azt a kérdést is, hogy mit csinálnak a boltok a reklamáló vevőktól visszakapott hibás vagy javított műszaki cikkekkel?
Józan ész alapján vissza kellene juttatniuk a gyártónak, aki kicseréli hibátlan új példányra (vagy ha már nem elérhető a termék, akkor visszafizeti az árát). Vagy ha a gyártó nem veszi vissza, akkor még mindig vannak olyan speciális üzletek, akik újszerű, de használt, csomagsérült és hasonló termékeket forgalmaznak, ezeknek is át lehetne adni (nyilván az eredeti bolt számára veszteséggel). Esetleg el lehetne adni csökkentett áron, de ilyenről nem nagyon tudok.

Visszatérve az eredeti történetre, nem igazán tudjuk, az történt-e, hogy a hibás szájzuhanyt nem megfelelően kezelték és nem került a gyártónak visszajuttatandó tételek közé vagy esetleg eleve arra játszottak, hogy a hibás példányt újként rásózzák valakire. Az is kérdés, hogy ha a hibás példány úgymond visszáru a gyártó felé, akkor e visszáru kezeléséhez és hibás mivoltának bizonyításához mindenképpen szükség van-e a korábbi vevő személyes adatait tartalmazó bizonylatokra? Ha egy használt termékeket forgalmazó boltnak adják tovább, akkor a kérdés ugyanez.

Beer Monster 2019.05.04. 21:21:06

@Balfredo Alfredo: "(nyilván az eredeti bolt számára veszteséggel)"

Á, dehogy veszteséggel. A kiskereskedelmi árrés 100%, ebből kell finanszírozni azt, hogy ilyen nem történhet meg.

Beer Monster 2019.05.04. 21:23:27

@KaTe: Következtetés helyénvaló, de az eset súlyát nem méred fel eléggé. Oda nem egy talált tárgyat vittek be kéretlenül. Ők szerződtek az árusítására, ők biztosították a megfelelő feltételeket, és ők vállalták a panaszkezelést. Képtelenség arra hivatkozni, hogy valamelyik dolgozó rossz helyre tette. Otthon a gyerekeid tehetik rossz helyre a fogkeféjüket, de a boltban NEMCSAK a dolgozónak kell felelősséggel intéznie, hanem muszáj lennie megfelelő minőségbiztosítási rendszernek, ami a dolgozók lehetséges hibáit kiszűri. Nem lehet fenntartani olyan boltot, ahol egyetlen hiba ehhez tud vezetni.

3/ Ennek a súlyát a cég még utólag, a panaszkezelés során sem ismerte fel, a semmitmondó válaszból ez kiderül.

Nincs is minőségbiztosításuk egyáltalán, ezért nem értik, mi a baj?

lobster thermidor 2019.05.08. 08:09:22

@KicsiKrisz:
Erre csak azt tudom mondani neked, hogy vagy vak, vagy szimplán hülye az, aki egy szemmel láthatóan használt szerkezetet bedug a szájába, mivel az ilyen eszközök használatbavétele úgy kezdődik, hogy az épeszű vásárló elolvassa a használati utasítást, ez esetben már a visszavételről szóló összes dokumentáció is a kezébe került a reklamálónak a csomagolás kibontásakor.

Számoslány 2019.05.27. 19:54:41

Szóltak biztos az eladólányoknak, hogy legközelebb a visszáru polcra való újrakipakolása előtt nézzenek bele a dobozba...

Beer Monster 2019.06.19. 23:53:00

@Számoslány: Nehogy benne maradjon a dokumentáció?
A válasz alapján kinézem ezt is belőlük.