Tékozló Homár

"Hol lehet fizetni??? Fizetni akarok!!!" Kiabálós vásárlás a Praktikerben

2019.08.15. 10:00 | Homár Rezső | 54 komment

via GIPHY

Ismeritek azt az ősrégi, ám soha meg nem unható oldalt, ahol bármilyen videó alá bekeverhető a Benny Hill Show klasszikus témája? Na, ez a Benny Hillifier jutott eszembe erről a Praktikeres áruátvételről, bár ez már önmagában, zene nélkül is olyan, mint egy közepes bohózat. Összehangoltabb munkavégzést és a vásárló-barátabb kommunikációt mindenkinek!

A mai napon egy internetes rendelést (Sanomix zuhanykabin), áruházi átvétellel hoztunk el. Egy vicc volt az egész. A visszaigazolásban 07.30-a szerepelt, 9 órai átvétellel. kb 9:45 kor érkeztünk meg. A webshop pultnál kezdtünk, hogy akkor szeretnénk a zuhanykabint. Az eladó hölgy annyit mondott, hogy menjünk fel a szaniter osztályra, ott lesz az összekészített áru. Jó rendben, persze felmentünk, ahol az osztályos dolgozó annyit mondott, hogy ő erről nem is tud semmit, biztos lent van az áruátvételen, menjünk keressük meg. Na irány az áruátvétel amit nem találtunk meg elsőre, kértünk útbaigazítást az egyik infópultnál, ahonnan visszakísértek minket a webshop pulthoz...(22-es csapdája első epizód)

Mivel ott nem volt senki, megkerestük mi az áruátvételt, ahol közölték, hogy náluk nincs, menjünk fel a szaniter osztályra, biztosan ott lesz. Visszatértünk, majd közölték, hogy nincs készleten (a webshopban 4 darabot mutatott a készlet + kaptunk visszaigazolást hogy mehetünk érte!!!). Na itt már feltettük a kérdést, hogy akkor most mi van??? De hát készleten 4 darab van. Erre a válasz, hogy mi ezt nem érthetjük! De azért megnézik. Kb egy órát vártunk, míg kiderült hogy a négy dobozból álló zuhanykabinból kettő van csak meg. Várjunk még egy kicsit, szerinte ez nem lesz meg, de még keresik.

1024px-praktiker_aruhaz_a_lurdy_haz_felol_nezve_2017_kozepso-ferencvaros.jpg

És lőn CSODA, előkerült :D

Gyorsan le a pénztárhoz, ahol szerettünk volna fizetni, de egy iszonyat flegma megsavanyodott idős nő, elzavart minket, hogy mit képzelünk, ez egy webshopos rendelés, itt nem lehet fizetni, csak a webshop pultnál. Értetlen tekintettel átfáradtunk a két lépésre levő pulthoz, ahol a könyöklő webshopos hölgy ránk sem nézve annyit mondott, itt nem lehet fizetni, menjünk a kasszához (WTF?!, 22-es csapdája kettes epizód)

Persze a két dolgozó hallótávolságon belül egymástól két méterre küldözgetett volna minket. Erre Apám már olyan ideges lett, hogy elkezdte lobogtatni a számlát: hol lehet fizetni??? Fizetni akarok!!! A webshopos nő meg erre, maga miért kiabál, én nem beszéltem magával így (na itt legalább már ránk nézett), menjen az infó pulthoz, ott fizessen. Nem is értem ezt nekünk honnan a fenéből kellett volna tudnunk??? Egyedül az infós szőke hölgy volt normális, próbált poénkodni, meg úgy vevőnek nézni minket akik 85 eFt-ot hagynak a praktikernél. És lám 12 órakor ki tudtuk fizetni a terméket, amiért Székesfehérvárról utaztunk fel Budapestre, és holnap várja a szakember.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Snagal 2019.08.15. 10:54:11

5-10E ért házhozvitték volna, az nem érte volna meg jobban?
(ha csak a benzinköltséget számolom fehérvárról az meg van kb 5ezer oda-vissza)

Jól szervezett ez a praktiker :) én maximum a 3. "menjen ide, kérdezze meg ott" utasításnál feladtam volna és vagy oda hozza valaki a kasszához ahol fizetni kell vagy itt sem vagyok...

GiaMarie 2019.08.15. 11:06:22

@Snagal: Megérné, de egy csomó termék esetében a webshopnál ott van, hogy kizárólag személyes átvétellel :( Csak azt hozzák ki az én logikám szerint, ami belefér a 25 klióba, hogy a futár elhozza.

Darth Revan 2019.08.15. 11:07:10

Nem ertem a problemat. Az arut megkaptak, nem szamlaztak oket tul, nem vertek at oket hibas termekkel. Az nem er homar posztot, hogy nem ismeri ki magat az aruhaz zegzugaiban

Darth Revan 2019.08.15. 11:11:31

@GiaMarie: 7649 forint a hazhozszallitas +8000 forintert a lakasba is beviszik.

KaTe 2019.08.15. 12:44:22

Az a "Sanomix" zuhanykabin nem inkább SANIMIX zuhanykabin? Mert akkor már várom a következő homár posztot a zuhanykabinnal kapcsolatban.

A Sanimix zuhanykabin a leghitványabb, legócskább kínai melléktermék amivel valaha találkoztam. Csak azoknak ajnálom, akiknek nem gond 1-2 évente lecserélni a zuhanykabint. Ha mégis emellett a förmedvény cég mellett döntötök, akkor már inkább a saját webáruházukat keressétek, általában 10-15%-kal olcsóbban megkapjátok ugyanazt, mint pl. a Praktikerben, sokszor még a szállítással is olcsóbban jön ki.

Csak hogy elvegyem a kedvüket a leendő Sanimix zuhanykabin vásárlóknak:
- Rengeteg panaszt olvastam már, hogy szétrobbant az üveg még beszerelés előtt
- Nem érdemes Sanimix zuhanykabint venni, ha nem velük szerelteted össze. Hidd el, megszívod.
- A keret mérete általában nem stimmel, gányolni kell a furatokon néhány mm-t, hogy beférjenek a fix üvegek. (ezt maga a Sanimixes szerelő mondta, sőt, nekem még állítólag szerencsém volt a kb. 2mm eltéréssel, merthogy szerinte fél centi az alap)
- Az ügyfélszolgálatuk egy kész vicc, semmiben nem tudnak és nem is akarnak segíteni. Felelősséget gyakorlatilag semmiresem vállalnak onnantól, hogy átvetted a terméket a futártól.

KaTe 2019.08.15. 12:53:10

@Darth Revan: Halló, komám! Ugyanazt a posztot olvastuk? Kimaradt az az 1 bekezdés, hogy a kedves Praktikeresek 1 órán át keresték az amúgy raktárkészleten lévő cuccot, ami valahogy elfelejtettek kikészíteni a vevőnek? A bécsi úti Praktikerben pont ezzel szórakoztak velem is. Elméletileg 8 darab volt raktáron a kinézett fürdőszobabútorból, gyakorlatilag az ötödik polc tetején se találták. Jeleztem nekik, hogy ne erőltessük, ami nem megy, cserébe szóljanak át a Mester utcai üzletbe, hogy mire odaérek, már ne kelljen keresgélni. Nekem szerencsém volt, csak 15 percig néztem a targoncás keresgélést.

Darth Revan 2019.08.15. 12:59:10

@KaTe: ez nem egy homar poszt. kicsit varnia kellett, ebbol orszagos ugyet csinalni...

Coyote82 2019.08.15. 13:51:43

Munkaerőhiány van, a selejtet tudják csak aprópénzért alkalmazni.

body_andras 2019.08.15. 14:28:18

@Darth Revan: Az a jelenség nemcsak posztot, misét is megér, hogy akármelyik áruház alkalmazottja kiskirálynak érzi magát, a Vevőt (a Pénz Kegyes Hozóját) csicskának nézi. Itt nem a posztoló volt eltévedve, odament a Webshop pulthoz ahol lófaszt se lehet csinálni, bónuszként tahóságot is kapott.
Én csak azt hánynám a posztoló (és minden hasonló kifogásokat találó sértett) szemére, hogy nem lehet engedni ezt a flegma tempót, mégis megengedte, mert ő "Fehérvárról utazott fel és várta otthon a szerelő". Engem megdöbbent, hogy ilyenkor az ember kompromisszumot vállal annak érdekében, hogy az előre kitervelt kis menetrendje ne dőljön dugába. Néha megéri odabaszni a megrendelés visszaigazolását a webshopos asztalára, közölni vele hogy akkor most elállunk a vásárlástól és kérjük a vásárlók könyvét. Hadd nézegesse a főnök hogy ott maradt X ezer forintnyi megrendelt áru, csak azért mert tapló vagy inkompetens volt a személyzet. A vevő ezzel semmit nem nyer, sőt veszít 2 hetet amíg végre hozzájut áhított négyszázwattos meztelencsiga-szekcsázójához, ám néhány ilyen visszajelzés után az áruházi munkatársak is leszoknak arról a kellemetlen tévedésről, hogy egy ügyfelet csak úgy telibe lehet szarni.

Sluck Ödön 2019.08.15. 14:32:07

@Darth Revan: Igazad lenne, ha kalandtúrára fizettek volna be. Én a magam részéről unom a segghülye, nemtörődőm nagyarcú alkalmazottakat és otthagytam volna az egészet az első körbeküldözgetés után.

Darth Revan 2019.08.15. 14:59:10

@body_andras: @Sluck Ödön:

Mondjuk ilyenkor kello forraskritikaval erdemes olvasni a posztot. ha valami kis hibat ejt a ceg akkor a vevo szereti ezt kisse felturbozva eloadni.

Nem mondom, hogy nem lehet inkompetens az elado, de akkor sem er ez egy posztot. jajj, fel orat csusztunk, mert nem talaltak a cuccot egybol. Zag schon

Sluck Ödön 2019.08.15. 15:07:44

@Darth Revan: kettőt csúsztak, és nemcsak a szajré nem volt meg, de fizetni sem igen sikerült. Én egyébként türelmes vagyok, főleg, ha látom, hogy küzdenek. De az ide-oda pattogtatás nem ez. Mást meg nemigen thetünk, mint elhisszük a poszter panaszát jobb híján:) Mert ha nem, akkor minek homár.

Horváth Toya 2019.08.15. 15:09:36

@Darth Revan: Kicsit várni kellett??? Te melyik posztot olvastad?? Össze-vissza küldözgetik a vevőt akiből élnek, hülyének nézik és kioktatják csak azért mert egy szervezetlen sz@r az egész, mindezt két és félórában. Ennyit az orvosnál sem kell várni! Érdekes nézőpontod van...

body_andras 2019.08.15. 15:10:16

@Darth Revan: Az említett csúszást a "szegény dolgozók iránti empátia" okán még úgy-ahogy elnézhetjük, azt viszont sehol sem szabad eltűrni hogy a fizetést, mint a kereskedő vállalkozó saját létfontosságú érdekét, nem hagyják érvényesülni. "Ne itt fizess hanem ott, ne ott hanem amott", ez pont olyan amikor étteremben kéred a számlát aztán nem hozzák, sőt el is tűnnek a pincérek. A homár poszt ékes bizonyítéka annak hogy ez a "szarok a vevőre" mentalitás nem olyan ritka jelenség amit pechesen kifogtál hanem rendszeresen előfordul. Egyszer kétszer jó hangosan oda lehet szólni nekik, hogy akkor viszlát, elviszem a pénzt máshová, amit megkaphattak volna!

Stephanus Magnus 2019.08.15. 15:21:50

@GiaMarie: a törékeny dolgoknál nem vállalnak házhozszállítást :)

connector 2019.08.15. 15:39:40

Szerintem itt a poszternek van igaza. Nem a vevőnek kell tudni, hogy a webshopos árut hogy lehet a boltban kifizetni, hanem az ott dolgozóknak. Ha a vevő megkérdezi, akkor normálisan válaszolunk neki, ha meg nem tudjuk, akkor megkérdezzük, nem a vevőt küldjük el random helyekre, hogy lerázzuk.

Darth Revan 2019.08.15. 15:55:34

@Sluck Ödön:

a webshopos pultnal ulo alkalmazott miert kuldte volna oket a kasszahoz, ha egyszer tudta, hogy az infos pultnal kell fizetni?! No, emiatt kezelem fenntartassal a tortenetet.

ebella 2019.08.15. 16:18:11

@Darth Revan: Vagy nem tudja. Nekem egy alkalmazotta múltkor azt mondta a CBA-ban, hogy nem azt kapom amit l kértem és ott virított a pultban, hanem amit ő akar nekem adni, ez egy szabály. Mondom hol? Azt mondja nálam. Akkor baszd meg! És el.

Darth Revan 2019.08.15. 16:31:51

@ebella: cba-ban akkor sem vasarolnek, ha ok fizetnenek erte :)

schlumbergerna 2019.08.15. 18:07:48

@Darth Revan: Vagyunk, akiknek kilométeres körzetben nincs más... Ha elfogy a kenyered, a seggtörlő papírod, az unokád kedvenc felvágottja... Nekem kilométereket kell buszozni, ha nem cba-ban akarok vásárolni. Vannak viszont olyanok is, akiknek másik településre kell átmenni, mert a saját falujukban nincs más.

MrZed001 2019.08.15. 20:17:13

Erre momentán pont azt tudom mondani, mint amikor pl a boltba hosszú sorok és toporgás és várakozás van :
- Az idő pénz ... és engem itt éppen KIZSEBELNEK !

Külön dühítő amikor 10 pénztárból 2 üzemel csak, na az már a szervezett (idő)rablás kategória.

A CBA "varázsról" meg órákat/ódákat lehet zengeni ... az a mocskos kommunista ABC-ből CBA-ba átfacsart förmedvény, a tahó icus nénikkel, meg számolni (és visszaadni) nem képes pénztárossal ... szörnyű.

gergo1000/2 2019.08.15. 20:55:40

ez az a bolt, ahol nincs elég kosár, na nem azért mert olyan tömeg lenne. nem tudom hova rejtik, de úgy még nem mentem ide, hogy ne kosarat kelljen kergetnem. úgyhogy a vezetést biztos nem érdekli egy ilyen panasz

Brokkoládé 2019.08.15. 21:20:54

Biztos szaladgáltam volna....:O A vevő nem csicska, akit az alkalmazottak ugráltathatnak, mivel nem ezért vannak és alapjában véve a vevőnek van igaza. Tudom persze sok esetben a vevő is nehéz eset...Király/királynő szindróma, ahol nekem jogaim vannak, de köszönni, kérni nem tudok csak parancsolni effektről beszélek. No de ez sem megoldás, hogy a vevőnek kelljen rohangálni bárhová és emiatt még elnézést sem kérnek, sőt nincs árkedvezmény sem a sajnálatos félreértésért. Ez nyugaton így megy, Magyarországon meg az eladók lettek az urak, akik kvázi mintha ingyen szolgálnák ki a vevőket, akik emmellé még arcoskodnak is. De manapság már a visszaköszönés is luxus, vagy a vevővel való törődés.....Örülhetsz ha leteszik a telefont amíg kiszolgálnak. :( Munkaerőhiány..értem, de ha selejtes mindenki aki maradt, akkor igen sok ma Magyarországon a selejtes ember....:(

schlumbergerna 2019.08.15. 22:04:49

Örülhetsz ha leteszik a telefont amíg kiszolgálnak.

Kishazánkban a mobiltelefonnak nincs kultúrája. Napi szinten hallgatom -a faszbúk csipogásai mellett- hogyan, kivel, hányszor, mennyire volt jó, stb.
Nem is érti a bunkója, ha megkéred, kapcsolja ki a csipogást
Egyfogúak, több a fülük, mint az IQ-juk. Itt tartunk.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2019.08.16. 06:57:35

@Darth Revan: dettó. Plusz Penny - szintén tiltólistás.

Escaped 2019.08.16. 08:41:52

@Darth Revan: Van egyáltalán cba ott, ahol élsz?

juhaszvik1 2019.08.16. 09:15:22

Én meg azt utálom, amikor a kutyasétáltató engedi, hogy a kutya póráza keresztezze a haladási útvonalamat, és csak akkor kezd el magyarázkodva beavatkozni, amikor már régen késő, ahelyett, hogy időben terelgetné másfelé a kedvencét. Ja, hogy ez nem ide tartozik? :)

Egyébként érdekes helyzet áll fenn ma idehaza. Egyrészt mindenki az igen csak felhígult munkaerőt hibáztatja a gyatra kiszolgálásért, miközben nekem az sem rémlik, hogy ez valaha másképp lett volna (mármint, hogy lett volna valamiféle színvonal). Vagy tényleg volt különbség? Jelzem, hogy a nosztalgia nem más, mint az agy leépülésének egyik jele...
Persze lehet sokféle magyarázatot adni, de egy-egy vállalkozás esetében azért szintén elmondható, mint amúgy szinte mindenre, ami valamilyen rendszerben működik, hogy általában a fejétől bűzlik a hal, vagyis a menedzsment is ugyanúgy hibás, ha nem tud többet kihozni a dolgozóiból. De gyanús, hogy a legtöbb helyen a alsó/középvezetők kiválogatását is érinti a jelenlegi munkaerőhelyzet, szóval lényegében ugyanott vagyunk.

Ja és a közvetlen poszthoz: szeretnék egy zuhanykabint (utálok kádban zuhanyozni), de a posztból valahol az jön le, hogy lehetőleg ne a praktikerből szerezzem be a hozzávalókat...

body_andras 2019.08.16. 09:16:17

@MrZed001: A gusztustalanság netovábbja, amikor tudod hogy jár vissza 20 forint ő meg hozzádbassza a blokkot és elfordul, már olvassa be a következő vevő szajréját. Mivel nem vagy fillérbaszó, nem szólsz hogy kéred a 20 forintodat, de mekkora pitiánerség az ilyen? Némelyik franchise boltjukban meg bevett szokás hogy 1 pénztáros van, de ő nem ácsorog ám ott a helyén, hanem beszélget valahol a biztonsági őrrel. Már hárman állnak a kasszánál sorban amikor lomhán elkezd odacsoszogni, de közben még visszafordul és megbeszéli a qrva fontos témát a kollégával. Ha meg rászólunk hogy "csókolom tetszik kérni a pénzt?" akkor felháborodva csármál.

Darth Revan 2019.08.16. 09:31:06

@Escaped: nincs :)
de neha jarok otthon es olyankor tuntetoleg nem megyek a cba-ba :)

Boar. 2019.08.16. 13:33:26

-a praktiker szart árul drágán
-az eladóknak le kell vizsgázni flegmaságból, hozzánemértésből. Áruismeret, udvariasság kizáró ok. Pénztáros a tizes bunkósági skálán legalább nyolc pontot kell, hogy elérjen.

aefzuj 2019.08.16. 13:56:23

Annak mi köze a sztorihoz, hogy mennyi vót' az annyi és melyik nap várja a szerelő? Egyéni szoc. problem.

Másrészt aki nem tudtatos vásárló és nincs annyi vér a pucájában, hogy a webshop átvételi pultnál állva, császkálas nélkül lerendezzen egy ilyen problémát az vessen magára, mint a földnélküli paraszt.

Nyilván olcsóbb itt lelket kiönteni, mint a sarki kocamában/pszichológusnál. Szánalmas.

Az országban maradt inkompetens csőcselék, mint alkalmazotti munkaerő problematikájához csak annyit, hogy "tetszettek volna forradalmat csinálni" , alkalom és lehetőség adódott már többször is, oszt' valahogy mégse.

Treff Bubi 2019.08.16. 14:10:13

@MrZed001: Mindenhol ezt tapasztalom már: Spar, Lidl, Aldi, sehol sincs elég ember. Szerintem érdemes lenne szépen átállni mindenütt az önkiszolgáló kasszákra (amúgy is), és akkor az a kevés alkalmazott is nyugodtan tudná töltögetni a polcokat, meg a sor is haladna.

Samott 2019.08.16. 14:14:52

Legalabb tudtal fizetni, a rohadt Tescoban manapsag kassza sincs csak az a nyomorult automata amihez mindig eladot kell hivni. Mult hetvegen voltuk reggel nyolckor, egyetlen no volt a tucatnyi automata kasszara es rendes kassza nem is volt nyitva. Mondtam hogy akkor ezt mi most itt hagyjuk... szoval kenytelen volt megcsinalni ott. Es milyen jol tettuk mert vagy egy tucat alkalommal kellett felulboralnia gepet a kartyajaval. Nevetseges az egesz.

fda 2019.08.16. 15:12:31

Jó buta egy hely lehet ez a praktiker, ha ilyen nehezükre esik kiszolgálni egy vevőt.

Egy dolgot nem értek: Székesfehérváron nincs praktiker? Miért nem ott akarták átvenni az árut?

Nancsibacsi 2019.08.16. 15:23:10

Ez a "maguk ezt nem érhetik" mondat a webshop készletinfójának firtatásakor szerintem céges szabvány válasz, mert mi is megkaptuk. Barkácsáruházak közös készletprogramot használhatnak mert Oviban, Bauhausban se azt lehet kapni ami a webshopban van. Az ügyfélkezelési policy más, mert Bauhausban azt kaptad volna hogy "az egy szar, vegyen inkább ilyet" és rábökött volna a tripla áru megoldásra, az Obiban meg azt hogy "mi nem a webshop vagyunk - ami a polcon van, az van".

Zorci 2019.08.16. 15:35:59

A Mester utcai praktikerben a savanyú flegma pénztároshoz már nekem is volt szerencsém...:(
Gondolom már közel a nyugdíjazás és védett korúként dolgozhat...

dr. vuvuzelafan 2019.08.16. 15:47:24

@body_andras: Mi az Euronicsból fordultunk ki hasonlóan inkompetens, semmire válaszolni nem tudó, mismásoló eladó mellől úgy, hogy a megvásárolni kívánt mosógép előtt álltunk a boltban, de ő azt nem tudja eladni. Gyors telefon után közöltük, hogy akkor hagyja a f.ba, a 170e kp-t most átvisszük a MM-ba, mert ott el is tudják adni nekünk a gépet. Igy is lett, fél óra múlva a kocsiban volt a gép. Azóta az Euronics környékére nem vagyok hajlandó menni.

saul fika 2019.08.16. 16:04:58

Majd ha annyit fizet a német multi a magyarnak amennyit a saját országában akkor elvárhat a gyarmati bennszülött normális kiszolgálást.

dr. vuvuzelafan 2019.08.16. 16:10:41

@saul fika:
Milyen németről is beszélsz?
24.hu/fn/gazdasag/2016/04/20/magyar-kezbe-kerult-a-praktiker/

És amúgy sincs igazad. Ha valakit sz.rul fizetnek, az akkor sem ok arra, hogy ne végezze a munkáját. El lehet menni máshová dolgozni, ha úgy érzi, hogy nincs megfizetve. Az, amit írsz, egy borzasztóan szar, mondhatnám, jellemzően magyaros hozzáállás.

VT Man 2019.08.16. 18:17:57

@Coyote82:
"Munkaerőhiány van, a selejtet tudják csak aprópénzért alkalmazni."

Na igen, mert mindenki elment kozmunkasnak, igaz, hogy csak netto 47 ezer, cserebe nem nagyon kell dolgozni.

VT Man 2019.08.16. 18:19:52

@Samott:
"Legalabb tudtal fizetni, a rohadt Tescoban manapsag kassza sincs csak az a nyomorult automata amihez mindig eladot kell hivni. "

Ez azert van, mert Magyarorszagon sokkal szigorubbra van allitva a merleg tureshatara.
Kulfoldon siman megy a dolog az automata kasszanal, szinte soha nem all meg, Magyarorszagon meg bejelez, ha 0.005 gramm elterest lat.

antika890 2019.08.16. 18:48:39

@aefzuj: aztán te ki a kurva anyád vagy hogy ekkora király vagy? Engem te nem baszol át, te vagy az a csökött 140cm-es kis pöcskarika, akire a hentes rásózza a kéthetes parizelt. Na menjé hazafele aztán anyádnak játszad a nagylegényt te kis gyíkhere.

ekat 2019.08.16. 19:04:32

@saul fika: Hogy jön a Praktikerhez a német?

élhetetlen 2019.08.16. 19:05:30

@body_andras: “Engem megdöbbent, hogy ilyenkor az ember kompromisszumot vállal annak érdekében, hogy az előre kitervelt kis menetrendje ne dőljön dugába.”. Ennyire nem egyszerű. A menetrend kötött szokott lenni. Jönne a mester beállítani a kabint, de az nincs. Utána jönne a kőműves, ha kell, a burkoló, de nem tud jönni, mert az előző fázis nincs kész. Nem vár két hetet, megy a következő, meg az azt követő munkáira, és a következő szabad időpontja három hónap múlva lesz. És nem lehet leakasztani a szögről egy szuper mester, aki éppn ránk vár. Most nézek egy ilyen futamot, a barátnőm fia megvette a szomszéd kislakást is, és nagy munka kezdődött, mert még a parketta sem volt egy magasságban a két lakásban. Megszervezte az egészet, egy mester csúszott, még az elején, és már ötödik hónapja a szüleinél laknak két kicsivel. Dolgozik, és nem 4-ig, becsúszik néha egy-két hetes amerikai tárgyalás, a szülei is dolgoznak, inkább megfizette volna. Az apjának kellett megcsinálni esténkét a villanyszerelést. Azóta volt “ismerős” vidéki festő, aki után a gletteléstől kellett kezdeni újra, házilag. Na, így néz ki, mikor “előre kitervelt kis menetrend” dugába dől.

ekat 2019.08.16. 19:05:54

@VT Man: Most jól megleptél, mert mindig még a zöldség/gyümölcs-osztályon mérünk, szerintem - itt - mindenki.

élhetetlen 2019.08.16. 19:11:42

@Darth Revan: “de akkor sem er ez egy posztot.”. Mi érne mg egy posztot? Ha a harmadik érdeklődése után lefújják paprika spray-jel?

élhetetlen 2019.08.16. 19:49:18

@juhaszvik1: Juhaszvik1
“miközben nekem az sem rémlik, hogy ez valaha másképp lett volna (mármint, hogy lett volna valamiféle színvonal). Vagy tényleg volt különbség?”. Volt. Nézzük csak a méterárut. Anno minden eladó tudta, hogy melyik anyag fog kinyúlni (ne vedd meg), melyik fog összemenni (be kell avatni, vegyél 15 cm-rel többet). Most bemész, az eladó fogja a mérőrudat, és leméri az anyagot. Ennyit tud. Vagy nem kell szakképesítés az eladáshoz, vagy nem specializálódnak, és nem tanulják meg a szükséges anyagismeretet. Még pár éve is volt az Üllői úti megállónál egy bolt, ahol volt egy öregúr, aki még tudta, hogy mit árul. Benéztem, ha nem volt ott, be se mentem. És azt, hogy ezt látom, tudom, nem biztos, hogy az agyi leépülés jele.
Ez már csak kiegészítés. Ágynemű anyagot vettem interneten. Abban a színben csak 140 cm széleset árultak, másik színben ua. mintával volt 150 cm-es, de a kisker azt árul, amit a nagykerben talál. Felhívtam őket, hogy mennyit megy össze széltében az anyag. Á, 1-2 cm-t. Mevarrtam kimostam 40 fokon, 7 cm-t ment össze. Abban már nem lehet elsimítani a paplant. Ez volt a blabla. Ugyanez a bolt, ebből az anyagból varrat garnitúrát, és, ha valaki megveszi, és összemegy, nem tudja bizonyítani, hogy nem 90 fokon mosta. Fogyasztó védelem? Necces, és babrás, annyit egy ágynemű nem ér.

Permetező 2019.08.17. 17:11:36

Nem vettem volna ott semmi egy ilyeb után

Péter 2 2019.08.17. 17:24:41

@Darth Revan: Az nem így működik. A CBA-k franchise rendszerűek, tehát az egyes boltok az adott bolt főnökségétől függenek. Így tehát vannak egészen pocsék CBA-k pont úgy, mint egészen kiválóak is. Ahol én lakom, ott például a legközelebbi bolt éppen CBA, és negyven éve (akkor még nem CBA-ként, persze) egyfolytában egy kiválóan vezetett, mindig is nagyon jó bolt volt. Választékban, árban, felszereltségben, tisztaságban, eladókban, mindenben: CBA-ként is az. Ilyen esetben semmi értelme nem lenne nem oda járni a környékről.

Péter 2 2019.08.17. 17:27:06

@fda: Esetleg, tippelek, ott nem volt? Ilyenről már hallottál? :-)

lobster thermidor 2019.08.20. 18:18:10

Mi a meglepő ebben a sztoriban? Magyar Praktikerben magyarosch kiszolgálás.

Ahoj- 2019.08.20. 18:28:19

Mikor felejtjük már el az ilyen OBI, Praktiker és hasonló túlárazott szarokat? Egy másik üzletben 30-40%-al olcsóbban is megkapod ugyanezeket amit a Praktikerben.

Etniez 2019.08.23. 09:29:52

@body_andras: Velem volt már olyan, hogy fizetni akartam, 15 percet vártam és 3 pincérnek is elmondtam a szándékom.. Felálltam, még az ajtóban utánam futott az egyik, hogy most tudnék fizetni... Kis motiválás kellett nekik...