Olvasónknak nagyon kellett valami, ami csak az Euronoics-nál volt meg és ezért bármire képes is lett volna. A termék doboza azonban eltűnt pont úgy, mint a türelem a vásárlóval szemben.
Tisztelt Euronics!
Mérhetetlenül csalódott és dühös vagyok az értékelhetetlen kiszolgálásuk és tehetetlen balfaszságuk miatt. Az alábbi levelezésben látszik, hogy meg szerettem volna venni a Reminton HC6550 hajvágó gépet ami a webshopuk alapján az egyetlen bemutató darab ami készleten van engedménnyel. Először telefonon hívtam Önöket, hogy utána érdeklődjek hogy biztos hogy van ez a KÖKI üzletükbe, mert nem szerettem volna feleslegesen bemenni. Többször hívtam Önöket több ügyintézővel beszéltem és sosem kaptam segítséget, csak annyi volt mindig a válasz menjek be ott megvehetem, csak annyit szerettem volna hogy odatelefonálnak az üzletbe, mivel ügyfél vonal nincs, hogy tegyék félre vagy legalább kérdezzék meg elérhető-e a termék? Majd emailben érdeklődtem az alábbiak szerint, ahol ugyanazt a sablont kaptam mint telefonon, csattogjak be személyesen más út nincs 2019-ben, miért is lenne?
A mai napon munka után beutaztam a KÖKI-be autóval, annak reményében meg tudom venni a gépet. Időt szánva erre a történetre, pedig lett volna fontosabb dolgom is, de mivel kellett volna a gép átszerveztem mindent hogy a csúcsforgalomba beutazhassak.
Megérkeztem a boltba mentem a vevőszolgálatra, hogy megvenném a gépet, aki egy értékesítőhöz irányított aki egy második értékesítőhöz irányított mert árakat ragasztgatott ezt megértem oké. Végre kompetens értékesítővel találkoztam akinek elmondtam a sztorit, ez az egy gép van az országba, az is itt a KÖKIben szeretném megvenni, miközben mentünk a hajvágó pulthoz már pedzegette, hogy ez a gép 2017 óta ott áll biztos meg akarom venni? Igen volt a válasz mivel vákumos gépet keresek és ez pont megfelelő nekem. Ki is volt szíjjazva a kiszemelt darab a hajvágó gépes állványra árral együtt. Mondom szuper akkor ezt meg szeretném vásárolni. Na innen kezdődik a vesszőfutásom, ugyanis nem volt meg sehol a gép doboza a tartozékokkal egyebekkel így nem tudják eladni nekem. Hangsúlyozom ki volt téve árral együtt a termék!
Odamentem a vevőszolgálathoz, hogy elpanaszoljam az esetet mivel már kissé dühös voltam. Szerencsémre pont ott volt XY boltvezető úr. Elmondtam neki is a történetet és itt jön a döbbenet, annyi volt a válasza nem tud mit csinálni ezzel sajnos, nem tudja eladni a gépet. Mondtam neki ezt értem, de telefonos ügyfélszolgálat, a levelező ügyfélszolgálat és a webshop alapján is eladó ez a gép szeretném megvenni segítsen, oldja meg a helyzetet. Emelt hangnemben próbált kioktatni ez nem az Ő problémája és idézem: " Mit csináljak gyártsam le???" nevezetű reakció is elhangzott. Majd kilépett a beszélgetésből és egyetlenegy célja volt, hogy eltüntesse a gépet az árral együtt. Mindössze valami megoldást szerettem volna mivel nem kevés időt pénzt energiát tettem sajnos ebbe a vásárlásba, szerettem volna valami eredményt . kb 10 perc várakozás után újra megjelent XY hogy sajnos nincs meg a doboz a tartozékokkal biztos ellopták. Itt adtam fel és hagytam el az üzletet.
Hazafele menet azon gondolkoztam hogy mennyire durva, hogy Önök elrabolják az időmet a pénzemet energiámat a semmiért és még Önöknek áll feljebb. Tudják mi az egyetlen dolog az életben ezalatt a rövid pályafutásunk alatt amit itt töltünk a földön ami nem jön vissza soha tehát mondhatni az egyik legértékesebb dolog? Az idő az, amiből úgy nettó 3 órával megrövidítettek ez már soha nem jön vissza, az anyagi része nem érdekel, de ez hogy az EURONICS lopja az időmet mert megteheti, mert a társosztályok impotensek és nem tudnak egymással kommunikálni mindezt alkalmatlan boltvezetőnek csúfolt arcokkal megspékelve, hát ez elszomorító Önökre nézve.
Kérdezem én minek tartanak fent Ügyfélszolgálatot? Ez sokkal jobban hasonlít egy cirkuszra, csak annyi különbséggel hogy az előadás végén nem a nevetéstől kell fetrengenem hanem a hányingertől és a sírástól!
Az utolsó 100 komment: