Tékozló Homár

Meddig mondható le egy online vásárlás?

2019.05.31. 10:00 | Homár Rezső | 26 komment

reszegvasarlas.png

Az online vásárlás gyakran meggondolatlan, a részeg online shopping pedig egyenesen óriási biznisz. Olvasónknál ugyan nem erről van szó és csak egy ártatlan parfüm érkezett volna, de a végeredmény és a kérdés ugyanaz: meddig és hogyan lehet lemondani egy téves rendelést? És ha nem hazai a vállalkozás?


Tisztelt Tékozló Homár!

Parfümvásárlási problémával fordulok Önökhöz.
Elkövettük azt a hibát a mai napon, hogy meggondolatlanul vásároltunk online parfümöt a következő oldalon kp-s utánvétes fizetéssel: https://www.kedvezoparfumok.xyz 

Olvasson tovább!

Ki felügyeli a szállásokat? Készülj fel a jogaidból, mielőtt nyaralni indulsz!

2019.05.30. 12:00 | Homár Rezső | 45 komment

szallas.png

"Azt sajnáljuk, hogy nem olvastuk el a többi 200 kommentet a foglalás előtt!"  Na kérem, ez itt a lényeg. Jön a nyár, végre itt van a szabadság, ne tessék már olyan helyen elkölteni a véres verejtékkel megkeresett pénzt, ahol nincsenek visszajelzések. Ahol meg vannak, olvassuk már el őket és utána döntsünk hogy kell vagy se.

Na de mi történik, ha odamentünk és jól pofára estünk? Kinél és mikor lehet reklamálni? Először jöjjön egy balatoni szállás, néhány összecsengő komment különböző oldalakról, aztán a megoldás.

Az egyik régi barátom mesélt egy érdekes történetet. Valamilyen intézni valója volt a Balaton környékén és megszállt ebben a "csodás" hotelben Fonyódon. A szállás neve Hotel Balaton. Elmesélte, hogy a borsos árhoz képest milyen lepukkant volt az egész hotel és az egész kiszolgálás milyen kritikán aluli volt. Az egész olyan volt mintha a Zimmer Feri egyik jelenetébe csöppent volna. Amikor utána néztem és elolvastam az értékeléseket akkor láttam, hogy a barátom cseppet sem túlzott. Teljesen úgy tűnik, hogy ez a hotel jórészt a vendégek megkárosításából él már jó régóta és azóta is virágzik.

Olvasson tovább!

Magasabb tarifát sózott az idős ügyfélre a Telenor?

2019.05.28. 09:00 | Homár Rezső | 81 komment

telenor_logo.png

Hosszú várakozásaink során mind láttunk már olyan jelenetet, amikor egy ügyfélszolgálatos egyre türelmetlenebbül próbál elmagyarázni valamit egy idősebb ügyfélnek, akinek egész másra jár az agya és nem érti a dörgést. Rossz esetben ilyenkor jön a megvezetés, és a költségek hopp, megemelkednek, jó esetben viszont nem történik aláírás addig, amíg nem lesz mindenki tuti biztos a dolgában. De mi van ha egy fals infó alapján mégis aláírnak valamit, amit nem kellett volna? 

Tárgy: Jegyzőkönyv 2019. március 21-én szóban tett ügyintézéssel kapcsolatos bejelentésről és válaszadás Sorszám: xxx (Bizalmas) 

Panasz egyedi azonosítószáma: xxx 

Kedves XXX!

A 2019. március 21-én 18:10-kor, ügyfélszolgálaton szóban tett ügyintézéssel kapcsolatos bejelentésről és válaszadásra megkaptuk, mellyel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk Önt: 

Panaszában jelezte, hogy  Ön az érintett szám használója. Jelezte felénk, hogy a szülei személyes ügyfélszolgálaton voltak benn a Érden található Telenor üzletben. Ahol is nem valós információ alapján írattak velük alá 2 év hűséget egy korábbinál nagyobb tarifacsomagra. A szülők azt a tájékoztatást kapták, hogy a korábbi csomagban található hálózaton kívüli 200 perc mindig ki van használva, illetve a korábbi 2 GB internet is. A használó visszanézte a korábbi számláit és sosem volt kihasználva a 200 perc, illetve a 2 GB adatforgalom sem elmondása szerint. Ügyfelünknek nincsen szüksége olyan csomagra amit nem használ ki. Erre szeretne valami megoldást kapni, mivel úgy érzi át lettek verve a szülei az üzletben. 

Olvasson tovább!

Az elveszett SZÉP kártya pótlása megugorhatatlan feladat?

2019.05.27. 09:00 | Homár Rezső | 58 komment

ancient-architecture-art-931317.jpg

Peti 5 hónapja jár a SZÉP kártyája után, mivel elvesztette azt és pótkártyára lett volna szüksége. Peti türelmes embernek tűnik, aki mindent megpróbált. Garantáljuk, hogy miután ezt elolvassátok, annyira vigyázni fogtok a kártyátokra, mint még semmire.

Sziasztok,

Soha, de soha ne kövessétek el azt a hibát, hogy az MKB-nál SZÉP pótkártyát próbáltok igényelni.

Én sajnos elkövettem ezt a hibát. Január 8-án a lehető legnagyobb nyugalommal besétáltam az MKB Mammut fiókjába, és leadtam az igénylésemet egy SZÉP pótkártyára, lévén, hogy sajnos az előző elveszett. Az ügyintéző hölgy még meg is dicsért, hogy milyen jó, hogy előre kitöltöttem a nyomtatványt, majd mosolyogva eltette a papírt, én pedig távoztam. Másnap elutaltam a kártyapótdíjat, hatra dőltem és vártam a kártyámat.

Olvasson tovább!

A parkolási zónák iszonyata

2019.05.23. 11:55 | Homár Rezső | 203 komment

driving-stress-main.jpg

Mit tehetünk akkor, ha az applikáció rossz pakolási zónába helyez, de nem vesszük észre és ezért más összeget fizetünk a parkolásért, aztán meg jól megbüntetnek? Hát azon kívül, hogy megírjuk a Homárnak, sajnos nem sokat.

Megosztok egy terézvárosi parkolás történetet aminek az elszenvedője voltam.

2019/04/29-en a Terez koruton parkoltam. Elinditottam a Simple alkalmazast, ami meghatarozta a helyzetemet, erre raboktem es inditottam a fizetest. 26 perc mulva amikor visszatertem az automhoz, csomagot talaltam a szelvedomon. Fizessek 6.380 ft buntetest 15 napon belul. Nem ertettem, azonnal hivtam a Terezvarosi Vagyonkezelo Nonprofit Zrt. / parkolotarsasag ugyfelszolgalatat. Itt elmondtak, hogy igen, latjak, hogy ervenyes parkolas volt folyamatban, de egy masik (egyebkent szinten terezvarosi) zonaban. Vagyis a 3062 dijzonaba vasaroltam, a 3061 helyett. Elobbinek 350-, utobbinak 440 Ft az orankenti dija. Fizikailag a koruttol kifele eso kovetkezo parhuzamos utcatol mar egy masik dijzona. 

Olvasson tovább!

Hívása fontos számunkra, de meddig?!

2019.05.22. 09:00 | Homár Rezső | 52 komment

skeleton-on-phone-dreamstime_s_32055584.jpg

Meddig lehet elviselni a telefonos ügyfélszolgálatok liftzenéit és a megnyugtatónak szánt bársonyos gépi hangjának biztatását? Levélírónk 30 percig bírta, de biztos nagyon fontos ügyben próbálkozott és/vagy különösen türelmes ember.

Vodafone ügyfélszolgálattal lett volna egy kis beszédem. 2019.03.24 9:30 körül hívtam fel őket. Önmagában az automatán átvergődni három perc volt, de ezután jött a csoda: összesen 30 percig hallgattam a zenét és a "minden munkatársunk foglalt" szöveget felváltva. A 30. percben bontottam a vonalat.
Nem tudjátok, nincs valami előírás arra, hogy mennyi ideig szabad várakoztatni az ügyfeleket?

Olvasson tovább!

Adásvételi szerződés nélkül nem javíttat ajándék porszívót az Emag

2019.05.21. 12:27 | Homár Rezső | 31 komment

via GIPHY

Ha műszaki cikket kapunk ajándékba, általában diszkréten mellé csúsztatják a számlával összetűzött garancialevelet is, amit aztán vagy kíváncsian megnézünk, vagy nem. Na de mi van akkor, ha az ajándék elromlik, a kereskedőnek meg semmi sem elég, főleg nem az ajándékozás ténye. 

Az EMAGon kissé kiakadtam. Egy ismerősömtől kaptam egy porszívót, ami elromlott. Sebaj, van rajta garancia két évig.Próbáltam érvényesíteni, de ez szinte lehetetlen. Az ismerősömtől megkaptam a garancialevelet, ám  hogy milyen számon és néven kapta meg egykor  az Emag a megrendelést tőle,  nos ez kellett nekik. 

Először kértek egy rendelés azonosító számot, enélkül nem fogadták el a garanciális javítás kérését. Megszereztem.

Majd adásvételi szerződést kértek az ajándék porszívóhoz. 

Olvasson tovább!

Kinek adhatja át személyes adatainkat a szolgáltató?

2019.05.20. 11:00 | Homár Rezső | 92 komment

gdpr-homer.png

Attila hiába nem tartozik sem a Főtávnak, sem az említett behajtó cégnek, adategyeztetés céljából személyesen felkeresték és most tele van kérdésekkel. Jogszerű az ilyesmi? Mivel hasonlóval gyakran találkozunk, álljon itt a levél és szakértőink adatvédelemről és agyategyeztetésről szóló szakértő sorai.

Ma az EX-ID Zrt. személyesen bedobott a postaládámba egy levelet, miszerint Ő adategyeztetés, adatfrissítés céljából személyesen keresett de nem talált otthon.
A megbízója az Immodus Zrt, akinek a  megbízója a Főtáv. 

Ha olvasom az adategyeztető levelét, akkor hívjam már őt fel adategyeztetés céljából. A levélen rajta a kolléga neve, telefonszáma továbbá a munkáltatójának és a Főtávnak is az elérhetősége. 

Olvasson tovább!

Önnek egy darab használat és maszturbáció gyanús vibrátora érkezett UPDATE!

2019.05.17. 10:47 | Homár Rezső | 149 komment

vibricimlapkep.jpg

Na, ha a használt szájzuhanytól öklendezni támadt kedvünk, akkor most mi a megfelelő reakció? Olvasónk brutális feltételezéseit már nem ismerjük elismételni. A szexshop azt írja a weboldalán, hogy "a diszkréció fontos, ezért a küldemények feladója „Webshop Logisztika Kft.”. Tartalmi és egyéb utalás nincs a küldeményen." Tehát vagy tudta a csomag megpiszkálója, hogy mit takar a cégnév, vagy csak simán érdeklődik a hosszúkás rezonáló dobozok iránt. 

Sziasztok, Üdv!

 

Nem tudom, 18+ NSFW megjelenhet-e az oldalon, de ami sok, az sok. Vibrátor érkezett kibontott dobozban. Ez nekem használat és maszturbáció gyanús. Amennyi perverz van a világon, az a gyanúm, hogy tudta, hogy szexshop, beszéltünk telefonon, és minimum megfogdosta, de inkább kiverte rá, vagy a seggébe dugta. Ismerjük ezeket.

 

Olvasson tovább!

A 95 eurós vállvonogatás

2019.05.15. 10:22 | Homár Rezső | 56 komment

magyar_posta_1_1_1.JPG

Szegény jó Péter, már a kezében érezhette a csomagját, de hiába. A kézbesítő valahová úgy elkeverte a megrendelt cuccot, hogy hiába a segítőkész alkalmazottak, Péter a hajára is kenheti őket, a csomagját nem találja senki. Viszont annyi jó hírünk van, hogy kártérítési igényt lehet érvényesíteni, az ezzel megszakértett posztunkat itt találjátok.

Sok cifra dolgot láttam és olvastam is (pl nálatok) a Magyar Postáról, de az elmúlt két hetem kalandja olyan viccesre sikeredett, hogy ezt inkább megírom nektek.  

Rendeltem pár dolgot az interneten (amazon.de oldalról, Unión belüli gyártó, feladás, szóval nincs vám kérdés) szállítással együtt összesen 95 EUR értékben. 

A rendelést két csomagban adták fel, beterhelték a bankszámlámat én pedig vártam türelemmel. 

Mivel 9-18h között az irodában vagyok, oda rendeltem a csomagot. A kézbesítő nem jelentkezett, csak egy értesítőt találtam a céges postaládában. 

Olvasson tovább!