Tékozló Homár

Kovácsoltvas jellegűre sikerült a kovácsoltvas áron árult konzol

2019.08.30. 10:00 | Homár Rezső | 115 komment

kovacsoltvas.jpg

Mit tegyünk, ha nem azt kaptuk, amit megrendeltünk, de hiába adják vissza a pénzünket, buktuk a szállítási költséget? A kamu kovácsoltvas kalandja sajnos hiába ért jó véget, mégis mínuszban zárt a vásárló.

2019. június 7-én 3 db fali kovácsoltvas konzolt rendeltünk a kovacsoltvas.hu oldalon keresztül. Hosszas várakozás és telefonos egyeztetés után végül augusztus 12-én kiszállították a megrendelésünket. A csomag kibontásakor megdöbbenve tapasztaltuk, hogy a webáruházukban lévő képeken nem ezek a konzolok szerepelnek. Amit kaptunk az nem kovácsoltvas, hanem egy silányabb minőségű, kovácsoltvas jellegű termék (ráadásul hegesztett!), ami esztétikájában sem éri utol a képen látottakat. 

Olvasson tovább!

Kinek köszönhető, hogy feláras lett a romantikus hétvége?

2019.08.29. 10:00 | Homár Rezső | 66 komment

bb_logo.png

Gergely tudatos fogyasztó és nem hagyja magát, ám a szálláshely és a Bónusz Brigád egymásra mutogatnak. Hogy lesz ebből romantikus hétvége?

Történt hogy feleségemmel a házassági évfordulónkra készültünk, amikor is nagyon megörültem egy remek BónuszBrigádos ajánlatnak. Kapcsolatunk hajnalán első közös utunk a Miskolctapolcai Bástya Hotelbe volt, így meglepődve láttam hogy már a Bónuszon is fenn vannak az ajánlataik. ( gyorsan megjegyezném hogy rendszeres Brigád vásárló vagyok, és eddig egyetlen egy szolgáltatással, vagy termékkel sem volt probléma. Ez idáig.) 

Olvasson tovább!

Az utolsó darab hajvágóra ment rá a vásárló, sírás lett a vége

2019.08.28. 10:00 | Homár Rezső | 101 komment

argh_thanks_for_reminding_me_f2441ba3d7b387e58ee0b3a8debaa6d6.jpg

Olvasónknak nagyon kellett valami, ami csak az Euronoics-nál volt meg és ezért bármire képes is lett volna. A termék doboza azonban eltűnt pont úgy, mint a türelem a vásárlóval szemben.

Tisztelt Euronics!

Mérhetetlenül csalódott és dühös vagyok az értékelhetetlen kiszolgálásuk és tehetetlen balfaszságuk miatt. Az alábbi levelezésben látszik, hogy meg szerettem volna venni a Reminton HC6550 hajvágó gépet ami a webshopuk alapján az egyetlen bemutató darab ami készleten van engedménnyel. Először telefonon hívtam Önöket, hogy utána érdeklődjek hogy biztos hogy van ez a KÖKI üzletükbe, mert nem szerettem volna feleslegesen bemenni. Többször hívtam Önöket több ügyintézővel beszéltem és sosem kaptam segítséget, csak annyi volt mindig a válasz menjek be ott megvehetem, csak annyit szerettem volna hogy odatelefonálnak az üzletbe, mivel ügyfél vonal nincs, hogy tegyék félre vagy legalább kérdezzék meg elérhető-e a termék? Majd emailben érdeklődtem az alábbiak szerint, ahol ugyanazt a sablont kaptam mint telefonon, csattogjak be személyesen más út nincs 2019-ben, miért is lenne? 

Olvasson tovább!

A szemétmentes Samsara fesztivál szemete a faluban végezte, a fesztiválozók meg futnak a pénzük után

2019.08.27. 09:15 | Homár Rezső | 83 komment

img_7763.jpeg

Egy fesztivál sok szeméttel jár, ezen próbál változtatni a Sziget mellett idén a Samsara Fesztivál is. A cél az volt, hogy a fesztiválozók ne termeljenek szemetet. Sem szelektíven, sem sehogy, ezért a fesztivál próbált szemétmentesen működni és erre kérték a látogatókat is. Ha mégis behoznak olyasmit, ami végül hulladékként végzi, azt pedig ne hagyják a fesztivál területén. Ehhez a felemás Zero Waste megoldáshoz (hiszen a szemét attól még szemét, mert máshol az) egy érdekes rendszert alakítottak ki: a fesztiválozó befelé megvett egy egy kissé túlárazott 10 Eurós szemeteszsákot, amit ha kifelé menet bemutatott üres, vagy teli állapotban, visszakapta a pénzét.

A rendszer leggyengébb pontja, hogy szemeteseket, konténereket a fesztivál nem biztosított, naivan feltételezve, hogy nem is lesz szemét. Pedig lett. Így viszont a kivitt zsák szemetek változatos helyekről kerültek elő: a bunkóbbja bedobta egy kertbe, vagy lerakta az erdőbe, más pedig a szemetes mellett hagyta. A 10 Eurós visszafizetés viszont hirtelen leállt és most jó páran várják, hogy mi lesz a pénzük sorsa.

Szíves segítségüket kérem az alábbiakban, lévén, hogy valószínűleg egy tömeges átverés és lehúzás áldozatai lettünk az idei Samsara Fesztiválon, amelyet kedves barátaimmal rendszeresen látogatunk évről évre. 

Olvasson tovább!

Hiányzott a címke a cuccról, a kereskedő szerint ez rendben van így

2019.08.23. 10:00 | Homár Rezső | 166 komment

vangraaf.jpg

Ha egy drága holmit vásárolunk, különösen szeretjük tudni, hogy valóban azt kapjuk e a pénzünkért, amiért fizettünk. Vásárlónkat nem hagyja nyugodni, miért hiányzik a megszokott felszerelés a felsőről, a boltban viszont hiába kérdezte és utólag sem kap választ.

A napokban anyukám vásárolt egy Marc Cain felsőt a budapesti Van Graaf áruházban az Alle bevásárlóközpontban. A Van Graafról annyit érdemes tudni hogy egy német ruházati lánc ami a Peek-Cloppenburghoz  tartozik és több üzlete van Németországban, Ausztriában illetve Közép-Kelet Európában. Budapesten a drágább üzletek közé tartozik, főleg német prémium márkákat (Hugo Boss, Marc Cain, Lacoste, Joop) és a saját márkáit forgalmazza.

Olvasson tovább!

Nem nyomtatott jegyet az automata, de erről a BKK-nak más a véleménye

2019.08.22. 10:00 | Homár Rezső | 98 komment

5594954_fb46ef5cfb6b7c1cfb55ef29a7ba26ee_wm.jpg

Volt már, hogy bérletet nem nyomtatott a gép, a problémára 2016-ban válasz is született, de a probléma azóta is létezik. Fizettem, nem kaptam semmit, de én bizonyítsam, különben ennyi? Így.

2019. július 15-én Újpest Központban tömbjegyet kívántam vásárolni. Az automatában a szokásos a módon kiválasztottam a megfelelő menüt és amikor szükséges volt érintettem a bankkártyát a terminálhoz. A fizetés sikeres volt, de az automata egy darab jegyet sem adott ki, sőt semmilyen papírt sem. Olyan volt az egész folyamat, hogy a gép ment, mintha nyomtatna, de semmi nem jött ki.

Olvasson tovább!

Rossz jegyet adott el a kiwi.com, a gépen jött a pofáraesés - UPDATE!

2019.08.21. 10:00 | Homár Rezső | 96 komment

emergency-309727_1280.png

A repülőgépek vészkijárata melletti üléseken 18 éves kor alatti utas nem ülhet, ez minden gépen így van. De tegyük fel, hogy erre nem gondolsz, amikor online megveszed a jegyeket. És? Majd a rendszer úgyis szól, ha valami nem stimmel, igaz? Na, a kiwi.hu rendszere nem, bár születési dátummal kellett helyet foglalni, simán mentek a gyerekek a vészkijárat mellé, plusz költségért, naná. A gépen aztán jött a hoppá.

2019 áprilisában utaztam családommal Hollandiába, ez volt feleségem születésnapi kívánsága. A repülőjegyet a kiwi.com oldalon keresztülfoglaltam le a család számára (2 felnőtt+3 gyerek, legidősebb 9 éves volt az utazáskor). Mivel ez volt az első közös repülőutunk a gyerekekkel ezért fontosnak tartottam, hogy helyet ne elszórtan, a foglalási rendszer algoritmusára bízva kapjuk meg, hanem egymás mellé üljünk le a gépen. Emellett extra lábhelyet is igényeltem, hogy kényelmesen elférjünk, magasabbak vagyunk az átlagnál. Ezt a vészkijárat melletti üléseknél tudtam megoldani, ami adott esetben a választható helyek tekintetében a legdrágább megoldásnak bizonyult: a 120 EFt-os repülőjegyünket további 60 EFt-tal növelte. Sebaj, születésnap, a gyerekek első élménye legyen pozitív a repülés kapcsán, megvettem.

Olvasson tovább!

Helló, visszatérítés nincs, akkor sem, ha mi hibáztunk, üdv: Ryanair

2019.08.16. 10:00 | Homár Rezső | 70 komment

1116498921_b26ed32cab_b.jpg

Egy történet, amiben csak egy dolog kellett volna az ügyfél boldogságához, a jófejség. De a Ryanair erre nem volt képes: hiába hibázott, hiába javította ki végül a hibát, nem sikerült ügyfélbarát ügyintézést bemutatni.

Lányom osztálya, búcsúzó tanárukat egy Ryanair utalvánnyal akarta megajándékozni a tanév végén. Vállaltam az ügyintézést, hogy az összegyűlt 120 000 Ft-ért 2 db, egyenként 60 000 Ft-os utalványt vásárolok online. 

Mivel a Ryanair felületén nem választható egyszerre 2 db termék vásárlása, ezért ezt két külön rendelésben, két külön utalással tudtam csak megtenni, néhány perc különbséggel. A felületen azt ígérik, hogy megrendelésemet 12 órán belül feldolgozzák és küldik a gift vouchert. Az egyik voucher két órán belül annak rendje és módja szerint megérkezett, a megajándékozott nevére szólóan, az én e-mail címemre. A másik vouchert azonban hiába vártam. 12 óra elteltével e-mailben érdeklődtem, de választ nem kaptam. 

Olvasson tovább!

"Hol lehet fizetni??? Fizetni akarok!!!" Kiabálós vásárlás a Praktikerben

2019.08.15. 10:00 | Homár Rezső | 54 komment

via GIPHY

Ismeritek azt az ősrégi, ám soha meg nem unható oldalt, ahol bármilyen videó alá bekeverhető a Benny Hill Show klasszikus témája? Na, ez a Benny Hillifier jutott eszembe erről a Praktikeres áruátvételről, bár ez már önmagában, zene nélkül is olyan, mint egy közepes bohózat. Összehangoltabb munkavégzést és a vásárló-barátabb kommunikációt mindenkinek!

A mai napon egy internetes rendelést (Sanomix zuhanykabin), áruházi átvétellel hoztunk el. Egy vicc volt az egész. A visszaigazolásban 07.30-a szerepelt, 9 órai átvétellel. kb 9:45 kor érkeztünk meg. A webshop pultnál kezdtünk, hogy akkor szeretnénk a zuhanykabint. Az eladó hölgy annyit mondott, hogy menjünk fel a szaniter osztályra, ott lesz az összekészített áru. Jó rendben, persze felmentünk, ahol az osztályos dolgozó annyit mondott, hogy ő erről nem is tud semmit, biztos lent van az áruátvételen, menjünk keressük meg. Na irány az áruátvétel amit nem találtunk meg elsőre, kértünk útbaigazítást az egyik infópultnál, ahonnan visszakísértek minket a webshop pulthoz...(22-es csapdája első epizód)

Olvasson tovább!

Rendszeresen megszívatja kecskeméti utasait a Volán

2019.08.14. 10:00 | Homár Rezső | 112 komment

volan.jpg

Vajon válogathat a buszvezető, hogy kit visz el és kit nem? És ha tudják, hogy tele lesz a busz, miért nincs erről információ? Mi is tele vagyunk kérdéssel, a válaszokat még várjuk a Volántól.

Egy kis Volán buszos storyt hoztam. Előzetesben annyit rólam, hogy évek óta ingázok minden nap Kecskemét és Budapest között. Összességében elmondhatom, hogy megvagyok elégedve a Volánnal. Kényelmesebb, olcsóbb, pontosabb mint a MÁV, most azonban olyan történt ami miatt úgy gondoltam írok nektek, mert úgy tűnik a volán nem nagyon akar foglalkozni a problémával.  

Tudni kell, hogy Kecskemét és Budapest között két járat közlekedik. Egy gyors járat, ami végig az autópályán megy és egy lassú járat, ami Örkény-Lajosmizse irányon át közlekedik hosszabb menetidővel.

2019 augusztus 10-én szombaton (munkanap) 16:15kor szerettem volna felszállni a Kecskemét Kunszentmárton Szarvas Orosháza HJV-752es rendszámú autóbuszra a Népligetben. Elsőnek értem oda, de ahogy az lenni szokott az előre váltott menetjegyesek szállhattak fel elsőnek (ezzel problémám nincs is, hiszen azért van a helyjegy).

Olvasson tovább!