Tékozló Homár

A Tally Weijl szerint a táskájuk csak divatos kiegészítő, amibe nem szabad pakolni

2019.06.13. 11:01 | Homár Rezső | 82 komment

advertisements_tally_weijl_potsdamer_platz_denis_apel.JPG

Cérnáknak szakadása Pécsett. Mert mindenki tudja, hogy az olcsó, kínai  piacos cuccoktól nem várhatunk el ugyanannyit, mint a német minőségtől, na de könyörgöm: egy táska, ami csak kiegészítő és nem lehet bele pakolni, az minek van? Vagy hogy tetszett ez gondolni a boltvezető hölgynek?

Szombat délután kettő óra környékén vásároltam egy fekete, bőr hatású hátizsákot a Tally Weijl üzletben a pécsi Árkádban 6995 Forintért. A boltban tájékoztattak róla, hogy fél év garancia van rá. Még aznap "felavattam", vagyis felvettem, belepakoltam egy pulóvert, fél liter vizet, a pénztárcámat, telefonomat és egy csomag zsepit, vagyis a tartalma nagyjából másfél kilót nyomhatott. A táska egyik pántja leszakadt nagyjából két óra viselés után, mivel az azt tartó gyenge cérna elszakadt.

Olvasson tovább!

A BKK szerint kijött a bérlet, az ügyfél szerint nem

2019.06.12. 12:00 | Homár Rezső | 117 komment

5594954_fb46ef5cfb6b7c1cfb55ef29a7ba26ee_wm.jpg

Avagy így tömegközlekedj havi húszezerért. A duplán vett bérlet oka, hogy az automata az utas szerintem nem nyomtatott, de a gép mást mond. Volt már ilyen sztorink, ott még egy korrekt választ is találtok. Panaszosunknak egyébként egészen jó megoldási javaslatai lennének, de sajnos egyelőre ott tart, hogy volt egy kétbérletes hónapja és megkezdheti a fellebbezést. 

Nem szeretek szorongva utazni a BKK járatain, ezért minden hónapban megveszem a havi bérletet, ha szabadnapom van, akkor is nyugodtan ki tudok mozdulni a városba. Köszönhetően annak, hogy komplett "bűnszervezetek" jöttek létre az automaták pénzvisszaadó részének eltömítésére, engem örömmel töltött el, hogy megjelent a bankkártyás fizetés lehetősége, így legalább nem a benyelt 500 Ft-tal kezdődött minden hónapom.

Olvasson tovább!

A Spuri trilógia harmadik részében a költöztetők képéről ismét nem sül le a bőr

2019.06.11. 08:48 | Homár Rezső | 104 komment

screenshot_2019-03-12_11_06_37.png

Ismét itt van régi jó ismerősünk, a Spurifuvar! A költöztető cég 2015-ben többek között félrekalkulálásért és ügyeskedésért járt nálunk, idén tavasszal pedig tönkretett búrotok és eltűnt holmi is szerepelt a panaszban. De hogy ne unjuk meg a sztorikat, a harmadik rész egy óriási csattanóval fog zárulni, kapaszkodjatok!

XI. keruleti regi lakasunkbol 10-12 doboznyi konyvet, illetve egy (szetszedett) sarokkanapet szerettunk volna atkoltoztetni uj otthonunkba (a II. keruletbe). Tobb fuvarozoceget megkerestem, vegul a Spurifuvar gyozott meg: korrekt volt a vezetovel valo levelvaltas, az araik is megfelelonek (es nem gyanusan olcsonak) tuntek. A vezetovel megbeszeltem, hogy a XI. keruleti lakasban Apukam varja majd oket, akit megkertem, hogy hozzanak majd magukkal, mivel en otthon babaval vagyok, igy nehezen tudok levezenyelni meg egy ilyen pici koltozest is. Azt a valaszt kaptam, hogy megoldjak. 

Olvasson tovább!