Tékozló Homár

Az eladó véleménye még nem bizonyíték

2020.02.21. 11:00 | Homár Rezső | 226 komment

win-xp-bliss-of-death.jpg

Ahhoz, hogy később elkerüljünk egy csomó kellemetlenséget, egy csomag átvételénél érdemes megnézni a kiszállított terméket, hogy egyben és épségben megérkezett, vagy sem. Ám vannak helyzetek, amikor ez macerás, időigényes és nincs is rá lehetőségünk. Ilyen helyzetbe került Richárd is, aki egy merevlemezt vásárolt és amiről kiderült, hogy hibás, a kereskedő viszont nem hajlandó a cserére. A csomagolás ép volt, a dobozban küldött másik merevlemez rendben működik azóta is, a vásárló pedig szomorú, mert a merevlemezt nem kidobni szerette volna, hanem használni. 

2020. január 8-án összesen 178.116 Ft értékben online rendeltem számítástechnikai eszközöket a BE-VA CHIP Kft.-től, melyet online bankkártyás fizetéssel egyenlítettem ki. A rendelés feldolgozásáról, 2020. január 8-án értesítőt is kaptam.  Január 10-én azt az információt kaptam a BE-VA  Kft.-től, hogy a rendelés pillanatában a honlapon feltüntetett információkkal ellentétben az egyik termék mégsem szerezhető be, helyette ugyanolyan paraméterekkel rendelkező 5.910 Ft-al drágább termék vásárlásában egyeztünk meg, melyről hibás névvel, de proforma számlát is kaptam.

Az árkülönbözetből álló összeget, aznap online bankkártyás fizetéssel kiegyenlítettem, melyről visszaigazolást is kaptam. Január 14-én értesítést kaptam, hogy a rendelésemet átvehetem, 16-án arról kaptam értesítést, hogy rendelésemet feladták és lezárták.

Január 16-án kiderült, hogy egy másik termék sincs készleten az eredeti rendelésből, e helyett is megegyeztünk egy drágább, hasonló paraméterekkel rendelkező termék vásárlásában.

Olvasson tovább!

Állatkínzó akváriumot árulnak az állatbarát kereskedők

2020.02.20. 10:00 | Homár Rezső | 56 komment

via GIPHY

sadfish.jpgNagy nap ez a Homárnak: megérkezett az első állatvédelemmel kapcsolatos levél! Sőt, nem csak hogy állat, de vízi! Barnabás a VitalPet állatkereskedésben bukkant a 2, azaz kettő literes akváriumra, de az máshol is kapható, úgyhogy ez itt most egy kiáltás az összes kereskedőnek. 

Olvasónk a VitalPetnek írt levelében arra a jogszabályra hivatkozik, ami szerint gerinces állatot tilos 30 liternél kisebb űrtartalmú térben tartani, a kereskedő pedig azt mondja, hogy tud róla, de 1: hát más is árulja, mit tehetne, 2: az az állattartóra és forgalmazóra vonatkozik, nem rá, 3: ő is állatbarát, egyetért, ezért nem is ajánlja és erre fel is hívja a vásárlók figyelmét (na ezt a felhívást mi meg sem találtuk). Fantasztikus érvek. Szakértőinknek is megvan a véleménye a dologról.

akvarium1.jpg

Olvasson tovább!

Az ingyenhitel sincs ingyen

2020.02.19. 12:00 | Homár Rezső | 64 komment

via GIPHY

Tamás kazáncserére adta a fejét, ami önmagában épp elég stresszt jelent, a költségről nem is beszélve. A szükséges összeghez az MFB hitelprogramján keresztül szeretett volna hozzájutni. Hosszú hónapok alatt meglett a hitelhez megfelelő kivitelező és a szükséges dokumentumok is, úgy tűnt, végre sínen van a dolog. Ám ekkor derült égből megjelentek a pluszköltségek, amik ráadásul még változtak is: a közjegyzői okirat elkészítése volt 15 ezer körüli és 100 ezer körüli összeg is, majd végül 40-nél megállt, de Tamás szerint mivel erről hónapokon át nem tájékoztatták, ez így sehogy sem kerek.

Tisztelt Tékozló Homár!

Szeretném megosztani negatív tapasztalatom az MFB LAKOSSÁGI ENERGIAHATÉKONYSÁGI HITELPROGRAM kapcsán. A történet röviden az MFB-nél tett panaszlevelem tartalmazza, melyre az MFB reakciója, hogy minden rendben van így max. pereskedjek ha szeretnék. 

Olvasson tovább!

Aki csak véleményt kért, de drága szervizelés kapott

2020.02.18. 10:00 | Homár Rezső | 46 komment

sad-cat.jpg

Edina egy félresikerült szervizelés után döntött úgy, hogy egy másik céggel ellenőrizteti a javítást, de ismét nem úgy alakultak a dolgok, ahogy szerette volna. A telefont bevizsgálták, aztán meg is javították, jó pénzért. A végeredmény egy működő telefon, a kényszerszervizelés viszont nem tűnik túl korrektnek. De mit mond erről a szakértő?

Elvittem egy telefonszervizbe a készülékem, ahol kértem, hogy vizsgálják be és állapítsák meg, hogy a másik szervizben követtek-e el valamilyen olyan hibát a kijelző-csere közben, aminek következtében nem működött az első kamera, a hátsó kamera, valamint a zseblámpa funkció sem.

Másnap a szervizben azzal fogadtak, hogy jó a telefon, mert kicserélték az első és a hátsó kamerát 40 000 Ft-ért. Kicsit megnyúlt az arcom, lévén, hogy nem egyeztettünk a javításról és nekem ez a kiadás nem volt betervezve. Elkeseredettségemet látva felajánlották, hogy nem írnak számlát, és akkor csak 30 000 Ft-ot kell fizetnem. Garanciajegyet adtak.

Olvasson tovább!