Tékozló Homár

Adásvételi szerződés nélkül nem javíttat ajándék porszívót az Emag

2019.05.21. 12:27 | Homár Rezső | 10 komment

via GIPHY

Ha műszaki cikket kapunk ajándékba, általában diszkréten mellé csúsztatják a számlával összetűzött garancialevelet is, amit aztán vagy kíváncsian megnézünk, vagy nem. Na de mi van akkor, ha az ajándék elromlik, a kereskedőnek meg semmi sem elég, főleg nem az ajándékozás ténye. 

Az EMAGon kissé kiakadtam. Egy ismerősömtől kaptam egy porszívót, ami elromlott. Sebaj, van rajta garancia két évig.Próbáltam érvényesíteni, de ez szinte lehetetlen. Az ismerősömtől megkaptam a garancialevelet, ám  hogy milyen számon és néven kapta meg egykor  az Emag a megrendelést tőle,  nos ez kellett nekik. 

Először kértek egy rendelés azonosító számot, enélkül nem fogadták el a garanciális javítás kérését. Megszereztem.

Majd adásvételi szerződést kértek az ajándék porszívóhoz. 

Olvasson tovább!

Kinek adhatja át személyes adatainkat a szolgáltató?

2019.05.20. 11:00 | Homár Rezső | 75 komment

gdpr-homer.png

Attila hiába nem tartozik sem a Főtávnak, sem az említett behajtó cégnek, adategyeztetés céljából személyesen felkeresték és most tele van kérdésekkel. Jogszerű az ilyesmi? Mivel hasonlóval gyakran találkozunk, álljon itt a levél és szakértőink adatvédelemről és agyategyeztetésről szóló szakértő sorai.

Ma az EX-ID Zrt. személyesen bedobott a postaládámba egy levelet, miszerint Ő adategyeztetés, adatfrissítés céljából személyesen keresett de nem talált otthon.
A megbízója az Immodus Zrt, akinek a  megbízója a Főtáv. 

Ha olvasom az adategyeztető levelét, akkor hívjam már őt fel adategyeztetés céljából. A levélen rajta a kolléga neve, telefonszáma továbbá a munkáltatójának és a Főtávnak is az elérhetősége. 

Olvasson tovább!

Önnek egy darab használat és maszturbácó gyanús vibrátora érkezett UPDATE!

2019.05.17. 10:47 | Homár Rezső | 132 komment

vibricimlapkep.jpg

Na, ha a használt szájzuhanytól öklendezni támadt kedvünk, akkor most mi a megfelelő reakció? Olvasónk brutális feltételezéseit már nem ismerjük elismételni. A szexshop azt írja a weboldalán, hogy "a diszkréció fontos, ezért a küldemények feladója „Webshop Logisztika Kft.”. Tartalmi és egyéb utalás nincs a küldeményen." Tehát vagy tudta a csomag megpiszkálója, hogy mit takar a cégnév, vagy csak simán érdeklődik a hosszúkás rezonáló dobozok iránt. 

Sziasztok, Üdv!

 

Nem tudom, 18+ NSFW megjelenhet-e az oldalon, de ami sok, az sok. Vibrátor érkezett kibontott dobozban. Ez nekem használat és maszturbáció gyanús. Amennyi perverz van a világon, az a gyanúm, hogy tudta, hogy szexshop, beszéltünk telefonon, és minimum megfogdosta, de inkább kiverte rá, vagy a seggébe dugta. Ismerjük ezeket.

 

Olvasson tovább!

A 95 eurós vállvonogatás

2019.05.15. 10:22 | Homár Rezső | 54 komment

magyar_posta_1_1_1.JPG

Szegény jó Péter, már a kezében érezhette a csomagját, de hiába. A kézbesítő valahová úgy elkeverte a megrendelt cuccot, hogy hiába a segítőkész alkalmazottak, Péter a hajára is kenheti őket, a csomagját nem találja senki. Viszont annyi jó hírünk van, hogy kártérítési igényt lehet érvényesíteni, az ezzel megszakértett posztunkat itt találjátok.

Sok cifra dolgot láttam és olvastam is (pl nálatok) a Magyar Postáról, de az elmúlt két hetem kalandja olyan viccesre sikeredett, hogy ezt inkább megírom nektek.  

Rendeltem pár dolgot az interneten (amazon.de oldalról, Unión belüli gyártó, feladás, szóval nincs vám kérdés) szállítással együtt összesen 95 EUR értékben. 

A rendelést két csomagban adták fel, beterhelték a bankszámlámat én pedig vártam türelemmel. 

Mivel 9-18h között az irodában vagyok, oda rendeltem a csomagot. A kézbesítő nem jelentkezett, csak egy értesítőt találtam a céges postaládában. 

Olvasson tovább!

Azt hitted, ha nincs áramod, akkor számlád sem lesz róla? HAHAHA, mondta az ELMŰ

2019.05.14. 08:29 | Homár Rezső | 74 komment

via GIPHY

A szolgáltató által szolgáltatás nélküli szolgáltatás kiszámlázásának állatorvosi lova a ház, ahová az áramot ugyan még nem kötötte be az ELMŰ, de számlát küldeni, kismamát várakoztatni és jól letolni azt bezzeg tud. Ettől a sztoritól mi is majdnem megszültünk. 

 

Tavaly (2018 07 04) megigényeltük az ELMŰ-től a földkábeles áram bekötést. El is jutottunk odáig, hogy megvettuk a villanyora szekrényt és azt hittük megy minden a maga útján, majd szeptember 27ei levelünkre csak október 17-én kaptunk választ (és 5000 Ft kötbért is visszakaptunk, így egyáltalán nem voltam kétségbe esve, hiszen karácsonyra terveztük a bekötltözést, a munkások pedig tudnak aggregátorról dolgozni). Majd novemberben jött a levél, miszerint sikerült a tervezés és már csak be kell fizetni a 73152 Ft-ot. Természetesen ezt pár napon belül meg is történt.

Olvasson tovább!

A MÁV szerint úgy mehetsz csak Pécelre, ha hamarabb jössz vissza, mint ahogy odamentél?

2019.05.13. 09:11 | Homár Rezső | 119 komment

img_20190511_110357.jpg

A MÁV időkaput működtet Pécelen? Vagy inkább az automaták nincsenek felkészítve arra a helyzetre, hogy ha nem állítunk be kézzel intervallumot, akkor a 4 órás érvényesség egy retúr jegy esetében a visszaútra is a vásárlás pillanatától ketyegjen. Gyakorlott automatás vásárlók csak legyintenek, mi? Épp ahogy a kalauz.

Kedves Tékozló Homár!
Ma Szombat délelőtt 11 órakor a Keletiben(ez később még fontos lesz), vettem egy retúr vonatjegyet Pécelre.
A következő lett az eredmény :
Kaptam egy jegyet oda, tehát Pécelre 
11:05 - től - 15:04
Érvényességi idővel. 
Majd kaptam egyet vissza :
10:53-tól-14:52 - ig. 
Elmentem reklamálni. 

Olvasson tovább!

Szavatosság a valóságban - bizonyítási teher a fogyasztó oldalán?

2019.05.10. 09:56 | Homár Rezső | 48 komment

kutyaokos.jpg

Ne mindig csak a botrány és a mérgelődés! Kellenek néha azok a kérdések is, amik segítenek eligazodni a fogyasztóvédelem zavarosnak tűnő világában. Ezért örültünk Dani kérdésének, aki a szavatosság borzongató fogalmáról kérdezett minket. Egész pontosan arról, hogy mit takar a bizonyítási teher?

Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, illetve a fogyasztóvédelemhez, amely sokakat érint - a szavatosság. A törvény viszonylag egyértelmű: a 2. évtől szavatosság van, illetve " "A termék átvételét követő hat hónap elteltével viszont a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül." - mit takar ez a bizonyítási teher? Milyen formában kell nekem fogyasztóként bizonyítanom, hogy a hiba gyári hiba? 

Olvasson tovább!

Az árukészlet és bemutatóterem maradt, de ki foglalkozik a garanciával?

2019.05.08. 10:00 | Homár Rezső | 74 komment

aa9d.gif

A jótállás és a garancia kérdése mindig izgalmas, ha mire felmerül, a cég eltűnik, vagy megszűnik. A végelszámolás alá került fürdőszobás helyén egy új bolt üzemel, ami csak ránézésre ugyanaz, a céginformációk szerint viszont semmi köze a régihez. De mit tehet itt az egyszeri csaptulajdonos, aki magas és jóképű értékesítőktől vásárolt, aztán jól megbánta?

Legnagyobb elkeseredésemben fordulok Önökhöz. Abban már nem reménykedem, hogy ügyem megoldódik, de abban igen, hogy a nyilvánosság elé tárva a problémám sokakat meg tudok óvni attól, ami engem és családomat ért. Történetemet az alábbiakban szeretném megosztani: 

Sajnos jó magam és családom is az építőiparban dolgozó, egyik szélhámos cég áldozatává váltam. Még 2 évvel ezelőtt vásároltam egy Imhaus nevű német cégnél a fürdőszobám felszereléséhez szükséges termékeket. Meggyőző volt a cég, és nagyon vonzó az ajánlat: ha náluk veszem meg a termékeket, akkor igaz egy későbbi időpontban, de kiajánlanak egy olyan megbízhatónak beállított kivitelezőnek, aki A-tól Z-ig megcsinálja a fürdőszobánkat, ráadásul még kedvezményt is ígért az akkor még szimpatikus, magas, jó megjelenésű értékesítő. Belevágtunk, fizettünk.

Olvasson tovább!

Az egyszeri tömegközlekedő és a fantomjárat

2019.05.07. 11:32 | Homár Rezső | 30 komment

 

Szegény Péter nagyon szeretné tudni, milyen busz megy el a háza előtt, de nem tudja kibogozni a BKK válaszát. Ne csorbuljon szegény Péter, társadalmilag egyeztessen vele valaki és találjuk ki együtt: van busz vagy nincs busz?

Hatalmas nagy csinnadrattával, hogy az egységsugarú fővárosi nép ne a több hónapos késés tényére, és az évekig tartó metró pótlás állapotára emlékezzen, átadták a felújított hármas metró északi felét.
Csak úgy, magyarosan. A teljes metró hosszon egy teljes hétig végre jártak a szerelvények. De messze még a munka vége. Először is ezúton szeretném megköszönni mindenkinek, aki adójával, áldozatos munkájával, és megfelelő baráti körökkel kötött hihetetlenül előnyös szerződések révén mindezt lehetővé tette. 

Ahogy ilyenkor lenni szokott, ahogy közeledett a déli szakasz lezárása, úgy jött egyre több információ arról, hogy hogyan szeretné a fővárosi közlekedést szervező/tervező csapat a következő időszakban várható káoszt enyhíteni.

Olvasson tovább!

Egy teljes lakóparkot rakott feketelistára a Telekom, mert valaki nem fizetett

2019.05.06. 10:00 | Homár Rezső | 157 komment

rosszhir.jpeg

"Szomszéd! Maga is trágyázza az epret?! Nem, én cukrozom, de lehet hogy hülye vagyok." Szóval vannak rossz és jó szomszédos viccek, de azért ez a debreceni Telekomos nem sikerült túl jól. Mert mi van akkor, ha a szomszédnak tartozása van, erre feketelistára kerül egy egész lakópark? Megnézném a következő lakógyűlést.

Úgy gondoltam elregélem nektek a történetem, mert nem emlékszem rá, hogy ezzel kapcsolatban olvastam volna a blogon bejegyzést. (Ha volt, akkor bocsi.)

Hó elején párommal úgy döntöttünk, hogy új tévét szeretnénk venni, és mint minden épeszű ember, körbejártuk a lehetőségeinket, és végül a Telekom egyik részletfizetéses tévéjére esett a választásunk.

Én kicsit szkeptikusan álltam az egészhez, ugyanis mikor Debrecenbe költöztünk már megjártuk a Telekomos utat: nem akarták/tudták beszerelni hozzánk az internetet, mert állításuk szerint az állam a mi lakóparkunkban ezt nem engedélyezi, és a Digi hatásköre alá tartozunk. Persze adtak cserébe egy számunkra előnyösebb mobil díjcsomagot, így nem firtattuk ezt a dolgot tovább.

Olvasson tovább!