Tékozló Homár

Homár jin és jang - pozitív ügyfelekkel a világbékéért

Bricostore + IKEA/Fogyasztóbarát hangulat

2005.11.03. 00:27 | szily | komment

Csak hogy lássák, hogy az élet akkor sem egyértelmûen siralomvölgy, ha az ember néha úgy érzi, gyökérkezeléstõl halad adóbevallásig és a randierõszak direkte felüdülés: imhol két elégedett ügyfél. Az egyikük a BricoStore-ban csuklóztatott egy eladót jó darabig, majd mégsem kérte az ajtót, a másik nem rendeltetésszerûen kezelte az ikeás tükör tartópöckeit, aztán újabb pöcköket követelt, mégis mindkét fogyasztó elégedetten távozott. Alant a két levél.

Az elsõ, a harmonikaajtós-eladószopatós:

Hello Homár! A "Naiv ügyfél" kategóriába szeretnénk küldeni a példánkat, ami abszolút kedvezõ Néhány hete, lakásfelújítás kellõs közepén, idõ hiányában, szívességre kértük meg egyik barátunkat. Nevezetesen, a BRICOSTORE szórólapján ill. honlapján szereplõ 95x205 méretû, akciós harmonikaajtó megvételére és elhozatalára. Õ csak megvette és elhozta, eszébe sem jutott, hogy a részleteket megnézze. Sajnos akkor még nem tartottunk ott, hogy felszereljük, így beállítottuk egy sarokba. 2 hét múlva, a kicsomagolás elõtti pillanatban viszont kiderült, kisebb az ajtó, mint amit hirdettek. Nincs mit tenni, ki kell cserélni. De mivel régóta olvassuk a Homárt, és a negatív tapasztalatokat, fel voltunk készülve a legrosszabbra. Ezzel szemben... 1. A vevõszolgálatnál kedvesen, mosolyogva fogadtak minket. Miután mutattuk a cég honlapjáról kinyomtatott oldalt, és mondtuk, hogy ott tévesen szerepel a méret, késlekedés nélkül hívtak egy kollégát a faáru osztályról. 2. Kb. 5 perc elteltével látták, hogy még mindig senki nem jött megnézni az áru sértetlenségét, ismét telefonáltak a kollégának. Várakozás közben figyelmesek lettünk egy nagyméretû táblára, melyen a csere feltételeit ismertetik a vevõkkel. Azon szerepel, hogy a vásárlástól számított 14 napon belül cserélnek. Erre egy kicsit megijedtünk, ugyanis aznap már a 15. volt. 3. Amikor megérkezett a faárus kolléga, elnézést kért amiért megvárakoztatott. Miután ellenõrizte az ajtót és a csomagolást, és mindent rendben talált, a vevõszolgálatosokkal megcsináltatta a visszavételezéshez a sztornó számlát, visszakaptuk az ajtó árát, majd ezek után mondta, hogy kövessük az eladótérbe, keres egy megfelelõ méretût. 4. Sajnos, ami ki volt téve, mind kicsinek bizonyult. Eladónk nem volt rest, hozta a létrát és felmászott a bemutatótér feletti tároló részre, ahol több köteg ajtó közül hosszas keresgélés után sikerült megfelelõt találnia. Lehozta, és...... 5... felhívta a figyelmünket, hogy elõzõ nap volt vége az általunk ismert akciónak, tehát már csak drágábbért tudjuk megvenni. Készséggel hozta a vonalkód-leolvasóját és mondta az árat, amit kicsit sokalltunk. Férjem ezek után megkérdezte: "És most nagyon haragudna ránk, ha nem vinnénk el, hanem majd akkor, ha ismét akciós lesz?" Erre a válasz:

6. "Dehogy haragszom, ez a dolgom, ezért vagyok itt." És ez bizony nem mese. Így történt az M5 mellett található soroksári BricoStore áruházban. És itt az ikeás-tartópöckös:

Hello!

IKEÁban szerzett pozitív tapasztalataimat szeretném megosztani veletek. Drága kedvesemmel egy szép napot útnak indultunk és az Örsön található IKEA áruházban kötöttünk ki. Végigjárva az összes folyosót és labirintust, végül is több más dolog mellett egy KRABB típusú tükörrel távoztunk.

Mint a képen is látható, a termék tulajdonképpen négy darabból áll, amit mûanyag tartók segítségével lehet felrögzíteni. Az eredeti tervek (és a mûanyagok kiképzése) szerint ezek egymás alá (esetleg mellé) kellene, hogy kerüljenek. Természetesen a takarékos magyar igyekszik megoldani a problémát. Kerüljön egy a fürdõbe, három az elõszobába és le van a gond.

Nagy lendülettel el is kezdtük a felszerelést az elõbb említett sorrendben, mikor rájöttünk, hogy csak 10db tartópöcköt csomagoltak hozzá, ami természetesen elég is lenne, ha tervszerûen használnánk. Így viszont a fürdõbe kellett négy, az elõszobába hat és már el is fogytunk. Ráadásul egyet még el is vesztettem, így a teljes örömhöz legalább 3, de inkább 5 tartozék szükségeltetett volna.

Homáron nevelkedett lelkemmel félve ragadtam billentyûzetet, de azért lesz ami lesz alapon írtam az online vevõszolgálatnak, hogy "nézzék, ez meg ez van és kéne nekem még 5 mütyürke". Nem vártam csodát, így kellemes meglepetésként ért a másnap délelõtt érkezett válasz, amelyben egy kedves modorú (legalábbis írásban) hölgy egy karakterkódolási problémákkal küzdõ emailben közölte, hogy köszöni megkeresésemet és hogy a nevemre félreraktak az Örsön levõ áruház vevõszolgálatán 5db tartót. (…) Üdv keep

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása