Tékozló Homár

Apróban akart fizetni, rendőrt hívott rá a pénztáros UPDATE

2020.02.07. 11:00 | Homár Rezső | 530 komment

coins-loose-change-euro-currency-specie-metal-money.jpg

Az otthon gyűlő fémpénzek a futárok borravalóját biztosítják, de ezen kívül nincs sok hasznuk. Épp így gondolta levélírónk is, aki egy kis tartozás miatt úgy döntött, itt az ideje egyenesen a bankba bevinni őket, ezzel elintézni a befizetést és megszabadulni a fölösleges aprótól is. Jó előre elolvasta a K&H szabályzatát, majd ennek ismeretében megpróbálkozott a befizetéssel. A pénztárban azonban nem volt lehetőség az aprópénzes fizetésre, amit az ügyfél nehezen tudott befogadni, míg végül a rendőrség is színre lépett. Bizarr komédia, a végén szakártői segítséggel. Update: a poszt végén a K&H válasza.

Két napja megkeresett telefonon a számlavezető bankom (K&H), hogy negatívba csúszott az egyenlegem mert megterhelték  az éves számlavezetési díjjal. Gondoltam rendezem a tartozásom és egyben megszabadulok egy csomó aprótól ami hosszú idő óta felhalmozódott háztartásunkban. Gondosan szétválogattam a forintokat, külön dobozkába tettem címletenként. Az egyes címleteket leszámoltam és összeszoroztam, majd minden dobozba betettem egy  cédulát a darabszám és a végösszeg feltüntetésével

Felkerestem a K&H bank honlapjátahol az első bekezdés rögtön tájékoztat arról, hogy mennyiségi korlát nélkül tehetem, ha az ügyfelük vagyok. Felkerestem hát a gödöllői fiókot ahol is megkérdeztem a biztonsági úrtól, hogy van e ma pénztár? A válasz az volt, hogy van. Erre én jól nevelt állampolgár módjára megnyomtam a szükséges gombokat és türelmesen vártam a soromat a kis papírkámmal.

Mikor sorra kerültem a pénztáros hölgynek elmondtam, hogy  a negatívba szaladt számlámra szeretnék pénzt feltenni. Mondta, hogy lehet. Erre elővettem a kis dobozkáimat és a bank honlapján erről szóló oldalt kinyomtatott formában.

A reakció az volt, hogy most ez vicc e? Mondtam a hölgynek, hogy nem, csak a bank által felkínált lehetőséget felhasználva törvényes magyar fizetőeszközzel szeretném rendezni az elmaradásom.

A pénztáros hölgy azt mondta, hogy ezt nem veszi át. Rövid beszélgetés után odahívta a fiókvezető hölgyet. Illedelmesen bemutatkoztunk és én elmondtam jövetelem okát. A fiókvezető is megerősítette, hogy nem hajlandók átvenni árva magyar forintkáimat, de ő már meg is indokolta. Január 01-el megszűnik itt a pénztár és ők már leszámoltak, ezért apró pénzt nem tud átvenni. Van addig még 10 nap de hát legyen.

Gondoltam csavarjunk egyet a dolgon. Megkérdeztem, hogy részben papírpénzben és kevés apróval rendezhetem e a pontos tartozásom. A fiókvezető azt mondta természetesen. Akkor vissza kérdeztem, hogy ha így vehet át aprót akkor az, hogy nem vehet át aprót az nem fedi a valóságot, ergó, átveheti az én apró pénzemet is.

Közölte, hogy vegyem tudomásul, hogy nem veszik át az aprómat és ha így viselkedek egy órán belül megszünteti a bankszámlámat. És üljek ki az ügyfél váró részbe, ha nem vagyok hajlandó elmenni. Azt kértem erre tőle, hogy adjon egy igazolást aláirva, hogy nem veszi át a pénzemet és már megyek is. Ezt megtagadta. Én közöltem, hogy rögtön megyek, ha az ügyemet sikerült elrendeznem. A fiókvezető oda hívta a biztonsági embert aki el akart tessékelni. Hát mit volt mit tenni annak a jóembernek is elmondtam a történetet és, hogy én csak be akarok fizetni mert tartozom a banknak. Hát ő is el akart tessékelni. Muszáj volt említeni, hogy ha hozzám ér beperelem hát ezt úgy tűnik megértette emberünk.

Erre  a fiókvezető, hölgy átvette az irányítást. Határozottan utasította biztonsági emberünket, hogy zárja be az ajtót és kihívták a biztonsági szolgálatot. Kijött két fekete ruhás ember, na nem a MIB típus inkább olyan mackónadrágos fiúk voltak. Beengedték őket a kulcsra zárt ajtón aztán határozottan körbeálltak. A biztonsági úr meg a két fekete mackós marcona. Mit volt mit tenni, hát nekik is elmeséltem, hogy csak be szeretnék fizetni a számlámra és addig nem kívánok elmenni, míg ezt meg nem tudom tenni Mondták, hogy üljek odébb és ott zárásig várhatok, hogy a pénztáros tudja a dolgát végezni. Mondtam, hogy itt vagyok én és előbb rendezném amiért jöttem Mármint befizetni a számlámra a tartozásom. A marcona urak láthatólag nem tudtak mit kezdeni a sok információval Minekutána közöltem velük is, hogy ha hozzám érnek leperelem a gatyájukat is, hát ismét kialakult a patt helyzet.

Ekkor ismét magához ragadta a kezdeményezést vezető szerepének teljes tudatában lévő fiókvezető hölgy és vélhetően az asztal alatt megnyomta a pánik gombot és közölte, hogy kihívta a rendőröket és azok majd jól kivezetnek engem innen. Én említettem neki, hogy ez szintén vidám pert fog eredményezni

Az ajtó már zárva, három marcona biztonságival körülfogva még mindig csak befizetni szerettem volna kicsivel több mint tizenkét ezer forintot.

Ekkor jött a gordiuszi megoldás a helyzet magaslatán álló főnökasszonynak, hogy a pénztár egyébként is be van zárva és ma már ki sem nyit. Kicsit furcsállottam, hogy egy banki alkalmazott inkább lemond a munkáltatójához befolyó délutáni bevételekről mint, hogy átvegye az én kis aprómat, de ezt beszéljék meg ők.

Mivel így már tényleg nem volt mit tennem felálltam és össze raktam a kis pénzecskémet. Ekkor futott be az erősítés két rendőr formájában. Kinyitották nekik az ajtót ami még mindig be volt zárva és persze én voltam bent a marcona biztonságiak gyűrűjében. A  rendőr férfi, mivel látta gondolom, hogy nem egy klasszikus bankrablás csak egy klasszikus befizetés tényállása forog fent, nem hívott erősítést, csak megkérdezte miben segíthet. Hát most nekik is elmondtam már sokadjára, hogy én csak befizetni szeretnék.

Érdekesen nézett rám és a történet megismerése után közölte, hogy neki itt nincs dolga és  fogadjam el a helyzetet, mert a sarki fűszeresnél van panaszkönyv, de egy bankban nincs.

Mivel a fiókvezető ismét közölte, hogy ma már nem nyit ki a pénztár, hát a rendőrrel beszélgetve elhagytam a bankot.

Természetesen a panaszomat benyújtottam a banknak, de nem sokat remélek tőle.

Most csak egy szubjektív összegzés vagy kérdés ha úgy tetszik: 

Milyen világ az ahol egy ember a fiókvezető bankjába  nem tudja betenni a kis pénzét, és a nagy bank embere kivezettetéssel fenyegeti és számlamegszüntetéssel, rendőrt hív rá és rabolja az ügyfelek idejét csak mert az egértologatás helyett tizenöt percet azzal kellett volna töltenie, hogy megszámol pár doboz aprót.

Pénzügyi szakértőink a fenti szituációban érthető módon konkrétan nem tudnak segíteni, ám az jó tudni, milyen szempontok alapján érdemes panaszt tenni, ha hasonló helyzetbe kerülünk.

Kedves Olvasó!

Nehéz objektíven rekonstruálni egy ilyen panaszos szituációt, valamint utólagosan orvosolni az ügyfél sérelmét. Fogyasztóvédelmi szempontból az mindenféleképpen fontos, hogy az ügyfél előzetesen megkapja a megfelelő tájékoztatást az adott fiók pénztári szolgáltatásaival kapcsolatosan.

Amennyiben ez hiányos vagy eltérő az ügyintéző tájékoztatásától, akkor a legcélravezetőbb az, ha helyben panaszt teszünk, amiről jegyzőkönyvet köteles felvenni az ügyintéző. A későbbiekben ezzel a jegyzőkönyvvel tudjuk igazolni azt a tényt, hogy panaszt tettünk. A panasztételnek egyéb módjai is vannak (telefonos, elektronikus), de a leghatásosabb a személyes panasztétel lehet egy ilyen esetben.

A panasz ügyintézést segíti, ha panaszunkat az alábbi szempontok szerint tesszük meg:
pontosan jelöljük meg a pénzügyi szolgáltató eljárásával/szolgáltatásával kapcsolatos kifogásainkat, és azokat az információkat (pl. a panasszal érintett szerződés száma stb.), amelyek panaszunk alapjául szolgálnak, vagy álláspontunkat igazolják;
amennyiben több kifogást is előterjesztünk a pénzügyi intézmény eljárása kapcsán, azokat elkülönítetten közöljük, lehetőség szerint felsorolásszerűen rögzítsük azokat;
fogalmazzunk meg konkrét kérést, amelyben javaslatot teszünk a panasz rendezésére, megoldására;
álláspontunkat támasszuk alá a rendelkezésre álló releváns dokumentációval.

Jogunkban áll teljes körű tájékoztatást kérni, a banknak pedig kötelessége megadnia azt. Amennyiben a pénzügyi szolgáltató nem ad teljes körű, érdemi választ a panaszra, úgy további jogorvoslatért fordulhat a fogyasztó. Ennek keretében a Magyar Nemzeti Bank és a Pénzügyi Békéltető Testület eljárása kezdeményezhető. 

Megérkezett a bank válasza is, szerintük előre jelzett technikai akadálya volt az aprópénzes fizetésnek és egy kis rugalmasság segített volna a problémán.

Tisztelt Szerkesztőség, kedves Olvasók!

Kiemelten fontosnak tartjuk ügyfeleink elégedettségét, ezért rendszeresen keressük a bennünket érintő visszajelzéseket, így olvastuk a fenti bejegyzést is.

Kollégáink tájékoztatása alapján az érmék befizetését egy technikai probléma akadályozta meg, melyről a bankfiókban kihelyeztek egy tájékoztatást ügyfeleink számára, és amelyről befizetni szándékozó ügyfelünket is tájékoztatták. Hogy mégis teljesíteni tudják kérését, felajánlottak neki több olyan megoldást is, mellyel kivitelezhető lett volna a befizetés- de ügyfelünk sajnos ezekkel a megoldásokkal nem kívánt élni. Nagyon sajnáljuk, hogy ügyfelünk a számos felajánlott lehetőség közül egyik megoldást sem találta megfelelőnek arra, hogy befizetését rendezzük.

A beérkező panaszt törvényi kötelezettségeinknek megfelelően kivizsgáljuk és megválaszoljuk.

Üdvözlettel: K&H Csoport

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

élhetetlen 2020.02.10. 18:55:01

@juhaszvik1: “hogy valakinek megtagadják az ügyintézését, és felszólítják a távozásra, akkor mennie kell.”. Miért is? Neked jogod van ahhoz, hogy, ha meghívsz valakit vacsorára, aztán nem volt kedved főzni, akkor , mikor befut, mondod neki, hogy menjen el, ma nincs kedved foglalkozni vele. De egy bank a szerződött ügyféllel ezt nem teheti meg. A Marika nénis példád meg nem sikerült. A banki párhuzammal, ott volt az akciós párizsi, látta is, (ahogy a bank is megszámolhatta volna a pénz), de a boltos azt mondja, hogy magának most nem adok belőle, mert nincs kedvem. Kb. ez a párhuzam, és, ha Marika néni ez esetben blokkolja a pénztárat, az jogos.

ekat 2020.02.10. 19:00:23

@Opportunista mikroba:
Én pont hogy tudatosan neveltem magam arra, hogy ne idegeskedjek / hőbörögjek / balhézzak apróságok miatt..... Még egy (angol) könyvet is elolvastam a témában. :) Ugyanis ha mellőzöm, az jót tesz az egészségemnek és a környezetem idegállapotának is, nem beszélve arról, hogy időm, meg energiám sem megy el rá. És eleve sokszor csak az ember egója az, aki réveszi ilyesmire. ("Micsoda? Méghogy velem? VELEM?") Meghagyom az ilyesmit a fontosabb dolgokra.

élhetetlen 2020.02.10. 19:22:56

@Fakanál69: “ki mondta h vegyelemzik?”. Senki. Azt mondtam, hogy NEM vegyelemzik, a többi sérülés meg számolás közben is látható.” ezt a szuper ócska értéktelen forintot kár is hamisítani “. Ezt írtam én is. Akkor most mit virítottál? “euróban”, de magyar bankról beszéltünk, és arról, hogy én elhinném-e, hogy a fém százasok nem hamisítottak. Amire meg rágugliztál, azt próbáld meg értelmezni, és te fogsz meglepődni. Fejezzük ezt be, ehhez már nincs türelmem.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2020.02.10. 19:57:52

@ekat: Csökkenthető lenne az apró felgyülemlése, ha nem 90-re meg 95-re végződne mindennek az ára. De a logika nem erőssége a kereskedőknek.

Szubrina 2020.02.10. 20:17:34

@Fakanál69: A @ekat: Sztem te kibaszottul csúsztatsz. Kérdem én hol balhézik a poszt írója?
Nem, nem, ismétlem, ő kiáll az igazság mellett, felbaszni meg sokkal jobban felbaszta magát a bankos mancika néni, aki meg akarta úszni a munkáját.
Mondod, h neked a feladat elvégzése a lényeg, a módja, hogyan tette nem számít, csak, h el legyen végezve. Oké, akkor ha mondjuk a pénzszerzés a feladat, nem számít, ha bankrablással, szélhámossággal vagy pénznyomtatással történik, mert neked csak az számít, h a pénzszerzés, mint feladat el legyen végezve.
Nekem meg az a fontos, hogy hogyan jutunk el addig a pénzig, becsületesen, kemény munkával vagy tolvajkodással. Mert nekem nem a feladat elvégzése a fontos, hanem, h hogyan. Ha ezt még 560 féleképpen írod le, akkor sem fog jobban hangzani, de felőlem, csak én kiszálltam.
A posztirónak meg igaza volt és szépen tette, h nem adta lejjebb az elveit, ha jogbiztonság lenne kis hazánkban, ezek a büdös, tetves férgek nem tehették volna ezt meg a kisemberrel, de mindig ez van.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2020.02.10. 20:23:58

@élhetetlen: hehe, ez vicces: "nem hiszem, hogy egy rendőröknek ismernie kéne a banki törvényeket"
Neked például kell, hiszen rád is vonatkozik. Vicces, de még azokat a rendeleteket is tudnod kell, amiket egy önkormányzat hoz, ha belépsz a közig. határon. Akkor a rendőrnek nem kell? A jobb egyen ülő fakabátnak meg a kreszt nem kell ismernie, mert ő csak utas?
Jajaja, hát akkor ok. Mondjuk a rendőr a bejelentésre (aka. riasztási esemény) érkezett, szóval neki a garázdaság/testi sértés/becsületsértés/akármi ügyében kellett csak eljárnia.
A többiben (is) tök igazad van.

@Fakanál69:
Tudni kell időben abbahagyni. Akármit kapálózol, most már elástad magad. Beletörölték az orrodat a szarodba, de azért még vergődsz itt újabb és újabb marhaságokkal. Most épp a hamis fémpénzekkel. Gratulálok. Javaslom sajátítsd el a belátás képességét, onnantól pedig már csak egy lépés, hogy elnézést kérj a tévedésedért...

@Opportunista mikroba: "pénzt vettem ki automatából, és bárhogy akartam, nem adott 10 ezresnél kisebbet (elvileg tud kiadni, gyakorlatban 10 esetből 8-szor nem...),"
@élhetetlen: "Forgalmas OTP fiók, két automata, legalább öten mindig vannak előtte, van forgalom. Ha felveszel egy havi költőpénzt, huszasokban kapod. Ott vagy a bankban, de nincs egy “apróra váltok” ablak. "

Az erste bank által üzemeltetett automatákból vehettek ki címletválasztással egy tranzakcióban max 10 db ezrest, ötezrest, tízezrest. Ha kétszer 75.000 Ft-ot veszel ki, már lehet is 20 db ezres, 20 db ötezres a zsebben...
Az otp-nél az automaták töltési címleteit állítólag algoritmus határozza meg. Viszont régen az összeg választásakor a felső sorban kiírta a kiadható címleteket (ha nem tetszik, díj nélkül kereshettél másik masinát). Talán még most is van ilyen.

Szubrina 2020.02.10. 20:42:41

@Egri2: Épeszű ember, korán reggel nem fizet 20 ezressel a sarki fűszeresnél, akkor sem, ha joga van hozzá...

Ja, de...

élhetetlen 2020.02.10. 21:19:32

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: OK, zsenikém. Te a teljes törvénytárat fejben tartod, vagy a laptopodon hurcolod, és percek alatt kikeresed a vonatkozó paragrafust, és mellékesen az összes önkormányzati rendeletet is ismered. Mondhatnám, hogy elhiszem, de nem hiszem el. Egy hétköznapi ember nem így működik. A posztoló megnézte az apróval fizetés módját, mert éppen szüksége volt rá, a rendőr meg nem, mert még nem akart apróval fizetni egy bankban. És ne keverd a mindennap használatos dolgokat, pl. kresz, az olyanokkal, amik lehet, hogy adott embernek soha nem kellenek, pl. nem fog örökölni, miért követné az örökösödési törvényeket. A másik. “Az otp-nél az automaták töltési címleteit állítólag algoritmus határozza meg.” Biztosan, csak a napi címletfogyás csak statisztikusan állapítható meg, hogy adott napon mi történik, azt nem lehet megmondani. De ezt egy zseninek nem kell magyaráznom. Az OTP-nek írtam egy negatívumát. Pozitívuma, hogy szinte minden sarkon van automatája. Tehát nem váltok bankot, mert többet ér a pozitívum, mint a negatívum. De azért kösz az eligazítást a világ dolgaiban.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2020.02.10. 21:24:37

@élhetetlen: ööö nem tudom, mire ez a támadás... Nem mondtam, hogy én tudnám a szabályokat, sőt. Teljesen nem értek egyet a világ jelen működésével. De a bíróságon mindig úgy veszik, hogy minden rád vonatkozó szabállyal tisztában kell lenni. Ez nettó baromság. A képviselők sem ismerik azokat a szabályokat sem, amiket megszavaznak, nemhogy a nép.
Szalmabábokkal hadakozol. Nem állítottam, hogy az élet nem bassza meg az otp statisztikáját. Csak azt, hogy a gép kiírta, hogy mi van a belében. Nem kértem, hogy válts bankot. Nem tartottam eligazítást, csak meséltem, hogy általa kényelmesebb lehessen a pénzhez jutásod. Erre te... :O

ekat 2020.02.10. 21:37:16

@Szubrina: Nem egészen értem, ezt miért nekem címezted. Na meg nekem részemről nincs "kis hazám', mint ahogy "kis pénzecském" sem, se nem hívok, se nem tartok senkit Mancikának se büdös féregnek, és nem érzem magam kisembernek. Rossz lehet ilyen frusztráltnak lenni.

Szubrina 2020.02.10. 21:42:18

@ekat: Nem vagyok frusztrált.

élhetetlen 2020.02.10. 22:09:30

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Nem támadásnak szántam, inkább védekezésnek. Mert szerinted a rendőrnek ismernie kell a banktörvényt, ahogy mindenkinek is, szerintem meg nem, elég, ha a hatáskörére vonatkozó törvényeket ismeri. Te jöttél azzal, hogy az nyósülésen ülő rendőrnek kell-e ismerni a keszt, ami az összehasonlításban abszurd. “Nem állítottam, hogy az élet nem bassza meg az otp statisztikáját. Csak azt, hogy a gép kiírta, hogy mi van a belében.”. Én valószínű, hogy nem itt élek, vagy nem is élek, mert még nem láttam, hogy egy OTP automata kiírta volna, hogy mennyi pénz, milyen címletekben van benne. “Nem kértem, hogy válts bankot.” Igaz, csak ajánlottál egy másik megoldást, amire írtam, hogy miért nem. De semmi gond. Amit támadásnak érezhettél, az csak annyi, hogy védekeztem az emberek felé irreális elvárásokkak szemben.

Péter 2 2020.02.10. 22:10:31

@Szubrina: Van olyan zseton, ami pont százas (euró) nagyságú. Szerezz egy olyat, és akkor mindig lesz kosárba való pénzed. "Bevásárlókocsi érme", erre keress rá, cégek reklámajándékként ezresével szokták rendelni és osztogatni.

Péter 2 2020.02.10. 22:13:22

@Egri2: Vélhetően soha az életben nem számoltál fémpénzt nagyobb tételben, mert akkor nem matekoznál. Kezdjük azzal, hogy a posztoló szortírozva vitte, nem ömlesztve. De tegyük fel, hogy nincs rolnizva, akkor sem jó a számolásod, mert az ember nem egyesével számol ilyet. Ha van mérleg, akkor triviális, ha nincs, akkor tízes oszlopokat képez, és az első oszlop mellé már számlálás nélkül, magasságra oda lehet tenni az összes többit. Töredéke idő sem kell, mint amit te kimatekoztál.

élhetetlen 2020.02.10. 22:18:04

@Peti817172M: Feltaláltad a spanyolviaszt, csak sajnos a kereskedők előbb. Már 99 ft-re végződik az ár, és egy forintot már nem lehet visszaadni, de egy 199 forintos tételnél, azért illik nyolcszázat visszaadni, amiből 300 minimum fémpénz, azaz apró. Gondoled át, hogy mit írtál.

Szubrina 2020.02.10. 22:18:36

@Péter 2: Édesanyám szokott Eurót használni, de ha ellpoják a kocsit és vagy kiesik, mint a múltkor akkor még többet bukok egy euro ugyan is 340 Ft-körül mozog.
Régen volt olyan zsetonom is, de elvesztettem.

Általában messzebb parkolok a nagy tömegektől, mert nem szeretném, ha valaki nekibszná a kocsiajtaját az enyémnek "véletlenül" ezért sokat kell tolnom a bevásárlókosarat, múltkor mikor már visszafelé toltam, arra lettem figyelmes, h a pénzbetoló nyílás le volt fittyedve és a 100-asom eltűnt, mint a kámfor, egy pillanatig felbsztam magam, de a következőben már örültem neki, ugyan is a kocsitároló közvetlen közelében egy kisebbségi család lesett ádázul és tartotta a markát, hogy adjam oda a kocsi-pénzt. Mire mindenféle bűntudat nélkül, büszkén jelenthettem ki, hogy nincs benne:)))

Péter 2 2020.02.10. 22:20:58

@élhetetlen: Azt te csak hiszed. Az automaták egyáltalán nem csak méretre és súlyra vizsgálnak. Mágneses szenzorral ellenőrzik az összetételt is.

Szubrina 2020.02.10. 22:22:00

@Péter 2: Pont ezt írtam én is korábban a pékségben, ahol dolgoztam, minden este és minden reggel 10 ezer aprót kellett leszámolnom, húszasokkal, tízesekkel, ötösökkel, Csinálsz 50-100 ft-os oszlopokat a többit meg csak mellé rakod és a végén összeadod az oszlopokat, dedó egy egy pénztárosnak pláne. Nekem 5 percbe tellett.

SK. rollnizva én biztos nem fogadtam volna be a pénzt, mi a garancia rá, h egy rollni tényleg annyi fémpénzt tartalmaz, mint, ami rá van írva, illetve hibázhat is a rollnizás közben emberünk.

Péter 2 2020.02.10. 22:23:23

@Szubrina: Nem kell eurót, csak azért írtam, mert egyforma a mérete. Szerezz valahonnan egy olyan zsetont újra. Nekem vagy húsz éve megvan, vagy több, vigyázok rá, sosem adom át másnak a kocsit (pont mondván, hogy zseton van benne). Nagyon célszerű dolog.

Szubrina 2020.02.10. 22:29:58

@Péter 2: Ebből a megfontolásból hordok magamnál sikeresen egy hónapja egy 100-ast, amit igyexek nem elkölteni még akkor sem, ha a boltos szomorú kutyaszemekkel könyörög apróért. Ha osztogatnának olyan zsetont elfogadnám, de már vagy 10 éve nem találkoztam ilyennel. Régebben leszartam, mert (bolti)kosaras lány voltam, de egy ideje inkább használom a bevásárlókosarat, praktikai okokból.
Néha praktikusabb "eladni" a kocsit, mint visszaszuszakolni és azt zsetonnal macerásabb lenne, mint 100-assal...

Péter 2 2020.02.10. 22:36:45

@Szubrina: Fúrd át. Akkor boltos nem fogadja el. :-) Egyébként, büntetendő. Elvileg, persze. :-)

Szubrina 2020.02.10. 22:47:28

@Péter 2: Egyszer volt valami kísérlet, amiben lefagyasztották a 100-ast és így kiesett a belseje, akkor ezt a trükköt kéne alkalmaznom (már ha nem marhaság, nem jártam utána), de nem voltál elég figyelmes. Jeleztem korábban, h sokszor praktikusabb "eladni" a kocsit és akkor nem kell vele visszamenni a kiindulópontig, viszont "hamis" 100-assal ez lehetetlen. A témát szerintem maximálisan kimerítettül.

élhetetlen 2020.02.10. 22:51:52

@Péter 2: “Mágneses szenzorral ellenőrzik az összetételt is.”. És ez mit változtat azon, hogy a Magyarországon forgalomban levő száz forintosok nem valószínű, hogy hamisítványok, mert nem éri meg? A másik. Erről csak hallottam, most te mondod. “Szerezz valahonnan egy olyan zsetont újra. Nekem vagy húsz éve megvan, vagy több, vigyázok rá, sosem adom át másnak a kocsit (pont mondván, hogy zseton van benne). Nagyon célszerű dolog.” Nem tudom, mit tud a zsetonod, de, ha parkolást, vagy tankolást, vagy bármit megspórolsz vele, mert célszerű, az kb, olyan, mintha bliccelnél a villamoson, vagy csokit lopnál a boltban. Tévedhetek, mert mondom, fogalmam sincs a zsetonodról, hogy mire kaptál élettartamra szóló kiváltságot, ha ráérsz, megírhatnág, hogy okosodjak.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2020.02.11. 00:10:47

@élhetetlen: "még nem láttam, hogy egy OTP automata kiírta volna, hogy mennyi pénz, milyen címletekben van benne. “Nem kértem, hogy válts bankot.” Igaz, csak ajánlottál egy másik megoldást"
Biztos, hogy ott volt, most nem tudom, hogy van. Régi automatákon még tuti van. (Mikor kiválasztottad, hogy pénzfelvét és várja, hogy "hány pénzt" választasz.)
Az emberek a paypass matricát sem látják az új automatákon. Pedig betűvel rá van írva, hogy érintse, oszt mégsenemse. Az emberek semmit sem látnak.
A másik megoldást sem ismerik sokan, vélem, te sem.
Mindegy, melyik banknál vagy, ha nyilatkoztál, hogy igénybe vennéd a havi 2 db .max 150.000 Ft-os ingyenes felvétet, akkor mehetsz szépen az erstés géphez és ingyen veszed fel a címletválasztott lóvédat. Otp-sként.

The Good Boy 2020.02.11. 00:33:31

Pár gondolat a poszthoz:
a poszter előtt le a kalappal, kiállt az igazáért. Aki nem érti, hogy miért röffent be a fiókvezető, a biztonságos őr, meg a két "mackógatyás", az még nem járt igazi kisvárosi bankfiókban (pont a múltkor voltam a közeli kisvárosi otépében. Nos a pénztáros, meg a két ügyintéző kb. ugyanaz volt, mint 20 éve. még a biztonságos őr is az lehetett. Tehát ezek együtt dolgoznak sok éve, persze olyan mint egy kis család). Mackógatyás lehet azért, mert a fekete gatyán vékony fehér, vagy sárga csík van, és úgy néz ki mint egy mackógatya.
Gondolom a rendőrt azért hívtak, mert az ember nem óhajtott felállni a székből és a teljes patthelyzetet velük akarta a fiókvezető feloldani.
Mondjuk én ilyen helyzetben látványosan előveszem a telefonomat, és bekapcsolom a diktafon funkciót, miközben közlöm, hogy innét kezdve rögzítem az elhangzottakat, és bizonyítékként fogom felhasználni. Tény, ezt eddig egyszer csináltam, de az célravezető volt, megoldotta egyből a problémát- mondjuk mondani sem kell, nem én voltam a húnyó az ügyben...
Bankautomata: akik sopánkodnak, hogy apró címletben kapták meg a levenni kért összeget, azoknak írom (igaz otépés ATM-ekkel van gyakorlatom), hogy azoknál a pénz levétel menüpontnál általában a bal felső sarokban fel vannak sorolva a kiadandó címletek (meg alapból max 30 db-ot ad ki az automata). Így nekem is volt olyan, amikor inkább elálltam a pénzfelvételtől, mert a gép azt jelezte, hogy 1-, 2-, és 5.000.- Ft-os címletek vannak csak.
K&H: nagyon-nagyon régen vettem egy új autót hitelre, és a sors úgy hozta, hogy e nem bank ajánlata volt a legjobb. majd miután szerencsére elég gyorsan ki lett fizetve, és megszűnt a kapcsolatunk, akkor elkezdtek minden hónapban mindenféle vaskos marketing levéllel bombázni (nem zavart, mert akkor volt vegyes tüzelésű kazánom is, abban eléget szépen), de egy idő után már hívogattak is, hogy elfogadom-e az ajánlatukat. Aztán a hónapok során odáig jutottunk, hogy hamarabb jött a levél a "számonkérésről", hogy az aktuális ajánlatukat elfogadom-e mint maga a levél. Akkor felhívtam a figyelmüket, hogy a hívást én is rögzítettem, és tájékoztattam őket, hogy a felettes szervükhöz el fogom juttatni a felvételt egy panasszal együtt, mivel hónapok óta külön ez irányú tiltakozásom ellenére is bombáznak mind postai, mint telefonos ajánlataikkal, annak ellenére, hogy nem állok kapcsolatban velük és többször kértem adataim törlését a rendszerükből, ami miatt a jogosulatlan adatkezelés bűncselekménye is fennállhat. Nos azóta nem hallok felőlük, de ügyfelük se lennék többet.
apró számoló gép: "bezzeg Ausztriában" már nem egyszer találkoztam olyan benzinkúttal, ahol az aprót beszórod a gépbe, meg a visszajáró aprót is gép adja ki (ez is csak azért tünt fel, mert mindenhol kártyával, vagyis telefonnal fizetek, de az aprókat mindig benzinkúton szórom el, és nem volt baj azzal sem, amikor 45-50 eurót 0,5, 1, 2 eurósból fizettem). El nem hiszem, hogy idehaza pont bankban nem lenne ilyen

Permetező 2020.02.11. 07:42:02

Na végre egy értelmes vita xD

Fakanál69 2020.02.11. 07:55:45

Na jó,ez a téma kifulladt,ha nem lesz ápdét a bank irányából addig mehet a Maóúnika show...

juhaszvik 2020.02.11. 07:58:59

@Szubrina: Nem, a rendőröknek nem a törvények betartatása a dolguk, ezért írtam, hogy nem vagy képben, hogy olvass utána a dolgoknak. De hogy segítsek, itt egy idézet az Alaptörvényből: "A rendőrség alapvető feladata a bűncselekmények megakadályozása, felderítése, a közbiztonság, a közrend és az államhatár rendjének védelme."
És az, hogy valakinek nem veszik be az aprópénzét, az nem bűncselekmény. (ha most azzal jössz, hogy de az volt, kapásból szűrlek. nem állok neki a bűncselekmény definíciójáról is ideidézni valamit)

@élhetetlen: a te hozzászólásodat nem mosnám össze Szubrináéval, de te is alapvető dologban tévedsz. Nem csak az otthonomból küldhetem el bármikor a vendéget, hanem a vállalkozásomból is, illetve megteheti az is akit erre felhatalmazok. Ezen felesleges vitázni, idecitálni, hogy mi volt a bűne a banknak, mert ettől teljesen független, magasabb szintű jogról van szó.

És mindkettőtökben közös, hogy érzelemből reagáltok, és emiatt nem értitek meg, hogy bármennyire is genyók voltak a bankosok, bármennyire is jó okkal háborgott a posztoló, bármennyire volt tökös az akciója, ha távozásra szólítanak fel az arra jogosultak, akkor távoznod kell.

Szubrina 2020.02.11. 08:29:05

@juhaszvik1: Nem gondolom, h egy bankban az ügyfélnek csak kötelességei vannak és jogai nincsenek. Én a fogyasztóvédelemhez fordultam volna egyébként a posztoló helyében, de lehet perre is megyek, sőt ha nem hajlandóak írásba adni, h nem veszik be a pénzem, akkor a telefonommal hangfelvételt is készítek.
A határvédelem nem s rendőrök dolga. Okoskodhatsz itt hosszasan, akkor sem lesz igazad.

Az anyádba is 2020.02.11. 08:53:14

Teljesen jogos volt a banki reakció, egy ilyen keretént ott helyben kellett volna összeverni

Opportunista mikroba 2020.02.11. 08:57:27

@Szubrina:

„Integrálódás a Rendőrségbe

Magyarország Európai Unióhoz való csatlakozása után felmerült, hogy a folyamatok előrehaladtával már nem lesz szükség önálló Határőrségre, ezért előkészítették a Rendőrség és a Határőrség összevonásának tervezetét. Ennek értelmében az uniós határterületeken a határőrök egyszerűen beolvadnának a rendőrségbe, a keleti határterületeken pedig ugyan megmaradna a szervezet önállósága, de a Rendőrségen belül, Határvédelmi Igazgatóság néven.

Ezek a tervek 2007 elejétől kezdve folyamatosan módosultak és a két szervezet teljes integrálódását vetítették előre. Az előzetes tervekből annyi maradt meg, hogy az EU külső határok mentén elhelyezkedő egyes magyar megyék megyei rendőr-főkapitányi posztjait határőr tábornokok kapták meg, így a húsz megyei posztból hármat kaptak meg határőrök, Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye valamint a Ferihegyi Rendőr Igazgatóság parancsnoki beosztását, amelynek legfontosabb feladata az ország legnagyobb határátkelőjének, a Ferihegyi repülőtérnek a rendészeti igazgatása. A Határőrség azonban országos szinten megszűnt létezni mint önálló közigazgatási szerv, önálló jogi személy.

A testület 2008. január 1-jén beolvadt a Magyar Köztársaság Rendőrségébe, szervezeti önállósága megszűnt, ingatlanvagyona, járművei, egyéb eszközei – mintegy 40 milliárd forint értékben – a Rendőrség részére átadásra kerültek.”

juhaszvik 2020.02.11. 09:01:41

@Szubrina: "Okoskodhatsz itt hosszasan, akkor sem lesz igazad. " - Nyilván, én jogszabályból idéztem, te pedig a saját kútfőből vett ötleteidet osztod meg. De nem ezért megy a szűrés, hanem mert személyeskedsz. Köszönöm az eddigi kommenteket.

Egri2 2020.02.11. 09:09:38

Szubrina:

"A határvédelem nem s rendőrök dolga. Okoskodhatsz itt hosszasan, akkor sem lesz igazad. "

Az Alaptörvény 46-dik cikkely 1-es pont mást mond. Bocs, de ezzel lábon lőtted magad. 2011-ben került bele.

A posztoló lehetőségei, ha nem fogadják el a pénzét, hogy panaszt tesz, MNB-hez fordul, Fogyasztóvédelemhez fordul, ügyvédet fogad és perre megy, de azt nem teheti meg, hogy nem megy ki a bankfiókból, ha távozásra szólítják fel. A bankfiók is bénázott amúgy, a szabályszerű eljárás az lett volna, hogy jegyzőkönyv, felveszik a panaszt. A panasz felvétele után ügyfél távozik. Ha nem, akkor rendőrök, és kivezetik. Szóval juhaszvik1-nek véleményem szerint igaza van.

2020.02.11. 09:42:08

@Opportunista mikroba:
A nyugati határszélen ez feltűnő volt, mert a határőr autókat nem festették fehérre, csak rákerült, hogy rendőrség, de a kocsik maradtak zöldek. Mivel egyébként a legtöbbje alkalmatlan volt másra, ezért mértek meg igazoltattak, szóval sokat lehetett látni őket az út szélén, nem tudom azóta még mindig zöldek-e ezek az autók.

Egyébként nagymamámnak volt egy masszív alkoholista szomszédja, ő is így lett rendőr. Egy 40 kilós, csöves kinézetű nőt kell elképzelni.

The Good Boy 2020.02.11. 10:33:58

@Opportunista mikroba: az alkoholszaga? az mindenkéooen szerintem :D

Szubrina 2020.02.11. 11:17:47

@juhaszvik1: Azelőtt kellett volna szűrni, mielőtt hozzám pofázol, mert egyálralán nem voltam kíváncsi a mondandódra. Jogszabályból meg végképp ndm idéztél.

Egri2 2020.02.11. 12:19:18

Szubrina: de hiszen idézett:

"De hogy segítsek, itt egy idézet az Alaptörvényből: "A rendőrség alapvető feladata a bűncselekmények megakadályozása, felderítése, a közbiztonság, a közrend és az államhatár rendjének védelme.""

Ez a 46. cikkely 1. pontja. Betűre pontosan idézve.

Péter 2 2020.02.11. 14:30:37

@élhetetlen: Nem olvastál figyelmesen. Természetesen nem arról beszéltünk, hogy ezzel a zsetonnal bárhol fizethetnél, ahol a százforintos száz forintos értékére van szükség. Ez arra való, hogy bevásárlókocsiba betehesd, mert méretében pont beleillik. Semmi másra. Az előnye pedig egyszerűen annyi, hogy nem attól függsz az ábécében, hogy van-e éppen nálad százforintos, mert ez a zseton mindig nálad van, nem adod ki, mert nem pénz.

Opportunista mikroba 2020.02.11. 14:53:25

@Péter 2: Régebben a Tescónak is volt ilyen, nem tudom, most van-e.

élhetetlen 2020.02.11. 15:18:08

@Péter 2: Igazad van, nem olvastam figyelmesen, sőt a beszélgetések elejét sem olvastam, így maradt ki a bevásárló kocsi. Válasz jött valamire, ezért jöttem akkor vissza a blogra, és csak átfutottam a kommentfolyam végét. És jött a zseton, és a kocsi, és én a kocsit autónak értelmeztem, és attól kezdve persze hogy nem értettem semmit “Nem tudom, mit tud a zsetonod”, stb., és csak kíváncsi voltam, mi ez az autóba való zseton. A bevásárló kosarasat azt ismerem. Így jártam, bocs a zavarásért.

élhetetlen 2020.02.11. 16:00:31

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: A válaszod első felére csak azt tudom mondani, amit az előbb is, hogy “mert még nem láttam, hogy egy OTP automata kiírta volna, hogy mennyi pénz, milyen címletekben van benne”. A másik fele. “Mindegy, melyik banknál vagy, ha nyilatkoztál, hogy igénybe vennéd a havi 2 db .max 150.000 Ft-os ingyenes felvétet, akkor mehetsz szépen az erstés géphez és ingyen veszed fel a címletválasztott lóvédat. Otp-sként. “ Képzeld, tudom, de már írtam, “Az OTP-nek írtam egy negatívumát. Pozitívuma, hogy szinte minden sarkon van automatája. Tehát nem váltok bankot, mert többet ér a pozitívum, mint a negatívum.“. Kb. ennyi, de rendes vagy a tippekkel.

juhaszvik 2020.02.11. 16:51:22

@Péter 2: ha már szóba került, egy tipp, ha ez a spéci zseton sincs nálatok: egy sima, kerekfejű lakáskulcs feje pont egy százforintos mérete, tökéletesen helyettesíti a bevásárlókocsiban. Annyi hátránya van, hogy ha száguldozni van kedved, és felveszed a "vitetem magam pár métert a kocsival" pózt, akkor beleáll a hasadba a kulcs hegye.

havrilla 2020.02.11. 17:09:31

@Szubrina:
12-es alátét tökéletesen pótolja a 100-ast a bevásárlókocsinál és még a kulcskarikára is fel lehet fűzni, hogy kéznél legyen.

élhetetlen 2020.02.11. 17:15:44

@juhaszvik1: “Nem csak az otthonomból küldhetem el bármikor a vendéget, hanem a vállalkozásomból is”. Az otthon csak egy példa volt, és természetesen a vállalkozásodban azzal szerződsz, akivel akarsz, magánügy. De azt kétlem, hogy, ha valakivel már szerződtél, és bemegy valamiért, azt az ügyfelet símán elküldheted, és köteles elmenni. Ha rözítette egy kamera az esetet, abból nem jössz ki jól. Nem, nem fogom megtalálni azt a “magasabb szintű jog”-ot, amiről beszélsz, de sarkítok. Bementél a bankba, sorszám, várakozol, semmi nem történt, a fiókvezető kinéz, szól a biztiőrnek, hogy az a három ember nem tetszik. A biztiőr odamegy, hogy maga, és maga, és maga hagyja el a bank épületét, és akkor nekik el kell menni, mert valami magasabb szintű jog az elküldés joga? Így gondolod? Most tekintsünk el a szolgáltatás és a közszolgáltatás közötti különbségtől, bár tudom, hogy van, nézzünk egy kocsmát. Ki van írva, hogy ittas embert nem szolgálunk ki. OK. Legyen egy négy fős társaság, az egyik kevésbé bírja a kiképzést, bebambult, netán elaludt az asztalra dőlve, a többiek beszélgetnek. Kidobhatják, vagy őt, vagy az egész társaságot, ha egyébként nem garázdálkodott, nem csinált rendbontást, nem hányt, stb.? Hogy látod? Vagy a tömegközlekedés. Jegy nélkül utazók, és mondjuk, akiről még pereg a malter, leszállítható, előre figyelmeztették, ki van írva. De ha a sofőr hátra jön hogy random utasokat leszállítson, mert nem tetszik a képe, akkor le kell szállni? “ha távozásra szólítanak fel az arra jogosultak, akkor távoznod kell.”. Ennyi? Laposkúszás kifelé, mert a fiókvezetőnek, és a biztiörnek jogai vannak, neked meg nincsenek?

Balfredo Alfredo 2020.02.11. 18:50:11

@Egri2: "különbséget kell tenni a között, hogy mi törvényes, és mi azon belül ésszerű/etikus. "
Ha nekünk, a törvény szenvedő alanyainak kell különbséget tennünk, akkor az a törvény nem jó.

Elmondtad, mit ne tegyen a posztoló. De elfelejtetted elmondani, hogy mégis mi a fenét tegyen, ha aprópénzben akar fizetni?

Opportunista mikroba 2020.02.11. 18:59:43

@Balfredo Alfredo: Elosztja 8-10 kupacra, és amikor megye vásárolni, mindig visz magával egy kupacot. Az még átlátható aprómennyiség, könnyen lehet, hogy a boltban annyinak még örülni is fognak. Én egyébként már fizettem úgy, hogy tényleg nagyon dundi volt a pénztárcám a sok aprótól, és mondtam a pénztárosnak, hogy szeretnék tőle megszabadulni. Nem volt semmi gond, az apróval indítottunk, a többi fizettem máshogy.

Péter 2 2020.02.11. 21:56:43

@Opportunista mikroba: Ez mind szép és jó, ha egy boltról beszélünk. Természetesen. Csak éppen a törvény pont úgy szól, hogy pont a *bank* az, ahol az ember korlátozás nélkül elköltheti az apróját. Azért, mert az a *bank,* és nem, teszem azt, a cipőbolt. Ilyen egyszerű; nehezen értem, hogy miképp akadnak emberek, akik hozzászólások százain keresztül sem értik meg ezt a meglehetősen egyszerű dolgot.

A cipőbolt nincs felkészülve a nagyobb mennyiségű apró fogadására. A bank fel van, mint ahogy a posta is, mert ez törvényes feladata isten tudja, mióta. És erről, a sok hozzászólóval ellentétben, ők szoktak tudni is.

juhaszvik 2020.02.12. 05:39:20

@élhetetlen: igen. Nem tudom, mit nem értesz ezen. Attól, hogy nincs valamire határozott indoka, attól a joga még megvan, hiába sorolsz fel ezer példát. De neked is azt ajánlom, hogy olvass utána, ne velem vitázz valamiről, amire nincs kihatásom.

Opportunista mikroba 2020.02.12. 09:03:23

@Péter 2: Abszolút értem, hogy a banknak kötelessége átvenni az aprót, azt is megértem, hogy a posztoló esetében nem teljesítette a kötelességét, csak én nem ragadtam itt le. Én rendkívül megoldásközpontú vagyok, tehát ebben az esetben, miután a bank nem vette át az aprót, én már arra koncentrálok (koncentrálnék), hogy rendben, akkor hogyan tudnék mégis megszabadulni az aprótól. Természetesen az ügyféljog nagy érték, számomra is az, de még nagyobb érték az IDŐ, amiből tényleg véges van. Tehát én ezt a problémát minél gyorsabban szeretném megoldani - erre írtam a kupacolást.

CCnick 2020.02.12. 12:19:53

@Szubrina: "de már vagy 10 éve nem találkoztam ilyennel. " besétálsz egy Pennybe, veszel egyet 100ft-ért, gyárilag átfúrt, mehet a kulcstartóra. Ráadásul a legtöbb cég kosarából (az ujabbfajta Pennysből nálunk nem, de lidl/aldi/tesco/interspar/praktiker/obi kosárból ) ki lehet húzni így nem kell attól tartani, hogy valaki elviszi a kosarad a drága százasoddal

heptakontanonaéder 2020.02.12. 14:25:35

@MAXVAL bircaman közíró:
Igen, ha BIRKA akar befizetni.
EMBERTŐL KÖTELES egy PÉNZINTÉZET elfogadni.

Szubrina 2020.02.12. 16:46:39

@CCnick: Életemben nem jártam pennyben, azt se tudom, hol vannak ezek az üzletek, még soha nem jött szembe egy sem.

Permetező 2020.02.12. 16:53:43

@Szubrina: én is csak a bibliában olvastam a Penny-ról de még soha nem láttam, szerintem mese

Sanya Szabó 2020.02.12. 18:50:04

@Mr.paksimogyoró: Hát, nem magánszemély lehet biz', mert azoknak -ezt már nem másoltam be, de előtte megnéztem - a havi számlavezetési díja 710 forint, amiből legalább 20 hónap alatt jön össze ennyi tartozás, mint a 12-13 000 forint. Másrészt, ha megnézted volna jobban a Hirdetményt, a LAKOSSÁGI számlavezetés díja nem éves, hanem HAVI DÍJ...tapló blogger "barátod" is ezt írta: "megterhelték az éves számlavezetési díjjal" Tehát lakossági semmiképpen nem lehet, ergo vállalkozó ügyfél, tehát ez a hirdetménye, amit bemásoltam...tudod, azok menjenek el szavazni, akik nem csak az orrukig látnak, hanem a leírtakból, a történtekből következtetni is tudnak...te ne menj el, mert most is csak becsapnak a narancsosok...

Balfredo Alfredo 2020.02.12. 21:18:18

Tanulságos és egyben félelmetes végigolvasni a téma hozzászólásait. Pszichológusnak vagy szociológusnak különösen az.

Az biztos, hogy az embereket foglalkoztatják a bankok viselt ügyei, mivel rengeteg hozzászólás érkezett, jóval több, mint más témákban.
A másik oldalról nézve a hozzászólások jó része minden áron, mondhatni kétségbeesetten igyekszik úgy beállítani a dolgot, mintha egyértelműen a banknak lenne igaza. Hogy a hozzászólók miért viselkednek így: megszokásból, félelemből, megfélemlítettségből vagy éppen munkaköri kötelességként, nem tudjuk.

Az eszközök mindenesetre változatosak, már-már profizmust engenek sejtetni. Van itt minden!

A téma teljes tagadása
Többek szerint az eset egyáltalán meg sem történt, csak a posztoló találta ki.

A téma részleges tagadása
Valami történt, de nem teljesen úgy, ahogy a posztoló leírta. A posztoló kihagyott lényegi részeket, pont azokat, amik indokolják, hogy a bank rendőrt hívjon.

Életviteli tanácsok, első csoport
A posztoló, pontosabban helytelen pénzügyi szokásai felelősek azért, hogy nagyobb mennyiségű érme halmozódott fel nála.

Életviteli tanácsok, másik csoport avagy #miértmentoda
A posztoló helytelen módját választotta az érmék elköltésének. Nem banki befizetés formájában kellett volna felhasználni a sk érmét, hanem apránként, hosszabb idő alatt elvásárolni.

Szabályzat- és törvénytagadás
A bank helyesen járt el, amiért nem akarta átvenni az érméket, mivel nem kötelessége.

Dezinformáció, első lépcső
Amikor kezdett szorulni a hurok és a hozzászólások egy csoportja törvényeket és banki szabályzatokat kezdett idézni és hivatkozni, más hozzászólások arra hivatkoztak, hogy boltban nem kötelesek elfogadni nagyobb menyiségű érmét. Ez történetesen igaz, de a bankokra más szabályok az irányadók.

Érzelmi húrok pengetése
Amikor kiderült, hogy a boltok emlegetése sem jön be, többen arra hivatkoztak, hogy bár a bank köteles elfogadni a nagyobb mennyiségű aprópénzt is, nem ésszerű ilyesmit csinálni, épeszű/kultúrált ember nem tesz ilyet, stb. Másszóval: bár nem a banknak van igaza, tegyünk úgy, mintha neki lenne.

Dezinformáció, második lépcső
A vita egyik mellékága volt, hogy mit kellett vagy épp nem kellett volna csinálnia a kiérkező rendőrnek a törvény betartatása érdekében. Akkor halt el az a vita, amikor kiderült: a rendőr nem köteles mindazon jogszabályokat ismerni, amiket viszotn egy átlag banki ügyfél igen.

Trollszervezés
Három avatart sikerült azonosítani, névszerint Excelsa, Aurel Pokorny és Mentoloscukor (de lehet vannak többen is), akik kifejezetten azért regisztráltak, hogy e topikban és kifejezetten a bankok védelmében hozzászóljanak. Ezen avatarok megjelenése nem lehet véletlen.

Szubrina 2020.02.12. 21:20:01

@Permetező: Nem tudom mi ebben a vicces, biztos van olyan, hogy Penny, de én amerre járok, se közel se távol nem találkozok vele. 5-6-8-9-11-14-22 keületekben, diósd stb... sehun. spar, interspar, lidl, aldi, tesco, auchan oszt jónapot.

Balfredo Alfredo 2020.02.12. 21:20:34

@Opportunista mikroba: egri2 másik avatarja-e vagy?
Akár igen, akár nem, érdekes módon figyelmen kívül hagyod a törvényekre vonatkozó mondatomat.

Opportunista mikroba 2020.02.12. 21:39:56

@Balfredo Alfredo: Nem, nekem ez az egyetlen nickem, elég ebből egy is :)

ekat 2020.02.13. 07:47:03

@Balfredo Alfredo: Senki nem adhat(na) itt senkinek igazat, mivel a történetnek csak egy oldalát ismerjük. Méghozzá egy olyat, ami így ebben a formában nagyon valószerűtlennek tűnik.

Fakanál69 2020.02.13. 15:05:57

Na olvasta valaki az ápdétet vagy nem?

szombi 2020.02.13. 16:01:22

Tegnap voltam egy K&H bankfiókban, és csak úgy "véletlenül" megemlítettem "egy homáros incidenst" az ügyintézőnek. Hát ez gyors volt... :)

Péter 2 2020.02.13. 18:08:44

@Balfredo Alfredo: Szép munka. Azért bele szabad kötni? A "kultúrált" nagyon báncsa... :-)

Balfredo Alfredo 2020.02.13. 20:10:34

@Fakanál69: Olvasni éppen el lehet, de a szokásos, hosszú, mind a konkrétumokat, mind a megoldást nélkülöző bullshit.
Nem visz közelebb a történtek magyarázatához.

Club Sandwich 2020.02.13. 21:13:10

@Fakanál69: ez nem a'pde't, csak PR bullshit. Mancikanak nem vo't kedve ermet szamolgatni = "Technikai akadaly"

Lehet tovabb haladni, nincs itt semmi latnivalo...

Balfredo Alfredo 2020.02.13. 21:20:17

@ekat: Ha így van, akkor pláne furcsa, hogy a többség, köztük a friss avatarok a bank mellett foglaltak állást.

szombi 2020.02.14. 16:09:36

Kíváncsi lennék ezekre a "felajánlott lehetőségekre" amit a poszt-toló elfelejtett megemlíteni. Amúgy a bank nem tett eleget törvényi kötelezettségének, aminek elfedése érdekében még rendőrt is hívtak az ügyfélre. Tájékoztató faliposzter üzenet ide vagy oda. Ezért minimum egy p*csánrúgás járna a fiókvezetőnek.

peppe83 2020.02.14. 22:28:28

A fiókvezető hölgy/úr nagyon jól feküdhet... felsőbb vezetői szinteken, nehezen tudom elképzelni, hogy ezt megúszná normál körülmények között egy bankban, ahol több 10en ugranának a helyére...

Kimblee 2020.02.16. 01:41:13

Ez pont olyan majom aki anno az Instrum Justitiaval állt le vagánykodni. Még a youtubeon is van róla videó. Utána meg jól megvágták a csávót kamatos kamattal tartozik es meg neki allt fentebb. Itt is ugyan az a story, vagyis pontosabban fele story, mert nyilván a posztoló arról nem mesél o mekkora patkány volt az ügyintézővel. Csak azt meséli el őt mekkora serelem érte amiért a pofájáért rányomták a pánik gombot.

Szubrina 2020.02.16. 22:37:00

@Kimblee: Ha ugyanarról az IJ-s youtube-os telefonos videóról beszélünk, az nagyon vagány volt, imádtam.

Azért hívtak rendőrt a posztolóra, mert nem úgy viselkedett, ahogy megszokta a nagyhatalmű bürokrata, h lehajtott fejjel elsétál, hanem ottmaradt és kiállt az igazáért, újra és újra, nem győzöm ismételni, ha jogos lett volna az ügyfél elhajtása, akkor miért nem adták írásba, h ők aprót nem fogadhatnak el? HM? Okostojás, persze, h nem adhatták írásba, mert akkor a bíróságon pert nyer ellenük a posztoló, hiszen kötelességük elfogadni, ahogy azt a jogszabályt már előttem sokan linkelték.

Kimblee 2020.02.16. 22:51:16

@Szubrina: szerintem nem volt vagány, meg is érdemelte a büdös paraszt hogy ráverjék az inkasszót a számlájára, vagy letiltsák a fizetése 33%-át. Azt pedig észre vettem hogy mindig a bank a szemét, mindig az ügyintéző a hülye paraszt, az emberünk pedig ártatlan mint a ma született bárány, es nem tanúsított agresszív viselkedést, és nem volt egy oltári nagy tahó ki ha en nem vagyok nagyvállalkozó.

Szubrina 2020.02.16. 22:58:19

@Kimblee: Pontosan, mindig a bank a hibás és mindig az ügyfél az ártatlan. Ezek a cégek állandóan elfelejtik (és ehhez minden jogi hátterük furcsa mód adott) hogy ők az ügyfélért vannak és nem az ügyfél van értük.

Egy furcsaság a telefonszolgáltatók ügyfélszolgálatán, régebben vagy mindenki ült Ügyfélszolgálatos és ügyfél is, az ügyintézés során. Ma már bemész egy ilyen helyre, az ügyfélszolgálatos a picsáján terpeszkedik te meg, aki az ügyedet intéznéd, mintha a király elé járulnál audenciára ácsorogsz, mint egy f@szparaszt, se szék, ahová a kabátodat letedd, se ahová a seggedet.

Logikusan a vevő, az ügyfél, akinek helyet kéne kínálni és kinyalni a kis poppolóját.

Ezek a cégek mind fordítva ülnek a lovon, még te legyél hálás ha elbasszák az ügyedet.

Eleve a homárblognak se kéne léteznie egy helyesen működő világban, se a békéltető testületnek.

A fajtád boldog lehet ebben a világban, ahol mindig a kisember szív, de nem elég neked, h a kisember szív, de még idetolod a pofád és jól meg is írod, h úgy kell neki stb...

Remélem a pokol legmélyebb gödrében végzed a gonoszságod miatt, a többi hozzád hasonlóval egyetemben.

Az I. Justicia megvesz lejárt tartozásokat és azokat próbálja behajtani mindenféle jogalap nélkül. Nem tudom, honnan tudod az idézett ügy végkimenetelét, de szánalmas, h még ennek is örülsz.

Még így a pokol előtt azért jó lenne, h egyszer te kerülnél hasonló helyzetbe.

Kimblee 2020.02.16. 23:05:58

@Szubrina: én nem találkoztam meg ilyennel mint te, en bárhová mentem, OTP, Telekom, egyéb szolgáltató, készségesen kiszolgáltak. Egyszerű a recept, nem vagyok egy bunkó faszparaszt mint a fajtád. A Instrum Justitia pedig egy adósság kezelő cég. Azt sem tudos miről beszélsz teljesen fogalmatlan vagy. A másik pedig, azért nem kerülök ilyen helyzetbe mert nem vagyok egy felelőtlen idióta aki orrba szájba veszi fel a hitelt és vásárol áruhitelre, hanem mindig átgondolom hogy mi az amit megengedhetek magamnak, mennyi hitel az amit még elbír a büdzsé és utána járok a legkedvezőbb konstrukcióknak. Intellugencia kell hozzá, de látom te hiányt szenvedsz belőle és ezért akarod bankokra és a szolgáltatokra hárítani a felelősséged. Az ügyintéző pedig azért olyan amilyen mert valószínű buta tahó vagy, és olyan hülyeséggel pazaralod a munkaidejét amit odafigyeléssel meg tudtál volna előzni. Inteligencia!!!!

Szubrina 2020.02.16. 23:10:08

Én egyetlen szóval sem írtam magamról, se hitelről és a Jusztícia feladatkörét én pontosabban írtam le, mint te.

Mintha az egész kommentedet nem nekem akartad volna írni.

Lehetőleg ne írj hozzám többé, mert nem tudok olyan mélyre süllyedni ahol te vagy!

Szubrina 2020.02.16. 23:26:57

@Kimblee: Úgy 11 perctől ajánlom figyelmedbe a kis kedvencedet.

IJ:www.youtube.com/watch?v=tbepYHaibeA

Kimblee 2020.02.17. 00:15:48

@Szubrina: de írok mert sajnos nem csak fogalmatlan de hülye is vagy. A videót már láttam és amit a csávó mond benne az egy irdatlan angy marhaság, át sem látja hogy müködik az egész csak beszéli a hülyeségt, jogalaprol meg nyomtalan átadásról. Ilyen nincs. Az Instrum Justitia egy követelés kezelö cég. Nem fogja kifizetni a tartozásod hogy aztán kamatos kamattal behajtsa. Ilyen sincs. Az intrum Justita olyan emberek adósságát kezeli (nem rendezi) akik szolgáltatóknak pl telekom, tartozik. Amikor nem fizeted a havi kötelezöt az Intrum ügyfeleit ki nem fizetett tartozásuk kezelése céljából keresi meg levélben, SMS-ben, telefonon, vagy személyesen. Ha nem tudod egyben kifizetni 8 belül az intrum segít neked részletfizetési megállapodást kötni. Ha ennek ellenére sem fizetsz akkor kerül az ügy bíróságra. Nem tudom láttál-e már fizetési felszólítást amiben tételesen fel vannak sorolva a felhalmozott tartozás elemei. Azzal kezddik hogy "fökövetelés" ide mindig annak a cégnek/magánszemélynek a neve van akinek tartozol, nem az intrumnak, nyílván nekik is van egy díjuk, aztáb fel van tüntve a kamatok összege, a bírósági eljárási díj az ügyvédi díj a behajtó cég munkadíja stb. És így lesz a felelötlenségedböl 3x akkora tartozás mint amennyit eredetileg is felvettél. Ha még mindig hülye vagy ajánlom az intrum.hu-t minden információ le van írva.

A psozthoz visszatérve pedig még mindig tartom a véleményem, miszerint a posztoló is bűnös. Kíváncsi lennék mit hallanánk ha az ugyintézot is emgkérdeznénék vagy vissza néznénk a biztonsági kamera felvételét.

Szubrina 2020.02.17. 00:35:11

@Kimblee: Nem tudom, h te tényleg ennyire naiv vagy, esetleg a IJ alkalmazottja, tulajdonosa vagy mi, de ez a cég felvásárol olyan tartozásokat, amik általában már lejártak vagy mindenféle jogalapot nélkülöznek, aztán elkezdik zaklatni a kisembert. pl. nyugdíjasokat, akik egyből megijednek és fizetnek, mert nincsenek tisztában a jogaikkal.
Amennyiben Mészáros Attilának (youtube, imádás) fizetnie kellett a Cetelem bank felé, ahhoz az IJ-nek semmiképpen nem volt köze, ők nem behajtó cég még is azt képzelik magukról. ezt a videóban is elmondja, h az ő tartozása csak rá és a bankjára tartozik.

Nos, nagyon is megéri nekik (IJ-nek), h fillérekért felvásárolják a már lejárt vagy jogalap nélküli tartozásokat melyeket esélytelennek éreznek azok a cégek, akiknek esetleg valóban tartoztak emberkék, mert nincsen rá energiájuk, kapacitásuk, h futkossanak az adósságok után.

Ez egy kib@szott nagy biznisz, ha nem fizet vki azon buknak filléreket, ha viszont fizet vki (általában igen, mert az emberek nem tudják, h vannak jogaik) és valóban megfélemlítik, zaklatják őket, személyesen akár kétajtós szekrények is.

Szerencsére még soha életemben nem vettem fel hitelt és nem is tervezem, mert nem vagyok balek, már magát a bankszámlát is hihetetlen nagy átverésnek tartom.
Kell, h legyen, hiszen alapvető, a pénzedet mindenféle befektetésbe felhasználja a bank, milliókat szakít egy-egy ügyfélen, még is kér kezelési költséget és kártyahasználati díjat (nekem 5000 évente) ha pénzt veszek fel 360 ft...ha átutalok, ennyi, így úgy annyi...a kamatom háromhavonta 1 , 20 ft...amikor fel szerettem volna venni a pénzemből egy nagyobb összeget, be kellett csattognom személyesen, nyilatkozatba adni, majd 24 órám volt, h felvegyem, mert hát azért a saját pénzemhez nehogymár akkor és ott jussak, ahol akarok és persze ameddig, nem úgy van az.

Az éves kártyahasználati díjat, mindenféle előzetes jelzés nélkül, hogy, hogy nem pont akkor kellett levonnp (augusztusban???? a kocsim kifizetése után) amikor épp egy fillér sem volt a kártyámon, így mínuszba mentem, ami után megint csak felszámoltak a férgek egy kis pénzt, hiszen szeptemberi fizuig nem volt rajta, csak a mínusz.

Kártya nélkül tudsz fizetni a bankszámládról a boltban nem, tudsz kártya nélkül felvenni pénzt ATM-nél? tehát alapvető a számládhoz, de akkor könyörgöm miért számolnak fel érte díjat? Ráadásul még csak az előállítási költsége sem lehet, ugyan is hosszú évekig jó egy ilyen kártya még is évente vonnak le érte.

Igazságtalan és a kisember tehetetlen.

Még a suliban éreztem ezt, kötelező megvenni a tankönyveket, de nem ingyenesek...mivan? Hogy lehet kötelezővé tenni azt amiért fizetni kell...

Az, h te ezeket beszopod boldogan az a te szegénységi bizonyítványod, sokan nem teszünk ellene, mert egy átlagember számára még egy ÁSZF (szándékosan csűrt-csavart) jogi értelmezése is meghaladja a képességeit. Ha végre valaki kiáll magáért, akkor én boldog vagyok és csodálom az illetőt, mint ezt a pasast a posztban.
Nem ért el semmit sajnos, de megpróbálta kiállt a végsőkig, tudta, h igaza van, a törvény mellette áll, még a rendőrök sem tessékelték ki.

Kimblee 2020.02.17. 01:01:36

@Szubrina: Követelés kezelö cég nem behajtó cég, nem vesz meg lejárt tartozást, ne beszélj már hülyeségeket. Látszik fingod sincs semmihez. Olvass, ott van az információ csak lusta vagy. Az hogy vén majomfeltölt egy videót a youtubera at még nem igazolja az állításod. Lejárt és jogalap néküli tartozás nincs, egyébként sem lehet jogalap nélküli, ez a kifejezés nem létezik. Az elévülés pedig a követeéslt nem szünteti meg, ha az elévülési idö letelt attol még a bíroság vagy más hatóság ezt nem vizsgálja és nem veszi figyelembe.ha az elévülésre az érintett nem hivatkozik az eljárás során, akkor születhet ellene marasztaló döntés és a tartozást be is hajthatják rajta.
Ennek gyakori példája, hogy a fizetési meghagyással nem foglalkozik a címzett, és nem terjeszt elő ellentmondást a közjegyzőnél, azt gondolva, hogy a tartozás már elévült. Azonban a közjegyző hivatalból nem vizsgálja az elévülést, így a fizetési meghagyás jogerőre emelkedik és végrehajtható lesz. Azért tudják behajtani a már elévült tartozást barátom, csak itt azzal van a baj hogy nem csak hülyék vagytok de lusták is hogy utánajárjatok a dolgoknak. Ezekután pedig még nektek áll fentebb hogy a saját hülyeségetek miatt behajtják a tartozásotok. Egyébkétn szerintem kurvára szégyen az hogy valaki nem fizeti meg a felvett hitelét, bankszámla tartozását. Nem tudom te milyen banknál vagy, de az elsö két felvétel ingyenes mindehol, ez jogszabály. Egyébként pedig egy szolgáltatásért fizetsz, aminek megvan az ára. Az hogy a kis ember tehetetlen ezt nem is értem, 360ftért hisztizel, én is a pofádba röhögnék. A tankönyves történeted is alaptalan és hülyeség. Én pedig nem szoptam be, egyedül telefont vettem törlesztöre, mert annyi kedvezményt kaptam hogy pitiáner összeget kell kifizessek havonta egy felskategóriás telefonért, és sokkal olcsobb mint ha egyszerre tettem volna le az árát. Én mindig minden számlát befizettemj idöre mert van felelösség tudatom. Az hogy nektek nincs, vagy lustáék vagytok elolvasni akár az ÁSZF-et vagy az apróbetűs részt az pedig a ti szegénységi bizonyítványotok. És még van pofátok a saját faszságotokért höbörögni. Egyébként ha a cetelem megbízást ad ki az intrumnak akkor már az intrumnak is van köze hozzá nem csak a banknak és neki. Azt megsúgom hogy bankártya éves díját mindig a bankszámla nyitás napján vonják le, nem is fognak elözetesen értesítani rola, ha már azt is elfelejtetted mikor nyitottad a számlád nincs is több hozzáfuznivalom a mondandodhoz. Össze vissza beszéltek, utána járás nélkül okoskodtok és próbáljátok áttolni másra a felelösséget.

Szubrina 2020.02.17. 01:13:37

Júniusban nyitottam a számlát évekkel ezelőtt, h miért augusztusban terhelik a "mire is fel" kártyadíjjal nem az én saram, de nem ártana előre jelezni, h bazmeg te barom legyen má pénz a karidon.

Már vagy két-három hozzászólásban leírtam, h soha a büdös életben nem vettem fel hitelt (nem is tervezek) és törlesztőre sem vettem semmit, de továbbra is arról pofázol, h minek veszek fel hitelt, ha nem fizetem vissza WHAAAT?

Az IJ-t ha megfenyegeti az "ügyfél" h bíróságra megy már is lelépnek a francba, mert nem tudják bizonyítani az ügyfél egyébként sem létező, illetve már elévült tartozását, nem egy videóból, hanem emberi tapasztalatokból értesülve írom, mondom ezt és a bírósági költségeket nem vállalják be, egy esélytelen ügy kapcsán se.

Te viszont tényleg nem ezen a világon élsz. 200 ezerig tudok ingyenesen felvenni a banktól, de tesóka a fizetésem ennek többszöröse, ergo fizetnem kell a felvételért te nyomorult én nem 125 ezret keresek a mekiben, mint te, persze nem szégyen a munka, csak csezzegh ne magadból indulj ki, aki nem engedhet meg magának egy felsőkategóriás telefont és hitelre veszi az ájfon 99-fos-x-et.

Kimblee 2020.02.17. 10:15:02

@Szubrina: üzletem van, naponta keresek annyit nettóba kint te havonta bruttóba. Megint hülyeséget állítasz, a szamlaval kapcsolatosan is kamuzol, mert nekem mind a vállakozói mind a maganszamlamnal a nyitás napján vonja le az éves díjat. Olvasd el megegyszer amit az elévülésről írtam. Úgy néz ki elsőre nem ment át. Szellemi fogyatékos vagy, lehet akkor 40x kell elolvasnod hogy megértsd a felét. Nem létező tartozás miatt, nem keresik az embert, ne beszélj ekkora balgaságot. De jót nevetek rajtadXDDDD Nem létező tartozás

Kimblee 2020.02.17. 10:15:03

@Szubrina: üzletem van, naponta keresek annyit nettóba kint te havonta bruttóba. Megint hülyeséget állítasz, a szamlaval kapcsolatosan is kamuzol, mert nekem mind a vállakozói mind a maganszamlamnal a nyitás napján vonja le az éves díjat. Olvasd el megegyszer amit az elévülésről írtam. Úgy néz ki elsőre nem ment át. Szellemi fogyatékos vagy, lehet akkor 40x kell elolvasnod hogy megértsd a felét. Nem létező tartozás miatt, nem keresik az embert, ne beszélj ekkora balgaságot. De jót nevetek rajtadXDDDD Nem létező tartozás

Szubrina 2020.02.17. 10:43:26

@Kimblee: Pedig ilyen tartozásokat vásárolnak meg, pl. 2003-ban kelt parkolási díjakat.
Nézzél utána és utána pofázzál.
Nekem augusztusban vonta le tavaly, előtte nyilván nem tűnt fel, mert sosem volt nullán a számlám.
Viszont júniusban nyitottam a bankszámlámat.

Balfredo Alfredo 2020.02.17. 19:11:20

@szombi: Sztem felajánlott lehetőségként azt tanácsolták neki, hogy a vödörnyi aprópénzével menjen a jó édesanyja utcai bankpénztárába...
.

Balfredo Alfredo 2020.02.17. 19:14:46

@Fakanál69: A bank itt megjelenő reakciójának annyi pozitivuma van, hogy tudjuk, tényleg megtörtént az eset. Attól függetlenül, hogy egyes hozzászólók az ellenkezőjét próbálták sugalmazni.

Szubrina 2020.02.18. 12:27:31

@Balfredo Alfredo: Ezt teljesen adom. Számomra egyértelmű volt, h igaz a történet, mert túl valóságos.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2020.02.19. 22:34:58

@élhetetlen: "Én valószínű, hogy nem itt élek, vagy nem is élek, mert még nem láttam, hogy egy OTP automata kiírta volna, hogy mennyi pénz, milyen címletekben van benne"
Tessék, itt látható a releváns menü:
imgur.com/a/9V4g5N0

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2020.02.19. 22:57:59

@Balfredo Alfredo: ezt gyönyörűen összefoglaltad.

@K&H
"több olyan megoldás"
"ezekkel a megoldásokkal"
"számos felajánlott lehetőség"
"egyik megoldást sem"
Hazudni tudni kell. Ezt itt még érdemes volna gyakorolni.

élhetetlen 2020.02.19. 23:36:10

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Hú, ez komoly. Igaz, hogy januárban láttam utoljára OTP automatát egy kórhár előterében (azt már írtam, hogy miért OTP), de nem ezzel a képernyővel. És, ha jól látom, a bal oldalon vannak a választható címletek. Az a 25 ezer vs, más összeg, hogy kerül oda? Ilyen béna képernyőt nem csináltat egy profi. Az OTP automata 20 ezrest már nem is ad? Hol lőtted ezt? Most szórakozol? Hát érezd jólmagad!

okoska77 2020.02.20. 17:40:00

Egyszer velem is megpróbálták ezt csak máshol. Pénzt fizettem be, a nagy része papírpénz, de kb 30 db érme. A pénztáros kijelentette, max 10 érmét vesz át feladásonként. Legközelebb már úgy készültem, hogy írtam 4-5 befizetési papírt és szétosztottam a pénzt az apróval együtt. Amikor a pénztáros megkérdezte mi ez, mondtam neki, én csak alkalmazkodom a szabályokhoz és leszarom, hogy ez 4* annyi munka neked. Onnantól kezdve annyi aprót fizettem be amennyit akartam, soha többé nem próbáltak megszivatni.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2020.02.23. 20:34:33

@élhetetlen:
"ha jól látom, a bal oldalon vannak a választható címletek. Az a 25 ezer vs, más összeg, hogy kerül oda? Ilyen béna képernyőt nem csináltat egy profi. Az OTP automata 20 ezrest már nem is ad? Hol lőtted ezt? Most szórakozol? Hát érezd jólmagad!"

Nem, nem jól látod. Bal és jobb oldalon vannak a választható _összegek_. Címletek pedig középen. Azt viszont jól látod, hogy nem ad 20ezrest. De AZ A GÉP nem adott. Másik meg simán ad, mert abba meg tesznek. Vagy nem fogy ki előtted. Sok-sok éve megy ilyen béna képernyővel. Mondjuk korábban kék volt a háttér tán sárga betűkkel. Nem tudom hol lőttem. Valahol útba esett egy és eszembe jutottál. Nem szórakozom. Köszönöm.

élhetetlen 2020.02.23. 22:03:34

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Igazad van, egyszerűen csak szemtelen voltam. Tudod, úgy indult, hogy mi a gondom a húszezresekkel, jöttél az Erste címletválasztott lóvéval, és azt is, leírtam, hogy mégis miért az OTP. Erre küldesz egy képernyőt, amin szó sincs arról, hogy milyen összeget, milyen címletekben kérek. Hidd el, sorba tudom rendezni, a 1 000, 5 000, 10 000, 25 000, 50 000, 100 000, 150 000 és más összeget. Tudom, hogy nincsenek a baloldalon a választható címletek, ezt a lököttséget csak azért írtam, hogy te is lásd, hogy az OTP-nél nincs címletválasztás az adott összeghez. És igen, az automatából az jön ki, amit beletesznek, és nem fogyott el estig. Másnak írtam a kalandomat. A legszebb futamom az volt, hogy a legközelebbi (egy bolt előtti, utcai) automatából akartam felvenni 300 ezret. Megkaptam, ötezresekben. 60 db. Össze akartam hajtani a köteget, hogy eltegyem, újak voltak, jól csúsztak, kispiccelt a köteg közepe. Mázlim volt, nem fújt a szél, és csak rendes emberek voltak körülöttem, akik nem akartak “segíteni”. Három méteres távolságra leállt mindenki, megvárták, míg begyűjtöm a pénzt a járdáról. De kérlek, ne neheztelj rám.

Kenderice 2020.03.09. 20:09:06

Posztoló fax volt mert a kiérkező rendőröknél nem tett azonnal feljelentést személyes szabadság korlátozása bűncselekmény miatt.
Rázárták az ajtót, nem engedték ki.
Volt aki szép összeget perelt ki ilyesmi miatt...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2020.10.14. 14:56:02

Felmerült már bennem, hogy a K&H-hoz kellene menni, de most már megnyugodtam, hogy nem kellene.
süti beállítások módosítása