Tékozló Homár

Komolyan az a megoldás ennél a digitálisan igen fejlett szolgáltatónál, hogy személyesen bemegyek az ügyfélszolgálatra?

2019.10.29. 15:55 | Homár Hilda | komment

tenor.gif

Mondhatnánk, hogy nem nagy ügy, de közben mégis. Egy kis családi cégnél még talán elmegy, de egy akkora cégtől, mint a UPC mást vár az ember. Például, hogy ne legyen hónapokig bugos a honlapja, vagy ha már nem sikerül több hét alatt sem megszerelni, legalább ne hárítsa az emiatt fellépő költségeket az ügyfelekre. Számlamásolat darabja 1000 forintért??? Ne már.

Kedves Homár csapat,

Egy viszonylag egyszerűnek tűnő problémát szeretnék megosztani veletek, ami a UPC hibájából mostanra idegesítően bonyolulttá vált.

Évek óta ügyfelük vagyok, fizettem a számlákat rendesen. Idéntől viszont az internet havidíját a férjem munkáltatója kifizeti nekünk, amihez persze szükség van a számlákra, amivel igazoljuk a költséget. 

És itt jön a probléma... A számlák már hetek, sőt hónapok óta elérhetetlenek a UPC honlapján, bármikor próbálom letölteni őket, azt az üzenetet kapom, hogy a számla elkészült, nézzek vissza 1-2 nap múlva, akkor elérhető lesz. Ez nemcsak a friss, hanem júniusi-júliusi doksikkal is így van.

Ma reggel felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt a választ kaptam, hogy valóban rendszerhiba miatt van ez, de az informatikusok dolgoznak rajta. Addig ha szeretném megkapni a számlákat, két lehetőség van:

1. Személyesen az ügyfélszolgálaton (ez nekem jelenleg nem igazán opció, a pár hetes kisbabám miatt, persze ez a saját gondom...)
2. Ki tudnak küldeni számlamásolatot, darabját 1.000 ft-ért (?????????)

Én mindent és mindenkit megértek, bár azt elég nehezen tudom felfogni, miért tart ennyi ideig egy ilyen hiba kijavítása. De OK, legyen így, azt viszont akkor végképp nem értem, hogy ha bevallottan az ő hibájukból történik ez, miért nem tudják elengedni a számlamásolat díját?? Komolyan nincs más (mármint díjmentes) megoldás ennél a digitálisan igen fejlett szolgáltatónál, hogy személyesen bemegyek az ügyfélszolgálatra? Ami mondjuk szintén nincs ingyen, benzin+parkolás/BKV jegy+időveszteség, stb..., na de ezt hagyjuk is.

Talán nem is írtam volna meg ezt a sztorit, ha a szolgáltatás színvonala nem csökkent volna jelentősen, amióta egyesült a UPC a Vodafone-nal. Nálunk azóta az internet is rendszeresen akadozik, és a fenti admin hibák mellett elég  gyakran sok más funkció sem működik a MyUpc oldalon. Egyelőre én nem sok pozitívumot érzékelek ebből a csodás fúzióból...

Szép napot,
Judit

 A panasszal megkerestük a UPC-t, és örömmel jelentem, siker!

Tisztelt Tékozló Homár Szerkesztőség!

A posztban jelzett probléma ismert a UPC Magyarország számára, és a hiba elhárítása már folyamatban van.

Ügyfeleink elégedettsége kiemelten fontos számunkra, ezért a számlamásolatokkal kapcsolatban egyeztettünk Olvasójukkal, és sikerült megnyugtatóan rendezni a helyzetet.

Üdvözlettel,

UPC Magyarország

UPDATE nov.4.

Levelet kaptunk a UPC-től egyből 2 jó hírrel: egyrészt megoldották a technikai zűrt, másrészt meghosszabbították a kommentekben is szóba került fizetési határidőt 2019.11.07-ig! Juhej!

Tisztelt Szerkesztőség!

Októberben egy nem várt probléma miatt késett a UPC számlák kiállítása, és ez számos Ügyfelünk számára megnehezítette, hogy eleget tegyen díjfizetési kötelezettségének a számlán megjelenített fizetési határidőig.

A hibát azóta elhárítottuk, így a számlák már elérhetőek. A kellemetlenségért ezúton is Ügyfeleink elnézését kérjük! Az informatikai rendszer alapos ellenőrzésével igyekszünk elkerülni, hogy a jövőben hasonló hiba fordulhasson elő.

A fentiekre való tekintettel a szóban forgó számlák fizetési határidejét 2019.11.07-ig meghosszabbítottuk. Amennyiben Ügyfeleink aktuális számlájukat a módosított határidőig rendezik, befizetésüket Társaságunk nem tekinti késedelmesnek.

Üdvözlettel:

Vodafone Cégcsoport

94c1a022c5b28e9bd26ef99155dd0d1d--animals-dog-funny-animals.jpg

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alternatív 2019.10.29. 16:00:28

Föl kell nyomni a NAV-nál. A piaci sütőtök-árust szénné büntetik, ha nem ad nyugtát vagy számlát, nehogy már egy ekkora cég megússza.

Snagal 2019.10.29. 16:04:08

"ugos a honlapja, vagy ha már nem sikerül több hét alatt sem megszerelni"

nem volt hozzá szerszám, el kellett menni az obiba érte de a mesterember még nem jött vissza azóta :)

reunalla 2019.10.29. 17:26:53

Az miért siker, hogy a upc ugyanazt megírta, mint a posztolónak? Vagyis hogy tudnak róla, de leszarják...

SZIGMA 2019.10.29. 17:59:19

@reunalla: "Ügyfeleink elégedettsége kiemelten fontos számunkra, ezért a számlamásolatokkal kapcsolatban egyeztettünk Olvasójukkal, és sikerült megnyugtatóan rendezni a helyzetet."

Szóval végül megkapta a számlákat, ezért értékelik sikerként a történetet.

milcsike 2019.10.29. 18:46:46

Én ma pont emiatt telefonáltam nekik már másodszor, mivel egy hete még azt mondták, hogy pár nap múlva már meglesz.
A számla végösszege megtalálható a my upc -n, de megnézni, hogy ez az összeg mit tartalmaz, mint a posztoló is írta nem lehet, folyton azt írja látogasson vissza 1-2 nap múlva. Nekem most több a szokásosnál valamiért, így addig nem fogom befizetni míg nem tudom mit tartalmaz a végösszeg. Felajánlották, hogy postán elküldik a számla részletezését, de azt nem mondták, hogy fizetni is kell érte. Kiváncsi leszek a folytatásra.

ahha 2019.10.29. 19:14:47

Én díjneten fizetem a UPC számláimat, a következő email-t kaptam tőlük pénteken:

"Kedves Ügyfelünk!

Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy egy előre nem tervezett nyomdatechnikai probléma miatt az Ön UPC számláját sajnos csak későbbi időpontban tudjuk elkészíteni és bemutatni a Díjnet rendszerén keresztül.
A felmerült probléma megoldásán folyamatosan dolgoznak kollégáink és előreláthatóan a napokban már a megszokott módon fogja tudni megtekinteni az október havi számláját az elektronikus felületeinken.
A fentiekre való tekintettel az Ön fizetési határidejét 2019.10.31-re módosítjuk.
A kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük!

UPC Magyarország Kft."

A nyomdatechnikai problémára való hivatkozásért jár a döglött papagáj-vándorserleg (online számlázás, díjnet, papír alapú számlát tőlük az életben nem kaptam), de ezek szerint valami nagy gond van a számlázási rendszerükkel. Ráadásul ma (10.29. este) sem szerepel a díjnet-en a kegyesen kitolt határidővel 31-ig befizetendő számlám.

Girhes macska 2019.10.29. 19:17:55

Milyen nagy siker, EGY ügyfélnek rendeződött a problémája. És a többi többszázezerrel mi lesz, csókolom?

reunalla 2019.10.29. 19:18:53

@SZIGMA: ja, a posztoló megkapta a számlát, és a többi ügyfél?

Zuzer78 2019.10.29. 20:05:58

A UPC és a Vodafone külön is szar volt. Együtt biztos jó lesz. Ja nem...

ekat 2019.10.29. 21:04:56

@ahha: Valami engedmény volt anno, ha áttértél a papíralapúról a Díjnetesre. Mondjuk részemről senkitől nem kapok (és nem is akarok kapni) semmilyen papírszámlát, vagy csekket hosszú évek óta.

VonBraun 2019.10.30. 06:02:01

Ezt a posztot már én is megfogalmaztam, de megelőztek vele. Nem azért akartam ide írni, mert hiba lépett fel a szolgáltató honlapján, azaz nem azért, mert egy fél évvel ezelőtti számlámat SEM tudom megnézni a rendszerükben, nem is azért, mert egyébként az fogad a belépéskor, hogy "számláimat bárhol, bármikor" meg tudom nézni, ami valójában "sehol és semmikor", szóval nem ezek miatt írtam volna ugyanezt. Hiba előfordulhat. Az ország-világ elé tárás azért lett volna, mert az érdeklődésemre/bejelentésemre, hogy mi a bánat ez most, semmit (0) nem válaszoltak az önmaguk által vállalt határidőn belül. Emiatt aztán most én is megvizsgálom, hogy milyen hivatalos lépéseket lehet tenni az ügyben, mert éppen nem kíváncsiságból néztem volna meg a számláimat, hanem anyagiakat érintő döntés megfontolása miatt. Így a döntés a számla megtekintése nélkül megszületett, most már a szolgáltatón van a sor, hogy kellemetlen meglepetés érje.

végrehajtó helyettes 2019.10.30. 08:42:03

Teljesen jogos a poszter kiakadása, nevetséges hogy a 21. században ilyen előfordulhat. Nem vagyok informatikus, de azt leprogramozni hogy a számlák elérhetőek legyenek, azért nem tűnik egy ördögtől való feladatnak. Aztán lehet rosszul tudom, majd felvilágosítanak.
Az meg kritikán aluli, hogy a szolgáltató hibájából kifolyólag nem kapsz számlát és még havi 1 000 Ft-tal lehúznak érte.

Ez olyan, mint a Magyar Posta. Kiküldött hivatalos tértivevényes levél, a kézbesítő elfelejti ráírni hogy milyen jogcímen küldte vissza (meghalt, nem kereste, elköltözött, stb.) és ezt csak akkor mondják meg, ha 800 Ft-ot befizetsz és kitöltesz egy tudakozványt. Na ezt egyszer próbálták velem is eljátszani.

De az valahol egy picit érthető, hogy maga a szolgáltatás akadozik a fúzió miatt. Azzal kapcsolatban legyen türelemmel. :)

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.10.30. 09:01:02

@ahha: hehe, nekem is jött a múlt héten ez a levél....a novemberi számlának meg lassan 3 hete kellett volna. Na mindegy, amíg nem jön, nem fizetek...legfeljebb a lakásban a bérlők nem neteznek majd :P.

Permetező 2019.10.30. 11:46:16

@végrehajtó helyettes: nem értem hogy egy fúzió miatt a meglévő szolgáltatás mitől akadozik, de nem vagyok kémikus

végrehajtó helyettes 2019.10.30. 12:25:41

@Permetező: helyben a Digi - Invitel házasságnál voltak hasonló jellegű problémák, de aztán megoldódott minden.
Tökéletesen hülye vagyok hozzá én is, de itt is elnézést és türelmet kértek.

semk700 2019.10.30. 12:36:19

@ahha: nálam ugyanez volt. de én befizettem a upc oldalán a myupc menüpontban. pár nap múlva a díjnet rendszerében fent is volt a számla, méghozzá "rendezett" megjelöléssel, úgyhogy próbálkozz te is

Kelpo 2019.10.30. 12:54:03

A brutál sok kérdőjel, nyomatékosítja a mondandót???????????????????????????

ahha 2019.10.30. 13:00:26

@semk700: Megnéztem, megérkezett a díjnetre. Összefoglalnám a dátumokat:
- számla kiállítási napja a díjnet/UPC szerint: okt. 13.
- díjnet email-es értesítése arról, hogy később lesz csak elérhető a számla: okt. 25.
- számla megjelenése a díjneten (email-értesítés nélkül!): valamikor okt. 29. 19 óra után
- fizetési határidő: okt. 31 !!!

Tehát van egy számlám, amit a befizetési határidő előtt két nappal este még nem látok a díjneten (UPC-nél beállított fizetési mód: elektronikus - díjnet). Aztán egyszer csak megjelenik, de erről email-ben nem kapok értesítést. Ha ma nem nézek rá a díjnetre, akkor nem is tudok a létezéséről, nem fizetem be, kikapcsolják a netet, mindmeghalunk.

Kérdem én: rendben van ez így?

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.10.30. 13:07:35

@ahha: nekem most jött meg 10 perce, jött mail is róla. A myUPC-n be se tudok lépni. De mindegy, befizettem, kész.

ahha 2019.10.30. 13:22:13

@onlajnok: Na, megjött nekem is az email, hogy új számlám érkezett - úgy 10 perccel azután, hogy befizettem.

Amúgy megnéztem az eseményeknél, a díjnet rendszerébe október 30-án érkezett. 17 napig bolyongtak a számla bitjei, míg megérkeztek - erre még a Magyar Posta is elismerően füttyentene!

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.10.30. 13:25:54

@ahha: de a pdf még mindig nincs meg. Gondolom a díjnet addig nem mutatta meg, hátha megkapják a pdf-et is, de most már határidős volt.

ahha 2019.10.30. 13:36:22

@onlajnok: Nekem az is megvan, csak más dizájnnal (valamiért engem faxra emlékeztet).

Metálvörös 2019.10.30. 14:20:34

@VonBraun: Szerintem az lehetett a gond, hogy nem bármikor és bárhol, hanem valamikor és valahol próbáltad elérni a számlát, arra meg nem tettek ígéretet :)

Metálvörös 2019.10.30. 14:24:56

A számlát én e pillanatban még nem látom sem díjneten, sem az annak frontendjeként használt iCsekk alkalmazásban. A myUPC-re nem szoktam belépni, azért teszek vele egy próbát.

BéLóg 2019.10.30. 15:33:35

Minden bizonnyal lehalt a PDF Printer (!) :-) :-) :-) mert valaki megvírusozta, vagy igazából eddig Freeware-t használtak és nem fizettek érte, az meg véletlen kibukott. vagy a ghostscriptet nem licenszelték és most a nyomokat kell eltüntetni. Stb.

Kábé erre MUSZÁJ gondolni, mert az kizárt hogy ennek más oka legyen.

Brion 2019.10.30. 16:11:31

@ahha:
nekem is díjnetem van, neke olyan jött róla, hogy 18-áig látni fogom, és emiatt 28-ra módosul a számla.

Ehhez képest 21-én este jött az email, hogy megvan a számla: Fizetési határidő : 2019.10.24

Kemény 3 nap... jól kitolták :)
Mondjuk nekem mind1, két kattintással befizettem, meg nincs is benne mozgó tétel, így láttam, hogy azonos az összeg, de azért a 3 nap az nem túl sok.

az_igazi_trebitsch 2019.10.30. 16:47:26

Én ugyan nem vagyok érintett, mert nem azon a felületen fizetek, de nem csodálkozom: ha egy kábeltévés szolgáltató a 21. században kizárólag kőkorszaki technológiájú fostalicska set top boxot képes adni az ügyfeleinek, attól már az is kész csoda, hogy hajlandó egyáltalán számlázni.....

mortullus 2019.10.30. 22:02:31

Ma voltam bent az ügyfélszolgálaton személyesen, és láss csodát!!! Délután már megjelent a számla a díjnet rendszerében, amit 2 hete nem tudtak kiállítani. A legszebb az egészben, hogy a fizetési határidő maradt 10. 31-e.

Kondom Keselyű 2019.10.31. 08:07:47

@milcsike: nem is kell fizetni erte, csak akkor ha mondjuk kell egy regebbi a hiteledhez, es bevallod, h kidobtad.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2019.10.31. 09:05:23

@ekat:
a helyi önkormányzat által kiszabott gépjárműadó esetén ezt hogy oldottad meg? nekem ezügyebn csak úgy sikerülne megszabadulni a csekktől, ha eladnám az autóimat...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2019.10.31. 10:34:28

@Hurrá Torpedó: a csekk küldésekor küldenek levelet is pöcséttel. Na, azt, ha egyszer elolvasod, láthatod, hogy utalhatsz is.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2019.10.31. 10:52:38

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:
ez tiszta sor, utalom is természetesen, de akinek válaszoltam, ő azt írta hogy nem kap semmilyen papír alapú számlát, sem csekket soha senkitől. ebben az ügyben viszont nem megoldható hogy digitálisan kapjak számlát.
(szóval az ő önkormányzata valamit nagyon tud digitálisan (nem hiszem), vagy nincs autója (ez simán hihető), vagy csak nagy volt a szája)

ekat 2019.10.31. 13:17:04

@mortullus: Nekem is tegnap jött meg a Díjnet-es számla a mai fizetési határidővel, de nem egy nagy kunszt a két klikk meg egy jelszóbeírás, szerintem még tegnap beérkezett hozzájuk az összeg.

ekat 2019.10.31. 14:42:16

@Hurrá Torpedó:
Nincs autóm.
De mikor pár évvel ezelőttig kaptam még csekkeket, azelőtt is is évekig neten utaltam át őket.

ekat 2019.10.31. 14:43:53

@Hurrá Torpedó: Hú, az ember újabban azzal nagyszájalhat, hogy nem kap papírszámlát? Komoly.....:D

Paeonia 2019.10.31. 16:27:24

Kedves UPC Magyarország,
remélem, hogy olvasod még itt a hozzászólásokat.

Az imént kaptam e-mailt, amely szerint elkészült a számlám. Ma 2019. 10. 31. van.
A webes felületen pedig ez jelenik meg: "Elektronikus átutalási határidő: 2019. 10. 29."

Értem én, hogy rendszerhiba volt, meg ilyenek, de a helyreállításkor egyúttal ki lehetett volna javítani talán ezt az átutalási határidőt is akár.
Vagy játszhatunk időutazást, de akkor már én szeretném kitalálni, hogy a múltban hová mennék vissza. (és az nem az UPC hibájából elmulasztott számlabefizetés ideje lesz.)

asdf 2019.11.01. 12:49:31

@ahha: biztosan nincs, en is anyaztam miatta, es filoztam, hogy visszairok nekik, hogy a szamlat nekem jogszabaly alapjan a befizetesi hatarido elott 8 nappal meg KELL kapnom (pl. hogy amennyiben nem ertek egyet a szamla tartalmaval, akkor reklamalhassak, leven a befizetesi hatarido elott tett reklamacio a fizetesre vonatkozoan halaszto hatalyu, a befizetesi hatarido utani eszrevetel ertelemszeruen nem). Nekem is szerda delben irtak, hogy megjott a szamla, fizessem be holnapig (mikozben kitolt fizetesi hataridot rebesgettek). Meg nem neztem meg, hogy latom-e de igazabol most pont le is szarom, nekik raert, akkor nekem is.

lobster thermidor 2019.11.01. 13:03:26

@ahha:
Na várjál! Én is kaptam ilyen mailt az UPC - től, egyébként én is mindent elektronikus formában intézek, de szerencsére a Díjnet a számla lejárta előtt küldött egy emlékeztető mailt, hogy van egy olyan számlám, amit még nem fizettem be, és néhánynap múlva lejár a fizetési határidő.

sboszi 2020.01.01. 11:23:55

@Zuzer78: egyeterek.. ez olyasmi, mint az emag es az extrem digital egyesulese, azzal a kulonbseggel, hogy az edigital azota szar..

Antalbaba 2021.12.31. 18:17:48

Ééés: itt vagyunk 2022 határán, a Voda felvásárolta őket, majd ahelyett, hogy jobb lenne, ezt is elsz@rták!!! Felszólítás, az jön, de a számlát megnézni nem lehet, max. HASRAÜTÉSRE befizetni. Értesítés nuku, vagy eszembe jut, vagy nem, azután néha irány a bolt:-(
süti beállítások módosítása