Tékozló Homár

Itt a tavasz, nyílnak a spermás reklámok

Axe/Freecard

2006.03.24. 00:01 | szily | Szólj hozzá!

Ki tudja, hogy a nemi aktus attribútumai közül miért pont a sperma lett a mainstream reklámipar kedvence. Talán csak annyiról van szó, hogy az art directorok többsége titkos bukkake-rajongó. Lehet, hogy miattuk terjedtek el a több liternyi spermát ígérõ csodagyógyszeres spamok mostanában? Ebbe most nem mennénk mélyebben bele, hiszen a tíz fok fölé emelkedõ napi csúccsal együtt megjött az elsõ ondóra kihegyezett reklám, az Axe-tól.

Egy freecardról van szó, sajnos nem fingósról, amilyet egyszer az Indexre akart sózni egy merészebb reklámügynökség, hanem illatosról. De a lényeg nem a szagos hátlapon, hanem a képes felén van, ami a Ben Affleck fõszereplésével készült filmecske egyik kifotózott kockája, egy szõke csajjal, aki most juttatott a csúcsra egy zöldspárgát, ami majonézt élvezett.

Mi a reklám üzenete? Több, egyformán valószínû megfejtés van. Mind úgy kezdõdik, hogy "Ha Axe-szal fújod be magad-", ámde nagyon különbözõ módon folytatódik:

a.) Annak ellenére leszopnak, hogy a pöcsöd abnormálisan vékony, a vége pedig göcsörtös b.) a nõd orális szex helyett majonézzel fogja bekenni a hímvesszõdet c.) cérnavékony lesz a pöcsöd d.) a nõd tiltakozásul állandóan napszemüvegben fog járni és bosszúból elalszik az elõjáték közben.

Nekünk mindegyik opció rokonszenves, várjuk a következõ tabudöntögetõ pikáns reklámot.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.