Tékozló Homár

Elõfizetés újság helyett pólóra

UNKL Brand/Újszerû marketing

2006.03.31. 00:00 | szily | Szólj hozzá!

Ha igaz, hogy 120 dollárért fél évre elõ lehet fizetni havi egy meglepetéspólóra az UNKL ruha-dizájn márkánál, akkor az egészen újító marketingötlet. A cég ugyanis nagyon rokonszenves, különösen a játékfigurái, bár a pólók sem rosszak. Amiért kicsit bizonytalankodunk, az az, hogy a szájton az istennek sem találtuk a Designbotra feltett hirdetést az elõfizetési akcióról.

Magán a hirdetésen egy bizonyos Ryan Quinn neve, egy telefonszám és a ryan@unklbrand.com emailcím szerepel. Lehet, hogy egy flyerrõl van szó, ami csak nyomtatott formában létezik?

Ha valaki beindult és utána érdeklõdik a pólóelõfizetésnek, feltétlenül írja meg a Homárnak! A játékfigurákat mindenképpen nézzék meg és ne csüggedjenek, hogy a messze legjobban kinézõ robotocskák szinte mind elfogytak, mert májusban állítólag érkezik a vadonatúj eresztés!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.