Tékozló Homár

Nem lehet elég korán rendelni onlájn

2006.12.29. 12:23 | jackyll | 2 komment

Van, akinek sikerült a netrõl berendelni majdnem mindent karácsonyra, van akinek nem. MaTTi az utóbbi halmazt erõsíti sajnoshogy, mert a német Ebayen talált ajándékát a mai napig nem találja a DPD csomagküldõ ügyfélszolgálata:

2006. december elején egy ajándékot vásároltam karácsonyra a lányomnak a német Ebay-en. Nem is volt semmi gond (nem ez volt az elsõ eset, hogy "worldwide" szereztem be dolgokat). Megállapodtam az eladóval, hogy a dolgot postán küldi el nekem, a szállítási díjat elõre kifizettem (20 euró). 2006.12.07-én Németországban feladásra került részemre a csomag. A csomagot a német DPD csomagküldõ szolgálaton keresztül kívánta eljuttatni részemre az eladó. Az országba beérve a kézbesítést a DPD Hungária Kft volt hivatott elvégezni. No, itt kezdõdtek a bonyodalmak. 2006.12.19-én egy kézbesítési értesítõt találtam postaládámra ragasztva, melyen a kézbesítõn keresztül a DPD Hungária Kft. azt állította, hogy "sajnos meggyezésünk ellenére sem értem el önt a 3. kézbesítési kísérletemkor." Ebben csak az a szomorú, hogy elõtte egy árva cetli sem olt sehol, hogy õk már kerestek volna engem.

De ne legyünk rosszindulatúak, ha õk állítják, akkor biztosan úgy van, nyílván az elvetemült és végletekig romlott Bori néni (a szomszédasszony) tépkedte le az elõzõ két kézbesítési értesítést, miközben gonosz kacajától visszhangzott a lépcsõház.

Én még aznap délután (2006.12.19-én) telefonáltam a cég ügyfélszolgálatára, ahol azt mondták nekem, hogy csomag a telephelyen van és másnap (2006.12.20-án) szállítják ki. "No akkor jól van, nincs itt semmi baj, ott lesz az a csomag a fa alatt"- gondoltam én, naiv fogyasztó. Csakhogy az elõzõ délutáni állításukkal ellentétben 2006.12.20-án sem szállították ki a csomagot. Ismételten betelefonáltam az ügyfélszolgálatra, ahol sikerült belefutnom unott-flegma ügyfélszolgálatos asszonyságba, aki szinte felháborodottan vette tudomásul, hogy én gátlástalan marha "vevõ" a csomagom iránt érdeklõdöm. Végül újra azt az ígéretet kaptam, hogy a csomag bent van a telephelyen és 2006.12.21-én kerül kiszállításra.

Ez megint nem így történt, azért 2006.12.21-én ismét betelefonáltam a telephelyre, ahol az ügyfélszolgálaton (ismét csak unott-flegmát sikerült kifognom) aki azt mondta (unott-flegma hangnemben) a csomag bent van, menjek be érte, az a legbiztosabb. Itt már iszonyú pipa voltam. Nem elég, hogy hazudoznak össze vissza, hogy már háromszor próbálták kiszállítani a csomagot, hitegetnek felelõtlenül, hogy ekkor és akkor hozzák ki, de még a pofátlan hangnemben válaszolgató ügyfélszolgálatos azt meri közölni velem, hogy én menjek be a csomagomért!

Mindegy. Be is mentem, ha itt vége lett volna a történetnek, s az ajándékot karácsony este a gyermek boldogan bontogathatta volna, max. lett volna két idegbeteg napom és kész. De nem így történt. Miután befáradtam az ügyfélszolgálatra, és várakoztam jó magyar birkaként, hogy kiadják a csomagomat, fél órára rá közölték (szerencsére nem unott-flegma volt ott, mert tuti ráborítottam volna az asztalt), hogy sajnos nem találják a csomagot.

Ma 2006.12.29. van. Természetesen nem volt ott az ajándéknak szánt csomag a fa alatt, mert a DPD Hungária Kft. –nek (ezt a hivatalos reklamációs levemre válaszolva le is írták ügyfélszolgálatos-nyelven) fingja nincs, hol van a kifizetett csomagom. Mindenesetre továbbították a német DPD-nek a problémát én meg vegyem fel a kapcsolatot a feladóval, hogy intézkedjen. Azért arra kíváncsi lennék, mit írtak az anyacég felé?! Hogy, kedves Hans…ezt elkúrtuk….nem kicsit! Nagyon!?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor27 2008.06.19. 19:21:57

Te szerencsétlen Csirke.
Még soha nem hagytad el a kulcsod, és még soha nem voltál ideges.
Megnézted már hogy müködik a csengőd?
Az inteligens ember megadja a telefonszámát, hogy a szereencsétlen futár elérje.
Ha ekkora láma vagy akkor megérdemelted.
Ja még valami csak leszólni tudsz mindenkit? Amig megirtad ezt a levelet addig kényelmesen elsétálhattál volna egy üzletbe vásárolni és nem otthonról az internetről rendelsz "Karácsonyi Ajándékot" . Vagy te is azok közé tartozol akik ezt is szeretik gyorsan elintézni?
Egyébként, meg minden ilyen cégnek van csomagbiztosítása. Ha nem voltál képes arra hogy utánnajárj akkor úgy kell neked te szerencsétlen.

fentcsi 2009.01.08. 11:08:21

Gábor27, de nagy az Isten állatkertje!Sajnos Gábor27 maga is ebbe tartozik a leírtak alapján?! Nem is tudom, hogy miért vagyok én még mindig Magyarországon?!
Nem vágtad le az 'okos' kis fejeddel, hogy azért rendelhette meg az a lány NET-ről az ajándékot, mert pl. boltban nem találta meg?! Látszik 'drága' Gábor27, hogy Te biztos egy nagy analfabéta vagy, aki még internetről soha nem rendelt és biztos nem is tud és ezért kritizálja a másikat.
'Kedves' Gábor27 arra nem gondolt hogy DECEMBER-ben vizsgaidőszak van a diákoknak??? Igen, sajnos látszik, hogy Magyarországon nem nagyon tanulnak tovább az emberek, legalábbis maga, Gábor27 nagyon primitív kommentárt tett fel az oldalra, mintha le lenne maradva kissé.
Le volt írva, hogy a hölgy kereste a céget (biztos a maga kis 'okos' fejével ezt magának sajnos nem sikerült értelemznie/felfognia, ezért segítek) és a mai világban (gondolom, nem néz híradót és azt sem tudja, hogy mi az az erasmus-Ophelia,franci lány eltűnt...)nem szívesen adja ki az ember másoknak a személyes adatait.
Gábor27, kérem máskor gondolja végig azt amit ír.