Tékozló Homár

Nem foglalkozik a haldoklókkal a T-com

2006.02.07. 08:48 | mvmv | Szólj hozzá!
A T-com két hónapja képtelen bekötni az internetet, a haldokló - elsõsorban daganatos - betegek humánus gondozását végzõ szervezet új irodájába. A költözés miatt a Hospice Egyesület munkatársai nyolc hete megállás nélkül próbálják elérni a szolgáltatónál a bekötést, sikertelenül. Tavaly december 21-én adták le a megrendelést, utóbb kiderült, ezt a cég csak január 27-én rögzítette rendszerébe. Internet azóta sincs.

Mindez kiderül Hegedüs Katalin, az egyesület elnökének levelébõl:

"2005-re a Magyar Hospice-Palliatív Egyesület (kiemelten közhasznú szervezet) nyert a civil szervezetek számára meghirdetett adsl-pályázaton, így egy évig ingyenes adsl-ünk volt.

Mivel az Egyesület januártól költözést tervezett, ezért a telefon áthelyezési kérelemmel egyidõben intézni kezdtük az adsl-t is. Internetkapcsolat nélkül nem tudunk mûködni, hiszen legalább 60 nagy szervezettel és rengeteg magánszeméllyel, súlyos betegekkel és hozzátartozókkal tartjuk folyamatosan a kapcsolatot, ezenkívül két nagy (egy magyar és egy európai) konferenciát is szervezünk.

2005 december 20-án megkaptunk egy ajánlatot az adsl-re (mint kiderült, ez egy viszonylag drága, un. Profi csomag volt) azzal, hogy januárban ingyenes a bekötés. Az üzletkötõ sürgetett bennünket, hogy mindenképpen - még karácsony elõtt - adjuk le a megrendelést.

December 21-én faxon küldtük el a T-Com-nak a kitöltött szerzõdést. (Természetesen az új címet, adatokat stb. tüntettük fel a megrendelésen.) Elõtte való nap a telefonvonalat is, külön megrendeltük, amit január közepére be is kötöttek az új irodába.

2006 január 6-án elköltöztünk, és attól kezdve szinte naponta érdeklõdtünk a T-Com-nál az internetrõl. Elõször annál a hölgynél (üzletkötõnél), akivel addig is tárgyaltunk, és akinek elküldtük a faxot. Õ elõször magánügyeire hivatkozva hárított el bennünket (összetörte a kocsiját, beteg stb.), majd késõbb többször ígéretet tett az intézkedésre. Nem történt semmi, mire tovább, más alkalmazottakkal is felvettük a kapcsolatot. A menetrend a következõ volt: udvarias, kedves hang, a problémánk meghallgatása, visszahívás ígérése, majd semmi. Legtöbbször utána már nem is vették fel a telefont - miután a számunkat gondolom, kijelezte. A megrendelés létét senki sem tagadta, az december 21-én megérkezett a központba, de a szerzõdés visszaigazolása hivatalosan nem történt meg.

Január 27-én az Irodaházba kijött egy alkalmazott és szemlét tartott, majd továbbra sem történt semmi. Január végén hivatalosan is panaszt tettünk a T-Com számán: t.i. egy hivatalosan megrendelt szolgáltatás hat hét után sincs meg - , ahol újabb ígéretet kaptunk az intézkedésre, szokás szerint semmi sem történt.

Elõször arra gondoltunk, hogy a T-Com a januári ingyenes bekötést akarja megúszni, ami persze ez már minket régóta nem érdekelt.

Február 3-án az Egyesület titkára a T-Com irodába személyesen intézkedett. Kiderült, hogy az igény január 27-én került rögzítésre, tehát attól kezdve él az igény. De mikor lesz végre internet kapcsolatunk?

Kibéreltünk egy jóval drágább irodát annak a reményében, hogy ma Magyarországon az internet bekötése néhány napot vesz igénybe, ehhez képest két hónapja ülünk ebben az irodában úgy, hogy próbáljuk az ügyeket intézni telefonon és faxon, ami szintén a T-Com-ot gyarapítja, arról nem is beszélve, hogy az értékesítõik és ügyintézõik mobiltelefonjainak hívogatása már több havi internet elõfizetési díj árát emésztette fel, anélkül, hogy az internetet használni tudnánk.

Nagy látogatottságú honlapunkon továbbra is ott a felirat: az internet kapcsolat szünetel. Mindenki megnézheti a www.hospice.hu -n."

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.