Egy nem is oly regi MAV szosszenettel jelentkeznek. Par haverral ugy gondoltuk, hogy bringazunk egyet a Ferto-to korul, utazasunkhoz pedig a magyar kiralyi allamvasutak szolgaltatasait vesszuk igenybe. Balga modon kerekparjainkat magunkkal szerettuk volna vinni...Oten mentunk, meg is vettem az 5 kerekparjegyet a vonatjegy melle. Legjobb tudomasom szerint ahol nincs erre kulon kijelolt hely, az elso es utolso kocsiban lehet szallitani a bringakat. (Egyebkent sokszor szallitottam mar mashol is, gond nelkul). Mivel oten voltunk, logikusnak latszott, hogy ketten elore, harman hatra...Mar a felszallasnal "nagyon kedvesen" jelezte a kaller neni (kb ugy 18 fog, apolt kulso), hogy itt problema lesz..Merthogy szerinte osszesen 4 kerekpar szallithato az egesz vonaton....Mondanom se kell ekkora baromsagot nem igazan hallottam meg (ha ilyen lenne miert is adtak volna el nekem 5 kerekparjegyet, vagy ha esetleg 2 megalloval kesobb felszall meg X ember..es mar esetleg negyen utaznak...huncut dolog ez).Bónuszlink, nyilván a Megint Állunk Vazzeról, egy másik biciklis-vonatos sztori.
Namarmost mivel szerettuk volna ezt a hetveget vmi kellemesebb helyen tolteni mint a Keleti Pu, igy felszalltunk (harman hatra, ketten elore)... A neni most mar habzo szajjal igyekezett lelkunkre kotni, hogy marpedig ez itt kerem szabalyellenes, es o addig nem inditja a vonatot, sot rendort hiv... :) Lassan kezdtuk vele felvenni a kesztyut, es rendkivul ironikus modon probaltuk ravezetni, hogy ebbol o bizony nem fog gyoztesen kijonni....Szo szot kovetett (emlitettuk a mav maximalis utasorientalt magatartasat is..), eljott az indulas ideje, de a neni tovabbra is vedte az allaspontjat, hogymarpedig o akkor sem all kotelnek..Mondanom se kell, jopar utas vegighallgatta eme csevejt, el is kezdtek morgolodni, hogy ok ugye szeretnek elerni a csatlakozast..
Lazadtak utastarsaink, termeszetesen mindenki a mi partunkat fogta. De a neni szerette volna megmutatni, hogy azert a o szemetdombjan(MAV) o az ur...szoval jottek a rend bekes orei.... (mert ok ugye kompetensek mav ugyekben..). Megerkezett a yard, ekkorra mar lincshangulat alakult ki a vonaton...20 perce varakoztunk..Termeszetesen mindent rendben talalt, jegyunk volt, ugyhogy mondta, hogy o itt nem tud tenni semmit...Nem volt mit tenni, neni kenytelen-kelletlen felemelte a kis tablacskajat, es feloras kesessel elindult a vonat....
csak egy apro megjegyzes a vegere: Gyorben atszalltunk egy GYSEV vonatra, ahol a kaller odajott hozzank, kulon kinyitott egy reszt a vonaton, segitett feltenni a bringakat...(nem is tunt fel neki, hogy 5 bicajt van nalunk, muhahha....)
Precedensértékű öt bicikli egy vonaton
Egy éve még egy derékbatört nyaralás kapcsán írtunk a MÁV jópofa bicikliszállítási szabályáról, miszerint külön vagon híján összesen 4 darab kerékpár szállítható egy vonaton. Tiborék csapata azonban nem hagyta magát leszállítani, miután eladtak neki egyben 5 kerékpárjegyet:
2007.06.27. 13:17:59
2007.06.27. 13:20:36
RosehillResident 2007.06.27. 13:24:13
Neménvótam 2007.06.27. 13:25:03
kapa · http://kattints.ra.a.szaros.blogomra.hu 2007.06.27. 13:38:51
Secnir 2007.06.27. 13:46:39
izmosabbaknak ugyanez kis módosítással : nénikét táblával együtt meglengetni
Seduxen (már NEM dr.) 2007.06.27. 13:52:52
Luvnyaevagy 2007.06.27. 14:07:36
Gondolom az egy IQ bajnoknak sem jutott eszébe, hogy az egyik állomáson jegyzőkönyvet vetessen fel, mert ha valaminek, akkor annak van értelme. Kiváló hazai mentalitás: kibaszik velünk a nagyvállalat, mi cserébe kibaszunk azzal, aki éppen ott van, és akivel éppen tudunk, ahelyett, hogy tennénk valamit. Így tovább Európába...
Vityaz 2007.06.27. 14:13:11
arkadok alant 2007.06.27. 14:14:52
nullstring · http://www.bmwfanatics.hu 2007.06.27. 14:17:16
biztos Te is kaller vagy, ráadásul a gecibb fajta, akit nem basztak meg 6 éve ezért faszoskodik az utasokkal. Igenis geci volt a kaller és monnyá le Te is meg a 18 fogú táblás ringyó is.
Így kultúráltan.
Szamee 2007.06.27. 14:17:22
[HEJ] 2007.06.27. 14:21:56
Na akkor if ágnak ezen része nem hajtódik végre, irány a háta a vonatnak. Ott már volt elegendő számú biringa.
Szerencsére elcsiptem a kallert, aki a normálisabb fajtából volt (kettéváló vonat esetén jo eséllyel dupla adminisztráció utazik, szóval ha az 1ik nem engedte volna, jön a másik ;), kérdem mit ir elő a -biztos igen részletesen kidolgozott- szabályzat erre az esetre, a lezárt vagon mögötti első szabad kocsi átjárója számit ilyenkor a vonat elejének? Nem, az nem lesz jó, ő akkor majd nem tud közlekedni... (btw. minden megállónál le tud szállni, és átmenni 1 kocsival arrébb, pláne, ha dedikált bérelt kocsi van, ott úgyis elég 1* lekezelni a tömbjegyet a tanitónénivel... na mind1)
Mutatom, hogy hátul meg nuku placce, a lastminute futva felszállók már igy se tudnak felszállni hátul...
Hát, hogy nagyobb dilemmát ne okozzak, azt mondta, hogy megoldjuk.
És megoldottuk...
Igaz, egy harmadik bringatologatást beiktatva, irány ujra a vonat eleje. Titkos vagon unlock, oda felrakhattam a verdát, lelánc., aztán kocsi -amig jön az osztály- visszazár. Maaajd ha, osztály felszáll, én meg már lassan le-, na akkor ujra hozzájut6tam a saját a bringámhoz. Nemsemmi bonyodalmak,
arról nem is beszélve, a már elhelyezkedett utasok mit szórakoz6tak, azt nézve mit bolyongok annyit odavissza 1 kerékpárral, a végén már MÁVhatósági kisérettel...
xombat.com 2007.06.27. 14:25:13
countryhiker 2007.06.27. 14:25:50
És ezt még le is vezetik: veszteség/utaslétszám=utasonkénti veszteség
Ennyit veszt minden utason a MÁV, ami az ő logikájuk szerint azt jelenti hogy kevesebb utas, kevesebb veszteség. Az én logikám szerint meg azt, hogy az összes sínbohócot azonnal ki kellene rúgni, és felvenni olyan emebereket, akik tudják, hogy mi az hogy szolgáltatás, és mi az hogy munka.
ex-Zep 2007.06.27. 14:26:23
nullstring · http://www.bmwfanatics.hu 2007.06.27. 14:26:38
arkadok alant 2007.06.27. 14:27:49
az a szemet utas a hibas, aki megvette 5bringajegyet, igaz???
arkadok alant 2007.06.27. 14:30:28
nullstring · http://www.bmwfanatics.hu 2007.06.27. 14:32:48
Így nem lehetne öt megállóval odébb már jegyet venni, és nem lenne jogosan felháborodva az ember, hogy kifizetett x forintot a szaré'.
Szerintem. Dehát az befektetés lenne, meg kéne olyan munkaerő, aki tud kezelni ámítógép, az meg veszteség mer' többet kér fizetést jól.
[HEJ] 2007.06.27. 14:50:22
Namost ez Balatonnal talan meg kritikusabb, hiszen jonnek ezek a sebes-nek gunyolt jaratok, es mi van ha megtellik a bringasok reszere fenntartott helyek szama? Azert mindenhova tenyleg nem lehet bezsufolni kerekpart. Biztos ti is lattatok mar csontig megpakolt dedikalt kerekparszallito vagont -3napos hosszu7vegeken sokan nekiallnak megkerulni a tavat-, utana vasarnap delutan mar az elso balatoni telepuleseken megtellik a fenntartott resz. A tobbiek igy jartak. Ha van segedjegy, ha nincs. 1 szamitogepes elozetes-foglaltsagi igenyjelzo rendszer tenyleg nem lenne rossz, vagy akar marha bonyolult szoftver... De ennyire ne legyunk mar naivak, meg a vegen a varhato sima szemelyi utasforgalomnak megfelelo szamu kocsit allitanak forgalomba hosszu7vegeken... A maskor meg kihasznalatlanul kongo kocsikat lehetne pihentetni. Ehhez a "reform"-hoz tenyleg nagy gogyi kellene am oda...
Izgiribizgiriribizli (törölt) 2007.06.27. 14:54:03
nullstringgel maximálisan egyet értek! Kívánom neked, hogy visszatérő rémálmaidban parkolóőrök szőrtelenítsenek mindenhol!!! :)
Nem is értem, hogy vihet rá a lélek valakit arra, hogy kalauznak, vagy parkolóőrnek álljon? "Nekik a hivatás a szivatás"
Majmász Gedeon 2007.06.27. 14:54:21
nullstring · http://www.bmwfanatics.hu 2007.06.27. 14:57:43
itt a hangsúly azon van, hogy ne fizettessenek olyan szolgáltatásért, amit nem képesek kivitelezni. Ezesetben ha egy ámítógépes rendszert nézünk, megveszed a négy jegyet, aztán a következő emberkének aki már nyilvántartás nélkül feleselgesen fizetne, azt mondja a pénztáros, hogy erre már nem fér fel bringa, de a következőre még 2. Ezzel szemben viszont azon az állomáson, ahol a bringások leszállnak, már megintcsak lehet eladni a négy jegyet, hiszen ott felszabadul a hely, és ezt a gép jelzi.
Tehát a hangsúly itt azon van, hogy megfelelő tájékoztatás/szolgáltatás a kifizetett pénzekért, mert a kifizeted aztán majd megoldod ahogy akarod az nem hozzáállás.
Izgiribizgiriribizli (törölt) 2007.06.27. 14:57:48
Csak aszontam, hogy Hajrá vonatozó bringások!
Marvin (törölt) 2007.06.27. 14:57:54
Secnir 2007.06.27. 15:01:13
Secnir 2007.06.27. 15:03:16
OftF 2007.06.27. 15:03:53
Aztán az meg majd panaszkodik a főnökének satöbbi.
nullstring · http://www.bmwfanatics.hu 2007.06.27. 15:04:19
Meg homárt olvasni... Ne tagadd vazze! :D
nullstring · http://www.bmwfanatics.hu 2007.06.27. 15:05:23
tir 2007.06.27. 15:06:04
Ha pl kerek 5 120 km-es jegyet kerora is, attol meg a jegyarusnak nem kell tudnia, hogy hogy van-e kerokocsi azon a szerelvenyen. Nekem kellene tudnom, hogy hany biciklit lehet szallitani, mert az erdekem, hogy tudjam. Hogy a kovetkezo megalloban fel akar meg szallni 8 masik keros? Szivas, igazsagtalansag. Ez idaig rendben is van, de szeretnek egy-ket javaslatot hallani az ilyen szituaciok elkerulesere. Minden vonatra teszunk egy kulon kocsit? Vagy barhova fel lehet tenni ezutan? Nekunk mar mondta kaller, hogy rakjuk be egy 8-as fulkebe. Persze akkor meg a folyoson allo, esetleg a peronon maradt utasoktol kaptuk a magunket. Ki volt a hibas? Hat mi nem, a kaller sem, az utasok sem, szerintem a mav sem, mert lehet tepni a szankat, de amig kozpenzrol van szo, szocialis erzekenysegrol, meg "kozfeladatrol", addig nem hiszem, hogy meg lehetne valtani a vilagot. :(
Az eredeti tortenethez meg csak annyit, hogy ha mar ketto van hatul, akkor ott senki sem fog kozlekedni, szoval nem hinnem, hogy barkinek is fajt volna, ha harom kerul oda....
Szoval lehet egy kicsit rugalmasnak lenni, de ez nem mav fuggo, mert kocsog emberekkel barhol talalkozhatunk.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.06.27. 15:08:11
Amúgy nem tudom mennyivel drágább lenne egy extra kocsi csatolása "szezonban" az ilyen célból népszerű célállomásokra (Balaton, Velence, Börzsönt stb.) ha túl drága, simán fel lehetne tenni a honlapra mondjuk olyat, hogy 10 kerékpár felett a csapatnak X nappal előtte le kell foglalni telefonon v. neten keresztül.
Ja, én ugyanezt tenném az iskolás kirándulóknak, és nem az lenne, h a kis köcsögök lazán ücsörögnek a kocsiban, a köznép meg fele annyi kocsin szorong.. Extra kocsit az ilyen esetekben !!!
Secnir 2007.06.27. 15:09:44
ha ott dolgoznék, akkor én lennék az hOmár külső munkatársa :-)
meg nem tudnék internetezni a folyamatosan működő utorrent mellett :D
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.06.27. 15:10:22
Narrátor (törölt) 2007.06.27. 15:14:47
IC helyjegyek eladása így zajlik, amikor kéred a jegyet: akkor beütik a gépbe a foglalást. A nap végén összesítik a központban, addig az állomások nem is tudnak egymásról, hol-mennyi IC jegy fogyott. Hogy a "kavarodást" megelőzzék, minden állomás kap egy tartományt (pl. A állomás 1-99, B állomás 100-149, C állomás 150-200). Ha elfogy egy állomáson a hely, akkor TELEFONON meg kell kérdezni a következő állomást, hogy van-e szabad jegye. Ha igen, papíron átvezetik, és akkor foglalhatnak oda is (pl. A állomás 1-129, B állomás 130-149, C marad). Ráadásul vannak külsős értékesítők is (pl. IBUSZ), akik aztán az indulási állomás kvótáját szórják szintén. Mivel csak a nap végén összesítenek, addig nem is látják egymást, így adhatnak el egy jegyet többször is. Sőt, mivel a foglalások egymás elől sincsenek elzárva, így A állomás akár oszthatná B kvótáját is, nincs elzárva, a fentebb leírt csak egy papíron lévő szabály.
2007., MÁV
Secnir 2007.06.27. 15:17:16
ami úgyis késik.
Secnir 2007.06.27. 15:18:41
Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.06.27. 15:55:39
Masni 2007.06.27. 16:19:58
Amúgy pedig lehet a máv szabályzatára hivatkozni, de ha ennyire használhatatlan a szabályzat, miért nem változtatják meg?
Illetve, szeretném megemlíteni, hogy pl. Prágában még a metróra is felviheted a biciklidet....
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2007.06.27. 18:15:36
ha az autós a kerékpársávon barkol dögöljön meg...
ha jobbrakanyarodáskor a gyökér kerékpáros neki jött a kocsim jobb oldalának az andrássy úton, dögöljek meg, mert zöld lámpán fordultam... neki piros volt... dehát mindig a másik a geci...
kíváncsi lettem volna, ha a keller 120kg 195 magas akkor is ekkora arca lett volna a csapatni...
ebben az országban az a jó, hogy mindenkinek csak is kizárólag jogai vannak, kötelességei meg nem...
nodinium (törölt) 2007.06.27. 20:06:34
Rendszeresen tekerek és vezetek. Bár a forgalomban történő kerékpározást igyekszem a minimumra redukálni. Legtöbbet erdőben, fincsi levegőn.
Szo-szo. Nemrég történt. S-kanyar, domb teteje. Előttem outis nyomja, nem akartam leszorítani, ezért tempóját felvéve követtem. Mögöttem türelmetlen autós elkezd dudálni. Bruhahahah. Nekem se kellett több. Miután biztoságosan elkerültük az outist, valahogy a kocsim csak 35-40 km/h órás sebességre volt képes, néhány km-en át. Rühelem az agresszív barmokat.
villikukka 2007.06.27. 20:50:26
A kallerek meg tényleg rohadtul bunkók tudnak lenni. Szolgáltatás meg sehol sem működik az országban, vagy legalábbis én még nem találkoztam vele. Najó, a zöldséges bácsinál. :)
RosszQtya!
Az autósok éppen úgy tesznek a szabályokra, sőt! Múlt pénteken be szerettem volna fordulni kicsiny utcámba , egy nem is annyira forgalmas úton. Indexeltem kacsóimmal ahogy kell, és ez általában működni is szokott, de most valahogy bringásgázoló hangulat volt, és egy kocsi még lazán elhúzott mellettem. Szerencsére nem lett vész, pont elkerültem, és még be is tudtam volna fordulni, de a következő autós sem lassított, és lényegében jól elütött. Szerencsére csak a bringám hátulját kapta el, de hatalmasat estem, most is úgy nézek ki, mint akit jól összevertek. És a drága csak rámdudált és továbbhajtott. Szeretem az autósokat.
Sokszor visszagondoltam az esetre, amolyan önkritikus bringás vagyok (van ilyen is), de továbbra is teljesen biztos vagyok, hogy egyáltalán nem én voltam a hibás. Ő volt teljesen szabálytalan, és egész egyszerűen bunkó. Sajnálom, hogy nem tudtam megjegyezni a rendszámát, mert éppen a bicklim alól próbáltam kibújni...
De sebaj, majd úgyis jól kipusztulunk a kipufogógáztól, nem lesznek emberek, nem lesz probléma.
fater-52 2007.06.27. 21:38:05
Másnap panaszt tett Tanítónéni, hogy molyen embertelen körülmények között kellett a gyerekekkel hazajönniük. Szerintetek ilyen csak egyszer fordult elő, máshol, máskor sohasem?
üdv: fater-52
_wood_ 2007.06.27. 21:47:07
nah te kresztudor, menj el oda, ahol belédjöttek és csodálkozz rá, hogy az andrássy út mellett bicikliút van, és amikor neked jobbra zöld a lámpa, akkor a bicikli-piktogramm is zöld a nekik szóló lámpában; csak a "szervízút" lámpája piros.
kérdés: ha egy gyalogost b'szol el jobbra kanyarodásnál ugyanott, akkor is neked állna följebb...?
ha engem csapsz el ott, tuti minden követ megmozgatok, hogy a citadellán, magnéziummágján égessék el a jogosítványodat. (már ha épen hagyod el a helyszínt)
nodinium (törölt) 2007.06.27. 22:34:25
Az Andrássyn utálok kerekezni.
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2007.06.27. 22:48:31
nodinium (törölt) 2007.06.27. 23:18:05
Ha belém rúgnak én visszarúgok...
ON
Az Esztergomi piroson sok-sok biciklit lehet szállítani. Sőt a Budapest-Cegléd ingázón van kerékpár szállítására alkalmas kocsi. Sz'tem a ceglédihez hasonló kocsikat nyugodtan csatolhatnának más vonalakon közlekedő szerelvényekhez is. Az a réteg, amelyik igénybevenné, szivesen fizetne érte többet is, csak legyen. Egyszer, peronon végig utaztam a Budapest-Szeged viszonylatot, retur. Hát, mit mondjak nem a biznisz-klasz. Piackutatás az kell ide.
Darth Revan 2007.06.27. 23:52:54
johevi 2007.06.28. 08:49:11
Az egy más kérdés, hogy miért nincs minden vonaton külön biciklis rész.
birdito 2007.06.28. 08:51:12
arkadok alant 2007.06.28. 09:02:33
be kell tartani???Nem inkabb felulvizsgalni kellene a butacska szabalyokat??Egyebkent minden csak emberseg es megertes kerdese..Sajnos ebben a mai aides rohano vilagban egyre jobban gyarapszik a turelmetlen, arrogans emberek szama...Sokaknak gyorsan erkezett a demokracia...Lsd kicsi kopasz dekorcedes, kigyurt "vallalkozo"
timbuk 2007.06.28. 10:07:13
Ja, bicózás. Mi csak ketten szerettünk volna bringával felszállni egy túra alkalmával. Fülkés kocsi a legtöbb.
DE mondjátok már meg nekem, hogy a francba lehet kényelmesen elférni 2 bicajjal, amin túrafelszerelés van (biciklitáska 2 oldalt) egy kb 1,5 m széles helyen, úgy, hogy mi is odaférjünk, mert nyílván nem akarjuk magárhagyni a cuccunkat és a jólfelszerelt bicajokat??? És persze ezért még fizetünk is! Annyira frankó volt, amikor a sok okos nép rajtunk keresztül akart leszállni, mert az volt közelebb, de mi meg mozdulni sem tudtunk!
És mi a fenéért nem lehet IC-n bicajt szállítani??? Ott még nagyobb is a hely! Mi is kifizettük volna a helyjegyet is a bicikliknek, csak ne kelljen plusz két órát vonatozni (Mátészalka - Budapest - Pincehely). De ezt nem engedik. Ennyit az utasközpontú MÁVról.
Szeretnénk vonatozni, ha megérné. De így??? A mi városunkban nincs is vasútállomás, egy közeli faluba!!! kell buszozni a vonatért... Anyám, 21. század...
morethanyou 2007.06.28. 10:16:24
És valószínűleg pusztán szadista-mazohista hajlamai miatt volt képes elvállalni egy ilyen melót ennyi pénzért. Más munkahelyen nincsenek szabályok? És ha már rugalmasság: egyáltalán, hogy járnak a 30-35 éves kocsik, k. nagy rugalmasságra val. Persze ki is lehetne vonni őket a forgalomból, mert öreg és veszélyes és mehetne 3 kocsival minden vonat. Ja, hogy legyenek gyors, szép új kocsik? Nézzetek utána mennyibe kerül és számoljatok. A vasúton egy csavar becsavarása is több 10000 HUF, legálisan. Persze autópálya helyett lehetett volna erre is költeni néhány 10 milliárdot és akkor lenne színvonal.
Történetnél maradva: aki eladta az 5 kerékpárjegyet, annak nem dolga tudni, hogy milyen vonaton utaznak, de szólhat, hogy olyan vonaton csak 4 bringa vihető.
Az, hogy ezért szólt a nőci egy dolog. Viszont az, hogy ott tartja a vonatot már bunkóság.
Vérszegény: Valóban itt maradt kommunizmus a MÁV. Mert, ha kapitalista lenne, kb. 3-szor annyiba kerülne a jegy ára.
De jön a MÁV START, érdemes rá figyelni, mit hoz ki magából.
gentry 2007.06.28. 11:56:28
arkadok alant 2007.06.28. 12:27:01
Sirius 2007.06.28. 12:48:54
Egy kis metaforával élve a százéves tatára sem szabad haragudni hogy beszarik, de arra a tökkelütöttre már igen, aki biztonsági őrnek alkalmazza nevezett tatát, és csodálkozik, hogy az egész gyárat elhordják.
Remélem érteni itt hogy kin csattan az ostor vége. És basszuskulcs, mindig fejembe száll a gőz, mikor egy képviselő, akire szavaztam, ahelyett hogy engem képviselne, a vasutast, az orvost, a gyógyszerészt meg egyéb, a posztkommunista mocsárba beleposhadt ősmaradványokat képvisel.
Tessék a vasutasnak, az orvosnak, a gyógyszerésznek meg a postásnak is megtanulni, hogy EURÓPA VAN vaze, és AKI NEM DOLGOZIK AZ NE IS EGYÉK, meg a VEVŐNEK MINDIG IGAZA VAN, meg hasonló alapvető bölcsességeket. A politikusok meg 100%-os egyetértésben rúgják ki az összes inkompetens ősmaradványt a büdös francba.
Manyizga (törölt) 2007.06.28. 13:15:37
A MÁV-nak az a baja, hogy semminek nincs számonkérhető felelőse.
Ha egész nap áll a forgalom, akkor is annyi bevétele van, mintha nem lenne fennakadás.
Azt az alvállalkozót pedig, amelyik "véletlenül" minden héten leszakítja markolójával Vecsésen a felsővezetéket és/vagy eltépi a biztosítóberendezés kábeleit, még nem rúgták ki. Vagy nem fizettetnek vele olyan kötbért, amiből futná pótlóbuszokra/új kocsikra...
Tényleg: a "szárnyvonal"-bezárások után mi lett az addig ott dolgozó vasutasokkal? Nem hallottam, hogy leépítették volna őket... Vajon most hol és mit dolgoznak ennél a bámulatos cégnél? Az adófizetők pénzéből.
nyunyisrac 2007.06.28. 13:25:03
kóka sk
McWolf 2007.06.28. 14:01:21
Ilder Baramonti 2007.06.28. 14:49:39
(csak vicceltem:) )
.com 2007.06.28. 16:26:36
ha minden megalloban felszall negy bringas azok akik a vonaton vannak leszallnak? Vagy felsem az ujoncok?
ritka baromsagnak tunik
a MAV monnyonle
zzoci 2007.06.28. 16:38:37
midori 2007.06.28. 17:55:29
coci 2007.06.28. 18:01:32
"Ha annyira biciklizni akartatok, akkor miért nem bicikliztetek le a Fertő tóig? "
utvonaltervet mellekelnel, ami alig hosszabb, mint a vonate, nem foldut es lehet is rajta bringaval menni?:))
2 eve nyeron nyomtunk egy jo kis 6 napos turat, visszafele hatvanbol indultunk 18 bicajjal a vegen. kb 3 ora telefonalas, meg 4 nap bizonytalansag ment ra meg a tura alatt is, pedig minden szervezest mar egy hettel elotte befejeztunk!
a mav kitalalta, h a beigert vagont megsem tudja biztositani, es arra a napra alternativ javaslatot sem tudott adni. az otodik nap delelott "derult ki", h no para, lesz vagon. lett is, halistennek...
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.06.29. 04:17:00
zzoci 2007.06.29. 16:40:35
Zebrateve 2007.07.01. 18:54:37
Jaijai 2007.07.07. 23:32:16