Tékozló Homár

Ébredezik az ELMŰ

2007.08.23. 14:12 | jackyll | 35 komment
Úgy látszik az ELMŰ is olvas Homárt, legalábbis negyedévvel TaZ első emailje után, most csak 8 napot kellett várnia a válaszukra:
Pontosan 8 nappal ezelott kuldtem el nektek az ELMUnek intezett felszolitasomat, es ma reggel csipogott az email. Alljon itt a valaszuk. Reszemrol az ugyet megoldottnak tekintem, de a tanulsag, hogy csak akkor mozdulnak, ha a farkukra lepnek...

udv
TaZ
---------- Forwarded message ----------
From: Budapesti Elektromos Művek Nyrt. <elmu@elmu.hu>
Date: Aug 23, 2007 8:22 AM
Subject: Tájékoztatás KLB-xxxxxx

Hivatkozva Társaságunkhoz érkezett panaszával kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adjuk.

Sajnálattal értesültünk róla, hogy az elmúlt időszakban kellemetlen tapasztalatai voltak ügyintézésünk minőségével kapcsolatban. Társaságunk folyamatosan arra törekszik, hogy fogyasztóit minél magasabb színvonalon, a jogos elvárásoknak megfelelően szolgálja ki. Sajnos az Ön esetében nem így történt, melyért ezúton is szíves elnézését kérjük.

Társaságunk egy korszerűbb számlázási rendszer bevezetése mellett kötelezte el magát. A számlázási rendszer váltás kapcsán a bejelentések feldolgozására csak részlegesen volt lehetőségünk.

Tájékoztatjuk, hogy bejelentésének késedelmes megválaszolása miatt Társaságunk 5000,- Ft kötbér kifizetését kezdeményezte az Ön részére, amely összeget bankszámlájára átutaljuk.

Tájékoztatjuk, hogy 2007.03.20-án kelt éves elszámoló áramszámlája alapján kiszámított havi átlagfogyasztás 5 kWh, melyről nem küldünk havonta számlát, emiatt nem készült rész áramszámlája.

A havi leolvasáson alapuló számlázási rendszerre történő átállításhoz szükség van a fogyasztásmérő jelenlegi állására, melyet kérjük szíveskedjen megküldeni. Válaszüzenete tárgy rovatában, kérjük tüntesse fel, hogy a havi számlázásra történő átállításhoz küldi meg mérőállását. Természetesen ezt követően tájékoztatjuk részletesen a havi számlázásról, a bediktálás időpontjáról, annak módjairól.

Az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük, reméljük együttműködésünk a továbbiakban megelégedésére fog szolgálni.

Amennyiben megállapításainkkal nem értene egyet úgy lehetősége van arra, hogy ügyével a Központi háttérfeldolgozási osztály Panaszkezelési csoportjához (levélcím: 1387 Budapest, Pf.:1., faxszám: 238-2872) forduljon.

Tisztelettel:

XY
Budapesti Elektromos Művek Nyrt.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taktikai Reset 2007.08.23. 14:20:32

Letépett ajtót visszaszerelni :)

tundrazuzmo (törölt) 2007.08.23. 14:23:34

Az L-mű egy bürokrata társaság. Ha tehetném, akkor Szerjózsától venném az áramot, de nem tehetem, mert monopóliumuk van.

Akkor viszont Szerjózsára panaszkodhatnék, aki nem csak bürokratikus lenne, hanem erőszakos is.

Lám L-mű vissza is fizet, hurrá. Miért van mégis az az érzésem, hogy ezt még be fogják szedni valahol??? :)

2007.08.23. 14:30:27

Elteszem az 5000-t a kovetkezo villanyszamlara :)

Rák Attantam 2007.08.23. 14:37:25

Jajj! Ez szép.

Ha én is egy "régi rencerben" nevelkedett, állami pénzen agyonhízlalt, "hatóság vagyok" -kényszerképzetekkel küszködő óriásvállalat lennék, nekem is marhára sz*rul esne, hogy az egymástól eddig relatíve elszigeteltségben, tudatlanságban, bizonytalanságban, "tőlemfüggésben" élő ügyeleim (alattvalóim) hirtelen erőt felmutatni képes közösséggé kovácsolódik pl. az internet segítségével.
Ez igenis sz*r lenne nekem, hiszen meg kellene mozdítanom a(zt a hatalmasra nőtt) s*ggemet és olyan, számomra egyébként kellemetlen változtatásokat kellene eszközölnöm (pl. tettre- és segítőkész ügyfélszolgálat, pontos mérés, pontos elszámolás, egyáltalán: jó minőségű munkavégzés), ami alapjaiban bolygatná meg eddigi elkényelmesedett úrhatnám helyzetemet.

Úgyhogy legyetek szívesek magatokat a fent nevezett szolgáltató helyébe képzelve nem "magától értetődőnek" venni a fenti levelet, hanem egy oltári nagy erőfeszítés eredményeképp létrejött egyedülálló, a magyar szolgáltatók közül kiemelkedő teljesítményként felfogni e csoda létrejöttét!

A Magyar-Olasz 3-1 ehhez képest picsafüst!

Gratuláljunk az ELMŰ úttörő vállalkozásához, hogy márpedig tizenhét évvel a politikai/gazdasági rendszerváltozás után mégiscsak megpróbálkozik az ügyfélbarát szolgáltatás bonyolult és fáradságos munkát igénylő rendszerének bevezetésével!

U.I.: Fiúk-lányok! A villanyoszlopokat azért még ne döntsétek le! Maradjanak meg az emberi kapcsolattartás eme utolsó védőbástyái a Nagy Energiaválság utáni áramszünetes/internetmentes időkre!

DonCiccio 2007.08.23. 15:08:57

Piros pont az ELMÜ-nek.
Alapíthatnánk egy Homár díjat, ahol a legkorrektebben eljáró vétkeseket jutalmaznánk mondjuk 3 havonta. Lehetne szavazni.
Ollós barátunk! Mit szólsz hozzá???
Ha a médiát is ráizzítjuk (szerintem nem lenne nehéz...) még jobban figyelnének ránk "egyszerű" fogyasztókra, ami sokat segítene mindenkin.
Szerintem nem hülyeség és fillérekbe kerülne. Egy pozitív citrom-díj... Hmmmm????

Rák Attantam 2007.08.23. 15:14:47

pozitív citrom-díj = narancs díj? :)

2007.08.23. 15:19:12

jo otlet, arany-homar dij :)

VIC20 2007.08.23. 15:24:31

Gratulálok! Ezt nem hittem volna, amikor az előző leveledet olvastam.

2007.08.23. 15:42:15

VIC, koszi. Es csak batoritani tudok mindenkit, hogy ne hagyja annyiban meg az 1000 Ft-t sem, mert 1-2 ajanlott level mondjuk 300 Ft, es meg mindig vissza lehet nyerni egy szukos ebed arat. Nyomatekos cseszegetesre fizetni szoktak a cegek, foleg ha igaza van a vevonek.

Egyszer majdcsak ugy fognak mukodni a cegek ahogy kene nekik, es a penzunkert azt kapjuk amiert fizetunk! Peldaul nyeremenylaptopot 16000-ert :)

vernarancs 2007.08.23. 15:46:51

Fenebe, nem lehet fikazni :) Ez egy korrekt uzleti magatartas. Keszulnek a piac liberalizaciojara.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2007.08.23. 16:10:15

Nemlett lezárva a szöveg vége rendesen, ezért oldalt >>>> kicsit szétesett a blog. A Betűtípus meg ilyenek, kicsit változtak;)

DonCiccio 2007.08.23. 16:24:59

Arany-homár díj

Letépett ajtajú, Batz papucsos műanyag-homár (Made in China) aranyszínre lefújva, ollóiban egy ívesen kifeszült emberi alakkal (fogyasztó) Szabadság szobor pálmaág stílusában. :-)

Csináljuk meg! Homár, légyszíves!

Rák Attantam 2007.08.23. 16:29:12

Kéne valami talapzat is. Pl. egy letépett ajtó...
Ja, és hány mini baccpapucs kell egy Homárra? Megszámolta már valaki?

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.23. 16:46:59

Rák Attantam 2007.08.23. 16:29:12

"Ja, és hány mini baccpapucs kell egy Homárra?"

Ezt egy belevaló Rák nem tudja? :)))

2007.08.23. 16:48:18

de epp ezaz, hogy feljon homarra a cucc, mert szemet/lekezelo/stb. volt a ceg, aztan szepen megoldodik a dolog, mindenki boldog, batz papucsban futyoreszve ugrandozik a napsuteses reten, felteve, hogy felebred masnap reggel...

Rák Attantam 2007.08.23. 16:50:37

Én dolgos Rák vagyok, csak két lábamat használom járkálásra, a többi lábam kéz. Sőt: olló... :)

Szóval hány papucs kell egy kettőnél több lábon járó rákra?

(Tudom: egy, de jó nagy legyen, hogy csak egyet kelljen vele ütni! :)

Átlagarcú 2007.08.23. 16:55:05

Korrekt. Nem kicsit, nagyon.

renugard 2007.08.23. 20:54:59

Csapóajtót nekik!(nehezebb letépni)

Seduxen (már NEM dr.) 2007.08.24. 08:31:23

Asszem dobok be az ablakukon egy pöttyös-labdát, ráragasztva egy cetlit: Ez szép volt...

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.08.24. 10:24:28

Alakul. Még 180-200 év és máris eléri a cég a balkáni alapszinten elvárható ügyintézési szinvonalat.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.08.24. 11:31:57

Nagyon korrekt, le a kalappal ! Bárcsak más nagyvállalat (mobil- és/vagy kábeltévé, internet szolgáltató stb).

Szóval példaként álljon a többinek!

Az Arany-Homár díjról:
homárszobor, letépett ajtó talapzaton, egyik ollóval foshpunepát markol, másikban lehet a fogyasztó miközben batzpapucson áll,esetleg háttérben groby címer. Felirat : a fogyasztó figyelembevétele NEM ősi román szokás..

Mit hagytam ki?

Seduxen (már NEM dr.) 2007.08.24. 11:47:13

Argentin-mezben, nyakában lejárt inkalos indapassal...
Amúgy teljesen korrekt!
Ha homár engedélyt ad, hogy vele díszitsünk a kis díjunkat, megcsináltathatjuk, és ünnepélyesen átadjuk az ELMÜ-nek...

májgeriberi 2007.08.24. 12:06:01

jé ilyen is van?!
biztosan jótékony hatása van a bacc papucsbetétnek.

HandG 2007.08.24. 14:23:45

Korrekt!

Egyébként csak megjegyezném, hogy hatékony e-mailben küldeni a közölnivalókat. És bármilyen szolgáltatónak. Nálam a tigáznál és a fibernetnél is bevált.
Mondjuk egyből aljára szoktam írni a levélnek, hogy azért írom így, mert el tudom tenni elektronikus bizonyítéknak és még egyszer megismétlem az elküldését, ha ......-ig nem kapok választ, de akkor már a fogyasztóvédelem (meg lehet találni a helyi kirendeltségek e-mail címeit) és a GVH is a címzettek között fog szerepelni.

Gyorsan szoktam választ kapni. Eddig 5x bevállt!

uns97 2007.08.24. 16:27:01

"Társaságunk egy korszerűbb számlázási rendszer bevezetése mellett kötelezte el magát"

ezzel a kampo dumaval kabit MINDEN ceg (Pannon, Vodafone, T-online, stb) Azt nem ertem ezek MINDEN evben uj rendszert vezetnek be ? Mert minden evben zsir ugyanaz a hulye kifogas. EMBERI hibat meg el nem ismert SEMELYIK sem. Furcsa. Emiatt a konzekvencia/feleloseg levonasa is lehetetlen, hacsak le nem vonatjuk a rendszer telepitoin vagy magan a rendszeren. Jo lenne tudni a szar rendszer nevet/keszitojet csak hogy tudjuk melyik szar rendszerek miatt vannak ezek a "szopasok", "veletlen tulszamlazasok", stb... En egyszer szeretnek EMBERT is latni feleloseggre vonva. Nem erem meg az a gyanum hogy ez megtortenjen Mo-on...

beste 2007.08.24. 18:53:11

Társaságunk egy korszerűbb számlázási rendszer bevezetése mellett kötelezte el magát...


A környezetvédelem jegyében. Eddig 1 oldalas számlát kaptunk, ebbe az egy oldalba perforálva a csekket. Az új rendszer óta dupla a papírra nyomtatják, a második oldalon semmi érdemleges adattal. Csóri esőerdők....

mikimaus (törölt) 2007.08.25. 18:27:29

Nekem pedig le a kalapok V.né és kollégái energiát és erőt nem kímélő munkáéjáért, amivel a FELSŐ VEZETÉS pancser és hozzá nem értő (egykori?) döntéseinek hatását igyekeznek eliminálni!

Innen is ölelem a Hölgyeket a Backoffice Panaszkezelési csopotjánál - mint ügyfél és csakis mint ügyfél (a féleértések elkerülsée végett)!

Maus Róbert

gazsi 2007.08.26. 22:57:58

be ne rottyantsak, mert 1× normálisan elintéz egy vállalat valamit? Vagy csak k*ra elszoktunk tőle?