Tékozló Homár

Amikor a behajtó fantomcégnél kopogtat

2007.09.03. 14:13 | jackyll | 189 komment
A Homár már tudja, hogy semmit nem jelent, ha teljesen más névre jön egy felszólítás. Ha a cím egyezik (márpedig azt riktábban bénázza el a posta), akkor ott végre fognak hajtani valamit. Babajaga pont emiatt aggódik, ő ugyanis az Intrumtól kapott egy kedves levelet, pedig nem ő a Lüftung Technik:
Ma érdekes levelt találtam a postaládámban. A feladó a közkedvelt Intrum justitia. Eddig semmi izgalom, mivel az utóbbi időben számos állampolgárt lepnek meg hasonló küldeménnyel. Az izgalom tárgya, hogy egy nem létező cég nevére érkezett a fizetési felszólítás. (Utánanéztem a cégadatokban) Lüftung Technik pedig nincsen. Mit lehet ilyenkor csinálni? Nem szeretném, ha marcona emberek törnék rám az ajtót, hogy ők jöttek végrehajtani. Segítsetek!
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gumidomino 2007.09.03. 14:15:49

De most itt mi a kérdés?

JTM 2007.09.03. 14:16:29

Batz papuccsal kell őket várni :)

Angéla 2007.09.03. 14:17:26

Teljesen érthető, valamiből nekik is élniük kell :)
(amúgy én is aggódnék kicsit hasonló helyzetben)

Vrungel kapitány 2007.09.03. 14:18:12

vagy a saját ajtódat letépni, és akkor nem tudják rádtörni.

Narrátor (törölt) 2007.09.03. 14:25:00

Amíg hatóüsági közeggel nem jönnek, addig akár el is küldheted lovakat csutakolni a végrehajtót. És miharabb írni kell egy válaszlevelet, hogy te semmi ilyen cégről nem hallottál, és keressék meg ők a Palkovicsné-fél laptopjukon.

gyepetto baggio 2007.09.03. 14:26:46

arcpirito es egyben osi roman szokas masokat ilyenekkel stresszelni. szerintem rugjal be.

báró Csekonics 2007.09.03. 14:31:31

Ha nincs ilyen cég, akkor Intrum sem tud ellenük pert indítani, ergo nincs kin behajtani.
Ez vagy próbálkozás, hogy hátha majd Te fizetsz, vagy a droidjaik tényleg ilyen hülyék.
Ha nagyon nem bírsz magaddal (mármint simán hagyni az egészet a csipába), akkor eljárás a következő:
- Intrum felhív
- mikor kapcsolják droidot, közlöd, hogy Te is rögzíted a dumcsit (nem baj, ha tényleg meg is teszed)
- elmondod szépen (nem anyázva!) hogy mi van és ez nem az XYZ cég telephelye, húzzák le a listáról,
- ellenkező esetben feljelentést teszel zaklatás, hitelrontás, stb. Plusz a Te kiesett munkaidőd miatt (amíg ezzel a hülyeséggel foglalkozol) nem vagyoni kártérítést fogsz követelni.
Ja, és PSZÁF-nél feljelented őket, hogy mindenkin-mindent próbálnak behajtani, akár valós, akár nem.

Ha droid azt mondja nem hajlandó, mondd hogy őt személyesen is perled akkor - nevét ügyelj, hogy bemondja...
Ajtóletépés természetesen grátisz.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.09.03. 14:34:07

Több lehetőség van:

1. Menj el lovastáborba (lehetőleg olyanba, aminek nem tudod a nevét, de legjobb ha a cimét sem), így tuti nem találnak meg. Otthon az ajtóra ragaszd ki Palkovicsné mobilszámát.

2. Öltözz telefonkönyvnek.

A biztos hatás érdekében esetleg megfontolandó, hogy a lovastáborban viselj telefonkönyv-jelmezt. 39 fokban különösen ideális!

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.09.03. 14:46:39

Babajaga!
Hatalmas lehetőség előtt állsz, amely az elkövetkező jónéhány évben a szabadidőd minden percét kitölti, sőt...
Szóval fizesd be az összeget, aztán próbáld meg jogi úton visszaszerezni a pénzed!
Meglásd, rögtön találnak neked egy lüftungot, amiről majd be is bizonyítják, hogy a tied.

fokaorr 2007.09.03. 14:47:43

esetleg jobban is utana nezhettel volna, van ilyen ceg
Lüftung Technic Bt.
ejnye!

moderátor 2007.09.03. 14:53:13

Ha van levegő a szobádban, akkor joggal kérhetik rajtad számon a Lüftungot!

az ombi 2007.09.03. 14:53:40

Az intrum egy ősi román cég.

Dr Kangörény 2007.09.03. 14:54:09

Biztosan tudom, hogy babajaga valódi neve lüftung technic. Csak tagadja.

az ombi 2007.09.03. 15:01:09

Vagyis az intrum egy ősi burnyik cég.

Bocs Anna!

Beluschka 2007.09.03. 15:01:26

Miért vetted át a levelet, ha nem neked szólt? Ha nem vetted át, meg sem jött :)

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2007.09.03. 15:01:38

Szerintem meg szard le. Lehet, hogy nem ez a legjobb megoldás, de ez nállunk is megy mostanság.
Abban a lakásban, amit most bérlünk, korábban egy számunkra ismeretlen srác lakott, de a levelei még ide jönnek a különféle behajtó cégektől. Na ő szórakozik azzal, hogy időnként megbüntetteti magát az ország véletlenszerűen kiválasztott pontjain, és a mi lakcímünket mondja be (szerintem még a lakcímkártyája is megvan hozzá). Hozzánk meg persze hetente jönnek a levelek, hogy fizesse be, különben ajtó letép, tévé elvisz, meg ilyenek. Eleinte bepróbálkoztunk mi is, hogy telefon, droidnak megmond, hogy már nem lakik itt, netessék küldeni az ajtóletépő szakmunkásokat. Na ők meg is nyugtattak, hogy bocs, akkor nem küldjük.
Viszont a levelek azóta is jönnek, hogy dehogynem. Küldjük.
Ez már évek óta így megy, úgyhogy hozzászoktunk már, nem gáz, nemjönnek.
Persze attól még rúgj be.

Strex 2007.09.03. 15:04:02

rekettyes, ezt meg honnan veszed?Melyik adatbázisban találtad meg?

Taktikai Reset 2007.09.03. 15:17:05

A homáron már olyan sok hozzászólást olvastam említett behajtócég eredményességéről. Ha kintlevőségem lesz, tuti őket bízom meg a behajtással :)

Kisgenyó 2007.09.03. 15:17:32

Beluschka 2007.09.03. 15:01:26
a postás 2szer próbál egy levelet kézbesíteni. ha nem veszik át akkor is átvettnek minősül. ez a szabály. ezt most buktad. :D

báró Csekonics 2007.09.03. 15:22:59

Még egy megoldás: tarts valami emberevő pitbullmegarambószuperfosiharcikutyát.
Ha valaki le meri tépni, már teszi is vissza, amint meglátja mi van az egyes ajtó mögött...

Beluschka 2007.09.03. 15:25:28

kisgenyó 2007.09.03. 15:17:32
Na bakker...
De annyira mégsem, mert kézbesítettnek tekinti, de annak a bizonyos cégnek, nem a poszt írójának... Különben is, mi is van a levelesláda ajtajával? :)

az ombi 2007.09.03. 15:26:22

Egy időben hozzánk is jöttek levelek az intrumtól, hogy tartoztunk a verlag dashöfernek és már nekik tartozunk. Utóbbi egy geci cég. Egyszer küldtek egy többnyelvű digitális szótárat, pár ezer forint volt. Kifizettem, lejárt a trial verzió, basztak küldeni a szériált. Viszont kéretlenül küldtek minden szart. Egy idő után basztam be mindent a kukába ami jött tőlük. Hiába szóltam nekik töbször hogy a szótár szériálján vagy ellenértékén kívül ne küldjenek semmit, továbbra is küldték a vacakjaikat. De a szótárat azóta sem tudom használni. Hogy a fasz üsse ki a fogukat!

báró Csekonics 2007.09.03. 15:27:13

kisgenyó 2007.09.03. 15:17:32

Ajánlott, tértivevényes, amit alá KELL írni? Ne mááár... Akkor a 'nem kereste' 'címzett nem található' kategóriával visszaküldött leveleknél mi történik nem-átvétel helyett? Lebontják a házat időközben?
Más dolog, hogy nem tértivevényes ajánlott levelek 20%-át (asszem) a posta droid bedobhatja a postaládába.

chabba (törölt) 2007.09.03. 15:28:43

kisgenyó 2007.09.03. 15:17:32
Nem létező jogi és természetes személyeknél a kézbesítési vélelem megdől, ugyanis a vélelemnek nincs alanya. Ez a szabály. Ezt most bebuktad :D

VitézLászló 2007.09.03. 15:29:22

Más levelét kibontani illik-e?

Homár Sharif 2007.09.03. 15:29:53

A Lüftung Technik egyszer mínuszba ment a Pannon feltöltőkártyájával és tessék, itt a végeredmény, hogy Te fizetheted.

az ombi 2007.09.03. 15:35:02

Nekem egyszer jött valami az egyesületem címére és nem voltam itthon mikor jött a postás. Bent a hivatalban mindenféle céges papírt kértek, hogy odaadjáka cuccot.

Bemegy delikvens a postára, hogy jött valami. Aláírási címpéldány van? Nyilván nincsen. Akkor meg mit akar?Viszlát. Hogy a picsába teintik így kézbesítettnek?

báró Csekonics 2007.09.03. 15:37:27

Ahhoz képest hogy nem léteznek, egész jól összehozták a kis behajtanivalójukat.
Intrum tényleg ilyen idióták gyülekezete?
Mert akkor máris írok egy listát kamu cégnevekkel meg címekkel hogy kik tartoznak nekem és eladom a tartozást az Intrumnak. Hajtsák be mondjuk Kőműves Kelemenen...

a rekettyés 2007.09.03. 15:44:09

rekettyes 2007.09.03. 14:47:43

Nahát egy szakmabeli.
Alakitsunk szakszervezetet és sztrájkoljunk majd jol nem lesz senkinek rekettyése és jol felverjük az árakat:)

cyber panka 2007.09.03. 15:50:56

öltözz dino jelmezes zombinak és rejtőzz a letépett ajtó mögé ha jön a végrehajtó. aztán bacc papuccsal arcon vágod és kitörlöd az egymilliós laptopjából az adataidat

fokaorr 2007.09.03. 15:59:34

strex: www.cegtalalo.hu pl.
"a rekettyes"-nek: ah, bocs, nem akartam a rekettyesedre torni :)

a rekettyés 2007.09.03. 16:01:24

Semmi baj. Sok jo rekketyés kis helyen is megél. Ez egy ösi román közmondás.

fokaorr 2007.09.03. 16:05:20

jobb ma ket rekettyes mint holnap egy

a rekettyés 2007.09.03. 16:09:34

ohh már nem is tudok irni rekettyést akartam irni. Jobb ha hazamegyek pihenni.

vernarancs 2007.09.03. 16:17:46

A fantomceg neveben kuldj egy fizetesi felszolitast az Intrumnak.
Ha kuldtek sarga csekket akkor fizess be rajta 1 ft-ot. Az nekik 300 valamennyi forintba kerul. Szerezz be egy kepeslapot hawaiirol vagy meginkabb panamarol es kuld el nekik a fantomceg neveben, hogy most nem ersz ra, de udvozlod oket.

Vagy egyszeruen kuldj nekik egy batz papucsot.

Kisgenyó 2007.09.03. 16:23:55

Hogy pontosak leygünk:
" A bírósági eljárásban érvényesülő kézbesítési vélelem lényege tehát, hogy a postai úton megküldött bírósági iratokat a kézbesítés megkísérlésének napján kézbesítettnek kell tekinteni akkor is, ha a címzett az átvételt megtagadta. Ha a kézbesítés eredménytelen volt, mert a címzett az iratot nem vette át, vagyis a küldemény a bírósághoz "nem kereste" jelzéssel érkezett vissza, akkor azt az ellenkező bizonyításáig a postai kézbesítés második megkísérlésének napját követő ötödik munkanapon kézbesítettnek kell tekinteni. Kivétel a kézbesítési vélelem érvényesülése alól az az eset, amikor a kézbesítés helyettes átvevő részére történik, és a helyettes átvevő az adott ügy tekintetében ellenérdekűnek minősül."
avagy
Egy lépés a jogerőssé válás útján a kézbesítési vélelem
"Kell, hogy szóljunk, az ún. kézbesítési vélelem megdöntésének szabályairól is. Amennyiben Önöknek hivatalos iratot próbál a hatóság postai úton kézbesíteni, s az első kísérlet után a küldemény nem kereste jelzéssel érkezik vissza, a második kézbesítési kísérletet követő 5. munkanapon az ellenkező bizonyításig kézbesítettnek kell tekinteni az iratokat. A törvény, ha ezt az eljárást a hatóságok lefolytatják, akkor úgy tekinti, mintha kézbesítették volna a döntést. Ezt hívjuk megdönthető kézbesítési vélelemnek. Ha hatósági döntés volt a kézbesítés tárgya, a hatóságnak értesíteni kell Önöket a kézbesítési vélelem beálltáról. Önök a vélelem beálltáról történt tudomásszerzéstől számított 15 napon belül a kézbesítési vélelem megdöntésére irányuló kérelmet terjeszthetnek elő, azaz igazolhatják, hogy nem tehetnek arról, hogy a posta nem tudta Önnek kézbesíteni a döntést. 6 hónapon túl ilyen kérelem nem nyújtható be."

Arról nem ír hogy van-e alanya. De mindegy is. Szal szerintem ezt a levelet ettől függetlenül be kell szorítani a postaládába, baccpapucsra féltégla, és egy finom mozdulattal rá kell b@szni a levélre. :D

rati_viki 2007.09.03. 16:24:25

Valóban létezik a cég:
A neve: Lüftung Technic Kereskedelmi és Szolgáltató Bt.
Cégjegyzékszáma: 01-06-768496
Adószám: 22146887242
Székhely: 1075 Budapest, Kazinczy u. 12. 1. em. 27. (ha ez a te címed is, akkor a cég a te címedre jelentette be magát:) )
A cég a cégbíróság adatbázisa szerint jelenleg is működő.

Dr Net Elek (törölt) 2007.09.03. 16:33:37

- "Ismeretlen cimzett" felirattal a levelet ellátni.
- Levélböl papirrepcsit gyártani.
- Féltéglával kibalanszirozni.
- Intrum ablakán besuhintani.

Tibivagyokmeg 2007.09.03. 16:34:24

rati_viki 2007.09.03. 16:24:25
Közzetetted Babajaga cimet. Forradalom, fal, stb.

Tiko 2007.09.03. 16:52:33

sztem no para. ha semmi közük hozzád, akkor egy fennt említett kommenttel egyetértve, a minimum hogy megfenyegeted őket egy perrel, a max. hogy tényleg be is pereled őket.

ha ajtót letépnek (amit nem hinnék), akkor a batz papucsod árát is veresd le őket a bírósággal.

ha meg nem fizetnek, akkor egy felszámolási eljárás is játszik:)

sok sikert!

basszál nekik oda egy nagyot.

Kisgenyó 2007.09.03. 16:53:22

Ha az orrom nem csal emögött is a palkovicsné áll!!!

rati_viki 2007.09.03. 16:55:38

Ezek az adatok nyílvánosak, bárki hozzájuk férhet:) (cegtalalo.hu)

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.09.03. 17:04:18

Majd ebből is "vesztes" behajtás lesz, mint a többi hasonlóból. Amúgy Lüftungolni ősi bantu szokás svábiföldön (mégha Technic-ásan is).

katuska 2007.09.03. 17:05:34

kedves kommentelők, némi info. verlag dashöfer. ha te visszaküldöd és megrendeled a cuccait akkor olvad is el azt amit aláírsz, azaz nem fogják úgy küldeni a csomagot, hogy az a te kezedbe érkezzen hanem simán kiküldik, telefonon nem mondhtaod le csakis írásban, így nem tudom mi alapon háborodsz fel, ha egyszer aláírtad a rendelőlapot, de végigolvasni már lusta voltál.
Lüftung Technik valóban nincs, Lüftung Technic már van és bizony azon a címen.
Behajtócég hmmm ha jól tudom Svéd eredetű az Intrum nem román, de egyes korlátolt értelmiségű emberek minnt minden számukra nem tetsző dolgot rögtön rossz hírű eredethez kötnek, sajnos nem lehet mit tenni ezen emberekkel legfeljebb sajnálni őket.
Ügyfélszolgálatosok, nem droidok csupán megpróbállják elmondani neked azt amit tudnom kéne, de sajnos hajlamosak az emberek arra hogy ha valami olyat hallanak ami nekik nem tetszik, vagy épp nem kedvező akko9r azt meg sem hallják. sajnos vannak akik azt hiszik ha kapnak egy levelet a behajtócégtől és felhívják majd hörögve, ordítva közlik hogy már pedig ők nem tartoznak akkor a tartozásuk majd törlődni fog. Bár így lenne, mert akkor nem kéne újra megpróbállni a kommunikációt ezekkel az emberekkel. De most komolyan el kéne gondokozni mielött telefont ragadsz vagy kommentálsz.

olyan szép színe van kendnek 2007.09.03. 17:05:40

A cégkivonaton mindennek szerepeline kell! A tulajdonos nevének és tulajdoni hányadának is, ha az nem egyezik akkor mi itt a práblem..?

katuska 2007.09.03. 17:12:48

Bocs de az ajtóletépéshez, nem amerikában vagyunk vagy egy akciófilmben hanem a valóságban. Lehet hogy vannak ajtóletépős behajtók, de vajon ők küldenek neked levelet vagy megpróbállnak felhívni, hogy megbeszéljék veled a tartozást? nem hiszem. Másik a behajtó meg a végrehjtó más. a végrehajtó majd viszi a tv-t meg a kiscipőt ha nincs más de a behajtó jogi útra tereli és majd a bíróság adja át a végrehajtónak. Azaz a kettő különböző. Apropó, ha neked nincs telefonszámod vagy sosem veszed fel, levelekre nem írsz választ és lógsz fél millióval, akkor inkább örülj, hogy megpróbállnak veled személyesen találkozni egy tárgyalásra nem pedig rögtön a bíróságra adják az ügyed. Sajnálatos, hogy van akihez ki kell menni, hogy foglalkozoon a tartozásával mert telefonon értelmes tárgyalásra képtelen, írni meg lehet, hogy nem is tud

Tiko 2007.09.03. 17:15:57

katuska 2007.09.03. 17:05:34

csak nem a katuska is ősi román név mint az anna?:)

vernarancs 2007.09.03. 17:19:54

katuska 2007.09.03. 17:05:34

Ez itt a homar. Erted? Tehat:

1. Intrum igenis osi roman ceg
2. Az ugyfelszolis igenis droid. Esetleg humanoid.
3. A humorerzek nem betegseg. Nem kell tole iszonyodni :)

vernarancs 2007.09.03. 17:21:53

katuska 2007.09.03. 17:12:48

Kedves katus. Elobb olvasnod kellett volna a homaron nehany postot mielott kommentelsz. Az ajtoletepes kepletes cselekedet es nem amerikai hanem osi roman akciofilmbe valo.

Tiko 2007.09.03. 17:23:28

úgy látom, nem csak én veszem azt az adást, mely szerint katuska egy ősi román név:))))

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.09.03. 17:34:14

Katuska!
A két rekettyés közti szintkülönbséget lejtős ösvénnyel hidald át, különben azt mondjuk neked, hogy... ajtóletépés!

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2007.09.03. 17:34:27

katuska 2007.09.03. 17:05:34
"Svéd eredetű az Intrum nem román, de egyes korlátolt értelmiségű emberek minnt minden számukra nem tetsző dolgot rögtön rossz hírű eredethez kötnek"

A románok rossz hírűek? Ejnyebejnye.

"Ügyfélszolgálatosok, nem droidok csupán megpróbállják elmondani neked azt amit tudnom kéne"

De akkor miért nekem mondják el azt, amit neked kéne tudnod? Ügyfélszolgálatos-e vagy? Esetleg behajtó-e?

vernarancs 2007.09.03. 17:35:38

Asszem katus egy amway ugynok, vagy valami telesales munkatars egy osi roman cegnel :) Ezert vedi ezeket a spammelo cegeket. De jo magas labdakat adogat :D

katuska 2007.09.03. 17:37:06

Gratulállok a felfedezéshez, amúgy semmi közöm a románokhoz de mindegy, mindenki olyan blognevet választ magának amit akar. Humorérzékem van csak éppen a humor és a primitív marhaság között nagy különbségek vannak, de ízlés kérdése. Biztos jó dolog másokat szidni alaptalanul és marhaságokra alapozni.

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2007.09.03. 17:39:36

katuska szilveszter mongyon le!!!

Demost komolyan mér ír az ilyen????

katuska 2007.09.03. 17:40:45

Látom a szöveg kiforgatása már megy. az hogy hol dolgozom senkinek semmi köze de elárulhatom, sajnos van kösze a telefonálgatásokhoz és ebből fakadóan sok igencsak primitív kommunikációs készséggel megáldott ügyfélhez.

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2007.09.03. 17:41:01

"Biztos jó dolog másokat szidni alaptalanul és marhaságokra alapozni."
Igen, jó! Próbáld ki.

katuska 2007.09.03. 17:43:27

mielőtt még írásban szidnátok érte, bocs ha néha elütök egy betűt, előfordul :-) Mér ír az ilyen? Talán mert nem tűri ha valakit vagy valamit alaptalanul szidnak, vagy éppen másokat félretájékoztatnak, talán azért ír.

katuska 2007.09.03. 17:44:53

Bocs de nem próbállom nem üt meg bizonyos szintet a dolog.

vernarancs 2007.09.03. 17:46:30

Az ugyfelnek mindig igaza van! Ezt az alapveto tenyt nem tanitottak a trainingen? Az ugyfel azert bunko, mert kurvara nem akar a spammelo telefonos kisaszsonnyal beszelni es kurvara nem erdekli, hogy milyen remek ajanlata van. Valoszinuleg a tarsadalom is egyetert veled abban, hogy sajnos a munkadnak koze van a telefonalgatashoz :D

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2007.09.03. 17:47:08

Miután lekorlátoltértelmiségűzted a Homár törzsgárdát, ez volt a legkevesebb.


Szép napot. Ja, és most vicc nélkül, igyál zöld teát, ha idegesítő ügyfél hív. Megnyugtat.

(Nem az ügyfél, a tea.)

Beluschka 2007.09.03. 17:47:27

Katuska:
"Humorot érteni, de nem szeretni", mondják az ősi ro...

katuska 2007.09.03. 17:51:15

ugyfélnek mindig igaza van? akkor igazolja, bocs de tréningen nem ezt tanítják, inkább azt, hogy kezeld a hihetetlenül barmokat anélkül, hogy elküldenéd a ...-ba holott legszivesebben azt tennéd, de nem lehet, holott sok megérdemelné. Amíg nem igazolja az állítását, mondhat ügyfél bármit, és néha elképesztőek a történetek.

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2007.09.03. 17:53:52

Figyu katka! Most télleg... Én mindig rendes vagyok a telefonosokkal, de tudom, hogy vannak emberek akik nagyonnem. De valójában a bunkerek se személy szerint téged útálnak általában, ha cégedet, csakhát könnyebb téged leanyázni, mint XYZ kájeftét. A hülye te vagy ha felmérgeled rajta magad.
Szal bocsesz, de ha mellreszívsz napi néhány telefonba ordított kurvaanyádat, akkor hülye vagy:D

wannabee 2007.09.03. 17:56:51

Katka! mintha kicsit fordítva ülnél a lovon (pedig nincs 39 fok:)). Jelen esetben a delikvens hogy bizonyítsa, hogy ő nem ám a Lüfung...nem az Intumnak kéne bizonyítani a tartozást?? javíts ki ha rosszul érzem...

Tibivagyokmeg 2007.09.03. 18:01:29

KAtuska, aze mer az ügyfelet nem küldheted el a ..., attol meg nem itt kell ezt kiadni. Ha ezt teszed, nem vagy sikeres ember, ha viszont nem, attol meg a feltuningolt Hondadra leszel szives kirakni a rendszamot!

katuska 2007.09.03. 18:02:19

Nem veszem fel a szidásokat különben már a temetőben lennék, vagy diliházban de ha személyesen a téged szid mert nem teszed teheted azt amit ő akar akkor az már kellemetlenebb. Az emberi butaság fárasztó. Zöld tea finom, de már unom. a kellemetlen meg az, hogy sok barom aki olvassa a hasonló beszólásokat tekintve attól, hogy jogos e vagy sem vagy épp van e értelme, majd legközelebb erre hivatkozva fog ordítani, na az bosszantó dolog

Kenton Delacruz 2007.09.03. 18:03:21

Ne csinálj semmit.
-ne fizess
-ne írj levelet
-ne félj

az a Lüftung Technik ősi román cég

katuska 2007.09.03. 18:04:32

Ez esetben nem tud mit tenni a szerencsétlen, hisz a cég oda van bejelentve, próbállja meg kijelenteni. Nem a cég a hibás, hogy ő olyan helyen lakik ahová más is be van jelentve.

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2007.09.03. 18:07:49

"Az emberi butaság fárasztó."

Aham. Úgy el is fáradtam, megyek haza.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.09.03. 18:30:47

katuska 2007.09.03. 18:04:32

Nem gondolod, hogy adott esetben inkább a cégnek kellene bejelenteni, hogy már nincs ott a szék/telephelyük? Csak mert 15 napon belül minden változást le kell jelenteniük a cégeknek, de sokan b@sznak rá, aztán a babajagák szívnak.
Na, most komolyan, egyszer egy ex-barátnőm azzal lepett meg miután szakítottunk, hogy az én lakcímemet adta meg a könyvtárban, aztán eltűnt három-négyezer hufnyi tartozással. Amikor a zintrum küldött nekem sms-t, annyira meglepődtem, hogy felhívtam őket. Bemondás alapján elfogadták a magyarázatot, és azóta sem b@szogatnak.

Kisgenyó 2007.09.03. 18:33:10

Katuska én úgy birom hogy te ilyen okos ügyfélszolgálatos vagy! kezet fogtál Edittel a lovastáborban? gratulálok, mert nélküled ez a post nem érné el a 100-at.
200nál szóljatok, addig is OTP-be mentem ezrest tömködni.:D

Télikert az igazi 2007.09.03. 18:39:45

KATUSKA!

"bocs de tréningen nem ezt tanítják" te nem szégyenled magad ezért a mondatért? Én azt tenném a helyedben. Az ilyenek miatt mint te olyan remek dolog idióta (semmihez nem értő, droid, rosszindulatú) ügyfélszolgálatosokkal beszélgetni és ügyet intézni. Remekül képviseled a tipusinvariánsodat!

Kisgenyó 2007.09.03. 18:41:50

úgy látom gyerökeim az a tréjning hijába vót...

A Harmadik Oldal 2007.09.03. 19:05:50

ne bántsátok Katalint,ő okos,legalább végre valaki megmondta hogy mit is kellene tenni babajgának
errefel ti meg óbégattok meg hülyéztek egyből
Nem szép...nem volt szép :D
de nekem tetszett

Law enforcer 2007.09.03. 19:14:57

szerintem először is a legfontosabb, hogy
szedd le az ajtóról a Lüftung Technik réztáblát.

A Harmadik Oldal 2007.09.03. 19:16:27

vagy inkább nemes egyszerüséggel tépd le a saját ajtódat

az okos 2007.09.03. 19:31:10

Katus!Nekem annyira szimpatikus lettél,hogy szeretnék veled megismerkedni ha lehet, mert szerintem ebből akár komolyabb kapcsolat is lehetne addig is puszika!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.09.03. 19:34:21

Anna, Edit, Katka... ajjajjjajjjjjjjj..!

Netuddki. 2007.09.03. 19:38:00

"bocs de tréningen nem ezt tanítják"

Na itt van az eb elhantolva. A tréningeket is azok tartják akik nem értenek hozzá.

Én minden tréninget azzal kezdenék, hogy na akkor írjuk le ötszázszor:
Az ügyfélnek mindíg igaza van! Ha mégsincs, akkor is igaza van!

jesszumpepi (törölt) 2007.09.03. 19:40:45

A következő farsangon nem akar valamelyikőtök katkamanónak,Annának,katuskának öltözni?

katuska 2007.09.03. 20:04:56

Bocs de tréningre minden normálisabb cégnéll küldik az embereket, és nem azért hogy droid módjára válaszolgass, hanem hogy megpróbálld kezelni a magadfajta barmokat. Lehet hogy jobb lenne ha droid módra kommunikálnna minden ügyfélszolgálatos? Valóban, most belegondolva, ugyanazokat a mondatokat mondani minden kérdésre, kicsit sem lenne idegesítő az ügyfél számára, sőtt én jót röhögnék magamban miközben ugyanazt mondanám, vicces lenne halgatni hogy megy fel a pumpa a szerencsétlenben aki az összetetebb kérdésére nem kap választ mert nincs a droid szótárában. egy behajtócégnél az ügyfélnek csak akkor lesz igaza ha azt valamivel alá is támasztja, Ügyfélnek mindig igaza van, ha nincs akkor is mondat a vendéglátáshoz kapcsolódik, de látom nehéz ebbe belegondolni.

BrigiésLeon 2007.09.03. 20:08:35

Katuska, azt hiszem pár hete veled üvöltöztem olyan nagyon a telefonban.
Egy amúgy nem létező, de szerintük jogos 182, azaz egyszáznyolcvankét forintos tartozást akar rajtam jogtalanul behajtani egy multicég.
Katuska, lehet hogy neked ordítottam, hogy küldjed vazze a behajtókat, de az a kérésem hogy egyszerre csak kilencen jöjjenek, mert utána tárat kell cserélnem.
Bocs Katuska, Te egy igazán céltudatos ügyfélszolgálatos vagy.

Cocu 2007.09.03. 20:19:07

"megpróbálld kezelni a magadfajta barmokat"

Tudod ez így mit jelent? :D:D

Legalább azt értenéd meg, hogy miért úgy hívják a melódat, hogy "ügyfél + szolgálat"... Áh, na mindegy.

Fospunpa Bizottság 2007.09.03. 20:29:02

jaj kedves Katuska, amikor a humort osztogatták, te biztos lovat csutakoltál.

BrigiésLeon, olyan nincs, hogy multicég, nevet, címet, letépendő ajtó számát, papucsméretet, légy szíves.

amúgy a legjobb megoldásnak nekem az 1 ft-os befÜzetés tűnik, az oan kis kedves, ősi, római azazizé szokás, minta a galambelhárítás.

Tiko 2007.09.03. 20:30:04

katuska,

"bocs ha néha elütök egy betűt, előfordul :-)"

Majd asszondja:
"Mér ír az ilyen?" Fontos a MÉR szócska..

"humor és a primitív marhaság között nagy különbségek vannak"

"Amíg nem igazolja az állítását, mondhat ügyfél bármit"

"Zöld tea finom"

"sok barom aki olvassa a hasonló beszólásokat"

"Nem a cég a hibás"

És asssszondja nem droid. Ja, jól mondja:) MER ő román:D

BrigiésLeon 2007.09.03. 20:32:31

Fospunpa Bizottság 2007.09.03. 20:29:02

Ja, igaz nem is multicég hanem a júpíszí.

Tiko 2007.09.03. 20:32:58

katkamanó tért vissza, annával karöltve:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.09.03. 20:34:44

a trening az valojaban fontos
az also is, meg a felso is
meg mindenfajta trening, vagy miting
Palkovicsnehoz jartam heti 3 alakalommal delutan fel 4-tol 5-ig
en tudom

Tiko 2007.09.03. 20:36:16

hagyma 2007.09.03. 20:34:44
a trening az valojaban fontos
az also is, meg a felso is

kegyetlen vagy:)))):DDDDDDDDDDDD

Fospunpa Bizottság 2007.09.03. 20:37:20

azé

indulok az ajtójukért

BrigiésLeon 2007.09.03. 20:42:08


Megvan a 100.
De háromszáz alatt úgyse lehet.
Ehh.

Coramonde · http://blog.coramonde.hu 2007.09.03. 20:55:27

A miting az olyan reggeliféle, ahol Katuska meg Anna meg Edit zöld teát fogyasztva közösen hülyézhetik ősi román szokás szerint az ügyfeleket?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.09.03. 21:00:40

azaz
de lehet delutan is
megamugyis globalis idoeltolodas van

jesszumpepi (törölt) 2007.09.03. 21:01:45

katkamanót és katuskát ki kéne lőni a zűrbe,egy kétszemélyes űrhajóban a Földre soha vissza nem térő pályára.Beszélgessenek egymással!

szepe 2007.09.03. 21:04:45

Amit ma rekettyés, ne halasztsd holnapra.

Taktikai Reset 2007.09.03. 21:15:10

katuska:

én speciel örülök, hogy képviseletedben betört ide a multinacionális cégkultúra is. Remélem minél több posthoz írsz hasonlóan korrekt hozzászólásokat.

Leírhatnád a céghimnuszotokat, vagy okíthatnál minket a dresszkódra, hálás lennék.

Tisztelettel

TR

Бабаяга 2007.09.03. 22:03:16

Köszi a rengeteg jó tanácsot!
A levél nem tértisen érkezett, sőt nem is ajánlva. A cég elnevezése és nem a teljes cég név szerepelt a borítékon, illetve a megszólításban. Tényleg mókás: Tisztelt Lüftung Technik. Nekem nem sikerült erre a cégre rátalálnom, lehet, hogy azért mert nem vagyok elég profi az info/internet világában. (Végülis mit lehet elvárni egy szegény banyától?)Ha tehát létezik a cég a VII. kerületben, akkor ich verstehe nicht, miért az adott címtől 20-25 km-re címezték a borítékot?
Ami a tértit illeti egyébként lehet úgy kérni a kézbesítést, hogy csak és kizárólag a címzett veheti át. Ami az ajánlottat illeti: heti áltlaggal kapok ajánlott levelet, a postás minden alkalommal betömködi a postaládába.
Azt hiszem Báró Csekonics tanácsát fogom megfogadni: telefon, fenyegetem őket perrel, kártérítéssel, Batzpapucssal.

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2007.09.03. 22:29:42

Katuskától teljesen függetlenül
A teleszélszesektől az agyam elrepül.
Fossa a szót akkor is ha nem kell,
Prábálja rámtukmálni nagy igyekezettel
A szótárcédét, amiről lerí, hogy kaki
Ha a nyelvekhez kicsit is konyít valaki.
A teleszélszesektől az agyam elrepül
Katuskától teljesen függetlenül.

Behajtó 2007.09.03. 22:29:49

Katuska, végre egy kolléga :)))
Egyébként az Intrum, ha jól tudom a kisebb összegű tartozásoknál az első levelet simán küldi, ergo nincs teendő. Veled nem tudnak mit kezdeni, telszámot a cégre vagy cégjegyzésre jogosultnak fognak küldeni. Legfeljebb még egy levél simán. Gondolom ajánlott/tértis levelet úgysem veszed át helyettük.

Behajtó 2007.09.03. 22:32:13

Ja és babajaga, ha olvastad, hogy "Tisztelt Lüftung Technik" akkor ezek szerint felbontottad. Nem szép dolog másoknak szóló levelet felbontani (talán levéltitoksértés is lehet belőle), sőt ahogy mondani szokás mások levelét felbontani ...izé... nem ősi magyar szokás.

Kisgenyó 2007.09.03. 22:34:19

Katuska, te egyszerűen frusztrált vagy mert a rendszámod a szélvédő mögött van. de ez nem az a hely ahol ezt ki kéne élned magad. javaslom végezz el egy önmérséklet vagy egy feszültséglevezető tréninget is vagy legalább tarts magadnál egy baccpapucsot amivel időnként paszírozhatod a görög fekáliát.
mi meg meg se állunk 200-ig. ugye?

Бабаяга 2007.09.03. 23:09:11

Kedves Behajtó!
Szomorú tapasztalat visz rá, hogy kibontsak másnak címzett levelet, amit az én címemre, az én postaládámba dobálnak be: Előző lakhelyemen kedves lakó arra ment haza, hogy behajtó + közeg éppen törik fel a lakást. Mivel a 15 évvel (három lakóval) ezelőtti igen rendes úr mindenkinek e régi címét adta meg. Behajtó szerint ők nem tévedtek, nem hibáztak, nem tehetnek arról, hogy egy picurit szétverték a zárat.
Másrészt mint igaz boszi a mesék világában élek és ezrét nem szoktam oly apróságokkal foglalkozni, mint címzést elolvasni. Naív vagyok: gondolom, hogy postás csak a nekem szóló leveleket kézbesíti a címemre.

gebines 2007.09.04. 00:10:19

Szeretem a Katuska-féle embereket. Jókat mosolygok rajtuk, a napomat bearanyozzák, mivel sok "ügyfélszolgálatossal" beszélek.
Kimondottan okos faj. Lásd fogalmazást, helyesírást!
Olvastam valahol, hogy a telefonos ügyintézés hatékonysága Magyarországon alacsonyabb, mint tölünk keletre. Ez bizonyára a tréning miatt van...

szkaccsotjeggel 2007.09.04. 00:30:33

Bacc papucsban jártam,
Palkovicsnét láttam.
Letéptem az ajtaját,
Bevertem az ablakát.

De mindez nemért semmit,
Mivel a cég neve: Lüftung Technik.
Nem rímelek énmár tovább
Mivel ez egy ősi (román) szokás.

Drágám, a gyerek a frigóban! 2007.09.04. 00:43:52


K. Katusch!


Editnél a pohár telik be, de hamar
Katkamanó pedig inkább magyarozni akar.
Katusnál az ügyfél ne számtson jóra,
Telefonos droid, papírja van róla.

Reggeli mítingen kiadják a "népnek"
Ügyfélnek a hülyesége nagy kanállal mérjed
Szolgálat helyett ügyészt játszanak
Bizonyítsa az ügyfél, hogy jogos a panasz.

Katuska a fülhallgatót vedd kezedbe szépen
És dugd fel magadnak ott az alsó végen.

gebines 2007.09.04. 00:50:43

Korrekt. Ennek örülni fog!

Kamerával megfigyelt terület. Behajtani hatóságila 2007.09.04. 01:06:44



Én egy ilyen felíratú bekkdór komunikésönös A4-es lapot ajánlok.

És ne felejtsd aláírni, hogy "Bizoccság"!

Drágám, a gyerek a frigóban! 2007.09.04. 01:46:42

K. Katusch!


Editnél a pohár telik be, de hamar
RomAnna meg inkább magyarozni akar.
Katusnál az ügyfél ne számítson jóra,
Telefonos droid, papírja van róla.

Reggeli mítingen kiadják a "népnek":
Ügyfélnek a hülyeséget nagy kanállal mérjed
Szolgálat helyett ügyészt játszanak
Bizonyítsa az ügyfél, hogy jogos a panasz.

Katuska a fülhallgatót vedd kezedbe szépen,
És told fel magadnak ott az alsó végen.

ősirománszokás 2007.09.04. 02:01:09

Kedves Babajaga,

Szerintem nincs más hátra fizess. Gondolj csak bele mennyi mindentől megkiméled magad. Jön az intrum, asszed érdekelni fogja őket hogy te laksz ott és nem egy cég irodája? Letépik az ajtód, megszégyenítenek a szomszéd előtt, talán még bacc papuccsal is elvernek. Nekik hiába magyarázod hogy nem te vagy a célszemély. Megfigyelted hogy mindig fülhallgatóval járnak? Nos ez azért van mert szükségük van a folyamatos kondicionálásra. Ha nem menne a füllhallgatóban az hogy "terminate...terminate...terminate..." leállna a gépezet. Szóval szerintem fizess. Jobban jársz. Különben is mit neked az a néhány óra utánajárás, meg az a párszázezer. Még jobban is érzed maad utána. Szóval örülök hogy meghallgattad a jótanácsaimat, és még egyszer, fizess. Barátilag mondom. Mert a barátságosság nálam ősi szokás. Tényleg.

Üdvözlettel:
Palkovicsné

ügyvezető Lüftung Technic Kereskedelmi és Szolgáltató Bt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.09.04. 05:12:51

Bacc papucs nagy tetelben elado

LTKSzBt.

nyulambulam 2007.09.04. 08:14:10

Az intrum justicia csak papírral hadakozik, ők nem fogják rád törni az ajtót.
Megvesznek egyben pár százezer követelést. Ha ezeknek csak egy százaléka hibás (az eladó jóvoltából), akkor ugye az több ezer hibás követelés.
Itt van két lehetőség:
1. Ellenőrzik tételesen a pár százezer követelést
2. Kiküldik ellenőrzés nélkül a felszólításokat és várják a reklamációkat.

Azt hiszem, nem nehéz belátni, hogy a második módszer gyorsabb és enyhén szólva költséghatékonyabb, ezért aztán ezt csinálják. Szóval nem kell szívbajosnak lenni. Mivel nem Neked szól a felszólítás, ne törődj vele. Ha nem megy válasz és elég nagy összeggel tartozik a felszólított cég, akkor majd ellenőrzik az adatokat.
Behajtáshoz, végrehajtáshoz meg úgyis futniuk kellene még pár kört...

katuska 2007.09.04. 08:43:06

gratulállok a szép kis versikéhez igazán kifinomult elmére vall. Könnyű szidni az ügyfélszolgálatosokat, csak épp abba nem gondoltok bele, hogy ők is emberek akik a munkát végeznek. Vagy egyszerűbb lenne kiállni a nyugatihoz kéregetni a sok sövi mellé? vagy menjen az ember ellenőrnek, vagy parkolóőrnek? mi az a munka amiből normélisan meg tudsz élni, ha már a szakmádban nincs esélyed elhelyezkedni mert ugyebár a korrekt kis országunkban kihalási ágon üresedik az állás. Lehet hogy vannak itt olyanok akik jól menő céggel rendelkeznek ezért nagy a pofájuk és szidják az olyan embereket akik munkával szerzik a pénz és meg is dolgoznak érte, nem másokat dolgoztatnak. asszem ha 0-ról próbállna felépíteni magának egy életet mert nem tolt a segge alá apuci vagy anyuci lakást verdát, akkor ő sem válogatna a munkák közül, vagy éhen döglik. Lehet ho9gy ügyfélszolgálaton dolgozom, de szeretem is a munkám, rendes körülmények közt bejelentett meló. ma már sokat ér, van aki tudja értékelni.

DaveSlim 2007.09.04. 08:51:37

Remélem csak hülyeségből kérdezte/mondta azt a levélíró, hogy fél a marcona behajtóktól, akik rátörik az ajtót, sötöbö. Ha valaki ennyire balfax, akkor csak sajnálni tudom. Nincs ajtórúgás, nincs marcona ember. Ellenkezőleg: normális, kommunikatív ember jön látogatóba és elmondja, hogy milyen jó lenne, ha befizetnéd. De kezdjük az alapokkal: ha másnak a nevére szól a tartozás, akkor mi a xarrrrt parázol??!! Béutéa! Semmit sem vihetnek el a lakásból, még ha te tartoznál, akkor sem.

DaveSlim 2007.09.04. 08:53:29

Remélem csak hülyeségből kérdezte/mondta azt a levélíró, hogy fél a marcona behajtóktól, akik rátörik az ajtót, sötöbö. Ha valaki ennyire balfax, akkor csak sajnálni tudom. Nincs ajtórúgás, nincs marcona ember. Ellenkezőleg: normális, kommunikatív ember jön látogatóba és elmondja, hogy milyen jó lenne, ha befizetnéd. De kezdjük az alapokkal: ha másnak a nevére szól a tartozás, akkor mi a xarrrrt parázol??!! Béutéa! Semmit sem vihetnek el a lakásból, még ha te tartoznál, akkor sem.

vernarancs 2007.09.04. 09:00:59

En nem is ertem az aggodalmat itten. A felszolitas nem a postolo illetonek ment, hanem egy cegnek. Mivel neki semmi koze ehez a ceghez, megha oda is jelentette be magat a ceg ami nyilvanvaloan torvenytelen, mert vagy 15 napnal regebben mar elkoltozott (es ezt nem jelentette le), vagy az ottlako nem egyezett bele, hogy bejegyeztesse oda a ceget. Ergo nem lehet egy kozombos illetekesen behajtani egy tartozast csak azert mert ott lakik.

Katuska pedig egy gyongyszem ezzel az ugyfelkozpontu beallitottsaggal.

Kisgenyó 2007.09.04. 09:01:27

"Lehet hogy vannak itt olyanok akik jól menő céggel rendelkeznek ezért... mert nem tolt a segge alá apuci vagy anyuci lakást verdát,..."

Katuska jól érzem irigy vagy? Tudtad hogy az ősi román szokás?

Drágám, a gyerek a frigóban! 2007.09.04. 09:08:49


K. Katusch!

Ennyi negatív előítélettel a tudatodban/érzéseidben, lehet, hogy nem emberekkel kellene foglalkoznod.

Csak azért szólok, mert a tréningen a korábbi hsz-aid alapján nem mondják, hogy az ügyfélszolgálatos emberekkel foglalkozik.

katuska 2007.09.04. 09:10:24

Irigy? Mire? Az olyan ember akinek alapból megadnak mindent nem fogja tudni értékelni a dolgokat. Inkább sajnállom őket, mert az ilyen emberek nem tudnak küzdeni és nagy az esélyük rá, hogy az első mélyponnt az életükben le is dönti őket a lábukról.Cél nélkül nem lehet boldogan éllni.

Taktikai Reset 2007.09.04. 09:17:55

katuska,


nem rendelkezem jól menő céggel, szüleim sem "toltak a seggem alá" verdát, lakást, mint ahogyan sejtésem szerint az itt kommentezők nagy része sem indult ilyen előnnyel. (Zárójelben és szarkasztikusan jegyzem meg, különben nem írogatnának ide :)

Tréningen nem tanították, hogy mielőtt bekapcsolódsz egy társasági beszélgetésbe, illik kicsit figyelni, megérteni a témát és csak utána hozzászólni? Különben jön a kínos csend...


Drágám, a gyerekek a frigóban!:

Szívből gratulálok az éjjeli költeményekhez! :)))

vernarancs 2007.09.04. 09:19:45

katuska 2007.09.04. 08:43:06

Latod katuska, idejossz es ocsarolod a parkolooroket meg az ellenoroket. Semmivel sincs tobb jogod mint nekunk az ugyfelszolisokat fikazni. Csak mi ezt viccbol tesszuk te meg itt komolyan diszkriminalsz. Semmivel sem jobb ugyfelszolisnak lenni mint parkoloornek. Az is csak ember...
Es az is egy teveszme, hogy itt nincs munka. A munkanelkuliek nagyresze nem is akar dolgozni. A mi cegunk mar az egyetemekre jar be embereket vadaszni, mert annyi embert keresunk, hogy annyi nincs a piacon. Nincs itt munkahiany, csak rendes vegzettseg kell. 8 altalanossal valoban nehez. Egyebkent meg senki nem mondta, hogy minden ugyfelszolis gaz, csak azzal van a baj akinek olyan a hozzaallasa mint a tied. Bar egy behajtocegnek valoszinuleg erre van szuksege. Mert arra meg nem jottek ra, hogy a tartozo ugyfel is ugyfel es nem a belenek a kitaposasa lenne a lenyeg hanem a megtartasa.

báró Csekonics 2007.09.04. 09:20:47

katuska!

Érdekes, nekem sem tolt apuci verdát a seggem alá (a báró nick csak vicc) és mégsem vagyok telesales / ügyfélszolgálatos.
Lehet azért, mert tanultam és nem is rossz eredménnyel végeztem + nem csak magyarul beszélek? Hmm...
Amúgy kisgenyóval értek egyet: irigy-e vagy?
Babajaga - ahogy nyulambulam is írta, ezek az ősi román (nem svéd, csak észak-román) cégek szeretnek 'bepróbálkozni'.
Kiküldenek x ezer ilyen 'felszólítást' - elég ha 1-2 fizet, nem?
Ja, abba belegondoltatok már, hogy a 'közönséges' nem ajánlott levél nem csak a címzettet védi egy jogi eljárásban (nem kaptam meg), hanem a feladót is (nem is küldtem - illetve ha megtartja a címzett, akkor nem is ÉN küldtem).
Szóval ki van ám ez találva.

báró Csekonics 2007.09.04. 09:26:05

Ja, az lemaradt, hogy általában ezek a fantomtartozások úgy vannak kikalkulálva, hogy x ezer, x tízezer Forint - pont még 'tűréshatáron belül' vagyis van esély hogy néhányan vagy rögtön befizetik hogy legyen egy csekkszelvényük, ha kopogna a behajtó újra, vagy max. egyet telefonálnak és ha Katuska elég erélyesen mantrázza hogy a vádlottnak kell az ártatlanságát bizonyítania, akkor nem vacakolnak tovább, hanem fizetnek.
(Most tényleg Katus - ilyen még a legsötétebb kommenizmusban sem volt, hogy tuti bűnös, kivéve ha bebizonyítja az ellenkezőjét, ott is a koncepciós perekhez keresetek valakit aki tanúskodott a delikvens ELLEN vagy addig verték a vádlottat, amíg ő maga be nem vallotta...)

Persze mondhatod (gondolom fogod is) hogy ez összeesküvés elmélet - de pl. a Centrum már eljátszotta is, amennyire ez nálunk Abszurdisztánban lehetséges, be is bizonyosodott, csak ők (is) a számítógépre fogták - muhaha - biztos az Intrum is arra fogja majd kenni.
Az a mocskos kis CPU! Az volt!

Drágám, a gyerek a frigóban! 2007.09.04. 09:28:19

Kedves T. R.!

Sajnos az elsőben összekevertem RomAnnát katkamanóval - no meg becsúszott a hajnali órán pár helyesírási hiba is - ezért javítani voltam kénytelen.

grafitmacska 2007.09.04. 09:39:04

Katuska! A tréningen nem mondták neked, hogy aki nem tud helyesen írni, az nem lehet sikeres droid?:)

Kisgenyó 2007.09.04. 09:42:43

Katuska megmondom neked miért vagy írigy!

Azért mert van egy jólmenő lovardám ahol gyermekrabszolgákkal csutakoltatom a lovakat én meg csak cigizgetek a hűvösben, az egyetlen téglaépületben. Azonkívül mélynyomó van a hondámban, és még a rendőr is felezi a büntit mert nem veszek rá matricát, így megtehetem hogy a rendszámot a szélvédő mögött tartom. Bangkokba és Máltára repülök évente 4-szer 3 hónapra, hogy ellenőrizzem az ágyszivacsokat és a lefolyócsövek tartalmát. Van egy Ybl által épített 300nm-es házam budán aminek Jim Morrison (letéphetetelen) bejárati ajtaja van világító kilinccsel. Gyerekeimnek (Annának, Anitának és Editnek) rönójuk van amivel kizárólag márkaszervízbe járunk, hogy jól le tuggyanak venni minket, de ez nem érdekes, megtehetem, mert aviva biztosítás van mind az 5-re. Otthon a bróker asztalomon van a palkovicsnétől nyert laptopom, így neten is hozzáféerk az OTP-s számlámhoz. Telente Dublinból Csernakereszttúrra járunk zsidózni, a böllér a rabbi, aki mellesleg az unokabátyám. Mindemellett család összes tagja baccpapucsban jár. Ne mondd hogy erre nem vagy írigy?!

(kihagytam vmit?:D)

Qsecofr 2007.09.04. 09:44:17

Egy éve ingatlant vásároltam magányszemélytől.
Fél évre rá megjelentek a behajtók, mivel a régi tulajnak néhány 10 millió APEH tartozása van. Elfelejtette magát kijelenteni a címünkről.
A behajtók azt ajánlották, hogy menjünk be a polgármesteri hivatalba és jellezzük, hogy már nem lakik ott és tovább nem zaklatnak.
Ha ezt nem tesszük meg akkor arra érhetünk haza, hogy az ajtónk le lesz tépve/pecsételve és csak hatósági személy engedhet be. Magyarisztán 2007.

Drágám, a gyerek a frigóban! 2007.09.04. 09:50:18


Lehet, hogy igazságtalan voltam katussal.


Lehet, hogy katus munka közben egy kenyérre kenhető ügyfélszolga, még a primitív ügyfelekkel is.

HA ez így van neki is jár, hogy valahol levezesse a feszülcséget.

Бабаяга 2007.09.04. 09:54:27

Qsecofr!
Igen ez kicsi hazánk!
Sőt miután néhány ezresért, meg két nap szabiért fiktiváltattad a feledékeny emberke lakcímét,(Adásvételi kell hozzá, meg friss tulajdoni lap) még mindig nálad fogják először keresni az illetőt mivel a nyílvántartás szerint még mindig az a címe, bár jelezve van, hogy fiktív.
Mellesleg, ha van a LT-nek címe, mint arra valaki ügyes ember látalált, akkor erre miért nem képes az intrumos ügyintéző. Ellentétben velem neki a munkájához tartozik, azaz ezért fizetik.

báró Csekonics 2007.09.04. 09:56:28

Qsecofr 2007.09.04. 09:44:17

De azért érdekes módon ők ezt el tudták mondani és nem kezdték a Katuska-mantrát hogy bizonyítsd be az igazad Te ha ártatlan vagy...

katuska 2007.09.04. 10:00:23

Bocs de nem szidtam az őröket meg ellenőröket, de a kiforgatás az megy. Fantomtartozás, érdekes dolog, előfordulhat téves adat de sajnos a 99%-a nem téves, de az emberek szeretik azt hinni, hogy az ő tartozásuk biztos csak tévedés. Ha kapsz egy levelet hivatalos cégtől akkor nem véletlen kapod. Mindenütt vannak tévedések, de akkor sem az a megoldás, hogy ordítozol meg hőbörögsz, hanem megpróbállsz utánnajárni, bár ehez bizonyos inteligenciaszintet meg kellene ütni. Az ellenőröket meg nem szidom hanem sajnállom őket, és nem a munkájuk miatt hanem a parazst utasok ügyfelek miatt akik ellenségkénnt tekintenek rájuk holott ők is dolgozó emberek.
Osecorf estenélél is nem az APEH volt a hibás de ezt gondolom ő is belátta, hanem az a bunkó aki hazudott lakhelyéről, na az ilyen emberek miatt vannak a gondok.
Nem vagyok droid, roppant sértő ez a beszólás rám nézve és nagy bunkóság is, biztos neked is jól esne ha a munkádból kifolyólag gúnynevet akasztanának rád, vagy álltalánosítanak. Végzettséget tekintve nem fogok egy olyan egyetemet vagy fősulit elvégezni ami nem áll közel hozzám, mert abbnan nyilvánvalóan nem fogom tudni kibontakoztatni a tehetségem. ügyfélszolgálatban sem lehet de legalább kapsz fizetést érte. Ha figyelmesebben olvastáll volna, már írtam, hogy nem a végzettségem hiánya miatt lennék ügyfélszolgálatos, hanem azért mert a szakmámban nincs lehetőség állásra, vagy ha van is azt is alacsonyabban béreznék jóval minnt ezt. Külfödre nem fogok kimenni dolgozni bár lenne lehetőségem és nyelvtudásom is van hozzá, de itt az életem és nem fogom felszámolni emiatt.

Kisgenyó 2007.09.04. 10:15:53

Katuska:

"Külfödre nem fogok kimenni dolgozni bár lenne lehetőségem és nyelvtudásom is van hozzá, de itt az életem és nem fogom felszámolni emiatt."

Milyen életet? Ezt amiből árad a depresszió?
Megvan!! Te magyar tanár vagy, ugye?

Taktikai Reset 2007.09.04. 10:15:57

katuska:


az egyetlen dolog, amiért az ittlévők bepöccentek rád - sajnálatosan csak így tudom kifejezni -, a korlátoltságod. Egy rossz szót se írtak volna az ügyfélszolgálatosokról, ha kicsit szélesebb látókörű lennél.

Mondd, nem véletlenül szcientológus tréningekre jársz? :)


kisgenyó:

kihagytad, hogy Otto-katalógusból rendelsz argentin mezeket és kizárólag BKV-vel utazol a rönók ellenére :)

ella1988 2007.09.04. 10:16:02

Az Instrum ősi dák cég. Katuska ősi dák cég alkalmazottja.

Egyik korábbi munkahelyemen 2 évig buzeráltak egy Verlágos soha meg nem rendelt szolgáltatásból(adatbázisban szerepeltetés cca. 938 EUR) eredő tartozásért.

báró Csekonics 2007.09.04. 10:16:14

Бабаяга 2007.09.04. 09:54:27

Erről beszéltem - őt nem azért fizetik, hogy tisztázza hogy Intrum egy kamu tartozást vett meg (tényleg megvesznek kamu tartozást? hülyébbek, mint hittem, de ezt is leírtam már).
Őt azért fizetik, hogy PROFITOT termeljen. Profit meg abból lesz, ha begyulladsz és tejelsz hogy ilyen egyszerűen fogalmazzak.
Ha viszont karakán vagy és tudtukra adod hogy nem vagy nyúl akár bíróságon is bizonyítani hogy 1. nem tartozol 2. ők tudták ezt és ennek ellenére zaklattak - akkor hidd el, hogy le fognak kopni, mert nem akarnak még ők sárosan kijönni a buliból.
Ezért írtam a Te is rögzíted a beszélgetést és elmaradt jövedelem miatti kártérítési igényről szólóakat.

Tibivagyokmeg 2007.09.04. 10:22:58

kisgenyo,

a lejart In-Kalos passzodat, amivel mindenhova siman bejutsz, szepen elhallgattad!

vernarancs 2007.09.04. 10:25:49

Katus,

"bizonyos inteligenciaszintet meg kellene ütni" - Ezen a teren van meg lemaradasod :)

"Bocs de nem szidtam az őröket meg ellenőröket, de a kiforgatás az megy." - Lealacsonyitottad a munkajukat. Ez pont az amiert te itt hoborogsz.

"Ha kapsz egy levelet hivatalos cégtől akkor nem véletlen kapod. Mindenütt vannak tévedések.." - Akkor most veletlen vagy nem? Sajat magadnak mondasz ellen.

Szomoru, hogy az eletben csak egy dolog van ami erdekel es csak abban tudsz kibontakozni. Rengeteg fele dolog van amiben tovabb lehet tanulni es sikeres ember lehetsz. Elozo cegemnel kb. 40 ugyfelszolis volt es abbol kb. 2 aki nem egyetem mellett nyomta es nem huzott el 2-3 ev utan. Beulni egy eletre ugyfelszolizni es sopankodni egyreszt nem sikeres osi roman szokas, masreszt lustasag.

báró Csekonics 2007.09.04. 10:25:57

Katuska!

A 'droid' jelzőt speciel nem sértésnek szántam (bár nem okoz nagy lelki törést nekem ha valaki annak veszi) csak jelezni próbáltam, hogy olyan munkakörről van szó ami szvsz. nem igényel túlságosan magas kvalitásokat.
(Ahogy ezt Te is elismerted - nem tudod kibontakoztatni a tehetséged.)
A végzettségedhez képest magasabb fizetés pedig azért lehetséges, mert _tűrőképesség_ na, az aztán tényleg kellhet az ilyen munkához.(Amúgy tényleg tanár vagy, ráhibázott kisgenyó? Nem mintha baj lenne - tisztlem, becsülöm a tanárokat - mármint akik még manapság is a pályán maradnak a fizu és a körülmények ellenére.)
Szóval van néhány droid-szakma ahol sajnos még a 21. században is csodálkoznak, ha idővel gépre cserélik az embereket... Ld. automata ügyfélszolgálati hangrendszer, postai levélszortírozó gép, öntözőrendszer, automata fűnyíró stb.
Érted már miért droidoz le itt mindenki?
Mert egy droid melóját végzed!

Alice B. Toklas 2007.09.04. 10:37:13

Igazán nem vagyok egy szőrszálhasogató tipus, meg az "Álljunk meg egy szóra" tipusú kommentek sem a kedvenceim, de ezt már nem bírom. Hajajj kedves Katus, nem tudom mi lehet az a fránya végzettség, de tudtommal ilyen helyesírásra még érettségit sem adnak. Legalábbis remélem. Még szerencse, hogy nem levelező kisaszony vagy, hanem telefonos.

katuska 2007.09.04. 10:40:54

Nem hiszem, hogy egy droid képes lenne az értelmes kommunikációra. Lehet hogy lealacsonyítottam az ellenőrök munkáját, de nem azért mert lenézném őket. Valóban kell tűrőképesség a munkámhoz, nem is kevés. Nem egy életre választottam, nem vagyok idióta, csak most nincs jobb, élni meg kell valamiből. Nem vagyok tanár, szakmám a művészethez kapcsolódik, amire kedves kis országunkban nincs igény, hobbinak jó de megélhetésnek nem. Lustaság az lenne ha eltartatnám magam és sírnék, hogy nincs munka holott van. Vannak régi ismerőseim akik most egy fősulin ülnek és készülnek rajztanárnak, de mi értelme, hol fog valaha munkát kapni? Az a fősuli ami valóban érdekelne, bejutási szinten szinte esélytelen, előre le van beszélve kit vesznek fel, és ha nincs pár milliód egy-két tanár zsebébe akkor ne reménykedj, talán majd 8-ik jelentkezésre felvesznek, addig meg élj valamiből. Persze vannak tanfolyamok is, néztem is őket csak épp ha nincs minimum fél milliód akkor bizony nem kezdheted el, mert mindenhez pénz kell. Nagyobb anyagi hátérrel könnyű diplomát szerezni, persze nem mindig a pénz része számít de vannak ágak amikben sajnos az a mérvadó. Nem vagyok depressziós, elégedett vagyok, mert amim van azért megküzdöttem és nem érdekel ha mások lenézik a munkámat vagy cikiznek érte, mert tudom, hogy elöbbre jutok és fejlődöm így értékesebb ember leszek, lehet hogy egy droid munkáját végzem de dolgozom és alakítom a jövőm, amiben nem szerepel az, hogy mindig ügyfélszolg. legyek.

Kisgenyó 2007.09.04. 10:41:42

báró Csekonics 2007.09.04. 10:25:57

OFF
A magyar tanárt idézőjelben értem mert ránéztem az irományára és hát...
Amúgy ha már itt tartunk nem fikázni akarom a tanárokat (mert az ősi román szokás), mert negem is tanított sok jó tanár de a szomszédom egy frissen végzett lány aki angol tanár és olyan szavakat szótároz pl. hogy "usually". Ilyenkor általában engem hív át dolgozatokat javítani és lektorálni egy marék cseresznyéért. Átmegyek mert nem szívesen szúrnék ki a tanítványaival. Hozzáteszem én nem vagyok tanár. És még1szer kihangsúlyozom kivétel azoknak akik hivatástudatból mentek annak, nem pedig azért mert csak a bölcsészre vették fel őket, máshova nem.
Úgyhogy Katuska csak így tovább. Beszélgessünk 5 év múlva ugyanitt. Addigra megkérjük palkovicsnét sorsoljon ki neked egy helyesírási szótárt is.:D

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2007.09.04. 10:43:57

A kapitalista nyugaton nem ritka, hogy valaki a tanulmányai finanszírozásához munkát vállal. Neszpa?

Az meg ostobaság, hogy Mo.-n nincs kereslet a művészetekre.

katuska 2007.09.04. 10:44:46

Bocs de nem fogom a kedvedért visszaellenőrizni a helyesírásom, gyorsan gépelek és gyakran félreütöm a billentyűzetet de mindegy köss csak bele amibe akarsz, ha rosszul írok valamit akkor rosszul írom kész, ez van, majd máskor jobban figyelek

Alice B. Toklas 2007.09.04. 10:46:53

...és nem érdekel ha mások lenézik a munkámat vagy cikiznek érte...

Látod ez a helyes hozzáállás, már csak azért is, mert pont azért lehet viszonylag jó pénzt keresni mások hívogatásával, mert a dolog társadalmi megítélése nem valami rózsás. Szóval a plusz zs egyfajta szégyenpénz, azért mert nem mindenki adja a fejét ilyen munkára. Ezesetben viszont elég fura, hogy itt hőbörögsz, hogy van aki nem a világ leghasznosabb hivatásának tartja a telefonos ügyfélszolgálást.

Alice B. Toklas 2007.09.04. 10:49:18

Ez nem elgépelés. Következetesen rosszul írsz szavakat. Amúgy téma lezárva, tényleg nem annyira érdekes, csak épp jól rímel a képre amit a hozzászólásaidról kialakítasz magadról.

báró Csekonics 2007.09.04. 10:49:41

katuska 2007.09.04. 10:40:54

Ismerősen hangzik a nyomd meg a 3-as gombot ha reklamálsz, 4-est ha anyázni akarsz stb. típusú 'hangmenű'?
Ilyen rendszerekkel szokták azt elérni, hogy elég 2-3 (8-10) igazi ügyfélszolgálatos (nem a 'kapcsolok valakit' humán-meghajtású telefonközpont) egy cégnek akkor is ha sok bejövő hívása van.
Amúgy én pontszám alapján jutottam be államilag finanszírozott fősulira (adott területen az ország legjobbja, csak egyetem van előtte a listán de az ugyebár 5 éves). Nem jattoltam / beszéltem le senkivel (nem is ismertem ott senkit) és mégis bejutottam, sőt a 3 év alatt el is végeztem. (Nem, nem kettesekkel diplomázva.)
Ja és gondolkodtam előre, mikor jelentkeztem, hogy vajon milyen szakmára van igény... Mert nagyon szép mondjuk a művészettörténet, maga művészet pláne, de ha nem fizetik meg és nincs is szükség annyi emberre, ahány kijön a suliból, akkor öngyilkossággal egyenértékű azt a szakot választani sajnos.
Amúgy persze az is jelenthet valamit, hogy a felvett emberkék kb. 75-80%-a vagy végleg abbahagyta a sulit diploma előtt, vagy lejjebb bukott (évet halasztott). Szóval az a diploma ám az igazi, amiért tényleg meg kell dolgozni.

Alice B. Toklas 2007.09.04. 10:51:38

hozzászólásaidról=hozzászólásaiddal
csak, h ne adjak olyan magas labdát :)

stiu 5 2007.09.04. 10:52:53

Katuska!
Miért nem veszed észre, hogy nem a munkádat fikázzák, hanem a stílusodat és a hozzáállásodat? Én csak ritkán írok itt, de amikor csak tehetem olvasom a Homárt, és teljesen igazuk van a fent szólóknak, hogy nem lehet valamire reagálni úgy, hogy el sem olvasod miről van szó. Ez ugyanis egyértelműen kiderült, már az első kommentednél. Itt hepciáskodsz és észre sem veszed, hogy bunkó módon reagálsz a többiek megnyilvánulására, pedig senki nem sértett meg az első hozzászólásod előtt. Fel vagy háborodva, hogy a helyesírásodat fikázzák, pedig te hívtad rá a figyelmet, addig senki nem törődott vele, meghát te támadsz mindenkire, persze hogy a népek védekeznek.
Javasolnám, olvasd végig mikkel sértegettél ok nélkül másokat, aztán ülj le egy sarokba és gondolkodj el ezen.

Más: Vérnarancs, melyik cég vadászik ilyen lelkesen embereket, mert én hasonló lelkesedéssel vadászom munkát, csak eddig nem sok sikerrel...

Bástya elvtárs (törölt) 2007.09.04. 10:55:52

katuska: Én azt nem értem, hogy a behajtó cég miért nem vizsgálja meg, hogy ki az adott cég ügyvezető igazgatója, az hol elérhető, és miért nem azt kezdi cseszegetni?

randomuser1 2007.09.04. 11:19:02

A humán-droid Ősi Magyar fajta.
Azért, mert idehaza még mindig olcsóbb felvenni 2x ügyfélszolgát minimálbérrel mint üzembe helyezni és karbantartani egy bonyolult IVR rendszert.

sárkánylábasárga 2007.09.04. 11:20:55

katuska: "Nem vagyok depressziós, elégedett vagyok, mert amim van azért megküzdöttem és nem érdekel ha mások lenézik a munkámat vagy cikiznek érte"
Nem érzed úgy, hogy a hozzászólásaiddal icipicit ellentmondasz ennek? Vagy ezt csak az én monitoromon látszik így?

Bástya elvtárs (törölt) 2007.09.04. 11:22:09

katuska!

"Osecorf estenélél is nem az APEH volt a hibás de ezt gondolom ő is belátta, hanem az a bunkó aki hazudott lakhelyéről, na az ilyen emberek miatt vannak a gondok."

Kérlek olvasd el ezt a mondatot amit írtál, és gondolkozz el az alábbi dolgon: Szerinted miért van szükség a munkádra? Feltehetőleg azért, mert vannak bunkó emberek, aki nem fizetik ki a tartozásaikat, és olyan ügyesek, hogy mindenféle hamis adatokat adtak meg magukról. Nektek ilyen esetben az lenne a dolgotok, hogy ezeknek a dolgoknak utánajártok. Magyarul, ha az ügyfél azt jelzi, hogy ahhoz semmi köze, akkor esetleg nektek kellene jobban körbenéznetek. Aztán ha bebizonyosodik, hogy az ügyfél csak hülyített, akkor mehet a második nekifutás.
Nekem csak azért nem kellett felszólító levelet küldtened, mert amikor a centrum parkoló egy vitás parkolás miatti büntit küldött 4 év után, inkább befizetem, mert nem volt kedvem hülyékkel vitatkozni.

báró Csekonics 2007.09.04. 11:26:08

Bástya elvtárs, jelentem én ezt már kifejtettem kicsit feljebb 'összeesküvés-elméletként'

Kisgenyó 2007.09.04. 11:30:53

Le a kalappal Katuska előtt!!! Ő úgy tűnik egy multitaszkoló droid. Egyszerre tud ügyfélszolgálatoskodni és a homárba zagyvaságot írni!

báró Csekonics 2007.09.04. 11:31:38

Bástya elvtárs 2007.09.04. 11:22:09

Erről beszéltem elvtárs! Sajnos van, akinek ér annyit a nyugalma hogy befizeti a büntit és ezzel lovat ad a centrum-intrum féle ősi phobosi cégek alá.

alicecsodaorszagban 2007.09.04. 11:35:41

Katuska!

Szerintem Te túl sok "l" betűt használlsz.
Nem vagyok előítélő fajta, de ha elollvasok valamit, az ilető helyesírásából rögtön leveszem a képet. :)

Legjobban attól bukok ki, ha valaki leírja - nem baj ha "tájszólásban beszél" - de leírja, hogy "otthol". Tudom, Te nem írtad le, csak példa volt.

Amúgy meg jobb vigyázni ezzel a pernahajder társasággal! Például nekem is rettentően titkolnom kell, hogy van egy bordó baccpapucsom, mert ha megtudják, rögtön "lenemsikeresemberezik" a hajamat.


Egyébként utolsó felszólalásoddal némileg egyetértek , van, amikor olyan szituban van az ember, hogy ilyen munkát kell végeznie, mert épp a jövőjét építi, vagy olyanok a körülményei, hogy örül, hogy másnap tud venni kaját. Ilyen szitukból nehéz ám kikeveredni, bármennyire megvan a szorgalom, meg az akarat. De azért lehet.
Viszont tényleg rossz helyen, és időben szóltál hozzá a témához, éppen ezt próbálja a többség magyarázni.

Bástya elvtárs (törölt) 2007.09.04. 11:46:27

Azért fizettem be, mert a kérdéses időpontban valóban a helyszínen jártam, így elképzelhető, hogy a a bünti tényleg jogos volt. Amit sérelmeztem de nagyon, hogy miért 4 év múlva kezdenek el cseszegetni.
Aztán persze megtudtam ismerőseimtől, hogy akkortájt az volt a módi, hogy egyes autósok a mikulászacskót parkolójegynek használták, így sajnos gyakran megesett, hogy te nem találtál mikulászacskót, pedig mégis megbüntettek. Na most egy ilyen szituban tegyél igazságot.

Végülis egyezséget kötöttem velük: Ők kikeresték nekem a rendszerükben hogy szerintük hány db büntim van még, amivel a későbbiekben még csesztetni fognak. Ekkor kiderült, hogy van még 29 db, de azokról azonnal kiderült, azok már az autóm eladása utáni időpontokra vonatkoztak. Így végülis azzal a feltétellel fizettem be, hogy (1) több büntit nem találnak ki nekem, (2) a maradék 29-el is az új tulajt fogják csesztetni, és nem engem.

Coramonde · http://blog.coramonde.hu 2007.09.04. 11:46:30

Katuska meggyőződésén - miszerint mindenki hülye, csak ő helikopter - nincs az az ember, aki változtathatna.
Kár a gőzért ... :)

Témához: ha az én címemre jön egy akármilyen levél, vagy bármi más küldemény, ami nem nekem szól (és kibontás után 1000%, hogy tuti semmi közöm hozzá), nagy ívben lesz@rom. Irattár, kuka, oszt' jónapot.

Ha nem nyugszik a feladó, akkor meg morcos leszek és borul az asztal. :P

az okos 2007.09.04. 11:49:32

engem most hívtak az Intrum-tól,hogy szóljak Katusnak,hogy feltétlen vegye fel velük a kapcsolatot mert pontosan ilyen emberekre van szükségük mint ő!Ha itt nem találnának megfelelő állást neki akkor a Centrum-nál találnak.Sok sikert!!!

Cradle 2007.09.04. 13:09:31

Van erre egy jogi eljárás (bocs nem emlékszem a szakszóra mi volt az) aminek a során lehet kérvényezni a cégbíróságot hogy állapítsa meg, hogy egy adott cég működik-e egyeltalán az adott címen. Ha nem találják őket, akkor megszünteti a cégbíróság a céget. Nekem is élnem kellett egyszer ezzel a jogi úttal.

Cocu 2007.09.04. 13:52:04

Kedves stiu 5, kedves vernarancs!
Itt vagyok én is, személyzeti tanácsadással foglalkozom! Mindkettőtök szolgálatára! :D

Bástya elvtárs (törölt) 2007.09.04. 14:00:50

Craddle: de miért nekem kellene ezt kérvényeznem? Jó, az első lépés, az, hogy a felszólítást a cég telephelyére küldik. Ha ott nem található, nem veszik át stb., akkor küldjék az üzletvezető lakhelyére.

Érdekes módon, a saját cégemnél az APEH, TB, cégbíróság stb. meg tud találni engem mint özletvezetőt a saját lakhelyemen. Egy vadidegen cégnél erre miért nincs mód?

Ilyenkor érzem azt, hogy mindig a becsületes embereket háborgatják, mert azokat a legkönnyebb. Az ugyanis nem játszik David Copperfieldet, az érkező levelekre reagál stb.

katuska pedig nem tudom, miért nem reagál...

Egyébként az ügyfélszolgálatos emberkék jelentős része katasztrófálisan kezeli az ügyfeleket: én az erőszakosságot nem szoktam bírni, olyankor szoktam benyögni, hogy "na, most hívja ide a főnökét". Érdekes, hogy azzal az emberrel szinte mindig meg tudom oldani az adott problémát.

gizke 2007.09.04. 14:02:00

Kedves Mindenki!

Gyakran olvasgatom a Homár leveleit.Ma rávettem magam és a hozzászólásokat is mind elolvastam. Le vagyok nyűgözve! Kicsiny irodám falai rengtek a röhögésemtől.
Köszönöm Nektek! Katuskának külön köszönet az értékes hozzászólásokért:D
Imádlak Benneteket:) (Na jó, nem mindenkit)

Bástya elvtárs (törölt) 2007.09.04. 14:09:48

- gizke ajtaja feltép
- patzpapuccsal feje megvereget
- ősi .... cég oklevél átnyújt

gizke 2007.09.04. 14:13:19

pedig gizke nem is ügyfélfogadásosdroidos maca:((

EÖ (törölt) 2007.09.04. 14:18:31

kisgenyó 2007.09.04. 09:42:43

saLYnos valami kimaradt: nem tudjuk, hogy a Hondádba tarhálod a benzint vagy az OTP-autómatás régi ezresekkel fizeted ki.
illetve, hogy ravatalod-e van?

gizke 2007.09.04. 14:21:25

a válaszom: Viszont van új pöcegödröm a kertemben. Az ér?

EÖ (törölt) 2007.09.04. 14:22:57

sőtmitöbb, a csimoták kérdezik, hogy sikeres-e vagy?

gizke 2007.09.04. 14:38:23

Sikertelenségemben a metróépítőkre szakajtottam az alagutat is

Zaklató_Panda 2007.09.04. 15:52:54

Ne bántsátok már Katát. Tudjátok hogy mit meg nem kellett tennie az iwiw meghívójáért? (a mosogatáson kívül persze)

Zaklató_Panda 2007.09.04. 15:54:22

Ja .. szerintem Kata ezelőtt benzinkutas volt. Csak akkor még a lánynevét használta. Brigi...

Drágám, a gyerek a frigóban! 2007.09.04. 16:25:01


Mégis mit?

Elszopogatott egy cukorkát meg elnyalt egy fagyit?

renugard 2007.09.04. 16:39:45

Én irígylem Katust, hogy reggel 9 óra 10 perckor kommentelni tud.
Szeretnék ilyen munkahelyet. Hol lehet jelentkezni tréningre?
Szerintem IQ-val is bírnám a szintet.
Süt a hozzászólásaiból, hogy més sosem olvasott Homárt.
ALICE BACCPAPUCSORT HORD!!!!!!

EÖ (törölt) 2007.09.04. 16:42:18

Kérte ma már valaki szekmen dzsontól a pápopét?
Salynos nincs időm visszaolvasni...

blackthorne 2007.09.04. 16:55:38

Én az albérletben a Likvid Unioval állok szívélyes levelezésben. Még a verőlegények is udvariasak. Igazán nem panaszkodhatom. (az elvesztett számlák szépsége, hogy rájössz, 2000 forinttól milyen fontos vagy az ELMŰ-nek)

blackthorne 2007.09.04. 17:26:13

Szerintem hagyjuk békén katust, mert senki nem fogja tudni vele megértetni, hogy babajaga nem a cég.
Mindazonáltal örülünk, hogy megismerhettünk, mert nagyon érdekes formája az írásban tükröződő mélyről jövő frusztráltságnak, hogy mindent hosszú l-lel írsz.
Egyik barátném rögeszméje, és tökéletesen egyetértek vele, hogy ha az ember ilyen nagy dolgokra vállalkozik, mint hogy írásban érintkezik bizonyos közösségekkel, legalább helyesen írni meg rendesen. Nem nagy dolog, de tiszteletet parancsoló. Helyesen írni ősi magyar szokás.

blackthorne 2007.09.04. 17:27:30

:D Kimaradt egy "tanuljon". Ha már...

gazsi 2007.09.04. 20:50:58

KedvesKatus!Ezuton érrtesittem,hogy szaknaji ellöéletétt figyjellembe véve,és a szorgallmának köszönhetően fölvételt nyerrt Fizessköcsög BT-nkba.A feladata lessz akintlevő laptopok árának a behalytása!Kellemes munkaheji légkőr kulturátt kolegák várgyák! Palkovicsné.cégtulalydonoss

alicecsodaorszagban 2007.09.05. 09:41:49

Neee renugard! Ezek kicsinálnak!!!
Ez bizalmas info volt, csak katuskának mondtam el. Honnan tuttad meg??!!??

renugard 2007.09.05. 18:32:50

Megvannak a módszereim, alice:)))
A kezünk a cipősszekrényedig is elér. Király behajtó-ügyfélszolgálatos lennék:DDD

lOc (a pasztafáriánus) 2007.09.06. 15:43:59

Nagyon jól tudjuk hogy te vagy Lüftung Technik, ne tagadd!
süti beállítások módosítása