Tékozló Homár

Invitel, Hírközlési Hatóság, XXI. század

2007.12.11. 12:16 | jackyll | 81 komment

Attila az Invitel sajátos telefonos szerződéskötési szokását szerette volna megemlíteni a Hírközlési Hatóságnak, de azoknál még mindig a papírtologatás a divat, és nem volt kedve 2200 forintot sem fizetni nekik:

Tulajdonképpen az Invitel miatt szerettem volna károgni, azonban az események úgy hozták, hogy ez a poszt mégis inkább a Nemzeti Hírközlési Hatóságról, pontosabban az így elnevezett sóhivatalról fog szólni. Az eset gyakori és egyszerű: Invitel hívja édesapámat – adategyeztetés (?) – rábeszélés előző szolgáltató máglyára küldésére – rábeszélés Invitel szolgáltatásainak igénybe vételére – szolgáltatás változtatás elutasítása, ha valamit akarnak, küldjenek írásos árajánlatot, akkor majd vagy elfogadja apu vagy nem – első számlák megérkezése – reklamáció az Invitelnél – Invitel kiröhög, hogy már telefonon is szabad szerződést kötni, különben is ha valamit akarunk, akkor levélben (!) lehet reklamálni, mert telefonon azt nem, és akkor ők majd visszahallgatják a telefonbeszélgetést. Igencsak demokráciába illő eljárás.

És akkor elkövettem egy hibát, megfenyegettem őket a Nemzeti Hírközlési Hatósággal, hogy majd azok jól odapirítanak, meg megmonnyák a frankót, meg megvédik a piciny pondrókat a lánctalpaktól. Akkor még nem voltam tisztában vele, hogy szálkahúzó csipesszel ugrottam rá a megvadult oroszlánra.

Szóval, elpityeregtem bánatom e-mail-ben a Nemzeti Hírközlési Hatóságnak, akik visszaküldtek nekem egy hivatalos fejléc és pontos dátum nélküli formalevelet. Ez gyakorlatilag egy paragrafus erdő, mely a "…közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény…"-ről szól, de szakavatott erdész azonnal kiszagolja ebben a dzsumbujban a friss medveszart, melyet kegyeskedett a Magyar Állam elpottyantani a kicsit sem fontos állampolgárok részére.

Kezdjük hát a legdurvábbal, idemásolom, ni:  "Hatóságunk elektronikus ügyintézési modelljének megvalósítása a közeljövőben várható. Ügyeket intézni addig csak papír alapon benyújtott dokumentum alapján lehet, ahol a beküldő személy azonossága, és a dokumentum hitelessége megfelelően biztosított."

Tehát a Nemzeti Hírközlési Hatóság nem fogad el e-mail-eket, mert az ugyebár nem megbízható, de semmi gond, már rajta vannak az ügyön. Még mit nem kedves hülye állampolgár, ímél, mi? Mit képzel a pofátlanja!!! (Azért ezt a "közeljövőt" kicsit részletezhették volna.)  Hát mégis micsodát teccnek akkor ottan csinálni egész nap? Csináltunk megint egy hivatalt, ahol a Nímandék Micikéje közpénzből kávézgat a nyugdíjig? Teljesítménymérés elkészült már?

Egyébként, lehet beadni "bejelentést" meg "kérelmet", így a levél. Érthető, hisz valamit azért csak fel kell mutatni két make-up között. A továbbiakban két lehetőséget nyújt annak, aki ezek után még mindig komolyan gondolja:

Bejelentés:
"Megfelelően benyújtott bejelentés esetén az Eht. 28. (3) bekezdése szerint a Hatóság mérlegelése szerint hivatalból eljárást indíthat. A bejelentőt nem illetik meg az ügyfél jogai és nem terhelik kötelezettségei,…" Ez közigazgatásilag azt jelenti, hogy szarik rá.

Ám de itt van nekünk a kérelem:
"Emellett kérelem benyújtása esetén az eljárásért az illetékekről szóló 1990. évi XCIII. törvény 29. § (1) bekezdése alapján 2 200 Ft elsőfokú eljárási illetéket kell leróni illetékbélyeg formájában."

Ez meg azt hívatott jelenteni, hogy még én fizessek azért, hogy Micike megemelje hájas seggét, valamint zsíros kezével a mappa felé nyúljon, holott feltehetőleg nem én vagyok ez ügyben az egyedüli bejelentő.  "Maradj drágám, átnéztük kétszer is, nem vót a bitek között okmánybélyeg, kérelem az ilyen???…"

Mellesleg a fenti logikát követve elképzelem, hogy elküldöm a kérelmet, meg az okmánybélyeget, és akkor jön a válasz, hogy nem jogosultak eljárni, forduljak inkább az XYZ hivatalhoz. Remélem tűzoltók nem olvassák ezt a cikket, mert akkor jövőre csak közjegyzői ellenjegyzéssel ellátott, megfelelő mennyiségű hamuminta, és részletes eseményleírás bemutatása esetén indítják csak be a szivattyúkat.

Tehát kedves Invitel, és többi hasonló telefonos szívatás, kinyomoztam nektek, azt csináltok, amit akartok, uzsgyi rajta, a felügyelet nem felügyel.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

princessophia 2007.12.11. 12:25:42

Sajna, sokszor csinálják ezek a cégek azt a huncutságot, hogy a telefont felvevő idősebb,vagy gyakran nem különösebben tájékozott/dehát miért is kellene annak lenniük?!/ embereket megforgatják.Szerintem jó nagy szégyen, hogy lehet büntetlenül, mindenkit becsapva üzletelni még mindig!
Illetékbélyeg?! Ez mekkora állatság.
Nem lehet a szerződéstől elállni valamennyi időn belül?
Szerintem de.
Vagy nem?

Secnir 2007.12.11. 12:25:57

na fussunk neki még1x ezt nem értem

Céadaoin (user ID 44540) 2007.12.11. 12:28:24

Szóval vannak kivételezettek, akinek VÁLASZOL az NHH???

princessophia 2007.12.11. 12:28:44

én se értem tisztán.
Akkor nem is küldtek írásos szerződést, ami után jogod van azt mondani/mondjuk 8 napon belül/, hogy: kösz, de nem kell?!
Hát, nem vagyok egy jogász alkat, de szerintem ...

Bakkerovics Bakker 2007.12.11. 12:30:25

NHH télleg sóhivatal, semmit nem tud, és ráadásul nem i akar csinálni.

Invitelnek meg levelet tértivevényesen küldeni, beletenni a számlájuk másolatát, meg egy pár soros levelet, hogy a kért szolgáltatás megrendelését kezdjék el bebizonyítani. Amíg a fizetési határidő lejárta előtt reklamálsz, addig nem keletkezik fizetési kötelezettséged a vitatott szolgáltatással kapcsolatban.

Bakkerovics Bakker 2007.12.11. 12:38:52

Az Invitel megérdemelné, hogy a számláikba nyomaték kedvéért csomagolj féltéglát, mindezt stílusos mikulászacskóban belendítsd a budaörsi központjuk valamelyik impozáns, lehetőleg emeleti ablakán.

Blogpont Huba 2007.12.11. 12:40:28

A mákosguba ab ovo áldott!!!! :)

Blogpont Huba 2007.12.11. 12:42:17

De miért ide írtam...Mindenkinek Boldog Ünnepeket!

káosz 2007.12.11. 12:50:09

Rohadek banda! Apamat is radumaltak, azt sem tudta igazan, hogy mire.
Amugy ezt a telefonos szerzodeskotest nem igazan ertem, akkor most az en nevemben barki kothet szerzodest, ha ismeri nehany adatom?

Secnir 2007.12.11. 13:01:13

ügyvéd, emberek, ügyvéd.
ha elmész egyhez, max 5000 forintért elmondja (szájbarágja), hogy mi a teendőd.
nekünk lakókirúgáshoz kellett, a tanácsadás ingyenes volt, és 2000 forintért írta meg a levelet, amire az volt a bentlakó válasza, hogy sürgősen kiköltözött a lakásunkból.
a banki szerződésünket is vele nézettük át, mosolyogva kihúzott vagy 15 sort, közölte, hogy miért ne legyen benne, beleírt 5 másikat, hogy ez legyen benne, mert minket véd, és elkért 5000-et. megérte.

most egy ilyen ügyért, vagy bármilyen másikért miért nem lehet elmenni, vagy felhívnie egyet? pláne akkor, ha biztosan igazad van (vagy úgy véled)?

különben nyugodtan lehet pert indítani, az invitel tuti bukó, ha nincs írásbeli szerződés. a jog ugyan ismeri a szóbeli szerződés fogalmát, de az bukhat, mert 1. telefonon történt, 2. nem történt ráutalás, hogy miért telefonálnak stb.

Cseber Lajos 2007.12.11. 13:10:03

Anyósom is pont így járt az invitellel, azzal a nem kis különbséggel, hogy TITKOS a telefonszáma és mégis azon hívták. Lehet, hogy a T-com jó pénzért eladja a titkos telefonszámokat? Nem lehet őket ezért feljelenteni?

T. bátya 2007.12.11. 13:19:34

Annyira nem akarom megvédeni a NHH-t, de az, hogy nem fogadnak e-mailen kérelmeket, az még nem jelenti azt, hogy nem is dolgoznak. Egyébként meg ha nem fizeted ki az illetéket, akkor ne is várd, hogy majd foglalkozzanak az ügyeddel. Ez így van az összes hivatalban. Ilyen a közigazgatásunk.
Az, hogy nem illetnek meg az ügyfél jogai akkor, ha "csak" bejelentést teszel, az meg megint csak nem azt jelenti, hogy nem is foglalkoznának az ügyeddel.
Persze azt nem annyira értem, hogy pl. bejelentést miért is nem tehetnél e-mailen. Van olyan hivatal, ahol a névtelen bejelentéseket is kivizsgálják, szóval ennyi erővel bejelentésként akár ki is vizsgálhatták volna.

alicecsodaorszagban 2007.12.11. 13:22:58

Ez egy jó nagy genyaság, felhívnak a sok szarral, és ha elhagyja valamire egy "igen" a számat, akkor már gyakorlatilag szerződést is kötöttem? És utána meg hónapokig kínlódjon az ember, hogy bebizonyítsa, nem is kérte.

Ezen a szövegen meg behaltam:
"majd azok jól odapirítanak, meg megmonnyák a frankót, meg megvédik a piciny pondrókat a lánctalpaktól. Akkor még nem voltam tisztában vele, hogy szálkahúzó csipesszel ugrottam rá a megvadult oroszlánra. " meg Manyika kávézásán, nyugdíjig. :)
De ez így is van nagyon sok közhivatalban, köztisztviselői bérért, meg juttatásokért, a mi pénzünkön! Engem ez akaszt ki a legjobban.

szger 2007.12.11. 13:37:41

A Matávos telefonszámeladás ugyan nem bizonyítható, de garantáltan működik, főleg bosszúként.

Mikor elhordoztunk tőlük egy titkos, és továbbra is titkosan tartott számot az átkötés után 1 évig naponta legalább 3 cég keresett ajánlatokkal.
Amikor a hívó nevét kérdeztem, és a cég nevét valahogy mindíg szakadt a vonal, illetve ha megadta ment az adatvédelmi ombucman címére az e-mail.
Így is egy évbe telt, hogy kikerüljünk abból a bizonyos nem létező "nyilvános adatbázis"-ból, amire mindenki hivatkozott.

Be kell tiltani az ilyen telefonos szerződéskötést, illetve számítson az aláírástól visszamenőleg a telefonbeszélgetésig érvényesnek a dolog, de kötelező legyen a papír. (spec UPCnél így csinálja a telefonos üfsz)

T. bátya 2007.12.11. 13:37:56

Ja, tudjátok mikor lesz a fent hivatkozott törvényben is előírt, elektronikus ügyintézés Magyarországon...

Bit Rot 2007.12.11. 13:50:28

Miért nem oldják meg azt, hogy akinek van ügyfélkapus (azaz önkormányzat által azonosított) hozzáférése, az tudjon onnan elektronikus levelet küldeni? Az hiteles lenne!

(Oké, oké, költői volt a kérdés.)

Secnir 2007.12.11. 14:03:51

john:
az állami bürökrácia számára egy jól azonosítható állampolgár nem ügyfél. számára az ügyfelet a pecsét-illetékbélyeg-papírhalmaz hármas jellemzi

Dr Net Elek (törölt) 2007.12.11. 14:13:45

A tendencia itt is jól kivehetö: ami eddig fizetös volt, az marad is/emeljük a mértéket, ami nem fizetös, azt fizetössé tesszük. Jelige: fizess vagy pusztulj (és fizess)

Amici 2007.12.11. 14:14:51

Akkor nézzük. (és ez a tanács ingyen lesz!)
Létezik a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről, ami alapján alaposan meg lehet szorongatni az Invitelt. Imígyen szól a vonatkozó rész:
2. § (1) Az értékesítő a szerződés megkötése előtt kellő időben köteles a fogyasztót tájékoztatni:
a) az értékesítő cégnevéről (nevéről), székhelyéről (lakóhelyéről), a külön jogszabályban meghatározott nyilvántartásba vételi számáról, adószámáról és telefonszámáról;
b) a szerződés tárgyának lényeges tulajdonságairól;
c) az ellenszolgáltatásról, beleértve az ellenszolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb fizetési kötelezettséget is;
d) szükség szerint a szállítás költségéről;
e) a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről;
f) az elállás jogáról (4-5. §);
g) a távközlő eszköz használatának díjáról, ha azt az alapdíjtól eltérően állapítják meg;
h) az ajánlati kötöttség idejéről;
i) a szerződés legrövidebb időtartamáról olyan esetben, amikor a szerződésben foglaltak teljesítésére folyamatosan vagy ismétlődően kerül sor.
(2) Az értékesítő az (1) bekezdés szerinti tájékoztatási kötelezettségnek egyértelműen, közérthetően és pontosan, az igénybe vett távközlő eszköznek megfelelő módon köteles eleget tenni.
(3) Ha az értékesítő telefonon tesz szerződéskötésre ajánlatot a fogyasztónak, annak kezdetekor köteles közölni legalább cégnevét (nevét), székhelyét (lakóhelyét) és telefonszámát, valamint a fogyasztó figyelmét kifejezetten fel kell hívnia szerződéskötésre irányuló szándékára.
3. § (1) Az értékesítő köteles a fogyasztót a szerződés megkötése előtt kellő időben, de legkésőbb a szerződés megkötésekor a 2. § (1) bekezdésének a)-f) pontjában foglaltakról írásbeli tájékoztatóval vagy más, a szóbeli tájékoztatást megerősítő dokumentummal (a továbbiakban együtt: írásbeli tájékoztató) ellátni.
(2) Az írásbeli tájékoztatónak az (1) bekezdésben előírtakon felül tartalmaznia kell:
a) a 4. § szerinti elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit, ideértve a 4. § (5) bekezdésében, a 6. §-ban és a 7. § (3) bekezdésében foglaltakat, továbbá azt az esetet is, amikor a fogyasztót az 5. § alapján az elállás joga nem illeti meg;
b) az értékesítő azon telephelye (fiókja) vagy egyéb szervezeti egysége címét, ahol a fogyasztó kifogásait érvényesítheti;
c) a szavatosság, illetve a jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatás (alkatrészellátás, javítószolgálat) biztosítását;
d) a szerződés megszüntetésének lehetőségét, ha az határozatlan időre szól, vagy tartama az egy évet meghaladja.
(3) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltak nem alkalmazhatóak távközlő eszköz útján egyetlen alkalommal nyújtott olyan szolgáltatás esetében, amelynek ellenértékét a távközlő eszköz üzemeltetője részére kell megfizetni. A fogyasztót azonban ilyen esetben is tájékoztatni kell az értékesítő (2) bekezdés b) pontjában meghatározott címéről.
4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy az értékesítő a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
(3) Ha az értékesítő nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.
(4) Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.
(5) Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

És mivel úgy tűnik, hogy a kellő tájékoztatás kicsit sem történt meg, így 3 hónapon belül indoklás nélkül elállhattok a szerződéstől.

NHH? bruhaha hivatal! Hírközlési hatóság, ahol nem lehet emilben bejelentést tenni? Ez olyan, mintha egy mobil szolgáltatónál csak papír alapú ügyfélszolgálat működne.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2007.12.11. 14:22:41

Én is telefonon kötöttem szerződést az Invitellel. Határozott akaratomra. Kb. 3-5 perc volt, míg felolvasták a szerződés szövegét, a végén kellett gombot nyomni, hogy elfogadom vagy sem.
Sztem a történet igen sántít...

daat 2007.12.11. 14:45:50

"Ez olyan, mintha egy mobil szolgáltatónál csak papír alapú ügyfélszolgálat működne."

Megsúgom,hogy az Invitelnél, mint internetszolgáltatónál levélben,személyesen,telefonon illetve faxon fogadnak el bármilyen panaszt, ha emailben merészelsz hozzájuk fordulni nem foglalkoznak veled. Szerinted? :)

daat 2007.12.11. 14:47:11

1 éve még ez volt a helyzet

yooccoo 2007.12.11. 14:47:45

nem a történet sántít, csak az ember
ha nem a tulajdonos mondja ki az igent, akkor a szolg. bakhatja a megrendelést

Teru 2007.12.11. 14:52:40

Értelmi fogyatékos testvéremet rábeszélték múlt héten. Undorító.

Anubisz (törölt) 2007.12.11. 15:29:03

Óvatosan helló..:) Ugyanis a telefonos szerződéskötés rögzített volta miatt márpedig szóbeli szerződéskötésnek minősül, és annak is megvannak a jogi alapjai ugyi.. Másik, ha használja is a szolgáltatást, akkor az ráutaló magatartásnak minősül, ami viszont térítésköteles... 8 napon belül felmondható bármilyen szerződés, minden jogkövetkezmény nélkül. És ez mindegyik távközlési és online cégnél is így vala.. Egyébként minden ügyfélnek joga van letiltatni a számát a hasonló marketing és értékesítési akciókról, aki nem akarja, hogy felhívják, nyiltakozik a szolgáltatójánál, és ennyi... Ja, és mindenre lehet "nem"-et mondani....

Netuddki. 2007.12.11. 15:31:06

Yula 2007.12.11. 14:14:51

Ezt múltkor én is így hallottam a rádióban. Talán a fogyvédtől volt valaki, lehet Katy Attila.

A lényeg, szóban is lehet telefonon szerződést kötni, de csak akkor lesz érvényes, ha papír is van róla, és azt az ügyfél is aláírta.

Kivétel, ha az ügyfél a telefonáláskor fizet, mint pl. az a sok betelefonálós lehúzás.

Szerintem a panasszal is inkább a fogyvédhez kellett volna fordulni. Ja és a lényeg, abszurdisztánban csak a levél+tértivevény ami működik (tisztelet a néhány kivételnek).

=Ford Prefect= 2007.12.11. 15:41:45

Szerintem nem sántít. Te AKARTÁL kötni. Ők nem. Csak belerángatták a papát.
Jogászunknak igaza van...

=Ford Prefect= 2007.12.11. 15:44:55

Jah, és kaptam olyan reklámanyagot a postaládámba, ahol az adatforrásként a BM volt megadva. Költözés után 2 héttel. Új lakcím bejelentése után két héttel. Vágod...

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.12.11. 15:56:48

Tudtommal a spameket is e-mailben lehet bejelenteni és intézkednek. Akkor most meg miért tologatás?

Szerintem a telefonos szerződéskötés meg nem teljesen helytálló. Egyik fél sem tudja kétséget kizáróan igazolni, hogy azzal beszélt, akivel. Még videotelefon esetén sem.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.12.11. 15:56:51

Nekem nagymamám ki van okítva.. ha ismeretlen számtól érkezik hívás akkor fel sem veszi, max kinyomja :)

De ha mégis, akkor valahogy így kezdi:
Kinek tetszik lenni?
Kit tetszik keresni?
Itt olyan nincs, viszont hallásra! Esetleg: kérem hívja fel unokámat este 8 és 10 között (ekkor érek rá).

Pedig sokszor próbálták már behúzni a csőbe sokféle ajánlattal... Mindig mi választjuk ki számára a csomagot... Nem túl gyakran.

Érthetetlen, hogy minek ajánlgatnak mindenféle (számukra) kedvező lehetőséget, nem nézik annyira intelingensnek az ügyfelüket, hogy el tudja dönteni mi a jó neki? Ha meg kiválasztotta megy a szolgáltatás váltás sms, oszt' annyi.

Amúgy meg ha igazán kedvező ajánlatot akarsz hallani, próbáld lemondani :)

homár molla2 2007.12.11. 16:05:21

a legtutibbat próbáltad?
ravatal+anyátok+megbaszás = Ön sikeresen leiratkozott szolgáltatásunkról.

forintosProjekt - · forintosprojekt.blog.hu 2007.12.11. 16:07:23

Azt kell kérem mondani, hogy rossz volt a vonal néhány szónál akadozott, emiatt tévedtél. Tekintsék a szerzödést semmisnek. Csókolom a kezsitlábát.

forintosProjekt - · forintosprojekt.blog.hu 2007.12.11. 16:09:57

másik: mi van akkor, ha a telefonon történt szerzödéskötéskor úgy be voltam kúrva, hogy nem voltam beszámítható állapotban?

szek08 2007.12.11. 16:59:40

telefonszámeladás működik. matáv(most már tcom) leányvállata árulja, budapestieket biztosan, videékiekről még nem tudok. Az összes számot, beleértve a titkosakat is... nesze neked ombudszman!

Cseber Lajos 2007.12.11. 17:20:01

"telefonszámeladás működik. matáv(most már tcom) leányvállata árulja, budapestieket biztosan, videékiekről még nem tudok. Az összes számot, beleértve a titkosakat is".

Ha van erről több infód, akkor írd már meg, mert bejelentem őket az ombudsmannál. Pont emiatt titkosítottuk, mert anyósomat legutóbb a tele2 verte így át, most meg az invitel a titkosított számon hívta fel.

Paszek 2007.12.11. 17:27:54

Légyszíves hozzájárulnátok a fejlődésemhez: s2.gladiatus.hu/game/c.php?uid=26788

nudlee 2007.12.11. 18:03:00

Hányadék, amit ezek csinálnak, az idős ember a felét nem is hallja, amit a telefonban mondanak, vagy már kicsit szenilis, a szerződéskötő dörzsöli a jutalékért a kezét, hogy még egy vénembert behúzott a csőbe, illegálisan szerzett telefonszámmal.

gusztustalan.

marsellus wallas (törölt) 2007.12.11. 18:16:49

minket mind nfélke tudakozo hiv h ujixccsunk szerződést, mert kb 10000000000000000000-an kerestek rá a cégünkre náluk,
és küldik a számlát (évi 50-60 ezerrő)


okádék

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.12.11. 18:24:16

Mink odahaza Invitelnél vagyunk. Annyira semmi gondunk nem volt a céggel, hogy netet is tőlük rendeltem. A honlapjukon kitöltöttem a kis megrendelőt, ők visszaküldtek egy kis csomagot minden szükséges papírral, plusz egy megbízási szerződéssel, merthogy a netet az én nevemre kértem számlázni, de a telefon meg nem az enyimen van. No, én lustaságból jóideig nem faxoltam vissza.

Aztán egy pénteki napon történt, hogy amikor éppen azon filozofálgattam, hogy már megint otthon hagytam a megbízást, ergo megint nem küldöm el, ergo megint legalább egy nappal később lesz netem, hirtelen megcsörr a telefonom, és hang közli, hogy jól van, akkor ő most jönne és bekötné a netet. Egy óra múlva volt netem. Aztán amikor meglengettem az orra előtt a meghatalmazást, akkor mondta a srác, hogy azért majd mostanában valamikor faxoljam le a cégnek. No. Ennyi. Nem olyan rossz cég az az Invitel.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.12.11. 18:25:28

Ja, egyébként az NHH kb. azért van, hogy legyen. Semmi másért.

gumby 2007.12.11. 18:55:36

az összes AZ ÖSSZES telekommunikációs cég magyarországon egy kutya. ugyanazok a lehúzások, ugyanúgy kiszervezett vagy már eleve bérelt hiénákat uszítanak rá az előfizetőkre, azok meg nem tudnak mit csinálni.ez most egy inviteles poszt, nagyon belehúztak ezek a férgek.aztán ha átmész hozzájuk a trékom fogja ugyanezt megcsinálni pepitában, vannak olyan kampányokra bérelhető telemarketing cégek, egyik nap pl.tékom, másik nap meg júpíszít nyomja, képzeld ugyanaz a faszi/picsa hívna egyik nap ettől, másik nap attól. hatóság hivatal faszomtudja pénznyelő meg úgyse csinál semmit néha megbassza azt amelyik épp nem tejel. és? ez érdekel valakit? pont az nem hall róla akit érintene, akihez meg eljut magasról lefossa.bele van kalkulálva, röhögve kicsengetik azt a pár millát amit fél nap alatt kitermelnek. lassanként a bankok jönnek, lesz majd nemulass...
amúgy az is szerződéskötés ha felszállsza buszra, vagy veszel egy csokit a boltban stb. kértél már az ellenőrtől szerződést amikor meg akart baszni

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2007.12.11. 19:37:47

homár molla 2007.12.11. 16:05:21
a legtutibbat próbáltad?
ravatal+anyátok+megbaszás = Ön sikeresen leiratkozott szolgáltatásunkról.

ezt már el is feledték a júzerek, vagy izé, lúzerek
de jó, hogy feleleveníted!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.12.11. 20:28:48

Én már be sem küldöm, mert túl hosszú lenne a homárra...

tvnet.blog.hu/
(A postok dátuma a küldött e-mail-ek dátuma...)

Szívok én inkább. Jurtába kéne költözni...

ancsams 2007.12.11. 21:01:53

Az Invitel az egyik legrámenősebb szolgáltatásváltós telefoncég. Ügynökei járják a kis településeket és beadják a nagy dumát, hogy most azonnal kell szerződést kötni, mert holnap kikapcsolják a telefont, mert lejárt az eddig szerződése.

Ennél csak az a durvább, hogy amikor beolvadt a Matávba (ma T-Com) a Jásztel, Invitel ügynökök ezrei járták végig a kis jászsági falukat, hogy "megszünt a telefonszolgálataójuk, ujra kell kötni a szerződést!" És kötötték az Invitelhet 1 év hüség nyilatkozattal.

A legujabb Inviteles átbaszós terület Bács-Kiskun megye, mert ott az Emitel olvadt be a T-Comba, ezért most kaszálnak az Inviteles üzletkötök a megszünt a telefonszolgáltatós dumájukkal. Teljes településket járnak végig naponta és több ezres ügyfél állományt szednek össze az átbaszos dumával. Az Invitel meg 24 órán belül rátelepdik a vonaladra 2 év hüséggel. Aki 8 napon belül nem mondja fel tértivevényes levélben, annak 2 évre az Invitel számláz a T-Com előfizetés mellé. Ja és az Invitel ügyfélszolgálata nem érhető el telefonon, mert "minden ügyintézönk foglalt"

Az Invitel, ahol én lakom, két éve alkalmazta a telefonon kötök szerződést variációt, a kolléganömnek le kellet adni a Matávnál a vonalat, hogy megszabaduljon a rátelepedett Inviteltől. Pedig elöször szépen akart megválni.
Az elsö intöjel az volt, hogy kapott egy levelet Gödöllöröl, hogy "örömmel értesitik, hogy nem kell elöhivószámot beütnie, amikor az Invitelt használja", na ez a levél a kukában landolt, mert semmi köze az Invitelhez, gondolta Ö. A következő hónapban kapott egy 6000-es telefonszámlát Gödöllöröl, ekkor már gondolkodott, hogy miért küldték valyon neki, telefon az Invitelnek, mindig foglalt... 1 hét után végre felvették (pedig naponta nyomta a telefont mellettem az irodában, ahogy a fönök kihuzta a csikot, de mindig foglalt volt az Invitel). Na végre összejött az ügyintzéző, aki elárulta, hogy már 5 boldog hónapja Invitel elöfizetö, telefonon kötötte a szerződést, de az első 4 hónapban nem használta, ezért amikor a jogszabály lehetővé tette, az Invitel berendezte előhivószám nélkülire a telefonálást, erröl levelet is küldött. (Tényleg jött egy levél egy hónapja, kuka alja, keressük). Kérdés, hogyan lehetne ezt az Inviteles dolgot lemondani? Sehogy - jött a válasz, 1 év hüségnyilatkozat, vagy 35 eFt szolgáltatás lemondási dij, mert a Világjáró csomag elmaradt - igénybe nem vett 7 havi diját ki kell fizetni.
Ezután a kolléganöm telefonált a Matávhoz, ahol elmondták, hogy az Invitel tényleg berendezte az elöhivószám nélküli vonalrákapaszkodást, és semmit nem tudnak tenni, mert az Invitel szerint az ügyfél szerződést kötött velük, csak az Invitelnél lehet reklamálni, javasolták, hogy kérjük ki a szerződést, és a hangfájlt.
Ujabb napokig tartó Inviteles "jelenleg minden ügyintézünk foglalt" után élöhangnak arcába: hangfájl, meg szerződés. Válasz: hangfájlt nem adnak ki, mert ezzel ők bizonyitják a szerződéskötést, de megküldik a papir alapú szerződést. Erre már én is kiváncsi voltam, meg is jött 2 hét múlva egya "adatlap telefonon kötött szerződésről". Tök hibás adatokkal, mármint a telefonszám jó volt, a név jó volt, a cim jó volt (ez minden telefonkönyvben benne van), de az anyja neve, születési hely, és dátuma, minden hamis, szerintünk kitalált. Az Invitel ügyfélszolgálata azt mondta ujabb reklamációra hamis adatok miatt: a szerződés elö, megkötötték telefonon, és a telefont használják, tehát fizetni kell, vagy végrehajtják a dijhátralékot.
Bárgyú kolléganöm meg fizetett, de amikor felvilágositottam, akkor a legdrasztikusabb módot választotta, visszadta a telefonvonalat, ugyebár ekkor nem lehet az Invitelnek követelése, mert ha nem telefonálnak a családban, akkor nincs dij, de a hüségszerződés sincs felmondva.

cowkie 2007.12.11. 21:02:26

bullshit, en mar tobbszor kuldtem nekik mailt es kivizsgaltak az eseteket (megpedig teljesen hivatalosan)

Darkride 2007.12.11. 21:15:54

Kerüljétek az Externetet is!!!

Bunkó Béla 2007.12.11. 22:07:06

Fogadd meg átlátó társunk tanácsát. Az ajtóletépés és téglabedobás már ócska lejárt szokás. Átlátó megoldása a király mégpedig (idézek a mestertől)
"Ezek után jelezd,hogy most vásároltál be a szennyvíztelepen egy egész horganyzottvödör fost,amit az ajtó előtt felejtettél és ,hogy el ne lopják behoznád. A küszöbön ejtsd el. Mire hazaérsz minden a kölcsönösen kialkudott feltételek szerint fog müködni. Én időnként csak jelzés értékűen elsétálok egy üres vödörrel az ilyen irodák előtt. Kávét hoznak ki és sok,de nem kevés habbal. Higgyél magadban,mert te is sikeres ember vagy!"

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.12.11. 22:42:09


Az újdonság, hogy lehúznak és semmibe vesznek a cégek? Az újdonság , hogy az állami szervek csak a faszukat vakargatják?
De azért mindkét csapatnak a kurvaannyát. Erőböl.

goes 2007.12.11. 22:57:17

Nekem is csömöröm volt már a távközlési szolgáltatóktól. Idén minden ízében megszabadultam a T-csoporttól (vezetékes telefon, internet, mobil). Most Datanetes vonalasom és internetem van. Maximálisan korrekt cég (szerintem), az ügyintézésükre, ügyfélszolgálatukra, szolgáltatásukra semmi panaszom nem lehet.

alicecsodaorszagban 2007.12.12. 00:05:15

figyeltétek? a Homár tetején baccpapucsreklám van.
csak ma? csak nekünk?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.12. 04:21:28

szia alice
milyen szinben kersz?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.12. 04:26:56

a csajnak meg ki van a segge nem tudok a pacskerra koncentralni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.12. 05:13:24

nemtan titokzokni is van rajta?
azert a designerol beszelhetnenk, a nagynenem jart ilyesmi papucsba a Tomo utcaban
30 eve
Viciannak egyszer volt klumpaja
de nem tudott benne betont keverni, mindig belement a soder

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2007.12.12. 08:48:34

Sajnos tényleg lehet szóban szerződést kötni, ha "ráutaló magatartást" mutatsz. És ehhez, még papír sem szükséges, bár ebben az esetben, nem tudom mi lehetett ráutaló magatartás, ha azt mondták nekik, hogy most nem, majd küldjék el levélben az ajánlatot és átgondolják (ami persze annyit tesz, hogy azonnal kivágják a szemétbe).

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2007.12.12. 08:50:16

Jut eszembe, Invitel nagyon sok ilyen szemétséget csinál aaz öregekkel, haver dolgozott ott, azt mondta kész hányinger, hogy öregekre tukmálnak olyan szolgáltatást, ami egy egyéni vállalkozónak, vagy kissebb cégnek érné meg. Hányinger, valaki letépte már az ajtajukat?

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2007.12.12. 09:34:37

- Jó napot kívánok, Önt xy-nak hívják?
- Igen.
- Köszönöm, hogy megrendelte szolgáltatásunkat. Viszhall.

Kifordított kacagány 2007.12.12. 12:33:53

adok én is egy jótanácsot. vagy inkább kettőt.
az első az, hogy egyszerűen kidobod a számláikat és nem idegesíted magad a hülyeségeikkel. úgyis tudják, hogy egy esetleges per során képtelenek lennének bizonyítani az igazukat.
aki ezt a passzív viselkedést veszélyesnek tartja, annak itt a második: invitel felhív, majd mikor elhangzik a "beszélgetést rögzítjük" mondat, jól érthetően közölni kell velük, hogy nem rendeltük meg a szolgáltatást, nem is állt szándékunkban és nem ismerjük el a számla jogosságát, valamint határozott óhajunk, hogy adatainkat töröljék a cég rendszereiből.

aki ennél többet foglalkozik az üggyel, az meg csak magát szivatja
pereskedni meg nem szabad menni. meg kell várni, hogy a másik fél kezdeményezze a pert(úgysem fogja).

alibi borz árny (törölt) 2007.12.12. 13:08:11

Anubisz:
Lehet, hogy 8 napon belül lemondhatná, de hát a szerencsétlen nem is tud róla, hgy megrendelt egy szolgáltatást, és nem is fog tudni róla, amíg meg nem érkezik az első számlalevél.
Az pedig nem érkezik meg 8 napon belül.

kgyu 2007.12.12. 13:10:06

Hali,

Én a lenti levelet küldtem el:

"Tisztelt Invitel Távközlési Rt.!

Az Önök részére elküldött és 2007.10.xx-én iktatott XXXXXX iktatószámú panaszomhoz a következőket csatolnám.
Az Önök egyik ügynökével 2007.08.xx-én megkötött szóbeli szerődést szeretném inkoklás nélküli elállással felbontani az 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet
a távollevők között kötött szerződésekről szóló rendelet 4. § (3) pontja alapján:
“4 § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
(3) Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.
(4) Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.
(5) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.”


Ellenkező esetben a megfelelő hatóságokhoz fogok fordulni (Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, Gazdasági Versenyhivatal).

Várom panaszom gyors kivizsgálását és válaszukat:

Dátum, aláírás."

Lényeg:
Nem szabad befizetni semmilyen számlát.
Nekem sikerült 3 hónapon belül lemondani az egészet.

Üdv.: Kgyu

birdito 2007.12.12. 13:43:30

Én is így jártam az NHH-val. Ez tényleg az államszocializmus örökségét horodzza, aho aktatologatók laknak.
Mi lenne, ha kéne írni egy levelet az esélyegyenlőségi ombudsmanusnak, hogy azzal, hogy az NHH arra kötelezi a bejelentőt, hogy a MK Postára áldozzon pénzt, valamint 2200 ft-os eljárási díjat fizessen, ezzel a kispénzűek alkotmányos joggyakorlását csorbítja.
Ha csak nem sokára állnak át az elektronikus ügyintézésre, akkor hogy kaphatták meg az e-mailed? Akkor mégi csak átálltak? Ha meg megadod a neved (káposzta a fejed), címed, akkor más hivatalokhoz hasonlóan azonosításodat követően miért is nem tud eljárni? Valamiért kivételzett az NHH?

Thomas_007 (törölt) 2007.12.12. 14:32:33

Nem csak az invitel hanem a tele2 is hasonlóan jár el. És tényleg, mintha az idősebbekre hajtanának.Ismerősi körben már kétszer megcsinálták.Azután meg te járkálhatsz ide mag ode! Inkább ha meghallod a telefonban azt a szót hogy invitel vagy tele2 mond azt nem köszönöm és tedd le.

Gumidomino 2007.12.12. 18:48:11

Nem értem. Az előző szolgáltató meg csak úgy az újtól egy bemondásra elfogadja, hogy ejtve van, vagy mi?

Hátezmármi (törölt) 2007.12.13. 00:57:01

Ha az APEH-nak még a név nélküli bejelentéseket is kötelessége kivizsgálni, akkor talán az NHH a névvel ellátottakat megnézhetné....

Tudtommal, ha fellebbezel egy határozat ellen, vagy kérelmet irsz, pl. részletfizetési kérelmet, csak akkor kell ezt a 2200-at fizetni.

LightBringer 2007.12.13. 10:42:08

Nekem eddig pozítív tapasztalatom volt csak az NHH-val. Igaz én még 2001-ben voltam velük kapcsolatban, a TVNet miatt, ráadásul e-mailben és hivatalos választ kaptam az e-mailemre ajánlott küldeményként... Akkor még Gizike és Bözsike sovány volt és elhivatott! :D

Majmász Gedeon 2007.12.13. 13:23:21

Nos, én az alábbi levelet írtam nekik anyám nevében:

Tisztelt Cím!

2007. július 58-án közvetítőjük telefonon megkeresett, Váltószám díjcsomagot ajánlott részemre. Arra azonban csak később derült fény, hogy valójában milyen társaságtól hívtak, erről a beszélgetés elején nem kaptam tájékoztatást.

2007. július 65-én kézhez kaptam az írásos tájékoztatást ill. előfizetői szerződést, melyet azonban nem kívánok aláírni, mivel az Önök által biztosított szolgáltatásról időközben bővebben tájékozódtam, és azok kedvezőtlenebbek a jelenlegi előfizetésemnél. A szerződési feltételeket végigolvasva egyébként is jogosult vagyok indokolás nélkül elállni a szerződéstől nyolc munkanapon belül.

Tehát összefoglalva még egyszer: Az ÁSZF-ük alapján szeretnék elállni a szerződéstől, azaz nem (aláhúzva) kívánom igénybe venni cégüktől a közvetítő szolgáltatást.

Adataim:
...

xxx, 2007. július 70.

Üdvözlettel:

anyám


Ui.: A szerződés szövegében többször is hosszú ű-vel szerepel a ’megszüntet’ és a ’feltüntet’ szó, különböző alakokban. Nem tudták, hogy rövid ü-vel kell írni mindkettőt?

meg doux 2007.12.15. 13:42:07

"Tisztelt Invitel Távközlési Rt.!

ilyen mar regen nincs....

Zrt...

bloodhound v2.0 2007.12.17. 16:21:25

kedves bejegyzésíró, ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna. az NHH próbált neked segíteni a levelével (és úgy írták: ideiglenesen nem lehet e-ügyintézéről szó, mert még nincsenek meg a feltételei), de te inkább úgy döntöttél, hogy demagóg paraszt leszel, és sóhivatalozol jobbra-balra, ahelyett, hogy a saját lábadra állsz, és utánanézel azoknak a jogszabályi feltételeknek és tájékoztatásnak, ami abban a levélben szerepelt, majd döntesz, hohgy indítasz-e hivatalos eljárást, hiszen rajtad állt jelen esetben, hogy eljárhatnak-e (kérelem vagy bejelentés alapján, tökmindegy), lévén, bármily meglepő: nem lehet minden eljárást lefolytatni. kezd tele lenni vele a tököm, hogy ebben az országban elvileg felnőtt emberek egyrszerúen nem tudják eldönteni, hogy mit akarnak az adott hatóságtól, mit szeretnének elérni, és hiába öli bele az ember a munkát és időt abba, hogy kimerítően tájékoztassa őket. ezt a lustasátot és butaságot utána azzal magyarázzák , hogy az hivatal/ügyintéző/stb. nem foglalkozik a panaszukkal.

egyébként, meg ha lerovod az illetéket, "pernyertességed" esetén azt a kötelezett - jelen esetben az invitel - köteles lett volna megtéíteni neked, az esetlegesen részedről felmerülő más eljárási költségekkel együtt.

a demokráciának ára van, ha paternalista államra vágysz, aki mindent elintéz helyetted (a gondolkodást is, amire úgy látom, hogy rászorulnál), akkor költözz észak-koreába, ott még dívik ez.

aláírás:
egy, sötét, ámde annál öntudatosabb ügyfelek miatt már fiatalon kiégett közszolga :)

bloodhound v2.0 2007.12.17. 16:22:25

úgy akartam írni: nem lehet minden eljárást HIVATALBÓL lefolytatni, kimaradt ez a szó belőle

Love_Buzz 2007.12.21. 18:58:46

Szerintem kéne egy "Hülye Ügyfél" alrovatot is índítanod Ollós Barátom, ily módon a fogyasztók szélesebb rétegét fednéd le egy-egy ehhez hasonló cikkel, és sok-sok teljesen korrekt módon eljáró hivatalról/vállalkozásról mosnád le azt a mocskot, amit a "jólértesült" ügyfelek húznak rájuk.
A legtöbb hülyeség illetve hamis adat/fogyasztói levél versenyben magasan a Homár "bloggerei" vezetnek, illetve bocsánat, a leveleket beküldő fogyasztók...
Ezt mind azért, mert ez nem az első olyan cikk a Homáron, amelyben a sérelmezett fogyasztó leveléből sugárzik a teljes inkompetencia a sérelemért vádolt hatóság/hivatal/vállalkozás jogaira/kötelességeire vonatkozóan...

vitacé 2007.12.28. 18:07:52

a telefonos szerződéskötésről:
1, 2003/100 hírközlésről szóló tv-ben van olyan, hogy szóbeli, ill. ráutaló magatartással történő szerződéskötés. (ráutaló magatartás pl, ha fizeti a számlákat) a szerződés tehát teljesen legális akkor is, ha arról papír alapú formátum nem áll rendelkezésre a szerződéskötés pillanatában. (lásd még pl telefonon történt díjcsomagváltások..)
2, a telefonbeszélgetésről minden esetben hangfelvétel készül, melyet írásos - előfizető által aláírt - kérésre, panaszra, az invitel panaszkezelése visszahallgat, sőt előfizetőnek is lehetőséget nyújt telefonon keresztül visszahallgatni a beszélgetést. amennyiben az üzletkötő félretájékoztatta, félrevezette, stb. az illetőt, a panaszkezelés felbontja a szerződést, indokolt esetekben pedig a keletkezett számlákat is jóváírja. azt gondolom, hogy egy 200 ft-os levél, vagy fax még mindig olcsóbb, mint egy ügyvéd, vagy egy NHH bejelentés.
3, minden m.o. területén kötött szerződés ugye a megkötés napjától 8 napon belül felmondható indok nélkül bármelyik fél részéről. az invitelesre is vonatkozik ez.
4, az üzletkötőknek egyébként van egy scriptjük, amiben szó szerint felolvasandó, nem kevés szöveg van, amit elméletileg mind el kell mondjon az előfizetőnek.
5, végül pedig van egy általános szerződési feltételek, amit felsőbb szerv, hatóság hagy jóvá. abban le van írva, hogy hogyan lehet panaszt tenni, hogyan lehet szerződéseket felbontani, stb. ez mindenki számára szabadon hozzáférhető.

és ez a legkevesebb, amit el tudok mondani ebben a témában, de a 1443-on felhívhattok és érdeklődhettek :))

neet 2008.01.17. 18:34:16

Hé, engem is átejtett az invitel. Ha visszahallgatják a hangfile-t vagy mit, vagy 3x kérdezem meg rajta, hogy semmi extra költség, rejtett költség, akármilyen plusz összeg nem jön majd nekem? És mindannyiszor azt mondja a kedves hölgy, hogy dehogyis! Most akkor ez szerződés? T-como sbácsi ötlete: MINDEN hívás előtt üssem be a 1515-öt, így az invitel nem számláz, csak a t-com. Megfontolandó. ha elfelejted, fizetsz ide is, oda is. Ráírtam a telefonra :D Invitel meg külön kiemeli, hogy SEMMIT se kell előtárcsázni. Mit is szoktatok írni? Atomot nekik?
Mi van, ha nem fizetem be a számlát? Ha felszólítanak és hülyének tettetem magam (én nem rendeltem semmit, biztos valaki szórakozott, csekket se kaptam, biztos kiesett a postaládából..), leszállnak rólam? És persze innentől benyomom a 1515-öt, remélem, ez nem egy emelt díjas +12535235234 Ft per hívás trükkje, ugye, nem? Vagy egyszerűen most egy hónapig vagy 2ig fel sem emelem a kagylót, ha hívnak, akkor se, he? És közben megfigyelem, mi történik. Jáj, de csúnya eljárás ez kérem...
neet

senkisee 2008.01.30. 19:52:30

mocskos gusztustalan féreg az Invitel! kerüljétek!

neet 2008.02.17. 16:28:50

1. Leszállt rólam az invitel az ajtóletépős levelemre. :D Bocsánatot kért, meg ilyenek.
2. invitel egy hétre rá küldött 2 csekket is.
3. ezek tökhülyék.
neet

Deepshit 2008.03.11. 10:12:27

Ügyfélszolis vagyok,de nem invitelnél,hanem "konkurenciánál".
Amit ezek kitalálnak,az vmi elképesztő:
Öreg nénihez kimentek személyesen:
-Mikor tetszett születni?
-1933ban.
-Igen? Pont azoknak van kedvezmény, akik '33-ban születtek! pf...
Meg ők megvették a t-comot, megvettek a monortelt meg minden társ.ot. megint pf...
Ilyenkor ha telón jött az ügynöki megkeresés, cd-n el kell kérni az adott beszélgetést!!! Kötelesek kiadni és valószínű rövidebb lesz a lemondási procedúra :) Amúgy pedig használható a saját szolgáltató 4 jegyű előhívószáma,mert akkor a hívás,ami elé beütik tuti a saját stolg-hoz számláz.

KopaszMercis 2008.06.26. 11:50:15

Na en ebbe kicsit szakmailag belelatok.

Minden sztorinak ket oldala van:
az egyik hogy az Invitelnek nem egy kulsos ugynokhalozata van, pl telesales is akik tele2-es ugyfeleket migralnak. Ezek kozott van kurva sok szarhazi ugynok, akik ossze-vissza csalva geciznek es probalnak elorejutni
A szabadsagomat toltottem, amikor felhivott egy ilyen kulsos ceg otthon, es gondoltam probara teszem, nem volt hajlando elarulni a csaj hogy mi a neve es melyik cegnek dolgozik, szal ennyit errol.

A masik oldala meg az, hogy mint minden masrol itt is a szemet gecikrol szol a cim. Kit erdekelne, egy olyan, hogy "kulsos ceg ma 100 nyugdijasnak sporolt atlag havi 300-400 forintot"

te oda kattintanal?

Mindegy.. szerintem jobban oda kene figyelni a minosegi kontrollra, es akkor nem lenne baj.

Amugy a deepshit fele magenta konkurenciarol is lehetne beszelgetni: "mi csak azon a szunetmentes ISP valto nyilatkozaton fogadjuk el a kervenyt, amit mi adunk ki"
es ez meg a leglajtosabb.. ha valaki hozzaferne a belso adataikhoz kivancsi lennek, hogy hany tizezer minimalos nem telefonalo oreget allitottak at telefonon valami favoritra.
Arrol nem is beszelve, amikor az ugyfelszolgalatuk letagadja hogy olyan telefontarsasag mint invitel letezik, vagy nem hajlando kiadni az ISDN-hez tartozo osszes kapcsolasi szamot az ugyfelnek, hogy ne tudjon az olcsobb szolgaltatoval szerzodni. Szal mindegyik szolgaltato korul kellene hogy nezzen a sajat haza tajan inkabb...

Amugy meg be lehet kerni a hivasokat, csak azokkal az a baj, hogy gyakrabban mint nem - egeszen mas van rogzitve, mint amire a kedves ugyfel emlekezett... "en azt mondtam, hogy nem kerek semmit es letettem a telefont rogton" ehhez kepest meg 3szor rakerdez mindenre, minden megvan valaszolva, normalis modon, ugy ahogyan neki tetszik, megis a levelben valami egeszen mas szerepel.

Persze vannak akik at vannak kurva csunya gusztustalan modon, de ez sokkal ritkabb mint ahogyan azt hinne az ember, plusz azokat hamar kibaszkuraljak.

Mindegy.

Engem is megprobaltak lerantani szal pontosan tudom hogy milyen gecik tudnak lenni, csak azert soha semmi nem annyira egyoldalu es egyszeru.

KopaszMercis 2008.06.26. 12:13:11

EnZsolt 2007.12.12. 08:48:34

Egyfelol a magyar hatalyos jog szerint szoban, irasban ES rautalo magatartassal lehet szerzodest kotni. Kicsit forditva tartod a puskat

EnZsolt 2007.12.12. 08:50:16

"haver dolgozott ott"

1) gondolom haver felvette a fizeteset

2) pont az az egyik feladatom hogy az ilyen visszaeleseket kideritsem, es eros volt bennem a gyanu, hogy lakossagi ugyfelekkel is iratnak ala uzleti szerzodeseket. Nagyon szivesen beszelgetnek a haveroddal, amennyiben letezik.
a vipmail-nel van e-mail cimem, de lehet hogy innen is tudsz uzeni, a felhasznalo nev az kopaszmercis@ jo lenne, ha felhivhatnam a haverod!

Udv!

Invitel:) 2008.07.13. 22:05:14

Sziasztok!
Én csak annyit fűznék a dologhoz, h az invitel külsős üzletkötője vagyok és sok átbaszott emberrel találkozom nap mint nap....Próbálok az embereknek segíteni, de a legtöbb olyan sötét, hogy az már fáj...Ha valaki nem ért valamihez, járjon utánna, ne másra fogja h szemét módon átbaszta! Ha én átbasznék valakit, az havi pár száz forintjába krül, de a bankok illetve más intézmények százezrekkel rövidítik meg az embereket...Arról nem is beszélek, hogy 3-4 százezret keresek ezzel havonta!!!!:D /nettó/ A legjobb munka!!!

bani186 2008.08.14. 13:12:20

Hy!!

Az invitelesek nem tehetnek arról,h vannak olyan munkatársaika kik átcseszik az embereket.Ha van átvágott ember a másik inviteles próbál neki segíteni.megmndja,h mit is kéne csinálnia.Azok akik ott dolgoznak nem tehetnek arrol amit mondanak,mert ha nem azt teszik nincs állés.Tehát két megoldás van
1)Nem dolgozol Invitelnek
2)Megkéred,h küldjenek tájékoztatót.
Ha nem küldenek tájékoztatót és hívnak azt kell mondani nem kérsz semmit.
Különben is ha hívnak listáról hívnak amin meg van a számotok.És ha nem mondod be hogy mikor születtél és hol nameg hogy hogy hívják édesanyádat ráadásul a leánykori nevét kérik nem tudnak szerződést kötni.Ennnnnnnnnyyyyyyyyyyyiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jah meg még valami:Ha kéred a hangfelvételt lehet hogy rá cseszel mert a másolata meg van.És ha az rajtvan,hogy kéred a szolgáltatást rácsesztél!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!