Tékozló Homár

Csúzlival vadászik macskára a kínai büfé?

2008.01.28. 09:48 | jackyll | 145 komment
Harcostársunk, BKV Figyelő ismét egy remek darabbal lökött egy nagyot a közkedvelt városi legendán, miszerint a kínai büfékben kutyát/macskát árulnak. Elmélete szerint a falon pihenő csúzli nem önvédelemre szolgál...
Mostanában egyre sűrűbben eszek a kínaiban, ez a sült tésztának hívott akármi nekem ízlik, és 400 forintot szerintem meg is ér. A Déli pályaudvaron lévő kínaiban már törzsvendég lettem:) Hús ételt sosem eszem, mióta egyszer elvették az étvágyam azzal, hogy macskából van, és egész evés közbe arra gondoltam :) Egyik este a tészta elfogyott, de olyan rendesek voltak, hogy csináltak nekem egy adagot. Amíg készült, tüzetesen végignéztem a kajáldát belülről, és feltűnt -a képen látható- ajtónál lógó csúzli. Mikor a haveroknak megmutattam, csak ennyit mondtak: "Valamivel a macskát is meg kel fogni" :)
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

plazacica · http://lazacic.freeblog.hu 2008.01.28. 09:50:03

és ha nagy pecás a kínai, és ebédszünetben ezzel etet?:))))

R3 2008.01.28. 09:51:16

Rablótámadás ellen is használható 3

Kisangyal 2008.01.28. 09:51:48

Wááoo, de igen! :)))))
Kinai konyhába köztudott, hogy nem szabad be se nézni, MINDENT megesznek!

betépett felhasználó 2008.01.28. 09:53:47

"Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat."

(copyleft)

grafitmacska 2008.01.28. 09:54:09

Nálunk is van több kínai büfé. Az egyikben mindig gondosan bezárják az ajtót, amikor hátramennek a konyharészbe.... A másik a piacon van, simán az égre nyílik....Mellesleg: én még a Josefmessén sosem láttam kóbor macskákat! pedig ott volna mit kereniük! És biztos láttátok már azokat a kínai büféket is, amelyek ott működnek.... Nem tom, jár-e oda néha ÁNTSZ.. (nem zrt:))

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2008.01.28. 09:55:01

Mivel az utcán nem lövöldözhetnek mert azt a végén még valaki észrevenné, teljesen egyértelmű, hogy nem bántják a macskákat. Inkább a lábasok közt futkározó patkányokra vadásznak.

Okádó Mikádó 2008.01.28. 09:57:08

Lábasok közt futkározó patkányokhoz ott van a b.papucs.

Vagy az máshoz kell?

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.01.28. 10:00:46

Hát nem ismeritek fel a különleges kínai tésztaszaggatót, persze ezt csak a magasan képzett szakácsok tudják használni. Amúgy meg Chinese Food Rulez!

Kisangyal 2008.01.28. 10:00:53

Ez tény: kinaiak lakta környéken valamiért nem látni kobor állatokat.
Beszéltem már olyannal, aki dolgozott kinai étteremben, elrettentö élmény volt...
De aki szereti, GYugodtan egyen ott :)

A csuzli pedig az ANTSZ ellen van...

Dr Net Elek (törölt) 2008.01.28. 10:05:19

Lehet, hogy a kölkét eteti vele...

nyusziful 2008.01.28. 10:08:58

Hahó!

Nekem ÁNTSZ dolgozók mesélték, hogy egy ún. éjszakai razzia során az egyik kínai étterem pincéjében minimum 150 frissen vágott/nyúzott állati tetemet találtak fellógatva..kvázi fogyasztásra előkészítve.. nem disznó/marhahús volt..

Ettől függetlnül isteni a pirított tésztájuk..
Jó étvágyat! :)

Kisangyal 2008.01.28. 10:14:28

Szerintem nem is egészséges, tocsog az olajban minden és olyan anyagokat is felhasználnak, amiket nagyon nem kéne...
Régebben a tvben is volt egy rejtett kamerás riport, amiben kutyahust kerestek, nem volt nehéz hozzájutni!

Juc Kisagyszony 2008.01.28. 10:19:19

Hát én sem szívesen eszem macskát, de a nagyobb probléma még akkor is a műanyagokkal van (pl. nátrium-glutamát--csak üssétek be a gogliba)
azon még nem gondolkodott senki miért olyan minden kínai szaft mint valami elszíneződött ektoplazma??

anarch 2008.01.28. 10:24:59

Juc, a keményítőtől?

Juc Kisagyszony 2008.01.28. 10:26:42

írtam h nézz utána (jobban)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.01.28. 10:31:12

Juc! Te nem a sohernorbi előretolt helyőrsége vagy?

Azért én csíplek, tudod, csak norbit utálom

musi 2008.01.28. 10:32:47

MENÜK

Tojásos rizs +50.-
Pirított tészta +100.-
Sült burgonya +150.-
Macskavese +100.-
Kutyapénisz +150.-

Egyszer olyan beteg lettem a kínai kajától, hogy azt SENKINEK nem kívánom!!! SOHA többé nem eszem kínaiban!!!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.28. 10:32:54

De most őszintén: Az érzelmi szálon túl mennyivel másabb kutyát, vagy macskát enni, mint marhát vagy disznót? Én még nem próbáltam, de ha megkinálnának vele, először megkóstolnám, és az íze meg a szaga alapján dönteném el, hogy akarok -e belőle enni, vagy sem. Az ab ovo berzenkedést egyszerűen álszentnek tartom.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.01.28. 10:34:16

egyébként nem értem a problámát. emberek kiizzadják utolsó fillérjeiket, hogy a távoli keletre utazzanak, és ott jól megeszik a mindenfélét, amitől itthon behánynak.

ahelyett hogy örülnétek, hogy már nem kell távoli keletre utazni, itt is vannak "ínyencségek".

egyébként harcos állatvédő vagyok, számos kisállat boldog tulajdonosa, akik szintén boldogok, hogy én vagyok a gazdájuk. a macskákat pedog egyenesen imádom.

Juc Kisagyszony 2008.01.28. 10:37:51

Szia mamapici!

nem vagyok én annak senkije, főleg mert azt se tudom miket prédikál.
Viszont allergiás vagyok a legtöbb táplálékkiegészítőre, és ezért kénytelen vagyok kicsit tájékozottabb lenni a témában mint mások.

A musi is a glutamáttól lett rosszul valószínüleg, és én is voltam már.

Egyszer bátorkodtam venni egy Magnumot és a felénél beduzzadt a torkom és elkezdtem fulldokolni. Irigylem azokat akik bírják a mérgeket. :(

Egészségesebb cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.01.28. 10:40:10

Háát, ha tudnád a tészta miből készül...

musi 2008.01.28. 10:40:55

Juc: a glutamát nem táplálékkiegészítő, hanem adalékanyag, a táplálékkiegészítő egy kicsit más.. :) Egyébként nem hinném hogy attól lettem beteg! Inkább a romlott kajától, mivel a kínai éttermekben rozsdás vödrökben tartják a húsokat szobahőmérsékeleten, ezt saját szememmel láttam!

Kájzerszóze 2008.01.28. 10:53:14

broáf......
én úgy vagyok vele: ne kérdezz, ha nem tudod eliselni a választ.

Tudni sem akarom mit ettem a kínaban óccón.... Megettem, még élek. A titok lénye, hogy ígyál előtte - utána sosk pálinkát, az fertőtlenít annyira, hogy élj még pár napot! A csúzliból kis apró győzikegolyókat lőnek ki mindenre ami a rozsdás vödörbe tehető ----> abból lesz a hami

Selindek 2008.01.28. 10:53:33

Musi:

Ugy erted, lattad, hogy _egy_ etteremben abban tartottak?

Juc Kisagyszony 2008.01.28. 10:57:45

igen, bocs a táplálékkiegészítő hülyeség miatt..ciki. siettem

Marvin (törölt) 2008.01.28. 11:00:15

1. A Na-glutamát a kínaiaknál alap ételizesítő. Náluk a hat alapíz kiegészül egy hetedikkel, az un. glutamát ízzel.

2. Az ektoplazmát a szójaszósz+rizskeményítő okozza, semmi különös nincs benne. Náluk ez olyan, mint a magyar konyhában a pörköltalap.

Kínában annyi különbség van csupán az ízekben, hogy ott mindent mogyoróolajjal főznek (Pekingről tudok beszélni), ami elég jellegzetes ízt és illatot ad az ételeknek.

Egyébként nem hiszem, hogy rosszabul jár az ember egy kínai gyorskajáldában, mint egy magyarban. A becsapás és az igénytelenség esélye ugyan akkora mindkettőben. Az már egy másik dolog, hogy Bp-en az önkiszolgáló éttermek 90%-a kínai, török, arab, perzsa, stb...

nyusziful 2008.01.28. 11:05:46

Belegondoltatok már, hogy eddigi életetek során mit ettetek meg?
Nem javaslom..

Juc Kisagyszony 2008.01.28. 11:07:09

www.levego.hu/konyvtar/olvaso/levego5.pdf

keressetek benne rá! érdekes

egyébként a glutamát valóban oksi volt a kínai gasztronómiában, amíg természetes anyagokból nyerték ki. ma már azért ez nem teljesen így van.

úrilány 2008.01.28. 11:09:38

jajj, de jópofa egy poszt :)

Juc Kisagyszony 2008.01.28. 11:11:23

kicsit off, de azért:

a mérgező adalékokról annyit, hogy egyszer beszélgettem egy okos anyukával aki büszkén mesélte h ő instant "gyerekkávét" ad a csemetének, mire én megkérdeztem h biztos-e benne hogy ez jó a gyereknek? vérig sértődött, mondván h azzal vádolom, mérgezi a gyerekét. ugyanerről az anyukáról annyit, hogy patikai dolgozó és melegen ajánlja legkisebb köhincsélésre is a paracetamolt....

lókupec 2008.01.28. 11:18:00

Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.

tonton 2008.01.28. 11:26:22

Juc...akkor végül is nem hiszem, hogy túl választékosan kajálnál...gondolom, csak madáreleséget, meg bio-marhaságokat eszel...

Okádó Mikádó 2008.01.28. 11:26:51

musi!

a glutamátra sok európai allergiás, erős hasmenés a tünete. Úgyhogy nem feltétlen a romlott kajától van és nem az első étkezésnél jön ki. Nálam szerencsére akkor jött elő, amikor itthon ettem meg a kínai levest. Ha mondjuk egy plázában vagyok nem is tudom mi történt volna........Lehet felkerülök a Subbára :)

Lally 2008.01.28. 11:30:54

Bezzeg a szaros disznócsülök az fasza, mi? :)))

Juc Kisagyszony 2008.01.28. 11:31:23

tonton:

annyira azért nem gáz. csak több idő, mert amikor tudok magamnak főzök..
szerencsére a legázabb cuccokat (chips, jégkrém) utálom is:)

annamacska 2008.01.28. 11:36:52

Hali!
Én totál macska buzi vagyok (mint a nevemen is látszik :), viszont imádom a nyulat - mármint enni. Ismerősömnek meg törpe nyula van, amikor meghallotta, hogy én nyulat eszem, majd megzöldült. Tehát ennyi erővel más miért ne ehetné a macskát? Az étel színezékekről meg annyit, hogy van a Lidl-ben egy gulyás leves, gondoltam kipróbálom. Hát véletlenül kilöttyent a szőnyegre, még a folteltávolító is hosszas sikálás után hozta ki. Milyen lehet egy ilyen leves után akkor az ember gyomra?
Mindeneseetre a kínai konyhák higéniájáról én is rémhíreket hallottam. Hát még odahaza mi lehet, ha itt állítólag európai gyomorhoz igazítják a kínálatot. Lesz is turista fetrengés az olimpa idején rendesen, az tuti... Macskosz

Céadaoin (user ID 44540) 2008.01.28. 11:39:50

Eszerint városi legenda, amit én hallottam (ebből ki is világlik, hogy nem járok túl gyakran kínaiba), hogy egy központi konyháról osztják szét az éttermeknek a kosztot, és a kiskonyhán csak melegítik...?

Az instant gyerekkávét én anno nagyon szerettem még az óvodában (Maci), ma is lehet kapni, van is a konyhaszekrényben...

(Lókupac, menjél szépen szaunni.)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.01.28. 11:44:57

nyuszifül: a magam részéről - válaszolva kérdésedre - már gyerekként (amikor állítólag több kiló koszt is megettem) sem gondoltam bele tudatosan, hogy mit eszem.

miért vegyem el a saját étvágyam?

Teru 2008.01.28. 11:46:17

Aki megeszi a csirkelábat meg a disznóagyat, az ne hisztizzen a macskahús miatt...

Pepin bácsi 2008.01.28. 11:50:07

füstölt kolbász (nem Tata), disznósajt, házi pálinka, cseh sör.

Minek a kínai kaja ?

Kájzerszóze 2008.01.28. 11:50:20

pepin bá elaludt volna-e?

Kájzerszóze 2008.01.28. 11:51:39

már azt hittem eltűntél, de oké látom végre. a pia kell a fertőtleníéshez, akkor meg nem mindegy mit eszel?

Pepin bácsi 2008.01.28. 11:51:58

dehogy aludtam el, dógoztatnak a kápitálisták :(

Gumidomino 2008.01.28. 11:52:31

Találtam a cirkehusz bambuszrüggyel és gombával (szima risszel) mellett evés közben egy tyúkkörömvédőt.
Ez gondolom azt jelenti hogy tényleg csirke de én többet nem eszem.

ezen meg húzódzkodik a szakács a szünetben

Juc Kisagyszony 2008.01.28. 11:52:49

Gyerekek, a kosz, meg a régi jó macikávé egyáltalán nem abba a kategóriába tartozik mint a modern élelmiszeripar vívmányai.

A macskahusi kérdésben nem tudok nyilatkozni (még úgy sem ha elképzelem drága jó Jencimet pörköltben) mert nem tudok különbséget tenni állat és állat között. Ha a pipit megeszem (főleg úgy hogy előtte az egész kis életét egy szaros négyzetméteren élte le--teszem hozzá ő is műkaján--) akkor állságos dolognak tartom hogy a macskát meg így sajnálni.

Kájzerszóze 2008.01.28. 11:55:26

dél van, de éhes lettem.... :-)

Juc Kisagyszony 2008.01.28. 12:13:05

A Pepin bácsi azért mondja a cseh sört mert ő a Sörgyári capriccióból a kiabálós Pepin vagy csak mert van ízlése?

Pepin bácsi 2008.01.28. 12:17:12

Juc: az utóbbi, külöönben sem én kiabálok, hanem itt bennem valaki más :)

Dr. Hümér 2008.01.28. 12:19:22

A csúzlival az adósokat és a reklamálókat lövik le, aztán elássák őket az étterem mögött.

Az összes kajára igaz: Amibe nem halunk bele, attól erősebbek leszünk.

Továbbá egyetéertek Pepin bácsival: "füstölt kolbász (nem Tata), disznósajt, házi pálinka, cseh sör.

Minek a kínai kaja ?"

Sokan behalnának, beokádnának egy jó kis disznóvágás megtekintése közben. De amíg nem tudják, hogy hogyan készül, addig kétpofára tömik a kolbászt, sonkát, rántott húst, stb.

Juc Kisagyszony 2008.01.28. 12:27:31

Pepin:
mindenképp nézd meg, ha még nem láttad!

cirrmurr 2008.01.28. 12:29:47

Magyar embernek magyar kaja ! A Cicákat pedig haggyák békén!

zoli bp 2008.01.28. 12:30:18

Én sem szeretem a kínait,de a csajom oda van érte. Kb 1 hónapja a blaha- wesselényi közötti kínai éttermeben kajált és a csipős levesben egy jól megtermett csótányt talált. Azóta ő sem eszik levest... Ha vki szerente egy jó kis gyomorfertőzést ingyen annak pedig a kínai piacot ajánlom,ott biztos minden friss és ropogós :)) még a csótány is...

grafitmacska 2008.01.28. 12:33:32

Sztem jó a kínai kaja, de otthon kell elkészíteni, amit lehet. Amit meg nem lehet, vagy nem lesz olyan igazi kínai, azt egyszer-kétszer meglehet enni a kínaiban. Csak nem belegondolni, hogy miből lehet a húsgombóc... Egyébként meg káposztáskockát eszem éppen. És holnap káposztás-csülkös bableves fogok főzni!!! A disznó (szaros) csülkéből!!!:)))))))))

grafitmacska 2008.01.28. 12:35:09

meglehet=meg lehet
Ja, és én is erősen macskaimádó vagyok!De az én macskámból egyelőre max egy fél adag kaja jönne ki!?)))

kaukázusi kefír 2008.01.28. 12:35:34

Hajdanában-danában láttam egy dokumentumfilmet a kínai éttermekről és a Pizza Hátról. Utóbbiban is szambáztak a rágcsálók a gyúrópulton.

Céadaoin (user ID 44540) 2008.01.28. 12:36:20

grafitmacs: hja, ha eleszed előle a csülköt?! :-D :-D

grafitmacska 2008.01.28. 12:38:03

Szia, Pepin bá!!!
Céadaoin! Nem eszi meg a csülköt, pedig kínáljuk neki!!:)

2008.01.28. 12:43:29

a kinaiak macskat nem esznek, ezt majdnem biztosan tudom, kerdeztem kinai tanaraimat, barataimat, itt kinaban. A kutyat viszont annal inkabb, az allitolag nagyon finom. Egyszer majdnem megkinaltak vele, szerencse, h epp nem volt a konyhan...

Céadaoin (user ID 44540) 2008.01.28. 12:48:30

Grafitmacs: jól elkényeztettétek, csak így tovább :-)

b.álmos: és a bálmost eszik-e vagy isszák? :-)

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.01.28. 13:03:57

Ez nem a macskák vagy kutyák befogására, hanem a nem fizető ügyfelek fojtogatására van beélesítve. Azt a kutyamegamacska.

R3 2008.01.28. 13:04:33

Nos valóban, macskát nem esznek, attól nem kell tartani hogy azt tesznek eléd. Attól se kell tartani, hogy kutyahúst tolnak eléd, ugyanis a kutya ritka és különleges kaja, ennek megfelelően az ára is igen magas (nem beszélve arról hogy ugye illegális is ami még dob az áron). Tehát háromszázé biztos lehetsz benne, hogy nem raknak eléd kutyahúst. Ennyi, gondoljatok bele, tök logikus.

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.01.28. 13:05:00

Amúgy most ez BKV vagy Homárfigyelő-e aki beküldte ide-e? Nagyon össze vagytok velük márászkodva. Ha az ember küld nektek valamit, azon meg ül-tök :(

annamacska 2008.01.28. 13:08:09

R3!
Nem értelek igazán. Mitúl lenne már ritka és különleges kaja a kutyahús? Ott a csúzli, lelövik az utcán bármelyik kóbor ebet, aztán meg elkészítik. De ha nem azzal lövik, akkor is: kutya van dögivel, amit elkészíthetnek. Szerintem így óccó lesz, nem? Vagy?

Atika!!! 2008.01.28. 13:12:35

Na és ha macskából van? Vagy kutyából? Egyik sem mocskosabb állat mint a pulyka, a csirke, a sertés vagy a marha. És mivel nem először ettél már kínaiban amikor riogattak vele, ezért még ízlett is. Naugye. Ha most azt mondom, párizsiba meg a virslibe a halvaszületett csecsemőket darálják bele, akkor olyat sem eszel többet?

R3 2008.01.28. 13:17:19

Annamacska, azért annyi nincs az utcákon, hogy minden kínainak jusson minden nap (ha jól emlékszem minden 5. ember kínai a földön), étkezési céllal meg nem tenyésztik őket. Szerintem gyorsan elfogynának a kutyusok, ha feltennék őket az étlapra. Ja, és nem csirke árban lenne. (Egyébként a világ legnagyobb biznisze eladni az ingyencuccot különlegességként drágáért)

Kitűnő példa erre Vietnám, ahol meg a galambokat eszik meg, az összes nagyváros garantáltan galamb mentes, ott az emberek csak vidéken vagy csak könyvből látnak galambot (meg galambszart :D).

Condottiere 2008.01.28. 13:19:36

Én például ahányszor felmegyek Pestre mindig Kínait eszem, tekintve hogy olcsó, nem kell utána mososgtni és egy sarokra van. Három-négy napig csak kínai, meg szesz. És ez így megy már hosszú évek óta, namost a kínaitól,igazán még soha nem voltam rosszul. Egy kivétel van az egy másik városban esett meg, de ott eleve a büfé olyan retek volt, hogy utólag belátva hülye voltam, hogy nem rohantam el alapból. Ez az ominózus eset is kb fél órányi émelygéssel le volt tudva. Ez az egész egy baromság, például a Gyroszosok sokkal trógerabbak szerintem, mivel jelentős részük például téríteni van itt, így azok a legalapvetőbb dolgokkal sincsenek tisztában. Életem legkomolyabb ételmérgezése, ami három napig tartott, egy kultúráltnak tűnő belvárosi magyar étteremben elköltött ebéd eredménye volt.

Apropó hova tűntek azok a bódék, ahol gyerekkoromban emlékszem lehetett hurkát kpni, meg kolbászt, meg lángost, meg sült halat, na az rohadtul hiányzik.

R3 2008.01.28. 13:19:53

Atiqua-> ha Párizsban halvaszületett csecsemőket darálnak a virslibe, akkor a párizsiba mi a franc marad?
Egyszer meg kéne kóstolnom azt a speckó virslit :D

Condottiere 2008.01.28. 13:23:10

Amúgy furcsa ez a dolog pár évtizeddel ezelőtt még ugye a digókat hívták macskazabálóknak. Akkro az olasz konyha volt "egzotikus". Aki ezt komolyan veszi az nem lát tovább az orránál.

annamacska 2008.01.28. 13:23:48

R3, igazad van. Pont ott :)

5perc 2008.01.28. 13:28:10

Nem érteni mi baj macska kutya? Én szeret. Szok olcó!

hablaty 2008.01.28. 13:30:07

Róma valamikor (többek között)a rengeteg macskáról volt híres, még posztereket, naptárakat is nyomtattak turistáknak a történelmi emlékek között sütkérező cicákról. Aztán a 70-es évek környékén tömegével elszeporodtak a kínai éttermek, és evvel egyenes arányban szinte teljesen eltűntek a kóbor macseszok...
Egyszer a saját szememmel láttam, amint a kis ferdeszemű az étterem zárása után kilós macskaeledel-konzervekkel csalogatta az állatokat, azok meg jöttek is szép számmal, szegények. Valahogy kétlem, hogy szimplán állatbaráti szeretetből teszi.

maraz_a 2008.01.28. 13:34:20

Fedor:
"De most őszintén: Az érzelmi szálon túl mennyivel másabb kutyát, vagy macskát enni, mint marhát vagy disznót? Én még nem próbáltam, de ha megkinálnának vele, először megkóstolnám, és az íze meg a szaga alapján dönteném el, hogy akarok -e belőle enni, vagy sem. Az ab ovo berzenkedést egyszerűen álszentnek tartom."

De most őszintén: Az érzelmi szálon túl mennyivel másabb emberhúst enni, mint marhát vagy disznót?
Ha jól emlékszem pont a rotten.com-on láttam egy fényképet, amin sült csecsemőt eszik egy kínai csávó.
Egyébként mindenkinek jó ebédet. Mahlzeit!

Condottiere 2008.01.28. 13:36:17

Maraz_a

Mert az ember a saját fajtád :D Hopp itt a logikai buktató, gondolkozz már!

2008.01.28. 13:37:13

Végülis én sem zárkózom el a macska evés elől. Tény, hogy magamtól nem enném, de miért is jobb a disznó, mint húsforrás? Mitől jobb? Nem olyan édi-bédi? Hús-hús.
Hétvégén még Jamie Oliver is galambot sütött a sprektumon, és nem is nézett ki rosszul, pl.:)

Morg69 2008.01.28. 13:39:21

Aki a kínait nem szereti, menjen a MekkDónácba....

Condottiere 2008.01.28. 13:41:31

A disznó pl sokkal értelmesebb állat mint a macska álítólag.

A MCdonalds pedig ha már szóba került. egy haverom azt mondta, nem eszik kínait, mert nem tudja mi van benne, közben inkább zabálta a 2 sajtburgert 300-ért vagy mennyiért, mert az olcsó. És komolyan nem értette, hogy ez miért ironikus.

maraz_a 2008.01.28. 13:43:20

Condottiere:

Mert az ember a saját fajtád :D Hopp itt a logikai buktató, gondolkozz már!

De ez az érzelmi szál. :) Azon túl mitől másabb?

R3 2008.01.28. 13:43:30

Jaja, a mekiben garantáltan nincs semmi organikus eredetű a kajában. Se macska se más :Đ.

Morg69 2008.01.28. 13:49:15

Csak egy megjegyzés. A nátrium glutamát, ha nem is ezen a néven, majd minden ételézesítőben "zacskós kajában" benne van. Bizony még a Knorr és a Maggi is. Bántsuk egy kicsit a nagyokat is, ne csak a kicsi sárgákat :-)) "angol: monosodium glutamate (MSG) francia: glutamate monosodique, glutamate de sodium spanyol: glutamato monosódico német: Mononatriumglutamat (auch: Natriumglutamat) japán: umami; Ajinomoto (registered trademark); gurutamin san'natoriumu kínai: weijing filippínó: vetsin"

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.01.28. 13:50:34

Kóbor macskát vennék 300 Ft/db áron, ugyanitt szecsuáni csirke + főtt rizs 500 Ft. De én akkor is szeretem. :)

2008.01.28. 13:56:18

A mekis kaja azért jó, mert ha elfelejted megenni, 1 év múlva is ugyanúgy megeheted, mert úgyanúgy néz ki, és az íze is változatlan. Nincs benne sok műanyag végülis, csak kb 50 fajta/menü.

szépmező 2008.01.28. 13:57:27

én Kisangyallal értek egyet és Condottieri-vel meg nem

Egy ideig rendszeresen ettem kínai gyorskajáldában vásárolt cuccokat. Ma már rá se tudok nézni.
Borzalmas mennyiségű és minőségű olaj van bennük.
Nyilván a jobbféle kínai éttermek nem annyira vészesek, de oda se.
Mindenki ismeri a sztorikat, a krumplik főzővízében lábat most a kínai szakács //régi kínai mondás: fogod még inni a lábvizem!// kutyakajából nyomják a kis apró falatkás édes-csípős csilké'. (csirkét) stb stb.

A kínai konyha nagyon jó. Ami nálunk itt megjelenik belőle az a trágyadomb legalja.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.01.28. 14:08:32

Jól ismert sztorikkal már tele van a padlás.

andreasue (törölt) 2008.01.28. 14:12:48

A Józsefvárosi Piacnál van egy hely, ahol szokott lenni kutyahús. Ezt egy vietnamitól hallottam. "De magyaroknak nincs."

yanchi 2008.01.28. 14:19:15

A kínai konyha mindent megfőz, ami mozog. Ami nem, azt pedig fűszernek használja :)

vadember 2008.01.28. 14:20:13

Valaki pici szörös csirkét?" felkiáltással szoktam kinaiba invitálni a munkatársakat.

Csak 1 bátor van :-)

Rákoczi utra nyiló Kinai naon jó!

üdv,

snowflake 2008.01.28. 14:21:23

Éhínség idején egy ember megeszi Morzsi kutyáját. Nézi, nézi a csontokat, majd így szól:
- Szegény Morzsi, mennyire ízlettek volna neki!

füredi (törölt) 2008.01.28. 14:27:59

Súlyos tévedés, hogy a kínai kaja macskából van.

Ellenben.

Most már elég sok kínai van itt, hogy lehet az, hogy még sosem hallottunk kínai temetésről. Szerintetek hol vannak a halottak?

Secnir 2008.01.28. 14:28:09

hát nem tudom.

ha én kimennék mondjuk afrikába magyar éttermet nyitni, mert van rá vevő, és gulyáslevest meg sertéspörköltöt kell csinálnom, ok. rá lehet beszélni.
aztán elgondolkodom azon, hogy miért importálom a húst otthonról, amikor az utcán -az afrikaikak által gyűlölt- sertések kóborolnak csordában? Inkább beszerzem onnan. És ha kérdezik az afrikaiak, hogy
-ugye eredeti magyar tőkehalból készült?
-hát persze. -a válaszom.

innentől kezdve aki kínaiba jár eredeti kínai ízekért, az eredeti kínai alapanyagot kap. Mindent a vevőért!

más:
t. lelkes állatvédők!
tisztázzuk: állandó probléma Budapesten (és Magyarországon is) a kóbor ebek, macskák begyűjtése, etetése, új gazdi keresése stb. Erre a problémára egységes képet még nem dolgoztatok ki. A kedves ideiglenesen hazánkban állomásozó 146. kínai hadtest - akarom mondani a kínai bevándorlók ügyesen, frappánsan megoldották a dolgot.
helyettetek.
Ha előálltok egy normális javaslattal, úgy beszélünk a szokkiszcávóval.

más2:
Tisztelt külföldi vendégmunkások!
(include kínais, falafeles, gyorsos, pitás)
Kategorikusan zárkózzatok el attól, hogy ti feldolgoztok bármit is az általunk szerettett marha-sertés-csirke trión kívül! mindenkinek szarul esik, ha valami más is van benne (na jó, pulyka is). Lehet, hogy szarul esik a gyomrának - ha utólag megtudja (legyen birka is). Előre is köszönöm
(maradhat a kecske is)
(pontyikra is jáccik)

tj 2008.01.28. 14:36:58

A magyarorszagi kinai kaja sokkal ocsmanyabb lehet mint az eredeti. Olvassatok kk-t, jol. kk.blog.hu/

2008.01.28. 14:37:07

jaja, elébb kerül a kínaiban konzerv kutyakaja eléd vagy lejárt szavidejű, kiolvadt, újrafagyasztott vágóhídi törmelék, mint kutya vagy macskahús. sok idétlen hülye meg beszopja az urbanlegendeket. sőt, még gyárcsa is.

füredi (törölt) 2008.01.28. 14:39:40

Egyébként én is úgy gondolom, mint sokak itt, hogy miközben megeesszük a ponty spermáját, petesejtjét (tej, ikra), a disznó gyomrát, körmét, farkát, a kakas heréjét, taraját, a birka agyát, a marha csontvelejét, akkor nem tudom mit kell hisztizni a macskán.

Baromira nem igaz egyébként, hogy a kínaiak mindent megesznek, a Váncsa-féle szakácskönyv szerint pl. nem esznek polipot.

És például nem isznak tejet.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.01.28. 14:40:11

én is szeretem a kínai kaját

viszont a szokásos (jelenleg kínai) fikázoktől megkérdezném:
mit gondolnak?
a nem kínai éttermekben csupa friss és ellenőrzött minőségű ételt (húst) szolgálnak fel?
na ugye...

füredi (törölt) 2008.01.28. 14:40:52

És kimaradt: NEM ESZNEK MACSKÁT!!!!

atarim 2008.01.28. 14:51:14

Gumidominó
Minden kajába beledobnak egy csirke-körmöt...

Sáfrány 2008.01.28. 14:52:30

Pesten kizárólag a Tigrispiac másik oldalán levő kínai kifőzdében merek kínai kaját enni, az ugyanis szinte folyton tömve van étkező kínaiakkal - ebből kifolyólag valószínűleg jó a kaja különben beleaprítanák a szakácsot a levesbe.

A nátrium-glutamát ízfokozó és nem fűszer, a glutamát-íz egy hülyeség, nincs íze önmagában. Hatásmechanizmusát nézve konkrétan idegméreg, túl sok msg-s kaja és többé nem érzel ízeket.

Kutyát macskát azért nem eszünk mert a húsevő emlősök fogyasztása rizikós az embernek. Prionok pl.

Bicskas 2008.01.28. 14:53:18

Állítólag azt amit mi itt kínai kaja néven eszünk kínában simán el lehetne adni magyar konyha címszóval, annyira az itteni izléshez van igazítva.

Múltkoriban erős savanyú levest ettem egy kínai kajáldában, kiszedi nekem a csaj és mondja "kicit meleg, kicit meleg". Jó, majd óvatosan eszem gondoltam. Jég hideg volt...

füredi (törölt) 2008.01.28. 14:53:18

Tényleg meg áll az eszem, van egy tökéletes városi legenda, aztán mindenki neki áll a "biztos forrásból tudom", "saját szememmel láttam" szövegeknek. A kedvencem hablaty hozzászólása, olyan gyönyörű, hogy bemásolom:

"Róma valamikor (többek között)a rengeteg macskáról volt híres, még posztereket, naptárakat is nyomtattak turistáknak a történelmi emlékek között sütkérező cicákról. Aztán a 70-es évek környékén tömegével elszeporodtak a kínai éttermek, és evvel egyenes arányban szinte teljesen eltűntek a kóbor macseszok...
Egyszer a saját szememmel láttam, amint a kis ferdeszemű az étterem zárása után kilós macskaeledel-konzervekkel csalogatta az állatokat, azok meg jöttek is szép számmal, szegények. Valahogy kétlem, hogy szimplán állatbaráti szeretetből teszi."

Ember! A te neved aztán a nomen est omen. Most akkor "csaknem teljesen eltűntek", mint az első bekezdésben, vagy "jönnek is szép számmal", mint a másodikban.

Rómában mondjuk még nem voltam - csak azt látom az intenetről, hogy külön honlapok foglalkoznak a római macskákkal (a számtalan közül egy német nyelvű: katzeninrom.gmxhome.de/presse.html). Egyébként meg voltam Milánóban, Cataniaban meg Palermoban, mindenhol volt egy rakás kínai, meg egy rakás macska.

füredi (törölt) 2008.01.28. 15:00:38

Bocs, hogy itt ragadtam le, de annyira jellemző, hogy egy urbanlegndhez az ember elkezd maga költeni. szinte teljesen eltűntek a macskák??
Az előbb elmlített honlapról:

Rom: „Nur Kastrieren hilft“

gyugyi 2008.01.28. 15:00:56

Érdekes, még senkinek sem merült fel, hogy macskát azért nem eszünk, mert ragadozó? Fehér ember növényevõ állaton él.

füredi (törölt) 2008.01.28. 15:06:46

gyugyi:

Tudom, hogy nem ugyanaz, de fehér ember megeszi a süllőt, meg a harcsát is. Eszik továbbá cápát, meg tintahalat, meg medvetalpat is. Ezenkívül adott esetben hallottam már borzról, meg rókakölykökről is.
De az igazit a végére hagytam: a magyar ember legfőbb tápláláka nem növényevő állat. Úgy hívják: sertés. És mindenevő!

BiG_ 2008.01.28. 15:10:20

Macskaevés nem csak ősi kínai szokás.

Édesapám, még 1940-ben volt kint Milánóban egy jó kis tengelyhatalmak közti lövészversenyen. Meg is nyerték, ennek folytán még Mussolinival is kezet foghatott...
Na, a lényeg, hogy bementek egy olasz étterembe és rendeltek valami helyi specialitást. Gondolván, hogy valami makaróni lesz. De nem. Kihozott a pincér egy sültet, olyan nyúl nagyságút, guszta is volt. Feje nem volt, helyette egy narancs volt odatéve. Igen ám, de a szakács elkövette azt a hibát, hogy a nyúlénál kissé hosszabb farkat hagyott meg szegény négylábúnak. Az egyik srác ki is szúrta: Nézd, már, ez macska! A húszegynéhány srácból a háromnegyed sprintelt a mosdóba. Apám nem, ő megette. Azt mondta, hogy finom volt.
Jól is jött az edzés a szovjet málenkij robot előtt, így Murmanszk környékén se volt kóbor állat 45-46-ban....

Üdv!

bepara 2008.01.28. 15:11:38

ami szerintem ennél a kutya-macska történetnél is sokkal érdekesebb, az az, hogy Magyarországon még nem boncoltak kínait. (bizos forrásból)
mindenkit, aki nem természetes halállal távozik az élők sorából, kötelező felboncolni...
szerintetek a több, mint tíz éve, nagy számban itt tartózkodó "barátaink" közül még senki nem halt meg nem-természetes halállal?

Lacaca 2008.01.28. 15:16:33

Jelentkezzen, aki látott már bármelyik temetőben kínai sírt......
Én sem? Csak szeretnétek macskát enni....

nyusziful 2008.01.28. 15:23:00

Na miért nem isznak tejet a kínaiak?
->legyen mivel összecsalogatni a macskákat...
Miért nem esznek macskát a kínaiak?
->mert eladják NEKED.. :(
Eddig a vicc..

Egyél otthon..
Akkor nem leszel beteg (elvileg) és nem kell találgatni, h miből készült, amit elédraktak..

füredi (törölt) 2008.01.28. 15:28:19

Bepara!

Én édesem istenem! Biztos forrásból tudod, hogy még nem boncoltak kínait.

Büntetőbíró vagyok, kollégáim aktáiból csupán két kínai boncjegyzőkönyvét láttam az elmúlt három évben.

R3 2008.01.28. 15:35:47

"Egyél otthon..
Akkor nem leszel beteg (elvileg) és nem kell találgatni, h miből készült, amit elédraktak.."

...és ha házhoz rendelem a kínait? :Đ

seti 2008.01.28. 15:39:12

Hát nem tudtátok, hogy a lecsúzlizott ÁNTSZ ellenőröket nem elássák, hanem sokkal öko gazdaságosabb módon használják fel?

www.imdb.com/title/tt0103743/

seti 2008.01.28. 15:46:27

füredi

Hát nem tudtad, hogy:

1. a kínai nők vaginája vízszintes
2. a kínaiak haláluk után köddé válnak mint Yoda
3. kínai nyelvű szöveget visszafelé felolvasva gyógyítani lehet a lábgombát

stb.

Ezek mind köztudott tények, te meg jössz itt a boncjegyzőkönyvvel! Ugyan...

seti 2008.01.28. 15:51:04

gyugyi

Ezek szerint a disznó számodra növényevő állat? :-o

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.01.28. 15:54:15

Legutóbb Koreában még tekergőző, enyhén pirított polip csápjait ettem, igaz, felszeletelték, de még mindig megpróbáltak elszökni, vagy a tapadókoronggal a tálba kapaszkodni, nem volt könnyű pálcikával felszedni őket. :)
Oké, ez már csak reflexmozgás, nem élet, különösen idegrendszer nélkül, és finom is volt, de azért magamtól nem kérném.

Viszont kutyát-macskát nem ennék, még ha esetleg ízletes is.
Volt kutyám és macskám is, el nem tudom képzelni, hogy táplálékforrásként gondoljak rájuk.
És ha mondjuk lenne házi disznóm is, akkor képtelen lennék leölni és megenni.
Szóval ami az érzelmi szálat illeti, megértem, ha valaki nem rajong a macskáért, mint háziállatért, így esetleg szívesen elfogyasztaná, de aki szereti a macskát, mint házikedvencet (nem a menüben), arról nem tudom elképzelni, hogy képes legyen macskahúst enni.

Ami pedig itt nálunk van kínai gyanánt, annak nem sok köze van a valódi kínaihoz.
Egyébként lassan 12 éve rendszeresen járok Ázsia legkülönbözőbb részeire dolgozni, és ettem már utcai árusoktól is kaját, mégis itt vagyok, nem lett semmi bajom.
Amúgy a tipikus magyar kajáktól (pacal, körömpörkölt, vese, velő) előbb fordul fel a gyomrom, mint az ázsiaiaktól.

aáb · http://azsiaport.hu 2008.01.28. 15:54:30

1. Kínaiak nem esznek macskát (általában).
2. Kínaiak esznek kutyát. De:
a kutyahús drága és különleges fogás. Aki elhiszi, h a pesti büfében neki kutyát szolgáltak fel csirke helyett, az kérjen a Moszkva téri dögburgeresnél is menüt, hátha Beluga kaviárt kap pezsgővel.

nyekk 2008.01.28. 16:00:30

A fiumei úti temetőben van kínai sír. McDonaldos krumplit szoktak rá tenni a hozzátartozók. Állítólag valaki kérdezte tőlük, hogy miért sültkrumplit tesznek oda. Azt hiszik-e, hogy az elhúnyt feljön megenni. A kínaiak meg azt visszakérdezték, hogy miért az elhunyt feljön-e megszagolni a rá rakott virágokat.

garázda 2008.01.28. 16:02:43

Az viszont biztos hogy csirke mell nyesedéket is felhasználnak amit én a kutyáimnak adtam!

A nyesedék azért nyesedék mert nem éttermi fogyasttásra szénták!

Mellesleg tényleg a kutya a valós, de az drága mulatság!

Van sok olyan herkentyű viszont amit a európai ember inkább nem eszik meg!


Kár hogy bezárt a Kínai Nagy Fal étterem(BP)-Ajtósi D. fs) mert ott szerintem jól főztek!

nyekk 2008.01.28. 16:03:16

seti 2008.01.28. 15:46:27 írod:"...1. a kínai nők vaginája vízszintes..." De hiszen akkor csattogna a mikor a lépcsőn leszaladnak. Ilyet én még nem hallottam. Ergó: legenda

Ernoke 2008.01.28. 16:04:11

a kínai kajával egy baj van csak: hogy lehetetlen tőle jól lakni, pedig többfélét próbáltam. miután nagy nehezen betoltam az arcomba 2 mélytányérnyi adagot, 2 óra múlva már éhes voltam. meg amúgy az ízét is utálom.

amúgy annyi sok mindent megeszünk, nem kell undorodni semmitől sem. a nyúlpörkölt mitől más, mint az esetleges macskabecsinált? vagy a disznó gyomra, vagy a belébe töltött ez-az-amaz?:)

nyekk 2008.01.28. 16:08:51

Aki a hurkát szereti, nem nézze, hogy csinálják!

zon 2008.01.28. 16:10:15

Cicaszelettel vigyázni!Kínaitól soha!

Deep & Beat · http://www.deep-and-beat.com 2008.01.28. 16:10:26

Azt mondják a kínai konyháról, hogy "ami mozog megeszik, ami nem azzal ízesitik" :) és ez kb. így is van.
Én is voltam már elég szarul kínaitól.

nyekk 2008.01.28. 16:17:14

Cheer™ · cheermix.extra.hu 2008.01.28. 16:10:26 Magyar kajától még nem voltál szarul?...Két gombóc szalmonella fagyitól...

akalaka 2008.01.28. 16:25:18

Én egy ideig ettem. Furcsa volt a csirkehús, de azzal nyugtattam magam, hogy ez csak a hátáról és faráról leszecskázott zsírosabb rész. Főleg az olajjal van baj, mert minden paníros dolog tocsog benne.
De a lényeg: van ismerősöm, aki a Liget térnél lakik (Kőbánya). A házban kínaiak is vannak, és a lépcsőházban állandóan förtelmes bűz. A szemétledobóban mindig kutyaszőr hegyekben, és minden egyéb véres nyalánkság. Itt bizony kutyákat nyúznak, nincs benne semmi titok.
Egy másik ismerősöm most költözött el egy házba, ahol fölötte kínaiak laknak. Egyszer azt vette észre, hogy tiszta vér az erkélye. Felment, hogy kérdőre vonja az illetőt, aki eleinte be sem akarta engedni a lakásba, hogy megnézzék, mi is történt. Aztán csak megtört a jég, és ismerősöm megdöbbent a látványtól: kint az erkélyen lavorban egy csomó kétes eredetű hús. Ez megdőlt, és szépen az ismerősöm erkélyére csurgott. De mi rossz van ebben? Ami ehető, azt meg is eszik.

Drömögödömötör 2008.01.28. 16:29:50

1 a kinai nem szeik macskát csak kutyát ( ez korában is szokás szöuli olimpián külön rendeletbe adták ki hogy az olimpia idején ezt a hust nem lehet felszolgálni.
2 az itthoni kinai koszt és erdeti autentikus kinai konyha közt ( bár abbl is van tobb féle egymástól jó elkülöníthető)sok kapcsolat nincs
3 olaszok valóban ettek macskát de ez csak a szegénységre volt fogható és átmeneti volt
4 ló hus van finom és budapesetne márvány utcában kipróbálható

Drömögödömötör 2008.01.28. 16:31:13

kinait már boncoltak mivel több olyan gyilkosság is kiderült amit egymás ellen követek el

nyusziful 2008.01.28. 16:40:32

Az érzelmi részét bízzátok a vágóhídra..
Ennyi..
Ott tuti vegák dolgoznak..

4TUN3 2008.01.28. 16:42:09

"Az már egy másik dolog, hogy Bp-en az önkiszolgáló éttermek 90%-a kínai, török, arab, perzsa, stb..." -írta Marvin.

Hozzátenném, hogy Európa szerencsésebb felén (Anglia, Hollandia, stb.) az önkiszolgáló (és gyors-) éttermek 98%-a közel- vagy távolkeleti. Meg legyel. És magyar.
Azt, hogy át leszel-e baszva valamelyikben, csak attól függ, hogy az adott intézményt gyors megvastagodás, vagy tisztességes megélhetés reményében nyitották-e.
Sajnos az elöbbi kifejezetten magyar sajátosság, így nem csodálkozhatunk azon, ha a hozzánk települö és itt éttermet nyitó külföldiek is átveszik...

gabest1 2008.01.28. 17:30:46

úgy megéheztem, eszem egy kis kinait, itt vár kettő nyúzásra az erkélyen.

vini_old (törölt) 2008.01.28. 17:46:26

" Ernoke 2008.01.28. 16:04:11
a kínai kajával egy baj van csak: hogy lehetetlen tőle jól lakni, pedig többfélét próbáltam. miután nagy nehezen betoltam az arcomba 2 mélytányérnyi adagot, 2 óra múlva már éhes voltam. meg amúgy az ízét is utálom."

Nem tudom te hol élsz, de nekem meg pont az a problémám, hogy miután ettem egy KIS ADAGOT az ételből - nem elég, hogy teli vagyok, de 20 perc múlva álmos is leszek (lemegy a vér a gyomromba...)

Secnir 2008.01.28. 19:21:03

"nyekk 2008.01.28. 16:03:16
seti 2008.01.28. 15:46:27 írod:"...1. a kínai nők vaginája vízszintes..." De hiszen akkor csattogna a mikor a lépcsőn leszaladnak. Ilyet én még nem hallottam. Ergó: legenda"

nyekk:
setivel együtt gratulálok, pinát egyszer nézzetek közelről. ha vizszintes volna, ás futna, akkor azt mondaná: ÓH-HUH-ÓH-HUH
de mivel függőleges, ezért azt mondja: NYIK-NYIK-NIYK (ha nincs bezsírozva)
de mivel még nem hallottam, ezért lehet legenda :)

amúgy valóban gond az, hogy áttérnek a magyar szájízre. ennek egy igen egyszerű oka van: az alapanyagokat nem hozatják be kínából, hanem itt szerzik be óccóér. ezért más az édes-savanyú mártás ize stb.
és hát a magyar macska íze sem olyan mint a kínaié...

dXtr 2008.01.28. 20:10:37

hmmm!
elolvastam a kommenteket es nagyon megkivantam a kinai kajat!
megyek veszek mindenbol egy keveset!

Morg69 2008.01.28. 20:11:56

" garázda 2008.01.28. 16:02:43
Az viszont biztos hogy csirke mell nyesedéket is felhasználnak amit én a kutyáimnak adtam!

A nyesedék azért nyesedék mert nem éttermi fogyasttásra szénták!"

Kész szerencse, hogy magyar étteremben ilyet nem tesznek, mert ott olyan becsületesek, hogy minden 100 % színhúsból van :-))

Éljen a McDonalds, ott sincs ilyesmi :-))

nyekk 2008.01.28. 20:27:38

Egyszer volt egy tényfeltáró riport a hazai dögkutakról. Az ottani éjjeli őr mondta: "...Persze főleg a cigányok viszik innen a húst, de megfordul itt sok kifőzde beszerzője is..." Ezután kezdtem megérteni, hogy mikor ilyen kisebb lacikonyhákban ebédelek, miért csikar a hasam napokig. A vele járó effektusokkal együtt, amit nem részleteznék. Az is köztudott, hogy a hentesek minden megpittyedt húsból erős kolbászt, meg fasirtot csinálnak.

Briguszka 2008.01.28. 21:51:57

Kici cica
finci vaci
occó huszi
mind megeci
HAMM

Kisangyal 2008.01.28. 22:26:34

ELMEBETEGEK! HOGY CIGÁNYTYUKOT EGYETEK ÉLETETEK VÉGÉIG!
Komolyan felfordult a gyomrom!
Vannak ugye a háziállatok és vannak a kedvtelésböl tartott állatok, mint a kutya meg a macska. Fehérember nem eszik kutyát és macskát!
Én sem vagyok különösebben macskaimádo, de nem enném meg semmi pénzért.
Voltszerencsém már pár gasztronomiai különlegességet megkostolni, nagyon hösiesen meg is tettem, de vagyok annyira igényes, hogy megnézem mit raknak az orrom alá.
Azért megnézném a képét minden szájhösnek, amikor pár érdekes, igazi ázsiai kajákat kellene lenyelniük!

Briguszka 2008.01.28. 22:34:46

Az a baj a kínai kajával, hogy nagyon kicsire darabolják, és annyi rajta a gyanús eredetű bevonat, hogy a végén már el sem tudod dönteni miféle élőlény volt eredetileg amiből készítették. Simán megetetnek velünk egy macskát is akár, úgy hogy mind a tíz ujjunkat megnyaljuk utána.
A saját készítésű disznósajtban, kolbászban legalább tudom, hogy mi van. ( csúzlink meg nincs)
És jöhet utána a cseh sör is , ugye Pepin bácsi?

Kisangyal 2008.01.28. 23:46:42

Aki macskát eszik kutyával sikeres ember lehet e?

füredi (törölt) 2008.01.29. 08:20:02

Seti!
Tegnap este egy európai nővel voltam, és meghökkenve láttam, hogy AZ Ő VAGINÁJA IS VIZSZINTES!!!!
Aztán rájöttem, hogy az oldalán fekszik...

seti 2008.01.30. 09:03:42

füredi!

Döbbenetes!

Secnir, gondolod, hogy legenda? Hmmm...

Szerintem meg inkább FLAPP-FLAPP-FLAPP persze csak ha idősebb néniről van szó.

szabados 2008.01.30. 13:33:45

A macskahús állítólag jót tesz a potenciára.Nemkülönben,a kutya,csirke,disznó,hal stb.
Együnk ezért macskahúst is.Ha ez igy megy tovább ki vesznek a kóbor macskák kies hazánkból.Node sebaj,majd sorra kerülnek az emiatt elszaporodó egerek is.

vini_old (törölt) 2008.01.30. 23:38:04

A 3-4 éves szűz lányok megerőszakolásától pedig elmúlik az AIDS.

füredi (törölt) 2008.01.31. 08:23:32

Mintha egy kicsit messzire mentünk volna az eredeti témától.
süti beállítások módosítása