Tékozló Homár

Cseretelefon aranyárban a Vodafone-nál

2008.03.19. 09:24 | ge | 97 komment
Vagy a szerviz frissíti ritkán a készülék árlistáját, vagy a nyilvántartásban állt meg az idő, de egy használt 3310-es cserekészülékért sokszoros árat kérni bizony arc-és páncélpirító húzás.
Ért egy nem kis sérelem az Europark Vodafone üzletében és gondoltam megosztom ezt veled és az olvasókkal okulás végett. 
Tavaly novemberben vásároltam előfizetéssel egy Nokia N-95 ös telefonkészüléket a fent említett szolgáltatónál. Bár ne tettem volna. Most az, hogy a számlázó rendszerük, meg az egyéb szolgáltatásuk, meg az, hogy már szinte egy felülről zárt belvárosi buszmegállóban sincs gyakran térerő az azért gáz, a 3G-jüket meg HSDPA-jukat meg egyenesen hagyjuk. Na mind1 ez a téma majd talán egy másik e-mailt fog megtölteni. A mostani problémám a csodálatos szervizszolgáltatásukból adódott. Én barom, voltam olyan hülye, hogy nem egy Nokia márkaszervizbe vittem be.

Történt ugyanis, hogy ez a nem 2 filléres telefon besza*t. Felhívtam a Nokia ügyfélszolgát, ahol közölték, hogy valsz. szoftver frissítés. Gondoltam, ok, beballagtam a telcsimmel az europark Vodafone üzletében, amiről olvastam, hogy szervizpont is egyben. Először is a szoftver frissítést két hetes határidővel vállalták (röhögés) másodszor egy Nokia 3310-es telefont kaptam cserekészüléknek (röhögés 2), mindegy gondoltam telefonálni nyílván lehet vele, meg ha nem is típus de legalább gyártó azonos készüléket kaptam.

A probléma ott volt, hogy 1 hét múlva ezt a csodálatos cserekészüléket kicsórták a jó öreg 7es buszon a zsebemből... Ezúton is szeretnék gratulálni az elkövetőnek, remélem kapott érte vagy 1.800 Ft-ot a Lakatos GSM-ben az Orczy térnél. (ami nyílván teljesen reális ár egy ilyen típusnál). Na már ugye elsősorban az elsődeleges célom a telefonszámom letiltása ill. visszaszerzése volt, amiknek elintézése miatt újra elmentem az Europark Voda üzletébe. Kicsengettem az új sim-ért 3 rugót, majd közölték velem, hogy az általam "elvesztett" vagy tőlem ellopott "magasrangú értéket képező" telefon kártérítési ára cirka bruttó 40.000 Ft (rendőrségi feljelentés ide vagy oda). De semmi baj, mert nem kell kicsengetnem ezt a pénzt mivel, ha gondolom, akkor benthagyhatom az én szervizben leadott telefonomat az övékért cserébe. Gyorsan ránéztem a karórámra, hogy milyen évet mutat gondoltam, ha 1998-at, akkor lehet, hogy a Nokia 3310es újonnan érhetett még 24.990 Ft-ot, és én csak hallucináltam életem utóbbi 10 évét. De nem így volt. 2008-at mutatott, és a Nokia 3310-es kártérítési ára még mindig 40 rugó. Nyílván agyonhasznált, és már hatszor leírta a Vodafone az adójából amortizációként, de én még fejeljem meg 40 rugóval.

Ez így nagyon megéri tényleg. Úgy látom pályát tévesztettem, aki teheti az fektessen be a Vodánál cserekészülékekbe, leírhatja költségként, majd ha 10 év múlva valami barom elveszti elkérjük tőle az eredeti beszer árának a dupláját.... Jobban járunk vele mintha még ki nem futott modellként értékesítené az ember, de frankón ..... Most nyílván nem arról van szó, hogy nem ismerem el a hibámat és nem akarom kompenzálni ezt a borzalmas nagy kárát ennek a szegény nagyon hányattatott sorsú kis multi cégnek, hanem azért a 40 rugó, vagy a Nokia N95 = Nokia 3310 azért talány egy nagyon kicsit halványan és gyengén-enyhén túlzás!!!!!! Vagy nem?????
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MOKShee 2008.03.19. 09:29:19

én vettem volna az ecserin, vagy a lakatos gsm-nél egy másikat, oszt csók

Céadaoin (user ID 44540) 2008.03.19. 09:29:34

Ahogy egy tanult kollégám szokta volt mondani: a lóf@sznak is legyen vége... :-(

Láma 2008.03.19. 09:36:55

Én 20e-ért adok neked egy 3310-est, beviszed, már a fele károd megvan, mindenki jól járt ;)

sasa311 2008.03.19. 09:37:13

Vegyél egyet az aluljáróba azt másnap menjél vissza, hogy megtaláltad, ittvan-e.

Sokorai_Atala 2008.03.19. 09:39:15

Orsósék és Kanalasék 1000-ért mérik az ilyet:)
Küldj be valakit aki akarjon az általad említett típust venni és kíváncsi vagyok újonnan vodkáséknál mennyi az ára, és lobogtasd feléjük.
Egyébként mi volt a kölcsönszerződésre írva, elvesztés esetére, mert szoktak furfangos dolgokat írni az apró betűs részbe:)

Sokorai_Atala 2008.03.19. 09:41:45

Ford Perfect megnéztem, köszi, újan se több 14.000 - nél, ha jól láttam:)
Akkor az apró betűs részben volt valami fenyegetés:)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.03.19. 09:43:13

hö. vegyél egy agyonhasznált 3310-est és add át vodáéknak.
(tízben-e?)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2008.03.19. 09:44:27

Hát ez tényleg érdekes hozzáállás. De ott legelább el tudtad vinni a telefont szervízbe.

Én (nem sikeres lévén) vettem egy SE K550i-t a Metroban kártyafüggetlenül. Azért ott, mert ott volt a legolcsóbb. Namost a telefon első perctől kezdve nem tetszik, valami kis nüansznyi hibával, bosszantó dologgal mindíg előáll. Gondoltam semmi baj, besétálok egy szervízbe és megkérdezem, hogy ezek normális dolgok-e és törődjek bele, vagy ha nem hát csinálják meg/cseréljék ki. Nézem hol van szervíz a környéken, hát sehol. Megy a mail a SE supportba, hogy ilyenkor mi van? Válasz: valóban nincs szervíz (tudom, volt már itt szó róla, de nem akarom elhinni, hogy egy ilyen brand nem hajlandó szervízhálózatot üzemeltetni egy zsebkendőnyi országban) szóval vigyem fel a fővárosba (na ez kizárt), vagy vigyem vissza a boltba és a többit majd ők intézik. Hát lehet, hogy én vagyok gyanakvó, de el sem tudom képzelni, hogy kerülne a Metróból a vadi új telefonom a pesti szervízbe és vissza. Szólnak valamelyik beszállító kamionosnak, hogy hé Józsi, ha már úgyis mész haza, ugorj már be ezzel a márkaszervízbe, vagy hogy? Postán?

Na mindegy, miután egyik megoldás sem tetszett úgy döntöttem, hogy használom egy kicsit aztán dobozostól, számlástól, garanciálisan beadom egy telókereskedőnek. Kezdjen vele amit akar, azt az 5-6 ezer bukót meg benyelem. Kis hazánk a messzi nyugatról nézve le van-e sz*rva???

randomuser1 2008.03.19. 09:49:14

pedig így van a nokiánál is, beviszed a boltba ahol vetted (pl, a vodához) ők meg felküldik futárral vagy postagalambbal a márkaszervízbe. kicsit lassabb mintha személyesen vinnéd be, de az eredmény szinte mindig ugyanaz:
1, szoftverfrissítés
2, beázott, nem garanciális.

Sokorai_Atala 2008.03.19. 09:53:16

Igen a beázott az jó módszer náluk, minden másodikra azt mondják, még azokra is, amit nem vettél ki a dobozból, hogy nehogy költségük legyen rá:)

Vidocq 2008.03.19. 09:55:25

1. Minek az N95-ös? Gazdag és "jófej" vagy, vagy kicsi a pöcsöd és kompenzálsz? Vagy manager vagy-e?
2. Szoftverfrissítés: Ezt nem értettem soha, hogy egy zsír új telefonon mi a f*szt kell frissíteni. Ez nem joghurt vazzz.. hogy megromoljon!
3. Magyarország = lehúzós ország. Mindenütt ez van ÉBRESZTŐ!!!

mlnrtms 2008.03.19. 10:03:36

Nekem sikerült venni egy SE z520-as telót a pink cégnél. Az ügyintéző kedves volt és mivel édesapám a Westel alapítása óta előfizus náluk, kb féláron adták a kis kagylót.
kb 10 hónapíg frankón ment, majd egyszer csak elszállt mindkét kijelzője. Befutottam a pécsi központjukba, mondom a problémát, mondják semmi gond, rossz az lcd panel, menjek el fagyizni (merthogy nyár volt) és kész is. Elindultam kifelé, de az ajtóban már el is kaptak, nincs paneljük uh 2 hét, addíg adtak egy k300-ast, aminek az értéke papíron vagy 30 rugó volt.
10 nap teló megjön, elnézést kérnek a kellemetlenségért. 4 hónapra rá volt még egy flexikábel csere, majd egy újabb lcd csere, ami után már a garit megvonták, mondván valszeg beázott a gép.
2 hónapja újra elszállt a külső panel, majd a belső is, (kb 1 perc késéssel) ezek után elszállt az egész telefon, mármint a kezemből.

Sok szerencsét az ügyben!

Tony Almeida 2008.03.19. 10:07:48

Vidocq: ehhen, ez volt az első gondolatom nekem is...

Secnir 2008.03.19. 10:08:13

nekem csak ericssonom van, igaz, már a harmadikat nyűvöm 12 év alatt. boltot akkor látott amikor vettem, a két régi még mindig müxik a családban. sikeres-e vagyok?

cégnél nokia a favorit. meg a szolgáltató szervizese, aki minden héten 1* megjelenik egy bőrönddel, amiben cserealkatrészek ill. cseretelefonok vannak. cég sikeres-e?

más:
ha cserekészüléket adnak, annak ugyanolyan paraméterekkel kell rendelkeznie, amilyet leadtál. nem véletlenül vettél iln n9x akármit, hiszen te használod monnyuk a hdspa-t (ami=vicc), míg ezzel a cserével nem tudod. én nem fogadtam volna el.

Layosh 2008.03.19. 10:14:17

Annyiszor mondtam már, hogy nem lehetsz sikeres a vodafonnál. Elekell kerülni messzire, ahogy én is teszem.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2008.03.19. 10:17:19

cserebogar.hu szokott lenni mobil, nézz körül hátha most is akad ilyen.

Céadaoin (user ID 44540) 2008.03.19. 10:20:00

Vidocq, Tony:
vazz, miért NE...??

Nekem is olyan telefonom van, ami okosabb nálam, minden létező hálózatra fel tud kapaszkodni, csillog-villog, vibrál és több szólamban csilingel egyszerre, lehet vele szövegszerkesztőset játszani, meg elbír annyi doksit ami papíron vagy 30 kiló lenne, van rajta még naptár, kamera, zenegép és több kis színes játék is, sőt, filmet is játszik, ha nagyon akarom.

Holott nem vagyok menedzser, sem gazdag, de még csak jófej sem, és semekkora farkam sincs, amit kompenzálnom kellene.

CSAK.
És kész.

És én is ugyanilyen nyűgös lennék, ha beszarna, és hasonlóan járnék.

randomuser1 2008.03.19. 10:24:11

Vidocq: a második kérdésre tudoma választ, a kiélezett piaci verseny miatt a gyártók béta szoftverrel dobják piacra akiforratlan hardvert. a kedves júzer meg frissíti, és ettől előbb-utóbb használható, kevéssé bugos készüléket kap. a baj ott van h a telefonok nem töltenek a piacon annyi időt hogy a szoftver elérje a normális funkcionalitás szintjét és a termék palettából kikerült készülékekre a szoftverfejlesztést leállítják, mert nem gazdaságos...

Tony Almeida 2008.03.19. 10:42:18

Céadaoin: Én vhogy kinőttem abból a korból, hogy a telefonomnak muszáj legyen többet tudni, mint telefonálni.

Én notebook-ot tartok a egyéb célokra, igaz, a cégem vágtam hozzám. Ha nem lenne, akkor valszín egy pda-ba feccölnék némi pénzt.

Deark 2008.03.19. 10:44:41

Én csak annyit szólnék hozzá, hogy nem biztos, hogy jó ötlet venni egy másik 3310-est, mert az imei-számon le lehet bukni...

Céadaoin (user ID 44540) 2008.03.19. 10:45:45

Tony, igen, az enyém is pda / okostelefon / nevezzük akárhogy (két ketyere, az még nekem is sok lenne).

És én nem kinőttem belőle, hanem belenőttem, elsősorban az említett 30 kiló papír miatt. A többi vele járt, megszoktam, most már hiányozna. Tudom, konzumidióta vagyok, nemsikeres, meg minden. :-)

De azt hiszem, nem ez a lényeg, hanem az a lényeg, hogy nem az a lényeg, hogy kinek miért van olyan telefonja, amilyen, hanem hogy a szervíz mit, miért és hogyan.

elwood 2008.03.19. 10:52:22

Látom ez Magyarország.
User vesz egy telefont mer kell neki meg tetszik meg megteheti. Átverik a szervízben. Erre a sok kisszerű rákezdi, mi van gazdag vagy ... kicsi a ... megérdemli a nagyképű burzsuj ...gratulálok.

Ez itten átverés, tessék panaszkönyvezni, ajtótletépni. Várjuk a folytatást.

Szil-Ka 2008.03.19. 11:07:14

Azt nem értem, hogy aki symbianos telót vesz, az miért nem magának frissíti a software-t? Én nő vagyok, mégis meg tudom csinálni, egyedül. :)
Aki meg nem ért a symbianhoz, minek vesz olyat?

The Good Boy 2008.03.19. 11:19:37

Nem értem ezt a beázásos dumát (ami jó, mert nincs ingyér szerelés). Szerintem ezek a szervizek nem láttak még beázott telefont...
A jelenlegi Nokia telefonom (szétcsúsztatható, tehát egy fokkal könnyebben jut bele a víz, mint egy sima telefonba) egy nyári zivataros este csúszott ki a tokból, ahogy a kocsitól a házig futottam az eső elöl.
Kb. hajnalban kezdett homályosulni az agyamba a gondolat, hogy mintha a telefont nem vettem volna ki a tokból hazaérkezéskor. Mivel nem találtam, az asszony telefonjáról megcsörgettem a számomat, és halkan az udvar felöl hallottam a csengését. Kimentem érte a még mindig szakadó esőbe és a telefont egy tocsából kivéve bevittem. Szétcsúsztattam, kivettem a kártyát, megtöröltem, majd délutánig hagytam haldokolni. Akkor visszatettem a kártyát és azóta is hibátlanul üzemel (na jó kb. 2 db-el gyengébb a hangszórója...). Régen az akkor csúcsnak számitó új Nokia 6110-es telóm is ázott nyári záporba egy kisebb időegységnyit és még évekig szolgált engem és az utána használató ismerőst hibátlanul. Ennyit a beázásról...
A naiv ügyfélnek pedig nem kellett volna elfogadnia a 3310-est, mert nem azonos kategóriájú. Bár jobban járt, mert egy N95-nél fizethetne ezek alapján vagy félmillát.
Mindjuk Monte Carloban a Ferrari szervíz is csak Smartot ad csereautónak a javitás idejére, pedig az sem azonos kategória...

W Joe 2008.03.19. 11:24:14

Jajj, gyorsan megkeresem a régi 3310-esemet, ha a Vodafone-nál adnak nekem érte 40ezret :)

sish 2008.03.19. 11:26:29

lehet, hogy heroin volt elrejtve benne...

Atika!!! 2008.03.19. 11:34:51

Az a telefon (3310) már bizonyította hogy képes működni. Látod, a 25 ropis beszart, a 3310 meg még 6-8 évesen is bírja! Ez az igazi érték barátom. Eszmei érték!

muesli 2008.03.19. 11:36:42

2001-ben vettem Nokia 3310-et, Praktkumosan, 42 ezerért.
Most csak a teló ér 40et?!?
Megyek a Vodába azonnal!

dupi 2008.03.19. 11:37:28

"és gyengén-enyhén túlzás!!!!!! Vagy nem?????"

de

az irigyek kapják be, imei miatt nem lehet cserélni a lakatos gsm-nél, vodafont meg perelni, ha nem tér észhez hamar.

fofoka · http://adobevallas-konyveles.hu 2008.03.19. 11:42:26

Nokia 3310 nálunk kb egy évet sem húzott ki. Párom 8-as fúróval vetett véget kiszenvedésének sacc 5 éve, mert annyira "müködőképes" volt.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.03.19. 11:56:16

Vidocq: csak gratulálok, sikerült lejáratnod magad az első kérdéseddel.

Attila: nézd meg a szerződést a cserekészülékre, hogy mi áll benne, ha nincs semmi, akkor szépen magyarázzák el neked a fogyasztóvédők előtt, hogy miért is kerül 40 000 Ft-ba egy ilyen készülék.

Egyik kedvenc sztorim. Unokatestvérem számtech cégnél dolgozik, jön a vevő, hogy biza elromlott a kártya 2 év garancia volt rá, még benne van cseréljék ki. Jól van rendben, hoz neki egy ujjabbat, de hasonló képességekkel rendelkezőt. Erre a kedves ügyfél felháborodottan jegyzi meg, hogy ő azt a kártyát 45 000 Ft-ért vette 1,5 évvel ezelőtt, ezért ő most olyat kapjon, ami most 45 000. Álmodj királylány...

baggins21 2008.03.19. 12:02:56

Hadd mondjam el hogy én is ugyan így jártam azzal a különbséggel, hogy a T-Mobilnál. Leadtam az MDA Vario II-esemet gondoltam kapok egy hasonló kategóriájú cseretelefont. Erre kaptam egy 6110-est neeem nem navigatort a régit! Kb két nap múlva el is vesztettem sikeresen és mikor mentem vissza a figura széttárta a karját. "Hát a telefon kártérítési díja 39e Ft. Az akku viszont még +3 ezer, a töltő itt van? Mondom nincs. Jó az még +2 ezer." Nehogy azt hidd hogy ez csak a Vodánál van így... Másik telefont nem tudsz bevinni IMEI szám alapján rögzítve van mit adtak ki... Ők sem hülyék ám! Szóval nc!

ddd.dino 2008.03.19. 12:03:46

Nekem van igazi telefonbeázásos történetem, igaz nem annyira pikáns. Történt egyszerkb. 8-10 éve, hogy kirándulás közben patakba esett a telefonom. Bevittem a helyi Westel szervízbe (akkor még így hívták, kék volt a design, és valahogy korrektebb volt a cég). Mondom vízbe esett, azóta meg se mukkan. A szervizes erre azt mondja, hogy az rossz, mert ezzel ugrott a garancia, mármint ezt nem tudja most gariban megszerelni. Kb. 20 percig bűvészkedett a telefonnal, főleg szétszedte, megpucolta (látható korrózió!) és összerakta. Mivel nem garis, ezért szabadkozva elkért 2000 Ft-ot (a telefon került vagy 80 rugóba 1999-es árfolyamon). A telefont még vagy 3 évig használtam, mikor is ellopás útján selejteződött tőlem. Azóta persze annyit fejlődött a technika, hogy a) egy telefon a büdös életbe nem ér meg 3 évet ha használják b)akármi a baja, ráfogják a beázást, mert az olyan misztikusan javíthatatlannak hangzik, ráadásul bizonyíthatatlan c)tényleg javíthatatlan, mert mert a szervizesek sík hülyék és nem értenek hozzá d) ha értenének sem lehetne javítani, mert a telefonok direkt javíthatatlanok = vegyél újat.

Sam8888 2008.03.19. 12:10:29

Megoldás:

Veszel egy szirszar 3310-est, beviszed egy mobiloshoz és átíratod vele az imei-számát az ellopott telefonéra. Aztán ez megvan max 5000Ft-ból...

Dr Kangörény 2008.03.19. 12:28:01

A beázós sztori klasszikus. Nekem egy 2 hetes motoroláról vonták meg a garanciát, mondván beázott. Persze nem történt semmi ilyesmi. Én szétszedtem, kicsit megtisztogattam a rozsdás érintkezőket (a kurvaanyját a gyárnak), utána működött. Többet nem vettem motorolát, de ezek szerint ez márkafüggetlen dolog.

sydo 2008.03.19. 12:38:03

a voda "garanciája" egy vicc, és egyben felháborító.
ha lenne sok felesleges pénzem és időm, vennék a vodánál 5db occsó telefont. fél évig dobozában tartanám, majd elrontanám őket, de úgy, hogy ne legyen szembetűnő sérülése (pl elvágnék egy kontaktot, ilyesmi). kiváncsi lennék hányat küldenének vissza beázásssal. a tippem kb 3/5 (eddigi tapasztalataim alapján).

2008.03.19. 12:38:31

Egyszer kaptam cserekészüléket, mert gondoltam addig is lesz valami amíg hazamegyek. A kocsiban azért elolvastam az apróbetűs részt, és rájöttem hogy az 5000 ft-os telójuk nem ér nekem 50000 ft-ot, amit fizetnem kellene ha elvesztem. (ez magenta volt, de az összesnél ez van)
Visszafordultam, majd haza, és 30 perc múlva beüzemeltem egy régi telefonom.
Sikeres vagyok?

amúgy a telefonom egy nem túl ügyesen megvalósított szoftverberhelés miatt halt meg, de gond nélkül megoldották:)

AlulírottFentemlített 2008.03.19. 12:38:52

Kommunikálj füstjelekkel, annak nem árt a víz !

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.03.19. 12:55:55

:DDDDDDDDDDD
ez de jó duma.
alulfent:
hát mit csinál a tűz amiből a füst jön, ha mondjuk esni kezd (ami víz)?

AlulírottFentemlített 2008.03.19. 13:02:19

először mégjobban füstőőőőőőőőőőőllllll

Tajparaszt 2008.03.19. 13:03:26

Na, akkor el se mesélem, hogy 2005-ben hogyan kellett kifizetni másfélmillát egy kedves ismerősömnek egy régi táskás telefonért...

kvarcman 2008.03.19. 13:07:02

Akinek nincs céges mobiltelefonja az nem sikeres ember-e?

Harpagon 2008.03.19. 13:18:11

Azt szeretem,hogy jó sok szervizes kolléga szólt hozzá a beázás kérdéshez...Mert olyan misztikus...Nem misztikus,vazzz!Hallottatok már olyanról,hogy elektromos készüléket nem érheti víz,mert tönkre mehet?Az ázás amúgy ált. később okoz hibákat,de pl.egy ezeréves darab sokszor meg se érzi a vizet,csak,ha a panel már "szétrohadt".A mostaniaknak elég egy kis víz,oszt kuka.

The Good Boy 2008.03.19. 13:19:32

kvarcman 2008.03.19. 13:07:02

Akkor én egy félig sikeres ember vagyok?
Mert nekem a telefon saját, de a kártya benne céges, a céges telefon, ami teljesen alap nokia, meg a szekrényben figyel évek óta. Csak a munkához nekem nagyobb tudású telefon kell, ezért nem a cégest használom. Elég nekem, ha a számlát nem én fizetem. :-)

Majmász Gedeon 2008.03.19. 13:20:50

A szerviz rövid i! Még mindig...
(Eddig 13-szor szerepel rosszul, és csak 8-szor jól...)

Dr Kangörény 2008.03.19. 13:24:12

Harpagon, gondolom azért írják a kollégák, mert nem érte víz a készüléket. Az én esetemben biztosan nem. Gondolom, ha lehúzták volna a retyón és utána nem működne a masina, akkor nem irogatnának ide. Talán nem a felhasználónál van a hiba.

randomuser1 2008.03.19. 13:36:02

a beázás reális és tényleg nem javítható dolog, mivel egy mai telefon többrétegü platnira van szerelve és ha 3-4 réteg között elkezd korrodálni a vezető szál, azt már nem csinálja meg senki. Amúgy meg rozsdásodhat kondenzáció miatt is és ahhoz ki sem kell venni a dobozból, elég 2-3* átpakolni fűtetlen raktárból az eladótérbe. és ugyanilyen könnyen válik gazdaságossági megfontolásból a garanciamegvonás eszközévé a szervÍzben(21 kommentelőből 13 ezt választja!).

sydo 2008.03.19. 13:37:50

én még sose láttam élőbe nyomtatott áramköri panelt. az a zöld izé a kis fekete bizbaszokkal?
oly szerencse, hogy vannak itt hozzáértők!

2008.03.19. 13:41:33

Az tény, hogy a mai telefonokban 3-4-5 rétegű a nyomtatott áramköri panel. Ha ezek közé megy be a víz akkor onnan nem tud kijönni és rövidzárat okoz.
Ettől függetlenül a szervíz meg azt mond amit akar, nem tudod ellenőrizni.

sydo 2008.03.19. 13:42:05

XXXXXXX ez igaz, de ilyen számban ez előfordulhat? nem gyanús ez szerinted?

2008.03.19. 13:43:01

na még egyszer SZER VÍZ

Sokorai_Atala 2008.03.19. 13:45:00

Harpagon, nem vizet fogott telefont vittünk csalfán vissza javíttatni, hanem átlagosan, 2 hónapig használt száraz helyen (zsebben-asztalon) tartott telefont.
És nem csinálták meg, mert azt mondták beázott.
Én vaéahogy úgy vagyok szocializálódva, hogy nem szeretek becsapni egy másik embert. Még egy ócska 15 000 Ft-os LG telefonnal sem, illetve annak hibájának leírásával sem.

Sokorai_Atala 2008.03.19. 13:46:36

valahogy - nem vaéahogy - bocsánat:)

PTibor (törölt) 2008.03.19. 13:52:49

Én ezért tartok itthon egy ősrégi 3310est. Mikor az s55-ös telóm elhagyta a piros gombját (talán nem kellett volna párszor falhoz vágni) bevittem a pannongsm-hez, akik azt mondták, hogy 2 hét. Viszont jófej volt a srác és mondta, hogy jobb ha viszem a márkaszervizhez. Elvittem, 1 azaz egy nap alatt kicserélték a teljes előlapot.. természetesen gariba, szoftverfrissítéssel. Igaz a márkaszervíznél nem adnak cserekészüléket..
Telefont CSAK márkaszervizbe, mert ott talán értékelik, hogy az ő terméküket vetted, ráadásul egy szoftverfrissítést pillanatok alatt megejtenek, de a garis feltételek ugyanazok, hiszen a garanciát nem a szolgáltató biztosítja, hanem a gyártó

randomuser1 2008.03.19. 13:54:47

dehogy, szinte bizonyíthatatlan h azért kontakthibás a kütyü mert a gyártósoron kevés lakkot kapott a lap és egy kis résen az ic lába mellett bejut a kondenzvíz (magától) vagy mert az ügyfél a légkondícionálón aszata 3 napig (véletlen), vagy a szervizes az ügyeletes vizeslavórban úsztatta 3 napig (direkt).
bár én nem dolgoztam szervÍzben, de ha szerződött partnere lennék vmelyik gyártónak, akkor inkább garimegvonás mint aprópénzért rakás dokumentációval visszaküldeni a gyárba SWAP-ra ha nem valami triviális helyben gyógyítható baja van.

Cyborg 2008.03.19. 14:07:28

"Szerintem a srác hálás lehetne a Vodának... ha akkor már az N95-öt húzták volna ki a zsebéből a buszon akkor jóval nagyobb kár érte volna"

EBL 2008.03.19. 14:09:15

Egyrészt örülhet a naiv ügyfél, hogy "csak" egy 40000-es Nokia 3310-est loptak el tőle, mert ha az eredeti telefont nem adja javitásra, akkor annak kél lába, és az ugyebár még annál is drágább.
Másrészt magyarázza már nekem el valaki, hogy a magánéletben mi a frász szükség van olyan telóra, ami hüség nélkül 10000-nél (hűséggel 1000) többe kerül? De most komolyan. Mit használtok ti egy 80000-100000 forintos gépen, ami megér annyit?
Ugyebár jó minőségű fénykép készitésére a miniatűr optika miatt eleve alkalmatlan. Zenehallgatás? Mp4 lejátszókat lehet töredék áron kapni. Internetezés? Minek? Hogy munka után már hazafelé a buszon is a szememet rontsam a miniatűr kijelzőt bambulva, amikor otthon vár rám a notebookom, ami kényelmesebb, gyorsabb, szebb, és kevésbbé szemrontó? GPS? Életemben talán 3-szor tévedtem el, ami talán összesen elvett 30 percet az időmből. Talán ha taxis volnék, látnám értelmét, de akkor is külön venném meg és nem a telefonnal egybeépitve.

maccar 2008.03.19. 14:12:21

Azon a papíron, amelyet aláírt a lúzer postoló, abban benne kellett, hogy legyen a cserekészülék ára, ami ugyan a vicc kategóriáját súrolja, de nem kötelező elfogadni azt. Így tudnia kellett, hogy mennyit kell visszafizetnie, ha történetesen elhagyja. A Lakatos GSM az Orczy térről azt üzeni, hogy csak 1500-at adtak érte, viszont ha netán visszakapod még a vodától az N95-ösödet, akkor azt megvennék 40 rugóért. Mit szósz tesó?

Dancso 2008.03.19. 14:17:56

Az ujabb nokiaknal siman lehet otthon is szoftvert frissiteni! Nem kell elvinni a boltba hogy baszakodjanak veled www.nokia.hu :)

randomuser1 2008.03.19. 14:22:30

Dancso: persze ezt az Nokia ügyfélszolgálat is elmondhatta volna ha nem (rosszul) idomított droidokból lenne gondosan összeválogatva.

dokkmunkás diplomás (törölt) 2008.03.19. 14:34:21

Pár kommentben felvetődött, hogy sokszor a szervizes beázásra hivatkozva elutasítja garanciális javítást. No, én korábban a 6070-es nokia telefonomat nagyapám telkén lévő ciszternába ejtettem bele. Kb. 5 percet volt a telefon a vízben. Szépen szét szedtem, két napig meg sem próbáltam bekapcsolni. amikor gondoltam már, kiszáradhatott, utána csont nélkül elindult.

Barátnőm pedig a telefonját 100 %-os gyümölcslével öntözte meg. No, gondoltam, az már nem ilyen könnyű eset. Kiszáradt az is, ellenben hazsnálat közben ropogott a billentyűzet a beszáradt trutyitól. Mivel itt egyértelmű, hogy nem garanciális, szétkaptuk, "kimostuk", újra kiszárítottuk, és azóta eltelt már 1,5 év és működik.

És számtalan ismerősöm van, akiknek vize sbalesetet szenvedett atelo, de utána szintén működik.

Szóval nem értem a beázás szót szervíznél...

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.03.19. 14:47:56

EBL,

Például azért, hogy:
- ne kelljen külön telefont és külön zenelejátszót hurcolnom magammal, ha hosszabb útra megyek azok kábeleivel és töltőivel együtt, legyen elég csak egy
- hogy ha valahol keresnem kell egy információt, de útközben történik, fel tudjak menni a netre megnézni. Nem egyszer kímélt meg fölöslegese utaktól.
- hogy baleset esetén rögtön lehessen a kocsi állapotát dokumentálni. Ez is előfordult, nem is egyszer. Itt nem kell a jó minőség, elég, ha látszik az autók helyzet és a kár.
- GPS meg annak, aki gyakran jár olyan helyekre, ahol még nem volt, kifejezetten hasznos. Esetleg külföldön, például. hidd el, akadnak ilyen emberek...

randomuser1 2008.03.19. 14:57:40

dokkmunkás diplomás: nyilván, minden készülék védve van nedvesség ellen kisebb-nagyobb mértékben, az hogy a te telefonod kibírta, azt jelenti hogy sikerültebb darab volt, minthogy a legtöbb darab az, különben csinálhatnánk a telefonnal is amit minden nagyobb elektronikai eszköz kezelési könyvébe leirnak "szállítás után várja meg míg az eszköz felveszi a környezete hőmérsékletét, és csak ezek után helyezze áram alá a berendezést"
A szervíz nem különösebben érdekelt a korrodált eszköz javítTATásában mert nincs rajta bevétele, és előfordul h a tulaj a szervízben tudja meg h az ő féltve örzött telefonja bizony "elázott".
de távol álljon tőlem a két jelenség közé bármiféle kapcsolatot felépíteni...

cso zsi 2008.03.19. 15:12:44

" EBL 2008.03.19. 14:09:15
Másrészt magyarázza már nekem el valaki, hogy a magánéletben mi a frász szükség van olyan telóra, ami hüség nélkül 10000-nél (hűséggel 1000) többe kerül? De most komolyan. Mit használtok ti egy 80000-100000 forintos gépen, ami megér annyit?
Ugyebár jó minőségű fénykép készitésére a miniatűr optika miatt eleve alkalmatlan. Zenehallgatás? "

A 2 megás kamerával egész jó képeket lehet készíteni normális fényviszonyok mellett. (tudok mutatni)
Rádiós mp3 lejátszót is pótol.
E két eszközt kb 30-40eft összárból vehetném meg.
A héten vettem N6233-at 45-ért. Tavaly drágább volt.
Vehettem volna 75-140 között olyan telót, ami az általad felsorolt összes dolgot tudja. Szükségem lenne rá.
Főként azért, mert csak EGY eszközt kell magammal hurcolni.
Naponta tömegközlekedem két-három órát, ez zenehallgatással telik. Munkaidőben lenyomok Pesten 80-120 km-t, nem kell GPS, elég régóta csinálom, de vidékre menet már sokat segített a kölcsön cucc.

Bicskas 2008.03.19. 15:21:44

Én egy nokia 6130i telefont kaptam szüleimtől még 2005 karácsonyára. 2006 nyarán a telefon egyszercsak gondolt egyet és elkezdett magától ki be kapcsolgatni, de megállás nélkül. Természetesen használhatatlan volt. Irány a voda, onnan átküldtek a nokia boltba. Mutatom a telót a boltos figurának, software frissités holnap mehetek érte. Bemegyek másnap, kész a teló viszem haza. Otthon aku berak, ugyan azt csinálja mint addig, irány vissza a boltba. Jó akkor elküldjük szervizbe mondták, 2 hét. Két hét múlva bementem érte, fasza mondják vihetem haza. A garancián pedig valami főelemcsere szerepelt. Itt már kicsit okosabb voltam, mondtam kapcsoljuk már be, lássuk működik-e. Működött de még a boltos srác kezében kikapcsolt magától. Lol, gondoltam magamban ez egy vicc. Erre elkezdi mondani a forma, hogy ó hát ez csak azért van mert lemerült az aku. Ok, akkor próbáljuk ki egy másikkal. Azzal már nem csak kikapcsolt magától hanem be is, nice. Még egy kör kéthetes szerviz után működött is egy évig, csak a bluetooth nem, untam a pólusba mászkálást, leszartam. (nem vagyok sikeres ember I. ,itt újat kellett volna kérni)
2007 nyarán pont ugyan ez lejátszódott: 3 kör szervíz a végére működött. Még a bluetooth is.
2007 decemberére egy új hibát sikerült produkálnia, tök random nem talált hálózatot vagy a sim kártyát. Eddigre úgyis lejárt a hűségszerződés meg a garancia, vettem egy E50es nokiát szintén vodánál (nem vagyok sikeres ember II. , kibaszottul nem nokiát kellett volna venni) a fos 6130i-t meg odaadtam spanomnak, csináltassa meg és van egy zsír telója. Már nem garanciálisan azt mondták neki beázott, nem éri meg megcsináltatni.
1, a garis szervizekre miért nem mondták, hogy beázott?
2, gari után minek találnák ki a beázott dumát?

Másik story, hogy amikor E50et vettem pont volt ez a vöröskeresztes ajándékos -20%os akció vodánál, király gondoltam olcsóbban jutok telóhoz. De azt én csak hittem, annak aki 2 éve csengeti az előfizetést és szeretné még 2 évig csengetni annak nem jár, csak új előfizetőknek. (nem vagyok sikeres ember III. , itt kellett volna érzékeny búcsút vennem a vodafonetól.) A jól bejáratott számom miatt belementem a dologba. De azért az ajándékot leadtam a vöröskeresztenk, had örüljön a "kici calád"

Igen egy telefonnak nem kell tudnia semmit csak telefonálni meg smsezni lehessen vele. Viszont akkor magamnál kell hurcolásznom egy tetrist, egy mp3 lejátszót, egy pendriveot meg egy ezer éves digifényképezőt (amivel azért mégse olyan egyszerű picsákat fényképezgetni az utcán). Plussz a bluetooth-t nem tudom mivel lehetne pótolni.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.19. 15:47:50

Én ilyen történettel nem égetném magam.Valamikor az őskorban 40ropiért vettem 3210est, a mindenkori listaárat kell kifizetni nem azt az árat amennyiért egy kereskedés árúlja.Nyilván ha csak egyszer láttál már akciós telefont akkor ezt tudod.
A szolgáltatónak nincs meghatározva milyen tipust kell cserekészülékként biztosítani, és nyilván mivel van ezer fajta telo nem fognak hetente egyet ujat befogni.
mikor tveszed a cserekészüléket aláírod hogy minden anyagi felelőség téged terhel annak elvesztése vagy meghibásodása miatt.Azon a papíron kell szerepelni az árnak is, minek irtad alá?Minek neked cserekészülék?
Röviden:minek neked telo ha elrontod, elhagyod majd vered a nyálad az áron?

EBL 2008.03.19. 16:11:13

Nekem meg alapból van előfizetésem a Vodánál. Sosem volt velük gond. 2 évente találkozom velük, amikor 90 forintért veszek tőlük egy új telefont újabb 2 évért. Ami meg kell még (mp3, fényképezőgép, stb) azt elvből külön megveszem. Ami elromolhat az el is romlik elvet követve minél integráltabb egy cucc, annál több a gond vele. Azaz ha elromlik a mobil, akkor vele romlik a fényképező, a gps, az mp3 lejátszó is. Sikeres vagyok-e.

Harpagon 2008.03.19. 16:21:54

Nem azért írtam,mert egyetértek azzal,hogy mindenre mondjuk azt,h. beázott,hanem azért,mert a jelenség létezik,csak van akik visszaélnek vele.Az utóbbi viszont kötsögség.

mqqq 2008.03.19. 16:28:01

szerviz: ahol a 40-50 rongyot kérik.
szervíz: ahol a beázást megállapítják.

mqqq 2008.03.19. 16:35:41

Hogy komolykodjak is, két dolgot nem értek. Aki n95-öt vesz, mit keres buszon? Aki n95-öt vesz, mit keres a Vodánál?

labi 2008.03.19. 16:59:27

Ugyanmár:

Ptk:
355. § (1) A kárért felelős személy köteles az eredeti állapotot helyreállítani, ha pedig az nem lehetséges, vagy a károsult azt alapos okból nem kívánja, köteles a károsult vagyoni és nem vagyoni kárát megtéríteni.
(2) A kárt pénzben kell megtéríteni, kivéve, ha a körülmények a kár természetben való megtérítését indokolják. A kár természetben való megtérítése különösen akkor lehet indokolt, ha a kártérítés tárgyát a károkozó maga is termeli, vagy az egyébként a rendelkezésére áll.

..............

Tehát:
Veszel nekik egy ilyen telefont egy ezresért, ez ellen nem tehetnek semmit, hiszen neked az éppne rendelkezésedre állt, ráadásul a körülmények is indokolják (a bitang nagy árkülönbség ugye). Aztán te eleget is tettél mindennek ami elvárható.

Amúgy is csak a kár mértékét kell térítened, ami annak a leharcolt készüléknek a jelenlegi értéke, így sehol nem fog megállni a 40.000 Ft-os követelésük.

Vladimir Harkonnen 2008.03.19. 17:52:57

Bp. Üllői út-Méta utca kereszteződése környékén van egy VODAFONE üzlet, Zolinak hívják a tulajt, egyben ő a telefonguru is! Nekem még nem nagyon adott vissza készüléket javítatlanul! Még a legújabb készülékekhez is szerez mindent ami kell, legfeljebb várni kell egy hetet. Nem lopja ki a belét a készüléknek, mint a Westendben tették valakivel. Nem kamuzik holmi beázásokról! Ha alkatrész kell szokott lenni nála bontott is a régi telókhoz.
Engem még nem vert át soha!
Kár hogy ilyen hely kevés van az országban, különben a nagynevű szakszervizek be is zárhatnának!

Vladimir Harkonnen 2008.03.19. 18:01:54

labi 2008.03.19. 16:59:27
Vagy legrosszabb esetben vesz ott náluk egy újat 15000-ért. Még mindíg jobban jár! Az új készülék ellen már nem lehet kifogása a boltnak!

Csakhogy a Vodánál is egyre több a gebines bolt. Nem is értem miért jó ez a VODAFONE-nak? Pl. a Mammutban a főbejáratnál lévő boltnak köze nincs a Vodához, az felköltözött a jóval eldugottabb 2. emeletre.
A többinél nem tudom hogy van, mert a Vodára van némi rálátásom. A maszek meg persze hogy megszabadulna a nyakán maradt régi roncstól aranyáron!

Megdobbent 2008.03.19. 19:03:21

Eeeh, a nokia utoljara a 3510i modeljuk megjelenesi eveben produkalt hasznalhatot.
Evente vesz a csalad egy-egy aktualis modelt, es ha 1 ev utan meg mukodnek a gombjai, nem fekete a portol az lcd es az elolap koze, nem felejti el idorol-idore, hogy micro sd van benne, es meg kepes arra is, hogy ha mar elveszti a mas tipusu telefonok szerint meg boven letezo jelet, legalabb enged veszhivast a letezo tovabbi 2 jel alapjan, nos akkor mar pezsgot bontunk. De a pezsgoink egyre korosodnak, ernek, zamatosodnak...

Nem! Ne kerdezzetek, hogy miert megyunk evente ugyanoda megbaszodni rendszeresen... Makacs nonemu lenyrol van szo, jomagam motorolaval birkozom, 3 eve semmi baja :)

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.19. 19:43:20

Maga a voda nekem egy gusztustalan cég, voltam náluk elég sokat, most is van náluk egy kártyám, de szar a szolgáltatás, árk, minden.Viszont ha elhagyta a telójukat akkor meg kell téríteni az árát a 0rugot a listaárat.Az tökmindegy hogy veszel akciósan náluk egy telot ezerért máshol 10ezer náluk a listaára meg 100ezer.
Jó a zoknia is nincs azzal gond csak nem akciósan kell venni mert franko volt a reklám a tvben... Elvből sem szabad akciós szart venni, annál még a használt is jobb.A voda amugyis szeret belekontárkodni a készülékekbe, lásd: vodamenü, kiiktatott funkciók.A trémobnál is ugyanez van, butitják a telokat meg rakják a saját menüt.A 3 szolga közül még a pannon ami elviselhető átban is meg szolgáltatásban, de akcióst ott sem szabad venni.

szvbrk 2008.03.19. 20:21:21

sziasztok

csak picit (kb egyaltalan nem) kapcsolodik ide,deazert felvetem.eleg sok eve 3310-est hasznalok,mert tokeletesen tudja nyujtani mindazt amit telefontol elvarok (sms,kigyo,vekker) de parhete a legutolso baratoktol ramhagyomanyozott darabom is megadta magat vegleg.kerdesem hogy lehet meg egyaltalan ilyen modellt kapni,megha igen akkor hol? eletbe nemvoltam meg ilyen hasznalttelefonos maffiakereskedesekben,es meglehetosen lusta vagyok talalomra elindulni ezekbe
koszi elore is ha valaki naprakeszebb ilyesmiteren

Jano Labs · http://janolabs.blog.hu/ 2008.03.20. 00:37:54

Vegyél nekik kettőt használtan :)

zoli bp 2008.03.20. 02:09:33

Egyet nem értek ki van fizetve a 40 ropy vagy nem?
Nekem is beázott nyáron a z400am,egy kis pezsi ráömlött (vagy fél deci),de azóta is müködik,semmi baja,samsung jó telókat gyárt,aprópó nem kell vkinek? eldanám... :)

Decesso (törölt) 2008.03.20. 11:20:06

Aki a Vodafone-nál vesz telefont sikeres ember nem lehet...

nem várt fordulat 2008.03.20. 12:41:50

Kedves XXXXXXXX ezek szar szövegek.

1. Ha veszek egy telefont sok sok pénzért, akkor az ne menjen már tönkre, mert légkondis irodában tartom. Csinálják meg úgy, hogy ilyen kis víz be se juthasson, 2008 -at írunk.

2. "A szervíz nem különösebben érdekelt a korrodált eszköz javítTATásában mert nincs rajta bevétele"

Ezt meg leszarom, ugyanis a szervizt nem azért veszem igénybe, hogy bevétele legyen neki, hanem azért, mert annak idején vettem drágán egy készüléket, és az ár tartalmazta a garanciát is.

ps: gyűlölöm a légkondit, és a két telefonom össz értéke kb. 10e Ft.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.20. 19:04:53

3310et használtan tudsz venni kilóra.Jó kis teló az biztos.A hasztnáltteló kereskedésektől sem kell félni azért elég komoly feltétele van hogy bevegyenek oda valamit.haver üzletében pl: igazolnod kell hogy a telefon a te tulajdonodat képezi, vagy te vásároltad üzletben.1hónap garanciát adnak mindenre és 3napon belül elálhatsz a vásárlástól ha nem sérült a teló általad.A javítást 1hónapon belül végzik ingyen.Ha meguntad akkor becserélheted másra értékegyeztetéssel.Nekem ott sikerült vennem egy 7610est ami nem mai gyerek már de nekem nagyon bejön :)

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.03.20. 21:07:43

Nekem közel 2,5 évig volt 3310-em. Akkor 5ezerért számították be a 6610 árába, 2005-ben ez jó pénz volt egy használt 3310-esért!

Apróbetűs részt mindig érdemes elolvasni!

A cserekészülék már nem volt azonos kategória!
Nehogy már egy értékesítő-szerviznek ne legyen!

Haverom 6600-t kapott cserébe amíg az N73-asát javították. (Végül csere lett belőle.)

NoOne 2008.03.20. 22:00:42

Érdekes. Biztos mázlista vagyok, pedig 93 óta használok mobilt, és még soha egyikkel sem kellett szervizbe mennem, pedig tokot elvből nem használok, és hordtam magammal mindenhova. Volt 'zsír új telefonom", de jónéhány használt is. Amúgy a mostani 6120c úgy tűnik rendesen összerakott Nokia, amit egyébként akciósan vettem a T-nél [6 + (12×1,1) eFt]. Jó, tartalékként lapul egy kártyás P-s A1000-es is a táskámban, és futáshoz, biciklizéshez szigorúan a Siemens M45-öst viszem magammal (utóbbi kettőt már biztos, hogy megtartom 'halálukig', megérdemlik).

deuce 2008.03.21. 11:21:34

el lehet felejteni ezt a dumát, hogy "a szervizesek hülyék", meg "nem láttak ázott telefont soha"...

aki nem hisz a víz erejében öntsön a plazmatv-jébe vizet és nézzük meg mi történik.. :D

vízbeesett telefont érdemes lemosatni 1-2ezresért alkohollal, aztán vagy jó lesz, vagy nem.
ha pánikból próbálgattad miután vízbe esett, VISSZAraktad bele az akksit -amit célszerű azonnal kivennni- lehet hogy eleve kinyírtad az elektronikát, mert ügyesen kis zárlatot csináltál és azt nem lehet venni 70ftért 2 éves hűségblablával..
ha hagytad napokig állni, akkor meg már lerohadt róla pár darab miniatűr alkatrész vagy az átvezetések, meg fehér oxidos a belseje és a lerohadt érintkező nem vezeti az áramot.. :D

hogy tiszta víz legyen a vízfejekben: a szervizesek azért utálják (bár nem minden esetben hehe) az ázott telefonokat, mert bizonytalan a működésük = elkéri érte a pénzt, és lehet holnap viszed megint mert beszart.
ráadásul ugatsz neki, hogy "fúú mér ilye drága a zalkatrész, mikor én 70ftér vettem a telefont?!?+"
meg kell kérni őket szépen, hogy "igen, tudom nincs gari, bevállalja, hogy garin kívül lemossa alkohollal?", és örülni ha megy, sírni ha nemmegy.

tessék, bár én maximum hackelem már a telefonokat nem szerelem őket itt egy "szakértőibb" hozzászólás a sok hiszti között, kértétek hogy szóljon hozzá "kompetensebb" valaki is..

deuce 2008.03.21. 11:25:47

a 40 ezer forintot én is soknak tartom egy özönvíz előtti készülékért, de a ha a biciklikölcsönzős bringát szétzúzod ott is 5x árat kérnek, és egy bárban is kértek már 5ezer forintot egy törött pohárért a fülem hallatára..
lenyeled, vagy nemnyeled ez a lényeg kérem.

deuce 2008.03.21. 12:09:55

XXXXX tévedsz egyébként, hogy te garimegvonós lennél, mert a garimegvonás mellé is csinálni kell egy rakat papírt, jegyzőkönyvet, de mind1.. :D
én cseréltem már 10 perc alatt is előlapot gariba, valószínűleg azért folyt meg a ragasztó a kijelzőnél, mert okos ügyfél kirakta napra kocsi szélvédője mögé. hagytak ott már kisbabát/kutyát/macskát is tragikus következménnyel mióta forog a Föld..
szervize/szervizese válogatja ki mit tud és akar..
a tisztelt ügyfelekkel meg sokkal inkább ugyanez a helyzet. valaki autót akar vezetni, de nem tudja melyik a jobb és bal keze. valaki az internetezést erőlteti de az ie ikonját nem ismeri fel, és csak a startlapról tud elindulni hiába szavalja az egész média 10 éve hogy www.hu... valaki a kemény padlóra dobja le a 100ezer telefonját még akkor is, mikor hozza be a szervizbe és az darabokra esik szét!! azonnal szét kéne tépni a garilevelét az ilyen szerencsétlennek btw..

nekem 1db telefonommal volt gond az emúlt 11 évben, az aktuálisra pedig tegnap vágtam rá egy másik telefon szoftverét, jobb is lett tőle. nem hat meg ha holnap be sem kapcsol, csinálok vele valamit, vagy lesz másik.. roppantmód érdekes, hogy használom fürdőszobában is párában őket, soha egyiknek sincs semmi baja..

CriticalError 2008.03.21. 17:01:08

Vicces a Voda hozzálása. Amúgy nemtudom miért vagy meglepődve a 2 héten, nekem 1 hónapig rágták az SE-met mire sikerült szoftvert cserélni előszörre... Aztán másodszorra má csak vmi 2 hét volt... meg tán 3adszorra is... Mondjuk a 3. szoftcsere után se lett tökéletes, de lejárt a gari, és nincs hangulatom azért fizetni hogy működjön vmi aminek amúgy is működnie kellene... Ez a telefonom többet volt a szervízben mint nálam, de ígyis beszart 2 éven belül. (pontosabban Joy csere kéne MEGIN -ez már ígyis a 2.- nemértem...)Nem tudom a voda fejltődött-e, (azóta otthagytam őket) de valahogy a 97%-os lefedettség mellett én valószínűleg majdnem mindíg a hiányzó 3ban tartózkodtam. Mellékesen arra a kérdésemre hogy mi tartott 1 szoftcserén 1 hónapig (Sie-n csináltam még Com-os kábellel, max fél óra) azt a választ kaptam, hogy Voda BP-i kp -> SE Bp-i kp -> stb. Szal országjáró túrán volt a telefonom. Nem értem, tudtommal 1 szoftcseréhez kell 1 PC, 1 zsinór, meg 1 telefon, na meg nyilván a rátöltendő szoftver (ehhez csak szerintem felesleges utaztatni az országban?)... (Éljen a voda lájv-os cucc, mivel a legtöbb ismerősnek semmi gondja nem volt szoftveresen az SE-jével, csak akinek ilyen lájvos szar volt...) Most az egyébként 1 mellékes dolog hogy miért nem bír ki 1 nyamvadt telefon 2 évet... (najó Nokia 5110-em még mindíg üzemképes, pedig az kapott a pofájára az évek során)

deuce 2008.03.21. 18:13:18

a lájvos szoftver tényleg problémás, és csak a baj van vele, ráadásul ronda az egész menü..
a lefedettségről én nem tudok rosszat mondani, nekem hsdpa is 3mbit/s szakított a voda hálóján, elaludtam gép mellett, úgy maradt, reggel mikor felkeltem még megvolt a kapcsolat..
szolgáltatók boltjaiból régebben heti 1x, manapság ha jól értesültem heti 2x viszik el a telefonokat.. vidéken a helyzet még rosszabb. tehát ha bevitted szerdán és kedden van szállítás akár 1 hetet is bukhattál csak ezen.
cserekészülék ugyanez a szitu, adnak, amennyiben van. de lehet nincs nekik, és nem tudnak adni.
a vodával nekem 1 bajom van: a westendes boltjukban az ügyintézők pl bent sem ülnek, hanem korzóznak a plázában, ha benyomod a gombot ami adja a papírfecnit a sorszámmal akkor a bent ülő kollegina smsezik nekik, hogy jöjjenek be, mert vár az ügyfél. röpke 10-15 perc múlva beviharzik a csajszi kabátban, sorrakerülsz miután átöltözött, és ráadásul elzavar a telefonos üszihez elég kelletlen hangon.. broáf, gáz, de már nem vitázok velük többet, csak leírom a tapasztalataimat sok ember által látogatott szájtokra maximum ehehe

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.22. 10:29:06

Nekem a 3200ás vodás volt, hetente 2szer vittem szervizbe, lefagyott.Mindig új szoftver és egy ideig ment.Azzal az indokkal nem cserélték ki hogy a javítás sikerült, majd megnézettem egy ismerős szervizessel és elmagyarázta hogy azonnal felejtsem el a kedvencek használatát, elbaszta a voda...
Nem veszünk akcióst, fúj :p

Jegkoko 2008.03.22. 13:50:12

Amugy vicces, én akárhányszor kaptam cseretelefont arra sokkal jobban vigyáztam mint a sajátoméra, pontopsan azért, mert nincsen kedvem 40 rongyot kiperkálni. Nem is értem, hogy nem tudott rá jobban vigyázni az illető

2008.03.26. 14:32:54

mi a fr@ncot keresel te a vodkafonnál? van még két szógáltató, amik picinykét korrektebbek. Ez most nem s€ggnyalás, mert tényleg csak picinykét.

djdanif 2008.03.28. 18:57:23

Én csak hallgatom a negatív tapasztalatokat, de nekem a fehérvári T-Mobile-al semmi gondom nem volt eddig. Jó, sokat kell várni, de szoftverfrissítést 20 perc alatt megcsinálták, még papírt sem kértek hogy garis-e (jó, rá van sütve a rózsaszín logo, de van ismerősöm akinek ugyanez van a pannonos telefonján...), mondjuk sokkal jobb se lett tőle...:D Amikor cseretelefont adtak egy másik probléma miatt, egy papírfecnit kaptam amin csak a típusszám volt, meg dátum, aláírás. Mikor már régen új mobilom volt, eszembe jutott, hogy visszavigyem (pár hónap után:P), a szervizes csávó csak nézte, mint aki sosem látta még... Aztán kénytelen-kelletlen átvette és kérésre adott egy fecnit... Szóval azért nem mindenhol olyan szörnyű a helyzet.