Tékozló Homár

Rácsukta a villamos ajtaját a babakocsira

2008.05.20. 14:15 | szily | 192 komment
Gerilla énünk ujjong: a BKV szemtelensége durva, törvénytelen ellenreakciót szült és az utasok tükörzúzással nyilvánítottak véleményt egy ámokfutó sofőrről. Az eset a 3-as villamos Liget téri megállójánál történt. Önbíráskodó történet alant.

Az alábbi levelet tegnap küldtem a BKV-nak. Kiváncsi vagyok mit reagálnak! Bár szerintem tojnak rá!

Tisztelt BKV Zrt!

"Köszönetemet" szeretném nyílvánítani Önöknek, hogy tegnapi nap ( 05.18.) 18.45 környékén a Liget téri villamos megállóban Kedves kollegájuk aki az 1501-es számú 3-as villamost vezette, nemhogy a leszálló utasokat nem engedte leszállni de engem és babakocsiban utazó kislányomat valamint feleségemet sem engedett felszállni, hanem rögtön ránk csukta az ajtót amikor a babakocsit emeltem fel. Mivel az esetnek többen tanúi voltak páran a villamos oldalát üttöték, hogy nyissa ki az ajtót, de kollegájuk ránk/rájuk sem hederített.Ennek köszönhetően egy elégedetlen utas ( akinek köszönöm, hogy helyettem is megtette) betörte a jobb visszapillantóját, de ez sem érdekelte és elhajtott! ( Lehet így biztonságosan közlekedni???) Mi felszálltunk a következő villamosra és a Mázsa térnél azt láttuk, hogy az előző villamos ( amelyikről e szösszenet szól) az utasokat leszállította és-gondolom -garázsba igyekezet tovább mivel nem tudta használni a visszapilantót. Gondolom bent a kedves kollegájuk nem mesélte el mi miatt tört össze a tükre!!!!!! Remélem kifizettetik vele és remélem fegyelmit is adnak neki!!!!!Egy bocsánatkérést Önöktől és a vezetőtől is elvárok!!!!!

Várom válaszukat!

K.V.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aneeta 2008.05.20. 14:19:27

ijesztő!
és pont egy babakocsival történt...

princessophia 2008.05.20. 14:20:07

Na. Már megint BKV.
Egy utas betörte a tükröt? Azért van probléma megoldó képesség itt is.:-)
Amúgy jól tette:-)

Kee 2008.05.20. 14:21:11

negyedik

engem már meg se lep az eset

elvi(s)kérdés 2008.05.20. 14:21:54

Amúgy sietett haza. Már ez is baj?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.05.20. 14:22:19

Azt is mi fizetük...

Régebben sokkal jobb volt a morálja a sofőröknek, megvárták a szaladó utast, minden. Most már csak sportból is kicsesznek velük.

Majmász Gedeon 2008.05.20. 14:24:42

nyílvánítani = nyilvánítani

Johnny Web 2008.05.20. 14:33:07

A BKV dolgozóinak úgy 70%-át nyugodt szívvel azonnal halálra lehetne ítélni.
Aljanép.

Dr. Fotos 2008.05.20. 14:34:41

Ne tedd fel a babakocsit olyan villamosra ami nem vesz fel mert meg a vegen betorik a tukor.

punpa 2008.05.20. 14:37:22

Emberiség ellen elkövetett bűnök miatt neveztem a BKV teljes vezetését a következő nürnbergi perre.

elvi(s)kérdés 2008.05.20. 14:40:51

De miért akartok olyan országot, mint pl. Svájc? Minden rendben, megszokottan, olajozottan működik, csak éppen k..va unalmas. Mi itt legalább elkommandőzgatunk a BKV-val.:)

lókupec 2008.05.20. 14:42:50

Mindíg jönnek ezek az elégedetlen népek a BKV-s sztorikkal. Ezerszer elmondtam, lóval kell járni. Nincs ajtó, nincs "potkívánokjegyeketbérleteket", nincs tükör. Így jár mind, aki nem hallgat az okosabbra...

Warner · http://phpstudio.hu 2008.05.20. 14:43:06

Én kíváncsi lennék, hogy a panaszos vajon a levélben is minden mondat végére 3 vagy 4 mondatvégi írásjelet rakott? Mert így szerintem elég komolytalan, már-már komikus, még egy-két smiley hiányzik hozzá :D
A panasz persze jogos, ha így igaz, bár én nem szeretek úgy állást foglalni, hogy csak az egyik fél szubjektív véleményét tudom.
Amúgy a címkék is érdekesek, pl. "bűncselekmény". Valaki el van azért tájolva :D

Kiricsi Karola (törölt) 2008.05.20. 14:46:26

Kedves apuka!

Köszönjük levelét!
Az érvényes visszapillantó tükröt 7 napon belül szíveskedjen bemutatni az Akácfa utcában, ellenkező esetben 5000 Ft pótdíjat leszünk kötelesek kiszabni.

elvi(s)kérdés 2008.05.20. 14:50:13

Nem is olyan régen simán az ütközőn utaztak emberek. Meg a villamos lépcsőjén. Gond nélkül. Nagyon elkényelmesedtünk! Tessék gyorsabban felszállni!

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.05.20. 14:51:25

Eztet' énis megkaptam, ki teszem én is!

Enok mester (törölt) 2008.05.20. 14:51:59

Túl azon, hogy minden együttérzésem stb., számomra valahogy nem világos a sztori. Nem engedte felszállni őket? Akkor hogy csukta rájuk az ajtót? S ha már becsukta az ajtót, miért nem ment tovább a villamos, hogyhogy volt még idő letörni a tükröt is?

Tényleg nem kötözködés, csak nem tudom elképzelni a szitut.

punpa 2008.05.20. 14:55:26

Hogy lehet egy levelet úgy kezdeni, hogy "Tisztelt BKV Zrt!" ?!

Egyrészt mi az a Zrt, másrészt pedig hogy lehet egy Zrt-t tisztelni? Nem tudom, nektek szokásotok-e Zrt-t tisztelni, mert nekem ugyan nem!

slowmotion 2008.05.20. 14:59:10

én mondjuk azt nem értem, hogy elvileg a 3-as villanyos az, amelyiknek be sem csukódik az ajtaja, ha valami akadály van a lépcsőn.
most akkor hogy is történt pontosan az eset?

egyébként a 3-as villanyoson ez már (sajnos) megszokott. már akkor csönget az istenadta, amikor még lefelé szállnak az emberek. ez van.

aki villamos vezet, az nem sikeres ember.

Pejo 2008.05.20. 14:59:42

A történet "szokásos" (sajnos) viszont a kommentek miatt élvezet olvasgatni a lapot!! thx all! :)

Tiborc2008 2008.05.20. 14:59:56

BKV és bocsánatkérés...?
Hol éltek ti?

staropramen 2008.05.20. 15:00:29

Ha tényleg így történt akkor méretes aljasság .Ámde nézd a dolog jó oldalát:senki nem sérült meg, nem induult el úgy,hogy a kocsi fent szülők lent, és mindennek a tetejére, van egy villamos visszapillantó tükrötök.Esetleg megkaphatja a következő udvarias vezető.

Manyizga (törölt) 2008.05.20. 15:00:52

Ki kellett volna szúrni a kerekét... ja az nehézkes... akkor egy köteg újsággal kisiklatni? :)

TH 2008.05.20. 15:01:25

A 3-as vonalon közlekedő hannoveri villamosok ajtaja automatikusan becsukódik egy idő után, ha nem nyitja állandóra a sofőr, de csak akkor, ha nem áll senki a lenyíló lépcsőn. Ugyanígy csukódni is csak akkor tud az ajtó, ha senki nem áll a lépcsőn. Tehát "rácsukni" nem tudja a sofőr az ajtót, hacsak nem hibásodik meg a szerkezet. Ha viszont rossz volt a lépcsőn az érzékelő, és azért csukódott az ajtó, az nem a sofőr hibája. Szóval a sztoriból nekem nem jön le, hogy itt mennyiben volt hibás a vezető, de erősek a kétségeim egyelőre, melyek azonban érvekkel eloszlathatók...

homár molla 2008.05.20. 15:02:51

szerintem a 3-as ("hannoveri") villamos ajtaját nem lehet bezárni, ha valaki áll a lépcsőn, vagy éppen felszáll (bár biztos van egy nagy piros gomb, amivel igen). babakocsisoknak tettek ki használati utasítást, valami olyasmi van benne, hogy valaki álljon rá a lépcsőre, nehogy odacsukódjon a gyerek felpakolás közben. egyébként meg a villamosvezetőt kell ütni, nem a villamost.

Manyizga (törölt) 2008.05.20. 15:02:51

... egyébként is a BKV-ellenőr a legrosszindulatúbb emberfajta a világon. Alig indul el a jármű és elüvölti magát, hogy "Legyetek bélbetegek!" :)))

homár molla 2008.05.20. 15:04:08

TH beelőzött, és még pontosabban is fogalmazott. kérem vágjanak pofán egy baccpapuccsal.

punpa 2008.05.20. 15:04:54

Mazingya, tévedsz, szerintem azt szokták mondani, hogy "Jegyeket, bérleteket"

Gumidomino 2008.05.20. 15:08:00

lehet, hogy a "rácsukta" az valójában "becsukta közvetlenül előtte" csak az indulat gátolja a fogalmazósejteket.
így már érthetőbb a történet?

a villanyvezető meg szarjon visszapillantó tükröt. darabokban.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.05.20. 15:08:49

Na de felszálló babakocsisnak hiába van a villamoson használati utasítás...

Ja, tegnap majdnem odacsukott a 91-es busz, ezért le akartam köpni, de aztán rájöttem, hogy jobb, ha ellopom.

staropramen 2008.05.20. 15:09:32

Punpa
persze így is lehet mondani csak így nincs értelme

farnell 2008.05.20. 15:10:21

Felháboritónak tartom.Sajnos némelyik
vezető nem is embereket szállit hanem
zsákokat.A Bosnyák tér és az Örsvezér
tér között úgy közlekednek minha csak ők lennének.Nagyon kevés az emberséges
udvarias Vezető.

jön Pipacs bácsi a nagykéssel, trallala 2008.05.20. 15:10:28

punpa, tévedsz, Manyizga tudja jól! És ezt engedik! Megáll az ész...

lókupec 2008.05.20. 15:11:03

Szerintem tiszta a sztori. Villanyos megáll, emberek le, ajtók ótómatán, amelyiket nem használják, csukódik. Apuka babakocsit felemel, család mögötte. De, a lépcsőre senki sem áll rá egyik lábával, mint ahogy azt jelzi is egy matrica az ajtón. Ajtó be, apuka áll, kezében a babakocsi, család mögötte, emberek hőbörögnek. Vége, stáblista. Legvégén még jön egy lelkes önkéntes, aki az épp lomhán tovainduló villamos tükrét lazán vállból lepattintja, és mindenki boldog.
Egy ilyen tükröt amúgy nem nagy ügy leütni. Tudom.
Ha a BKV a lovam lenne, már lelőttem volna.

elvi(s)kérdés 2008.05.20. 15:13:03

Kupec: a lovakat lelövik, ugye?

acel 2008.05.20. 15:17:51

A "hannoveri" villamosra rá van rajzolva. hogy amíg valaki felrakja a babakocsit addig egy másik utas legyen szives a lábát a lépcsőn tartani. Vagyis az automata tipikusan rázárja az ajtót a babakocsikra.
Ráádásul a posztíró szerencsés volt. A múltkor a egy buszsofőr akkor zárta az ajtót amikor a kis gyerek már fent volt a buszon de az anyukája még a buszmegállóban állt babakocsival, második gyerekkel.

homár molla 2008.05.20. 15:18:11

ja, én sem gondolom, hogy ez teljesen optimális megoldás. először felszállok olvasni, aztán visszamegyek a gyerekért... mindazonáltal ez csak az első alkalommal jelenthet gondot, a második utazásra vélhetőleg már elolvassa az ember a tájékoztatást. ha meg rácsukta=becsukta közvetlenül előtte, akkor ne feledjük: mindig jön a következő villamos (bár az utolsó után csak sokára). meg azt se: a hangjelzés megszólalása után ne próbáljon meg fel-és leszállni, mert balesetveszélyes. a gyereket se tuszkolja be.
azért az utas mindenesetre helyesen járt el: valami nem tetszett neki, hát reklamált az illetékeseknél, nem csak a homáron puffog.

Szalu · http://gameover-online.hu 2008.05.20. 15:19:40

Először is a 3as villamos nem Hannoveri villamos, hanem LESELEJTEZETT Hannoveri villamos. Hannoverben olyanok vannak mint a Combinók! Másrészt az egy dolog, hogy az ajtó "automatán" becsukódott, de az a vezető sara, hogy ennek ellenére elindult és nem nézett bele a visszapillantóba! Szeretkezzen az összes BKV-s Alienekkel!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.05.20. 15:23:31

Hannoverben babakocsik nincsenek vagy gyerekek? :D
Frankfurtban bezzeg csöcsörésznek, Hannoverben meg semmi szex?!

memphis 2008.05.20. 15:25:34

"az utasokat leszállította és-gondolom -garázsba igyekezet tovább mivel nem tudta használni a visszapilantót" Szerintem ez előtte sem okozott neki gondot, ha akkor akarta volna használni, amikor még megvolt akkor, nem történik ez.

punpa 2008.05.20. 15:30:59

Szalu, ha a szerkezetet megfosztod a jelzőtől, akkor ez mégiscsak egy HANNOVERI villamos!

krtek 2008.05.20. 15:31:43

Most olvastam a Blikkben, hogy az eset kapcsán a BKV topmenedzsmentje saját éves jutalomkeretéből javíttatja ki, az általuk egyébként jogosnak ítélt okból, okozott kárt. Azonnali hatállyal kirúgták a sofőrt és a családnak elnézést kérő levél kíséretében, éves ingyenbérletet küldtek...

Viszont a Zindexen azt olvastam valamelyik BKV-s topmanáger exprosti édes annyának, nyolcadik emeleti tanácsadó BT-je nyerte, az önkormányzati kapcsolattal rendelkező (rendszeresen korrumpáló) Centrum+1 Kft-vel közösen az agresszív-agyhalott villamos vezetők lelkivilágának feltérképezésére is kiírt állami tendert. Melynek során kétmilliárdért (+Áfa) héber nyelvű tanulmány készül, az agyoniskolázott átlagos mezei BKV alkalmazottak értelmi színvonalának meghatározhatósága céljából.

Melyik hír lehet az igaz?

BLovi 2008.05.20. 15:32:52

Dr. Anspaugh 2008.05.20. 14:33:07
"A BKV dolgozóinak úgy 70%-át nyugodt szívvel azonnal halálra lehetne ítélni.
Aljanép."

Erre csak azt tudom mondani, hogy te meg egy idióta vagy...

Kopi3.14 2008.05.20. 15:36:15

A TW6000-s villamosokon vagyon egy szerkezet eredetileg, ami az ajtokat zarja automatikusan. Na ezt az elso telre szepen kimutottek a jarmuvekbol, nehogy mar a hofuvaskor ne fagyjon le midnenki egy-egy megalloban veszteglesnel a lampavaltast megvarva. Kedves utasok panaaszara, mert nem tudtak a harom masodperc alatt felszallni, meg elkezdte rajukcsukni az ajtot es az baj volt. A stilus erdekes, a konkret esetet nem tudom elkepzelni, leven van harom erzekelo az ajtoknal, amik a racsukast megakadalyozzak: fotocella, nyomaserzekelo a lehajlo lepcsoben, a legalso stabilban semmi, azaz azt taposhatod, nem lesz eredmenye, valamint az ajtok zarodasanal a gumicso, ami nyomaserzekeny: ha valamit odacsukott, akkor megno benne a nyomas, es ennek erzekelesere kinyit az ajto. Mondjuk ha a villvezeto olyan ookos volt, hogy a meg a legalso fokon a babakocsival artistazo apukara csukta ra az ajtot, akkor el tudok kepzelni oylan balszerencses konsellaciot, amikor az ajto racsukodik a vallara, a kcosira, de be nem zarodik. Mondjuk ezert is helyben kihereltem volna, az biztos, ha velem teszi. Es a Koln kornyeki kozlekedeshez kepest az otthoni jarmuvezetokfinoman fogalmazva is elegge utasellensegnek minosulnek.

fospunpa 2008.05.20. 15:39:44

Hannoveri kisbetű!!!

johevi 2008.05.20. 15:39:59

Egyrészt jól megbüntetném a vezetőt, mert bunkó volt. Másrészt gratulálok annak, aki hirtelen felindulásból betöri a visszapillantó tükröt, és kivett egy villamost este a forgalomból, amikor már úgyis ritkábban jár...

További magyar hang 2008.05.20. 15:40:34

Villamos rácsukja az ajtót a babakocsira, szülők lennmaradnak a peronon, villamos félig kilógó babakocsival el. Következő megállóban villamos ajtó kinyit, babakocsi kiesik a peronra, felborul, baba kiesik belőle a sínre. A villamos után rohanó kétségbeesett szülők épp akkor érnek oda, amikor az elinduló villamos kereke kettévágja a babát.

Bocs.

maccar 2008.05.20. 15:42:09

Nyilvánvaló, hogy aki babakocsival tömegközlekedik magyarisztánban, az biztosan nem sikeres. Bérletkedezményt kapnak, ahelyett, hogy legalább 3 vonaljegy árát fizetnék egy utazásért, hiszen tudvalevő, hogy minimum 3 állóhelyet foglal el egy átlagos babakocsi a járművön.

Real_Boy 2008.05.20. 15:43:03

Természetesen a vezető fülében végig ott lógott a fülhallgató.

bratan 2008.05.20. 15:43:57

nem tudom mi meglepő van ebben a sztoriban? szerintem MAgyarországon 2008-ban ez teljesen normális.

bezzeg ha villamos helyett bringával megyek a körúton a sineken, mellém áll a yard, és beszól, hogy "talán nem itt kéne közlekedni".

ehh.

tki (törölt) 2008.05.20. 15:45:32

"Most olvastam a Blikkben"

Vajon mi a hiba ebben a mondatban?? :-)))

sea monkey 2008.05.20. 15:46:42

Manyizga!
"Legyetek bélbetegek!" Ez nagyon tetszik, szuper!

anti és apu 2008.05.20. 15:48:46

faszkodásra rongálással válaszolni ősi magyar szokás! és rossz is!

Deuce Bigalow 2008.05.20. 15:54:32

és mégis mit várunk a trékkávé nyilatkozatától a múltkori kar nélküli utas balhé után... nem csak az a durva, hogy ekkora seggfejek dolgoznak egy szolgáltató cégnél, hanem hogy még a felelős(ebb) beosztásban dolgozók is ekkora szarháziak!

ghoezeke mate 2008.05.20. 15:59:57

Nelson Mandula 2008.05.20. 15:23:31
"Hannoverben babakocsik nincsenek vagy gyerekek? :D"

Ott ez a fajta villamos magasított peronú megállókban közlekedett, mint a metróba, úgy lehet beszállni, csak begördíted a babakocsit, szinten van. Ezért van a fenti ajtónyitógomb is, amit itt el sem ér az átlag.

fourgee 2008.05.20. 16:03:12

Kedves szakértők! Az ajtónak 3 "állapota" van, nyitva, zárva, ótómata. Amikor ezek a villamosok megérkeztek, a BKV szakemberei elcsodálkoztak ezen a 23. századi technikán, ééés ótómata állapotban használták. Aztán áttértek arra hogy nyáron automata, nehogy szellőzzön a villamos ha nincs felszálló/leszálló utas, télen meg az összes ajtó kib.szva, nehogy élvezhessük a fűtés nyújtotta örömöket. Aztán egy ideje télen nyáron nyitva. Az ajtó automatikájáról meg annyit, hogy több esetben is a lépcsőn álltam becsukott állapotban mert nem volt annál az ajtónál le/fel szálló utas, az mégis kinyílt alattam, pedig nem kellett volna...

Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2008.05.20. 16:04:40

Arra is kiváncsi lennék, hogy a BKV buszvezetőket ki, hogyan és hol tanította meg vezetni.

Mintha krumplis-zsákokat szállítanának.
Nem csak az állva utazó utasok vannak veszélyben, mert még kapaszkodás közben is folytonosan zuhanórepülésben vannak, de még az ülőhelyen ülők sem tudnak kapaszkodás nélkül utazni, mert állandóan az a veszély fenyeget, hogy leperecelnek az ülésekből.

Ha csak egy picivel is figyelmesebben és finomabban, lágyab mozdulatokkal vezetnének, nem lennének veszélynek kitéve az utasok.

Javaslatom lenne, hogy kötelezően - pár munkaórát - saját söförök által vezetett BKV járműveken utazzanak, hogy észrevegyék saját hibájukat a mások hibáivól.

Bár más szemében a szálkát nagyon hamar, saját szemében a gerendát az emberek nem szokták észrevenni.

bedlifan 2008.05.20. 16:05:37

Manyizga: ekkorát már régen nevettem! köszi!

ghoezeke mate 2008.05.20. 16:07:32

fourgee 2008.05.20. 16:03:12

Van egy titok, az a szó: karbantartás. Magyarisztánban ilyen kisebb problémákért, hogy kényelmi szolgáltatás nem működik, nem fognak szerelni. Bízzuk az evolúcióra!

D.L.M. (törölt) 2008.05.20. 16:10:57

Velem is előfordult egyszer,hogy száltunk fel a villamosra és a gyerek már fent volt amikor a vezető becsukta az ajtót én meg lent maradtam.Szerencsére az utasok megnyugtatták a gyereket,én meg rohantam a sok szatyorral a Nyugatitól az Ottogonig,ahol a gyerek leszált és megvárt.Még szerencse hogy neki volt esze.Pedig csak 6 éves.A BKV csak síránkozik,mindenre húzza a száját.Drágábban utazunk mint bárhol a világon,sztrájkolnak hőbörögnek.De mit adnak?Rossz közlekedést,koszos járműveket,Ahol vagy a melegtől vagy a bűztől fulladsz meg.Mindezt iszonyú drágán.Kíváncsi vagyok mit szólnának ha az utasok sztrájkolnának pár napig.No jegy,no bérlet,no utasok.Akkor járjon a szátok ha majd nem leszünk mi "barmok" akiket vihettek.Belőlünk élnek de a minimális tekintettel sincsenek ránk!Miből áll megvárni amíg felszál mindenki.Visszapillantó tükör.Nézzél bele!Azért van!!!Te .asz!

Deszkás 2008.05.20. 16:13:40

Szalu: A 3as villamos nem leselejtezett hannoveri. Ez tévedés.

lifelike 2008.05.20. 16:16:09

kibaszott havifixes senkihazi villamosvezetot nem lehetett volna szajonvagni?

divali 2008.05.20. 16:18:41

maccar

"Nyilvánvaló, hogy aki babakocsival tömegközlekedik magyarisztánban, az biztosan nem sikeres. Bérletkedezményt kapnak, ahelyett, hogy legalább 3 vonaljegy árát fizetnék egy utazásért, hiszen tudvalevő, hogy minimum 3 állóhelyet foglal el egy átlagos babakocsi a járművön."

Én a helyedben ezt újra átgondolnám.... Elkeserítő, hogy valaki ilyet ír. Nyilvánvalóan nincs gyereked. És nyilvánvalóan foglmad sincs, hogy aki BKV-vel cipelheti a gyerekét, az nem örömében teszi, hanem valószínűleg nem AudiA4 lapul a családi garázsban. Vagy netán van kocsi, de pl. apa dolgozni megy vele, anya esetleg nem tud vezetni és ügyintézéshez, bevásárláshoz...stb. nem lehet kisgyereket egyedül hagyni, és meglehet, hogy pont a gyereket kell védőnőhöz...stb. cieplni. Jaa, szerinted a szülés után egy nő két évig legyen bezárva a négy fal közé és ki ne merészkedjen az utcára, főleg BKV-ni ne, mert neked esetleg félre kell állnod, hogy fel tudjon szállni a járműre. Tényleg, gondolj már bele, mekkora baromságot hordtál itt össze. Te, a segítőkészség és az empátia mintapéldánya...

Deszkás 2008.05.20. 16:25:03

lifelike: Újabb hazugság. Közel sem havi fixes a villamosvezető!

csak Norrisz! 2008.05.20. 16:26:19

Annyit megért volna nekem, hogy a fószer után menjek és megismertessem egy forgó-pörgő rúgással. A jó édes apját ennek a görénynek!!!

wulfy 2008.05.20. 16:27:32

Hát, ez a sztori több sebből is vérzik...

Perillustris 2008.05.20. 16:30:20

"Egyrészt jól megbüntetném a vezetőt, mert bunkó volt. Másrészt gratulálok annak, aki hirtelen felindulásból betöri a visszapillantó tükröt, és kivett egy villamost este a forgalomból, amikor már úgyis ritkábban jár... "

Az önbíráskodás sosem vezet jóra, de ebben az esetben van haszna. Méghozzá az, hogy a villamos vezetője nem tudja, nem tudta elsumákolni a kárt, hacsak nincs nagyon jóban egy szerelővel.

Ha nincs, akkor minden bizonnyal ki kellett valamilyen jegyzőkönyvet töltenie, amiben magyarázatot ad a káreset keletkezésére. Gyanítom, ez egészen máshogy hangzik, mint ami e posztban van.

Ezt most lehet ütköztetni a panasztevő állításával.

Egyébként a vezető pusztán technikai okok miatt zárta volna be az ajtót, akkor kiszállt volna fölényeskedve, de mivel nagyon jól tudta szerintem, hogy ezt most kurvára elnézte, inkább elpucolt, mielőtt az orrát is beveri valaki.

Alsóorkánréti Könnyes Oszkár 2008.05.20. 16:32:04

Mikor anyám terhes volt velem, vagy karonülő voltam, és ha az utasok nem adtak helyet neki, a buszsoför nem ment tovább. Akkoriban ez rendszeres volt.

Erre ez itt...

Perillustris 2008.05.20. 16:32:30

divali: en cinizmust hallottam ki 'maccar' hozzaszolasabol.

Balage76 2008.05.20. 16:33:02

Sírni lehet hogy nincs pénz karbantartásra, és ezért szarok a járművek, de az emberi figyelmetlenség és nemtörődömség ettől független. Ha én olyan stílusban dolgoznék mint egy trékávé sofőr már rég kirugtak volna a munkahelyemről.
Régen kiengedtem a buszt a megállóból, de amióta a meglévő utakból elkerítették a buszsávokat azóta nem érzem hogy autósként előzékenynek kellene lennem velük szemben.

Walmer 2008.05.20. 16:33:52

maccar, te szimplán egy faszfej vagy.

"Bérletkedezményt kapnak, ahelyett, hogy legalább 3 vonaljegy árát fizetnék egy utazásért, hiszen tudvalevő, hogy minimum 3 állóhelyet foglal el egy átlagos babakocsi a járművön."

Bravó. Irány Európa.

krtek 2008.05.20. 16:35:03

tki,

a hiba az, hogy hazudtam. Nem olvasok Blikket (annyira még nem hülyültem meg). Csak költői túlzás volt.

Grgabácsi 2008.05.20. 16:35:35

Szalu, ezt eléggé benézted.
Hannoverbet totál ugyanilyen villamosok járnak még, legalább 100 darab. Combinójuk, de még csak hasonlójuk nincsen, csak ilyen lépcsősek.

Mellesleg a Hannoverinek az ajtaját nem a vezető csukja, hanem az automatika. Ha nem áll senki a lépcsőn vagy a fotocella nem érzékel semmit a két ajtószárny között, akkor csuk. Persze csak pár másodperc után.

Nem baj, a magyarnak mindjárt habzik a szája, farkast kiált, satöbbi.

Perillustris 2008.05.20. 16:36:00

"Régen kiengedtem a buszt a megállóból, de amióta a meglévő utakból elkerítették a buszsávokat azóta nem érzem hogy autósként előzékenynek kellene lennem velük szemben."

Tudod ugye, hogy ez nem opció? S amúgy sem a BKV-val vagy a sofőrrel b@szol ki, hanem az utasokkal. Sokkal.

Manci néni 2008.05.20. 16:36:54

Szerintem meg bassza meg a BKV-t egy talicska aprómajom. Utána meg vigyék el őket az ufók....picsába! Köcsögvillamos köcsögvezetője!

viktor134 2008.05.20. 16:36:57

meg lett nyomva az ajtó melletti nyitó gomb?

valaki ráállt a lépcsőre?

a 3-as villamosnak automatan csukodo ajtaja van.

nem utni kell, nyomni a gombot. :)

ChGeri 2008.05.20. 16:41:11

Legjobb tudomásom szerint már évvekel ezelőtt kiszerelték az automatikus ajtózárást. Ha nem, szóljon valaki!

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.05.20. 16:47:35

Ismét BKV :). Bár ez annyira nem is ":)". Ez már büntetőjogi kategória, biztos vagyok benne, hogy sok olyan ember lenne az utasok közül, aki tanúként bizonyítaná, hogy mi történt.
Amúgy elvileg télleg ott kellene hogy legyen az az érzékelő, amitől nem tudják odacsukni a kedves utasukat.
Én azt sem tudtam elképzelni, hogy felszállási procedúra közben a sofőr becsukta az ajtót, és mégis mindenki lent maradt.
A 3-as vilmosnak a tükre pedig meglehetősen magasan van, kézzel betörni vagy tárggyal lehet, vagy fentről/lépcsőről, lábbal pedig csak norrisz (nyilván egy 2m magas illető esetében más szabályok érvényesek).
Amúgy meg centrum kft-t, az apechet, és hasonló szépet kívánok nekik (és hogy a kedves édesanyjukat is ugyanezzel a hozzáállással vegyék fel az intenzívre).

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2008.05.20. 16:48:49

Sofőr fejét kellett volna.
Igy majd 54 millió forintból megjavíttatják a tükröt, plusz kapunk egy országos reklámsorozatot "ne rongáld a köztulajdont" címszóval.

szanthomaster 2008.05.20. 16:49:43

tökjó, hogy mindenki így tudjam, hogy m9t kellett volna a vezetőnek csiálnia. Arra estleg nem gondoltok, hogy a vezető nem is látta a babakocsit? Tényleg nem sok látszik abban a tükörben, még jó időben sem.

Fikamatyi 2008.05.20. 16:52:22

Az ügyfélszolgálattól valami hasonlót fogsz kapni:
Megvizsgálták az ügyet és azt találták, hogy az eset egyátalán nem úgy történt, ahogy leírtad. Megállapították, hogy nem történt emberi mulasztás és minden jó úgy, ahogy van.

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.05.20. 16:52:27

Bocs, az elvileget kiemelném, nem tudom, tényleg ott van-e az érzékelő...

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2008.05.20. 16:53:14

szanthomaster

Ha egy méretes ködben éppen nem látod, hogy mi van előtted, akkor elkezdesz-e arrafelé egy baltával hadonászni, vagy előtte valahogy megtudakolod (tapintás, odamenés, stb.), hogy van-e ott valami, amiben kárt tehetsz?

Ne, kérlek ne válaszolj...

Fikamatyi 2008.05.20. 16:53:26

A villamos rácsukta az ajtaját a babakocsira, meg is kaptra a magáét, mert le lett törve a tükre.
A bűnös meg lett büntetve, ker több szót vesztegetni erre az egészre.

0xFFFF 2008.05.20. 16:54:19

Kedves punepa !

A zRt=zártkörű részvénytársaság mozaikszó korunk szüleménye. Tisztelni nem lehet, de a jelentését nem tudni úgyszintén nem lehet. Mellesleg ez az a cégforma, amit a volt kommunista funkcik szeretnek, mert nem vásárolhat akárki ezen cégek részvényeiből (zártkörű) csak a csókosok, akik annó mind megbaszták egymás feleségét május elsején.

_wood_ 2008.05.20. 16:55:49

borul itt még sokkal nagyobb szarosbödön is rövidesen...

Tajparaszt 2008.05.20. 16:56:02

"Majmász Gedeon 2008.05.20. 14:24:42
nyílvánítani = nyilvánítani"

Az egyenlet hibás, mivel nem egyenlőek a szavak egymással. Az egyikben ugyanis rövid az i betü.

"fospunpa 2008.05.20. 15:39:44
Hannoveri kisbetű!!! "

Talán:
A hannoverit kisbetűvel írják!
Esetleg helyes a Hannoveri, mivel talán az a neve:)


"Gromek 2008.05.20. 16:06:33
lágyab=lágyabb

bocsi... "

Itt sem egyenlő, amásodik egy b-vel hosszabb.

Amúgy a javítósok az agyamra mennek. Én is szoktam téveszteni, meg ők is. És a történetben nem a helyesírás a lényeg.

Akinek nincs gyereke nem igazán tudja elképzelni az esetet. Egyik ismerősöm szállt fel a buszra a 4 éves kisfiával, amikor rácsukták az ajtót. A gyerek a buszon, anyuka a megállóban, kezük az ajtóban, a söfőr meg elindult. Nem az utas vezet és kezeli a konzolt, szóval akkor miért is fizetik a sofőrt? Szerintem nem csak a vezetésre kell figyelni. Szerencsére nagyon ritkán hallok ilyen esetről és ez nem általános.

És ha valaki ki szeretné javítani fentebbi kis irományomat az szopjon kuty@t nyugodtan. :)

szanthomaster 2008.05.20. 16:57:20

d.z.
szerinted meddig jutnának a villamosok, ha a vezető állandóan hátrarohangászna?

_wood_ 2008.05.20. 16:57:23

szanthomaster 2008.05.20. 16:49:43

ha embereket csuk oda az ajtóhoz, akkot tul.képp mi a francnak van ott? kormányoz?!

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.05.20. 16:59:58

szanthomaster:
Ha nem látja, hogy vezetheti a villamost?? A tükör alapvető funkciója az, hogy lássák, mindenki végzett-e már a le- és felszállással? Ha nem látszik a tükörben, akkor máshogy kell meggyőződni róla, különben emberek halnak meg (mint ahogy a 14-esen történt az idős nénivel, akit métereken keresztül húzott maga után a villamos, mert a sofőr éppen telefonált).
"Kérjük ne álljon az ajtóba, mert a sofőrt zavarja telefonálás közben!"

Balage76 2008.05.20. 17:00:53

"Tudod ugye, hogy ez nem opció? S amúgy sem a BKV-val vagy a sofőrrel b@szol ki, hanem az utasokkal. Sokkal."

Nos a helyzet az, hogy nagyon sokat járok a budai oldalon, az Árpád fejedelme úton. Itt a 3 sávból az egyiket lekerítették azért hogy a 60-as és 86-os buszok (lehet hogy még talán 6-os is jár arra) vígan végigmehessenek. A Margit híd alatt a baloldali sávból a rakpartra, a jobboldaliból a hídra igyekeznek az autósok. Amíg 3 sáv volt az autóknak, addig a középső sávból lehetett egyenesen tovább menni és nagy dugó esetén is csak a Komjádiig állt a sor. 5-6 lámpaváltással tuti át lehetett menni a tömegen. Most két sáv van, ami a rakparti lehajtónak és a hídfelhajtónak megfelelően araszol, feltartva az amúgy egyenesen haladókat is. A jobbszélen az üres sávban kb 5 percenként elmegy egy busz. Bravó.
Előbb kellene normális szintre emelni a szolgáltatási szinvonalat, hogy az autósok érdemesnek tartsák a trékávét az autójuk letételére, nem pedig szivatni a autós népet azzal, hogy az adóból (tudod, a benzinben is van) épített útról leszorítják őket.

miklóska 2008.05.20. 17:03:18

Több felkiáltójelet!!!!!!!!!!!!!!!!!!44 Különben nem értem!!!!!11

0xFFFF 2008.05.20. 17:03:43

tajparaszt !

Mi(k) az alábbi mondatodban a hib(a/ák) ?

"Itt sem egyenlő, amásodik egy b-vel hosszabb."

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2008.05.20. 17:16:43

Ha a tükör nem tölti be a funkcióját, nem járhat a villamos, mert balesetveszélyes. Ha ez így van, akkor azonnal vizsgálják ki az ügyet, ha nem, akkor személyi hiba. Nincs miről beszélni.

Az én személyes véleményem az, hogy a sofőr egy paraszt volt, a tükör meg jó.
Annak sem örülnék, ha nem volna igazam, mert ez esetben életveszélyben utazunk nap mint nap.

Az igazat meg úgyse tudjuk meg a békávétól.

sway 2008.05.20. 17:18:15

óóó hogy sajnálom azokat akik reggeli helyett nyelvtankönyvet olvasgattak kiskorukban és ez lett a rögeszméjük...

sok HÜJE!

ha khagyk nhny betü akkor is értd vgy nem?

ruprecht 2008.05.20. 17:20:06

Én évek óta a 3-as villamossal utazok, ill. az ugyanilyen típusú 50-sel. Mint minden csoda, az automatikusan záródó/nyitódó ajtók is 3 napig voltak érdekesek, kb. fél évvel a bevezetésük után a sofőrök megunták a még mindig bénázó utasokat, és ők nyitják, zárják kézzel (gombnyomással) az ajtókat. Az automatika szerintem már mindegyikben inaktív.

egészen nedves víz 2008.05.20. 17:21:03

100 100 100 100 100 100 100 100 100 100
100 100 100 100 100 100 100 100 100 100
100 100 100 100 100 100 100 100 100 100
100 100 100 100 100 100 100 100 100 100
100 100 100 100 100 100 100 100 100 100
100 100 100 100 100 100 100 100 100 100
100 100 100 100 100 100 100 100 100 100
100 100 100 100 100 100 100 100 100 100
100 100 100 100 100 100 100 100 100 100
100 100 100 100 100 100 100 100 100 100

Ohmygod 2008.05.20. 17:21:25

Én még SOHA nem utaztam villamoson!!
Csak sikeres lehetek ezután!

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.05.20. 17:34:52

Egyébként az ajtók addig nem záródnak, amíg valaki fel illetve le száll, mert az érzékelő nem engedi őket becsukni. Még annyira sem lehet vele odacsukni senkit, mint a Cimbinokkal. Ezt a villamosvezetőtől tudtam meg és a Villamoshoz járó könyvben is olvastam, de hát mind1:)

Bgs 2008.05.20. 17:39:24

Hat ilyesmi nem ritka. Amikor mankoztam es gyakorlatilag fel labbal kozlekedtem, volt hogy leszallas kozben ramcsukta az ajtot a busz es elindult. Ket manko a fejem es egyik (a 'hibas') kint logott. Buszsofort nem igazan zavarta... szerencsere valaki eleg hangosan kezdte el verni a busz oldalat igy 10-20m utan megallt es kegyeskedett leengedni.

Egyszer pedig tomegben szalltam fol es az egyik karomra csuktak ra az ajtot. Akkor ugy tettem meg egy egesz megallot hogy fel kezzel jobbra indexeltem :)

martinasz 2008.05.20. 17:43:21

Nem olvastam végig a kommenteket,ezt előrebocsátom,de teljes mértékben a BKV FIGYRLŐVEL érteK egyet!Ezeken a z un, hannoveri villamosokon lehetetlen becsukni az ajtokat ha valaki áll a lépcsőn! Még matrica is kivan ragasztva minden ajton,hoigy figyelem az sgítsük a babakocsival közlekedőket,az ajto csak akkor marad nyitva ha valaki áll az egyik lépcsőfokon! Vagy valami ilyesmi van kiírva!Ugyhogy képtelenség hogy becsukodott az ajto ha akarta volna még akkor sem tudta volna becsukni a vezető!

Werwolf 2008.05.20. 17:46:28

ez ugy van, hogy, amikor mar minden szar, akkor egy pontig minden gyorsulva szarodik. A vegen kiborul a bili, egy darabig akkora szarsagnak kell lennie, amikor mar majdnem mindenkinek nagyon szar, es akkor az utolso faszfej is orulni kezd, hogy meg luk van a seggen, es latvanyosan sokan kezdenek javitani a kornyezetukon. Aztam minden kezdodik elolrol.
Most van a szar varosban, a szar villamos, a taho, meg magahoz kepest is alulfizetett vezetovel, aki mindenkit utal, mert neki ott kell dolgoznia a melegben, gombokert. Persze bebeassza az ajtot. Tükör le. A megolyhulye fonoke akkor sem meri kirugni, ha mindez kiderul, mert akkor meg ilyen hulyet se kap helyette. Utasok meg mindenki kocsival megy inkabb, de az meg draga nekik, meg nagy a dugo. Az is szar. A vegen egymasnak esik mindenki egy nap. Qrv@szep lesz....:(

euAgWzgmmtq7K 2008.05.20. 17:51:25

sikeres-e, aki gyermekét villamoson szállítja?

cso zsi 2008.05.20. 17:54:48

" Balage76 · www.konzolpont.hu 2008.05.20. 17:00:53 "
Nem tudom, mióta autózol ott, de akkor eddig bem nyitottad ki a szemed.
Az Árpád Fejedelem útján vagy 15 éve biztos van buszsáv a Zsigmond tér, és a Margit-híd között.
Most viszont meghosszabbították, és a Bem rakpart - Fő utca vonal is kapott belőle.
Itt már "csak" két járat halad, a 86-os, meg a 60-as a Batyiig.
Ez sokkal bosszantóbb lehet, hiszena Fő utca eddigi bedudgult két sávjából az egyik busz sáv lett, a dugulás meg visszaér a hídig.

2008.05.20. 17:59:06

Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.05.20. 16:30:20

A leírt dolog nem önbíráskodás, hanem garázdaság és rongálás. Valószínűleg szabálysértési kategóriába tartozik mert a tükör nem több mint 20eFt.

Ráadásul az illető nem a vezetőnek okozott kárt, hanem a BKV-nak. Közvetve valószínűleg az adófizetőknek.

Babakocsis, ha ennyire felháborodott, jelentette volna fel a villamosvezetőt a rendőrségen.

Az írásból nem derült ki, hogy volt -e valami oka amiért a villamosvezető nem engedte fel az utasokat. Ez sem mentség persze a babakocsira rácsukni az ajtót, de legalább értenénk a történetet.

Számomra elképesztő, hogy semmit sem tanulnak a sofőrök, pedig az utóbbi időben több ilyen odazárásos súlyos baleset is volt.

renugard 2008.05.20. 18:01:28

Na, még egy gyökér, aki nem tudja kezelni a "hannoveri" villamos ajtaját. Majdcsak átérünk a XXI. századba...

Deszkás 2008.05.20. 18:10:12

Balage76: Az Árpád fejedelem út 2x1 sávos. Szerintem te a Lajos utca egy szakaszára gondolsz.

speciel 2008.05.20. 18:11:35

Bunkó, primitív cég!
A paraméterkönyves balhé után ki akarták rúgni (kébőbb tán' meggondolták) az informatikai igazgatót. Azon kívül, hogy a bkv informatikai rendszere kurva drága és páratlanul haszontalan, mindemellett vagyonokat vesznek fel a lizingcég, és a bennfentes (fazék melleti) managerek???, mi köze neki egy forgalmi szempontból felépített "paraméterkönyvhöz"? Rákoshegyen lakom, napközben 2, reggelente 3 járat kölekedik. Átfedő vonalon egymás után csoszognak, oda és vissza. Az utas meg szív...
Nem a forgalmi bagázst kellene először seggbe rúgni?
A jelenség (kőbunkó) a fejétől bűzlik a hal tipikus esete. Kibaszott plakátokat ragasztgatnak (ami egyébként tilos), a csakszervezet részéről, a főnökség meg közpénzből ellenreklémoz.
Engem meg inszinuálnak az ellenőröknek nevezett zombik.
A BKV monnyon le!! (Demszkistül-Hagyóstul)

Perillustris 2008.05.20. 18:23:14

Tudom, hogy jogilag nem önbíráskodás, de logikailag az, hiszen a garázda alapvetően nem rongálni, hanem büntetni akar. :)

oncogito 2008.05.20. 18:36:13

Azért én meghallgatnám a villamosvezetőt is.
Meglehet, a villamos olyan műszaki állapotban volt, hogy nem mert több utast felvenni.
Ezért is állhatott ki a következő megállónál garázsba.
Meglehet, a felelőtlen és korrupt vezetők kényszerítik, hogy műszakilag lerobbant járművekkel legyenek kénytelenek szállítani az utasokat...
Tényleg mindig meg kellene hallgatni a másiakt is...

csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2008.05.20. 19:10:23

Lehet, csak jól be volt piálva a driver...

komancska 2008.05.20. 19:12:57

szoval. az én kedvencem a BKVtol a garázsmenet. reggel is, este is. hát azt úúúúúúgy imádom!!! semmiért el nem cserélném...

3 villamos egymás után:

Garázsmenet barros úti kocsiszinbe megy... salgotarjáni útig közlekedik... stadionokig közlekedik,... reiter ferko utcáig megy... utasokat nem szállít... műszaki hiba... ne szálj fel, nem érted hogy nem megy tovább!!!

az pl semnem zavarja őket, hogy az 1-esen sose nem működik az utolsó vagy a középső kocsiban a bemondókájuk. eddig vagy 20szor szoltam nekik. de minek?

írtam nekik levelet. várom válaszukat - naívan...

ja! éa vegyetek ám bérletet jegyet, me a magas szinvonalú utaztatást csak annak fejébe vehetitek ám igénybe... ezt el ne efeledje senkisem...

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.05.20. 19:20:34

oncogito:
Ez nem érv, miért csukta oda erőszakosan az utasokat. Van civilizált módja is megértetni az utasokkal, miért nem szállhatnak fel (pl. mondani a bemondóba), nem méla kussban a "lőállásban" várni a sok madarat, aki fel és le akar szállni.

Balage76 2008.05.20. 19:22:23

cso zsi: Valóban, igazad van, most hogy így belegondolok. Lehet hogy azóta kerülik az emberek kicsit jobban a buszsávot amióta felszerelték az üstökös utcánál azt a két forgalom figyelő kamerát, és mindenki azt hiszi hogy büntethetik a buszsávban haladókat. Pedig nem, azok nem a rendőrség kamerái.

A Te példád még jobb is a Clark Ádám térrel. Eleve szűk és torlódó úton foglaltak le egy sávot...

Deszkás: a Lajos utca csak a Zsigmond térig tart, most direkt megnéztem a térképen :)

Sati 2008.05.20. 19:26:03

nagycsaládosként szakértő vagyok a témában. Még nem volt olyan gyerekem, akivel ne csukódott volna rám valamelyik villamos ajtaja . ( naja, nem vagyok sikeres ember ... ) a legrosszabb a hannoveri vacak. Aki azt hiszi baj van a posttal, még nem próbált meg feltenni babakocsit arra a sz---ra.ha felemelem az amúgy sem csekély tömegű kocsit, akkor az eleje előrébb van, mint a lábam. teszem fel a kocsit, rácsukja az ajtót a barma. én kirángatom, ő meg anélkül megy tovább, hogy megnézné, épségben megúsztuk- e? szóval nem nyílik ki az ajtó, mert nem állok rá, mivel még az előtt becsukja. Gondolom az ő felesége sikeres ember, és nem kell babakocsival bkv-n utaznia...
Annnnnnnyira , de annnnnyira örülök, hogy valaki legalább egy tükör törés erejéig véleményt nyilvánított !

Carnivora (törölt) 2008.05.20. 19:28:25

A BKV-t ismerve , hamarosan mehet a babakocsis úr bíróságra villamos rongálásért :D

galat 2008.05.20. 19:33:22

"A leírt dolog nem önbíráskodás, hanem garázdaság és rongálás. Valószínűleg szabálysértési kategóriába tartozik mert a tükör nem több mint 20eFt."
Csak hogy erezd: egy utangyartott IFA tukor 30 rongy, egy uj MAN 80k JMF. No akkor szamoljad mar ki hogy Mr BKV mennyiert tudna, tudja, es fogja potolni a tukrot...
Egyebkent pedig mindenki gondolja vegig szepen magaban, hogy a bunko alja falusi tirpak hanyszor varta meg inditojelzes alatt, hogy 10m-rol sprintelve elerje a buszt, mert nekem eddig rossz tapasztalatom nem nagyon volt (4 ev alatt kb 2x, de akkor is visszanyilt az ajto).
Tukor: ha belenezel, latsz magad moge. Van neki holttere, latoszogbe keson ugro utas... egyszer mindenki probalja ki, h milyen az, amikor belenezel egy tukorbe, es vegtelen vegtag log a buszajtokbol. No akkor megerted, hogy miert van a csengo. Nem azert, hogy mindenki azert lepjen egyet, hogy te meg felferj. Mert amint elfogynak a kezek, csukja bizony az ajtot, szamitva arra, hogy ha o betartja a protokolt, az utas is betartja az utazasi felteteleket.

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2008.05.20. 19:37:36

A 3-as villamos ajtajára rá van rajzolva, hogy hogyan kell babakocsival fel- és leszállni. Ácsorogni kell a lépcsőjén, különben automatikusan zár. Nem feltétlenül a vezetőt hibáztatnám, inkább azokat a roppant okos emberpéldányokat, akik ezeket a remek, lepukkant villamosokat beszerezték.

hubert1975 2008.05.20. 19:48:27

hol a popfilmes link a sztoriból?:)

WizzAir 2008.05.20. 20:24:20

A sikerességről csak annyit , hogy sikeres ember nem olvas BKV-ról szoló postot , ugyan is a siker miatt nem érdekli ŐT .

Lalikiraly 2008.05.20. 20:29:19

A Hannoveri Villamosok egy kala szarok :D Enyit róluk. Ezer éves csotrogányok. Ráadásul az ülések kurva hidegek. A vezető meg hibás volt, mert baszott az utasok szavára. Ennyit róla. Trágya banda.

excitotoxicitás 2008.05.20. 20:30:20

Üdv Mindenkinek!
Azt elárulná valaki, hogy amikor 1 db felnőtt utazik 1 db babakocsival, akkor hogyan oldja meg azt a lépcsőn ácsorgást? Gyorsan készít magáról egy másolatot, az felszáll a villamosra, ácsorog a lépcsőn, míg az eredeti felemeli a babakocsit az immár nyitottan tátongó ajtó felé. És a fönn lévő énje még segít is a kocsi beemelésében.
Mert ugye még senki sem látott bkv-n utazva a babakocsijával egyedül küzdő nőt, mert mindig csupa segítőkész utastárssal osztjuk meg az utazás élményét. Ez is egyfajta kiszolgáltatottság, hogy az, hogy fel tudunk-e szállni attól függ, hogy éppen ki áll, ha éppen áll egyáltalán valaki az ajtó közelében.

Lalikiraly 2008.05.20. 20:32:13

Valaki jól meggazdagodott, hogy megvettük azokat a vackokat, egy másik meg azon hogy átfestettük. Kurvalyó. Nem tom a GANZ vagy mások mé nem tudnának Villamost gyártani... Bunkó, tanulatlanok látszik rajtuk.

bikafity 2008.05.20. 20:38:54

Osztan a rendőrség lett-e értesítve???
Jegyzőkönyv tanúkkal,törött tükörrel,névvelcímmel,miegymás,és fotók???!!!
KAMU A SZTORI!
vagy körözött bűnöző a sértett?

HobbiFutó 2008.05.20. 20:44:59

Remélem, hogy ha majd gyermekem lesz, megengedhetem magamnak, hogy bárhova is megyek, ne kelljen BKV-n közlekedni a bébivel. Majd ha kulturált és tiszta lesz, akkor esetleg.

burleszk 2008.05.20. 21:11:30

No azért nem csak az automatika csukja rá a babakocsira az ajtót!
Az én 8 éves gyerekem FEJÉRE pl. a tizenötös busz sofőrje csukta rá az ajtót, na ja,sietett ( a sofőr), a gyerek meg nem pattant elég fürgén! Majd amikor látta, hogy mit csinált ( a sofőr), gyorsan " szabadon engedte" a gyerek fejét, majd elsepert a megűllóból. Azt sem mondta : bocs!, a parasztja, meg sem kérdezte, hogy nmegsérült-e a kislány. Még akkor frissiben panaszt tettem a békávénál, sztem csak jót röhögtek a dologon, oszt annyi. A gyerekem viszont napokig rettegett le - és fölszállni az utasbarát közlekedési ezsközökre.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.05.20. 21:11:49

@Balage76: Budapest régesrég nem alkalmas ennyi autós közlekedésére. Lényegtelen, hogy az X utcában Y1-Y2 időpontok között lezárnak-e Z sávot, mert a probléma ennél sokkal nagyobb mértékű. Ha nem hiszed, majd meglátod teljes valójában a többnapos BKV-sztrájk alatt (ha lesz), a megoldással együtt.

Carnivora (törölt) 2008.05.20. 21:22:33

Követelem a BKV szerezzen be előmelegített üléses villamosokat Lalikiraly nemes ülepe számára !

2008.05.20. 21:25:08

Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.05.20. 18:23:14

Tudom, hogy te tudod, de nem biztos, hogy mindenki más is tudja:)

Dr F. 2008.05.20. 21:44:35

Mindent elmondtak a többiek helyettem, amit el lehetett mondani az esetről.
Tanulság:Vegyünk mercit és járjunk azzal.

Dr F. 2008.05.20. 21:47:49

Engem azért érdekelne(puszta kíváncsiságból)hogy a nyáron hányan halott lesz a combínókon?Mindig elmerengek a kellemes légkondis autómból elnézve a villamoson összepréselődött, szardíniamód utazó,szarszagú embertömeget,hogy vajon hányan élik túl a két megálló közti távolságot?

Deszkás 2008.05.20. 21:58:50

Balage: Akkor pacsirtamező. De semmiképpen sem Árpád fejedelem útja, mert az a HÉV mellett megy, te meg biztos nem arra gondolsz, mert ott nem megy buszsáv. Nézd meg jobban!

Deszkás 2008.05.20. 22:01:07

Jaj, Balage, te a Zsigmond tér és a Margit-Híd között gondoltad? Bocs. Azt hittem a másik oldalról beszélsz.

lcs 2008.05.20. 22:08:13

Van a Tatrakon egy gomb. A cseheknél azt irták mellé, hogy ha babakocsival akarsz leszállni vagy lassabban tudsz leugrani, mint az átlag, akkor nyomd meg háromszor röviden. Tessék megnézni, mit ir a BKV-s változatban, ugyanazon gomb mellett!
Ja, és a Hradcanskan mindig vár a villamos csúcsidőben, ha épp bejött a metró és ömlik a nép. De az megint nem a sárga Tatrak világa :)

wtchp 2008.05.20. 22:09:00

Először tökönrúgást olvastam tükörzúzás helyett.. Diszlexia, vagy rejtett agresszió?

eutychia 2008.05.20. 22:21:51

Rám már többször csapta rám sofőr az ajtót a trolibuszon. Teljesen beszorultam, gyerek lába kalimpált kifelé. Még szerencse, hogy le volt szíjjazva. Ment még előre vagy 10 métert, nem vette észre, hogy beszorított. Hiába ordítottam. Végül valamelyik kedves utas hívta fel a figyelmét, hogy mit tett. Nagy nehezen megállt, majd ki sem szállt megnézni, lett-e valami bajunk. A kezem kétoldalt teljesen belilult. Mikor odamentem, és beolvastam neki, közömbösen becsukta z ajtót, majd továbbment, mint aki jól végezte dolgát. A 81-es trolin. Aki erre jár babakocsival, vigyázzon.

Mike36 2008.05.20. 22:28:16

bármi történik, nem lehet ok a garázdaságra

proton1701 2008.05.20. 22:28:36

Legközelebb eléállni,kiszedni a dobozból és elverni mint a szart.
Utána lehet folytatni az utat.
Én nem hagynám annyiba ember.
Kerestesd meg azzt a szemetet és húzz be neki egyet helyettem is.
Ha nem megy a kupleráj nem a bútorokat kell lecserélni......Na a BKV egy olyan hely ahol mindent kell.Kurvát is és berendezést is.
Csumi

eutychia 2008.05.20. 22:30:10

Villamosra babakocsival felszállni fizikai képtelenség, pláne ha még csomagjaid is vannak. A lépcsőkön nagyon nehéz felmenni, a keresztvasak miatt kerülöm a villamosokat. Aki 3 jegyet vetetne a babakocsisokkal, szégyelje magát. Ha én nem, babakocsiznék a BKV-val, neki nem lenne nyugdíja X év múlva. Nem mindenki jár autóval szerencsére. Iszonyú bűz van már így is a városban. Mi lenne, ha még több autó közlekedne?

huuu 2008.05.20. 22:31:00

érdekes, hogy még senkinek sem jutott eszébe, hogy a pofátlanul szabálytalanul parkoló autókhoz hasonlóan az ilyen vezetőkről is fényképet készítsen és felrakja a netre. mivel a villamosvezető adott számú villamosban ül még órákig, nem sok módja lenne ezt megakadályozni. fényképezőgép és mobiltelefon pedig már elég sok embernél van, ugye...

proton1701 2008.05.20. 22:31:41

Mike36 te egy fasz vagy.
És ha valami baja lesz a babának akkor mit mondasz baromarcú, hogy rossz napja volt szegénynek.?
Te is biztos ilyen buzi vagy mit ez a sofőr.Neked mindent másnak semmit

Kopi3.14 2008.05.20. 22:35:53

No a sok okosnak. A TW-6000 típusú villamosokon évek óta, gyakorlatilag az első Bp-n töltött tél óta a villamosvezetők zárják az ajtókat, nem automatika. Nyitni is csak este kell, csúcsidőben bezzeg a sok okos képes egyetlen felszállóért kinyitni az összes ajtót, akár -20-ban is. Évekig naponta használtam őket, tudom mit beszélek.

eutychia 2008.05.20. 22:36:22

Legközelebb viszek fényképezőt és lekapom. Majd felteszem ide. Kíváncsi lennék, lenne-e következménye.

proton1701 2008.05.20. 22:37:21

Ha így van kopi3.14 akkor meg pláne.

Mike36 2008.05.20. 22:39:01

nemtom, szerintem pl a Volvok vezetői normálisak
van egy-két Ikarusos állat még, de az ritka, emlékszem, hogy 20 éve volt olyan sofőr aki mindig rácsukta az emberekre az ajtót, de évek óta nem tapasztaltam ilyet
valszeg párhuzamos világokban élhetünk :)

Mike36 2008.05.20. 22:41:19

eutychia - azért köszönetet mége várj
nem jószolgálati cselekdet volt részedről a gyermekvállalás, ne is haragudj

Mike36 2008.05.20. 22:44:04

proton1701 - te meg egyike lehetsz a sofőrverő cigányoknak

szerinted az a normális, ha mondjuk baleset történik, akkor a járókelők szétverik a vétkes sofőr autóját?

Mike36 2008.05.20. 22:56:37

mondjuk azért vvolt annyi esze a postolónak, hogy azt irta: "Ennek köszönhetően egy elégedetlen utas betörte a jobb visszapillantóját"
így nem őt fogják emiatt elővenni

sokmindent nem látunk egyébként pontosan:
állt-e valaki a lépcsőn, rácsukta vagy becsukta, szólt-e az indulásjelző. amikor ugye már nem kéne felszállni, egyébként sem értem az embereket - pl. a metróban is tülekednek, mindenkin átgázolva futnak, testi épségüket sem kímélve, csukodó ajtón is beugrálnak, pedig 1 pwerc múlva ott a másik

lehet, hogy fasz vagyok, akkor sem fogok beállni bégetni, ugyanis egy társadalomban élünk, aminek vannak betartandó normái, és nem csak értünk van a világ

0xFFFF 2008.05.20. 23:02:21

Kedves martinász !

"Ezeken a z un, hannoveri villamosokon lehetetlen becsukni az ajtokat ha valaki áll a lépcsőn!"

...és ez igaz lehetett addig, amíg hannoverben karbantartották ezeket a gépeket. Itthon a javítás az elromlott részegységek kiiktatásáig terjed. insider infó !

trizooo 2008.05.20. 23:11:03

No, hát ez izgalmasan hangzik. Jómagam is vezetek TW6000 - hétköznapi nyelven Hannoveri villamost. Ez a villamos igen intelligens, mivel az ajtókat elláták 1) infra érzékelővel - tehát ha a keze odalóg vkinek be se csukódik. 2) a lépcsőkön súlyérzékelő van, ha vki a lépcsőn áll, ajtók nem csukódnak. 3) babakocsi érzékelő is van benne, tehát azt se lehet odacsukni.. amugy ha az indításjelző szól, a villamosra felszállni balesetveszélyes és ennyi.

Sajnos a magyarok utazási kulturája (-1)-es szinten van...

Én még rendőrt is hívtam volna és a "kedves" utassal, aki a tükröt törte kifizetettem volna..

Trevize 2008.05.20. 23:22:27

Balage76 írta:
"Most két sáv van, ami a rakparti lehajtónak és a hídfelhajtónak megfelelően araszol, feltartva az amúgy egyenesen haladókat is. A jobbszélen az üres sávban kb 5 percenként elmegy egy busz. Bravó."

A tömegközlekedés mindig előnyt kell élvezzen az egyes egyénekkel szemben. Pláne azokkal szemben, akik egyedül utaznak a kocsijukban. Iszonyatos pazarlásnak tartom ezt. Nyugaton a tömegközlekedési sztrájk esetén az autósok felvették a gyalogosokat. Mindenki kiírta magára, hogy merre tart. Ezt itt is bevezethenénk.

Elhiszem, hogy kényelmetlen a BKV-val közlekedni, de sétálhatsz is... vagy ami mégjobb: Bringáznál inkább Te is! (www.youtube.com/watch?v=ZM_HTdpgcRE)

Zoltika 2008.05.20. 23:24:28

Itt ugye az a téma, hogy a villamosvezető nem néz bele a visszapillantó tükörbe (vagy ha bele is pillant, nem zavartatja magát a látványtól). Az is életveszedelem tud lenni, ha hátrapillant!

Figyeljétek meg: számtalanszor fordul elő, hogy a vezér sasol hátra a tükörbe, és közben indítja a villamost. Engem egyszer majdnem elgázoltak így. Azóta nagyon óvatos vagyok, és biztos távolból figyelem a villamos indítását, ha a villamos előtt kellene - egyébként szabályosan - keresztbe mennem. A múltkor a Körtéren utasként voltam tanuja, ahogy a lámpaváltást némileg lekésve, a tükörbe figyelve beleindított a zöld lámpára keresztben meginduló tömegbe. Szerencsére egy hatalmas fékezéssel sikerült korrigálnia; emberhalál nem volt, csak mi borultunk majdnem fel a villamoson.

Clive 2008.05.20. 23:24:37

Aki egy kicsit is ismeri a villamosüzem technikai jellemzőit, gyanút fog, hogy a levélben előadott történet erősen ingatag. Egy dolgot elért vele az író, akkor is, ha csak ennyit akart: mindenki kedvére fröcsöghet a békávén.

A kézenfekvő viszonvádak elkerülése érdekében: se villalmosvezető, se az említett társaság alkalmazottja nem vagyok, csak utasként van kozöm hozzá.

Mike36 2008.05.20. 23:43:19

bringázáshoz is kellenek feltételek
ha majd lesznek normális bringatutak meg használhat tárolók, akkor lehet mondogatni, hogy bringázz autózás helyett

mi mindig elspóroljuk a beruházást

Mccincog 2008.05.21. 00:00:41


D.L.M

Csak lennél Te is BKV-s úgy 5 napig ..kiváncsi lennék azután mit irnál.Mellesleg jó pár dologban igazad van, de azt, hogy koszosak a buszok..már bocsi, de tuti nem a buszvezető dobálja el a szemetét, hanem a kedves utas aki aztán veri a nyálát. Az olvasottak szerint fogalmad sincs miért volt, vagy miért akarnak sztrájkolni.
Ha neked az elvégzett havi melód után nem tudnának kifizetni, azt hiszem Te sem örülnél neki.
De ajánlom figyelmedbe a mai metró újságot, abban sok minden benne van.
Egyébként vigasztaljon az a tudat, hogy a sztrájk napján egy ruppót sem kerestünk.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.05.21. 01:09:27

@Mike36: Szerintem a BKV-sztrájknak legkésőbb a második napján - idegesen várakozva a dugóban - rá fogsz jönni, hogy 1) úgysincs más megoldás, és 2) ha _te_ nem vered az asztalt (lásd Critical Mass), akkor _valóban_ nem lesz változás. Ne lustulj, mint a többiek, hanem lépj!

hird 2008.05.21. 01:30:14

@ Mike36

"bármi történik, nem lehet ok a garázdaságra"

bármi történik, nem lehet ok arra, hogy BABAKOCSIRA CSUKD AZ AJTÓT! Volt neked gyerekszobád vagy a sarki kóbor kutya szoptatott?

"ugyanis egy társadalomban élünk, aminek vannak betartandó normái"

És még ez beszél normákról, akit jobban zavar egy tükör összetörése, mint az, hogy egy ajtót rácsuknak egy babára!
Te Vogobok ürüléke, te

hird 2008.05.21. 01:31:54

Vogonok Ürüléke - Vogonok Ürüléke - Vogonok Ürüléke - Vogonok Ürüléke

Gábor 2008.05.21. 03:40:07

Potencianövelők féláron! \/iagra, Cialis.
szexfutar.uw.hu/index.html

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.05.21. 06:03:12

Senkire nem csuktak rá semmit.Elötte csukták be az ajtót, gondolom nem siettek a felszállással és kész.A garázdaságot meg nem magyarázza semmi.Ilyen alapon én is betörhetnék hozzád mondván megélhetési bűnöző vagyok :D Nem mentség.

Nzoltan 2008.05.21. 07:38:10

Én láttam olyat, hogy a busz hátsó ajtajával csuktak oda egy gyereket. A sofőr nem látta mert kicsi volt, nem ért fel az ülések felé. A probléma ott kezdődött, hogy a gyereket az anyja nem segítette le és a gyerek nem mert leszálni. A sofőr meg már csak azt látta, hogy nincs több leszálló és becsukta az ajtót. Na, akkor többen szoltunk a soförnek hogy nyissa ki mert beszorult egy kisgyerek. mire az kinyitotta, és az odacsukott gyerek hasalt egy nagyot a lenti pocsolyába. Ott is az volt, hogy az anyuka rá se baszott a saját kölkére, csak már mikor oda lett csukva, és utána sem segítette fel. Arra viszont volt energiája hogy nekiugorjon a soförnek.

Nzoltan 2008.05.21. 07:43:07

Nem tünt fel senkinek hogy az ilyen eset a metrón a bevált szisztéma? Aki sokat tököl becsukják előtte az ajtót? 4-6-os villamos? Ha a lúzerekre kéne várni, soha nem közlekedne itt semmi.

Deszkás 2008.05.21. 07:49:40

hird: normálisabban kérlek. És gondolkozz el azon, mennyi valóságtartalma van a levélnek! Megsúgom, nem sok. Leírták már. Nem lehet rácsukni a babakocsira. Ha mégis rácsukta volna, akkor miért nem szól arról a levél, mi lett után, hogy szedték ki? Azért nem ír róla, mert nem így történt. Max elötte csukták be, nem pedig rá. És akár rácsukta, akár nem, nem jogosít fel senkit sem az eset arra, hogy betörjön egy visszapillantót. Szóval hird, ami jelzőkkel te a másikat illetted, bizony rád igazak, mert belegondolni sem tudsz az esetbe, csak rögtön elhiszel mindent, ami a levélben szerepel.

ljubityel 2008.05.21. 08:00:18

Jók ezek a történetek, meg a kommentek is:-)
Végülis ilyenek a közállapotok, ilyen időket élünk!
Tegnap előtt a Nyugati téri metróállomáson vertek brutális módon békávés smasszerek egy 17-18 éves, vélhetően iskolába érettségire (?) igyekvő KISLÁNYT! Nem fiút, mert ahhoz talán nem lett volna elég bátorságuk! Remélem a kamerák rögzítettek mindent és a kislány szülei feljelentést tettek!
Ha netán vagy a gyerekeimmel történne ilyen, az illető aznap szart volna utoljára!

Nzoltan 2008.05.21. 08:07:04

Budapest a világ legnagyobb diliháza. A páciensek villamossal közlekednek két gomiszoba között. Ha lemaradnak le kell őket szedálni merk kárt tesznek a tükrökben.

\\\"Reménykedő \\\"?! 2008.05.21. 08:11:59

Azt nem értem,hogy egy hozzászólásban miért kell ronda szavakat használni!?A véleményünket meg lehet fogalmazni ezek nélkül is!!!!Ez hova vezet???Az erőszakhoz,annak meg semmi értelme!!!

eutychia 2008.05.21. 08:26:35

"Kedves" Mike36! Nem azért szültem gyereket (4-et) kizárólag, hogy legyen aki a nyugdíjadat ki fogja termelni. Azért szültem, mert akartuk őket. Nem a családi pótlékért, segélyért, egyéb juttatásokért. Ettől függetlenül csúnya dolog lenne, ha 1 babakocsiért még plusz jegyet kellene lyukasztani. A BKV nagyon megnehezíti a kismamák közlekedését. Miután nemegyszer rám is rámcsapta az ajtót a sofőr, pedig nem automatikusan záródik, elvárhatnám, hogy nem veszélyeztesse a testi épségünket. Egyszer próbálja meg majd megemelni a téli ruhába öltöztetett gyereket megpakolt babakocsival. Kíváncsi lennék a véleményére, mennyi idő alatt "röpülne fel" a BKV járműveire.

zsizsik 2008.05.21. 08:28:04

egyszer beakartam fizetni egy csekket egy kis postán..esett az eső,a sor vége az ajtóban,én meg a fél éves gyerekemmel,és baba kocsival beálltam a sorba.mivel kifelé is voolt forgalom,úgy álltam,pusztán emberbaráti cselekedetből,hogy ki is férjenek akik végeztek,de akik utánnam jöttek még bunkó mód rám is szóltak,hogy légyszíves!és oldalaztak befelé..nem csaptam nagy zajt.bedurrant az agyam,és eljöttem..azért megjegyeztem elég hangossan ahoz,hogy a befelé igyekvő tuskók is meghallják,hogy nem azért álltam a posta ajtajában az esőben,hogy jobban nőjön a gyerek.tanulság..azóta,ha posta,apa otthon a gyerekkel,és kész.hasonló eset a busz is.ha nem akarsz agyvérzést kapni,ne számíts az emberek jóindulatára mert gyerekkel vagy..senkit nem érdekel rajtad kívül.

fisz3 2008.05.21. 08:45:27

1. Két évvel ezelőtt még én is babakocsival közlekedtem, tehát saját tapasztalat. A hannoveri villamosokat, ha csak lehetett, messzire elkerültem babakocsival, mert felszállni rájuk segítség nélkül fizikai képtelenség. Az ajtók olyan szűkek és a lépcsők olyan meredekek, hogy egyedül, egy átlagos erőben lévő ember nem küzd meg velük. Az biztos, hogy nem lehet csak úgy felpattanni.

2. A gyerekvállalás nem jószolgálati cselekedet, de TÉNY, hogy ezek a ma kétévesek fognak eltartani 20-30-40 év múlva minket, Mike36-ot is, - már ha lesznek elegen hozzá. Úgyhogy ésszerű lenne minél többet csinálni belőlük, és lehetőség szerint elviselni őket amíg kicsik és hangosak és sok helyet foglalnak a villamoson meg még ráadásul lassan is szállnak fel meg le...
Nem mellesleg mindenki így kezdi meg így végzi - hát már csak ezért is.

Tajparaszt 2008.05.21. 09:09:23

"0xFFFF 2008.05.20. 17:03:43 "

Kérlek olvasd el végig megint, különösen a mindenki hibázik még én is és a kutyás részt.

Köszönöm.

Gumidomino 2008.05.21. 09:21:15

Érthetetlen, hogy a posztolók jó része beküldi a történetet, és mikor az megjelenik, egy komment erejéig sem igyekszik javítani a kétértelmű részleteket.

Most akkor rájuk csukta az ajtót, vagy csak becsukta az orruk előtt, esetleg azért, mert előtte már egy ideje szólt a le- és felszállásjelző?

A gyalogkakukkok nagy százalékban ugyanúgy vannak ezekkel a sípoló jelzőkkel, mint egy pár autós a piros lámpával. Ezen még beférek.
Nanemá hogy várni kelljen vazz.

(persze nem szeretném a népharagot a fejemre vonni és felháborodott kommenteken dühösen szánakozni, vagy elkönyvelődni érzéketlen kötsögnek, ezért kérem, hogy az ismeretlen nickek nyugodtan véljenek iróniát és általánosítást felfedezni fenti soraimban. előre is köszönöm.)

Mccincog 2008.05.21. 09:54:52



Sziasztok:)

Valóban a hannoverire felszállni gyerekkocsival egyedül szerintem is képtelenség, középen a korlát, csak előlről lehet megfogni a gyerekkocsit és két ember kell hozzá.
Más...1 valamit mindenkinek tudomásul kell venni, az indulás jelző csengő az utasnak szól,ami azt jelenti, hogy zárni fogja az ajtót, de még olyankor is nekifutásból ugrálnak fel a buszra, de úgy!, hogy a tükörből nem is lehet látni ! Ezt azért nem értem, mert a másik kocsi mögöttem áll, ami ugyan oda megy kb 2 perc különbséggel...
Jelen esteben a piros 7 és 173-ról van szó.

Kopi3.14 2008.05.21. 11:02:38

Friss elmeny, ma reggel a helyi buszon( Koln kozeleben egy kisvarosban) a buszsofor no egy ovodas csoport vegere es ket ovonore csukta ra az ajtot, pedig meg percekig allt a megalloban, a harmadik ovonovel es meg egy novel beszelgetve a jegyvasarlas es az uticel megkozelitesenek temajaban.

Deszkás 2008.05.21. 18:10:06

Na, mindenki elkönyvelte már, hogy félig sem igaz a történet?

Dr F. 2008.05.21. 22:38:47

Én nem értettem sosem a nyafogós babakocsis kisnyanyákat!Nekem is volt kisgyerekem,érdekes,nekem mindig készségesen segítettek fel és leszállásnál az utasok,pedig nem is kértem.Sosem volt problémám hogy nem tudom levenni viliről a babakocsit vagy nem tudom feltenni vilire a babakocsit.Lehet hogy a pozitív kisugárzásom?::)

nácivadász tűsarkúban 2008.05.21. 23:05:24

Svédország:
csak elől lehet felszállni (jegy bemutatás),
azonban anyuka babakocsival középen felszállhat, erre kialakított helyre betolat, a bkocsit erre rendszeresített zsineggel kiköti, az addig ott ülők szó nélkül felállnak, felhajtják a székeket, majd anyuka előrebaktat, sofőrnek jegyet bemutat, busz addig nem indul.
alkalmanként 4-5 perc is lehet, mindenki türelemesen vár, nem ideges, nem anyázik. Netán Európa????

CybRed 2008.05.22. 09:26:26

Éjszakai buszjárat... Barátom kificamította a lábát, véletlen nem vett észre egy gödröt a járdán /a balek/... Jöb az éjszakai busz megáll ajtó kinyit megfogom a kapszkodót, havert felsegíteni. buszról nagy röhögés... abban a pillanatban amint felnéztem, hogy ki az - osztálytársunk volt - a szemét söfőr a kezemre csukja az ajtót!!! mázli hogy jók a reflexeim, s nem nem lett balaeset belőle... futhattam volna a busz melett az első oszlopig... KÖSZI BKV!...

imittto 2008.05.22. 11:43:32

Még a zsákszállítás kapcsán: Nem igaz hogy nem lehet normálisan közlekedni a buszokkal/villamosokkal. Anno a seregben Ural sofőr voltam, akkor is tudtuk hogy megy ez...ha a saját századból ültek a platón akkor tök normálisan el lehetett vele közlekedni...na de ha az őrök vagy a logisztika ültek fel :) akkor jött u.a. a stílus, amit most a piros 173-on lehet tapasztalni. Pedig csak hozzáállás kérdése.

kisscsillag 2008.05.22. 16:04:23

Mindenkinek aki a sofőrt védi:

2008.05.09-én a KVW-970 (remélem jól emlékszem) rendszámú 47-49 villamospótló a szemem láttára csukta oda egy terhes nő hasát!
Részletek:
A busz beállt a megállóba, kinyitotta az ajtókat, majd 10 mp. elteltével a busz hátsó felében lévőket becsukta, így a kismama nem tudott felszállni.
Elkezdett kocogni az leghátsó nyitottt ajtóhoz -közben az első ajtón öregasszonycsoport szállingózott felfelé- majd, mivel előrenézve úgy látta, hogy egy szem utas sem akar az első ajtón kívül máshol felszállni, ezért a többit becsukta.
Namost én 167 cm vagyok, a nő magasabb volt nálam, így ha egy pillanatra hátranézett volna (vagy a tükörbe) akkor látta volna.
Ezután rácsaptam egy olyat a busz oldalára, hogy mindenki odanézett, a vakegér sofőrön kívül.
Lehet hogy nekem is valamit le kellett volna zúznom :(

Clive 2008.05.22. 20:24:29

kiscsillag:

Nem kétlem a történeted hitelességét, nem vonom kétségbe a szemtanúságodat, de három kérdést megfogalmazódott bennem. Villamosvezetőről írtál? Hannoveri villamost vezetett? A "Mindenkinek aki a sofőrt védi" bevezetésnek vajon csak számomra van olyan íze, hogy "az összes járművezető flegma aljanépség, akik számára nem lehet mentő körülmény"?

LyukasBogrács 2008.05.22. 21:29:57

Milyen cipő volt rajtuk? Tornacipő? Mert akkor nem csoda, hogy bezáródnak előttük az ajtók. Volt már ilyen.

renugard 2008.05.23. 06:35:41

"Azt elárulná valaki, hogy amikor 1 db felnőtt utazik 1 db babakocsival, akkor hogyan oldja meg azt a lépcsőn ácsorgást?"

Természetesen egy (1) ostoba barom sincs a villamoson, aki segítene neki mi? Lehet, hogy ahol gyártották ezeket a villamosokat kultúráltabb és udvariasabb emberek használják?

Deszkás 2008.05.23. 09:23:09

Kiscsillag: Még egy dolog. A 4749 pótló nem is BKV-s! Úgyhogy ez sehogy sem kapcsolódik ide. De azért "köszönjük, Emese." :D

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.05.23. 19:27:48

ljubityel, és végig is nézted vagy besegítettél nekik? Mert ha nem álltál oda hogy ne verjék akkor ugyan olyan vagy mint ők.Könnyű mocskolni de oda kell lépni és segíteni ha valaki rászorul.Ha a te gyereked verik, remélem ugyanigy csak nézni fogják...

avatartalan 2008.05.24. 22:38:29

rohaggyon meg a békávé!...de a kiricsi karola még mindig nagyon jóóóó nőőő!

vauvauvau 2008.05.26. 01:12:46

Én se engedtem volna felszállni az utast, a "Linda-kismamát", aki lábbal lerúgja a más visszapillantóját!
Még ezek után ő van felháborodva!!

mokus1 2008.06.03. 22:26:42

Engem többek között az is zavar,hogy aki a BKV-t mocskolja,mégis igénybe veszi a szolgáltatást.Persze,sokan úgy képzelik,hogy ez ingyenes,és pofákat vágnak,ha felbukkan egypár jegyellenőr és kérni merészeli a passzust!A villamossal kapcsolatban annyit,hogy elviekben csak összecsukott gyerekkocsival volna szabad felszállni,de ez a szabály szépen kikopott a köztudatból,a másik meg az,hogy van ott olyan ajtó,amelyiknél nem pont középen van a kapaszkodó,hanem pont a babakocsi miatt asszimetrikusan van betéve.A németeknek úgylátszik,nem okozott gondot ez gondot,csak az értelmes magyaroknak.
süti beállítások módosítása