Megjött a levél a bolt tulajától, aki kirúgta a vevőjüket gyalázó és kihajtó eladót, íme a történet. (Előzmény itt.)
A körülmények azok:
A vásárlóval felvettük a kapcsolatot, elnézést kértünk tőle a történtekért, bár külföldön tartózkodom árubeszerző körúton, (egzotikus kézművestermékeket árusító hálózat vagyunk) ma én is beszéltem vele telefonon, mert ilyen soha nem történt még a Cserépváros történetében és remélem soha nem is fog.
Innen a megsértett vásárló nevében is kijelenthetem, hogy elfogadta bocsánatkérésünket és megértéséről biztosított minket. Sajnos bármennyire körültekintően is próbáljuk kiválasztani a kollégáinkat, akik felvétele több szűrőn át is történik, néha elkövetjük azt a hibát, hogy nem a megfelelő személyeket választjuk ki a vásárlóinkkal való kapcsolattartásra.
Az esetről több forrásból is értesültünk, az elsődleges forrás maga a vásárló volt. Sajnos voltak más fül és szemtanúk is, akik közül néhányan meg is kerestek minket emailben, telefonon.
A kollégánk elismerte az esetet, de elfogadható magyarázatot nem tudott adni a viselkedésére és így azonnali hatállyal elbocsátottuk.
A történtek a kereskedelemről vallott személyes felfogásommal, a Cserépváros szellemével és egész működésével és az alapvető emberi és társadalmi normákkal is teljesen ellentétesek és mindenképpen elítélendőek.
Lényegében ez a válaszunk az esetre és köszönöm.
Ha beteszed a posztba, lehetőleg betű szerint tedd.
Üdvözlettel és kösz
Kirschner Péter
Cserépváros
Az utolsó 100 komment: