Tékozló Homár

Leleplező felvételek az Auchan Pilis húsosztályáról

2009.01.30. 10:30 | szily | 219 komment



Ritka szerencsésen estek egybe az akciók csütörtökön, egyszerre árulták a fanszőrzetes csirkecombot és a zöld pörkölthúst. Aki a harmadik specialitásra is kiváncsi, alant kielégítheti a vágyait, ott olvasható Kis Balázs vonatkozó levele is.


Kedves környékbeli Barátaim, Tékozló Homár és Auchan ügyfélszolgálat!

Egyszerre ennyi szemétséget még nem tapasztaltam mint tegnap...

az aznapi kiemelt menü a mellékeltek szerint:
- csirke felsőcomb a'la fanszőr (a mediterrán hentes kedvence)
- vízben úsztatott csirkemell filé (súlynövelő H2O-ban pácolva)


- ezeréves borjú pörkölt (zöldfűszerek nélkül anyagában színezve, enyhén zöldes )


Ezek után gondolhatjátok mit adnak el darálthúsként!

Jó étvágyat mindenkinek...

Kis Balázs

(Na jó a a fanszőrt elfogadom, mert az árakhoz hasonlóan az ominózus csirkecomb is a "földön járt")

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

frocli 2009.01.30. 10:32:09

Elsőre gusztustalan

aardwark 2009.01.30. 10:34:38

dobogó, és húst csak megbízható maszek hentestől...

frocli 2009.01.30. 10:35:52

A borjú pörkölthúsos kép nem elég éles, nem látom, hogy a husi szavatossági ideje mikor fog lejárni!

staropramen 2009.01.30. 10:36:27

Sztrovacsekek
Ez nem valami GMO borjúhús?Másik tippem :a legelt fű színével harmonizál a hús,kifejezetten ínyenceknek.
Harmadik tippem: még nem rúgtak seggbe senkit abban az áruházban ilyesmiért.

hiszti 2009.01.30. 10:38:23

fanszőrzetes csirke? Nahát!
Hogy mit nem tudnak ezek a génmanipulátorok.
Kérhetnék tollat?

HideousGenius (törölt) 2009.01.30. 10:39:21

Vettetek már Corából büdös csirkenyakat? Anya már igen, azóta nem veszünk onnan. Még jó, hogy nem szeretem. Azóta pláne nem. De még mindig jobb, mint a Zimmer Feri brassóija meg kolbásza.

elwood 2009.01.30. 10:41:12

a posztoló honnan tudja hogy fanszőrzet van benne, a képen nem nagyon látszik ?

frocli 2009.01.30. 10:42:34

Amúgy meg az ilyen hipermarketekben csak ÁNTSZ-alkalmazott és hatósági állatorvos társaságában és útmutatásának megfelelően szabad tőkehúst és húskészítményt vásárolni!
Ez fontos! és megszívlelendő!

-putyin- 2009.01.30. 10:44:31

Miért nem az ÁNTSZ-nek küldöd el?

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 10:44:40

@elwood: A hosszú évek megbízható rutinja:)))) én is megállapítom, miután felköhögtem.

Jó Estét 2009.01.30. 10:44:46

Nemtom emlitette e mar valaki, de aki hiperszupermegamarketben vesz hust az sikeres ember nem lehet... Tudok par jo hentest pesten ha vkit erdekel, na ott nem zold a hus....

borpancsoló 2009.01.30. 10:47:06

a zöld hús elég gáz. a többire meg azt mondhatják, hogy csak a hülye csomagolók miatt van, nem is az ő hibájuk ám :).

satho 2009.01.30. 10:47:25

Hát aki az ósenybe (csurisbót, madarasteszkó) vesz hentesárút az egy balek. Én egyszer a szentendrei uti ósenybe vettem vákuumcsomagolt, akciós (occó) császárszalonnát. Hazaértem kibontottam és tömény, penetráns lábszaga vóóót ! Bakker kibasztam a kukába egyből.

A darált húsoknál, találtam egy aznapi lejáratú csomagot. Szóltam az eladónak hogy ezt szerintem nem lehet kitenni mert ma van a lejárati ideje. Erre azt mondta az 17.00 kor van és még csak 13.00 van.

Na bakker ! Persze! az a kurva húsba kvarcóra van épitve, hogy tudja mikor van délután 5 mi ?.....

Mondtam neki ne vetítsen....

Ennyit a csurisbótrúúú !

Csakis piacon, megbízható hentestől veszek húst ! Meg a falun élő öreganyámtól, ahol van minden télen disznóvágás ! Szerintem z az igazi hús !

GZoli 2009.01.30. 10:47:57

A többi Auchan is hasonló, majd követi a Spart, meg Tescot, pár millió bünti után rend lesz. Vagy nem...:D

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 10:48:36

Magyar emberevés közben nem beszél!

Mike36 2009.01.30. 10:48:50

nem, ott csak átbasznak

elwood 2009.01.30. 10:49:40

régi vicc, csak még nem voltam olyan körben ahol el lehet mondani:

Vendég a pincérnek:
- Mi ez itt főúr a túrós tésztában ?
- Ja, az csak egy szőrszál a szakács f*sz*ról
- Miért ? Nincs fakanaluk ?
- Nem. Nincs túrónk.

muhi 2009.01.30. 10:49:55

@frocli: Honnan az anyukámból kerítsek minden alkalommal hatósági állatorvost és ÁNTSZ alkalmazottat? Fasz kivan az egésszel, és a "pár jó hentessel pesten" is. Láttam én már romlott árut annyi helyen, hogy az gombócból is sok lenne, igen, "családunkban tradíció a hentesszakma" típusú henteskénél is. Egyszerűen rá kell nézni az árura, meg kell tapintani, még ha csak fólián keresztül is, és meg kell próbálni megszaglászni. Ha zöld, azt a műanyagon keresztül is érezni (gondolom én).

Impega 2009.01.30. 10:53:41

Na most nem vedeni, de fogsz egy tyukot levagod, leborozod, rahuzol egy folpakkot, akkor zold lesz. Hogy miert. OXIDACIO. (Ahol a hus erintkezik a najlonnal, ott nem tud levegozni.)

A vizes ciciert: Oda intimbetet kellene ala rakni, szarjanak sunt.

A szorert meg 2-t. Fagyottat koveret.

Secnir 2009.01.30. 10:56:02

reklám nélkül:
taksonyi és halásztelki hentes rulz.
évente kétszer kötelező disznóvágás rulz.
teszkó-ósan-kora szentháromság sucks. vagy fucks. vagy horst fuchs. mindegy.
húst a húsboltból, szigorúan.

Gumidomino 2009.01.30. 10:56:16

vajon mi történhetett a csirkével a hentespulton mielőtt szétvágták???
hát nem szenvednek eleget azok az állatok???

elwood,
ezért tőlem neked is jár egy sün.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 10:57:35

Egy történet a faterommal: Egyszer a piacon sertéscombot akart venni, de a hentes mindenáron tarját akart rásózni. Addig-addig ment a vita, míg a pali megkérdezte a fatert, hogy bátyám maga a hentes, vagy én. Mire a fater: Nem fiam, te élelmiszeripari szakmunkás vagy. A hentes-és mészáros én vagyok.

MP 2009.01.30. 10:57:39

Én is csak a Marci hentestől veszek húst. Soha mondom soha nem volt vele gond. Lehet picit többe kerül de megéri. Ilyen helyen nem szabad olyan dolgot venni amit nem a gyárban csomagoltak be vagy nem úgy termett. Amúgy ott be lehet látni a húsrészlegbe az is érdekes.

elwood 2009.01.30. 10:59:01

bocs, Gumidomino
gondoltam ez a megfelelő környezet, de még így is szégyellem magam

2009.01.30. 11:00:16

Magyarországon még nem láttam szupermarketet, ahol ne lett volna valami hasonló a fent említettekhez, vagy penészes / romlott zöldség és / vagy gyümölcs / penészes kenyér stb. Mindez rendszeres személyes tapasztalat. Nem ismerem mindet persze, de jópárban jártam már.
Hihetetlenül igénytelenek vagyunk a környező országokhoz viszonyítva (szegényebbekhez is).

GZoli 2009.01.30. 11:01:47

Eb@Secnir: Ebből a szentháromság dologból MAgyarországon valami nagyon furcsa konkáv mértani forma kijönne :D. Tesco, Auchan, Cora, Spar, Match, CBA, Plus, Stb-stb. Nem lehet felsorolni pontosan.

۝merta-X 2009.01.30. 11:01:48

Aki nem látja, hogy melyik a friss hús, az ne vegyen húst.
Meg ne menjen többet oda húst venni, ahol ilyen rondaságok vannak.
(Pl Fogarasi teszkó)

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 11:02:00

Igen ez az Auchan egy szar ...

Csak a teszkó, mindenkinek lesz jó
akciókban dúskálunk, és megment minket a teszkó
életben így jó, teszkó
A legkisebb is számít, teszkó


www.youtube.com/watch?v=0spnt6zFxEY

anyahajókabinajtóhajtogató 2009.01.30. 11:03:36

Az Ósünös csirkemell szemre téllleg gáz de szagra, ízre rendben van és árban 2-300ft-al veri a hentesek valóban gyönyörű árúját. Mivel 112kg-os testépítő vagyok és naponta kb 1kg csirkemellet eszem meg, nekem sajnos számít az ár is.. A tesszkóban (legalábbis a váci útiban) a húspultban fullos csirkemell van! Szép is , jó is az ára ! Ennek a cikknek erősen tömeghisztéri -keltés szaga van. Ha zöld volt a hús akkor miért nem hívott hatóságot a t. posztoló? Talán mert mégis valami fűszertől volt zöld? Na mind1 nem védeni akarom a nagy bevásárló központokat de azért az ár is számít szvsz. Ja és nálunk van egy spar közért ami ugyebár a jobb fajtából való elvileg... Na az az igazán gusztustalan hely! Nem elég, hogy drágák de rendszeresen árulnak lejárt dolgokat! A csirkemell ugyanaz mint az ósünbe de nem 990ft hanem 1590-1790 kilója (mikor milyen kedvük van)...

Krisiun 2009.01.30. 11:05:34

Aki ilyen helyeken vesz húst vagy bármilyen könnyen romlandót az meg is érdemli!
inkább megveszem 25%-al drágábban egy jó hentesnél minthogy vérhabosat fossak az auchen csirkétől vagy a teszkó-haltól!

mazsolaszáj 2009.01.30. 11:05:40

Ha valakinek nem tetszik a nagyüzemi "hús"-készítmény, menjen vidékreés állítsa elő. De komolyan 4-5 napi munka + egy fagyasztóban elfér egy évnyi hús (pipi, hal, röfi).

Gumidomino 2009.01.30. 11:06:03

azt mondják itt többen hogy fotosopp az egész mert a csirkének nincs is fanszőrzete.

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 11:06:44

@gumicukor1:

Lóf*szt ... nyugaton se jobb , ahol ember van hiba is van főleg ilyen multicégeknél ... a beszállító a bibis ilyenkor minden húsdarabot meg te sem gondolod, hogy az a pár árufeltöltő végigvizsgál. Szólsz nekik, hogy ez fos, akkor leveszik nálunk is, ahogyan nyugaton is.

Már a pöcsöm kivan a sok hozzád hasonló tudálékos faszkalappal. Magyarországon Európában egyedülálló higéniai előírások vannak érvényben ... míg olaszoknál voltunk olyan vendéglátóhelyen , ahol hátul volt kibaszott pottyantós wc, vagy a görögök, ahol a budit nem lehetett lehúzni a papírt a wc mellé kellett dobálni ...

2009.01.30. 11:07:24

Ja és bocs de szerkeszteni nem lehet, az ilyennel mit lehet tenni? Mindig elgonsolkodom, de végül lustaságból nem jelentem fel őket, pedig kellene.
Fogyasztóvédelmet kell hívni? Van valakinek ilyen tapasztalata? Én igazából attól félek, hogy látok valami romlott kaját, bejelentem, de mire fogyasztóvédelem ellenőrizné őket (már ha), addig sok víz lefolyik a Dunán, és lehet, pont megússzák (szerencsével, vagy fülest kapnak, vagy valami).

Próbálta valaki, mi a tuti módja ennek? Alapból szerintem elég toleráns ember vagyok, tényleg, de dögöljön meg, aki romlott kaját akar eladni!!!!
Egye meg ő, menjen tönkre, tényleg Qrvára nem érdekel.
Jah, korrábban kellene keljek piacolni, meg hentest is kellene kerítsek, jót, a környéken... :) De attól még szemétség a rossz kaja eladása, nincs értelmes ok rá, hogy mért ne lehetne jó a szupermarketes kaja.

grimbusz 2009.01.30. 11:08:12

Nálunk a hentesek bizonyítottan szifilisz és gonorrhea mentesek!

Ez is lehetne az Auchan/Tesco/Spar/Cora (nem kívánt rész törlendő) új reklámszövege.

vIQtor (törölt) 2009.01.30. 11:08:12

Ez homár 5/5!!!
Csak azért mert mindennapos eset attól még ne fokozzuk le 1/5 -re szerintem.

2009.01.30. 11:11:32

@Carnivora:
Én annyit tudok, hogy máshol bemegyek az üzletbe és örülök, hogy jéé, de jól néz ki itt a zöldség / gyümölcs / hús meg minden, mert nagyságrendekkel jobb, mint a romlott / fonnyadt szemét, mint amit itt árulnak, és igen, első ránézésre látszik.
Mediterrán országokban nem jártam. Kelet- közép európában pár helyen, nyugat, usa.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.01.30. 11:14:08

EDE az Auchanb új logisztikusa lett.

húsimádó 2009.01.30. 11:17:46

Egyszer darált csomagolt sertéshúst vettünk és kívülről ugye nem látszott semmi, csak amikor elkezdük bekeverni fasírtnak. Éktelen büdös volt.Pedig szav. idő rendben.....

baltzer 2009.01.30. 11:18:08

@frocli: Az egész Pilis Auchan élelmiszer részleg gusztustalan úgy, ahogy van.Nem is hasonlítható nem,hogy pl. a Corához vagy a Bécsi úti Tescóhoz, de még más Auchanokhoz sem.
A választék gagyi, láthatóan a mélyen alábecsült vevőkörnek szól(azoknak ez is jó...!)és ha véletlenül megjelenik tisztességes áron, tisztességes minőség, az 1-2 hét után a máshol reális ár fölé emelkedik rövidesen( pl.: jobb import sajtok)
Itt vagy a vezetés sokkal rosszabb, mint máshol, vagy a vevőkört nézik nagyon le, ami persze előbb-utóbb idomul is az árúház szinvonalához.
Fentieket már többször szóvátettem az árúházban is, de süket fülekre talált.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.30. 11:18:19

@anyahajókabinajtóhajtogató: mnden nap 1 kilo csirkemell?
akkor te mar kotkodalsz 112kilo ide vagy oda
uramatyam napi 1 kilo csirke az osanbol
a kutyamnak is valtozatosabb a menuje
bar aszongya Mary, most nncs is kutyank

Palkovicsné 2009.01.30. 11:18:47

Auchan-es csirkemell, kissé bides volt, de megettük... nem fosatott meg...

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 11:19:11

@gumicukor1:

A francokat itt is minőségi cuccok vannak a rendszerbe meg hiba becsúszik mindenhol, és nem fogyasztóvédelemhez kell mindjárt menni szartkeverni, hanem szólni az auchanba-n beszedik a cuccot zokszó nélkül, és selejtezik a legtöbb helyen bizony. Nyugaton is volt már ilyenre példa nem csinálnak belőle faszom postot meg általánosítást. Nagyanyáméknál Oberwartban vele voltam, mikor lejárt tej volt kirakva szólt eladónak beszedték. Angliában unokatesóm ilyen vezető a húsrészlegnél náluk se néznek át minden egyes szaros húsdarabot, ha v.melyik problémás ott szól a vevő beszedik nem a netet tapétázzák ki vele.

whippet 2009.01.30. 11:20:11

Szerintem az a legrosszabb ezekben a cuccosokban h meg is veszik őket,mert nincs pénz, szegénység stb...
Én nem is ezekre a hálózatokra vagyok idegi alapon, ha nem arra,hogy bármit megtehetnek, állami gondoskodással.

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 11:20:29

@baltzer:

Na ebben az esetben kell jelezni az Auchan Magyarországnak a problémát aztán meg a fogyasztóvédelemnek ...

gidabiga 2009.01.30. 11:20:33

Egyszer hazafelé útbaesett ez az ósan és bementünk sört venni.
De akkora mocsok volt az áruházban mindenhol, hogy még a sört sem vettük meg, nemhogy mást.
Én még boltban annyi szemetet és koszt nem láttam, mint ott.
Azóta, ha csak elmegyünk mellette, felfordul a gyomrom.

Konzervatív0 2009.01.30. 11:25:11

Csak egy negjegyzés.
Kinában ilyenért felkötik az elkövetőt, vele együtt az átcimkézősöket meg a aflatoxinos paprika gyártókat is.

It meg legynint a közvélemény...
Menj piacra vásárolni ...
Na persze, csak azt felejtük el, hogy ez bűncselekmény, és e fölött is legyintünk...
Mert ebben az országban már mindent szabad...

Gratulálok!

Én nem az elkövetőkben van a hiba, bennünk akik eltürjük és legyintünk egyet, ahelyett hogy bíróság elé állítanánk a gazembereket, és olyan büntetést kapnának hogy a műanyag lakat is rájuk rozsdál.
Legyintünk az ANTSZ töketlenségére, aki állítóla a mi pénzünkért véd minket, legyintünk a csirkefogókra, legyintünk mindenre...

Mécsvilág 2009.01.30. 11:26:50

Nem reklámnak szánom, de figyelem Veszprém környékiek! Mindenkinek szívből ajánlom Vajda Kálmán hentest (és munkatársait), (Vajda Hús)akinek a boltjai a veszprémi piacon vannak, de rendelni is lehet tőle. Kedvesek, segítőkészek, állandó akciók vannak, és mindig friss áruval szolgálja ki a vevőket! Foglalkozik füstölt és hentesáruval, baromfival is!

elwood 2009.01.30. 11:26:56

mi ez a piac fétis ?

ott csupa tisztalelkű, profitra fittyet hányó, minden előírást betartó hentes van ? biztos ?

Hang Ember 2009.01.30. 11:27:46

Én a tecsóban láttam zöld színű szeletelt kenyeret. A poén benne hogy ott volt másnap is...

basszafasz 2009.01.30. 11:28:45

Mit kell ezen meglepődni???
Az a sokszázezer ember kényszeriti rá a tescót és az auchant a kemény árversenyre, akik 2 Fttal olcsóbb húsért inkább átmennek a másik üzletbe. Gondolom senkit sem lep meg, hogy ennek az lesz a következménye, hogy szarabb lesz a minőség nem? Ha az árra rá tud valaki nézni, akkor arra is nézzen rá, hogy mikor jár le valami, vagy hogy zöld-e vagy nem. Aki meg Kobe marhahúst akar venni, az úgysem a tescóba megy...

gagauzz kalauzz 2009.01.30. 11:29:50

Egyszer már párszáz milliós bírsággal kéne megkínálni a visszaeső multit, nem 1-2 milliócskával símogatni:)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.01.30. 11:31:01

@Carnivora: a Tescoval az a gond, hogy ott a termék nemhogy a minőségmegőrzési idő előtt, de már a termék legyártásának napján selejtezhető lenne. Gondolok itt minden gazdaságos élelmiszerre.

Azt tudom, hogy angliában más a sztenderd, ott a "tesco value" teljesen más, mint itt a gazdaságos. Csak mivel a magyar megeszi a szart is, a lényeg hogy ÓCCSÓ legyen, itt azt adják.

És nem kell itt a szegénységgel jönni, mert a legtöbben autóval mennek ezekbe a selejt áruházakba. Én meg elmegyek két megállót metróval a pékséghez, és eszek KENYERET, nem azt a szart amit a teszkóban annak hívnak. És hiába hogy duplaannyiba kerül, jobban járok vele.

Virsliből is lehet 300 Ft-ért kapni egy kilót az auchanban, meg 500-ért fél kilót a közeli hentesnél. Az első esetben 300 Ft-ot kidobtam az ablakon és éhes maradtam, a másodikban 500-ért ettem egy jót.

jakata 2009.01.30. 11:33:13

Egyszer én is vettem a kistarcsai auchanban büdös csirkemellet, amit ki is dobtam. Azóta nagyívben elkerülöm a husos részleget.

Nody 2009.01.30. 11:35:08

Aki Auchanban vásárol, az meg is érdemli. Képzeld miket sütnek a péktermékekbe...

HgGina 2009.01.30. 11:36:25

Épp ideje lenne ezt a francia csürhét kitiltani az országból.

Miért olyan nehéz egy 1-10-100 milliós bírságsorozat után egy adott áruházat egy évre bezárni, és egy negyedik ilyen bukás után a céget végleg kitiltani?

Kiket és mennyivel kennek meg ezek, hogy ilyen nehéz ezt végigcsinálni?

Konzervatív0 2009.01.30. 11:40:28

Nem gondoljátok, hogy az árverseny elegendő ok hogy rohadt hús kapj?

Ember! Ez élelmiszer!

És lehet neked van pánzed rá hogy kóser marhahúst végy, de akad ebben az országban pár milliócska ember akinek igen csak meg kell fogni a pénzt hogy kitartson hó végéig, és nem tudja megvenni a 3000 forintos kilonkénti árú tanyasi csirkét, csak a 300 forintos csirkefarhátat.
Talán látni is kellene, nem csak nézni.

Vagy ezek az emebrek dögöljenek éhen ha nincs pénzük kóser marhára?

Állítólag van ebben az "elkúrt" országban felelős szerv akit a mi adónk elég jól eltart. Vannak törvények, és vannak jogszbályok.

Csak be kellene tartani és tarttatni, nyotékosítani olyan büntetéssel ami valóbal elriasztja az elkövetőt a visszeséstől.

Ha nem képes rá a szerv akkor nem kivánom eltartani. Majd nevelek magamnak disznót meg csirkét, cserébe nem kivánom adómmal eltartanai az illetékes szerveket.

Ennyi..

luluxx 2009.01.30. 11:40:39

A budaörsi Tescoban szép szokott lenni a kimért hús. Volt, hogy itthon megkérdezte az anyu, hogy ezt a gyönyörű húst hol vettem.

hoppacska72 2009.01.30. 11:44:51

Occsó húsnak híg-e a leve???
Ezért van nekem hál istennek sok vevőm,aki inkább fizet 10-20 %-kal többet,de szépet és frisset kap mindíg!

liven 2009.01.30. 11:46:15

Ezek olyan husik, hogy csak a címet kell megadni, és maguktól oda mennek!
Boldog Új Évet Minden Homározónak 2010-re! A Pocsay család.

ezoz 2009.01.30. 11:47:30

Erről a csirkemellről nemrégiban hallottam. Ismerős húsüzemi munkás mesélte, h az Ósün nagy mennyiségben megvette tőlük az összes lejárt szavatosságú fagyasztott csirkemellet. Már akkor figyelmeztetett, h valószínüleg fel fogják olvasztani és akciósan kiárulni, nehogy vegyek belőle.

További magyar hang 2009.01.30. 11:51:03

Ez valami special skill lehet, hogy valaki képes ennyire életlen képeket készíteni Nokia E51-el.

lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2009.01.30. 11:52:34

de jó, hogy nálunk nincs ósan, és a szutyok boltok nagy része is a város szélén van...marad a hentes a ház mellett

Gumidomino 2009.01.30. 11:53:35

Pár hónapja a szentendrei úti ósmanban megállított egy közvélekedéskutató diákmunkás, és miután válaszoltam az áruházzal kapcsolatos kérdéseire, feltette az utolsót, hogyaszongya:
Van valami, amin változtatna, üzen-e az áruházvezetésnek? (vagy valami ilyesmi)

Mondtam, hogy talán nem (az egyik) bejárathoz kellett volna tenni a pékáru részleget, mert így majdnem biztos, hogy több szálló por, köhögés, tüsszögés, hajszál landol a kenyérneműkön mint ha hátul lenne eldugva.
És bár én nem itt vásárolok friss élelmiszert, de undorítónak tartom, hogy az esős, havas időben kintről (cipőtalpon, kocsikerekekkel) behordott sár, kosz pont a lekváros bukták, kakaós csigák, sütemények és kenyerek környékén ázik a padlóla.
Persze nem történt változás de szerintem igazam van!!!!

Erre ott senki sem gondol(t)???

dna 2009.01.30. 11:56:23

Mi lenne inkább ha mindenki abbahagyná a döglött állatok megevését!?
Akkor nem kellenne nézni hogy mennyire zöld!

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.01.30. 11:57:56

@Konzervatív0: "akad ebben az országban pár milliócska ember akinek igen csak meg kell fogni a pénzt hogy kitartson hó végéig, és nem tudja megvenni a 3000 forintos kilonkénti árú tanyasi csirkét, csak a 300 forintos csirkefarhátat."

Igen, és akad nagyon sok ezek között aki a 300 Ft-os farháttal boldogan ül be a tesco-ból kijövet az új Suzukiba, és siet haza hogy a nemrég (persze szigorúan a tescoban) vásárolt LCD tévén nézhesse a győzikét.

A farhát a hentesnél is olcsó, a libamáj meg a "csurisbótba" is drága. Ha nincs pénzem, olcsóbb dolgot veszek, de nem szart. Ahogy a bölcsesség is tartja: "Nem vagyok olyan gazdag, hogy olcsón vásároljak".

Például ebben az országban nagyon sok embernek egyszerűen snassz tömegközlekedéssel járni, inkább megveszi az autót (természetesen egy kicsit nagyobbat mint a szomszédé, úgyis van akciós hitel) utána meg eszi a gazdaságos fost. Jó étvágyat.

MouQuiNewL 2009.01.30. 11:58:02

Együnk élő állatot DNA? Az még gusztustalanabb nem? :)))))))) Fröcsög a vér, tiszta horror... :P

dna 2009.01.30. 11:59:59

@MouQuiNewL:
ha nem te vadászod le és eszed frissen, akkor dögevő vagy
ha igen akkor csak egy ragadozó állat...

méhecske67 2009.01.30. 12:01:08

Kedveseim.
Hazsnáljuk a régi szlogent. "cipőt a cipőboltból".....
Vagy ami még jobb, közvetlenül a termelőtől. Kicsit ugyan macerásabb, de muködik!!!

MouQuiNewL 2009.01.30. 12:07:16

dna... én rohadtul nem vagyok ragadozó. De úgy általában az ember nem ragadozó. Bijólógija! Az ember mindenevő. Kifejtem: mindenevő = mindent megeszik, ami ehető. A dög is ehető ha nem romlott. :P

blanzs3 2009.01.30. 12:08:58

én ezért vágtam le egy malacot a barátommal, feleztünk, van kóbász, szalonna, hurka, hátszín stb. kb. 3-4 hónapra elegendő.....
ha meg valami kell, akkor a vásárcsarnok!

borpancsoló 2009.01.30. 12:09:21

Én csak azt nem értem, hogy -nyilvánvalóan bármikor menne ki, találna ilyet - a különböző hatóságok miért nem cseszegetik ezeket a nagyobbacska cégeket is? Normális élelmiszerrel foglalkozó üzemben vagy üzletben meg, ha máshova rakod a mosogatószert, már jön a 30ezres bünti.

Az is megkapó volt, amikor 3 éve az egyik ósan akciózta a rohadt paradicsomot, a népek meg vitték mint a cukrot, közbe a halom szétgurult, aztán tiszta paradicsomlé volt az egész zöldségosztály. ÁNTSZ meg sehol.

satho 2009.01.30. 12:14:51

Igaza van annak aki azt írta, hogy amíg a sok csürhe bemegy a teszkó, óseny és a többi szarba, addig minek javítsanak a minőségen ha úgyis megveszik. Márpedig megveszik, mert egyre több és több lesz a szegény ember, Ferenc testvérnek és a sleppjének köszönhetően. Akinek kevés a pénze annak jó a félig romlott is.

nem kell elmenni angliáig, bezzeg ország ausztria is. Bécsben a BILLÁBAN és a sokat szidott Hoferben (itthon lidl) kiváló minőségű, olcsó árút lehet venni és van külön biorészleg is.

Érdekes, hogy hegyeshalom és bécs közötti autópálya mentén egy ilyen élelmiszer nagyáruház sincsen.

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 12:15:02

@/ Gery Greyhound:

Ebben az országban, ha a tömegközlekedést használnák az emberek összeomlana az egész rendszer pár nap alatt ;)

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 12:17:44

@dna:

hús, hús, hús, egyél húst
a zöldségektől leszel olyan mélabús
hús, hús, hús, megint hús
a növényektől hamarosan elbutulsz
hús, hús, hús, csakis hús
nekem így jó, hogyha fehérje dús
hús, hús, hús

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.01.30. 12:19:01

Ez nagyon csúnya...

Kérdés, mi okozta: hanyag volt az alkalmazott, s nem rotált rendesen, vagy pedig "költséghatékonyak vagyunk", s eleve nincs is ember, aki rotáljon...

Tényleg ki kellene szabni ilyenkor egy kellemes 50 millás büntetést (mindenhol, ahol ilyet találnak, mert ez az egészségünket veszélyezteti), s akkor a hiper meggondolná, hogy nem-e jobb lenne felvenni inkább + 1 embert évi 2 milliós bérköltségért, hogy elkerüljük ezen nagy büntetéseket...

Jorde 2009.01.30. 12:19:40

Nem kell ahhoz spec szupermarket, vagy hipermegagiga áruház, hogy a termék fos, vagy szép legyen.
Németországban bárhová mehetsz, a boltosok rettegnek egy ilyen kirakott hus utáni szankciótól, illetve a terjengő hirtől. 5 éve élek itt, soha nem találtam még csak hasonlót sem, pedig Aldi, Lidl, Plus, Norma, ahová járok. A hús jó árban van (otthonhoz képest is), és szép, igényesen kirakott.
Nekem néha pont az a bajom, legalább kis zsirt hagynának rajta :-)

Ez nem áruháznév kérdése, hanem az ott dolgozó alkalmazotté, aki a csomagolásnál, hűtésnél stb elköveti a hibát, lehet szidni az áruházat, de ez emberi felelősség, és az is ugyanolyan magyar ember, mint mi, csak belesz...k az egészbe, ennyi.

hivatásos kisbéka/tejeskávé cukor nélkül... puszi 2009.01.30. 12:20:42

Húst csak hentestől!!...És innen csókoltatnám a nagyvárad téri kedves-hentes fiúkat! :)

Rajmond 2009.01.30. 12:22:01

A PICK CSÍPŐS DEBRECENI A KIRÁLY!

dna 2009.01.30. 12:22:20

@Carnivora:
igen ezeket a sorokat kedves Paizs Miklós barátom irta, aki mellesleg nem eszik húst...tudod ironikusan értette...
vagy te nem tudtad?

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 12:26:26

@dna:

Mindegy , hogy írta. Történelmi tény a Homo Erectus agytérfogata , azért kezdett rohamosan nőni, mert nagy mennyiségben kezdett húst zabálni így több fehérjéhez mutott ... ezért írogatuk itt egymásnak nem pedig az erdőben szedegetjük a bogyókat. -

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 12:26:46

@blanzs3: hátszííííín? Akkor az génmanipulált malac.
Jóáron veszek szaporítóanyagot, Jelena legnagyobb bánatára:))))

dna 2009.01.30. 12:28:10

@Carnivora:
biológiai tény, hogy az agy térfogata nem befolyásolja az intelligencia mennyiségét,
továbbá orvosi tény, hogy a vegetáriánusok sokkal egészségesebbek...

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 12:34:22

@dna:

Cska befolyásolja közvetve bizony, mert hús az evoluciónkhoz szükséges katalizátorok egyike volt, ugyanis a bogyóra nem kellett vadászni míg a hús megszerzésére kikellett találni eszközöket a feldolgozására szintúgy. A bogyókat meg simán leszedték, vagy max. annyi kreativitást adott, hogy bottal agyonverték a konkurenciát, és attól vették el a bogyóját... -

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 12:35:24

@dna: Melyik orvosnak a ténye? Ki fizette a kutatást? Hol vannak a kutatási eredménye?
Biológiai tény, hogy az ember mindenevő.
Erre utal pl a gumós zápfog:)))))

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 12:36:35

@dna:

Egészségről meg annyit emlékszem volt általánosban egy szegény kiscsákó a degenerált szülei vegák voltak, és a gyereknek sem adtak soha húst ... nyolcadikos korában a fizika fejlettségi szintje kb. egy 2.-3. évfolyamot hozta ...

M@mszi 2009.01.30. 12:37:27

Valaki írta a Váci úti tesco-t, én ott mindig friss árút kaptam, igaz csomagoltat még nem vásároltam. Viszont vettem már hentesnél keserű kolbászt, ja és jó pár éve odajárok, szóval mindenhol kivagyunk téve sz*rnak!:-(

dna 2009.01.30. 12:37:57

Nekem tök mindegy hogy mit esztek...nem akarok győzködni senkit..szabad akarat..
csak akkor ne tessék sopánkodni, hogy a döglött állaton dögfoltok vannak...

dna 2009.01.30. 12:39:02

@Carnivora:
ui:
vegetáriánus, és húsevő életmód mellett ugyanugy lehet hiánybetegségeket szerezni
Tudatos táplálkozás!

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 12:40:45

Felnőtt ember azt eszik, amit akar, de aki a gyerektől megvonja a húsféleségeket, mind le kellene csukni. Mert nincs joga a gyermek fejlődését gátolni. Márpedig a fejlődés elengedhetetlen feltétele a HÚS.

kajakra 2009.01.30. 12:42:51

reformkonyha? kit érdekel?
malacokba harapok nagyokat mert
az emberek a disznót felhízlalják
nevelgetik, viselik a dolgát
az emberek a disznót felizgatják
levágják, majd felaprítják
az emberek a disznót megdarálják
a belébe töltik és elfogyasztják
az emberek a disznót kihasználják
felnevelik és felzabálják

dna 2009.01.30. 12:43:52

@Nálunk meg itt Tarpán:

szerencsére nem te csinálod a törvényeket,
nekem három gyerekem van akik soha életükben nem ettek húst, és soha életükben nem voltak betegek se..(és ez nem költői túlzás)
ugyhogy engem nem tudsz meggyőzni..

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 12:44:08

@dna: "csak akkor ne tessék sopánkodni, hogy a döglött állaton dögfoltok vannak..."
Nagyon sarkítod a dolgokat. Attól még, hogy HÚS, elvárható, hogy friss, gusztusos legyen.

dna 2009.01.30. 12:45:46

@Nálunk meg itt Tarpán:
már amennyire gusztusos lehet egy dög annyira az is :)

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 12:46:32

Akkor a Te családodat az orvosi világirodalomban is meg lehet találni.
Ha három gyermeked van, akkor ők hármasikrek és ma születtek. Csak így fordulhat elő, hogy még nem voltak betegek.

dna 2009.01.30. 12:47:31


minden betegség a táplálkozásból ered..
csak jól kell csinálni

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 12:48:16

@Nálunk meg itt Tarpán:

Jézus sem volt soha beteg könyvet is írtak róla mondjuk vega nem volt, de lehet most a háromfelé osztódott vega Jézus jött el.

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 12:49:49

@dna:

Na jah a HIV vírus is ott bújkál a húsban lásd. pöcs, nuni :D

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 12:50:37

Nem is olyan régen volt, hogy valaki szintén ilyen harciasan kiállt a fényevés mellett. A baj nem is ez volt, hanem, hogy a családjára is rákényszerítette. Meg is volt az eredménye.

Jim 2009.01.30. 12:50:41

A bornyú azé zöld, mer van az a mondás, hogy az vagy, amit megeszel:)

Egyébként a maszek hentes is ért hozzá, hogyan frissítse az áruját, ez me, kérdés (ahol meg pecsenyéző van mellette, ott meg a pultra már ki nem rakható meg a tepsibe).

Ennyi.

Húst csak saját vágásból, és termelésből, asszem hogy ez a tökéletesen biztos (leszámítva a belélegzett levegőt, meg csernobilt)

Gumidomino 2009.01.30. 12:50:51

az "Emelt díjas sms-ben iratkozhatunk le a levélszemétről?" című posztba az sms szócska miatt nem tudok belépni, szóval ide írom ahol szintén legalább akkora off:
észrevettétek, hogy időzített posztokat kapunk?
10 óra, 10.30, 11.30 !!!

kellemes hétvégét.

dna
influenza ellen mit esztek? :)

dna 2009.01.30. 12:51:39


Jézus esszénus volt... az esszénusok nem esznek húst, nem ettek...
De gondolhatja bárki aki olyan társadalomban nőtt fel ahol a vágóhidak, és gyógyszergyárak mondják megneked, hogy mi a jó, hogy a gyógyszer és húsfogyasztás az egészségedet szolgálja...

Jim 2009.01.30. 12:51:41

ez nem kérdés, helyesbítés az előző kommenthez

Konzervatív0 2009.01.30. 12:51:53

@/ Gery Greyhound: igazatok van bizonyos szemszögből.

Én pl. egy olyan faluban lakom, ahol hentesről még álmodni sem lehet, mert nem él meg.

Napközben én is dolgozom a büdös városban, reggel 8-tól este 8-ig, néha tovább, ahová kocsival járok, mégha nem is fizeti a munkáltató, mert a tömegközlekedés, ha annak lehet nevezni az elfelejti figyelembe venni hogy nem elég 3 óránkánt nagy kerűlővel elinduló retkes buszokat indítani.

Ezeket is figyelmebe kell vegyünk amikor kialakítunk egy véleményt.

És megelőzendő, hogy valaki számonkérje rajtam miért nem nevelek magamnak csirkét. Mert reggel 7-től (Amikor munkába indulok) esete 7-re mire hazaérek egyfelől éhendöglenek vagy eléjük fagy a kaja, másfelől meg ellopják a "kedves" szomszédok. (Ha érted mire gondolok).

Próbáltam, tudom.

És a falusi idősasszony sem fog jószágot nevelni, mert a terményt megkapálni, betakarítani nem tudja már, drága pénzért megveszi, és mire levágná a jószágot akkor ellopják (és amit épp nem tudnak elvinni annak kiterik a nyakát, nehogy maradjon a bolondjának)

Továbbra is állom. Azért tartunk fenn szerveket, azért vannak törvényeik, hogy betartsák/betartassák.
Márpedig a rohadt hús nem gondolom hogy bármilyen szinten is belefér bármelyik előírásba.

pont.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 12:52:45

@Carnivora: Sajnos én nem olvastam Jézus háziorvosának a könyvét. Hol lehet kapni?

Tib 2009.01.30. 12:57:06

Match a Mammut I-ben: folyamatosan minden rohad ott, főleg nyáron. Zöldség, tejtermék, húsáru, sajtok. Nem értem az ANTSZ-t, hogy engedheti meg harmadkézből származó hűtők használatát, amik nem is hűtnek - ugye ismerős.

Igazából akkor lett elegem, amikor láttam, hogy arra a lapra, amin a hőmérsékleteket írják, hasból írja be a csaj a hőmérsékletet. Mellesleg még így is 6-7 fokokat írt, ami nem elég pl. a mozzarellának, a párizsinak, stb.

Szóval ott minden áru a "hűtőben" szinte kézmeleg, nyáron főleg.

Egyszer felhívtam az üzletvezető helyettes figyelmét arra, hogy minden joghurt púpos, és kézmeleg. Egy kb. 25 éves suhanc volt, és leordította a fejemet. Erre mondtam neki, hogy ne üvöltözzön, inkább pakolja át a joghurtokat, mert ráadásul a felette levő neon is csak fűti őket. (Erre odajött egy néni, és azt mondta, hogy én egy nagyon gonosz ember vagyok. Hát nem küldtem el a kurva anyjába, sajnos, de csak hadd egye az akciós árú joghurtot, ami az elkészülte pillanatától nem látott hűtést, sem a szállításkor, sem a raktárban, sem a hűtőállványon... nyáron sem...)

Aztán írtam a Match-nek, és lementem két órával utána, na akkor egyszer láttam, hogy pontosan tudják, hogy minden rohad. 10 ember dobálta be egy konténerbe a joghurtot, a rohadó sajtokat, a púpos parizereket, a tojásokat, zöldségeket, hirtelen FÉLIG ÜRES LETT A BOLT!! Nem is hinnétek el!

Aztán rá pár napra ment minden tovább, ahogy addig is.

Én azt mondom, nem adóemelés kell, hanem ezeknek a csaló, minden szabályt megszegő cégeknek a kőkemény megbírságolása, és ez lehet, hogy kismértékű áremelkedéssel járna, a piac azért nagy úr, és végtelenségig nem lehet emelni az árat, a Mammutos Match meg ráadásul példátlanul drága. Szóval kellene kiszabni 20 x 50 millió bírságot, aztán máris van pénz adóemelések helyett.

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 13:00:33

@dna:

A hal az meg egy ficánkoló krumpli?

@Nálunk meg itt Tarpán:

www.tankonyvtar.hu/main.php?objectID=5302253

:D:D:D:D

Konzervatív0 2009.01.30. 13:00:45

Még egy gondolat azoknak akik ilyen jól elviccelődnek a húsevésen.

Ugyan a káposztán meg a paradicsomon nem látszik, de a kiváló maxikói, spanyol és török zöldségek mindegyike legalább 4 vegyszerből az eü hatérérték 20-szorosa fölött teljesít.
Jóétvágyat hozzá.

Tudom ezt is a piacon kell venni. (falun nincs piac)
Láttam én már kofát a teszkóbal olcsó egyiptomi sárgarépát venni és masnap 3-szoros áron árulni a paicon...

Erről meg ennyit.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 13:03:29

Dna, te becsapsz engem:)))
Azt mondtad, nem vagytok betegek. ...de ha mégis, akkor Chyawanprast nevű nyúltápot esztek:)))
Akkor most mi az igazság?

dna 2009.01.30. 13:04:13

@Konzervatív0:
igen ez tény, ezért vagyunk rákényszerítve, hogy táplálékkiegészítőket szedjünk, mert ez a hatalmas "fejlettség" amit az emberi társadalom elért oda jutatta a bolygót, hogy nem tudsz olyan élelmiszert termeszteni amiben lenne még egy csekély vitamin és ásványi anyag tartalom is...

dna 2009.01.30. 13:05:25

@Nálunk meg itt Tarpán:
hallottál már arról a szóról, hogy :
MEGELŐZÉS ?

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 13:06:03

Ma sem keltem föl hiába. Megtudtam, hogy a Bibliát Jézus háziorvosa írta:)))

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 13:09:12

@dna:"hallottál már arról a szóról, hogy :
MEGELŐZÉS ? "
Persze. Ma hajnalban, amikor vittem leadni a tejet, megelőzött négy tűzoltó is:))))

yooccoo 2009.01.30. 13:13:19

amúgy meg mi az, hogy auchan pilis? ...

elwood 2009.01.30. 13:14:05

ha zöld moszatot eszel 80 évig is elélsz.
akkor szokták a végén megkérdezni : de minek ?

Átlagarcú 2009.01.30. 13:14:15

Tarpa HADJAD!!!!
A Chyawanprasttal meg semmi baj nincs, amíg rendesen szedi az ember mellé a gyógyszert.:) Jelena Isimbaevának milyen ma a közérzete?

elwood 2009.01.30. 13:17:27

a múltkor elgurult a Chyawanparasztom, hát alig találtam meg a csülköt a hűtőben

Gumidomino 2009.01.30. 13:20:18

most láttam csak hogy az indexen is kint van a poszt.

akkor most őszintén mindenki valljon színt, kit hozott ide a címlapról a ... " vizes mell " ???

chyawanprast:
fijúg, rohatt szpektikusok!

elwood 2009.01.30. 13:23:28

ha láttam volna, hogy vizes mell első lettem volna, de akkor még nem volt kint

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 13:23:39

Nincs gondom, csak a hozzáállás ellenkezik a fogysztóvédelmi elképzeléseimmel.
...ha büdös a hús, ne egyél húst, ha beég a logó ne nézz tévét, ha otthagy a Wizzaír, úgy kell neked, minek utazgatsz?
Ez a hozzáállás nem visz közelebb a megoldáshoz:))))
Csók mindenkinek.

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.01.30. 13:24:59

Tessék megjegyezni: az ÁNTSZ-nek már nem dolga az élelmiszerek ellenőrzése.

MGSZH a varázsige, ha fenyegetni akartok.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 13:26:27

Én is azt hittem, hogy valami vizespóló versenyről van szó, különben be sem néztem volna.

Eldarion84 2009.01.30. 13:28:54

Szerintem ilyen eset mindenhol előfordul, bármelyik hipermarketben vagy utcasarki kisboltban. Az már igaz, hiper és hiper között is van különbség, a legigénytelenebb az a Tesco, az biztos, a vicces hogy Angliában abszolút normális, nincsenek úgy összedobálva a cuccok mint nálunk és a minőség is sokkal jobb. Az esetek 90%-ban Sparba járok vásárolni, ott egyszer volt csak problémám romlott hússal, de nincs olyan üzlet ahol ne fordulna elő egyszer is. De pl hallottam hogy városok között is különbségek vannak nagyáruházak tekintetében, pl itt Dunaújvárosban a Spar a legnormálisabb, legigényesebb üzlet, de máshol meg elég gané. Bár Szegeden sem lehet rá panaszkodni, ott a Tesco az ami undorító.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 13:32:57

Ez annak a kérdése lehet, hogy a technológiai követelményekből mennyit tud az adott üzletvezető betartatni.

redriot77 2009.01.30. 13:34:55

@Tib: "Egyszer felhívtam az üzletvezető helyettes figyelmét arra, hogy minden joghurt púpos, és kézmeleg. Egy kb. 25 éves suhanc volt, és leordította a fejemet. Erre mondtam neki, hogy ne üvöltözzön, inkább pakolja át a joghurtokat,-_______-Erre odajött egy néni, és azt mondta, hogy én egy nagyon gonosz ember vagyok. Hát nem küldtem el a kurva anyjába, sajnos, de csak hadd egye az akciós árú joghurtot,"

:DDDD Szerintem a joghurt bosszút állt helyetted a vénasszonyon: biztos kapott egy jó savanyú joghurt-cumshotot az arcába mikor kinyitotta a puffadt dobozt. :PP

anyahajókabinajtóhajtogató 2009.01.30. 13:36:38

@hagyma: kot kot kot :-))

A röhely az, hogy ezzel a napi 1kg csirkemellel is fogyok! 10 hónapja 156kiló voltam és remek gyorskaján éltem... Meg persze disznón, kenyéren, és felvágottakon jó magyar szokás szerint. Édességet és alkoholt is sűrűn ettem-ittam...
Most meg, hogy naponta 2 órát edzek és napi 1 kg csirkemellet(párolva vagy sülve) betolok 125-250g basmati rízzsel, most meg fogyok... Ki érti ezt?

Egyébként tegnap vettem a dunakeszi ósünbe 4 tálca csirkemellet amiből pont az előbb sütöttem le 70dkg-ot és szép volt és friss volt és jó volt a szaga és az íze is jó volt... Most akkor mi van? Ha szarul néz ki nem kell megvenni de általánosítani baromság! Vettem a teszkóba már olyan szép mellet, hogy a piacossal vetekedett! Ja csak nem 1300 hanem 900 volt kilója... Nem mindegy.
Cső

MouQuiNewL 2009.01.30. 13:38:27

dna: ezeket amiket leírtál, túl komolyan veszed. Elhittél valamit, amit már ezerszer megcáfoltak, és még ha józan ésszel belegondolunk, akkor sem lehetne igaz...

MouQuiNewL 2009.01.30. 13:45:55

anyahajókabinajtóhajtogató: ha valamit ennyire olcsón adnak, akkor ott valaki nagyon szarul járt. Vagy az eleadó akar megszabadulni tőle, esetleg pofátlan akcióról van szó amit a törvény tilt, vagy a termelőt/tenyésztőt zsákmányolták ki. Elvi kérdés, hogy megveszem -e a 900 forintos csirkét, vagy inkább az 1300-ast. Természetesen az utóbbit. Még mielőtt nekem esne bárki is, meg előadná hogy a szegény ember nem leheti meg... 400 forint is számít. Igen számít! Mondja a hentes... és vesz magának belőle kenyeret (a teszkóban :P)... de legalább akkor ő is tud venni... Pápá mindenkinek, alszom tovább (aszem). Jót röhögtem a hozzászólásokon.

AlulírottFentemlített 2009.01.30. 13:47:52

ÓSÖN fortee

Milőtt bármit is kifizetnénk a pénztárnál, bármilyen üzletben is járunk (hiper-, szupermarket, abc, kisbót, hentesüzlet, pijacc) azért érdemes megnézi, hogy jól néz-e ki az a hús, vagy már magától mászik-e?

Amennyiben nem előrecsomagolt (tálcás) cuccot vesz az ember, akkor pedig ne legyen rest megkérni az eladót, hogy ne abból a megzöldűlt, megbarnult szarból adjon, hanem a frissből, legyen az felvágott vagy tőkehús!

La Tangolita 2009.01.30. 13:57:30

Hu, en is hozzajarulok ehhez ez erdekes vegetarianus-husevo kerdeshez.

En szinte sosem ettem hust, mert nem izlik. (De persze otthon eleg sokaig eroltettek, hogy egyek, de en ettem, mert nem izlett.)

Meg mindig elek, nem vagyok beteg, semmi bajom.

De semmi bajom a husevessel, tolem egyen mindenki, amennyit akar.

De azt tagadom, hogy degeneralt lennek.

Eldarion84 2009.01.30. 13:57:38

@AlulírottFentemlített:

Van egy eladó a szalámis pultnál, aki már ismer mert régóta oda járok ugye, és ő mindig figyelmeztet csendben hogy melyik az a szalámi amit felejtsek el és melyik az ami friss és nyugodtan kérjek belőle. Szóval elég érdekes :)

Eldarion84 2009.01.30. 13:59:22

@La Tangolita: Én nem bírnám ki hús nélkül, imádom :))
Bár hozzáteszem, hogy inkább a szárnyasokat szeretem, azoknak jobb az ízük szerintem.
Amit utálok az a másnapos husi íze/szaga, amikor már nem friss és felmelegítem. Attól hányingerem lesz

myrtill 2009.01.30. 13:59:44

@satho: a hofer itthon aldi (a németeknél is).

AlulírottFentemlített 2009.01.30. 14:06:52

@Eldarion84:

Igen ez érdekes, de ha én olyan boltban vásárolok, ahol nem vagyok törzsvendég, azért még ne nekem kelljen az összes romlott szart eladni.

Szóval kövessük szemmel figyelmesen, hogy mit csomagol nekünk a jómunkásember a pult túloldalán.

syleecon 2009.01.30. 14:07:40

Ha nem tetszik, ne vedd meg.

Ha háborogni akarsz, akkor háborogj
olyannak, ami mozdítja a füle botját.

Ha meggyőződésed, hogy nem eszel húst, ne egyél.

Szép napot!

bucek 2009.01.30. 14:10:41

500 millás bírság,egy hétre bezáratni,akkor majd lesz rend meg tisztaság.Ha meg nem tetszik nekik akkor húzzanak a f@szba Jakutföldre ott még ők lesznek a menők.Amúgy a legtöbb hypermarkecben találni ilyen szemétséget.

Eldarion84 2009.01.30. 14:13:51

@AlulírottFentemlített: Jaja, na a lényeg, arra akartam utalni, hogy mindenhol próbálják a sz@rt is rásózni az emberre.
az volt vicces, amikor a Tescoban nézegettem a grillcsirkéket, de nagyon össze volt aszva és megkérdeztem az eladót hogy mikor lett kész, azt mondta másfél órája, na annál jóval többnek látszott, nem is kértem belőle. Kicsit arrébb álltam és pont hallottam hogy egy új érdeklődő áll a pultnál és neki már azt mondja az eladó hogy nincs egy órája hogy elkészültek. :D
Leginkább az idős néniket meg bácsikat sajnálom, akik szenilisebbek, rosszul látnak és már csak otthon veszik észre hogy romlott cuccokat adtak el nekik.

AndOr01 2009.01.30. 14:14:23

@Carnivora: Tévedésben vagy. A vevő nem azért van, hogy szóljon. Ő azért van, hogy fizessen. Ha pedig fizet, akkro helyből igaza van és kész, bármilyen együttműködés nélkül is. Jó lenne már felfogni mindenkinek.

Freechild 2009.01.30. 14:25:59

Talán nem is volt akkora tévedés hogy 11éve vega vagyok :D :D Bár a fanszörzetből még igy is néha kijut...

Amugy az ÁNTSZ tegnap járt nálunk (eü tev végzünk). Ellenőriztek, mindent kifogástalannak találtak, majd adtak egy csekket 12000forintról. Ennyi a dija az ellenőrzésnek...

Éljen a haza!!

edeisztan 2009.01.30. 14:33:36

Nálunk, Edeisztánban mindig ilyet adunk a kedves vendégeknek ebédre, szigorúan kis faszenesen készítve. A borjúhúshoz már köretet sem kell adni, van mellé csomagolva.

Wunderpocok 2009.01.30. 14:50:03

ALLES DA...INTERSPAR!!!

Nekik legalabb olyan tisztasagu husuzemuk van Bicsken, amelyet jo nehany magyar korhaz mutoje megirigyelhetne...

Nem veletlenul van tele a bótjuk vevovel.

En nem megyek se a madarasteszkoba, se a Tecsoba.

Igenytelen mindegyik. A Spar lehet hogy dragabb, de ott meg szart nem probaltak meg nekem eladni.
Pont.

atlbilbaoo 2009.01.30. 14:52:14

@dna:
Ez egy nagy baromság! Kitaláltátok magatoknak! Aztán életedben nem eszel egy finom cs főtt csülköt tormával.
A növény is élőlény! Azt is elpusztítod amikor megeszed!
Nem kell itt erőltetni ezt a vega dumát!

Banxa - Changes 2009.01.30. 14:55:20

Nem tudom ki irta már, hogy legyintünk midenre. Csodálkozol? Nem gyártok összeesküvéselméletet, de szerintem mindenki meg van véve, aki meg nincs azt majd megveszik ha kell.:)Menj be a szutyok boltba, nézd meg hogy mit veszel, ha szar,zöld, büdder stb. nem veszed meg.Egyszerübb kifizetni pár millát zsebbe mint 50 millát büntibe.
Pénz beszél, azt mondja viszlát! :)

Secnir 2009.01.30. 15:12:33

nem tudom, mi a problémátok az előre befűszerzett hússal...

klönben lehet, hogy ez vegáknak készült, azér' zöld

guerillero 2009.01.30. 15:15:21

Én amúltkor vettem a Match-ban olyan csirkecombot, aminek elvileg aznap még érvényes volt a szavatossága, de kibontás után átható pöcsszagot árasztott. Jól beborsoztam meg befoghagymáztam, megsütöttem és elment a pöcsszaga neki. Nagyon finom volt. Nem kell olyan kurvára finnyásnak lenni.

Hun.Spb · http://www.hunspb.blog.hu/ 2009.01.30. 15:19:00

Az Auchan ezek után meg nyomja a ker.TV-ken a brand-erősítő kampányát a "Fogyasztóvédelmi Percek" főszponzoraként.

Na, az is kidobott pénz.

hatoldal 2009.01.30. 15:24:38

@luluxx: Szép, szép, mikor hogy. Egy hete másfél kiló afrikai harcsát dobtam ki, szaga okán, előtte egy-két hónappal 2 kiló marhahúst. Nem, nem, soha! Inkább veszem csak a száraztésztát és a kőkemény paradicsomot ott.

elwood 2009.01.30. 15:25:36

@Wunderpocok: Én a Sparban vettem átdátumozott sajtot. Akkor vettem észre, mikor otthon kiesett a szatyorból és majdnem eltörte a padlólapot.

Biztos promóciós volt mert találtam alatta még egy címkét.

wiener 2009.01.30. 15:32:17

U N D O R Í T Ó
AZ EGÉSZ HAZAI ÉLELMISZERKERESKEDELEM
ÉS AZ IS HOGY EZ MEGTÖRTÉNHET

KURVA ANYÁTOK!

Eldarion84 2009.01.30. 15:33:02

@elwood: Velem is volt már hogy vmi nem stimmelt, de sztem a többi áruházhoz képest ritka. Az is tetszik a Sparban hogy tiszta, és normálisan vannak felpakolva a kaják v akármik a polcokra. Igényes, na. Jobban esik bemenni mint mondjuk egy Plus-ba vagy Penny-be. A Penny-hez hasonló üzletek ritka undorítóak

Kopasz Mercis 2009.01.30. 15:49:05

@kéggyermekes családapa: "Ha valakinek nem tetszik a nagyüzemi "hús"-készítmény, menjen vidékreés állítsa elő. De komolyan 4-5 napi munka + egy fagyasztóban elfér egy évnyi hús (pipi, hal, röfi)."

Vidéken?! Talán falun. Tudom, hogy neked minden vidék ami nem bpest, de hidd el, a fővároson kívüli polgárok többsége éppen úgy, csak a pulton lát "pipi"-t, halat és "röfi"-t is, mint te.

A hús előállítása nem 4-5 nap. Több. Legalábbis az iskolában így tanultam. Ráadásul leölni, feldolgozni, becsomagolni egy fagyasztónyi húst, na arra elég egy nap is. Feltéve ha nem csak a töködet vakargatod, ezt viszont nem ajánlom mert a falusi hús is fanszőrös lesz.

Biztosan az én családommal van a baj, de egy fagyasztónyi hús nem elég egy évre. Szintén két gyerek, fagyasztóban csak a vadat, bárányt, kecskét tartom, de még az sem elég egy évre.


Lehet lúzerezni aki tescoban, corában, auchanban vesz meg mindent, de könyörgöm nem ezért épültek?! Mindenki ezért tapsikolt, most meg menjek külön a zöldségeshez, pékhez, henteshez?

Talán egyszerűbb lenne ha normális terméket árulnának a fentiek is.

RolloJuve 2009.01.30. 15:50:42

Ha nem szabad megenni az állatokat, akkor miért vannak húsból?

SLacc 2009.01.30. 15:51:34

Dolgoztam a a szegedi Metroban kb. 7 évvel ezelőtt, a húsosztályon. Hogyan lehet eltüntetni a combhús zöld részét és bűzét vágás nélkül? Hogyan címkézzünk át? Mi is van a darálthúsban? Addig fogunk eljutni ebben az országban, hogy ebből akár hivatalos továbbképzést is tarthatnak, akár nyilvánosan ezen a néven is. Már akkor profik voltak, azóta csak jobb lehet. :(((
Nagyjából ennyi, amiért nem vásárolok húst. Hál' istennek van a családban termelő.

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.01.30. 16:03:36

SLacc: Ezekszerint te is csináltad, gratulálok.

Az átcímkézés sokszor, sok helyen csak egy agyrém jogszabály megkerülése volt (talán az említett helyen is), gyorsan romló terméket csak 1 napra lehetett előre csomagolni, holott pl a sertéshús 6 naposan még teljesen jó, ha hűtve volt.

SLacc 2009.01.30. 16:11:00

A jogszabályokat nem ismertem, a lakbért fizetni kellett, ösztöndíjam meg rendes állásom még nem volt. Másfél hónapig csináltam, aztán lett jobb munka. Igen, igazad van, hibáztam. Az a baj, hogy - mint ahogyan én is akkor - sokan megcsinálják inkább, minthogy ne legyen állásuk. Lehet is szidni, tudtam, hogy lesz ilyen komment. Vállalom.
Ja, meg bocs.

fagzal 2009.01.30. 16:15:40

Na ehhez pont értek! (tm)

Én csak salátát eszem, és tök egészséges vagyok. Kedvencem a véres hátszín saláta, de a kolbászsaláta és a töltöttkáposztasaláta sem rossz.

Amúgy meg ez, hogy Jézus nem evett húst, hát ezt a f@szságot... olvassál Bibliát figyelmesen! Mondjuk Lukács 22:7 - 22:15. De egyébként is betartotta a zsidó húsvétot, ergo *kötelezően* ennie kellett.

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.01.30. 16:16:24

SLacc: Bocs, nem szeretnélek elitélni, nincs rá okom! maximálisan megértelek, ahogy a többségét annak aki hanslóra kényszerül.

Gondolom vezetői iránymutatásra tetted...

Az utolsó balti Hering 2009.01.30. 16:20:23

Hehe, még jó hogy tegnap felaggattam a 8 sonkát a füstre, nem kell ilyen üzemi hulladékot enni.

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 16:22:08

Lopások miatt bezárnák a sarkadi Tescót

:D

A multik élete sem csak játék , és mese ...

SLacc 2009.01.30. 16:23:23

Vezető és köztem zajlott párbeszéd, úgy kb.:

Én: - Az normális, hogy marhahúst kell keverni a disznóhúsba daráláskor?
Vez.: - Miért, szerinted hogy adok el ennyi marhát egyébként? Meg szép piros lesz tőle, nézd, gyorsabban fogy, mint a disznó darálthús. (Az fakó rózsaszín volt a neonfényben.)

Mindamellett ez nem mentség. Ez egy szar helyzet, amit ott kell hagyni, ha lehet. És ha nem zabálunk meg mindent, amit elénk tesznek, akkor talán ez változhat.

Ajánlom mindenkinek a 22-es csapdája című könyvet, különösen azt a részt, amikor Milo Yossarian kérésére (?) szappant rak a csicsókába, a sok barom meg ordítva követeli a repetát. Ez van itt is. Szomorú. (Az elvontabb jelentések, minthogy ha betegek, akkor nem kell felszállni a bombázókkal, eddig nem jutottak eszembe.)

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 16:24:34

Kesztyűs Gyöngyi, a sarkadi Tesco vezetője azt is elmondta, hogy a szupermarket megnyitásakor (2007. októberében nyitott a sarkadi Tesco — a szerk.) 200 bevásárlókosárral rendelkeztek, ma mindösszesen 20 van meg belőle

Volt olyan, hogy az ajtón dobálták ki a mosóport, kávét a bevásárlókosárral együtt — említette a szupermarket vezetője.

:D csak nem az etnyikum?

fagzal 2009.01.30. 16:31:24

Én kérek elnézés a zsidó húsvét kifejezésért :) Akkor már inkább keresztény peszach :P

SLacc 2009.01.30. 16:41:56

Carnivora 2009.01.30. 16:24:34

Sarkadon tanultam egy évet, sajnos kényszerből. Áááááááá, nem is értem, miről beszélsz. :D

Lolita999 2009.01.30. 16:47:48

Uff. Durva. Még jó, hogy kajáltam.

Tib 2009.01.30. 17:02:20

@Wunderpocok:,
@Eldarion84 :

Na ha ennyire imádjátok az InterSpar-t: az Europark-ban is van egy, a felvágottas résznél én már meg sem állok.

Ilyesmiket láttam:

- Van ott egy hatalmas sötétvörös-bordó hajú picsa, szeletelés közben titkon zabálja a húst. Úgy jól összecsomagolja, elfordul, és amikor senki nem látja, bekapja, aztán lenyalja titkon az ujját, és igazítja tovább a szeleteket, kézzel.
- Ki van írva, hogy az ajtót csukják be, mossanak utána kezet ha kimennek. Ehhez képest kesztyűben kimennek, visszajönnek, kiszolgálnak.
- Kukába egyik kézzel kesztyűben belenyúlnak, beletömködnek, hulladékot a földről fölvesznek, aztán ugyanúgy kiszolgálnak.
- Régebben vörös hajú pattanásos hülyegyerek: állandóan ki volt lyukadva a kesztyűje, akkora körme volt. Nem érdekelte.
- Aztán az is dívik, hogy egyik kézen kesztyű, azzal kivesz, másik kézzel a papírra lelapít (azon nincs kesztyű), becsomagol, ámen. Ilyesmi, hogy húsvilla, meg két kézen kesztyű, á dehogy.
- Kesztyű újrafelhasználás, na ezen akadok ki. Kimegy, zsebrevágja a kesztyűjét, bejön, kézmosás nuku, felveszi a kesztyűt, közben összefogdossa alaposan, aztán néznek diadalmasan, hogy milyen higiénikusak.
- A szeletelő, pult, oldala, stb. mind egy darab ronggyal (és néha véletlenszerű sorrendben), langyos vízzel van letörölve, ami a végére már zsírtól iszamos, sárgásbarna. Vajon mennyit tisztítanak azzal a ronggyal le, és milyen hatékonysággal?

És a listát kb.35-40 pontosra simán bővíthetném, különösebb erőfeszítés nélkül...

Néha megkértem őket, hogy használjanak kesztyűt, mossák meg a kezüket, ha már pisálni kimennek, stb. Még én vagyok a bunkó.

Nem tudom, ez biztos valami belső igény, hogy előkészítés közben legyen tisztaság, és ez nem valami ördöngősség, csak kis szoktatás kérdése.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.30. 17:06:36

@dna: az mitől jobb, hogy rohadt paradicsomot árulnak? vagy azt se együnk? persze, tudjátok vannak azok az emberek, akik rájöttek, hogy fénnyel is lehet táplálkozni...tök egészséges...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.30. 17:12:42

"Hús, csábító hús"
megmondták már a keselyűk is a jégkorszak 2.ben :-)))

pozor 2009.01.30. 17:23:40

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Nehogy már ezek legyünk mi, magyarok!
De már mindegy, bármit le lehet tömni a nép torkán.
Sajnos

hajdul (törölt) · http://hajdulaszlo.wordpress.com/ 2009.01.30. 17:24:23

@SLacc: Ebben csak az az érdekes, hogy a marhahús drágább.

hajdul (törölt) · http://hajdulaszlo.wordpress.com/ 2009.01.30. 17:27:32

@dna: A tehén, a birka, a nyúl az vegetáriánus. Az ember legfeljebb vegetárius.

Martian (törölt) 2009.01.30. 17:30:12

"Márpedig a fejlődés elengedhetetlen feltétele a HÚS."

Ez is egy hitrendszer, ahogy vannak, akik meg abban hisznek, hogy a Földet egy teknősbéka tartja a hátán.

Törvénytisztelő ember nem firtatja, hogyan készülnek a felvégottak...

SLacc 2009.01.30. 17:37:37

hajdul 2009.01.30. 17:24:23

Igen, de negyed marha formájában jönnek, és bizonyos részek nem maradnak rajta a helyi feldolgozás során. Na, azok mennek bele. Elvégre azt is el kell adni.

SLacc 2009.01.30. 17:39:22

Egyébként akkoriban úgy éreztem, hogy nem a haszon, hanem az eladott mennyiség ÉS haszon számít. De én nem voltam belsős, én ezeket láttam. Csak betanított diák voltam.

SLacc 2009.01.30. 17:41:28

A mennyiség fontosabb volt, szerintem.

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 17:54:26

@Tib:

Ezért puhány a mai kor embere, hogy az első bacitól padlót fog, mert nem immunizálódik ... a húst légmentesen záró kabinokban, bio.-vegyvédelmi ruhákban kellene árulni? :D

64 éve örültek, ha a döglött lovat megehetik pest utcáin a népek ... milyen fincsi is volt annak akinek jutott

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 17:55:41

@Martian:

Melyik növényevő organizmus számít okosabbnak a mindenevő emlősöknél? :)

Erről ennyit.

Eldarion84 2009.01.30. 18:09:21

@Tib: Mint már egy fentebbi hsz-emben írtam, ezek az áruházak városonként is különböznek, nálunk, Dunaújvárosban a Spar a legjobb minőségű,tiszta. Szegeden is jónak találtam ellentétben mondjuk a Tescoval ami szörnyű. Volt már aki szidta az Interspart, hogy xy városban milyen gáz, gondolom ez a vezetéstől is függ némiképp. Undormány eladók meg mindenhol vannak, ugyanúgy láttam ilyet pl a Corában, Auchanben és stb. De még mindig a Sparba szeretek a leginkább vásárolni az összes közül.

Ablo 2009.01.30. 18:10:00

fagzal:
"Amúgy meg ez, hogy Jézus nem evett húst, hát ezt a f@szságot... olvassál Bibliát figyelmesen! Mondjuk Lukács 22:7 - 22:15. De egyébként is betartotta a zsidó húsvétot, ergo *kötelezően* ennie kellett."

Jól van no, nyugi már.
Nálunk a Lukács a szomszédban 22:7 - 22:15
között a fanszőrrel van efoglalva. Ennyi idő alatt végez is átltalában.

Xezs 2009.01.30. 19:13:56

Na latom ide is eljottek paran teriteni. Ne szoljunk mar bele abba h ki mit eszik, ha meg igen, akkor kezdjuk az oroszlannal, es tanitsuk meg gyokereket zabalni. Amugy meg mindenki tudja hogy Jezus ember volt csak Buddha tanitasait kovette :)

Tib 2009.01.30. 19:15:38

Carnivora: elég egy hepatitiszes ember, és lefertőzi a fél várost. Nem azzal van baj, hogy esetleg van rajta baci, hanem hogy ennyire koncentráltan van a hús árulva. Biztos hallottad már azt a sztorit, hogy a bárban valaki hepatitiszes lett, és egy csomó hollywoodi színész is elkapta...

Szóval nem véletlen az a sok szabály, az ilyen jellegű érvelések mint a tied megállják a helyüket otthon, ha esetleg nem tiszta minden, de nem olyan láncoknál, ahol egy ember több száz- ezer vevőt szolgál ki.

Eldarion84 2009.01.30. 19:24:27

@Xezs: Igen, és 14 ezer éves :)

Átlagarcú 2009.01.30. 19:32:20

Vegán (szigorú vegetáriánusok): Csak növényi élelmiszerek.

Laktovegetáriánusok: Növényi élelmiszerek, tej.

Ovovegetáriánusok: Növényi élelmiszerek, tojás.

Ovo-laktovegetáriánusok: Növényi élelmiszerek, tej, tojás.

Szemivegetariánusok: Növényi élelmiszerek, halak, csirke, tojás, tej, tejtermékek.

Átlagarcú 2009.01.30. 19:42:43

Egy korrekt leírás, ami jól példázza, hogy mindenkinek igaza van:)
egeszseg.origo.hu/cikk/0626/448799/vegetarianizmus_1.htm

Átlagarcú 2009.01.30. 19:44:13

Sajnos a fanszőr és a penész élettani hatásaira nem tér ki:)))

Ofélia . 2009.01.30. 19:47:28

@sörecet: Akkor az ovulációs vegák mit esznek?? csak nem érett petesejtet?:))

Átlagarcú 2009.01.30. 19:52:53

Üszőt vagy mit....:)))

Átlagarcú 2009.01.30. 19:56:04

Üsző reppeléskor nagy az ováció.
www.youtube.com/watch?v=3JCCY7h4diU
...vagy nem erre gondoltál?

Ofélia . 2009.01.30. 20:00:58

Csonka pici most adott a vacsoracsatában mindenkinek egy bögrét.

A felirat EDE te bedezodoroztad magad:)))

Mi van??.

Carnivora (törölt) 2009.01.30. 20:02:05

@Tib:

Én jobban rühellem azokat a köcsögöket, akik pl. a szőllőt összecsípekdik ... a húsit me kb. leprás is árulhatná ma. ne guszta , de az esetek 99.9999%-ban nem nyersen kezdjük el harapdálni, hanem sütés-főzés .... ezért is volt vicc ez a madárinfluenza hiszti azt is azok kapták el, akik nyersen ették a husit meg együtt laktak a pipikkel ... a sok jó húst meg ilyen influenzásdi indokkal megsemmisítették elég lett volna kisütni, vagy levesnek megfőzni. A fél világ meg éhezik ...

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 20:11:38

@Carnivora: Nem a fele, kétharmada.
"az emberiség kétharmada éhezik, egyharmada fogyókúrázik."

Mylady 2009.01.30. 21:39:14

@Nálunk meg itt Tarpán: ezek szerint én a negyedik harmadba tartozom :)

Mylady 2009.01.30. 21:40:21

Merthogy én nem fogyózom és nem is éhezek.

Mylady 2009.01.30. 21:41:21

És akkor én lennék a KÉTSZÁZADIK!!!
Ez fontos!
LEgalább ennyi sikerélményem legyen idén....

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.30. 22:03:37

Kétszázadik kommented alkalmából isten éltessen ameddig jólesik:)

Kétszázon első!!!!

Mylady 2009.01.30. 22:09:26

@Nálunk meg itt Tarpán: már nem esik jól :)

el is megyek aludni, hátha ma éjjel sikerül
rámférne

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.01.30. 22:18:36

Kicsit félve írom le, mert nekem telik rá, de: csirkéből kizárólag tanyasit veszünk (sárga a bőre és a zsírja, nem vizes, csirkeízű), de kilója 1600 körül. Disznóból mangalica (bárhonnét), ugyanis az mindenképp szabadtartott, nem sertéstelepes. Zöldség-gyümölcs a piacról, sokéve ismert kofáktól, vagy az interspar natur pur bio cuccai (pl. cukkini, paradicsom, répa, alma, továbbá parizer, sonka, müzliszelet, joghurt, liszt) tej a zöldfarm bio, továbbá a DM Alnatura (gríz, lekvár, magvak). Mirelit: fe-vita. Se nem olcsó, se nem gyorsbevásárlós. De akkor sem etetem szeméttel a családom. Kínai fokhagyma, marokkói paprika, holland paradicsom ingyen sem kell. Minden áldott nap főzök, igaz, csak félállásban nyomom a saját vállalkozásban, de inkább én látom el magunkat, mert az egészség mindennél fontosabb.

Netuddki! 2009.01.30. 23:04:29

A családom szeméjiségi joggainak meksértése miat a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületéhez fogok forduni, és követelem, hogy tíccsák be a Homárt!

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.31. 11:21:52

Mint ember belátom, hogy az a legegészségesebb, amiben bízik az ember.
Mint afféle parasztember, lenne egy-két szavam a bio, a bionak hitt és egyéb egészségesnek vélt élelmiszerhez.
...és mint sertéshez értő, külön lenne egy fejezetem a mangalicával kapcsolatos tévhitekről. Arról, hogy a kihalóban lévő fajtát hogyan mentették meg a média és az egészséges táplálkozásra vágyó emberek segítségével.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.31. 11:35:00

Megoldhatatlan feladat lenne számomra akár 1000%-os veszteséggel is egyetlen tyúkot 30 évvel ezelőtti módszerrel felnevelni, eredeti génállományát helyreállítani. Az ipari termelés és egyéb külső körülmények olyan változásokat idéztek elő, ami visszafordíthatatlan.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.31. 11:36:16

@Mylady: "már nem esik jól :)"
Ne mondj ilyeneket, mert elszomorítasz.:(

Mylady 2009.01.31. 12:13:57

@Nálunk meg itt Tarpán: kétértelmű megjegyzésemet poénnak szántam (gyenge volt, tudom)

két napig egyfolytában (jól) esett az eső, szerencsére elállt :)


vanank gondjaim (kinek nincsenek?), de elvagyok

Ofélia . 2009.01.31. 12:24:16

@Nálunk meg itt Tarpán: A 30 évvel ezelőtti módszerrel azért fel lehet nevelni egy tyukot!!

1 A nappali közepén ásol egy 4*3*1 méteres gödröt.

2 Megtöltöd kerti földel kevert istállótrágyával és beveted lucernáva,tyúkhúrral és tökfélékkel.

3 A sarokban elhelyezel egy 1*2*3 méteres tyűlólat természetesen tyúklétrával és tojató kosarakkal.

4 Az etetésnél szigoruan kerülsz minden tápot.
A gilisztákat magad ásod(csakis műemléki környezetben) a kuköricát magad morzsolod(csak bio lehet).
Nem árt ha megtanulsz legyet fogni pajort kergetni és lótetüt kiásni.

5 Veszel kakast(a szomszédok legnagyobb örömére)

Namármost ha nem számítjuk a feljelentéseket lessz kb. 3000 jó magyar forintért egy darab tyukod és azzal a boldog tudattal főzöd a levesbe,hogy megtetted amit megkövetelt a haza

Opciós ajánlat: lopj egyet bármelyik alföldi tanyárol csak a nyagyfesz kerítésre kell vigyázni:)))

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.31. 13:30:12

@ofélia: ...ha sikerülne elkötnöm egy erdélyi kopasznyakút lenne esélyem, de a testalkatát, súlyát már nem lehetne annak sem helyreállítani. És nem jönne ki 1000%-ból.:)))

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.01.31. 22:19:30

@ofélia: "A nappali közepén ásol egy 4*3*1 méteres gödröt." És, ha emeletes házban laksz, igyekezz úgy ásni, hogy az alattad lakó nem lehajolva is átférjen alatta.

Ofélia . 2009.02.01. 15:07:03

@Joe Forster/STA: Látom nem műemléki környezetben laksz!!

Természetesen vedd meg az alattad lévő emeletet:)))

Loree 2009.02.01. 17:22:52

@dna:
Szívesen megölnélek és felzabálnám a dögödet, nyomorult...

Ofélia . 2009.02.01. 17:40:46

@Loree: Te kis gyilokmester:))

+ még éhes is(norbikaját eszel??)

Loree 2009.02.01. 20:42:17

@ofélia: Ugye-ugye milyen brutális vagyok? Magam is meglepődtem. Egészem bizonyos vagyok benne, hogy a vad vegák ellen felhorgadó dühömet a tegnap akciósan vásárolt és fogyasztott (100 Ft 4cl) kommersz szeszesitalok okozták. Inkább ilyesmit fogyasztok, mint Norbink elemózsiáját. :)

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.02.01. 21:52:28

@ofélia: Hát, ööö, minthogy a legfelső (4.) emeleten lakunk, már félkomolyan elgondolkoztam azon, milyen király volna kiütni a plafont, csigalépcső a tetőre, oda meg egy melegházat. ;-)

Kamatra cserélt szerelem 2009.02.01. 22:18:03

Megmondom mit kellett volna csinálni.Mindet kihasogatni és középre a földre hajigálni.Az elég nagy feltűnést keltett volna!

bokacsizma 2009.02.02. 03:10:29

@ofélia: Mekkora arc vagy!
Órák óta röhögök ezen!
Állatira tetszett!
Lehet elgondolkodok a tyúktartáson.
Nem eszek husit az olykor becsusszanó halacska kivételével, mert nem ízlik.
De. Párom eszik, tehát veszek+el is készítem. És borsózik a hátam az előcsomizott-fóliázott, műanyagtálkás husiktól. Mindig azon morfondírozok, ha ilyeneket veszünk, hogy vajon mióta küpped a fólia-és műanyagtálka-ágyon?
Párom ráadásul soha nem hajlandó a pultosnénitől felvágottat venni, csa előcsomagoltat. Rábízom, bár én-megkockáztatva a nénike nullhigéniás kezecskéjét-inkább azt venném...
Idelenn Pécsen 3 tecsó is van, és két köpésenként spár. Ahova járok-a nagytecsó, pl, ott zöld husi nem volt még-bár nem ott veszek, csak néztem, de ott kedvesek a húsos eladók. Volt, hogy nemet intett a fejével, amikor rákérdeztem egy felvágottra... :)
Ellenben zöldnari, mutáns gigaidared, és társaik előfordulnak.
Amúgy nekem még az ...ssza a csőrömet, ha a tecsóban AKCIÓS előcsomizott papreszt árulnak CSAK 300 ft-ért 4 db-ot, aztán veszek normál árú 4 db-ot mondjuk 250-ért....ez mindegyikre jellemző.
Nem is mostanában vettem ilyen MOSTAKCIÓ cuccot.

Law enforcer 2010.03.06. 11:53:53

húst meg kell gázláng felett pörzsölni, mert tokos lehet eleve. Minden hentesnél kapsz ilyet szőröset.
süti beállítások módosítása