Tékozló Homár

Lehúzza a Sziget a külföldieket

2009.05.14. 09:38 | jackyll | 123 komment

A Pestiside.hu érdekes árfolyamkülönbözetet fedezett fel a Sziget-jegyek forintos illetve eurós árazása között. Korábban simán lehetett forinttal fizetni külföldről, idén már csak euróban lehet. Igenám, de a online jegyeket árusító Interticket Kft. kizárólag forintban tudja terhelni a külföldiek számláját, azaz aktuális árfolyamon. A májusi nemottalvós hetijegy ára magyarul 37500 forint, angolul 150 euró, ami kábé 42900 forint. Az összes eurós ár 10+ %-kal több, mint a forint, és ez nem a 2% jutalék, hanem a bónusz csokkeradó. Mivel naiv ügyfél az ügyfélszolgálattól egy hete nem kapott választ a kérdésére, egyelőre nem tudni, hogy az Interticket vagy a Sziget húzza le a külföldieket.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.05.14. 09:39:54

a Sziget egyre jobban elkurvul.
szerintem

milyen_Péter? 2009.05.14. 09:44:50

Szép lehúzás. Még jó, hogy nem megyek 1 hétre a szigetre.

hetech 2009.05.14. 09:49:31

Na!
Azt hittem ma nem is lesz poszt ...
... most meg egy kicsit nem érek rá és rögtön 2 is.
Na megyek is olvasni.

Smacika 2009.05.14. 09:50:06

Nem vagyunk még elég söpredék, tolvaj, túlszámlázó a külföldiek szemében, hajrá basszuk el tökéletesen az országimidzset.
Európa legnagyobb szabadtéri fesztiválja így lesz a legnagyobb lehúzása is.

Sloow 2009.05.14. 09:50:26

utolsó nagy gyűjtögetés a csődbejelentés előtt...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.05.14. 09:51:01

ez az országimázs, nem a tony curtis...

bogec 2009.05.14. 09:51:47

Nocsak! Biztos átvette az irányítást egy balatoni vendéglátós!

Frucsasz 2009.05.14. 09:53:36

Szerintem kb. ott kezdődött, amikor kitalálták az 5 napos hetet változatlan áron... De merik még mindig hetijegynek nevezni. Hogyis van homárul? Danoneizálódott a sziget?

lótumfaktum 2009.05.14. 09:57:10

6.mán
ez egy újjabbb libás gordonnal egyeztetett adó.
csak a külföldiek mit szolnak hozzá,ha tovább nő ft. értéktelenedése mondj. ujra 300-ig akkor 54000ft lesz a jegyük,szép,szép magyar vendég szeretet,pénz sóvárgás!

pizsama 2009.05.14. 10:00:17

@Lesley:
A Sziget évek óta kurva! Utoljára az ezredforduló előtt volt jó.

Dr Net EIek (törölt) 2009.05.14. 10:13:13

A külföldröl érkezöknek bevezetett idegenadó + határátlépési illeték miatt drágább ojróér a jegy, nem kell ezen fennakadni.

mqqq 2009.05.14. 10:13:31

Engem rohadtul nem zavar(na), hogy a sok büdös külföldi mennyit költ a Szigetbérletre, ha ennyivel olcsóbb (lenne) pl. a magyaroknak...

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.05.14. 10:16:56

Micsoda lenyulas mi.
A szivem megszakad.
Az U.S.A.-ban az X VGA 99 Dollarba kerul, ugyan ez Europaban 99 Euroba.

Szoval ami itt kicsiben megy, az tolunk nyugatabbra nagyban megy.

staropramen 2009.05.14. 10:19:54

Sztrovacsekek!
Akinek ennyiért az olcsó eurós magyarország nem éri meg, az csendesen otthon marad, oszt jónapot.

É2I 2009.05.14. 10:20:41

Most én is reklamájak, hogy a fél világot nem érhetem el, mert olyan ip tartományba tartozok, amit tiltanak?
Pedig fizetnék is érte.

Lehet, hogy nem egy túl jó reklám. De azt a külföldit, aki idejön, nem hinném, hogy seggre vág plusz 10-20 júró. ;)

Harlequin 2009.05.14. 10:26:19

Ezért tart itt az ország-e.

Fairy Girl 2009.05.14. 10:26:30

@Smacika - Zéerté.:
"Európa legnagyobb szabadtéri fesztiválja" már így sem a magyaroké...

elwood 2009.05.14. 10:35:33

jaj mán a sajtban is a lyukat látjátok

nem a külföldieknek drágább hanem a belföldieknek olcsóbb ! Ugye mennyivel jobban hangzik ?

staropramen 2009.05.14. 10:41:46


elwood 2009.05.14. 10:35:33
Sztrovacsek!
Teljesen igazad van ,ez a félig üres, vagy félig teli pohár tipikus esete.

elwood 2009.05.14. 10:55:54

@staropramen: tipikus magyar mentalitás :-)

Meklén és Tamara 2009.05.14. 10:59:29

ha ilyen drága a jegy, lehet, hogy idén Sznóbert Norbert sem megy ki megujjazni a piszkoskörmű feleségét. Vagy valamit öszekevertem?

HajTom 2009.05.14. 11:17:36

Az senkinek nem jut az eszébe, hogy amikor az EUR árak lettek meghatározva akkor még nem dőlt be a HUF?

Bármilyen szar is a Sziget program, azért az országimázsban még mindig az egyik legjobb helyen áll sztem. Az a több ezer, akár tízezer külföldinek M.o-ról kialakított képe a Sziget alapján bőven pozitív, ha nem lenne nem jönnének egyre nagyobb számban, nemde?

Fikázni mindig nagyon könnyű, de sokkal kevesebb lenne az ország a Sziget nélkül. Ez tény sztem.

köpőcsésze 2009.05.14. 11:47:35

Milyen jó, hogy magyar vagyok, így nem kell 150 eurót kiizzadnom Hollandiából, elég ha dobok rongyos 37500 magyar forintot.
Ezért jó itt élni. Nekünk minden olcsóbb és könnyebb!!!

májgeriberi 2009.05.14. 12:01:32

szerintem magyar ember is fizethet juróval!
én az első három szigeten voltam csak de elég volt belőle pár nap.
Basszus azok a retyók a 40 fokban, meg a zuhanyzók....váááááá

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.14. 12:06:02

na, akkor most:

T.Macika jövő héten a bécsi arénába megy koncertre. jegyet - idő hiányában - itthon vásárolt tegnap a ticketexpress nevű köcsögbrigádnál.

a jegy 24,50 ojró

a tengapi nap délelőtt háromnegyed kettőtől háromig hívtam a 06-30-30-30-999 telefonszámot sikertelenül, két telefonvonalról egyszerre, összesen majd 10 ezer forintént, hogy megkérdezzem:

- van-e még jegy és hány darab,
- lehet-e ojróban fizetni

hát a kibacott nénikéjüket nem vette fel senki MÁSFÉL ÓRÁN KERESZTÜL.

mivel gugli a barátom, találtam egy másik számot, ugyanabban az irodában, ami nem mobil, vezetékes, és valami mánágeré vagy ki tudja.

kellő idegállapotban kérdeztem a nőt.

- van jegy, 8 darab
- nem lehet ojróban fizetni, de van mellettük egy pénzváltó,ott válthatok
- egy jegy 7808 pénz

318 furintos ojró!!!!!!!!

és ha neten veszed bazdmeg, akkor is furintban számol el a köcsög!!!!!

mindegy, oda megy T.Macika, mert a koncertre menni kell.

az, hogy húsz perc kellett megtalálni a rendszerben a rendezvényt, egy dolog. nem csak nyolc jegy van, hanem húsz.

fizetnek, erre még rákúrnak valami 500 (!!!!) forintot, amiről fogalmunk sincs mi a fax, és nem is mondják.

kérdezi a gyerek, mi ez, anyám idetelefonált, megmondták mennyi, most ez itt mi a fax.

és bazdmeg nekiálltak feljebb.

hogy kivel beszélt? mit mondott? mikor?

kapott egy gyerek egy fecni nyugtát, amin két jegy együtt van blokkolva, és ott van még öccá forint, amiről nem tudjuk miért fizettünk.

a honlapot este kiolvastam, semmiféle kőccség nincs, ha személyesen veszed a jegyet.

rohadjanak meg!

ma már megint 5 ezerért tartom a vonalat, basznak felvenni, hogy megkérdezzem, mi ez a rohadt lehúzás.

soha többet nem veszek náluk semmit. büdös parasztok.

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.05.14. 12:10:29

Csak egy kis matek:

150 Euro éppen 37.500 HUF

Lehet hogy szimplán régi árfolyamon számoltak.

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.05.14. 12:11:47

Ja kihagytam hogy 250 forintos euróval számolva...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.14. 12:22:35

abban milyen kockázat van, ha ojrószámlára ojróval fizetek??

nehogymár egy ilyen cég ne tudna nyitni ojrószámlát oszt azon intézni.

mer az még rendben van, hogy ott befizetni a pénztárba nem lehet, de hogy egy redves számlájuk sincs, az röhejes.

nincs a nyitóösszeghez tőkéjük vagy mi a tosz?

helixpomatia 2009.05.14. 12:30:27

Ne aggódj, csak mókáztam ;)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.14. 12:35:58

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:
Jajj ezen én is feldasztam az agyam a minap.
Szintén Ticket Expressz, Leonard Cohenre akartam venni jegyeket online. Az adatok, minden faxom kitöltése után aszongya vagy futárral kihozzák, vagy személyesen átvehetem. Ok, személyes átvételre klikk - úgyis járok arra. Erre kiírja, hogy 850 Ft díj fizetendő a személyes átvételért. Wft? 850 pénz, azért, hogy én bemegyek és elhozom?!
Ezen a ponton megszakítottam a vásárlást és úgy döntöttem személyesen veszem meg. Bementem, csak kp-ben lehet fizetni, ami eleve vicces, olyan árak vannak... És rádobtak jegyenként 250 Ft közvetítési díjat. Ez meg mi a fax - kérdezem. Hát, hogy ők közvetítenek, ez a jutalékuk. De akkor miért nem kalkulálják bele eleve a jegy árába? Csak. (Jelzem, csak náluk lehet kapni ezt a koncertjegyet.)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.14. 12:37:42

:D

semmi komoly


ja a számláló már 6220 ft-ot mutat, még nem vette fel mindig senki

csak azért is

agent_x 2009.05.14. 12:38:01

Az egyik szervező (egyébként a VOLT Feszt. alapítója) azt nyilatkozta egy interjúban, hogy ősszel még 250 Ft-os euróval számoltak.

Forrás: sopron.e-cafe.hu/rovidurl/473

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.14. 12:39:00

@Nelson Mandula: ja a people like you-ra is csak ezek a gyetvák árulnak, hogy kapják be

Bit Rot 2009.05.14. 12:39:45

A postoló biztosan azt tartaná korrektnek, ha kedden 150 Euro lenne, egy héttel később 142,8 Euro, majd egy hétre rá 136,2 Euro, ahogy éppen a Forint billeg!

Ez nonszensz! A külföldiek teljesen hülyének néznék a magyarokat, ha minden nap más lenne a jegy ára, fel-le hintázva.

Ráadásul még azt is el kell találni, hogy nyáron milyen árfolyam lesz, amikor ki kell fizetni a Szigetnek az alvállalkozókat, külföldi együtteseket!

jozsefs 2009.05.14. 12:48:36

Itt már régen nem fesztiválról, hanem f@sztiválról van szó, amit csak a pénz motivál (ami a szűk kör zsebében landol). Nem is tudom miért foglalkozunk vele, kell ez nekünk?

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.05.14. 12:48:47

van még valaki aki a Szigetre akar menni?

Salesman 2009.05.14. 12:48:50

@agent_x:

És ezt te még be is veszed? Ne viccelj már amikor 230 volt az euró akkor is 300-al számolt az importáló volt főnököm. Nem hinném hogy ilyen naívak lennének a voltosok.

Big-B 2009.05.14. 12:50:58

Ez nem lenyúlás. Egyszerűen arról van szó, hogy a Sziget olyan árszabást alkalmaz, ami az erős árfolyamingadozás mellett sem ráfizetéses. Minden cég alkalmazza ezt a fajta eljárást; van aki 245Ft-on meghatározott árfolyamon adja meg export árait.
A Sziget így nem kerül lehetetlen helyzetbe az árfolyamingadogás miatt.

agentagent 2009.05.14. 12:51:05

@HajTom: na mi van hivatalból védeni kell a mundért? nem tudom nem harapják e le a cerkád, hogy a jegyterjesztésért felelős Hajas Tamásként mi a véleményed a programról?

ez a bedőlés előtti ármegállapítás meg kamu. sziget jegyárat kb. február közepe vége felé fikszálják szvsz, vagy nem?
vagy mi a válasz arra hogy a forintos külföldi fizetést megszüntettétek? miért?

azaz a szitu, hogy szépen leveszitek a k,ülföldi pajtásokat mert nekik belefér jelszóval tudatosan. főleg mióta bedőlt a forint és kiderült nagy szar van mert a külföldi zenekarokat és programokat eur -ban kell fizetni és úszik a lé. Az pedig mint tudjuk nagy baj mert a cég akvizicióba is be kavar annak ellenére, hogy most tolva lett mint lehetett olvasni a hírekbe.

szal ha már írogatsz mint sima mezei kommentelő akkor a frankót nyomd, ne pedig kamuzz.

csók: agent

Big-B 2009.05.14. 12:53:04

Bit Rot-nak igaza van. A külföldi vevők nem tolerálják a napi áringadozást, ahogy mi sem tolerálnánk, ha a jegy ára egyik nap 37500, holnap 39000, holnapután meg 33200 Forint lenne.

Frucsasz 2009.05.14. 12:54:40

@[imi]: van. Én. :) De csak egy napra, max kettőre. Az más kérdés, hogy sokallom, de az is más, hogy az Offspringet máskor nem láthatom. Külföldre menni nem futja, se jogsim, se kocsim, a vonat se olcsó...

lápi lidérc 2009.05.14. 12:55:20

Hát még a McDonald's hogy lehúzza őket.
250 Ft-ért váltják az eurót.

Vagy a Szigetre települt bankok, szintén jóval (10-15%) a banki árfolyam alatt, minden évben.

És akkor a kaja- és piaárusokról még nem is beszéltem (kivéve a Hilltopot, ők egész tisztességes áron dolgoznak, persze ők meg csak sajátot árulnak, se sör, se ágyas barackpálinka, de nem is baj).

A jegyárak megállapításakor meg nem akarnak abba a hibába esni, mint tavaly, amikor épp nyárra lement az euró ára, és olcsóbb volt külföldön megvenni a jegyet, mint itthon.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.14. 12:58:21

@jozsefs: ja, igazad van. A pékeket is csak a zsebükben landoló haszon motiválja, hogy kenyeret süssenek. Nem is tudom, kellenek-e nekünk pékek...

satho 2009.05.14. 13:00:12

Megdrágult az igénytelen tarisznyásparty !

Ennyiért drogozni, hányni otthon is lehet!

Szódás Lova 2009.05.14. 13:00:36

@lápi lidérc: MINDENKi 250ért váltja az eurót. :D
Már a ki nem bank.
Szegény bankok...

Mourinho már nem a király 2009.05.14. 13:00:45

Legalább nem csak mi szívunk az euró miatt hanem a nyugatiak is. Jól van ez így (kivételesen)

Big-B 2009.05.14. 13:01:17

Mólt nyáron rendeltünk USA-ból cuccokat, akkor 145 volt a Dollár. Most volt, hogy 235 is volt.
Micsoda lenyúlás ez. Szemét amcsik. Képesek voltak ugyanazért 60%-al többet elkérni.

WUT (törölt) 2009.05.14. 13:01:35

a Sziget szervező krú mentalitását ismerve, úgy vannak (és lesznek) belőve az árak, hogy a külföldiek semmit nem fognak érezni a forintunk gyengeségéből. Mondjuk, abban biztos vagyok, hogy a Sziget fesztiválra már régóta a külföldiek közül is csak az igénytelenebbek jönnek el.. azok, akik a sárban-fetrengést élvezik, meg azt, hogy egy hétig nem fürdenek, és félmeztelenül bemennek a tömeg közepébe. Mert, hogy ez nem egy világszínvonalú rendezvény, az biztos.. a hangosítás szar, a line-up olyan "húzónevekből" áll, akik 10 éve lettek volna aktuálisak, az italárak nevetségesek, a sör rossz. Szerencsére, én eddig csak ingyen mentem, de tavaly például nem tudtam magamnak ingyenjegyet szerezni, hát nem is mentem. 2000 Ft-ot nem adnék az "élményért", nemhogy 10 ezret.. ez nem országimázs, ez egy ilyen kaotikus balkán-feeling azoknak, akik erre vevők..

szemig jimmy 2009.05.14. 13:01:40

mikor olaszban voltam mindenhol bepróbálkoztak a digók.
a legszebb amikor Rómában ezért fizetsz 1,5jurót per fő hogy leülhess egyáltalán az étteremben
mióta hazajöttem, azóta nem sajnálom a külföldieket

Kagai · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.05.14. 13:03:01

A sziget nem az, ami volt. Közel se.
Régen tényleg egy össznépi buli volt. Ma csak a nevekkel dobálóznak, te meg számolod, mennyi pénzed van még kajára.
Kár.

Big-B 2009.05.14. 13:04:23

Aki itt fintorog, hogy "lehúzzák a külföldieket", az menjen át Ukrajnába. Na, ott megtudja, mi is a lehúzás, és még be se lépett az országba.

predikator · http://yoshi.blog.hu 2009.05.14. 13:06:43

@Salesman: pedig erősen úgy tűnik, hogy de, hisz ha megnézed amit 250-es euróval számolt @GayBears akkor pont úgy és annyi ahogy kell

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.14. 13:09:18

@Kagai: a sziget ma is egy össznépi buli, max te kinőttél már belőle.

rkb9y5 2009.05.14. 13:14:14

@HajTom: Igen, erdekes, hogy sokan (tisztelet a kivetelnek) mar rogton fikazni kezdenek, eszukbe sem jut, mi van ha mondjuk 260 lesz az euro nyaron.
A Zonataxi, na az lehuzas. 20 euro (mert magyar vagyok), de szamlat csak 5000 forintrol kapok, es ez meg a 300-as arfolyamnal volt. A meki is lehuzas. Meg a bankkartyas fizetesnel szamolt nevetseges arfolyamok - ugyanez van, mikor a Fogarasi Tescoban fizetek a brit HSBC-s kartyammal, nem kell mindig azt gondolni, hogy a lerantas valami hungarikum.

is 2009.05.14. 13:16:23

kb. 41700 ... kb. 41400 ... kb. 42300 ... kb. 43000 percenként

árfolyamkockázatról már hallott a posztíró, meg a szerkesztő, aki ezt ide berakta? bizony, 250-es eurora csinálták, akármilesz, ne legyen baj. és úgy is mondhatnánk, hogy a magyaroknak olcsóbb a jegy. legyen nekik is 42e?

anarch 2009.05.14. 13:19:29

Nem a Sziget lenne az egyetlen, elég sokan áraznak így. Repjegynél is mindig megnézem 3-4 országban az árát ugyanannak az útnak ugyanannál a légitársaságnál mielőtt megveszem. Elég nagy eltéréseket lehet tapasztalni.

kudarc 2009.05.14. 13:20:11

Mi ezen a meglepő? Pár éve volt már szó tankolásról, vásárlásról, hogy hogyan verik át a külföldieket. Most a Szigettel kapcsolatban van ez.

spájdernecc 2009.05.14. 13:21:29

hát vedd úgy, hogy ez az őslakoskedvezmény
mindig csak a negatívum :)

spájdernecc 2009.05.14. 13:22:30

nem a külföldinek drágább, hanem a hazainak olcsóbb

anarch 2009.05.14. 13:30:04

@É2I: Blacklogic? Havidíjért beraknak amerikai/kanadai ip tartományba :).

blacklogic.com/

A reklám is érdekes: közel keleti vagy és pr0n kell, amerikai sorozatokat akarsz nézni, tiltja a mobilszolgáltatód a skype-ot. Ez a szolgáltatás neked van.

Már a cenzúra sem a régi :).

lápi lidérc 2009.05.14. 13:48:25

@Szódás Lova:
Igen? Hol?
Mert annyiért vennék egy keveset.

Savafan 2009.05.14. 13:57:58

csak annyit jegyeznék meg, hogy a cseh Masters of Rock fesztiválra a hivatalos oldal cseh verziójában anno kb 10 000-re jött ki a jegy ára. az oldal angol nyelvű verzióján ugyanakkor, ahol euróban kell fizetned a jegyért kb 13 000-be. és hiába rendeled meg a cseh oldalon, amint a gép látja, hogy külföldi vagy, alapból eur-ban számolja és számlázza a jegyeket.

lápi lidérc 2009.05.14. 13:58:55

Az egyébként érdekes, hogy tavaly Gerendai telesírta a sajtót, hogy miért mondják az emberek, főleg a fiatalok (ki mondaná? nagyanyám míg élt sem járt a Szigetre...), hogy a Sziget nem a magyaroknak készül, mert ők igenis a magyaroknak, meg minden, most meg azt nyilatkozza büszkén, hogy a jegyek legalább 70%-át külföldiek veszik.
Én kicsit ellentmondást érzek itt(en).

A másik, amin tavaly sírt, hogy miért mondják, hogy lefutott előadókat hoznak, mert ők aztán nem is, erre most meg kell nézni a listát, hogy ki az, aki nem legalább 15 éve volt a csúcson.

A -1. napos antirasszista fesztiválon meg megint fellépnek neve zenészeink, akik mindegyikének erősen vigyázni kell, hogy csukott szájjal hajoljon előre, mert külöben kihullik a foga. Mindnek rég nyugdíjasotthonban lenne a helye, de hogy átadja a terepet a fiataloknak, na baszd meg, hát azt nem.
(És ezek egyébként cikizik a Kordát, pedig tök egy kategória.)

Kíváncsi leszek az 5000 Ft-os féléjszakás jegyek sikerére is - ennyiből a városban simán be lehet rúgni egy átlag diszkóban, itt meg még csak bent vagy, a nagy koncertek meg már lementek.

Pista Bácsi 2009.05.14. 14:16:39

Szerintem meg tök jó, hogy a magyarok olcsóbban vhetnek jegyet valahová!!!

A Forma1 is ilyen (hál istennek) ott egy magyar állampolgár ha registrál mint Forma1Club tag, akkor kb. harmadannyiért vehet jegyet, mint egy külföldi.

Szerintem ez így helyes!!!

É2I 2009.05.14. 14:18:28

@anarch:

Köszi! Megnézem.

De igazából nem ez volt a lényeg; hanem az, hogy sírunk azon milyen szerencsétlenek ezek külföldiek. Át lettek baccva.
Oszt' ők bőven szarnak ránk, mert csak. ;(

májgeriberi 2009.05.14. 14:20:41

@É2I: mi is szarunk saját magunkra

gregor gysi 2009.05.14. 14:24:14

Nagyon helyes!
Az persze eszetekbe sem jut, hogy a magyaroknak olcsóbb.
Nem. A külföldieket húzzák le.
Szerintem tüntessetek, hogy a magyaroknak is euróban kelljen rendelni, mert ez olyan diszkriminatív és kirekesztő a franciákkal, meg a németekkel szemben.Felháborító.

Végre valahol nem a külfüldiek seggét nyalják ki!
Majd ha mi annyit adókedvezményt kapunk, mint a külföldi szaros befektetők, akkor majd érdekelni fog.Illetve akkor se érdekelne.
Ez az első olyan eset, amiről tudok, hogy valamit olcsóbban kap meg valaki , mert magyar.
Ez az első jó lépése a Szigetnek.

EÖ (törölt) 2009.05.14. 14:25:10

@Nelson Mandula: megspórolhattad volna a 850 forintot, ha taxival elmész a Sváby Traubi-boltjáig a Blahán és ott átszállsz a négyes metróra

EÖ (törölt) 2009.05.14. 14:29:57

@gregor gysi: ezzel az optimista életfelfogással nem jósolok neked hosszú jövőt itt a homáron! :DDD

UpaKiszi 2009.05.14. 14:34:52

sziasztok!

A szigetnél bevált szokás hogy 250 Ft-os euróval számolnak akár 230 ft a közös valuta akár 300. Tavaly meg a külföldiek jártak jobban. Egyszer fenn egyszer lenn. Egyébként nem kell mindjárt "mocskosszemétkapitalistát" üvölteni mert gondolom ti is tudjátok hogy mondjuk a Faith no more vagy bármelyik külföldi fellépő is ebben kéri a gázsit és nem jó magy forintban....

gregor gysi 2009.05.14. 14:37:05

Nem is tudom ezek után mi lesz velem "itt a homáron".
pfff...

gregor gysi 2009.05.14. 14:41:06

Nem tudom mire a nagy sírás, az ország döntött így 2002-ben, hogy még 10 évig nem akar eurót, mert akkor nem spekulálhattak volna a nép által felkent vezetők.És ez sajnos ma már nem konspirációs teória, hanem a rideg valóság.
Sajnos a nagy fingás helyett, beszaladt a nasztróba a nedves puki.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.14. 14:41:18

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): Így is jól ártam, mert 3 db jegyre a neten 850 Ft-ot kellett fizetni, így meg csak 750 volt a plusz költség. A megspórolt százast meg elcseréltem a Kálvinon egy játékpénzre.

SZIGETOFFICE 2009.05.14. 14:42:27

Csak a tisztánlátás okán szeretném elmondani: minden Sziget év előtti év őszön határozzuk meg a következő év jegyárait. Tettük ezt így 2008-ban (és az azt megelőző években is) is, amikor 250 forintos euróval számoltunk a külföldi jegyeknél és ehhez tartjuk magunkat. Így például nem változtattunk 2007-ben sem, amikor az ár eredeti, tehát „őszi” árfolyamához képest jelentősen erősödött a forint és nyílván akkor lényegesen rosszabbul jártunk a külföldi jegyvásárlások esetében.. Szóval azt gondoljuk, hogy az a tisztességes, ha az eredetileg megállapított árhoz tartjuk magunkat, függetlenül attól, hogy akár ez rossz is lehet nekünk. Nem beszélve arról, hogy a Szigetre bevásárolt zenekarok, technika és a sátrak, tehát a kiadásainknak több mint a fele euróban keletkezik, amit nem igazítanak a forinthoz. Tehát nekünk az lenne az érdekünk, hogy az árakat mindenhol euróban állapítsuk meg, de a hazai látogatókkal nem akartunk még mi is „euróalapon” kitolni. (Azt pedig csak zárójelben jegyzem meg, hogy a külföldi jegyvásárlókat a weboldalon pontosan tájékoztattuk, hogy az aktuális forintárfolyam tükrében változhat az átváltás)

EÖ (törölt) 2009.05.14. 14:43:04

@Nelson Mandula: vehettél volna 9 jegyet, akkor most 300 forintod lenne, az meg már egy kis tégely lóbalzsam ára!!

májgeriberi 2009.05.14. 14:46:51

@gregor gysi: nem azért kapod olcsóbban mert magyar vagy, hanem azért mert szar a forint

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.14. 14:48:19

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): igen, utólag már én is rájöttem, hogy ha felvásárolom az összes jegyet, akkor egy egész lóbalzsam lerakatot vehettem volna a megspórolt pénzből. Az volt a baj, hogy a vásárlás pillanatában beriasztott a kozsó féle teáskannám és elvonta a figyelmemet.

Fairy Girl 2009.05.14. 14:51:44

@Savafan: anonim proxyval kell kipróbálni, kíváncsiságból :)))

magic11 · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/358-chrysler 2009.05.14. 14:53:07

tök mindegy ki, a lényeg, hogy már megint egy kisstílű lehúzás esete forog fenn :) szörnyű, hogy itt tartunk még mindig...

gregor gysi 2009.05.14. 14:54:06

@májgeriberi: Azt hiszem sajnos ez ugyanazt jelenti.

Az hogy véletlen az mindegy.Talán jövőre maguktól is eszükbe jut, hogy a magyaroknak talán olcsóbban kéne hozzájutni a jegyekhez.
Aztán már csak a fellépő magyar zenekarok gázsiját kéne a külföldiekéhez igazítani.Ha megérdemlik.

EÖ (törölt) 2009.05.14. 14:54:20

@Nelson Mandula: én akkor szoktam ilyen figyelmetlen lenni, ha felidegesít, hogy a passziánszban többször egymás után talonban marad valamelyik ász
szoktam hívni az informatikust, de nem tud segíteni a tudatlanja, pedig volt már hogy szabiról hívtuk be

májgeriberi 2009.05.14. 14:56:44

@magic11: mér lehúzás ez? jegyár el lett döntve, aztán meg a forint csinált azt amit csinált. aki lát benne biznizszt meg csinálja. normál nem?

gregor gysi 2009.05.14. 14:59:25

@magic11: Tényleg szörnyű...
Szegény franciák meg németek...
Gyűjtsünk nekik pénzt Szigetjegyre!

Ha itt egyeseknek lenne arról fogalma, hogy Csehországban pld. milyen szisztematikusan vezetik körbe és kopasztják meg a dalolva tejelő túristákat az okos csehek, lenne nagy csodálkozás.
Mondjuk igen, ők csehek...

májgeriberi 2009.05.14. 14:59:30

@gregor gysi: külföldön más a mérce, itthon olcsóbbak az emberek, ha nem ez lenne lehet a dupláját fizetnéd beugró gyanánt

gregor gysi 2009.05.14. 15:12:36

@májgeriberi: Ha nem ez lenne?
Mármint mi? Hogy drágábbak lennénk, mi emberek ? A munkára gondolsz?
Akkor talán, ha "drágábbak lennénk", magyarul több pénzt kapnánk, a jegy is lehetne drágább.Nem?

Vagy ez rád meg rám nem vonatkozik.Mi nem kapnánk több pénzt a munkánkért, viszont többet kéne fizetnünk a jegyért?Így gondolod?


Össze vissza beszélsz.Előbb gondolkodj, aztán írj.

Host 2009.05.14. 15:13:13

Hasznos dolog, ha már a jegyvásárláskor ügyeskedünk. Így a külföldi idelátogató sokkal éberebb lesz a taxi, lángos, sör stb vásárlásakor :)

májgeriberi 2009.05.14. 15:14:23

@gregor gysi: mit polemizász ilyen hülyeségekről, mi lenne ha...
álmodik a nyomor..

májgeriberi 2009.05.14. 15:15:39

@gregor gysi: ja, meg ha öreganyámnak fasza lett volna ő lett volna az öregapám

hírbehozó · https://webisztan.blog.hu/ 2009.05.14. 15:28:33

tipikus kelet-európai jelenség, hogy a turistáknak drágább a belépő mondjuk egy múzeumba vagy egy skanzenbe. attól mert valaki külföldi automatikusan gazdagabb is? nem hinném, hogy ez bármilyen jogegyenlőségre vezet. a férfiak átlagban jobban kerenek a nők. akkor a férfiak fizessenek többet a szigetre?

pitaa 2009.05.14. 15:44:41

@hírbehozó: nem elég, hogy a saját blogodon faszságokat írogatsz, minden mást is tele kell fosni? :(

gregor gysi 2009.05.14. 15:48:20

@pitaa: Hát én nem tudom a saját blogján mit ír, de ezek után, nem is vagyok rá kíváncsi.

Savafan 2009.05.14. 15:49:05

@gregor gysi: csak egy példa ehhez kapcsolódóan. a pár hét múlva esedékes prágai Mötley Crüe koncertre, csak csehországban veheted át a jegyedet valami jegyforgalmazó cégnél. a megrendelt jegyedet 1! napig teszik félre az automaták. ha ezalatt nem veszed át, törlődik a rendelésed. ha mégis vállalod a banki utalásos kifizetést akkor a kb. 13 ezres jegyárból 20 fölötti lesz mire ideér. a neten forgalmazza egy nemzetközi cég még a jegyeket, euroban lehet fizetni és az említett árú jegy 35 ezerbe kerül:((

nemuccaszoc 2009.05.14. 15:49:18

Szegény külföldiek. Jó mókának ára van.

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.05.14. 16:07:13

A sziget már évek óta nem "éri" meg az árát. Az árak emelkednek évről-évre, de a színvonal csökken...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.05.14. 16:20:03

bocs, de kurvára nem tudom sajnálni a külföldieket. ugye nem nagyon kell magyaráznom, hogy miért..

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.05.14. 16:22:33

@hírbehozó: szerencsés vagy, ha neked még nem tűnt fel, hogy a férfiak élete jóval többe kerül... sokkal többe, mint amennyivel többet keresnek, mint a nők.. te nagyon nagyeszű

Salesman 2009.05.14. 16:25:25

@predikator:

Én nem arra gondoltam, hogy a jegyeárat hogy számolták át!, hanem a jegyekárat számolták KI!. Nem mindegy. Ugyanis most az a mese, hogy milyen rossz nekik mert euroban fizetnek az eggyüttesnek, de de a bevétel nagy része magyar forint, és nagy az átváltási veszteség. Én meg azt mondtam, hogy biztosan ők is már 300-320 számolhattak tavaly is, attól függetlenül hogy akkor csak 250 volt. Érted? Nem tudom érhetően magyarázom e szóval cnem arra gondoltam hogy a magyar árat hogy váltották euróra, hanem hogy a magyar árat hogyan alakították ki.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.14. 16:35:28

en mar oreg vagyok a szigethez
nem is megyek haza

Salesman 2009.05.14. 16:38:13

@hagyma:

Ebből kimaradt a nekem még nincs tvm sem demagógia

Informatikus vagy külföldön?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.14. 16:54:28

a qva ticketexpress ma sem vette fel a redvás telefonját, pedig beleordítottam volna a fülükbe, hogy nőjön rájuk ordas furunkulus.

mindegy.

nem veszek többet tőlük jegyet soha, sehova. tőlem haljanak éhen.

Macikámnak van szigetjegye, kedvezményesen vásároltam neki 37 ezer öccázért, és üdülési csekkel fizettem, meg kultúra utalánnyal, szóval köszi a cégemnek, hogy erre nem a bankszámláról kellett furintot költenem, vagy jobb esetben ojrót.

és én is kimegyek egy-két napra, hátha jön nojbi és jéka, és együtt ápdétmochitózunk majd :D

Smacika 2009.05.14. 17:22:16

@gregor gysi: Miafaszt kell beszólogatni?
Mi ide fikázni, esetleg véleményt nyilvánítani jövünk.
Nem politizálni.
Ezért olvasom ezt a blogot, mert idáig itt nem voltak szoci-fidesz-szdsz-mdf-es vérpistikék, akik mindent jobban tudnak.
Ha akarsz jókat röhögni, esetleg be-és leszólni dolgokat akkor itt a helyed.
Amúgy húzz el.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.14. 17:49:20

ja es van tv-nk es tulajdonkeppen allandoan megy de tenyleg ritkan nezem
deviszont hallom
most valami hulye showt nez Mary
ps. telleg kioregedtem regen voltam sokP.mobilon a hajogyari szigeten, rengeteg falusi kulturhazban es iskolaudvaron
tavalyelott voltam Rolling Stoneson, tavaly meg Michael Jason Caroll koncerten
de betonozott kornyezetben

Mylady 2009.05.14. 20:38:53

Na most, akik ugye arra hivatkoznak, hogy jaj, elmozdult a forint, valamivel nincsenek tisztában.
Ha a cég pénzügyi vezetője egy kicsit is értelmes és jó közgazdász (illene), akkor tavaly ősszel nyereségesre kalkulálta a projektet, majd fogta magát és az árfolyamkockázatot lefedezte mondjuk a pénzpiacon. Ezzel kivédte az árfolyamingadozásból eredő bizonytalanságot (vagy legalábbis jól lecsökkentette). És akkor most tökmindegy, mennyi az árfolyam.
Amennyiben viszont a pénzügyi vezető ezt nem tette meg, sürgősen ki kell rúgni. Egy ilyen jellegű projektnél ugyanis egy nagyobb mértékű elmozdulás az árfolyamban akár csődbe is viheti a céget, miközben ez elkerülhető lenne.

Mylady 2009.05.14. 20:41:08

És még annyit: úgy tudom, az EU tiltja az olyan árképzést, hogy "belföldieknek ennyi, külföldieknek több". Az EU-n belül ugyanis (egyes speciális eseteket kivéve) nem lehet aszerint differenciálni, hogy ki hol él.

VilMarci 2009.05.14. 21:40:58

A ticketexpress ugyan szintén átirányít valami eventim.hu-ra, de az külföldről is forintos árat mutat. Ha esetleg számít valakinek valami.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.14. 23:40:09

@Mylady:
oh dehogynem
es meg is teszik
amugy egy maganvallakozas annyier ertekesit es oda amennyiert es ahova akar
amugy lesz meglepetes ha asokak altal kivan euro megjelenik
egyebSt lesznek elonyei de masnaptol 20 szazalekkal felmegy minden
kiveve a fizetest

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2009.05.15. 11:04:08

viszont ha erősödik a forint nekik éri majd meg jobban a vétel :)

igazából egy kicsit smileyy nélkül mondom, nem ritkaság, hogy a jegyeket különböző pénznemekben állapítják meg, és nem árazzák át őket minden árfolyammozgásra.

például egy Die Presse újság adott esetben olcsóbb Pesten mint Bécsben, mert a forint gyengült az euróhoz képest.

Jó munkás Blogger 2009.05.15. 11:41:11

Miért?

taxival a ticket office-ba: 6000-8000 HUF
jegy 1 órás hungarikum koncertre: ~7000-10000 HUF
jegy az 1 órás hajókázásra, cigányzenére, svédasztalra ~8000-9000 HUF
taxival a szállodába: 6000-8000 HUF
taxival a ticket office-ba, meeting point: 6000-8000 HUF
hajó után taxival a szállodába: 6000-8000 HUF

és akkor még nem volt a szálloda, a napi kaja, pia, városnézés, szuvenír

te lennél turista Budapesten? egy kávét akartam inni, lepukkant "pub", V. ker 560 Ft? WTF?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.16. 12:04:37

@mqqq: én is rohadtul leszarom a külföldieket.

csomó nyaralóhely van máshol, ahol pl. a helyi lakosok más árat fizetnek a boltban.

ilyenek miatt hőbörögni! örüljön a sok külföldi hogy laknia, szívnia nem itt kell. ha nem tetszik neki, menjen máshova.

ezért tart itt ez az ország!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.16. 12:06:28

A múltkor meg az volt a baj, hogy a külföldi nygdíjasoknak miért NEM kell fizetniük a buszon, pedig ők akarnak.

Ez olyan, mint a sapka, az se jó, ha van meg az se, ha nincs.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.16. 12:10:42

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:

500 Ft a közvetítői vagy milyen díj. Sajnos az máshol is van, tehát hiába mész máshová jegyet venni.

VilMarci 2009.05.19. 19:23:50

Ezt írták a szigetesek:
"ha külfördről rendel, technikai okok miatt csak a külföldi jegyrendelőn keresztül tud". Marhaság.

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.06.09. 22:00:10

erre van egy megfelelő szó. úgy hangzik: LOPÁS
süti beállítások módosítása