Szörnyű jövőképet festhettek a Vodafone prekogjai, két hónap alatt már a harmadik "válságkezelő megoldás" bukkan fel a mobilszolgáltatónál. Volt eddig egy tízszeresére emelt internettarifa, a kötelező felkerekítés áfaemelésnél, most meg a Kedvenc szám 50 órás "ingyenbeszélgetéses" kedvezménye csökkent 10 órára:
A Vodafone nem csak az áfával trükközik, hanem az akciós szolgáltatásokkal is. A Kedvenc szám fedőnevű átkefélős akcióval eleinte 1000 forint befizetésével ingyen lehetett hívni egy hálózaton belüli számot 50 óra erejéig. A szolgáltatás megrendelése után egy hónappal, július 5-én, amikor levonták a pénzt, jött egy sms, hogy: Tisztelt Ügyfelünk! A kedvenc szám szolgáltatást 2009.08.04-ig meghosszabbítottuk. Jelenlegi egyenlege x Ft. Vodafone. Csak azt felejtették el közölni, hogy július 1-től a keretet 3000 percről 600-ra csökkentették. A pógár nyugodtan cseverészik, aztán meg jól meglepődik. Csekélység.
Igaz, hogy némi szemgúvasztós kutakodás után megtalálható a változtatásról szóló információ az Akciórészletezőben, de nem a fogyasztóknak kellene minden nap árgus szemekkel csekkolni, hogy éppen mit csavartak a feltételeken. És itt következik a poszt interaktív része. A posztoló fikázásán túl, a kedves olvasók erősítsék meg, hogy ez a sunyi machináció lefedi a fogyasztó megtévesztését és az árdrágítást, amelyek szabálysértésnek minősülnek a fogyasztóvédelmi törvény értelmében.
Vicces, hogy a szlogenjük: „Többet adunk”. Több mit? Sünöket az előfizetők fenekébe. Köszönjük. A kedvenc számom pedig a Belgától az Egy, két, há, küldeném a Vodádak és mindenkinek, aki szereti.
Az utolsó 100 komment: