Ha azt hittük, biztonsági őrből és ügyfélszolgálatosból már nincs lejjebb, nagyon tévedtünk. Balázst a győri Vidanetnél röhögték ki és alázták meg, mert méltányosságból gyorsabb ügyintézést kért, amit telefonon előzőleg korrektül meg is ígértek neki. És amikor a beteg nagymamáját otthon ápoló fiú kérte a panaszkönyvet, üvöltözve zavarták ki és küldték más szolgáltatóhoz.
Figyelmükbe ajánlanám a következő történetet mindannyiunk tanulságára, hisz sokan azt hisszük, hogy ma Magyarországon verseny van, és a szolgáltatók az ügyfelekért vannak, pedig:
Egyik nap bent voltam a győri kábeltévé és internet szolgáltató ügyfélszolgálatán, itt van egyébként a központ is, mivel két napja nem ment az internetem és az számítógépem hibáit kizártam. Nagyanyámmal élek együtt, aki sajnos beteg, nem lehet sok időre egyedül hagyni, az ápolónő pedig beteg volt, aki vigyáz rá általában, így nekem kellett.
Felhívtam a 1203-as telefonszámot, a szolgáltató ügyfélszolgálatát és megkérdeztem az ügyintézőt, van-e mód arra, hogy soron kívül bekerüljek a fenti okok miatt, úgyis csak megkérném személyesen őket, hogy nézzék meg ott a központban a helyszinen, hogy miért nem jut el a modembe a jel. Igéretet tett rá az ügyintéző, hogy odaszól a személyes ügyfélszolgálatra, így soron kívül fognak fogadni. Ennek nagyon megörültem, és azt hittem, hogy ez igen, ez a szolgáltató tényleg az ügyfelekért van és rugalmasak.
Odaértem, húztam sorszámot, majd odamentem a biztonsági őrhöz, és elmondtam a történetet, hogy beteg a nagyanyám és beszéltem az ügyfélszolgálattal akik azt mondták, hogy soron kívül rám kerül a sor. Erre az egyébként ásítozva az elmondottakat végig hallgató, idős, ősz, ápolatlan borostás ember szemei elkerekedtek, majd szó szerint pofánröhögött, hogy mit képzelek én, ilyen itt nincsen, a 1203-as telefonszámon meg beszélnek összevissza. Még odaszólt az egyik nőnek, aki ügyfélszolgálatos, hogy mit akarok, erre az is elkezdett röhögni, majd elkezdett velem gúnyolódni az őr ott mindenki előtt, hogy biztos rossz a számítógépem, őt nem érdekli semmi, az sem ha fejre állok, akkor is ki fogom várni a sort, egyébként meg mélységessen szégyeljem magam, hogy ilyen az eszembe jutott egyáltalán.
Erre kértem, hogy szóljon a főnökének, vagy adja ide a panaszkönyvet, erre rámordított, hogy na tünés innen de azonnal és egyébként sem kötelező a Vidanet szolgáltatását igénybe venni, el lehet menni másik szolgáltatóhoz, ha valami nem tetszik. Én a dühtől és a szégyentől remegve, mélységesen felháborodva távoztam az ügyfélszolgálati irodáról.
Hölgyeim és uram! Ez Magyarország, az Európai Únióban 5 éve, 2009-ben, ilyen egy versenyhelyzetben lévő szolgáltató hozzáállása az ügyfélhez.
Kérem cikkem közlését, jóindulatukat előre is köszönöm!
Balázs
Az utolsó 100 komment: