Pumaföldön mindaddig jó tartós fogyasztási cikket vásárolni, míg az el nem romlik, a szervizek morális tartása ugyanis még az ország általános szerencsétlenségét is messze alulmúlja. Míg az úgynevezett "más országokban" a nagyjából ugyanolyan színvonalú csúcstermékek gyártói azzal próbálják magukhoz édesgetni a vásárlót, hogy náluk a fasza géphez még faszább szervizszolgáltatás jár, Magyarországon a mottó: "ha eladtam a hülyének, tőlem megdögölhet." András szomorú sztorija azt mutatja be, hogyan jár az a fogyasztó, aki az Asus világszerte ismert netbookját pechjére nálunk vásárolja meg.
Az olvasók segítségét kérném, hogy mit tehetnék még, mert az Asus itteni képviseletével patthelyzetbe jutottam. Egy kicsit hoszú, de a történet sajátosága miatt az.
Történt, hogy november közepén az egy éves Asus Eee gépem elkezdett mindenféle karaktereket kiírni. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol mondták, hogy neten tudok RMA számot kérni, ez alapján tudom beküldeni futárral a gépemet. Mondtam ez remek, de sajnos nem jó a gépem, a munkahelyemen meg nem lehet netezni, így ez nehéz. Mondták, hogy sajnos ez van, csak így lehet. OK megoldottam egy ismerősnél. Ki is jött a futár, és elvitte a gépet.
1,5 hét után visszakaptam, és mit látok? A hiba megmardt. Ismét telefon, ismét neten kérjek RMA számot. Könyörgés, hogy nem lehetne telefonon kérni, de nem, és értsem meg. Itt egy kis időbe telt, mire megoldottam (egy másik ismerősnél) és vártam. Futár jött, gép el. Felhívtam őket, hogy legyenek kedvesek előre venni, mert hosszabb időre elutazom, és azért vettem ezt a típust, mert gyakran teszem ezt, és ez egy ilyen kis szállítható netbook. Mondták, hogy azt nem lehet, telefonáljak minden nap. Telefonáltam is, és harmadik alkalommal egy kolléga megígérte, hogy odaszól a szervíznek, hogy vegyék előre, de kötelezni nem tudja őket. Közben telik az idő, az utazásom közeleg. Két nap múlva hívom őket, hogy mizu? Na ekkor kezdet komolyra fordulni az ügy. TD kolléga vette föl, aki először is egy régi ügyfélszolgálatos szivatással indított, ami abból áll, hogy miután bemondom a nevemet és az RMA számomat, nem szól semmit, hanem vár. Miután egy hallóval megtöröm a csendet, kioktat, hogy miért nem mondom mit akarok, mert ő azt nem tudhatja. De tudhatná, ha egy "miben segíthetek?" kérdést feltenne, miután bemondtam az adataimat.
Ezután az empátiának a legkisebb jele nélkül közli velem, hogy a gépem csak januárban lesz meg. Mondom OK, de van-e lehetőség cseregépre vagy ilyesmi, mivel nekem nagyon kell stb. Mondja nincs. Mondom nincs valamilyen felettes fórum ahol ezügyben reklamálhatnék? Azt mondja TALÁN a Fogyasztóvédelmi felügyelőség. Ezzel két probléma is van. Egyrészt, mi az hogy talán, a felettes szerveket pontosan kellene ismernie. Másrészt egyből a Felügyelethez küld?
A remek kezdés és még gyönyörűbb folytatás után már én is feszültebb lettem, és mondtam, hogy jelezni is fogom nem csak nekik, hanem a nemzetközi Asusnak, és az Indexnek is. Erre megfenyegetett, hogy vigyázzak, mert hitelrontásért be fognak perelni.
Ekkor már tényleg ideges voltam, és mondtam neki, hogy panaszaimban név szerint fogom említeni. Erre újabb fenyegetést kaptam, hogy ezzel megsértem a személyiségi jogait, és ez is per. Mi van???
A beszélgetést úgy zártuk, hogy azt mondtam, ha nálam dolgozna, akkor kirúgnám, erre rámtette a telefont.
Valóban a beszélgetés végére már nem viselkedtem a legbölcsebben, de talán érthető.
Kínomban nem tudtam mit csinálni, a tudakozót hívtam, hogy valamilyen másik Asus számot adjanak, és kaptam is. Egy hölgy vette fel, aki mondta, hogy ő nem az ügyfélszolgálaton dolgozik, de írjak NJ-nek az ügyfélszolgálat vezetőjének. A munkahelyi gépemről meg is tettem (e-mailezni lehet), és vártam mi lesz.
Másnap felhívott TD, és kérdezte miben segíthet. Kérdeztem emlékszik-e az ügyre. Ő mondta, hogy nem, csak a főnöke mondta, hogy hívjon fel, de nem tudja miért. Nagyot nyeltem, és elmondtam ismét a problémát, mondta utánanéz.
Ekkor el kellett utaznom (persze gép nélkül). Pár nap múlva hívott TD, hogy minden OK, január elejére kész lesz a gépem. Mondtam én is nagyon örülök, de január végéig nem leszek itthon, már úgyis mindegy.
Hazajöttem az utazásról, ahol persze egy csomó pénzt elköltöttem netcafékra. Várt is a gépem, melyet bekapcsolok és mit látok? Még mindig rossz. Telefon. VZ veszi fel, aki tájékoztat, hogy a legjobb helyen vagyok, mert ő foglalkozik a panaszos ügyekkel. Mondom neki, hogy rendben, ez jó hír, miként lehetne megoldani, hogy visszaadjam a gépem, és visszakapjam a pénzem. Mondja, ezt akkor, ha három fő alkatrész cserén már túl vagyunk, eddig volt egy billentyűzet, majd egy alaplapcsere, ez azt jelent, hogy eddig egy. Küldjem vissza a gépem, megnézik. Mondtam neki, hogy ez már a harmadik alkalom lesz, kérem most legyenek olyan kedvesek, és adjanak telefonon RMA számot, és küldjenek futárt. Mondta, hogy valahogy megoldja. Másnap várom a futárt nem jön. Következő nap hívom VZ-t, és kérdem mikor jön a futár. Milyen futár? Amelyiket megrendelte. Ő ilyet nem tett. Dehát azt mondta. Ő ilyet biztos nem, máskor figyeljek jobban.
Leforrázva ülök szobámban, egyszer csak ki csönget? A futár.. Hívom VZ-t, de más veszi fel. Mondom az új embernek, hogy VZ-t kérem. Mondja, nem kapcsolja, mondjam neki mi a problémám, ő is elég értelmes, hogy felfogja (szó szerint ezt mondta). Elmondom. Válasz: biztos én rendeltem meg a futárt, csak nem emlékszem. Hopp, de közben tudja VZ-t kapcsolni. VZ-t kérdőre vonom, hogy azt mondta nem rendelt futárt, és most mégis itt volt. VZ mondja, hogy ja, összekevert valakivel. Dehát 30 perce miért mondta azt, hogy futárt rendelni ő nem tud, és soha nem is tudott? Ő ilyet nem mondott. Puff.
Ismét egy hét eltelik, jön a gépem. Bekapcsolom. 35 perc alatt bootol be. Hehe. Még egy próba, ugyanaz. Ma reggel hívom VZ-t. Kérjek RMA számot neten, és küldjem be... Jaj. Pénz vissza? Hogy gondolom, még csak egy alaplap csere és két billentyűzet csere, az még mindig csak egy főalkatrész...
Na most lett elég. Szerintetek hogyan tovább? NJ ügyfélszolgálati vezetőt többször tájékoztattam emailben, de nem válaszol. Itt vagyok 3 hónapja egy rossz géppel, és még csak fény sincs az alagút végén. Ja, és aki Asust vásárol, sikeres ember nem lehet, ezt most megtanultam.
András
betépett felhasználó 2010.02.01. 12:01:47
betépett felhasználó 2010.02.01. 12:05:09
reszletezned egy picit?
azt irja, hogy "wellcome"? es te erre rogton benyomod a kikapcs gombot?
hatesz 2010.02.01. 12:06:34
Messze van a szervíz? Pontos adatok (városok, telefonszámok) is jól jönnének a sztorihoz
zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.02.01. 12:06:53
"Ismét egy hét eltelik, jön a gépem. Bekapcsolom. 35 perc alatt bootol be. Hehe."
Inkább fegyverboltba menj puskáért, meg lőszerért...
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 12:09:16
Még mindig jobb mint a vadász esete a medvével...
dr. _mmm_ 2010.02.01. 12:13:44
Ezért van a bill.
Mellesleg nem lehet hogy véletlenül átállítottad a bill. kiosztást?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 12:14:54
Igen bölcsen összeállított, kerek mondat.
De akkor most kerek, vagy lapos?
Mert az nem mindegy.
Dr. Kix 2010.02.01. 12:21:25
Gilberto 2010.02.01. 12:21:47
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 12:25:24
ArnoldBácsi 2010.02.01. 12:26:56
Nekem volt anno egy EEEPC 701-em amikor bejött akkor vettem, de el is adtam. Azalatt a 2 hónap alatt nem volt vele gondom...
mondjuk ez vicc ami itt megy ezalapján amit leirtál nem is veszek több gépet, illetve valahogy máshogy probálom majd megoldani a szervizet
szóló szölö 2010.02.01. 12:27:18
vape 2010.02.01. 12:27:51
Aztán majd ők szórakoznak az Asus importőrrel utólag, mikor te már kiszálltál.
napalm 2010.02.01. 12:33:11
pizsama 2010.02.01. 12:34:22
A hibajelenség viszont nem világos: "hülye karaktereket kiírni". Hova? Mikor? Hogyan? Lehet hogy szoftveres a probléma, és driver/firmware/BIOS frissítéssel simán orvosolható volna.
Secnir 2010.02.01. 12:36:09
aztán előveszem a kedvenc félcolos csövemet egy KB-s könyökkel a végén, majd megjelenek a boltban zárás előtt 5 perccel, hónom alatt a notival, a rondábbik nézésemmel a fejemen.
dr. Aullah 2010.02.01. 12:43:06
mmonitor 2010.02.01. 12:44:38
microlas (törölt) 2010.02.01. 12:46:17
2010.02.01. 12:47:59
AZ ASUS EGY MOSÓGÉPSZERELŐ KUPLERÁJ.
É2I 2010.02.01. 12:56:04
Egyébként a fogyasztóvédelem felé is el kellene küldened a panaszt, amit írásban az Asus Magyarországnak is, ajánlva.
Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2010.02.01. 12:57:09
nácivadász tűsarkúban 2010.02.01. 12:57:59
salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.01. 12:58:01
itt már csak némi agresszió segít. sajna ez van nagyon sok helyen... tapasztalat.
fiktiv állat 2010.02.01. 12:58:06
salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.01. 12:59:32
mmonitor 2010.02.01. 12:59:53
Minden Nick Foglalt Már Talán Ez Nem 2010.02.01. 13:01:13
Az, hogy kifogtál egy szar gépet meg pech, képzeld még űrsiklók is hibásodnak meg, pedig a legmodernebb technológiák közé tartoznak. Ez van, majd ha a Teremtő gyártja az eszközeinket majd nem hibásodnak meg.
Egyébként a szervizben történő személyes látogatás tényleg csodákra képes, még ha nem is torkollik erőszakba a dolog akkor is. Oda kell menni, mondani, a tényállást. Végső esetben egy picit fizetni is lehet a szervizesnek (jöhet a flém, hogy a francokat fizetek!), de én inkább leperkálok háromezret a szervizesnek minthogy ugyanezt az összeget letelefonáljam valami hülye körömrágós ügyfélszolgálatos picsával.
salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.01. 13:01:51
őket csak ajánlani tudom:
www.profiszerviz.hu/hu/kapcsolat/
2 alkalommal volt problémám, mindkéccer valódi profikkal beszéltem telefonon és vérprofik javítottak.
nem szokásom másokat reklámozni, de ők tényleg megérdemlik!
Minden Nick Foglalt Már Talán Ez Nem 2010.02.01. 13:02:20
Nevek, kódok, rövid esetleírás és már nyalják is a seggedet itthon.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.02.01. 13:05:32
en is egeszen biztos vagyok benne, hogy ez nem az asus, hanem mindossze a hazai ugyfelszolgalat hozzaallasa.
ez a nyuggerező sixx micsoda köcsög 2010.02.01. 13:07:02
Én anno a routerem kapcsán a ferdeszeműekkel próbáltam értekezni, de semmi értelmeset nem sikerült kipréselni belőlük. A végén tényleg elküldtem a jóédesanyjába a "kedves" supportost, aki minden volt, csak segítőkész nem. :(
[c] 2010.02.01. 13:08:29
Valószínűleg fogalmuk sem volt a hiba okáról, mindig kicseréltek valamit, de a hiba maradt.
Az lett a vége, hogy az ismerős elvitte egy másik laptopszervizbe, amely nem márkaszerviz volt, viszont jóhírű. A hiba meglett.
ddd.dino 2010.02.01. 13:10:22
Bár igazából ez nem tartozik szorosan az aktuális témához... :-)
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 13:10:44
Csak úgy.
Lehet, h megcsippelték az űrgyíkok?
Vagy a Skynet része talán?
Megannyi kérdés.
kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.02.01. 13:11:27
Minden Nick Foglalt Már Talán Ez Nem 2010.02.01. 13:13:27
Egyébként állítólag az űrsiklók karbantartása némiképp jobb a BKV buszainál, pedig kevesebb ember utazik rajtuk.
Pepe135 2010.02.01. 13:15:13
t0thl 2010.02.01. 13:16:59
Hasznal. Ha nem ir magatol semmit, akkor user error.
Valszleg azert nem tudtak megcsinalni a gepet, mert nincs baja, csak mondjuk elfertozodott egy csoppet.
Persze lehet, hogy tevedek, de sok ilyen van.
Ferlategla (törölt) 2010.02.01. 13:17:08
t0thl 2010.02.01. 13:18:53
De monduk egy ursikloval tuti lassabban ernek be meloba....ursiklot felkeszit, kitol, kilo, leszallashoz keringtet, legkorbe be, befurodik, kias, osszekapar, foleleszt...tobb nap is lehet ha igy belegondolok...
Vanek B. Eduard 2010.02.01. 13:21:03
Biztos ezért nem boldogultál az ügyfélszolgálattal sem...
Minden Nick Foglalt Már Talán Ez Nem 2010.02.01. 13:21:35
Én láttam olyat, hogy x irodában gépelt egy kolléga egy rádiós billentyűzeten, és három irodával odébb megjelent a képernyőn a karakterek fele.
Ezt persze kizárja, ha mindenhol ez a jelenség adódik.
pakesz (törölt) 2010.02.01. 13:21:42
desktopot kell venni, az a legjobb, olcso, jo, gyors
ha valami elromlik rogton lehet cserelni, helyi fusi szamtech boltban 2 ezerert meg vegig is probaljak mi a rossz :)
raadasul a regit ha elromlott akkro lehet ervenyesitenia garit ra, de utana rogton hasznalhato a gep!!!
desktop rulez!!!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 13:22:20
Nade a leszállás élménye mindezt a kellemetlenséget elfeledteti.
Minden Nick Foglalt Már Talán Ez Nem 2010.02.01. 13:22:42
Sanya23 2010.02.01. 13:23:00
www.hrp.hu/views/service/default.aspx
mi is ezzel a hülye RMA számmal szoptunk, ki is vitték valahova csehékhez, persze ugyanúgy szarul is hozták vissza. elvittük ide, egy fillérbe nem került, és megcsinálták, garanciálisan.
Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2010.02.01. 13:23:21
Gonoszfóka 2010.02.01. 13:23:30
Az a baj, hogy ez a világgari egy viccccc, így, 30 c-vel. Mert ehhez kéne egy olyan szervízhálózat is, ami világméretű, na ez az, ami nincs, csak telefonos hálózat. Kíváncsi vagyok, hogy a hónom alatt egy betojt Asus lapossal hova térhetnék be egy gyors javításra egy idegen országban, úgy hogy a vége ne a fentebb leírt telefonos kvízjáték legyen, hanem eredménnyel záruljon. Nemcsak júzert, kereskedőt is elég gyakran szopatnak ezzel...nagy ívben tojnak az ügyfélre. Tudtommal a szervíz is külföldre lett kiszervezve.
@Krajcs: "Én asszonynak egy éve egy igen gyönyörű kinézető Toshiba netbbok-ot vettem 80-ért, és azóta is kiválóan teszi a dolgát... "
A Toshiba lényegében az egyetlen olyan távol-keleti cég, ahol nem érzed, hogy kelet-európai vagy. Mármint gari és szervíz szempontjából.
pakesz (törölt) 2010.02.01. 13:23:32
nekem is elofordult laptoppal a hangkartya hogy szar volt, FS
na a hozza jaro live CD vel a linux alatt ment :)
vissza akartam menni, meg vissza is mentem, de egy apro hangicsalason kivul semmire nem jutottam, mivel a gep jo volt :)
mellesleg a desktop -os allitasomhoz tartom magamat desktop rulez!!!
DarkFuture 2010.02.01. 13:24:10
Legközelebb igyál egy felest és próbálj a microfonba beszélni hátha válaszol !
pizsama 2010.02.01. 13:25:23
AvgDvl 2010.02.01. 13:27:35
Logan Grimnar 2010.02.01. 13:28:41
Hiába panaszkodtunk az Asusnak, a koreai illetékesek magasról szartak az egészre, nekik csak az eladás számított.
Magyarországon büntetlenül megtehetnek mindent, hiszen a magyar piac szereplőinek semmilyen érdekérvényesítő képességük nincs a nyugatihoz képest töredék forgalom miatt
pizsama 2010.02.01. 13:30:49
Anno, a kiszervezés előtt, mikor az Asus notitulajok még az NSE-vel szívtak itthon, sokan Bécsbe vitték inkább javíttatni a notit, minden különösebb gond nélkül. Nem hinném, hogy ez ne működne más EU-s országokban is. Szerintem csak nálunk van vele szopóka, és kötve hiszem hogy a tajvaniakon múlna.
Plumper 2010.02.01. 13:31:06
VisMajor 2010.02.01. 13:31:45
Silent Bob 2010.02.01. 13:31:59
t0thl 2010.02.01. 13:32:07
Szélpörgő 2010.02.01. 13:33:14
Ferlategla (törölt) 2010.02.01. 13:33:22
(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.02.01. 13:35:24
lacwe 2010.02.01. 13:35:45
Sanya23, riszpekt, mindenkinek igy kellene!
t0thl 2010.02.01. 13:36:40
Nekem is van egy aspire one-m, nagyon jol osszerakott kis ketye.
átlátó 2010.02.01. 13:38:36
Tibike15 2010.02.01. 13:38:55
changebug (törölt) 2010.02.01. 13:40:38
mindegyik jön a hülyeségével és mé' nem működik ez meg az és mé' nem gondolatolvasással mén a szoftver. olyan bonyolult... köcsög userek :)
ügyfélszolgálatos meg dögöljön éhen.
amúgy legegyszerűbb ha megtanulsz telepíteni meg egy kicsit érteni a gépekhez... nem bonyolult. annyi időt amennyit ezekkel a f...kal eltöltöttél már meglenne a tudás.
G. Wolf 2010.02.01. 13:41:08
Én (és családom) Toshiba gépekkel szívtuk meg.
Nyáron vettem egyet: Satrllie A300-as gépet, eleve az nem tetszett hogy nem adtak hozzá telepítő lemezt, hanem van egy webcím ahogy fél órás keresgélés után válaszd ki milyen vezérlőprogramok kellenek, és az utasításba sincsen benne hogy milyen egyéb beépített cuccokkal rendelkezik az adott modell. Ennek eleve nem örülök mert egy kb 200e gépnél egy dvd nyi telepítő simán elfér...
Ősszel apámnak is vettünk egyet (nem ez a modell egyel kisebb). Nah ez úgy indult hogy el se indult. Eleve a winyója meg se moccant... úgyhogy semmit se tudtam föltelepíteni... Rögtön vissza... Kicserélték azóta működik...
Két hete az én gépem állt le... egyik pillanatról a másikra úgy mintha egy sima asztali PC-t kihúztak volna az konnektorból. Aztán kiderült hogy a hűtőventillátor állt le. Onnan tudom hogy leállt, hogy oldalt éreztem hogy nem érzem hogy fújja ki a levegőt.
Irány a szervíz... Bevették azt mondták egy hét. Aztán mikor megyek vissza a szervízes beközli hogy hát ez koszos volt és kitisztították... Mondtam nekik hogy ez úgy van hogy akkor egyik pillanatról a másikra megakad? Megint elmondta hogy koszos volt és kifújták.... Mondom ok...
Mellékes szál, bizonyítékom nincs de úgy emlékszem hogy amikor megvettem a gépem a fülhalgató kimenet pirosan világított, ez meg egy másfél hónap után kiégett - ezzel nem vittem vissza akkor hanem ott mondtam hogy ha már itt van csinálják meg azt is, erre a szervíz válasza: nincs benne ledlámpa. Mondom pedig ott világított valami. válasz: 9000 forintért szétszedi és megmutatja hogy nincs ott ledlámpa. Erre így nem tudtam mit csinálni... Én magam ugye nem szedhetem szét mert akkor ugrik a gari... jah és ahogy belenézek a két jack bementeb (fülhalgató és mikorfon bemenet) különbözö az aljuk. Igazából a hiba nem életbe vágó, csak bosszantó... Hozzáteszem tényleg nem találtam semmi leírást hogy annak ott világítania kéne-e vagy sem. Az biztos hogy van most egy papírom hogy a szervíz szerint nicns ott ledlámpa, ha lejár a gari szétcsavarozom a gépet, és ha van ledlámpa akkor visszaviszem és amíg megcsinálják beírok a vásárlók könyvébe.
Továbbá egy kis ergonómikus gondom is van a Satelite A300-as géppel, mégpedig überdizájnos a billentyűzet, szép csillogó...csak épp ha bekapcsolom a gépet, a sajtá fényétől annyira csillog hogy nem látom a billetyűzetet... Szerencsére ez ritkán zavar mert tudok gépelni... de ha véletln egy egy speciálisabb karaktert keresek eléggé kellemetlen...
Egy szó mint száz nálunk 2 Toshibából csak 2 romlott el... egyik el se indult...
Úgyhogy én többet Toshiba terméket soha _nem_ veszek!!! És akit tudok lebeszélek.
Amúgy nekünk van egy régi régi (4 éves kb) Asus még, az rendben van, bár ott szervízzel szerencsére nincs személyes tapasztalat, viszont nekem se mondtak jókat, ezért se lett Asus az új gép. A gépem vásárlásakor én a HP és a Lenovo termékek felé érdeklődtem, de aztán ezekről lebeszéltek (mind eladó mind egy haver) hogy a Toshiba ár/értékbe jobb és 2 év gari van rá (de a két év is úgy két év hogy 1 év alap, 1 év meg ha az ember beregisztrál...).
sheva09 2010.02.01. 13:41:56
xenuka 2010.02.01. 13:41:56
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2010.02.01. 13:42:05
Kocsiba beülés / tömegközlekedésre felszállás és az ügyfélelhárító szolgálat célbavétele. Megérkezés rossz netbookkal a kézben. Belépés után udvarias érdeklődés a portástól/recepcióstól TD után, majd a pozitív válasz esetén kihívása az előtérbe.
TD feltűnésekor egy, a torokból feltörő, erőteljes és gurgulázó hangot hallatva a hibás és működésképtelen netbook egyetlen, elegánsan kifinomult, ámde határozott mozdulattal történő lenyomása TD torkán, majd a farzsebből előrántott Glock 19-es pisztoly segítségével a portás / recepciós helyben történő kivégzése. Az imént említett tevékenység által keltett zajokra kíváncsian, az ajtó résén fejét átdugva kukucskáló VZ nyakára az ajtó rárúgása (határozott, reccsenő hangot keltő rúgás legyen), majd a vélhetőleg kissé dezorientált állapotba került VZ fejének az ajtófélfába történő ütemes, tiszta erőből történő odakocogtatása egészen addig, amíg folyik kifelé valami. Ezután indulás tovább, befelé, az irodák felé és random kacsavadászat a Glock 19-es segítségével a mostanra már rettegve menekülni próbáló alkalmazottakra.
NJ, ügyfél-elhárítási vezető irodájához érve határozott belépés és még ugyanazzal a mozdulattal a Glock 19-es tárában maradt lőszerek módszeres beleürítése a fent említett vezetőbe, a lehetőségekhez képest többnyire mellkas tájékon. Ezután az asztalán lévő monitorral módszeresen kéretik szétb@szni a fejét és egy postit-re elegánsan ráfirkantani az "Olvasd a kib@szott emailjeidet te k*csög, vesszen az ASUS" üzenetet és rátapasztani valahova a hátára. Adott esetben az asztalon található billentyűzet segítségével is beletűzhető a postit cédula a hátába.
Dolgunk végeztével ha a Rendőrség még nem érkezett meg, akkor a helyszín elhagyása autóval / tömegközlekedéssel.
Coyote82 2010.02.01. 13:44:57
lómai 2010.02.01. 13:48:44
Egyébként meg menj FVédelemhez, vagy bíróság.
Nekem az acerom volt szervízbe, sajnos pont két ünnep között, pluszz még ráadásul nem volt pótalkatrész.... (egy szervíz pótalakatrész nélkül....) szal még arra is várni kellett. ami pozitív, az az hogy legalább utánnanéztek miért olvadt meg a műanyag és nem csak burkolatot cseréltek hanem tápegységet is meg hálózati töltőt is.
Cocola119 2010.02.01. 13:49:45
Írd le nekik az egészet részletesen,és add fel tértivevénnyel,mert akkor később,ha szükség lesz rá,bizonyítani tudod,hogy átvették a panaszos leveledet.Addig küld nekik a leveleket /szép hangnemben,inkább sajnáljanak,mint mérgesek legyenek rád/,amíg nem segítenek.
Egyébként a legtöbbjük segítőkész,és tényleg azon vannak,hogy megoldják a fogyasztók gondjait.
Én egy szivattyúval jártam úgy,hogy amikor már a pultot vertem és anyáztam abban a nyomorult monori szervizben,akkor is csak a vállukat vonogatták,hogy nincs alkatrész stb.
A fogyasztó védők már úgy reagáltak,hogy ja,igen,rengeteg a panasz rájuk...RÁTELEFONÁLTAK az ürgére,mire az megígért fűt-fát,aztán amikor visszamentem,hogy adja ide a szivattyút,meg a csere papírt,letagadta az egészet...Erre elővettem a telómat,hogy hívom a fogyasztó védőt,aki intézte az ügyemet,na,mindjárt meg lett a csere papír...Ki is cserélték végül...
A faszi meg morgott,hogy szétszedték ingyen,mert ugye így nem kap lóvét,ha nem tudja megcsinálni...
Plumper 2010.02.01. 13:54:05
mert se nem fát szopsz (faszopó), se nem a fát hossssszasan nem szopod (fasszopó), csak a f@szt.:-D
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.01. 13:59:59
Most már kihagyom. Az MSI egyszer már szopóágra helyezett a "szervízhátterével"
nem szeretném még egyszer átélni ezt az élményt!!
Kösz! Ez tanulságos volt!
Hümüzhümümüz 2010.02.01. 14:06:17
Azt tudnám neked javasolni, hogy nézz rá a jótállási jegyre. Azon van az illetékesek, békéltető testület stb. címe, elérhetősége és fordulj hozzájuk! Vitás esetben (és ez már nem gyengén az) Ők hivatottak rendet tenni. :)
Egyébként van egy ilyen passzus a jótállásban, hogy: "A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy kijavítást, vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Ha a cserére, vagy javításra nincs joga a vásárlónak, vagy ha a kötelezett nem vállalja a javítást, cserét illetve annak nem tud a jogszabály által előírt feltételek szerint eleget tenni, akkor a vásárló kérheti az árleszállítást, vagy elállhat."
Ha ezt veszem figyelembe, akkor az Asus minden szabályt figyelmen kívül hagyott. Egyáltalán meghosszabbították a jótállásod javításonként???
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.02.01. 14:06:59
A psozt meg jol mutatja a mai M.o-got
Én irnék az Asus.com-nak
KAptam én már szoftot DélKoreábol LG-töl
selyemhegedu 2010.02.01. 14:07:04
Leirod a bankszamlaszamodat, valamint adsz nekik egy hataridot (mondjuk kezhezveteltol szamitott 8 naptari nap) amig kered a vetelar visszautalasat. Leirod a telefonszamodat is, amin felvehetik veled a kapcsolatot a keszulek visszajuttatasaval kapcsolatban. A levelet tertivevenyesen adod fel.
Amennyiben a cuccot magyarorszagi, szamodra is megkozelitheto boltban vetted esetleg erdemes bemenni hozzajuk a kutyuvel, ha nem hulyek visszaadjak a penzedet es orulnek neki ha nem csinalsz botranyt az ugybol. Mindenkeppen fontos azonban hogy ne az Asussal tokolj, hanem a bolttal ahol vetted a cuccot - a garanciat ugyanis ok adjak.
röntgenszeműlány 2010.02.01. 14:08:51
Kyle Broflovski (törölt) 2010.02.01. 14:13:33
VisMajor 2010.02.01. 14:13:40
Robbantó 2010.02.01. 14:17:31
changebug (törölt) 2010.02.01. 14:22:48
üzleti útra ZX81-et kő vinni - az is kicsi és - ráköthető a junyosztra :D
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 14:40:26
Én is hasonló jókat kívánok viszont.
Ámbátor hovatovább egy ánuszvizsgálat elvégzésének szükségessége is felmerül az esetedben.
daat 2010.02.01. 14:45:43
A venti megtud állni ha koszos, egy aranyosabb porcica és pillanatok alatt leáll. Porpisztoly vagy sűrűbb takarítás a megoldás. Nem Toshiba jellegzetesség, user hiba.
Világító, nem létező ledre már írták a megoldást, user hiba.
Nem tetszik az ergonomikája, akkor minek vettél olyat? User hiba.
Az,hogy nem indul el a masina már az elején, sajnos bármelyik márkával megtörténik, de fogjuk rá,hogy Toshiba a béna.
Ezek szerint 2 nótosból az egyik rossz, a másikkal viszont a felhasználó bénázik, aki ugyanezt megtenné bármi mással.
Megjegyzem én kifejezetten utálom a Toshibákat, de azért nem mindig a masina a gáz.
G. Wolf 2010.02.01. 15:14:31
a gépet látatlanba vettem pusztán leírás alapján, mert nem külső csilicsáré érdekel hanem az hogy mit tud, mi a teljesítménye és ehhez képest az ára. senki nem szólt hogy a billentyűzetet világítani fog... ilyen baromságot még egy gépnél se láttam hogy full fényes és nem matt. (zárójelbe megjegyzem hogy ha simán ránéz az ember tényleg szép az egész, legalábbis esztétikailag tetszik, csak épp használhatatlan) de ennek ellnére az igaz hogy VALÓ mivoltába is meg kellet volan nézni a gépet, bár szerintem akkor se tűnt volna fel, elsőre nem feltűnő hiba, csak akkor jön elő ha egy valami speckó karaktert nem találok.
kb 99-00 óta van pc-m és eddig egyik ventillátora se állt meg egyik pillanatról másikra. Ventillátor koszosságának van előjele, pl jobban melegszik a gép, érezhetően lassúl a hűtésnél a kifújás, más hangja lesz a ventillátornak. Ezek egyikét se produkálta.
"Világító, nem létező ledre már írták a megoldást, user hiba." - elég merész hogy így totál látatlanba el mered ítélni. Valóban írtak, most néztem is de semmiféle egyéb ki bekapcsolást még nem találtam.
Amúgy meg nem értem ha utállod a toshibát akkor minek véded? vagy pedig minek kötsz belém olyannal amiről kevés fogalmad van? nem hiszem hogy láttad a gépem? Vagy mégse utállod a toshibát, vagy velem van valami bajod mert végülis az üzeneted léynege eléggé személyes mégpedig hogy én nyomizok a gépemmel...
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.01. 15:38:30
hat ezt en sem ertettem, az egyiket siman rogton kicsereleik, mert nem indul
a masikon bekoszolodik a venti es csodalkozik, hgoy leall, hat ez a dolga, hogy ne egjen szet
kovetkeztetes, soha tobbet toshiba
/az vaiom is leallt, mar garis sem volt, abszolut lama vagyok de szetszedtem es kitakaritottam a ventillatort, mar 10 eves de meg mindig megy igaz mar ritkan hasznalom./
András Eee 2010.02.01. 15:51:54
Felvettem a kapcsolatot az Extreme Digitallal (ahol vettem), de ott azt mondták, hogy addig nem cserélik vissza, amíg az Asus ki nem állít erről egy hivatalos papírt, hogy ezt megtehetik. Szerintetek fognak?:)))
És miért nem személyesen intéztem? Mert 9-től 15-ig vannak nyitva Újpesten, én meg Soroksáron dolgozom. Tehát ki kellett volna vennem miattuk egy nap szabit.
Ma írtam a Fogyasztóvédelmi Felügyelőségnek is, kiváncsi vagyok mi lesz, de olyan nagy reményeim nincsenek. Így élünk mi Pannóniában.
daat 2010.02.01. 15:57:25
A Toshibáknak a billentyűzete egyébként is fura, amit szintén csak akkor fedez fel az ember,ha megnézi. Bár láttam már olyan embert, akinek kifejezetten ezért kellett.
Ventinél nem mind1,hogy asztali vagy notebook az a masina. Értelemszerűen ez egyikben jóval kisebb az alkatrész, amit megtud akasztani egy efféle "szörnyeteg". Bármily hihetetlen találkoztam már ilyennel, nem is eggyel. A melegszik a gép jelenség csak akkor jelentkezik,ha por illetve apróbb szöszök okozzák a koszolódást.
Utálom a Toshibát, mert a prémium kategóriás gépei kivételével, elég megbízhatatlanok (mondhatni ócskák),de ez nincs azzal összefüggésben,hogyha egy user nincs tisztában néhány dologgal,az ne szúrna szemet.
Gondolom tv-d is van, de annak a "finomságaival" sem vagy tisztában, de ha elromlik és szervizelik, akkor annál valszeg nem fogsz kételkedni a szervizesben, ha javítás után működik.
Ha személyes támadásnak vetted, az a te bajod.
daat 2010.02.01. 16:03:26
daat 2010.02.01. 16:05:57
András Eee 2010.02.01. 16:14:13
G. Wolf 2010.02.01. 16:50:24
"A melegszik a gép jelenség csak akkor jelentkezik,ha por illetve apróbb szöszök okozzák a koszolódást." - és szerinted mit fújnak ki ha nem apróbb szöszöket? mert a szervíz állítása szerint enniy történt.
Illetve a másik azt mivel magyarázod akkor egy korábbi gépen (ugyanezen körülmények között) 4 év után se jelentkezett ilyen baj?
Mondom a billentyűzet csak pár nap után tűnt fel, mert szerencsére tudok eléggé gépelni és ha egy egy karaktert nem találok akkor nézek oda. Szóval ez elsőre nem tűnt volan fel, pláne úgy hogy külsőre alapvetően tetszik a gép.
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.02.01. 17:59:10
anarchoid · http://www.stormriders.hu 2010.02.01. 18:06:22
csak john 2010.02.01. 19:32:07
1. Újra beadod a szervízbe a gépet és összes külföldi asus-hoz tartotó e-mailre elküldöd a panaszodat, pontos számokkal, jelezve, hogy a gép most is javítás alatt van. Sanszos, hogy hirtelen kiemelt ügyfél leszel.
2. Autózol pár órát, és a nyugati határ túloldalán adod le javításra a gépet.
Szmájli / Trollrühellő 2010.02.01. 19:50:06
Ha már a szervízben van, nem az lenne az első a szervizes brigádnak, hogy először a legegyszerűbb megoldással próbálkozik? És gondolhatod, hogyha bios frissítés oldja meg, akkor szerinted 3szor nem sikerül a szervíznek? Nem ez a dolguk, hogy megoldják?? Nem ezért vannak???? Nehogymár ezért is az ügyfél legyen a hülye.. Ha én segg hülye vagyok a gépekhez, akkor egy szaros vindóz reinstallra is elvihetem a szervízbe.. Azért vannak..
Ugyandehogy (törölt) 2010.02.01. 19:57:22
Szmájli / Trollrühellő 2010.02.01. 20:18:25
Ha az embereknek lenne lehetősége, hidd el, hogy akkor a minőségi motyók közt válogatnának.
Egyébként az Asus cuccok nem szarok, az, hogy a szervizesek beleszarnak az egészbe (nyilván azért, mert olyan körülmények közt dolgoznak, ami hagy kívánnivalókat maga után, és nem valószínű, hogy túlfizetettségük miatt olyan marhára ösztönözve lennének), még nem a márka hibája.
Egyébként meg ha a videokártya memóriája kaka, akkor szokott ilyen mókákat csinálni a gép...
anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2010.02.01. 20:42:20
anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2010.02.01. 20:45:20
hugica49 2010.02.01. 20:45:58
fourgee 2010.02.01. 21:04:43
Most a Dell szervizzel küzdöttem. A laptopom kijelzőjében lévő EEPROM elfelejtette a tartalmát. Két megoldás van: 1. megszerzem a szerviztől azt a programot, amivel felül tudom ezt írni + a kijelzőhöz szükséges EEPROM tartalmat. 2. veszek bele egy új kijelzőt.
Persze a szerviz ez utóbbira akar rábeszélni, 40 ezer forintért...
Kellene valami módosítás a fogyasztóvédelmi törvényben - már ha van ilyen. Pl. ha egy szoftveres hibát a szerviz horribilis összegű hardveres cserével akar javítani, akkor büntessék meg őket keményen -> fizessenek kártérítést az ügyfélnek + dugjanak fel a szervizes seggébe egy egész süncsaládot.
fourgee 2010.02.01. 21:08:00
Ha egy ilyen szervizes egészségügyi problémája miatt műtétre szorulna, akkor egy rosszul fizetett orvoshoz kellene vinni - egy orvosi műhiba után persze pattogna a köcsög...
Szmájli / Trollrühellő 2010.02.01. 21:26:56
nyilván csak ez a mondat ragadt meg benned, de ha figyelmesen mégegyszer elolvasod a kommentjeimet, valószínű rájösz, hogy nem a szervizesek seggét nyalom... pusztán finoman próbáltam utalni, hogy a magyar szolgáltatók minősége valószínű a demoralizált, alulfizetett dolgozók hozzáállása miatt tart itt... de hogy ne csak nézz, hanem láss is, nem ártana kinyitni a szemed.
cso zsi 2010.02.01. 21:34:49
Laptopot igen.
Küldték a futárt, ígértek időpontot.
Majd hívtak, hogy egy nappal később fog érkezni, szállítási gondok miatt.
(Cseheknél szervizelik)
Úgy is történt.
Pár hónappal később felhasználói hiba miatt újra visszakerült hozzájuk. A világon mindenhonnan elhajtottak volna, hogy ez nem garanciális hiba, dugjam fel magamnak.
A szokott módon elvitték, majd visszakerült, a garanciaidő meghosszabbodott. Ez kb két éve volt.
Azóta is jó a gép.
jelentéktelen alak 2010.02.01. 21:40:14
Egy felhasználó egy terméket a rendellenes működése miatt ad be a szerviznek javításra.
Ezen a ponton, teljesen mindegy, hogy ASUS, hogy "mindenféle karaktereket ír", stb. A szerviz azért szerviz, hogy megoldja. Az ügyfélszolgálat, meg azért ügyfélszolgálat, hogy szolgálja az ügyfelet.
Szerintem a történet nem azért jelent itt meg, hogy a hozzászólók tippeljenek baj okára, vagy minősítsék az ASUS-t, mint márkát.
Meggyőződésem, hogy a porul járt felhasználónak sem az ASUS-al van baja, hanem annak a magyar részével, a történetből levonva, érthetően.
Én mikor a Peugeot furgonomat vittem a szakszervizbe, mert puhának éreztem a féket, azt a választ kaptam, hogy "mit várok, ez nem Mercédesz!?"
Ha nem céges autó lett volna, le is cseréltem volna egy Mercédeszre ezek után...
Igaz, ez 10 éve volt. De látom, a jelenség mit sem változott.
A ügyfél központúság, még várat magára.
:-(
peteraxx · http://www.revu.hu 2010.02.01. 21:41:31
A poén az, hogy a kálvária után 2 hónappal jelentkeztek Franciaországból, hogy küldjem el oda a gépet a költségükön, és megcsinálják. Tehát a nemzetközi offenzívám is sikeres lehetett volna.
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.01. 21:48:31
Shipak 2010.02.01. 21:53:13
Végig olvastam :)
Páran szóvá tették, hogy a poszt-író nem részletezi a hibajelenség mivoltát.
Általános neszesemmifogmegjól bemondás: furcsa karakterek.
Vagyunk itt annyian, hogy ha az illető feltölt ( vagy valamelyik cimborája, aki tudja hogyan kell ) egy screenshot-ot, levezényeljük, hogy mit kell(ene) tennie.
btw, IBM és Siemens partner szervízben dolgoztam. Mindkét márkálnál javítottunk világ-gariba gépeket.
Szó nélkül.
"elő a farbával! 10 másodperc van vissza életed legkínosabb pillanatáig!"
:))
t0thl 2010.02.01. 21:58:23
Ha a gépnek semmi baja, csak a user kúrta tele minden szarral, és még azt sem tudja az enter mire való, azt hadd ne a szervíz oldja már meg !
A számítógép már csak ilyen. Érteni is kell hozzá legalább egy picit.
Ezt most mind nem feltétlenül a kommentre értem, hanem a reakciókra.
Egy számítógép nem egy grillsütő, ami vagy melegít, vagy nem. És akkor még bonylult volt a példa, mert vagy van áram, vagy nincs, vagy be van dugva és van áram, vagy nincs és van áram vagy nincs. Szóval...
Shipak 2010.02.01. 22:03:19
Már a prof is megmondta Szegeden, az Egyetemen, hogy a számítástechnika nem egy egzakt tudomány.
:))
Martian (törölt) 2010.02.01. 22:31:44
Ehhez képest sokkal rosszabb az űrsikló járatokra eső halálozási ráta, mint a BKV-é... valamit már a kezdeteknél nagyon elszúrtak odaát a srácok.
Cs@tLós 2010.02.01. 22:33:32
Én ennyit tettem vna.
Áltudományos 2010.02.01. 22:45:46
MP 2010.02.01. 22:53:21
SLacc 2010.02.01. 23:05:15
egygondolat 2010.02.01. 23:08:08
probléma a fogyvédelemmel, hogy azok is kb l.faszt értenek hozzá, tehát valszeg ott sem mész semmire. én a helyedben megpróbálnám a gépnek még két főalkatrészét khm... tönkre tenni és utána akkor ki kell cserélniük. tudom, hogy ez meg a vásárló oldaláról geciség, azonban véleményem szerint más módon nem jutsz előrébb (sajnos)
tükörfúró 2010.02.01. 23:11:58
netkáfé, meg nem tudok semmit de oldják meg nekem azonnal és telefonon és futárral, és különbenis..szánalom
már az RMA-tól nemértem, ha itthoni kiskerben vette, az semmiféle RMA, hanem saját beviszem, jónapot, hibát megmutatom, leadom szerviz
a többi szánalmas duma, a vagyonokat költöttem netkaféra meg ilyenek, már a bohóckabaré kategória,
ehhez a netbookhoz viszont ingyen internet járt, nem lehet csak netkáféban netezni, ha rossz? vagy mi a szösz?
nem is az, hogy a poszt író megitn egy gyökér szerencsétlen élet ellen beoltott egyed, hanem az, hogy a homár már kínjában ezeket rakja ki, picit se gondol bele, hogy úvazze, hátalán ami emígyvan az azért mégse egész amúgyvan
nullify 2010.02.01. 23:15:14
seik 2010.02.01. 23:16:17
Asus notebook szervizelése: interneten futárt kérsz, jön elviszi, 4 nap múlva hozza vissza csehektől, működik, örülsz. Minek szenvedsz a magyar szervizekkel?
tükörfúró 2010.02.01. 23:17:31
oszt akitől kaptad aksit már nem tud adni, te meg el vagy a világtól zárva, hogy végesetben külföldi webboltból megvegyed az aksiját?
bruhahahaha
dtk74 2010.02.01. 23:24:33
dtk74 2010.02.01. 23:26:23
dark future · http://www.andocsek.hu 2010.02.01. 23:42:20
A notebookokat a cseheknél szervizelik, a netbookokat sajnos itthon (gondolom nem fér bele a 100 eFt eladási ár alatt a fuvarköltség). A csehekkel eddig semmi problémám nem volt, az egyik gépen pl. még azt is kicserélték, amit nem is lett volna kötelességük (a júzer által megrepesztett burkolatot). Meg az ASUS-okkal egyébként sincs sok gond, de tudnák mondani olyat, amivel van :-).
dark future · http://www.andocsek.hu 2010.02.01. 23:44:18
borovi 2010.02.01. 23:47:34
dark future · http://www.andocsek.hu 2010.02.02. 00:00:44
Ja, a csehek nagyon korrektek, le a kalappal. Az egyik gépnél leírtam egy lapra elég részletesen angolul, hogy mi a cucc baja (melegedéssel kapcsolatos hiba, nem mindig jött elő, néha csak pár óra után). Tökéletesen megjavították, és megköszönték a segítségem.
Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2010.02.02. 00:07:43
Eastbay1 2010.02.02. 00:16:07
Ez egy dolog. A másik, hogy ugyanez a cég foglalkozik még a Sony Ericsson és a Samsung telefonok szervizelésével is (de lehet hogy még más márkákkal is). Szóval meglátásom szerint nyakig sáros abban, hogy a hazai szervizkultúra a béka segge alatt van.
kpityu2 2010.02.02. 05:50:17
anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2010.02.02. 06:19:30
Alternatív 2010.02.02. 07:39:49
Rob67 2010.02.02. 07:58:56
Ehhez a kérdéshez kevésbé kell iskamasznak lenni, elég ha sokat netezel.
Na most akkor te nem az utóbbi vagy ugye?
Koky_ 2010.02.02. 08:30:00
BillCarson 2010.02.02. 11:38:13
satho 2010.02.02. 16:29:17
Szerintem csak ez a megoldás. A fogyasztóvédelem nem ér semmit, mert a békéltető testületet nem köteles elfogadni a szervíz.
XSB 2010.02.02. 16:43:17
kapcsolatfelvétel
levélírás.
satho 2010.02.02. 16:50:47
Flotador 2010.02.02. 17:56:30
/tno+DA= 2010.02.03. 09:55:41
Olcsó húsnak híg a leve.
Kritikus a géped?
Vagyél Lenovo T400-as Think Pad-et, vagy egy Dell Latitude-öt, vagy HP-t 300 ezer alatt nem úszod meg, de:
1. MŰKÖDNI fog!
2. Még 5 és után is működni fog
3. A garanciájuk professzionális és gyors
4. Csak azért cseréled majd le mert az új winfost már nem bírja elfuttatni meg az új csilli villi dizájnos programokat.
Nem az ASUS-al van a baj, mivel TD VZ meg NJ magyar, és mint ilyenre jellemző hogy nem segítőkész (tisztelet egy igen elenyésző isebbségnek)!
És még mindig értetlenül állok a kérdéssel: MI a kisfaszomért vettél netbookt ha olyan kurva kritikus hogy az működjön te idióta, műszaki analfabéta makimajom!
Ázeg!
/tno+DA= 2010.02.03. 09:57:26
Itt a pont pádre! Jól beszélsz.
fourgee 2010.02.03. 17:21:22
Te beteg vagy, sehol nem céloztam erre, én a bunkó szervizesekre próbáltam célozni, csak a te kommentedből való idézet illett oda leginkább, semmi személyes nincsen benne... Hm, vajon miért akarod hogy elhiggyem hogy nem a szervizesek seggét nyalod? Valami itt gyanús... :)
barcaxavi 2010.02.04. 17:48:45
Mike36 2010.02.06. 01:25:47
én már amikor nem javítás után sem volt jó, meg első szemétkedésnél hozzájuk fordultam vona segítségért
Mo-n a szolgáltatási kultúra a béka segge alatt van
torcipepe 2010.06.14. 15:48:49
Sotilis Leroy 2013.04.10. 15:23:30
Év elején garanciálisan szervízeltettem a laptopomat a Fix Directnél. Ők végzik az ASUS garanciális javítást. Miután visszajött a laptopom, azóta nem vesz fel töltés az akkumulátor, ergó valamit elrontottak javítás közben.
Sajnos mivel kötelezve voltam rá, hogy a gép mellé magát az akkumulátort is elküldjem, így nem volt választásom ezzel kapcsolatban, ennek ellenére a Fix Direct KFT lekoptatott azzal a szöveggel, hogyha van még garancia rá, küldjem vissza. (Jó csavar mi?).
Írtam itt egy levelet ASUS Magyarország -nak, melyre érkezett is egy válasz, hogy küldjem el üzenetben a gépem szériaszámát és utánanéznek. Mindez valamikor Februárban történt.
Eljött a húsvét, és miközben kellemes ünnepeket kívántam az oldalukon keresztül, megköszöntem hogy azóta szóra se méltattak.
Rá talán 1-2 órára jött is egy válasz, hogy elnézést kérnek, és hogy másnap fixen válaszolni fognak.
2013. Április 10.-e van. Ezt a levelet kisebb módosításokkal kiraktam újra az oldalukra.. Jött is egy válasz, ami még most is látható az oldalukon:
"Kedves Péter!
Mint láthatod mások kérdéseire adott válaszainkból, foglalkozunk a vásárlókkal. Természetesen elnézést kérünk a késedelmes válaszokért, utánanéztünk a gép szervizelésének, és a szervizlap szerint nem történt olyan javítás a gépen, ami érintené az alaplapot vagy az akkumulátort.
A billentyűzet hiba okán javasoljuk, újra keresd fel az Ügyfélszolgálatunkat!
Üdvözlettel,
ASUS Magyarország"
Szóval ők nem hibásak, senki sem az, sőt a gépembe még csak bele se nyúlt oda senki!
Függetlenül attól, hogy azért vásároltam laptopot, hogy mobilis legyen és bárhol tudjam használni ha szükségem van rá, most egyhelyben toporzékolok egy kisméretű asztaligéppel, teljesen megölték a mobilitását a laptopnak, gyakorlatilag megszüntették azt, ami miatt végülis megvásároltam . . .
Ha már az én gépemmel nem is fognak semmit sem csinálni, azt azért talán elősegíthetem, hogy más ne kerüljön ugyanebbe a cipőbe.
Nemes egyszerűséggel csak SAY NO TO ASUS, figyelmeztesd családatgjaid, barátaid, ismerőseid, mielőtt őket is rászednék "garanciális javítás" címén.
Vicsoripuma 2013.09.21. 09:16:27
tnsnames.ora 2015.04.09. 07:33:14
liftinstinct.blogspot.hu/2015/04/fixdirect-kft-ugyfelek-es-onmaga.html