Tékozló Homár

Re: Fabatkát sem ér a MOL kuponja

2010.04.01. 10:30 | hellob | komment

Sándor nem tudta érvényesíteni a MOL éttermében a 30 %-os kedvezményét és ezt jól meg is írta nekünk. Most pedig megérkezett a MOL reakciója, elnézést kértek tőle és kápótolják a tévedésért, mi meg örülünk.

Kedves Homár,

a MOL kuponja annyit ér, amennyi rá van írva. Ez így természetes, ám sajnos néha hibázunk. A leírt esetben  Marché-nál dolgozó kollégánk döntött rosszul, mert nem fogadta el a kinyomtatott kupont. Mentségére legyen mondva, hogy két párhuzamosan futó akció összezavarta, de ez nem változtat azon a tényen, hogy hibázott. Ezért a töltőállomás üzletvezetője már elnézést kért telefonon a vendégtől és felajánlotta neki, hogy kárpótolja.

Sándortól ezúton is szeretnénk elnézést kérni és megköszönni neki, hogy jelezte a problémát. A MOL és partnerei igyekeznek a lehető legmagasabb szolgáltatást nyújtani minden körülmények között. Ennek érdekében szükségünk van a fogyasztói visszajelzésekre, s bár a dicséretnek jobban örülünk, mint a kritikának, ha utóbbi jogos, abból többet tanulhatunk.

Reméljük, hogy a T. Homár olvasói közül mind többen veszik igénybe a MOL és a Marché szolgáltatásait, és így saját maguk is meggyőződhetnek arról, hogy nálunk tényleg a fogyasztó áll a középpontban.

Tisztelettel

Kiskereskedelem Ügyfélszolgálat HU Vezető

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elwood 2010.04.01. 10:33:04

talán elsőként annyit tudok mondani, korrekt válasz.

próbáljátok ki a Marché-t, mert jó.
(egy kisebb afrikai falu éves költségvetése azért legyen nálatok)

mortalwombat 2010.04.01. 10:33:35

ilyen is van? homárpower hatalma megkérdőjelezhetetlen

qwertzuiop1 2010.04.01. 10:35:43

Most már rá kell keresnem erre a Marché-ra.
Ez egy menetelő idegenlégiós kérdőszava, vagy mi?

Secnir 2010.04.01. 10:35:58

"Tisztelettel

Kiskereskedelem Ügyfélszolgálat HU Vezető"

ez valami olyan vezető, aki ijeszteget, mint a medvevadász Horálki?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.01. 10:40:12

Nimá, új post!
Nem lesz ez egy kicsit sok egy napra?
Holnap mit eszünk?

akikaztmondjákni 2010.04.01. 10:43:56

Sándort ma hivták fel?
Mert akkor lehet áprilisi tréfa:D
Milyen volt az üzletvezető hangja?

RaveAcE 2010.04.01. 10:47:39

Kárpótlásul kapott egy kupont.

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.04.01. 10:50:27

A gyerekeim meg a macikat gyűjtögették, míg rá nem jöttek, hogy már lejárt márciusban az akció :-(

Problémásak ezek a hirtelen marketingezések, hiszen meg kell mögé szervezni a hátteret, a jogszerűséget, a reklámetikai megfelelést, a közjegyzőt ha kell, a munkatársak értesítését, a hirdetéseket, a kuponfüzeteket (arculat, nyomda, logisztika stb.), szóval hatalmas szervezés van a háttérben.

Tökös Veréb 2010.04.01. 10:54:12

két párhuzamosan futó akció összezavarta? csoda, hogy levegőt tud venni egyedül.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.01. 10:54:56

@RaveAcE:
Ami március 31-ig volt érvényes.
Ennél bőkezűbb nem lehet egy cég.
Talán a svédeknél...

2010.04.01. 10:56:38

@maholnap: be ne szarjak ettől a hatalmas munkától. Óceánjárót nem építenek ?

joetaylor 2010.04.01. 10:58:12

Mekkora rizsa szöveg...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.01. 11:00:54

Mijaza "HU Vezető"?
Csak nem a bagoly irányít ott valamit?
A rézfaszúra gondolok konkrétan.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.01. 11:03:34

Jé, egy értelmes levél. Nem mismásol, kimondja hogy bocs bazzeg.
Kíváncsi vagyok mi lesz a kárpótlás.

@maholnap: Attól még lehet jól csinálni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.01. 11:05:08

@akikaztmondjákni: És a pozíciója?

@RaveAcE: Amit nem fogadnak el amúgy sem :D

Koholmány 2010.04.01. 11:09:15

de waze hány meg hány embert hajtottak el??Egy reklamált belőlük, ő jól járt. De a többi?

brainy_peter 2010.04.01. 11:14:01

@Koholmány: Na igen... Ha nem teszi ki ide ország-világ elé, valszeg ez sem történt volna meg.
Haha, kárpótlás! Tudod kinek kéne...

MosoMasa 2010.04.01. 11:15:37

Szerintem egy évi ingyen tankolás megfelelő kárpótlás lenne asszem.

A kupont nemelfogadó munkatársat pedig minimum tüzestrónra ültetéssel díjaznám nyilvános keretek között, egész estés show-al az rtl klubon!

SomethinWild 2010.04.01. 11:18:22

Kíváncsi vagyok, hogy muszáj-e trollnak lenni ahhoz, hogy az ember itt kommentelhessen... szerintem ez egy korrekt válasz. Ha minden szolgáltató minimum így lépne, Homár munkanélkülivé válna :P Hová mennétek akkor, trollok?

akikaztmondjákni 2010.04.01. 11:18:24

@ColT: Igy van.
És a neve?
És bazmegolt e?Halkan...

Tökös Veréb 2010.04.01. 11:18:39

"...álunk tényleg a fogyasztó áll a középpontban..."

csak ez a középpont a célkeresztben van :)

Tökös Veréb 2010.04.01. 11:19:45

@SomethinWild: azzal, hogy ezt ide leírtad máris troll lettél. ez egy ilyen homárparadoxon.

brainy_peter 2010.04.01. 11:24:03

@SomethinWild: Amíg ilyen szolgáltatók vannak, a Homár sose lesz munkanélküli. ^^

Layosh 2010.04.01. 11:28:19

Ez f@sza, ha hibázunk jól megmagyarázzuk, hívunk mindenki, hogy jöjjön, és hibázunk megint, ha szól, kárpótoljuk, ha nem, akkor jót röhögünk a markunkba.

sirocco 2010.04.01. 11:29:18

Nekem a MÁV-Starttal volt pár kellemes meglepetésem, IC-n utaztam, megvettem a hely- és pótjegyet ahogy illik, 11x helyre szólt, de a kocsiban nem volt ilyen hely => Levél az ügyfélszolgálatnak csatoltam a jegyek másolatát és láss csodát 2 hét múlva jött egy levél amiben elnézést kértek és küldtek 1000Ft értékben MÁVos utazási utalványt (520 a helyjegy + "kárpótlás"), több hasonló eset is volt, szinte törzsvendég voltam az ügyfélszolgálatnál :), de csak pozitív tapasztalatom volt. Nem úgy a vonatok menetrendjével, átszállással kapcsolatban, de az egy másik történet ami kicsit összetettebb is. Részemről MÁV Ügyfélszolgálat 5*

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.01. 11:32:16

@SomethinWild:
Nagyon értelmes hozzászólás.
Szerintem díjazni kellene.

Ákos81 2010.04.01. 11:33:15

Ahol ekkora hikomatok dolgoznak, és még drága is az étterem, oda miért is menne akárki ezek után? De a levél korrekt, kár hogy nem ilyen emberek dolgoznak kiszolgálóként :)

akikaztmondjákni 2010.04.01. 11:40:12

@Sün‼: Sün, Te trollnak érzed magad?:)

"Trollnak nevezzük az internetes közösségben azokat a fórumrombolókat, akik sértő, kihívó hozzászólásokkal igyekeznek provokálni fórumozó TÁRSAIKAT, kommenteiket mintegy csaliként használva arra, hogy hálójukba áldozatokat szerezzenek.
abban lelik örömüket, ha a közösség tagjai között viszályt szíthatnak, ha véget nem érő veszekedéseikhez partnert találnak. "

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.01. 11:40:25

@SomethinWild: Miért lenne itt mindenki troll?
Belepofáztál, troll vagy :)

akikaztmondjákni 2010.04.01. 11:44:02

@ColT: :D:D:D
Itt mindenki a posztolót baszogatja, nem egymást!:)Szóval...

vernarancs 2010.04.01. 11:44:04

Na, akkor most torolve lesz az eredeti poszt es lesz rola egy poszt ami szinten torolve lesz?

Az volt mar, hogy a marche az draga hely? Es szerintem a valasztek is eleg zsenge. De finomnak finom.

FlyInMyEye 2010.04.01. 11:44:11

Korrekt kis válasz.Viszont kimarad,hogy míly módon kárpótolják kedves Sándort. Pedíg ezt még fontosch lenne tisztázni.

vernarancs 2010.04.01. 11:45:53

@akikaztmondjákni: Sunnek a leg provakativabb hozzaszolasa a "del van" :))) Rengeteg aldozatot szed vele...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.01. 11:46:41

@akikaztmondjákni:
Én-e?
Ugyan már, kéhrlek alássan.
Csak a kolléga eltévedhetett, erre szerettem volna célozni.

The Good Boy 2010.04.01. 11:47:54

a hu vezető ide nem írta le a repimenüt, én megteszem:

előétel: szárított sün tüske
leves: algakrémleves, ahogy a villamedicsiben a szcientológusok szeretnék
főétel: kis faszenesen sütött natúr sün hátszín (homár nincs, tárgyaláson van, elfogyott*) Palkovicsné laptopján felszolgálva

felszolgálást az Aldi mosolygós eladói végzik 20%-os szervizdíj félszámítása mellett, vagy helyett

*megfelelő kijelelőlendő

@sirocco: mávos vagy-e?

akikaztmondjákni 2010.04.01. 11:50:00

@Sün‼: Tudom én, tudom:)
Be is kopiztam egy részletes magyarázatot:)

@vernarancs: :D:D:D

The Good Boy 2010.04.01. 11:50:26

@Sün‼: mi lesz tíz perc múlva????:))

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.01. 11:54:30

@The Good Boy:
Fúszoknyás lányok jelennek meg frissen nyomtatott Marsché kuponokkal.

vernarancs 2010.04.01. 12:01:01

Ma nem lesz del. Elmarad.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.04.01. 14:36:35

most mivan?

nem úgy volt hogya marcsés csaj végül mégis elfogadta az ánégyes kupont?

itt meg az van hogy mégse?

namost akkor:
-hülye vagyok rosszul emlékszem
-hülye a homár mert rosszul írta
-hülye a korábbi poszt-toló mert ő írta rosszul
-hülye a mostani posztíró mert nem tud olvasni

egyébként igen hülye pozíciója van (Kiskereskedelem Ügyfélszolgálat HU Vezető). a pega consult vezérigazgatója elélvezne ha elmondaná neki

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.04.01. 15:22:20

Az aldiban holnap ingyen adnak mol kupont.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.01. 15:22:33

"a T. Homár olvasói"

Szinte hallom, ahogy megelégedetten csattogtatja az ollóját.

FlyInMyEye 2010.04.01. 15:29:50

Feladvány:

Ha a mol kupon egy fabatkát nem ér, viszont ér 2 Homár posztot is, akkor mit ér vajon egy homár poszt? Illetve igaz-e az állítás:

Homárposzt<Fabatka ??

biobiom 2010.04.01. 16:08:58

Nem az enyem az eredeti otlet, de leirom!
En ha egy okos ugyfelszolgalati marketinges lennek, akkor bizony nem lennek rest es megcsinalnam a kovetkezot (kampanyszeruen!):
1. Kuldj egy levelet a Homar Powernek, hogy az egyik sajat egysegunkben ilyen meg olyan problema adodott egy olyan szolgaltatassal, amit amugy kevesen vesznek igenybe. (A gyakorlati megoldast a kepzeloerodre biznam, de a gyengebbek kedveert: rokon vagy barat segitsegevel, hogy ne erhesse szo a haz elejet)
2. Ezek utan par nappal jelenits meg egy masik levelet amiben lehordod az egyik alkalmazottat, mert ezt csipik a magyar emberek, igy tudjak elkepzelni a valosagot. Valamint azt is tedd hozza hogy igy meg ugy kartalanitasz, meg kinyalod az ugyfel hatso felet.
Ezek utan rohogve veszed eszre hogy az a szolgaltatas, amit elotte a kutya nem vett volna eszre, a kis kampanyodnak koszonhetoen ugrasszeru erdeklodesnek lett kiteve. Ha esetleg mindezt olcson akarod meguszni es inkabb a reklamerteket akarod kiaknazni, akkor meg lehet ugy csinalni hogy akkor jelenited meg az egeszet amikor mar erosen lejaroban van az akcio, nehogy emiatt kelljen szamoni a megnovekedett koltsgekkel, elvegre Magyarorszag megiscsak mutyiorszag.
Te pedig, aki ezt itt elolvasta, te vagy a celkozonseg, akinek ezt az egesz musort szantak. :)
A valosaggal valo barminemu egyezoseg csakis a veletlen muve lehet, es nem vallalok semmifele felelosseget az esetleges egyezosegekert.

A rája szarik rája 2010.04.01. 19:40:58

És Bánki Péter ezt hogy intézte volna?

bounty123 2010.04.01. 19:54:35

Legmagasabb szolgáltatás? Hát az nálunk nehéz lesz, ilyen kis csetva hegyekkel.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.04.01. 20:31:24

Mondtam, hogy 2 oldala van az éremnek és szegény Károly csak megzavarodott. Ti is megzavarodnátok ha 5 apró gyerek várna otthon, akiket etetni kell. Károly egy rendes ember, ne ekézzétek!

Megdobbent 2010.04.01. 22:05:10

@Dariengo: c-c-c, helyesen:

Az ALDIban holnap IS ingyen adnak mol kupont.

Mas. Miert jo benzikut mellett enni? Nincs eleg olom a paprikaban? :(

Vagy mivan a trollokkal? Ok nem esznek?

Vagy mikor?

Es maunika nelkul, most akkor hogy? :(

Bolee 2010.04.01. 22:06:43

csak homárpower miatt, direkt nekik menő levél fabatkát sem ér

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.04.02. 08:22:21

@biobiom:

Sőt, lehet kamuposztot is megjeleníteni egy soha meg nem történt esetről a konkurenciánál. Hogy vizezik a benzint, meg mellényzsebbe tankolnak és átverik a számlázással, csal az elvileg hiteles mérő. Még bérkommentelő sem kellene, nyilván vannak akiknek vélt sérelmei vannak.

Az azonban fontos, hogy az ál-posztoló visszajöjjön és dícsérje a kapott kártérítést.

Még jobb, ha az ál-posztoló egy nyilvánvaló szar, kötekedő bunkó tuskó alak aki piszlicsáré ügyön akad fel. Pl. nem mosolygott az eladó, vagy nem a napszaknak megfelelően köszönt előre, esetleg ajánlani mert valami felesleges szolgáltatást. Ugyanis akkor a homárkommentek a szolgáltató mellé állnak, hogy szegénynek mit kell kiállnia.

Na ez a jó gerillamarketing.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.04.02. 08:25:35

@diszkréten kényeztető fűszoknyás svéd női hölgy:

Ő az a Károly akinek csontkovács a felesége? Edit ha jól emlékszem. Nagyon rendesek, személyesen ismerem. De nem öt gyerek van, hanem már hat, a kis Szerjózsa múlt hónapban született. A benzinkútnál néha megszoptatja Edit, de csak kendőben, diszkréten amíg a férje a Palkocsiné laptopján megrendeli az árut.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.02. 09:19:21

@sambalabammbumbumm: Minek kamuposzt, amíg annyian úgyis sárba tiporják a vásárlók jogait.

PuruttyaIrto (törölt) 2010.04.02. 09:50:18

Nem az a baj, hogy hibázott, hanem, hogy a köcsög nagyvállalatnak nincs visszajelzési csatornája, ahol ezt jelezni lehetne. A nagyvállaltok, mint egy döjfös nagyúr lubickolnak a pénzben, miközben leszarják a váráslót. Csak akkor lépnek, ha egy külső erő (pl.: Homár) erre rákényszeríti.

biobiom 2010.04.02. 13:00:49

@sambalabammbumbumm: A konkurencia ala tenni fogyasztovedelmi oldalon velemenyem szerint nagyon nehez, mivel kicsi az egyes esetek sulya. Ha valaki meg kovetkezetesen csinalja az kiszurhato, kiszurheto, amennyiben a konkurencia veszi maganak a faradtsagot, hogy utanamegy. Ellenben ha sajat magat fenyezi ilyen modon egy ceg, akkor azt szinte lehetetlen felderiteni. Nekem az ilyen tipusu homarposztok mindig is felkeltettek a gyanumat. Hogyha annyira jofej a ceg vezetese, akkor miert utolag tesz azert, hogy menjenek a dolgok a maguk medreben? Termeszetesen mindneki tevedhet, de azert a jo es a rossz ritkan talakozhat ilyen formaban.

Mylady 2010.04.02. 13:18:07

@biobiom: azért abba az "ugrásszerű érdeklődés" dologba belegondoltam... határozottan szép :)
(csak kötözködöm)

én egyébként nem gondolom, hogy ezek ilyen gerillamarkaeting akiók lennének

szerintem egész egyszerűen ennyire leszarják a kedves vendéget mindenhol
aztán mikor probléma van és ország-világ megtudja, hogy ilyen a hozzáállásuk, akkor előugrik egy marketinges és ígér fűt-fát

úgy minden ezredik átverés után egyszer

mert azt hiszik, ez elég

csak hát a (remélem egyre nagyobb számú) tudatos fogyasztó ilyenkor nem azt nézi, hogy de rendesek voltak egy emberrel, hanem azt, hogy mennyire átvertek 999-et

azt kellene megtanulni, hogy panasz nélkül is normálisan kiszolgáljanak

biobiom 2010.04.02. 13:37:00

@Mylady: Az erdeklodes egesz biztosan ugrasszeru egy ilyen valasz utan. Ennek nagyon nagy a pozitiv uzenete, es azt sose szabad lebecsulni. Egy botranyos helyzetbol jol kikeveredve sokkal erosebbe valik az illeto, es vele egyutt a hire is. Ezt nyugaton mar megtanultak, odahaza meg csak tanulgatjak. A Homar ha akarna sem tudna elkerulni (amugy nem is erdeke, sot!) az ilyen helyzeteket. Es bizony ahogy szamos mas dologban is, ebben is szepen lassan fel fog zarkozni a nyugathoz kicsiny orszagunk. Naivitasra vall hogyha nem hiszed, hogy ebben a helyzetben nem errol van szo. A tul szep tortenetek azert tul szepek az esetek tulnyomo tobbsegeben, mert nem igazak.
süti beállítások módosítása