Ismerkedjenek meg az Emberrel, Aki A Legtöbbször Küldte El Az Aegon Biztosítót Az Anyjába. A Homár természetesen nem szereti a csúnya beszédet, aminek praktikusan sincs értelme, mert a dolgok ettől nem fognak megoldódni. Érteni viszont értjük, miért durrant el olvasónk, K. fejében a vízpumpa. Lakásbiztosítása van, ingóságokra is, tűzkárra is, mire csodás módon kigyulladt egy olyan ingósága, amitől ezt a legkevésbé sem várta volna, mégsem kap pénzt. Akit zavar a mosdatlan klaviatúra, az kérjük, ne olvasson tovább!
update 1: Döbbenetes esemény történt és érdekes ontopic komment érkezett!!! Stop Lightnak hasonló esete volt az Allianzzal, az ő esete pozitívan zárult, a megoldás sajnos a fenyegetés, zsarolás, erőszak és vakszerencse keveréke, íme:
Hasonlóra nem fizetett az Allianz sem, nálunk a mosogatógép lángolt. Otthon voltam és én oltottam el, és ezért nem fizettek, mert tönkre tettem azzal, hogy ráborítottam 3-4 veder vizet... miért nem hívtam tűzoltót. Mondtam az ügyfélszolgálatosnak én is kurva anyázások közepette, hogy legközelebb megvárom amíg lángol a fél konyha, mert kb. az lett volna mire kiér a tűzoltó, kb. 15-20 percnyi útra van innen a legközelebbi laktanya. Kárszakértő itt is volt, fényképezgetett, közölte, hogy csak a masinában keletkezett kár, nem fizetnek.... de minek akkor az ingóság biztosítás? Köv nap bementem az ügyfélszolgálatra, ahol közöltem a nővel, hogy felmondom a cascot, a három életbiztosítást, a bankszámlám, a megtakarítási számlám, a kötelező, az önkéntes manyupot, az egészségpénztárt, és mivel most van köteletző váltási kampány, hát azt is. Megkérdezte miért is? Elmondtam neki szépen, hátulról előmászott a fiókvezető, akivel szépen elbeszélgettem, majd kért 24 óra haladékot. Másnap ő hívott személyesen és kérte, hogy vigyem be a számlát a mosogató gépről, nem az egészet, mert avulást figyelembe kell vennünk, de a 75%-t kifizetik, ez 69.890 Ft.
Előzmények: Mult hét közepén felhiv a feleségem, hogy "Uristen, uton vannak a tuzoltók, kigyulladt és lángol a mosógép!!"
Rohanás haza, szerencsére "csak" a mosógép ment tönkre, meg ahogy a tuzoltók kiszedték a 2 részes vizcsap megrepedt.
Problem no 1.: Aegon Lakásdoktor szolgáltatás, ha felhivjuk a megadott számot akkor a biztositó kikuld 4 órán belul egy általuk megnevezett szerelőt. Fel is hivtuk őket, mire közölték, hogy "Ez nem minősul közvetlen kárnak, kuldenek szerelőt de ezt nekunk kell fizetni". Na most, ha el van zárva egz vizcsap és emiatt az egész lakásban nincs viz akkor mi a jo édes kurva anyjuk szamit sürgős meg közvetlen kárnak? Oké, leszarjuk kb, kuldjék a szerelőt, ugyse jelent nagy gondot.
Problem no 2.: Másnap reggel bejelentem a kárt, közlik, hogy jövő héten (!!!) tudnak a legkorábban kijönni felmérni. Ok semmi gond, megoldjuk. Ma reggel kijön egy lepukkant budös srác akinek a fényképezőgépe a kárfelméréshez alig muködik és közli, hogy sajnos a biztositó egy kurva forintot nem fizet mert csak a mosógépbe keletkezett kár. Ez csak azért fura és egyben vicces mert 3 millió HUF-ig van biztositásunk a teljes lakás ingóságaira és az abba okozott károkra.
Ezt elmondtam a kárfelmérőnek is meg 2x két kulön ugyfélszolgálatos csajnak. Az egyikre kurvaanyazasok közepette rábasztam a telefont mert a válasza arra, hogy miert nem fizetnek az volt, hogy "Igy jártunk".
Tehát itt és most javaslom mindenkinek, hogy kurva messziről kerulje az Aegon biztositót minden szempontbol, kifizettetik a maximális dijat az emberrel de a szerződésben több helyen is lefoglalt dolgokért nem hajlandóak felelősséget vállalni.
A fenti kikerult egyébként még pár blogra, Facebookra és hasonlo helyekre, most meg megyek uj biztositót keresni aki remélhetőleg nem huz le.
Meg egy kis hozzafuzni valo mert picit idegesen irtam le az elözöt:
Lenyegeben a biztosito azert nem akar fizetni mivel "csak" a mosogepben esett kár, tehát ha hagyjuk, hogy leégjen a fél lakás akkor kifizeti. Erre rá is kérdeztem, de megmagyarázni nem nagyon tudta.
Fejtse már meg valaki, hogy a "Háztartási ingóságok"-ba miert nem tartoznak bele pont a háztartási ingóságok? :)))
Es a chat:
Kérjük írja az alsó mezőbe kérdését, és mi nyomban megválaszoljuk!
2010-11-08 12:34:13
Udv,
2010-11-08 12:34:17
Üdvözlöm, miben segíthetek Önnek?
2010-11-08 12:36:47
Megprobálom itt is leirni a problémámat és reménykedem benne, hogy értelmes választ vagy magyaráztatot kapok. Van egy lakásbiztositási szerződésem önökkel és évi 8000 forintot fizetünk ingó biztositás cimen. A mult héten leégett a mosógépunk de nagyobb kár nem keletkezett. Ezt bejelentettuk Önöknek de arra hivatkoztak, hogy mivel nem történt más káresemény ezért a biztositó nem fizet. Tehát a kérdésem az az, hogy tulajdonképpen miért fizetunk ha nem kapunk érte semmilyen szolgáltatást
2010-11-08 12:40:14
A szabályzatban leírt biztosítási eseményekre térítünk.
2010-11-08 12:41:22
Tehát nem a szerződés alapján? Abban le van irva, hogy 3 000 000 HUF-ig JOGOSULTAK vagyunk ingóságban keletkezett kár terítésére
2010-11-08 12:42:08
A mosógép leégése nem biztosítási esemény.
2010-11-08 12:42:55
A mosógép ingóság?
2010-11-08 12:44:49
Véleményem szerint az. És mivel háztartási ingóságra BIZTOSITVA VAGYUNK illetve FIZETJUK az éves dijat ezért az abban keletkezett kárt KÖTELESEk lennének fizetni
2010-11-08 12:46:27
tűzkárnál csak a nyílt lánggal égő és tova terjedő tűzeseményekre térítünk.
2010-11-08 12:47:33
Kint voltak a tuzoltok, a mosogép nyilt lánggal égett. Szerencsére eloltották mielött tovább terjedt volna. Ön szerint legközelebb varjuk meg mig leég a fél lakás és akkor fedezi a biztosító?
2010-11-08 12:50:54
szóval?
2010-11-08 12:51:45
Kérem , hogy kérjen felülvizsgálatot Telefonos Ügyfélszolgálatunkon.
Megjegyzes, MI A KURVA ANYADDAL EGNE HA NEM NYILT LANGGAL? :D:D
Az utolsó 100 komment: