Több ízben jelentettük már, hogy a Rádiótaxi sofőrjei nem annyira szeretik a Budapesten belül 2777 forintért bárhova akciót. Anti kifigyelte, hogy már az operátorok sem küldenek autót, ha kedvezményesen szeretne utazni az ügyfél, minthogy nincs aki ennyiért elvállalná:
2011.09.03-án éjjel egy esküvő után szerettem volna többedmagammal hazautazni taxival Óbudáról Csepelre. Már előre tájékozódtunk, hogy a Rádiótaxi lesz a legjobb választás tekintettel egy akciójukra, miszerint 2777 Ft-ért Budapesten belül bárhonnan bárhová elvisznek. Mikor eljött az indulás ideje hívtuk a társaságot, mondtuk hogy honnan hova szeretnénk menni és hogy igénybe vennénk a fix díjas fuvart. A diszpécser hölgy kedvesen közölte, hogy sajnos nincs szabad autójuk, körülbelül 20perc múlva próbáljuk újra. Gondoltuk próbálkozunk még, hátha megürül egy, de újra ugyanez a válasz fogadott.
Felmerült bennem a gyanú, hogy csak a kedvezményes tarifa miatt nem adnak kocsit, ezért következő alkalommal a hölgynek csak annyit mondtam, hogy szeretnénk egy taxit az adott címre. Mondta, hogy rendben, kb. 5 perc múlva ott is lesz. Ekkor közöltem, hogy igénybe venném a fix tarifás fuvart, mire azt a választ kaptam, hogy sajnos akkor nincs autójuk, próbáljam később.
Erre nagyon felháborodtam, és kérdőre vontam, hogy is van ez? A következő választ kaptam: „Ez az akció csak egy lehetőség, ami akkor él, ha valamelyik kollégája vállalja a fuvart ilyen feltételekkel. Ha senki sem, akkor nincs autó.” És hát ilyen feltételekkel nyilván nem érte meg senkinek. Csak akkor, ha a távolság kicsi és a fix tarifa többe kerül mint a hagyományos km díj.
Többekben felmerülhet, hogy miért nem hívtuk ki a taxit simán, és közöltük a helyszínen, hogy fix áron mennénk? Azért mert odafele így történt, és menet közben derült ki, hogy ezt előre kell jelezni a diszpécsernek, különben nem érvényes. Ez sem járható út.Így esett, hogy végül egy másik társasággal utaztunk haza, durván másfélszeres áron. Köszönjük Rádiótaxi.
Ui.: Ezt a levelet egyúttal megküldtem a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak is.
Üdv,
Anti
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.06. 15:21:13
dosszié 2011.09.06. 15:21:30
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.06. 15:22:01
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.06. 15:22:43
McZozo 2011.09.06. 15:24:23
kéjenc 2011.09.06. 15:27:08
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.06. 15:27:24
Csigorin 2011.09.06. 15:28:09
Csigorin 2011.09.06. 15:32:17
Ez ugy mukodne kerem hogy a radiotaxi kapja a 2777et, es a sofor atalanydijat kap a cegtol. Ui a ceg erdeke az, hogy minel tobben taxizzanak nala, meg ha nem is keresi magat a 2777bol gennyesre.
Es miert ne erne meg? Benzin 400 ft literje mondjuk boven szamolva, varosi forgalomban 100kmen eszik a kocsi tiz litert ha jol megszamitom. Akkor? Obuda-Csepel az googlemaps szerint nincs 20km. Benya tehat mondjuk 800 ft, de oke, oda is kell az emberert menni meg visszamenni, legyen 1500. Meg mindig tobb mint 1200 tiszta haszon van a dolgon, es felora munka kb.
megamenn 2011.09.06. 15:33:11
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.06. 15:33:12
Este üres városban még annyit sem fogyaszt a gép :D
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.06. 15:35:11
bm613 · http://izland2009.blog.hu 2011.09.06. 15:35:36
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.06. 15:38:17
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.06. 15:44:19
Neeee... bár legalább őszinték :D Megmondják, hogy OK, van akció, amíg nem akarod igénybe venni.
Gratulálok.
herk 2011.09.06. 15:45:03
"maximum 2777 Ft-tól"
Most max vagy nem max?!
Hehe! Ez a nem lof@ sz !! :-D
McZozo 2011.09.06. 15:46:03
Ha meg kiadtak ezt az akciot akkor igenis a ceg aljonjot ezert a taxis fele megha nem eri meg nekik kompenzaljon mert az ilyen akcio a marketingrol szol sok esetben nem a megterulesrol
Teccikérteni? 2011.09.06. 15:46:10
gelsystem 2011.09.06. 15:48:27
.
háztól-házig kényelmesen...........ja
.
.
fillérbaszó-e vagy?
avagy bőcsész, minimum több diplomával???
Rosszindulatú Vászka 2011.09.06. 15:50:40
Hát a honlapjukon nem ez van:
www.radiotaxi.hu/images/taximatriuj_jav2.jpg
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.06. 15:52:07
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.09.06. 15:53:17
megamenn 2011.09.06. 15:53:55
Teccikérteni? 2011.09.06. 15:54:27
KilÓméterdíj?
keresztŰl?
Teccikérteni? 2011.09.06. 15:55:30
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.06. 15:58:50
Csigorin 2011.09.06. 16:00:14
qtyqruty 2011.09.06. 16:08:24
Ezektől függetlenül sünt a seggükbe!
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.06. 16:08:57
Világos.
Akváriumod van?
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.06. 16:10:16
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.06. 16:13:19
Zadam 2011.09.06. 16:14:08
Azért vedd még azt is bele, hogy a kocsinak minden kilóméteren csökken az értéke. Vegyünk mondjuk egy 5 milliós autót, amiről tudjuk, hogy mondjuk 300 000 km-t fog elfutni. Ergó minden kilóméterhez még hozzá kell adni 17 ft-t, ami már mondjuk megdobja egy 500 ft-tal végösszeget.
Ezen felül még a karbantartás összegét ne munkaórára oszd le, hanem a megtett km-re.
Csigorin 2011.09.06. 16:14:26
pengusz 2011.09.06. 16:15:09
(a hirdetésben így van)
Kilométerben van vagy 60 :D
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.06. 16:15:59
Csigorin 2011.09.06. 16:16:43
RoopeHUN 2011.09.06. 16:19:33
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.06. 16:20:25
Mindjárt a homlokfal mögött.
ÉrtEDE?
2011.09.06. 16:25:04
Teccikérteni? 2011.09.06. 16:25:24
Majd nyitok egy boltot, és kiírom rá, hogy minden termék 2777 Ft. Ha előre telefonon bejelentkezel. Ha az adott cucc ennél drágább, simán közlöm, hogy elfogyott. Majd ha a beszállító olcsóbban hozza, lesz.
ÉrtEDE a párhuzamot?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.06. 16:26:52
Rosszindulatú Vászka 2011.09.06. 16:28:08
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.06. 16:30:19
2011.09.06. 16:30:39
imittto 2011.09.06. 16:32:58
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.06. 16:33:42
Nekem egy 20 éves 1.4 benzinem van, de 6,5-7,5 között kajál. Autópályán kevesebbet is, csak olyanon ritkán járok.
@megamen: Ja, de akkor a társaság ne hirdessen olyan akciókat, amik valójában nincsenek.
Kifordított kacagány 2011.09.06. 16:33:48
Rosszindulatú Vászka 2011.09.06. 16:35:04
Azazhogy azok a gyáva kis buzik, akik nem képesek belúve és vagy esetleg picsa részegen hazazúzni saját, vagy kölcsön kocsival.
Rosszindulatú Vászka 2011.09.06. 16:36:40
www.radiotaxi.hu/images/taximatriuj_jav2.jpg
Lehet, hogy nem is a poszt toló nézte be?
Viktus 2011.09.06. 16:40:31
Teccikérteni? 2011.09.06. 16:44:46
Fasza lenne azért, ha sokadik csillagnál odaírná a Rádiótaxi, hogy: *ha a fuvar 2777Ft-nál kevesebbe kerülne vagy: *ha valaki elvállalja.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.06. 16:46:07
qtyqruty 2011.09.06. 16:46:36
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.06. 16:49:18
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.06. 16:49:34
Ja a legutóbbi is csak 5 hónapot kapott.
@Teccikérteni?: De legalább apróbetűvel hogy
*nem is, csak szopatunk
2011.09.06. 16:52:59
XCat 2011.09.06. 16:54:12
Namost vagy nekem vagy pechem, vagy mindegyik taxival szaladgál a kormányzati kocsival meg a gyerek jár a diszkóba, vagy kamuznak.
Minden esetre már kurvaunalmas.
2011.09.06. 16:54:34
Rosszindulatú Vászka 2011.09.06. 16:55:48
www.radiotaxi.hu/images/taximatriuj_jav2.jpg
Amúgy nehezen értelmezhető az a "maximum 2777 Ft-tól" szöveg. Erősen ravaszul talányos.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.06. 16:58:11
Az, hogy az esetek 99%-ában kurva messze van egymástól. A fillérbaszók akkor választják ezt, mikor tényleg a város két legt'volabbi pontja között közlekednek. Te vállalnád, hogy veszteséggel furikázz?
isti77 2011.09.06. 17:01:13
Azért még nálunk is furcsa, hogy ezt így be merik mondani, hogy "akkor nincs, csak ha valaki elvállalja ennyiért".
2011.09.06. 17:03:57
@Vaszka: a "maximum 2777 Ft-tol" felmondat konkretan nem ertelmezheto, nem is vettem figyelembe.
isti77 2011.09.06. 17:04:05
De ha már meghirdették, ott van az autóikon is, akkor vállalják a f.szságuk következményeit, ha már nem tudnak (előre) számolni.
igazságos 2011.09.06. 17:06:01
@atpijkamo: figyelj, az kit érdekel, hogy veszteséges-e a taxizás vagy sem.
AKKOR NE HIRDESSÉK X ÖSSZEGÉRT, akkor én is tudom, hogy az életbe nem fogom őket választani, ha meghirdetnek valamit, AHHOZ TARTSÁK MAGUKAT.
Különben meg dögöljenek éhen a taxisok. A haverok meg hívjanak egy balekot, aki elviszi őket éjszaka. Pesten közlekedni, azért nem a vidék kategória.
isti77 2011.09.06. 17:06:57
igazságos 2011.09.06. 17:08:55
Ez olyan, mintha banki ügyintézőként azt mondanám a hitelfelvevőnek, hogy te balek, ne vegyél fel hitelt, mert a többi bank sem ad. Hát akkor ki lesz a hülye???
Ilyenekért azonnali kirúgás van minden normális cégnél.
Diszpécsert meg tucatjával talál az ember, nem mondhatjuk, hogy túlkereslet van, hanem inkább túlkínálat belőlük.
igazságos 2011.09.06. 17:10:29
Legközelebb vitesse magát haza az asszonnyal. Esküvőre sem egyedül megyünk, az asszony meg ne igyon, hanem vezessen és pont.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.06. 17:11:23
@isti77: @Zwei:
Nem a taxisok hirdetik. A társaság hirdeti. Az úgy van, hogy a diszpécser kiszól, hogy ide-és-ide kellne egy fuvar. Ha nem éri meg, nem fog egy taxis se jelentkezni, pont mint a posztban. Nem kell ehhez agysebésznek lenni, a taxisok se (mind) azok.
Rosszindulatú Vászka 2011.09.06. 17:19:45
igazságos 2011.09.06. 17:21:24
XCat 2011.09.06. 17:23:18
Rosszindulatú Vászka 2011.09.06. 17:24:28
nem eccrű a Zélet
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.06. 17:27:41
Csak itt hülyén van kitalálva.
XCat 2011.09.06. 17:30:33
Az ember ostoba és kapzsi állat, ha azt hiszi, több pénze marad, akárhol hagyja magát lehúzni.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.06. 17:31:10
Van egy csúcspontja, az az optimális, fölötte hiába drágítod a terméket, mert kevesebbet fognak venni, és valójában kevesebb bevételed lesz.
Elvileg a MOL is hasonlóba futott, mert nyínak, hogy kevés benzin fogy. Pont ezért.
Ha pedig csökkented az árat, a bevétel növekszik egy darabig, mert elkezdenek töbet vásárolni az adott cuccból a Zemberek.
Valaki belinkelné ezt pontosan egy közgáz témájú oldalról?
ergbertegon 2011.09.06. 17:33:27
Nem jól írtad. Taxit csak az Aldi-IG.!
Egyébként a bicikli tényleg elmegy egy két szelet zsíros kenyérrel. De 100 on már az is sokat zabál..:-)
Rosszindulatú Vászka 2011.09.06. 17:37:09
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.06. 17:43:41
Nem mellékes. Ez a lényeg.
"Az ember ostoba és kapzsi állat"
Pont.
Teccikérteni? 2011.09.06. 17:48:44
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.06. 18:05:56
Megsúgom, rohadtul megéri nekik.
VilMarci 2011.09.06. 18:15:24
hu.wikipedia.org/wiki/Marshall-kereszt
inyesmester 2011.09.06. 18:18:55
A budapesti taxizás minimálbérrel kiszámolt, elvárt 4-5 milliós autóval, minden költséget tartalmazó díja 240 Ft/km.Tehát ennek az útnak areális ára:
7200 Ft.Mitől tud egy taxi olcsóbban menni?Tartozik a taxis az Apehnak, nem fizeti be a járulékokat,nyugdíjas, tehát kevesebb járulékot fizet,600000 forintos autóval jár és szervizre költi a bevételét,14 órát dolgozik és veszélyezteti a közlekedés biztonságát.És nem utolsó sorban buherálja az órát, tehát beülsz egy 160 Ft/km re hirdetett autóba és 240-300 Ft/ km áron utazol.Kinek jó ez?Tulajdonképpen senkinek.De a politikusok eljátszhatják, hogy nálunk még mindig szocializmus van és a taxi olcsóbb, mint a BKV.Ha hárman mentek volna Óbudáról Csepelre, akkor minimum 12X320, azaz 3840 Ft lett volna, meg egy kis gyaloglás.Az, hogy mennyire kényelmes ez a zavaros helyzet a polgármester úrnak azt jól mutatja, hogy nem hajlandó egyeztetni a taxisokkal,csak a közvetítőkkel/mindenki kitalálhatja, hogy miért/
Kifordított kacagány 2011.09.06. 18:27:33
@atpijkamo: nem furikázik veszteséggel. ezek úgy vannak kiszámolva, hogy a legrosszabb esetben is legfeljebb ingyen dolgozott, de az ilyen esetek elenyészőek, többnyire valamennyi haszna van rajta, csak az fáj nekik, hogy normál tarifával több jutna.
itt nálunk is pár éve indított egy taxis ilyen fixtaxi tarifával. 500 pénz volt egy fuvar városon belül. itt azért kisebbek a távolságok. az összes taxis dumált, hogy nem fog működni, nem fogja megérni neki. megérte, ma a többi taxis is fix tarifával jár. nem azért, mert olyan kurva jó bevétel a normál tarifával szemben, hanem azért, mert a fixtaxisnak volt munkája, nekik meg nem.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.06. 18:29:55
A poszt teljesen másról szól (ti. egy idióta akcióról, ami sem a taxisoknak, sem az utasoknak nem jó, és, mint a mellékelt ábra mutatja nem is működik), de te mindjárt ráugrottál a taxisokra.
Akarsz beszélni az elfojtott frusztrációdról?
...akkor fordulj CatMotherhez, majd ő Csernus doktor módszere alapján leordítja a fejedet, és tupa öröm/bódottág lesz mindenfelé.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.06. 18:31:17
Te biztos kapkodnál az ilyen munkáért.
Ha meg van emellett fizetős fuvar is, nem is értem, miért azt választják a taxisok.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.06. 18:32:39
Egy nem túl nagy városban nem olyan nagy a különbség tetszőleges két pont között. Ott ez valóban lehet racionális választás.
zoli bp 2011.09.06. 18:34:06
Kifordított kacagány 2011.09.06. 18:35:16
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.06. 18:41:19
Könnyű belátni, hogy a polgármesteri Hivatal ellenérdekelt reális tarifa kialakításában. (Meg tudod mondani, hogy tíz év alatt a BKV-jegy mennyit drágult?)
Kifordított kacagány 2011.09.06. 18:42:17
abban pedig biztos lehetsz, hogy aki rászokik egy fix árra, az később is szívesebben veszi igénybe a szolgáltatást más útra is, mert kényelmes, hogy nem kell számolgatnia, egyszerűbben tud kalkulálni az utazás költségeivel.
ha egy max 10km-es távra megfelelő összeg 500ft, akkor ötször akkora távra nem látom be miért ne lenne elég az ötszöröse.
Kifordított kacagány 2011.09.06. 18:44:53
hogy jön ide a bkv?
phaszfej 2011.09.06. 18:45:50
Teccikérteni? 2011.09.06. 18:46:13
@atpijkamo: Nemmondod! Magamtól rá sem jöttem volna. Egy kérdés: ha a T be tudja árazni a szolgáltatását, akkor a R.taxi miért nem? Legyen 3777 huf + 1000 huf a peremkerületekbe.
@estrella negra: Mint kívülálló, mi a véleményed az intelligenciáról?
Sasfióka 2011.09.06. 19:09:13
Az maximum 2777 Ft, és a 2777 Ft-tól is teljesül rá :) Tehát mindenhova pont ennyi :D
radzeer3 2011.09.06. 19:09:47
szigusievich 2011.09.06. 19:19:01
Egyébként értem az álláspontod, rengeteg a kamuverda az országban de "kicsit" felnagyítottad a problémát. :D
Alikam 2011.09.06. 19:30:06
Persze a honlapjukon már az van, hogy a teljes körű tájékoztatást a diszpécsertől kérd. Mint valami banknál baszd meg.
De szerintem még ilyen esetben is simán megfoghatóak, mert akkor az "akár" szót kellett volna használniuk.
Kifordított kacagány 2011.09.06. 19:32:01
Rosszindulatú Vászka 2011.09.06. 19:40:40
Amúgy meg itt valaki linkelt régebben egy rokonszenves kereskedést, ahol kevéskilóméteres Skodák vannak.
Lacusru 2011.09.06. 19:42:19
A kiállás meg max. 4-5km de akkor nagyon eldugott helyre rendelnek taxit :-)
Nem is az üzemanyag a gond. Az a gond, hogy sokba kerül az autó fenntartása, hitele, stb.
Arra viszont nem jöttek még rá, hogy jobb lenne egy éjszaka lenyomni 10db ilyen fix áras fuvart, és keresni rajta tisztán 10-12k-t (még a napi autómosást is levonva belőle) de neem! Kényelmesebb mindezt 2 fuvaron megkeresni, a többi időben kártyázni, beszélgetni, valami fekete üzletet intézni, de legjobb lehúzni egy szerencsétlen turistát :-(
Már bocsánat, de ki az aki elmegy taxizni? Aki már tényleg semmire sem alkalmas...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.06. 19:46:41
@VilMarci: Igen, erre.
@Alikam: Ez nekem is most esett le, hogy ha a társaság akciót hirdet, és te a társaságtól rendelsz taxit, akkor hol érdekel téged az, hogy a taxisnak mi baja ezzel? Nem a taxissal "szerződtél".
Anti Anyag (törölt) 2011.09.06. 19:47:11
Persze megmondod neki, hogy ezer Ft-ot akartál adni és többé nem mész Rádiótaxival.
Itt amúgy az elv a lényeg. Egy vendéglátóhelyre éppen kezdtem odaszokni és 2100 Ft-os számlára mondom neki, hogy 2500-ből és adtam 3 ezrest.
A csaj megköszönte és eltette a lóvét, mintha hármat mondtam volna. Nem reklamáltam, inkább örültem, hogy korábban megismertem a személyzetet, mielőtt nagyobb baj történne. A csaj kb. 5000 Ft-ot bukott durván 2 hónap alatt, a tulaj többet.
(Ráadásul kiírják hogy csapolt sör, de akárhányszor mentem, mindig "elfogyott". Valójában kevés a vendég nem érdemes rendelniük)
Helyette máshová szoktam a közelben, azzal nincs is gond.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.06. 19:49:06
Az én autómban most 20 évesen 6000-t mutat az óra, én 30-cal vettem 10 évesen.
Kérdés, hogy 130, 230, vagy 330000 volt az.
TC-n volt az a levél, amikor a csávó kiírta annyival a pöpec Octaviát, amennyi volt benne, és nem vitték el, amíg vissza nem tekerte... :D
2011.09.06. 19:50:36
Nem ot hivtam szemely szerint a ket szep szemeert, hanem a TAXISCEGET, lesz*rom, hogy ok milyen elszamolasban vannak egymassal, hogy mennyire "eri meg" a sofornek az adott fuvar. Ha a CEG hirdet egy akciot, a sofornek kuss van, ha a kedvesvendeg az akciot igenybe akarja venni. Ha nem tetszik, barmikor at lehet menni masik taxisceghez, a ragasztos matricak kora lejart, magneses az osszes, ma ennek a cegnek az autoja, holnap a masike, harmadnap a harmadike. A VEVOBOL ELNEK, ha az elso adando alkalommal atb*sszak, le-fillerb*szozzak, eszebe fog jutni valaha is, hogy meg egyszer ezzel a ceggel utazzon? Haaaat.
Kifordított kacagány 2011.09.06. 19:53:44
Lacusru 2011.09.06. 20:01:00
Mert ugye a gázt úgy tekerik, hogy 10Ft / köbméter... és +1000Ft a jegyzőkönyv, hogy javítottak valamit, plomba csere volt!
fidesz = házmesterek pártja 2011.09.06. 20:09:37
:DDD
igazságos 2011.09.06. 20:12:12
Kifordított kacagány 2011.09.06. 20:15:47
@Lacusru: honnan tudjam? se taxis nem vagyok, se óratekergető
roadrunner 2011.09.06. 20:56:45
Menj anyadba.
Remelem a helyesirasi szotarra vered ki.
roadrunner 2011.09.06. 20:58:20
Ez komoly?
Na azert rohad el Magyarorszag.
Lop az osszes allat.
Taste4me 2011.09.06. 21:12:21
Többed magaddal, miért nem mentetek autóval és hívtatok sofőrszolgalatot 3e-ért? Mert nem hiszem, hogy a társaságból nem volt senkinek sem autója...
komment2010 2011.09.06. 21:12:37
Szóval vérzik az összesért a seggem! Szar a meló skacok: vár a gépsor valamelyik puccos gyárban 800Ft-os bruttó órabérért! A rádiósoknak meg lópéniszt a seggébe! De legalább 2-őt hogy ne lötyögjön! 1-et meg a kezükbe hogy tudják mi nem lötyög hátul!
dr. _mmm_ 2011.09.06. 21:13:45
Mellesleg akik azt számolják, hogy 200km és az üzemanyagban enyi azok számoljanak hozzá 1-2 tételt:
- 30km-re üzemanyag (20 az út 5-5- a ki- és vissza állás)
- gumikopás (kb 3-4Ft/km)
- szerviz (kb 4-5Ft/km)
- autó érték csökkenés (kb 20FT/km)
És akkor még jó lenne ha taxis majom fizetne némi áfa/szja egyéb adófajtákat.
igazságos 2011.09.06. 21:18:42
ESKÜVŐ = PIA, ZABA ezerrel.
Szerinted nem volt ott egy ember, aki kocsival jött volna, de nem ivott egy kortyot se????
Az ilyen esküvő nem esküvő.
gande 2011.09.06. 21:19:59
nem az a kérdés, hogy vállalom-e, hanem hogy meghirdetem-e. ha meghirdetem, akkor vállalnom kell.
nem az utas feladata kikalkulálni, hogy megéri-e a taxisnak.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.06. 21:22:24
Na, ez az amit nem értesz. Nem az hirdette meg, akinek teljesítenie kellene. A taxis diszpécserközpont hirdette, és az egyéni vállalkozó taxisoknak kellene teljesíteni. Csakhogy nekik annál több eszük van.
Répalaki Edömér 2011.09.06. 21:25:05
Mellesleg a szervizesek (fénymásoló szerelő, ipari gépkarbantartó (gépész)mérnök, stb.) simán nettó 100 forinttól fölfelé számolják a kiszállási költséget - kilométerenként. És bizony láttam már 250-300 forint/km egységáron kiállított fuvarozói számlát is. Három és fél tonnás kishaszongépjármű, illetve 5-7 tonnás teherautók esetében is.
atka111 2011.09.06. 21:31:05
Taste4me 2011.09.06. 21:31:46
amint írtam autóval mész, berúgsz és a sofőrszolgalat haza viszi az autót utasokkal együtt 3e magyar forintért... melyik része nem volt érthető? :)
igazságos 2011.09.06. 21:36:52
Azt én se hiszem, hogy senkinek se lett volna kocsija.
Taste4me 2011.09.06. 21:45:57
Legutóbb esküvőbe Én is autóval mentem, berúgtam, hívtam sofőrszolgalatot, oszt a saját autómból hánytam ki :D
Emberünk betette az autót ahova kértem, lekapcsolta a lámpát, bezárta az autót oszt átadta a kulcsot... szóval nem elhanyagolható kérdés, ha bp-en belül bulizni megy az ember, főleg ha taxival megy oda is, meg haza is, hogy mit válaszon, hisz talán olcsóbb a futárszolgálat
igazságos 2011.09.06. 21:52:39
Tedat 2011.09.06. 21:53:15
"Az mi burzsuj lehet, aki 2777 forintért taxizgat a vakvilágba, amikor a középosztály kapuja a 48 ezer forint ... "
Ja, aki pedig nettó 185 ezret mer keresni, az burzsuj szemét, akitől el kell venni a pénzét, mert gazdag!
(Nettó 185 ezer = bruttó 300 ezer)
Taste4me 2011.09.06. 21:56:36
igazságos 2011.09.06. 21:58:18
Taste4me 2011.09.06. 22:02:26
igazságos 2011.09.06. 22:03:42
Unknown User 2011.09.06. 22:42:01
"Már bocsánat, de ki az aki elmegy taxizni? Aki már tényleg semmire sem alkalmas..."
Azért meglepődnél, ha megtudnád, hogy mennyi különböző fajta ember van aki elmegy taxizni, a nyolc általánost végzettől a három diplomásig elég sokféle van ott.
- Nem mindenki szeretne elmenni csicskának egy nemzetközi céghez, még akkor sem, ha a magyar átlagfizetésnél jóval többet kap azért, hogy a főnökei seggében kell bujkálni egész nap, hogy úgynevezett karrierje lehessen.
- Nem mindenki szeretne mondjuk 18-20 évnyi tanulás után tanárként 120 ezer nettóért dolgozni.
Gondolkozz mielőtt leírsz valamit.
Unknown User 2011.09.06. 23:03:17
Akkor kezdjük:
A legtöbb taxicégnél 70000 forint körül van a tagdíj. EGY HÓNAPRA. Az autót évenként kell vizsgáztatni 40000-ért, plusz drosztengedélyt kell venni 25000.
Egy taxi éves futásteljesítménye kb 40-60e kilométer évente. Ez 4 olajcsere periódus, egy-két fékcsere és sok autónál egy vezérléscsere. 2 év alatt mindezek duplája és plusz még féktárcsa, kettős tömegű lendkerék dízeleknél, két garnitúra gumi stb, stb.)
Ilyen futásteljesítménynél kb. 150000-200000 egy hónapban csak az üzemanyag (okoskák számolják ki, hogy csak jövedéki adóban és áfában, amit NEM TUD visszaigényelni, a taxis mennyivel fizet több adót, mint az aki bruttó 150-170-re van bejelentve!!!)
Hozzájön az, hogy a taxis egyéni vállalkozó, aki átalányadózó, tehát igenis fizet szja-t, különadót, stb., és tb-t legalább a minimálbér után.
Eddig a pontig ugye még nem fizette a hiteleit, a rezsijét, a ruhát, az ételt, stb.
Ezek után képzeljük el azt, hogy a válság miatt megcsappant kereslet és a megnőtt terhek mellett előkerült egyfajta negatív árverseny, ahol a taxiscégek tulajdonosai próbálnak egymás alá licitálni a taxisok kárára. Ezt egy olyan cég ahol nagyrészt más vállalkozók autóin ülő ún. alkalmazottak dolgoznak könnyebben megteheti. (Lásd: Taxi Plusz) De ha a R.Taxi kötelezővé tenné a 2777-e transzfert minden alvállalkozója számára, akkor kb. felük másnap ki is lépne.
Amúgy meg tipikus magyar gondolkodás: az utas szeretne 8-10 millás autóban királyként a lábát az ülésre rakva légkondiban furikázni, olyan áron, amit egy trabanttal sem lehet kitermelni.
Unknown User 2011.09.06. 23:14:54
Hát tessék felébredni: Olyan csak a mesében van, hogy egy tisztességesen adót fizető vállalkozó által nyújtott minden tekintetben az elvárásoknak megfelelő minőségi szolgáltatás olcsó. Az olcsóságért mindenhol kompromisszumot kell kötni. Jelen esetben pl. azt, hogy sokat kell várni a taxira, vagy rosszabb esetben azt, hogy nincs taxi. Ennyi.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.06. 23:16:44
zalatov 2011.09.06. 23:21:41
gande 2011.09.06. 23:34:23
az engem - mint utast - nem érdekel, hogy kivel teljesítteti a szolgáltatást. meghirdette, tehát tett egy ajánlatot. én elfogadom az ajánlatot és abban a pillanatban létre jön a szerződés.
amennyiben a taxisnak nem tetszik, akkor szerződjön le mással.
Meridian74 2011.09.06. 23:39:35
Először is vegyél egy "A" kategóriás autót, fizesd annak a fenntartását (nem kevés, ez nyilván te is tudod - ha másnem ismerőstől), aztán fizesd a drosztdíjat, hogy egyáltalán taxizhass, aztán ha taxitársaságnál vagy fizesd a havi minimum 80ezer Ft diszpécseri díjat. Ezenkívül az autó amortizálódik, kopik, elhasználódik. Továbbá adóznod is kell.
Én nem vagyok taxis mielőtt félreértenéd, de apám az. Beszélőviszonyban vagyunk egymással így elsőkézből tudom mindezt, nem városi pletykákból.
Tehát meg tudom érteni azt, hogy 2700-ért senki nem vállalja azt hogy Bp-en bárhonnan bárhova, mert egész egyszerűen nem éri meg. Az idő is pénz, és az hogy az üzemanyag ára éppen megtérül az édeskevés, attól még pont éhen halsz. Te sem dolgozol ingyen, vagy legalábbis nem szívesen, önként...
Unknown User 2011.09.06. 23:41:07
A szerződés akkor jön létre, ha odamegy egy autó és te beleülsz.
Ha nem megy oda senki, akkor nem jön létre semmilyen szerződés...
gande 2011.09.06. 23:46:44
nem jött át a lényeg? nem az a kérdés, hogy gazdaságilag megéri-e a taxisnak, hanem, hogy ennyiért meghirdeti. ha nem éri meg neki, akkor ne hirdesse ennyiért.
Unknown User 2011.09.06. 23:47:06
gande 2011.09.06. 23:49:43
aha .... és hülye is vagyok. mert elvárom azt, hogy amit meghirdetnek, azt teljesítsék.
Unknown User 2011.09.06. 23:52:28
De a lényeg a taxis és közted csak akkor jön létre úgymond szerződés, ha már bent ülsz az autóban. Tetszik vagy sem, ez van... Kiírhatná bárki az autójára azt is, hogy ha beszállsz és utazol vele, akkor ad neked 20ezer forintot, ha nem áll meg senkinek. És akkor mi van?
Meridian74 2011.09.07. 00:01:46
Meridian74 2011.09.07. 00:04:39
kiszamolo.blog.hu/2011/06/24/taxi_vagy_sajat_auto_melyik_az_olcsobb
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.07. 00:12:36
elvárnád kis buzeráns, hogy a tarifa 1/3-át a sofőr állja? rohadt gey lehúzós kis pöcs lehetsz!
tévedés ne essék, nem állok a taxisok pártján. nagy százalékuk agresszív egoista köcsög, szívesen megmutatnám menet közben a futóművemet, kipufogórendszeremet nekik.
de azt senki ne várja el, hogy egy buzeráns "reklámszakember" terméke miatt ne etesse a családját!
persze a főnökségnek meg a szagembernek semmi sem drága...
belegondoltál már abba, hogy milyen deficites napja lenne a sofőröknek ha csak "akciós" fuvarjaik lennének?
hányok az ilyen szarrágóktól!
gande 2011.09.07. 00:16:38
tehát szerinted nem átverés a 2777 forintos hirdetés?
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.07. 00:20:12
Konkrétan melyik taxisra gondolsz?
Meridian74 2011.09.07. 00:21:45
Unknown User 2011.09.07. 00:22:51
Namost mi következik ebből? A taxis más esetekben is ár alatt fuvaroz. Viszont ott tényleg van szerződés és a megrendelő cég tud mire hivatkozni. Ezeknek a megrendelőknek, ne félj mindig küldenek is autókat. Te viszont a 2777-es reklámmal pont kitörölheted, hiszen tudod, az nem minősül üzleti ajánlatnak... Szerződésed meg nincs, amíg nem ülsz az autóban.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.07. 00:26:24
Oké. Logikus. De nem erről volt szó.
gande 2011.09.07. 00:27:33
akkor most átverés a 2777 forintos ajánlat vagy nem?
gande 2011.09.07. 00:29:29
arra, amelyik leszerződik ebben az esetben a rádiótaxival.
Unknown User 2011.09.07. 00:35:17
gande 2011.09.07. 00:41:43
nem az utas problémája, hogy van-e a rádiótaxinak olyan sofőrje, amelyik elvállalja ennyiért. meghirdette, tehát ennyi.
ha ezt a logikát folytatom, akkor különben óra sem kell, mert majd megbeszélem a sofőrrel, hogy mennyiért visz A-ból B-be.
ha ilyen a rádiótaxi, akkor én szemrebbenés nélkül megrendelném simán az autót és a végén csak a 2777-et fizetném.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.07. 00:57:47
Abból sok van. Nem igazán értem, hogy melyiken akarod számonkérni.
Az a nagy helyzet - ha olvastad a posztot -, hogy egyik nem fog kapkodni, hogy elfogadjad az ajánlatát.
gande 2011.09.07. 01:17:51
értem én, hogy balkániában meg lehet hirdetni vmit, amit nem teljesítenek és ez sok ember számára természetes ...
McZozo 2011.09.07. 02:18:27
1. Ha fut egy ilyen hirdetes akkor az osszes ceghez tartozo taxisnak kutya kotelessege lenne ennyiert alszallitani kulonbem lefokozas fovesztes irgum burgum es taxicsoportbol kizaras,
2. Ilyen esetben meg ha ez veszteseges is ez egy marketing fogas ami merheto hogy mennyi hasznot hoz es mennyibe kerul.
3. Ebbol adodolag a taxitarsasagnak ha szukseges (nem tudom a kilometerdijakat es koltsegeket) ilyenkor kilometerenkenti kompenzaciot kene fizetnie avagy (nem tudom hogy megy ez de lehet a taxis fizet valamit a diszpecsernek az adott fuvar utan )tehat esetlegesen ennek a koltsegnek a csokkentese elengedese is opcio lehetne kompenzalaskeppen.
Tudom hogy nem ugyanaz a ket biznisz es mas a haszonkulcs de lenyegeben sok hasonlo akcio volt a GM nel anno ahol a dealer ugyancsak rosszul jart volna es ilyen esetben a gm zsebbe nyult es plusz kompenzalt. tehat valahogy igy kepzelnem el ezt is es akko rmindenki boldog lenne . kuncsaft is taxis is es a ceg is mert none a forgalma hosszu tavon
gande 2011.09.07. 02:27:29
maximálisan egyetértek.
Megdobbent 2011.09.07. 02:33:29
Ha meg van akcio, akkor legyen ra ember, kulonben a taxitarsasag baszhatja az osszes leendo ugyfelet, akivel eljatszotta ezt a nem kuldok akcios kocsit trefat.
ouroboros 2011.09.07. 03:02:43
pármai sonkasaláta? irritáló a poszter, de a kurva anyját a cégnek, de tényleg. akkor legyen pl. pármai jellegü sonka. vagy valami. de ez szánalmas hozzáállás. (megmelengette szívemet a "pár mai sonka" megoldás)
másik: tengerre nézö szoba. basszus, az enyém is az. akárhova nézek, tenger van. a föld kétharmada tenger, elöbb-utóbb odanézek, már csak statisztikailag is.
ez meg baszdmeg.... valamelyik csuda szolgáltatónkat juttatta az eszembe (sokan leírták már itt): ha telefonos ügyintézés kapcsán a kilences gombot (lemondás) nyomom meg, fél óra. ha az ÚJ szerzödés gombot, JÉ rögtön kapcsolnak. anyád.
akciós taxit kérsz? az nincs.
simát? ja, az van.
tényleg jó vicc az, ha nálam se lesz tojás, akkor nálam is fele annyiba fog kerülni.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.07. 05:55:57
Az viszont bármelyik esetben kutya kötelessége lenne minden cégnek, hogy adózzon, járulékokat fizessen, mert különben az lesz, ami most van: működésképtelen ország.
Az adók beszedése meg az állam dolga lenne, de nem úgy, mint most, hogy haveroktól nem szedjük be, meg nem csukjuk le őket. Nemlenne itt semmi baj, ha következetesen mindenkinek a tökére lépnének, aki nem fizet - magától senki nem fog adózni.
Hogy a taxitársaságtól kilépnek a taxisok, ha kötelezővé teszi az olcsó tarifát? Megszívta a taxitársaság.
De gyakorlatilag így is megszívta, az ügyfelekkel kibaszni ugyanis nem épp pozitív az üzletmenetre.
Azt meg nem kommentálom, hogy itthon már nem alkalmaznak embereket sehol, csak alvállalkozókat, mert azért ez a (nem csak taxis) cégeknél is megvan, hogy nem szeretnek se adót, se járulékot, se fizetést fizetni.
Amúgy nem szerződsz a taxissal, amíg be nem ülsz az autójába. Ha a diszpécserrel beszélsz, akkor a céggel állsz kapcsolatban. A taxissal majd akkor lehet bajod, amikor beülsz.
dr. _mmm_ 2011.09.07. 07:09:30
Vagy ha mégis akkor írják oda alap aljára.
Ez így csalás fogyasztók megtévesztése stb stb. (remélem megbaszák őket pár millára)
Unknown User 2011.09.07. 07:58:58
A fogyasztót igenis kell érdekelje az, hogy az igénybe vett szolgáltatás nyújtójának megéri-e vagy nem. Jó szolgáltatást nyújtani ugyanis csak úgy lehet, ha megéri annak is aki a szolgáltatást elvégzi. Ha nem éri meg, akkor az rányomja a bélyegét a szolgáltatás minőségére.
A jó üzlet az ami mindkét félnek megéri, nem az ami a vevőnek kurva olcsó.
Nem éri meg? Majd megoldja? Látod, így oldja meg. A taxis nem megy oda, a diszpécser meg azt mondja: Sajnos akciós autót nem tudok küldeni.
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.07. 08:15:56
amikor van egy akció valamely multinál, az nem érvényes minden üzletére.
hiába mész be a fóti korába akciós szalámiért, ha az csak a budakalásziban akciós. úgy elhajtanak a halál faszára zsokénak, hogy arrólkódulsz.
jelen esetben a rádiótaxi a multi, az autó az üzlet.
a sofőr úgy csapna le mint a lovat vagy joggal hívna rendőrt, te pedig posztolhatnál ide. :D
elwood 2011.09.07. 08:20:41
ezért áruházaknál keményen büntetnek
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.07. 08:26:07
mert hidd el, van akinek olyan kevés a melója, hogy elmegy az Sopron-Debrecen útra is ilyen tarifával.
csak nem mindenki hülye.
ahogy fentebb több klaviból olvasható is, a szerződés akkor köttetiuk meg, amikor beülsz az autóba. addig csak az érdeklődés szintjén moroghatsz magadban.
elwood 2011.09.07. 08:30:53
ha a cora akciója nem érvényes valamelyik áruházukban az oda van írva, különben a hirdetés megtévesztő
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.07. 08:39:39
www.radiotaxi.hu/images/taximatriuj_jav2.jpg
majd a diszpécser tájékoztat -hisz ezért áll szóba veled!-, hogy van-e akciós "üzletük".
a hírdetésben nekem nem tecc a maximum szó, de ez az én problémám.
elwood 2011.09.07. 08:53:50
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.07. 09:49:10
elwood 2011.09.07. 09:57:45
M. Péter 2011.09.07. 10:01:34
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.07. 10:08:51
A kérdés az, hogy saját lábán közlekedik-e a sonka?
Ha igen, akkor tuti megéri!
lomposfarkas 2011.09.07. 10:48:50
Egyébként a taxisprobléma megoldásáról lekéstünk, mert a sztrájk idején (mikor olyan szép rakásokban voltak) na akkor kellett volna őket harckocsival a Dunába túrni.
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.07. 10:53:29
igazságos 2011.09.07. 10:57:25
Sose értettem, miért különb Pest, a többi várostól.
Például Vácon, ami fél órára van Pesttől, elvisznek 1200 forintért, városon belül.
Ugyanez Pesten miért kerül 6000-be? Vácon sincs több, vagy kevesebb utas, akinek kell a taxi, az taxit hív, akinek meg nem, az megy ismerőssel.
Nem értem, ugyanaz a jogsi letétel miért kerül Pesten 160 ezerbe, egy Kresz tanfolyam 45 ezerbe, míg Vácon ugyanez csak 25-30 ezerből megvan. Nincs messze, a közlekedés is barátibb kicsit távolabb, az árak is. Nem értem a dolgot. Tényleg a lehúzásban is Pest az első.
Óbuda-Csepel távolság sem olyan hű, de nagy.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.07. 11:00:19
igazságos 2011.09.07. 11:03:26
Ha háromezer, akkor háromezer, nem érdekelnek a taxisköltségek, nem érdekel, hogy mi kínja-baja van a taxisnak éppen, nem érdekel, ha ott döglik meg, nem érdekel, hogy a taxistársaság, meg a maszek taxisok küzdenek egymással, nem érdekel, mit hirdet, egyik, meg a másik, de akkor is háromezerér vigyen haza. Ha a taxistársaság meg ennyiért vállalta, akkor teljesítse a feltételeket. Ha meg nem bírja, hát ne hirdessen annyiért, mert ezzel BECSAPJA AZ EMBEREKET, tisztességtelen előnyhöz jut a konkurens cégekkel szemben, mondjuk a Taxi4-el. Hiszen az ügyfél őket hívja először telefonon, az ő ajánlatuk jut eszébe először. Az ügyfél meg KÉNYSZERHELYZETBEN VAN, ha már egyszer taxit hívott, vajon hány fogja visszaküldeni 10-ből úgy, hogy nem fizet? Hiszen haza akar jutni minél előbb. Na, itt van az átverés, csalás, meg becsapás, tisztességtelen magatartás.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.07. 11:04:11
Debrecenben is elég "pesti" árak vannak a gyors- és gépjárművezés oktatásában. Persze van itt is olyan, amelyik 25-30eFt-ért hirdet - csakhogy az oktató ezeknél ráveszi egy csomó pótórára a tanulót, nem javasolja vizsgára, a biztos meg biztos van olyan haver, hogy el is húzza, így náluk gyakran több a jogsi, mint azoknál, akik 120-ért hirdetik...
elwood 2011.09.07. 11:05:34
"nálunk akkora hülyék is dolgoznak akik 2777-ért elviszik önöket, ami totál nem éri meg nekik
diszpécserünk elmondja, hogy van-e éppen ilyen hülye az ön közelében
amennyiben nincs, diszpécserünk részletes költségkimutatást ismertet taxijainkról, hogy a kedves ügyfél méltó árat ajánlhasson a taxiért és ne legyen lelkiismeretfurdalása, hogy túl olcsón utazik"
igazságos 2011.09.07. 11:05:45
Én fizettem, semmit se bántam, sikerült is elsőre. De azt nem kívánom senkinek, még kárörvendeni se tudtam, mikor barátnőm már harmadszorra bukott meg. Pluszórákkal együtt. Aztán persze csak összejött neki.
elwood 2011.09.07. 11:07:11
a pesti vizsgáknál be kell kalkulálni a 30e Ft kenőpénzt amiből 10 az oktatóé, különben meghúznak
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.07. 11:09:24
Ha bemegyek az Aldiba,akkor is pont leszarom, hogy most a boltnak megéri-e pl. a párizsit olyan olcsón adni. Ott is mondhatná a kasszás, hogy nekik végül is ez nem éri meg, fizessek érte többet.
igazságos 2011.09.07. 11:10:11
Vidéken habár lehet, hogy nem fizetnek annyit, viszont szívesebben adnak az emberek borravalót, a taxisok barátságosabbak, meg tudják, kihez kell menni, melyik az, aki lehúz. Nem lehet trükközni sokáig.
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.07. 11:11:36
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.07. 11:13:52
Majdnem :d
igazságos 2011.09.07. 11:13:56
A végén még mindegyik átveszi a trükköt.
Egyébként, aki nálam bevált, mint taxis, az ad névjegykártyát is. Ha akarok hívni, mindig tudom, kit hívjak. Pesten nem tudom, hogy megy ez, de nyilván vannak ott is rendes taxisok, akik nem nyúlnak le. Na, azoktól kérnék mindig valamilyen elérhetőséget.
Szlovákiába, 15 km-re például 1,5 euróért vittek el, a határtól. Na, erre varrjatok gombot. Lehetett euróval, forinttal is fizetni. Bár egyszer úgy csinált a taxis, mint aki nem tudja, hol van xy üzlet, és elkért tőlem 6 eurót, a szemét. És még annak is a képébe hazudott, aki hívta. Na, az ilyeneket kell kerülni, messzire.
2011.09.07. 11:17:17
labi 2011.09.07. 11:19:32
Ha 2 milkáért vette, akkor az használt autó. Akkor miért a teljes 400.000 km-el számolsz?
Ha bármiből meg akarok élni, akkor az árképzés úgy néz ki, hogy ugye ott van a munkaeszköz költsége, ami eszközt meghatározott időnként vagy használat után újra meg kell vennem.
Ez mellet van ennek az eszköznek fenntartási költsége (autó esetén ugye üzemanyag, karbantartás, biztosítás, adók, engedélyek, annyakínnya)
Mindamellett ki kell termelni annyi nyereséget, ami elég ahhoz, hogy az - még akáér csak "részleges" adózás után legyen annyi, hogy ember lakjon valahol, egyen, éljen. (nem feltétlenül egy nyóckerületi körgangos putriban, zsíroskenyéren)
Amúgy szerintem is drága a taxi - mármint nekem drága -, ezért nem taxizom.
Valamint azzal is egyet értek, hogy ha hírdetnek egy akciót, akkor köcsögség ha azt lehetetlen igénybe venni.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.07. 11:23:30
@elwood: "Nyúzottan, fáradtan érkezik haza a fiatalasszony az ötödik forgalmi vizsgáról. Férje kipillantva a monitortól heccelve kérdezi:
- Mi van, megint meghúztak?
- Meg, hárman is, de megvan a jogsi!"
igazságos 2011.09.07. 11:25:22
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.07. 11:25:57
Tóta W tényleg az ALDIhoz ment dolgozni?
igazságos 2011.09.07. 11:26:44
Audi A4-nél így mérik a tarifát?
igazságos 2011.09.07. 11:28:27
Ugyanis ennél az esetnél az őstermelőkre hivatkozni nem menő. Azok a hiénataxisok, maszekban nyomók.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.07. 11:34:22
igazságos 2011.09.07. 11:35:06
Én is csodálkoztam, mikor annyit kértek. Adtam neki két eurót, borravalónak.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.07. 11:35:45
igazságos 2011.09.07. 11:40:38
Igazából csak azokat sajnálom, akik tényleg úgy akarnak taxizni, hogy becsületesen, minden adót befizetve, nem lenyúlva az ügyfeleket, hanem arra játszanak, hogy minél többször őket hívják.
Az ilyen fenti taxistársaságok, diszpécserek miatt azonban ők is rákényszerülnek, hogy így vagy úgy, trükkökkel éljenek, mert be kell hozni a pénzt valahol, és azt meg az ügyfél fizeti.
Vannak rendes taxisok, ez fontosch kiemelni, csak sajnos ők meg pusztulnak, míg azok, akik szaporodnak, meg a fentebb megnevezett Riksa-kulik.
elwood 2011.09.07. 11:46:06
100.000 felett már könnyebben kelek és átverem a világot.
100.000 felett én megkereshetek, hát ezért jöttem el a MÁV-tól,
100.000 felett már többet nem lehet kihozni egy Ladából.
Trükkök a pénzért, az utas csak veszíthet
Hajtjuk a jattot, a zsebek kiürülnek.
Valaki kiszáll,
Valaki beszáll,
Valaki a jó anyámnak szexben gazdag szép napot kíván!"
Irigy Hónaljmirigy
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.07. 11:46:58
gande 2011.09.07. 11:52:40
aha .. .és megjelölték, hogy csak pityu bácsi taxijára érvényes az akció?
komolyan mondom, hogy az eszem megáll ... itt nagy stílusban próbálja a cég átverni a népet és te még a csalókat véded....
igazságos 2011.09.07. 11:55:47
kénytelen vagyok rád hivatkozni, úgyhogy ne szívass. :)
Stohl is ott hibázott, hogy úgy válogatta meg a barátait, ismerőseit, akik éppen vele voltak azon az estén. Ők alig várták, hogy hibázzon, be is jött a számításuk.
Hiszen egynek sem volt annyi esze, hogy hívjon sofőrszolgálatot, sofőrként ő vigye haza Stohlt, vagy hívjon a balféknek egy taxit. Hagyták, hogy beüljön a kocsiba, olyan állapotban, hogy nem tudott magáról, árgus szemekkel figyelve.
Pedig voltak ott jó páran.
RoopeHUN 2011.09.07. 11:56:21
gande 2011.09.07. 11:58:14
szóval szerinted ez az eljárás mód teljesen rendben van, ez teljesen fair?
XCat 2011.09.07. 12:02:36
Az alvállalkozónak jogában áll visszautasítani akármit, ha túl olcsó elvállalnia. Ettől alvállalkozó, és nem rabszolga.
A cég akciója a cégre tartozik. A taxis maga a cég szerződéses partnere.
Ezen mit nem lehet felfogni?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.07. 12:06:17
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.07. 12:06:38
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.07. 12:07:03
oszt az milyen, amikor valamelyik multi meghírdet egy akciót egy bizonyos termékre, majd kiemeli, mely üzletekben kapható.
(asszociálnék az akciót minden feltételek mellett elfogadó felsorolt rendszámú taxikra)
majd amikor összeszeded magad és elmész az akcióban kijelölt üzletbe a nyitás napján a reggeli órákban, szembesülsz a ténnyel hogy elkéstél! nincs, csak limitált darabszámú érkezett és az elmúlt másfél órában az már el is fogyott!
anno, amikor még muiltilátogató voltam, többször jártam így.
ma már nem dőlök be az ilyen reklámoknak. sőt... egyiknek sem!
és ha valami oknál fogva taxiba kell ülnöm, akkor hívom a 2mindegyet. tiszta, korrekt, gyors.
nnnajó... jattal 3.000Ft egy 14km-eres út, de nekem megéri hogy nem kell idegeskednem.
vagy szart rágni jobb lenne? aztán feleslegesen idegelni magam? :)
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.07. 12:08:30
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.07. 12:10:34
tnx.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.07. 12:10:57
igazságos 2011.09.07. 12:12:07
Ott ugyanis szerepel az, hogy csak korlátozott példányszámban kapható, ennél és ennél az üzletnél.
Én hiába megyek Debrecenbe, ha csak Solymáron kapható a cucc.
De a taxitársaság semmi ilyesmit nem csinált, meghirdette, hogy ennyi és ennyi a tarifa. Nincs az, hogy csak akkor, ha van taxis, aki elvállalja, nincsenek kikötve feltételek. Mondjuk megmondják, mely kerületekben ennyi és ennyi, a külső kerületekben, illetve Budapest határain kívül meg ennyiért visznek. Nem érdekel, hogy alvállalkozók a taxisok, vagy a taxistársaság alkalmazottjai.
Különben annak a feltételnek az ügyfél utána tudna nézni, a honlapon is. Ezért átverés és becsapás, tisztességtelen magatartás a többi taxistársasággal szemben.
Szóval, tájékozódás, az információ megfizethetetlen. De ha szándékosan hallgatják el előled, s csak a diszpécser tud róla, akkor lehet feljelenteni a céget. Mert mondjuk, ha másik diszpécserhez kapcsolnak, aki nem azt mondja, mint az előző, akkor bizony lenyúlnak, átvernek.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.07. 12:12:31
gande 2011.09.07. 12:14:47
engem, mint utas, nem érdekel, hogy alvállalkozó vagy alkalmazott. meghirdette, tehát teljesítsen, oldja meg. ezen mit nem lehet érteni?
vagy a következő az lesz, hogy beülök egy taxiba, az elhalad egy benzinkút mellett, közli, hogy drágább lett a benzin és ezért ő most árat emel?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.07. 12:15:15
igazságos 2011.09.07. 12:15:51
Akkor meg ne a taxistársaságot hívja, hanem a taxist azonnal. És akkor nem kell negyvenet jattolni senkinek, így több marad a zsebében.
Itt a diszpécser és a taxis is egyre játszik, megkárosítják az ügyfelet. A társaság meg alkalmazzon taxisokat, de akkor azok azt csinálják, amit a taxistársaság előír nekik.
Különben meg nem hívok taxit, és szarok minden taxitársaság, taxis-alvállalkozó fejére, dögöljenek meg éhen. Ha már ahhoz sem tudják tartani magukat, amit megígértek, vállaltak.
gande 2011.09.07. 12:17:58
akinek benzinhez van köze, az bűzlik
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.07. 12:21:23
amúgy szépen átrendezted a bejegyzésemet! :D
idézném magam:
"...és elmész az akcióban kijelölt üzletbe a nyitás napján a reggeli órákban..."
vagyis az akció kezdetekor, a megfelelő üzletbe. a darabszám limitálása pedig ne legyen már 3db!
konkrétan egy naprolóról is beszélhetek, a budakalászi metro áruház akciójában sokéve, nyár elején.
újság megkap. harmincsokezres (ezért nem vettem addig) naproló 18ezerért. kérem! havernak szólok jöjj, kell a nagy autód mert az enyémbe nem fér be. felkel, talizunk, megyünk. 6kor nyit(ottak), félnyóckor voltunk ott. nem volt egy darab sem!
mondjak még pár esetet? de biztosan neked is van.
Anyamacska jól fogalmazta:
homar.blog.hu/2011/09/06/mar_a_radiotaxi_is_banja_a_fix_tarifat/fullcommentlist/1#c14379993
ez mindenre kielégítő válasznak kell legyen.
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.07. 12:24:21
3 "diszpécser", 3 különböző -és több tízezerrel eltérő!- a televízióban is elhangzott ajánlat.
pereljük a bankot is! :D
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.07. 12:24:30
Szerinted írjak a Homárnak egy reklamáló levelet, hogy nincs új poszt a Homáron?
igazságos 2011.09.07. 12:24:34
Ők sem jobbak, hiszen legalább kikötötték a feltételeket, amiket nem teljesítettek. Ebbe viszont bele lehet kötni, nem véletlenül kap az Auchan folyamatosan harminc-ötven-száz millás büntetéseket.
Lehet néha hallani, hogy ennyire és ennyire büntették őket, pont ezek a limitált darabos hirdetések miatt.
Itt, a taxistársaságot még ezzel sem lehet megfogni, okosabbak ennél. Hiszen, ami nincs leírva, csak belső körökben tudják, abba belekötni se lehet.
XCat 2011.09.07. 12:28:12
Vagy menj be a cég irodájába, és add elő a nemtetszésedet. Aztán bosszúból hívj egy konkurens taxiscéget, mert törött lábbal nehéz hazamenni.
@igazságos: Hát ha a taxis szemszögéből nézem.. vesz kocsit, x millió. felfóliáztatja, y tízezer, vállalkozói, z tízezer havonta, ha hülyegyerek elrontja az ablakemelőt mert egész úton azzal játszik, javítási költség (van ilyen, kérdeztem az egyiket,miért nem lehet lehúzni az ablakot, mondta hogy az előző utas kölyke randalírozott, úgyhogy azt mondja mindenkinek, hogy elromlott) , ha a érszeg összehányja a kocsit, tisztíttassa, akármi. Aztán megbüntethetik, vegyen mindent ami a kocsihoz kell, jatt ennek, annak, amannak.... és jó esetben van 20 körüli ezer napi bevétele.
Itt szerintem a fennmaradásért játszanak, nem akárki megkárosításáért. :)
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.07. 12:31:15
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.07. 12:34:37
[sűrűnbólogatóhelyeslősmile]
@igazságos: én is "belekötöttem". vásárlók könyve, saját -bicskanyitógató- stílusú reklama, megemlítve egy 24órás időlimitet aztán fogyvéd.
még aznap hívott az ottani vezető, hogy milyen színűre lenne szükségem és melyik áruházban kívánom átvenni 2 nappal később.
attól a szombattól fogva virít egyedül az én műhelyem előtt vászon naproló. :)
de sok más dolgot sajnos nem lehet így elintézni.
lehet nyavalyogni hogy miulyen tetű is ez a taxitársaság, de tartok tőle ennek nem lesz akkora híre mint egy ósanbüntinek és tojnak rá magasról.
mert megtehetik.
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.07. 12:38:50
cool white "szagom" van, pedig szerelőként dolgozom. :P
vendriner aladár 2011.09.07. 12:40:00
gande 2011.09.07. 12:41:37
na látod, emiatt fognak csődbe menni. mert ha van értelmes ember, az mellőzi azt a szolgáltatót, amelyik megpróbálja átvágni.
XCat 2011.09.07. 12:47:32
Szerintem egyébként sem a fillérbaszókból élnek. Az eddigi leghosszabb utam 47 perc volt, sikerült érte (jattal) 3800-at fizetni. Jatt nélkül (amit ti úgysem adtok) alig több, mint az akciós ár, pedig kurvahosszú út.
Akkor a fene foglalkozzon vele, legyenek itt hamar, legyen udvarias a sofőr, legyen tiszta a kocsi, ne tévedjen el. Ennyit várok el tőle.
@atpijkamo: már 70? Nekem 40-et mondtak, igaz, nem mostanában volt.
Akkor pláne gáz.
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.07. 12:49:03
mondjuk igen... a biztonságiőr, akit ott török ketté ahol a legvastagabb is bár tisztes távolból nézett, de odajött a hangomra.
különben ismerem a dolgot és bár nem 100%osan, de helyeslem. aki a tűzhöz közel van...
de maradjon a vásárlónak is!
a reklamám arra szól, hogy hogy a tökbe lehet 5db-os akciót hírdetni? kötelezném az akciózókat, hogy az árukészletünknek megfelelő mennyiségű akciós terméket kelljen tartaniuk.
TV, polc, szék, asztal, ágynemű, mirelithal, stb szintén nem 5db van raktáron.
@gande: helyes. én ezért járok szükség esetén a cittyel és nem szaraxom párszáz forintos tételen.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.07. 12:49:03
igazságos 2011.09.07. 12:52:55
Ezért nem fogom igénybe venni a Rádiótaxit.
Mondd, megéri ez nekik?
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.07. 12:54:06
plusz a drosztdíj és a fentebb általad már említett autóval kapcsolatos tételek.
egy átlag taxisnak lazán elmegy a havi 100ropi ha nincs extra kiadása.
pl egy esős/latyakos időszakban a napi akár többszöri mosatás...
gande 2011.09.07. 12:55:12
te még nem jöttél rá, hogy miképp és mitől működik jól egy vállalkozás. semmiféle képen nem attól, hogy átvágod vagy lenézed az ügyfele.
eléggé szarrágó lehetsz, ha csak 3800-ért taxiztál eddig ...:P
XCat 2011.09.07. 13:01:27
@salapapa: Kicsit átestünk a fogyasztóvédelemmel a ló másik oldalára. A kedves fogyasztó fizet amikor neki jólesik, ha meggondolja magát, visszaköveteli a pénzt, neki minden jár, neki nyalják ki a seggét... ezzel egy gond van, így be fog csődölni a gazdaság.
A multik egy ideig még bírják, mert máshol megtermelik az itt kiesett hasznot, aztán ha nagyon rosszak lesznek a számok, szépen elmennek. Mi meg itt maradunk egy csapat elkapatott hülyegyerek módjára viselkedő fogyasztóval.
@gande: Tényleg nem, pedig jó ideje csinálom. Szerinted mennyi az optimális taxizási idő és összes? Én már nagyon untam a vége felé. :)
XCat 2011.09.07. 13:02:58
XCat 2011.09.07. 13:10:45
gande 2011.09.07. 13:11:59
ezek szerint jó rég óta lehúzod az ügyfeledet?
M. Péter 2011.09.07. 13:18:47
XCat 2011.09.07. 13:22:06
@M. Péter: Nem ismerem a szerződésüket. Az utas+taxitársaság közötti szerződés rendben van, viszont ott csak akkor fizetsz bármilyen tarifát, ha létrejön a szolgáltatás.
Itt ugye világosan közölték, hogy nem tudnak ilyen áron kocsit küldeni, csak normál tarifásat. Hülyeügyfél hívhatott volna egy másik társaságot, de nem tette.
Hol a pronléma?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.09.07. 13:31:43
M. Péter 2011.09.07. 13:36:11
igazságos 2011.09.07. 13:37:25
gande 2011.09.07. 13:39:11
apuci, csak nem talált süllyedt? :PPPP
gande 2011.09.07. 13:50:47
na ezt nem érti meg
főboszorka45 2011.09.07. 13:51:03
Nosza, kértem a 2777Ft-os tarifát.
Mire a diszpécser azt mondta, hogy ok, utánanéz ki vállalja be ennyiért...
5 perc múlva szólt, hogy senki.
Na akkor új hívaás, kértem egy kocsit mégiscsak...Van törzsutas kártáym. Láss csodát: a célnál a taxióra ( kedvezményes tarifával) 2710 Ft-ot mutatot....
Naná hogy annyit kapott a taxis, és egy fillérrel sem többet...
jé.... Átvertem magam 67 Ft-tal... tessék csak beswzámítani máskor!!!
XCat 2011.09.07. 13:51:21
@M. Péter: Tudják. A posztoló nem bírta kivárni.
igazságos 2011.09.07. 14:08:38
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.07. 14:56:33
Köszönöm, nincs több kérdésem.
Majd este, ha fekszünk le a mackómmal, megkereslek.
igazságos 2011.09.07. 15:24:52
Sas882 · http://raktarbazis.blog.hu/ 2011.09.07. 17:07:20
kicsit furcsa az emberek gondolkodása, piára simán elkölt egy este 10 rugót, de hazamenni kényelmesen, biztonságosan, gyorsan, arra már sajnál mondjuk 3-4 ezret kifizetni, hiába ez van.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.07. 18:11:55
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.07. 19:08:06
@igazságos: hívta? - igen.
kérte? - igen.
megmondták neki hogy nincs az a hülye aki ráfizetéssel akar dolgozni? - igen.
nem értelek...
komolyan mondom, ennyi huzavona után már kívánom mindazoknak akik ezt felháborítónak tartják, hogy dolgozzanak a munkahelyükön úgy, hogy ráfizetéses legyen minden napjuk!
kíváncsi vagyok, akkoris ekkora mellszélességgel hőzöngenek-e majd, hogy márpedig meg kell csinálni a munkát? :)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.07. 21:42:39
Elég érdekesen gondolkodsz, mert itthon a legtöbb szolgáltatónak megéri, amit csinál, legálisan, vagy illegálisan mégis állandóan át akarja baszni az ügyfelet.
Jelen esetben a RT -t hívta az ügyfél, aki, mint társaság, hirdet egy akciót, amit a diszpécser be is vallott, hogy basznak betartani. Innentől kezdve, hogy akciót hirdetett, kutya kötelessége teljesíteni, különben a fogyvéd törvény hatálya alá esik.
A usert pedig rohadtul nem érdekli, hogy amiért ő fizet, bármilyen szolgáltatást, az annak szolgáltatónak megéri-e.
Ha nem éri meg, akkor csődbe megy, vagy nem ír ki olyan tarifákat, amit nem tud teljesíteni. Te a cégekkel az ő "interface"-ükön állsz kapcsolatban (taxisoknál első körben a diszpécser), onnantól kezdve a cég belső működéséhez semmi közöd nem kell, hogy legyen.
igazságos 2011.09.07. 21:43:42
A diszpécser hölgy kedvesen közölte, hogy sajnos nincs szabad autójuk, körülbelül 20perc múlva próbáljuk újra. Gondoltuk próbálkozunk még, hátha megürül egy, de újra ugyanez a válasz fogadott.
Felmerült bennem a gyanú, hogy csak a kedvezményes tarifa miatt nem adnak kocsit, ezért KÖVETKEZŐ ALKALOMMAL a hölgynek csak annyit mondtam, hogy szeretnénk egy taxit az adott címre. Mondta, hogy rendben, kb. 5 perc múlva ott is lesz. Ekkor közöltem, hogy igénybe venném a fix tarifás fuvart, mire azt a választ kaptam, hogy sajnos akkor nincs autójuk, próbáljam később.
Erre nagyon felháborodtam, és kérdőre vontam, hogy is van ez? A következő választ kaptam: „Ez az akció csak egy lehetőség, ami akkor él, ha valamelyik kollégája vállalja a fuvart ilyen feltételekkel. Ha senki sem, akkor nincs autó.”
Vagyis csak újbóli hívásra mondta el, hogy is van ez.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.07. 21:44:36
De azért érdekes hely ez.
Graffitizésért börtön, cserbenhagyásért nagy huzavona után nem sokkal több börtön (5 hónapot kapott). Mind a kettő felfüggesztett alatt.
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.07. 23:35:30
a csaj megmondta, nincs szabad autójuk. hogy miért? CSAK!
amikor bejön a műhelyembe egy cigány, lehet az öltönyös is... leszarom!
- nincs szabad kapacitásom
- csak hetekkel később tudok időpontot adni
- ez nagyon drága meló lenne
- nem értek én az ilyenhez
és ehhez hasonlatos válaszokat adok. vagy mondjam, hogy "büdös cigány takarodj a műhelyemből!"?
igen, utóbbi lenne az egyenes válasz. viszont nincs kedvem lelőni egyet sem amikor visszatér a haverjaival, hiába lenne önvédelem.
te (vagy a poszter vagy bárki más), mint ügyfél fel kell hogy fogd: nem és kész. ennyi! nem tetszik? belerúghatsz az esőbe, ordíthatsz, toporzékolhatsz. van ezer másik szolgáltató, hívd azt ha ennyire fontos.
jaaaa... hogy az lényegesen drágább? csóringer ne a taxis pénzén jasszkarizzon, menjen gyalog!
a taxis baszik elvinni azon az áron, ami neki nem éri meg és ebben tökéletesen igaza van.
pont.
nem tetszik? sírjál. hátha meghallgat Walaky. :)
ha ennyire gyöp vagy hogy nem fogod fel a taxis és a diszpécser nem egy cég, akkor igazán nincs miről beszélnünk.
mielőtt válaszolsz, olvasd át ezt többször! a közepe csak töltelék. :)
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.07. 23:43:15
vagyis a többmilliós kár + perköltségek + egészségkárosodás + szavahihetetlenség (stólnak nem első esete volt!) kevesebb büntivel jár, mint a graffitizés.
www.hotdog.hu/magazin/magazin_article.hot?m_id=23001&a_id=831513&limit=100
köszönet a Magyar (i)gazságszolgáltatásnak!
rohadékok.......
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.08. 12:34:18
Balint Gyuri bacsi 2011.09.08. 13:56:18
2. nem azert fizettel masfelszereset egy masik tarsasagnal mert a "radiotaxi..." hanem mert annyiba kerul normalis aron a fuvar.
amugy szarjon sunt a radiotaxi amiert akciot hirdetett es nem vallalja. a feljelentest is megertem.
jol tettetek, h masik tarsasaggal utaztatok. ezentul tedd oket tiltolistara es kesz. ha sokan igy tesznek akkor elobb-utobb tonkremennek. ugyis sok a taxis.
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.08. 14:07:11
pószter írta:
"2011.09.03-án éjjel egy esküvő után szerettem volna többedmagammal hazautazni taxival Óbudáról Csepelre."
Csepel igencsak peremkerület, Óbudának pedig nem tudni melyik részéről is indult volna, de gyanítom semnem az Árpád hídtól, semnem a Szépvölgyi úttól.
azonban ott a sárga alatt azt a +1000Ft-os kitételt ha elolvasná és értelmezné:
www.radiotaxi.hu/images/taximatriuj_jav2.jpg
így hát a
"tekintettel egy akciójukra, miszerint 2777 Ft-ért Budapesten belül bárhonnan bárhová elvisznek."
írás "enyhe" félreértés, rosszindulatú hazugság.
és még mindig nem vagyok rádiótaxifan, szarjanak sünt a bagószagú büdös autóikkal!
j311 2011.09.08. 15:02:41
gande 2011.09.08. 18:46:21
lassan mondom, hogy te is megértsd: HA NEM ÉRI MEG NEKI, AKKOR NE HIRDESSE!
minden más átverés.
ez az egyik nagy gond ezzel az országgal, hogy a tisztességes bánásmód helyett az átverés vált természetessé sok embernél ... ahogy látom, nálad is...
XCat 2011.09.08. 20:09:54
A gandét meg hagyjad, szerintem, látod hogy... kihívásokkal küzd.
rexter 2011.09.09. 16:30:33
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.10. 00:11:33
hírdeti, mert megéri neki. ha a Lajos utcából valaki el akar menni a Pacsirtamezőre és kéri az akciót, simán megéri.
ahogy bizonyára elvállalnák egy Óbuda-Újpest címet is.
de láttál már valaha térképet?! tudod hol tették le Óbudát illetve csepelt?
fogadok, nem vetted a fáradtságot, hogy ráklikkelj és elolvasd a hírdetés PONTOS szövegét, ne a pószter faszságát szajkózd!
emellett halvány lila segédfingod sincs, hogy mind Óbuda, mind Csepel peremkerület, ami eleve +1000Ft lett volna, de erről sunyin hallgat a gerinctelen posztoló.
mennyivel szebb, élhetőbb lenne a világ, ha mindenki gondolkodna mielőtt leír egy faszságot!
@CatMother: akkor még csak nagyon közel vagyunk hozzá.
az a baj velem, hogy mindenkiben próbálom megtalálni az értelmet.
sajnos sok a negatív tapasztalat, de próbálkozom rendületlen!
gande 2011.09.11. 18:09:29
itt nem arról van szó, hogy hova akart menni az utas, hanem hogy a meghirdetett szolgáltatást nem is akarja teljesíteni a hirdető cég. és innentől szándékos megtévesztés. ennyi.
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.12. 08:31:05
bufesrac 2012.08.23. 11:06:14