Tékozló Homár

Nem lehet kártyán fizetni a NAV-nak?

2012.01.17. 12:18 | jackyll | 103 komment

Sasfióka még nem teljesen érti, miért nem lehet online fizetni a NAV-nak, hacsak nem a kártyás jutalék miatt.

Csak egy gyors állapotjelentés:  A Nemzeti Adó- és Vámhivatal MÁR NEM fogadja el a bankkártyás fizetést a számlanyitásra kötelezett adózóitól. Magyarra fordítva: ha van egy bankkártyám, amely az adózóhoz tartozó (legyen cég, szervezet stb.) bankszámlához kapcsolódik, akkor SEM fizethetek vele az adóhivatalban. Hanem el kell menni a bankba, át kell utalni az összeget, majd kell kérni a banktól (500-2000 Ft közötti díjért) egy igazolást az átutalás teljesítéséről, ezzel visszamenni az adóhatósághoz, akik ezt követően szóbaállnak az adózóval.

Ma, amikor "mindent csináljunk elektronikusan" rendszerek a trendik és a jól használhatók, a bankkártyás fizetést MEGSZÜNTETTE az adóhatóság (régebben lehetett, többször fizettünk már céges bankkártyával).

Szerintetek ebben mi a ráció? Miért szüntette meg az adóhatóság ezt a lehetőséget? Vagy ennyire szar van a palacsintában, hogy az adóhatóságunk nem tudja fizetni a bankkártyás fizetésből eredő jutalékot?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr Gregory House 2012.01.17. 12:23:41

Ez már hétvégi?
Mármint a múlt hétvégi?

Dr Gregory House 2012.01.17. 12:26:00

@Horváth Lajos: Az a hímek nemi mirigyei által termelt kolloidális folyadék, amely hímivarsejteket (spermiumokat) tartalmaz. Fehéres-szürkés, olykor sárgás, frissen testnedv. Ejakulációkor 2-6 ml lövell ki, benne a férfiak 40-360 millió ivarsejtjével. A párosodás során a női nemi szervbe az ondóval jutnak be a spermiumok. A férfi nemi szervből az ejakuláció során távozik az ondó, amelyet legtöbbször orgazmus kísér.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.01.17. 12:26:29

"Szerintetek ebben mi a ráció? "
kurvára nincs benne ráció, ezértartittazország!

Faus to 2012.01.17. 12:41:11

Félnek, nehogy kikerüljenek a bankkártya adatok, ezzel is védik a kedves adózót!

A_blogger 2012.01.17. 12:46:25

miért? mert meggyorsította a hivatali ügymenetet. ez tűrhetetlen, sőt mi több, tarthatatlan. egy hivatalban nem működhet semmi sem gördülékenyen.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.17. 12:46:48

A NAV-nak sehogy sem lehet fizetni. Saját tapasztalat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.17. 12:47:49

" Miért szüntette meg az adóhatóság ezt a lehetőséget?"

Szerintem erre értelmes magyarázat nincs, ha eddig jó volt... Tavaly én is fizettem kártyával náluk.
Max. az, hogy szopassuk az adózókat!

Sokorai_Atala 2012.01.17. 12:49:50

Vagy időben kell fizetni utalással és akkor szóba állnak veled. Szerintem.

glóriásgörkorisangyal 2012.01.17. 12:51:23

Könnyekig meg vagyok hatódva az új poszt meglététől.....a tartalmát tekintve viszont felesleges az összes témába vágó komment....

Harlequin 2012.01.17. 12:51:26

Kártyával fizetni, csak az Aldiban...

vape 2012.01.17. 12:53:48

Miért, mi ebben a meglepő? Az IKEA már hónapok óta szórakozik a kártyával vásárlókkal:
www.ikea.com/ms/hu_HU/customer_service/ikea_services/ikea_quality_guarantee.html
Itt a "Bankkártyás fizetés esetén történő visszafizetés" részt érdemes elolvasni.

Ugyanez a helyzet a 90 (120) napos visszavásárlási garanciával is, csak azt még a weboldalukon sem említik.

glóriásgörkorisangyal 2012.01.17. 12:54:33

Aki itt ekézi a NAV-ot, az nyugodtan írja a komment végére az adószámát is, hogy megfelelően tudja honorálni a tisztelt hivatal úgy húsvét és május 20. tájékán... :)

Ofélia . 2012.01.17. 12:55:24

@vape:
Legalább húsgombóc van még?:D

hehehehe 2012.01.17. 12:55:50

5 nap után ezt a hervadt posztot sikerült? :(

vape 2012.01.17. 12:56:14

@Ofélia .:
Legutóbb volt, ráadásul akciósan.:)

Ofélia . 2012.01.17. 12:58:51

@Horváth Lajos:

Ráadásul nyema adójóváírás:D

glóriásgörkorisangyal 2012.01.17. 13:00:02

@Ofélia .: de helyette van ám kompenzáció! Azám a VALAMI :)

glóriásgörkorisangyal 2012.01.17. 13:01:57

@Ofélia .: én is attól tartok :) Nem baj, köszi OVK!

vape 2012.01.17. 13:03:48

@(dr.) Shit Pál:
Olyanról hallottál-e pl., hogy negatív diszkrimináció? A készpénzzel fizetők azonnal megkapják a vételárat.
Meg a vásárló nem teljes körű tájékoztatása? A weboldalon kívül én még a vevőszolgálati pult mögött láttam ezt kiírva egy A4-es lapon.
Meg hogy a termék visszaadása és az utalás indítása között akár 30 nap is eltelhet (vevőszolgálatos kijelentése)? És erre egy fillér késedelmi kamatot nem fizetnek.
Csak ilyen apróságok a gondok...

VilMarci 2012.01.17. 13:07:24

@vape: mi a gond azzal, hogy visszautalják a pénzt?

Szarazkoro 2012.01.17. 13:07:56

Na ezek a kurvak (nincs rajuk jobb szo)engem is szivatni akartak(meg jol megB. a nem fizetett TB-vel+kamataival - 4 eve mar lejelentettem h hallo en elhagytam a sullyedo hajot regota amikor kerdeztek, es leadtam amit ke'rtek....
Szal szarjon buzoganyos suncsaladot az osszes allamszolga es az allam is.
Ha nem megy a kupi nem a butorokat kell lecserelni, hanem az qrvakat!(=kormany)

Na most kiduhongtem magam.
Van meg vki aki meghallja azt h NAV es elonti az agyat a lila kod?

Faus to 2012.01.17. 13:08:42

@vape: Berágtál az IKEA-ra?

VilMarci 2012.01.17. 13:12:27

@vape: Tényleg lehetne korrektebb, ha benne lenne a határidő is.

glóriásgörkorisangyal 2012.01.17. 13:14:17

Ez kérem Magyarország, ahol bármit meg lehet csinálni a sok birkával, mert egy-két fejét gondolkodásra használó ember kivételével a tömeg az csak bólogat, ha ez van, akkor ez van....

Jokkura 2012.01.17. 13:17:10

Ha ügyes vagy tudsz kártyával fizetni :) !
Lefizeted az oroszokat,hogy egy Mars-szondába tegyék bele a kártyádat.Lefizeted az amikat,hogy tegyék tönkre a szondát.Lefizeted a Földet ,hogy pont arra forduljon .És ha szerencséd van akkor a rémült polg. véd nem riogatja a Gvadányi utiakat(ott van a NAV?) ,és nem ürítik ki a épületet, akkor el fogják fogadni a NANU-NANU fizetésedet.

Vagy veszel egy pakli kártyát és az adóbevallás mellé csatolod...

Egyébként ez az ország Türkmenisztán alatt van ( nagyon hasonló a zászlaja, vajon miért ? Türkménbasi =... , Na kivel is ? ) .Csak nálunk ami jól működik , azt is el kell rontani. Még fejlődhetünk ,hogy utólérjük őket.

Faus to 2012.01.17. 13:21:08

@glóriásgörkorisangyal: Nagy igazság az, amit írsz, tetszik, de mit lehet tenni? Mit csináljon a szerencsétlen, aki szeretné kifizetni az adóját bankkártyával és a pofájába vágják, hogy lófaszt, takarodj le az automatához és kp-t hozzál, hogy aztán a nap végén el kelljen számolnunk fillérre és egy pénzkezeléssel foglalkozó vállalkozás a megfelelő jutalék ellenében kezelje a napi bevételt.

Jokkura 2012.01.17. 13:22:14

@Jokkura: Pardon kevertem: A tadzsik zászló hasonlit a magyarra ( vagy fordítva)

glóriásgörkorisangyal 2012.01.17. 13:26:06

@(dr.) Shit Pál: Kell a munka a group4securicor-nak, vagy mi a nevük, meg a patentnak és a többieknek... :)
Te személy szerint annyit tudsz csinálni, hogy nem idegesíted fel magad, mert neked nem sürgős, hogy ők megkapják a pénzüket. Szépen hazzaballagsz, kényelmesen megvacsorázol, aztán ha úri kedved úgy tartja, akkor leülsz a zinternet elé, pontosabban az ebankod elé, és átutalod nekik. Ez másnapi teljesítéssel, kb a 3. munkanapon jelenik meg a számlájukon....

glóriásgörkorisangyal 2012.01.17. 13:30:59

@(dr.) Shit Pál: Ja és nem felejted el beírni a közlemény rovatba, hogy milyen jogcímeken utalgatsz nekik, nehogy azt gondolják ez a karácsonyi ajándék tőled nekik.

glóriásgörkorisangyal 2012.01.17. 13:33:10

@(dr.) Shit Pál:
2. verzió: ördögi vigyorral kérsz egy sárga-csekket, ugyanis annak a nyomdai előállítási költsége 100 forint körül mozog darabonként, nem is osztogatják szívesen.... :)

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.01.17. 13:35:21

Most mondjam, hogy az Aldiban lehet kártyával fizetni? Mondom.

Faus to 2012.01.17. 13:35:53

@glóriásgörkorisangyal: Én ezt szoktam csinálni...pl. az Önkormányzatnak különböző jogcímeken. Van olyan tétel, amit kizárólag azt OTP-ben befizetett, eredeti igazolással fogadnak el. Hát őszintén lesz@rom őket, simán átutaltam, közleményt kitöltöttem, stb.. Ezért nem fogok a tetves OTP-ben sorban állni, hogy az automatából pénzért felvett összeget oda befizessem. Abszurdisztán!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.01.17. 13:48:11

Bankisztán!
Ebben is a tudjuk kiknek a keze van!

Új poszt lesz-e ma?

glóriásgörkorisangyal 2012.01.17. 13:49:18

@ColT: Lehet, jobban járnánk :) De az meg olyan unalmas lenne....

mohopasi 2012.01.17. 13:50:14

Elromlott a kártyaolvasójuk.

glóriásgörkorisangyal 2012.01.17. 13:51:34

Rendezhetnénk komment sztrájkot a homárnak, hogy noooooooormális posztot akarunk.... :)

Szia @Sün‼: ! Te itt? A Lajos meg két munkahely között izzad vért, hogy még téged is helyettesítsen a déli harangszónál :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.01.17. 13:58:19

@glóriásgörkorisangyal:
Idén új szabályok vannak.
Csak új posztoknál kell delet jelezni.
A többnapos, elsárgult posztok nem játszanak!

Manci néni, a szomszéd 2012.01.17. 13:59:11

De KP-t csak elfogadnak, nem? Vagy aztse?

Faus to 2012.01.17. 14:02:22

@glóriásgörkorisangyal: Csatlakozom!
ÚJ POSZTOT, mert mindjárt megyek haza!!!!

glóriásgörkorisangyal 2012.01.17. 14:04:40

@Sün‼: Oh! Pardon, akkor ezt a Lajos se tuggya jól.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2012.01.17. 15:13:38

Az átutalási igazolás megspórolható, ha türelmes vagy, és csak az átutalás megérkezése után mész a NAV-hoz (átutalást követő 3. napra már 100% hogy megérkezik)

Sancee 2012.01.17. 15:53:40

@vape: Gondolom, arról már hallottál, hogy az üzlet nem azonnal kapja meg a pénzt ha kártyával vásárolsz, ez egy külhoni bank esetén akár elég hosszú idő is lehet, de hazai banknál is jó pár nap, amíg a terhelés után az eladó számlájára utal a kártyás vásárlás után a pénzintézet. Miért fizessen ki neked olyan pénzt amit még meg sem kapott?

delvideki 2012.01.17. 16:07:31

Valahol olvastam, a bankkártyával történő fizetés után egy rövid időszakon belül blokkolni tudod a tranzakciót a bankkal egyeztetve. Ezáltal "teljesíted" a befizetést, majd 1-2 óra múlva visszahívod, de időközben megkapod azt amit akartál. Nem lehetséges, hogy néhány leleményes polgártársunknak köszönhetően már a NAV is fájdalmas tapasztalatokat szerzett a saját bőrén?

Laliath 2012.01.17. 16:46:12

@Sancee: @delvideki:
Hogy apróbb tévedések kijavításra kerüljenek:
1) a banktól a kártyával kifizetett összeget a fogadó fél kéri be kötegelve a saját bankján keresztül és akkor azonnal megtörténik az utalás.
2) a bankkártyás fizetés NEM tiltható le a banknál, főleg, hogy egy mezei ügyintéző akkor sem tudná megtenné, ha akarná.

EXLEXMAN 2012.01.17. 17:33:31

@Ofélia .: Szívemből szóltál! Egyre kulább dolgok kijönnek itt a srácoktól, alszanak mint varacskos disznó a mcosárban. XDDD

Бабаяга 2012.01.17. 17:40:24

A bankoknak is kell egy kis haszon a különadó miatt, ezért nem lehet bankkártyával fizetni. Az igazolás kiállítása a haszon.

@delvideki: Ez teszkós nagybevásárlásnál is működik?

tuono 2012.01.17. 17:43:07

@Szarazkoro: Két éve vagyunk EVA-ban és minden évben ránk terhelik a társasági adó előleget. Most kaptuk meg az ideit is! :D
Mi reklamálunk, ők visszavonják az EVA miatt jogtalanul kivetett adót... Itt tartunk, ezt köll szeretni... vagy nem! Éljenek a körültekintő és egymással kommunikáló közszolgáááááák.

EXLEXMAN 2012.01.17. 17:56:44

@Sancee: "Valahol olvastam, a bankkártyával történő fizetés után egy rövid időszakon belül blokkolni tudod a tranzakciót a bankkal egyeztetve. Ezáltal "teljesíted" a befizetést, majd 1-2 óra múlva visszahívod, de időközben megkapod azt amit akartál."

Ez marhaság! Indokolt esetben...ez szól a T. szerződésben amit kötöttél a bankoddal!

Ez egy általános szakasz abban a szerződésben! Teljesített fizetés nem a kártyás lezárás, hanem a beérkezés! A tranzakció sikeresen elkezdődött azt kapod vissza és nem azt, hogy a tranzakció teljesült! Amíg az ügyfél számláján nincs a pénz az folyamatban lévőnek van beállítva. A NAV ezen nem veszít, a polgár meg addig nem teljesített! A semmit meg nem tudod vissza hívni!

delvideki 2012.01.17. 18:11:28

@Бабаяга: fogalmam sincs, én nem próbáltam :)

Бабаяга 2012.01.17. 18:18:02

@delvideki: Pedig ha működne, minden "ügyes" ember kijöhetne a fizetéséből. ;-)

Attila64 · www.sagaontour.ca 2012.01.17. 18:20:54

Azért nem fizethetsz kártyával mert tv. tilcsa...

Egyébként az automatikus lekönyvelés küldi a pénzt a megfelelő folyószámlára a nav-nál. Ha kártyával fizetsz, csak manuálisan tudják megoldani a lekönyvelést. Érthető volt?

szabopal · http://szabopal.com/ 2012.01.17. 19:18:05

Netbankon keresztüli utalással (majd az átutalás állapotát igazoló jelentés kinyomtatásával) sem lehet?

raftery 2012.01.17. 19:55:22

nyah...

nem szeretnem vedeni a navot(...)de...

a porblema tragya annyi,hogy adott esetben csak az ugyintezeshez tartozo folyoszamlahoz rendelt bankkartyat fogadtak el es biza sokan nem ertettek...

odaslattyogott a pereputty,oszt amikor kiderult,hogy mennyit is kene befizetni,elkezdtek eloszedni x mennyisegu bankkartyat,hogy "akko errul vonjunk le ennyit,arrul meg annyit,meg..."
es ez nem egyszer sot nem is ketszer(sokkszor) fordult elo...
kovethetetlen...

evvan...

^LutheR^ 2012.01.17. 20:09:08

@vape: Ez miért "szarakodás"? Semmi gond nincs azzal a ponttal...

Sancee 2012.01.17. 20:13:57

@EXLEXMAN: Értékelem, hogy más hozzászólását is nekem kapcsolod, kedves tőled. Amúgy meg 12 éve vagyok kereskedelemben, akkor tudsz azonnal jóváírni tranzakciót , ha azóta másik nem történt, ha igen, akkor a jóváírás azonnal nem fog megtörténni!

EXLEXMAN 2012.01.17. 20:17:18

@Sancee: (nyíl alul valóban, elnézést!)

Jóváírni akkor tudszh a a tranzakció bankon belül, azonnal lefutott, egyéb esetben a GIRO-n átkúszó folyamat, folyamatban lévőként kerül lekönyvelésre.
20 éve online rendszereket, többek között kártyás fizetéseket fejlesztetek! :)

Sancee 2012.01.17. 20:25:28

EXLEXMAN: Akkor mostantól legalább lesz egy kép, ami felrémlik majd, kire gondolhat a t.ügyfél amikor különféle jókívánságokat szúr be tranzakcióra várakozás közben :) (bocs, ez muszáj volt)

EXLEXMAN 2012.01.17. 20:30:12

@Sancee: Járt:) ... és igazságod lehet(ne) benne, csak én a webáruházi oldalon állok. :) A banki tranzakciók ostobaságát eleget kritizálom jómagam is máshol megjelent publikációkban, mert a bankok? Elvárják a biztonságot, de ezért fizessen a partner! Elég ostoba dolog ami itt Mo-on folyik!

Laliath 2012.01.17. 20:32:59

@szabopal:
Nem. Ugyanis hivatalos igazolás kiadása után az utalás nem törölhető. A netbankról kinyomtatott visszaigazolás nem hivatalos és az utalást gond nélkül lehet töröltetni attól, hogy az ügyfél kinyomtatott otthon egy papírt.

Xezs 2012.01.17. 20:34:02

- Mancika!
- Igen?
- Jöjjön ide egy kicsit.
- Itt vagyok.
- Ez a kimutatás hibás.
- Hibás?
- Hibás. Nézze meg: itt van, hogy a jelenlegi folyamataink alapján mennyi alkalmazott kell a munka ellátásához. Itt pedig a jelenlegi alkalmazottaink számát látja, ami pont kétszer annyi, mint a másik szám.
- Igen főnök úr, ez valóban hibának tűnhet, de amióta ésszerűsítettünk és újraszerveztük a folyamatainkat, feleannyi emberre van szükség, csak még senki sem merte leépíteni a fölösleget.
- Mancika, de hát hogy mondhat ilyet? Leépíteni? LE-É-PÍ-TE-NI? Hát hol él maga? Ez az állami szektor! Itt mi nem építünk le! Az állam egy jóságos bácsi, aki mindenkiről gondoskodik, érthető?
- Igen uram (megszeppenve).
- Mely folyamataink gyorsították meg túlzottan az ügymenetet?
- Hát tudja, van itt ez a bankkártyás fizetés, ezzel hipp-hopp felgyorsultunk, mert tudja azelőtt a rengeteg készpénzes ügyfél, míg bejött ide, kiment pénzért, leszámolta a pénzt, az ügyintéző elszaladt a pénzzel a trezorba, ott átváteli elismervényt írt az őrökkel, azok szignózták, aztán azt a sok pénzt este átszámolni, lepapírozni, higgye el főnök úr, egy rémálom volt.
- Mancika, megmondtam: mi itt mindenkiről gondoskodunk. Holnaptól azt akarom, hogy szereljék le az összes kártyaleolvasót, küldjön körüzenetet az ügyintézőknek a változásról, az ügyfeleknek pedig tegyenek úgy, mintha itt sosem lett volna bankkártyás ügyintézés.
- Ja és Mancika: készítsen hatástanulmányt arra nézve, hogy mennyivel több emberre lenne szükségünk, ha az összes számítógépünket lecserélnénk írógépre, és az elektronikus kommunikációt ismét papír alapú kommunikációval váltanánk ki. Talán még az év menedszere díját is elnyerem.
- Ó főnök úr, de hát ez nagyszerű! (tapsikol)

(főnök és Mancika összeborul, majd balra el a színfalak mögé)

Manyecska 2012.01.17. 20:54:33

Rogyasszon rályuk valamit az ég..bátyám ma kapott egy levelet hogy mennek a végrehajtók hozzá, ugyanis 1 Ft számlatartozása volt...:))))

mirage8 2012.01.17. 20:58:33

Csak nekem furcsa a bejegyzes cime? Marmint hogy "kartyan fizetni". Szerintem ilyen nincs is... kartyaval. Nem?

Vagy egy valami nemzeti egyuttmukodesi rencer kifejezes? :-D

Xezs 2012.01.17. 21:24:09

@Manyecska: Hagyd már magad, 1 Ft-ért sehova se megy ki egyik állami szerv sem. Adóbevallásnál is 100 Ft a tűréshatár, annyit nem kell befizetni, és annyit neked sem fizet vissza az APEH.

Viktus 2012.01.17. 23:55:59

@delvideki:

Ezt olyan debil firkálhatta aki életében nem használt kártyát, mint te. A banknál panaszt tehetsz max. kártyahasználatnál az pedig elkéri az pos terminál banktól meg a kereskedőtől-navtól a bizonylatot, hogy hiteles volt-e a vásárlás.

Sasfióka 2012.01.18. 01:22:41

@Manci néni, a szomszéd: Többen írtátok a "pénzkezelést". Az adóhatóságnál soha nem lehetett kp-ben fizetni. (Legalábbis amióta az "eszemet tudom" nem lehet.)
Készpénz-átutalási megbízást pedig nem adnak a számla nyitására kötelezett adózóiknak.
Tehát csak egyetlen út maradt, az átutalás.
Azt pedig nem hiszem, hogy kézi kontírozású a kártyás fizetés, mert amikor régebben sikerült kártyával fizetnem, akkor a menete az volt, hogy ott helyben kaptam egy "végzést", hogy az x összeget kártyával fogom fizetni (név, cím, adatok, pecsét), majd a fizetés után kaptam még egyet ebből a rögtönítélőbíróságos papírból, hogy a befizetett x összeget erre meg erre meg erre az adófolyószámlára vezették át. A számlákon azonnal megjelent az összeg.
Az pedig, hogy van aki hat bankkártyával akart egy adótartozást megfizetni, ne az én bajom legyen. Én ahhoz a bankszámlához kapcsolódó bankkártyával akartam fizetni, amely az adóhatóságnál is rögzítve van. De ezt "nem lehetett".

utott a homokora 2012.01.18. 05:26:19

@vape: Nem ertem a felhaborodasod.

Csak hogy szolaltassuk meg a fejlett nyugaton elo magyart is, aki napi rendszeresseggel es CSAK kartyat hasznal:

Ez minden egyes helyen igy van. A kartyaval valo fizetes eseten kizarolag a korabban hasznalt kartyara utalnak vissza.

Ezalol kivetelt kepeznek azon szolgaltatok, melyek levasarlasi kupont (store credit) adnak.
Ezt helyben vagy a bolthalozat barmelyik lerakataban felhasznalthasz, ido megkotes / elevules nelkul.

csak ennyi. koszi

delvideki 2012.01.18. 08:08:41

@Viktus: mint megjegyeztem, sohasem próbáltam trükközni ezzel, ergo nem tudhatom, működik-e vagy sem. Csupán felvetettem mint esetleges lehetőséget.
Apád meg jobban tette volna, ha gumit használ tudatmódosító szerek helyett.

pengusz 2012.01.18. 08:54:19

Még jobb az okmányiroda. Elektronikus időpontfoglalás, a rendszer csak 5 perccel az időpont előtt ad ki sorszámot, max. 5 perc késést engedélyez, önműködő ajtó, bankkártyás fizetés, webkamerás fényképezés a helyszínen... Megérkezek időpontra. Néni kiabál: "Kovács István!" Ember odamegy, megkapja a sorszámot. "Balog Tihamér." Megkapja a sorszámot. "Jött még valaki 8-ra?"

Manyecska 2012.01.18. 09:04:02

@Xezs: igen.., de azért bátyus bemegy egy régi 1 Ft-ossal /nagyon ráérhet/ azt mondta.. :)))

vape 2012.01.18. 09:25:03

@^LutheR^:
Szórakozást írtam, nem szarakodást. Különbség szerintem érezhető.

@varga-bocsi:
Nyugaton sokminden másképp van, felesleges példát hozni onnan. Nálunk vadkeleten az IKEA működik így egyedül. Szólj, ha tudsz másról is.

Szarazkoro 2012.01.18. 09:57:19

@tuono: eszbonto h a barmok meg amivel fenyegetnek (ha nem kuldod vissza ezt a nyomtatvanyt akkor mebuntiznek) azt sem tudjak leadminisztralni! Roggyant agyu gyokerek.... Ezert tart itt az orszag...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.18. 12:05:41

@Szarazkoro: Nyugi, ne kurvázz, anyádnak sem fizethettek kártyával a kuncsaftok...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.18. 12:21:56

Miután egyébIRÁNt a legnagyobb élelmiszerutalvány-forgalmazó francia pénzügyi vállalkozás egyik napról a másikra szexuálisan viszonyult a kereskedőknél és vendéglátósoknál összegyűlt utalványok ellenértékének kifizetéséhez (és lelépett, mint kurva a sezlonyról) az is alaposan vélelmezhető, hogy a szektor többi vállalkozása is egyre inkább hasonló korrektséggel jár el továbbra is. "Természetesen" a várható esetekben is marad annyi extraprofitjuk még, hogy annak jelentős sérelme nélkül vegyenek poitikusokat, és nyilatkoztassák, mint azt a Szarközit. Vagy Szarkozit.

Szarazkoro 2012.01.18. 12:59:32

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
a te anyadat te idiota. Anyaztalak en teged? Na huzzal a rakba.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.18. 13:18:13

@Szarazkoro: Én? Soha nem anyáztalak. Te meg nem vagy képes értő olvasásra és helyesírásra, nem tudom, miért nem az érettségire készülsz. Továbbá tisztelettel jelzem, hogy pont ott vagyunk, azaz a rákban, közelebbről a Homárban. Aki meg rendszeresen megerőszakolja az Édes Anyanyelvét, az ne utasítgasson, ne háborogjon, hanem üljön a szarában.

Szarazkoro 2012.01.18. 13:31:34

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: azt irtad h az anyamnak sem fizettek kartyaval a kuncsaftok. Mi ez ha nem anyazas barhogy is olvasom? szoval te nekem tobbet ne irj te szarhazi, lehet h jobban beszelek barmilyen nyelven mint te, te puhapocs. Es annak az utcai oromlanynak irkalj ilyet legkozelebb akit Anyunak hivsz. Tema lezarva.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.18. 13:44:59

@Szarazkoro: Szóval fizettek. Üdülési csekkel is? (Azt sem fogadják el a NAV-nál.)
Mem mellesleg, egy szóval sem írtam, hogy miért, mi okból vagy mi célból. De te érzed...

Szarazkoro 2012.01.18. 13:59:54

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: igen en erzem. Toled nem vartam mast. Na kopj le.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.18. 14:05:25

@Szarazkoro: Már miért köpnélek le? Nem szokásom. Csúnya dolog.

England win The Ashes! 2012.01.18. 14:51:27

@Sasfióka: Mint kompetens személyt kérdezlek:

A posztolót már lehet? ;-)

Trackback 2012.01.20. 10:49:11

Egyébként a NAV-val csak faxon lehet kommunikálni, email-címet sem adnak meg.

Idősebb vagyok, mint Szlovákia 2012.01.27. 13:32:58

Egyszerű: ki kell várni a felszólítást, a NAV majd magától leemeli a számláról az összeget! :P
Csak kicsit magasabb lesz rá a kezelési költség.... :(
süti beállítások módosítása