Tékozló Homár

Szexmasszázs mehet, az anyatej tiltott termék

2012.04.11. 08:45 | jackyll | 124 komment

nettuno.jpgVérlázító, hogyan próbálják elfojtani a vlilág egyik legtermészetesebb testnedvét a jofoság.hu hirdetési oldalon. Nem tiszta, hogy az ingyenességgel volt-e problémájuk, mindenesetre az anyatej nem engedélyezett termék. Jól is néznénk ki, ha bárki csak úgy hozzáférne:

Kedves Homár! Remélem gyerekes apukaként  tisztelhetem Önt, ezért is szeretném felhívni a figyelmét egy online hirdetési portálon tapasztalt gyalázatos viselkedésre, melyben az anyatejemet, melyet ingyen másik rászoruló anyukának szerettem volna meghirdetni és átadni, TILTOTT TERMÉKKÉNT asszociálták. 21. századi, felvilágosult nő vagyok, láttam már sok mindent, de ilyet nem. Kérem olvassa el az alábbi levélváltást, felül az én reagálásomat, alul az általuk küldött értesítést és ha hatalmában áll, kérem segítsen az érintett oldal szerintem etikátlan magatartását a szélesebb nyilvánosság elé tárni.

Segítségét előre is köszönöm,
Nikolett



Tisztelt jófogás.hu!

Ezúton szeretnék "gratulálni", hogy a hirdetésemet TILTOTT TERMÉKKÉNT azonosították. Ahogy látom az Önök oldala nem tolerálja azt ha egyik ember ingyen segíti a másik embert, pusztán magáért a segítségért. Ahogy látom az oldalukon tantikus szexmasszázst lehet hirdetni, szexrabszolgákat is lehet felbérelni, pornókazettákat is lehet árulni, de ahogy látom ANYATEJET egyik anyuka a másiknak nem adhat át ingyen.

Ezt a levelet Önökön kívül 3 címzettnek küldöm meg (külön szerkesztve):
1. A kisalfold.hu újság szerkesztőségébe
2. A Blikk.hu szerkesztőségébe
3. A homar.blog.hu fogyasztóvédelmi portál részére.

Még egyszer gratulálok, a jövőben semmit, semmilyen formában nem kívánok Önökön keresztül igénybe venni és minden barátom felé is ezt a tapasztalatomat propagálom.


--- On Tue, 4/10/12, jófogás.hu <ugyfelszolgalat@jofogas.hu> wrote:

From: jófogás.hu <ugyfelszolgalat@jofogas.hu>
Subject: Hirdetese igy nem jelenitheto meg: "Anyatej Ingyen"

Felhívjuk figyelmét, hogy a feladni kívánt hirdetés jelenlegi formájában nem megjeleníthető, mivel nincs teljesen összhangban oldalunk működési szabályzatával. Kérjük, az alábbi megjegyzésünk figyelembevételével módosítsa hirdetését: Nem engedélyezett termék

Sajnos hirdetése egy olyan terméket vagy szolgáltatást tartalmaz, amelynek hirdetése oldalunk szabályzata értelmében a Jófogás.hu oldalain nem engedélyezett. Ezért hirdetését sajnálatos módon ebben a formában nem tudjuk megjeleníteni. Ha sikeresen módosította hirdetését, pár órán belül láthatóvá válik a jófogás.hu-n. Ha kérdése van, vagy el szeretné olvasni a felhasználói szabályzatunkat, kattintson az alábbi linkre: http://ugyfelszolgalat.jofogas.hu

Üdvözlettel,
jófogás.hu csapata

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tygger 2012.04.11. 08:48:55

mit kell úgy kiakadni, az oldalnak igaza van. anyatejgyűjtés ebben az országban csak szervezetten mehet, vannak, akik kapnak, de csak ellenőrzés után

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.04.11. 08:52:56

esetleg próbálkozhatna a poszttoló imigyen is : "anyatej természetes forrásból", esetleg "anyatej közvetlen a gyártótól" vagy "10ft-os cumis üveg, ajándék anyatejjel"

Nem szabálozta ezt "vki"? köjál, ántsz? Tárolás, szállítás, etc.

Manyecska 2012.04.11. 08:53:05

Vannak anyatejgyüjtő-állomások, ott is átveszik, valamennyi pénzért. Kinek kéne egy vadidegen teje??? Öööőőőő..

Fuxika 2012.04.11. 08:53:52

@tygger:
Apád tökén nőttél fel Te is, ha ilyen véleményed van.
Falun nincs gond, ott a lefagyasztottat is pénzért viszik el.
Egyik szomszéd ebből lett gazdag. Igazi fejőstehén :-)

Jaina 2012.04.11. 08:55:46

Jól is néznénk ki, ha apróhirdetési oldalakon árulnák az anyatejet... Ennek itthon leszabályozott rendszere van, nem lehet akárki tejadó anya, a tejet és a tejadót rendszeresen vizsgálják, szűrik.
Nem is értem milyen anya adna a gyerekének olyan idegen nőtől vett anyatejet, amit csak úgy apróhirdetési oldalon talál?

SomethingWild 2012.04.11. 08:58:37

jófoság.hu

Hehe. Apró, de vicces gépelési hiba.

Jófosást.hu

SomethingWild 2012.04.11. 09:00:46

A blogmotor benyelte a kommentemet. Nem szép dolog.

Replay:

jofosag.hu.

Hehe. Apró, de vicces elgépelés. :)

Jófosást.hu

Manyecska 2012.04.11. 09:02:37

Lehet óccsóbb mint az igazi literje,..gondoljuk meg:))..

tygger 2012.04.11. 09:07:50

@Fuxika: ja, ez tiszta sor, de ott nem teszik fel az internetre...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.11. 09:08:23

Először felháborodtam, (ma ilyen napom van) aztán elgondolkodtam. Adnék a gyerekemnek apróhirdetés által szerzett anyatejet. Határozottan NEM.

..de a másik oldalról nézve, nem korrekt a jófogás, mert, mért ne hirdethetné az anyatejet?

xaba99 · http://landf.blog.hu 2012.04.11. 09:11:06

ugyanitt ellenőrízhetetlen forrásból bontottcsirke, tojás és tablettásbor nagy mennyiségben eladó.

ex-dr. vuk 2012.04.11. 09:11:40

@tygger: vajon a szexmasszazst is ellenorzik, mielott hirdetni lehet?..

dr. _mmm_ 2012.04.11. 09:15:51

NA most komolyan. Ki venne / fogadna el egy vadidegentől anyatejet, hogy azt a pár hónapos gyermekének odaadja.

Vagy kedves nagyonhisztis Nikolett, Te mindenkinek azonnal prezentálod, hogy semmilyen fertőző betegséged nincs, nem szedsz olyan gyógyszert ami esetleg a másik babára káros hatással lenne stb stb??

Tényleg idióta vagy...

karosszékely 2012.04.11. 09:18:08

A levélíró tipikus példája annak, aki próbál nagyon okosnak tűnni, választékosan fogalmazni, de ez félremegy. "TILTOTT TERMÉKKÉNT asszociálták", "ha hatalmában áll", "ezt a tapasztalatomat propagálom". Eléggé mesterkélt.

Manyecska 2012.04.11. 09:19:15

A tantikus szex mér rossz?? igaz hogy tantrikus....ki írja mostanában a posztokat? :))

Manyecska 2012.04.11. 09:20:37

@dr. _mmm_: hát a Gádzsi. De azok úgyis rokonok nyolc km-es körzeten belül szóval tökmindegy!! Voltak régen is tejtestvérek /ma is/..de gondolom ismerték egymást vagy mi..

Egyéves Önkéntes 2012.04.11. 09:20:55

Ha szabályos lenne neten anyatejet árulni, akkor fél pillanat alatt kialakulna a tablettás-anyatej biznisz a sok csimota meg hullana mint a légy.

yanchi 2012.04.11. 09:26:31

Egyetértek azokkal, akik kifejtették, hogy az anyatejet csak mikrobiológiai vizsgálat után adjuk más gyereknek.
Nálunk volt plusz tej, le is adtuk, minden alkalommal bevizsgálták, talán egyszer vissza is jeleztek, hogy a csíraszám a megengedett felett volt, annak ellenére, hogy minden (elég szigorú) előírást betartottunk. Azt az adagot meg is semmisítették.

dr kíváncsivagyok 2012.04.11. 09:33:20

@Manyecska: "Kinek kéne egy vadidegen teje??? Öööőőőő.. "

Miért az állomásról a nagymamáét kapod ?!

nandika68 2012.04.11. 09:38:45

Nagyon helyes hogy visszautasították.Nem kellene ezen felháborodni.Csak ellenőrzötett szabad adni,mert lehet pl.az anya titokban hepatitis hordozó hogy nem is tud róla,és egyéb más betegséget is lehetne még sorolni.

Manyecska 2012.04.11. 09:42:33

@TH: köszi, tudom én:) mint volt szülésznő pontosan tudom mit szabad és mit nem..dolgoztam újszülött-osztályon is, sok mindent láttam /koraszülötteket, sajnos sok rossz dolgot is../..tudom hogy egy mezei forralás nem pusztít el bizonyos kórokozókat..

TH 2012.04.11. 09:43:53

@Manyecska: ok, nem tudtam. :)
Mindenesetre a posztoló sikeresen bizonyította, hogy a jofogas.hu megfelelően szűri a hirdetéseket.

fft 2012.04.11. 09:45:28

Erre a célra hozták létre a Családvár Alapítvány oldalát: www.anyatejmisszio.shp.hu/
, amit mellesleg egy programozóversenyen fejlesztettek.

Tron65 2012.04.11. 09:45:42

T Topicíró, T kommentelők!
Szoktatok olvasni?
Korlátozások és tilalmak
Nem engedélyezett termékek és szolgáltatások:
Élelmiszerek és táplálék kiegészítők;

Pont. Ezt ráadásul nem is ők találták ki, netes forgalomban általában tilos ilyesmit árulni.

T Topicíró!
Az anyatejet literenként több 10.000 forintért átveszik a mgefelelő szervek, sőt adoott esetben házhoz is mennek érte. Én is ajánlom Jaina linkjét!!! (de akár a védőnőt/orvost is meg lehet kérdezni, ha az közelebb van)

Manyecska 2012.04.11. 09:46:17

Mellesleg egy jófosás egy újszülöttnek -ha érdekli a posztolót - elég komoly következményekkel járhat!:(

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.11. 09:46:45

és még nem is volt, hogy:
A POSZTOLÓT MÁR SZABAD?????

zsolt64 2012.04.11. 09:46:58

Elolvastam a Heim pál oldalát amit ide belinkeltek. A Jófogásnak van igaza. Törvénysértést követnének el ha ezt meghagynák a hirdetést.
Az is igaz hogy elsőre felháborítónak tűnt.
A posztoló meg beüthette volna a gugliba hogy "anyatej".

Manyecska 2012.04.11. 09:48:26

@hüjehalyó: :))) hát eljön még az az idő is szerintem:D:D:D

Manyecska 2012.04.11. 09:52:07

@TH: ez igaz! De hogy a szexrabszolgát hol találta??? :D

dr. _mmm_ 2012.04.11. 09:54:24

@fft: Szép verseny lehetett.. az egész weblap egy kalap....

Szélpörgő 2012.04.11. 09:54:46

Áhh! már a honlap címe is milyen! joFOSág.hu hát ez sokmindent elmond!

(Javíjjad kiféle!)

trux77 2012.04.11. 09:58:25

Annyira tipikus, az anyukák, a baba megszülése után olyan dolgokat akarnak tenni, amire külön törvény van. Rengeteg hirdetést kell leszedni az ilyen okosoktól, akik kiírják, hogy megmaradt tápszert, vagy éppen feleslegessé vált fogamzásgátlót akarnak a neten eladni. Hát még jó, hogy megszűnt a Verseny utcai piac, lehet kiállna oda is.Ma már nem úgy van, mint anno az én időmben, hogy a kórházban fekvő roma asszony mellére tették a babát, mert anyukának nem volt teje. Igaz, akkor még az anyuka örült neki, hogy a gyermeke bármilyen forrásból, de kap tejet. Ennek 36 éve. azóta változott a világ, változtak az eü. előírások, törvények születtek. Fel lehet venni a kapcsolatot a védőnővel és majd ő is szépen elmondja, hogy mi a menete az anyatej gyűjtésének, eladásának, vagy akár felajánlásának.

fft 2012.04.11. 10:05:55

@dr. _mmm_: a frontendet, ami php-s, azt már ők kúrták el, de belépés után van az a rész amit ott csináltak. Akkor kicsit jobban nézett ki...

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.04.11. 10:10:42

@batgirl: és téged ezért a kérdésért? :P

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.11. 10:16:35

@donfuligjimmy: engem??? persze, nyugodtan. Hogy akarod kezdeni?
:p

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.04.11. 10:20:57

Amúgy meg a posztíró nem nézett Szomszédokat? Mán ott megmondták!

Vágási Feri és az anyatej-fejés:
www.youtube.com/watch?v=fJJKQuXyixg

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.11. 10:23:09

Szőke nő a plázában felveszi a mobiltelefonját:
- Halló! Mondtam, hogy öt perc múlva ott vagyok! Nem kell emiatt félóránként hívogatnod.

Szarazkoro 2012.04.11. 10:25:45

Hogy azt a vadkapitalista uristenit a posztolonak, hat gondolkodjon mar....

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.04.11. 11:00:57

Anyatej minőségellenőrzését (kizárólag az eredti csomagolásból) vállalom.

szamaritánus 2012.04.11. 11:06:36

gigantikus faszkalap ez a posztoló :DDD

szekertabor · provo.blog.hu 2012.04.11. 11:06:53

Bizony, ilyen világot élünk. Ami alapvetően egészséges, mint pl. az anyatej, azt csak szigorú szabályozás mellett szabad forgalmazni, ami viszont bizonyítottan egészségtelen, mint pl. pornó vagy pillanatragasztó, azt simán hirdetheted a neten.

qwertzu 2012.04.11. 11:08:39

A sok okosnak:
Csak BP-n gyűjtik, falun nem lehet leadni.
@Tron65: Az a 10000 jó lesz 1800-nak is.

Lehet anyatejet eladni, a bevizsgálás csak a központon átfolyó anyatejet érinti. Nyilván sokkal biztonságosabb, amit azon keresztül kapsz, de az elérhető mennyiség erősen limitált.

A posztoló meg próbálkozzon erre szakosodott honlapokkal, a jófogás profiljába tényleg nem illik bele a dolog.

www.anyatejmisszio.shp.hu/hpc/web.php?azonosito=anyatejmisszio&oldalkod=anyatejmisszio

www.babanet.hu/tarsalgo/viewtopic.php?p=2816037&sid=2fdb1c8af53f0eb466b0b5486e1c2df3

Manyecska 2012.04.11. 11:15:50

@qwertzu: "Csak BP-n gyűjtik, falun nem lehet leadni" ?? meg Miskolcon, Szegeden, kisebb városokban..:)

Csigorin 2012.04.11. 11:22:26

Nem az oldal hibaja ha hulyek a jogszabalyok.

Anyatejet kozvetiteni csak erre engedelyezett szervezetnek van joga. Ellenkezo esetben o mint kozvetito, felelos lenne az altala kozvetitett-eladott termekert.
Arra meg nincs kapacitasuk hogy ellenorizzek hogy megfelel-e a tej az eloirasoknak, nem romlott-e stb.

Drevan 2012.04.11. 11:28:26

Anyatej is élelmiszernek minősül, aminek eladására elég szigorú szabályok vannak. Vagy van külön engedélye eladásra és van is papírja róla, hogy be lett vizsgálva és nem Kínából származó porból származó festékes E betűről van szó?
Mi lesz a következő? Megmarad az előző esti vacsorából 20 deka párizsi és felrakja internetre eladásra?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.11. 11:40:45

@szekertabor: hát kiaza hülye, aki pillanatragasztót adna a csecsemőnek? a pornót meg még úgyse érti ... :D

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2012.04.11. 11:51:01

Egyrészt valóban elég sok helyen elég jól működik az anyatej-gyűjtés és anyatej-osztás. Hallottam már olyat is, hogy Budapesten már napi 1 dl-ért is házhoz mennek. Nagyon nagy érték, az 1800 Ft/literes ár csak jelképes. Véradásért meg legfeljebb kapsz egy pár virslit, vagy már az sincs?

Ezen kívül viszont működik a feketepiac is, aki teheti az megveszi közvetlenül, személyes ismerettség után bizalmi alapon. A központi gyűjtés ugyanis nem tudja kiszolgálni a teljes igényt. Ami adnak, az is több, mint a semmi.

Dicséretes, hogy az anyuka ilyen nagylelkű felajánlást akar tenni (pláne ingyen), a szándék szép és üdvözlendő. A formátum viszont rossz volt - bár így homárra kerülés (és a Kisalföld említése után szűkítve a lakóhelyet) meg lennék lepve, ha estig nem kapna legalább 10 hívást, hogy akár fizetnének is, csak adja nekik a tejet. Szóval célba fog ez érni...

Manyecska 2012.04.11. 12:01:58

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: lehet, de ritka igényes kismama lehet aki bizalmi alapon vesz anyatejet -hirdetés útján..:) /tudommernincsteje/, mivel ezeket úgy tudom ingyér biztosítják a rászorulóknak..ehhh nekem sántít az egész sztori:)

Anomalocaris (törölt) 2012.04.11. 12:48:28

"vlilág"
"jofoság.hu"
"tantikus" - Nagynénivel?? :)

Ebből poszt lesz :)

Anyatejet meg csak diszkréten, kendőben.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2012.04.11. 13:31:59

@Manyecska: Kisebb összegben fogadnék rá, hogy lesz jelentkező - esetleg ragaszkodnak egy személyes találkozóhoz előtte, hogy legalább ránézésre milyen az anyuka, lehet-e vágni a cigifüstöt a lakásban, általában mennyire tiszta és rendezett a család...

Manyecska 2012.04.11. 13:51:07

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: tuti!:)) mongyuk én nem hibáztatom -amúgy- a posztolót..reggel én is olyan ajtót akartam becsukni ami nincs is ott:D..:))

Már meging egy nick 2012.04.11. 14:24:51

Jó tudni, hogy lehet ezen az oldalon szexrabszolgát bérelni :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.04.11. 14:56:56

@qwertzu: Ojvé, Te vagy a legokosabb? Ha csak Buzipesten gyűjtik, mi történik pl. Debrecenben a Miklós utcai Anyatejgyűjtő Állomáson???

@Már meging egy nick: Nekem is erős a gyanúm, hogy ez az egész poszt pusztán a Jófogásponthu partizánmarketing trükkje.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.04.11. 15:19:22

A védőnői hálózaton keresztül kapott "felírt" anyatejet kíméletesen pasztörizálják, ami ugyan egyrészt fokozza a biztonságosságát, elöli a kórokozók többségét, de ugyanakkor tönkre is teszi az első napokban oly fontos immunanyagokat. Annyi haszna lenne elvileg, hogy (az általában koraszülött vagy árva) csecsemőt nem mérgezik a legkritikusabb életszakaszában fajidegen állati (rosszabb esetben ún. teljes értékű növényi) fehérjével, de mivel a felírható / szétosztható mennyiség szinte soha nem elegendő a babák táplálásához, kell hozzá adni bőven tápot is. Az anyatej - még inkább, mint a méz - bizalmi termék, akkor is, ha értékesítik, akkor is, ha ingyen adják. Valóban nem mindegy, kitől kapja a gyerek. Bakteriális felülfertőződésének megakadályozására legjobb, ha nem az anyatejet hurcolásszák, hanem a babát, szopja ki magának. Ehhez persze vér és egyéb testnedvek által (pl. nemi úton terjedő) betegségektől mentes szoptatós dajkára van szükség. Nem tudom, mennyibe kerülne egy ilyen komplex szűrés a várandósság észlelésekor és a szüléskor, de az egészségügyi dolgozók szempontjából is alighanem indokolt lenne.

Megjegyzem, hogy a mammonita szcintik még a tehéntejjel sem igazán tudnak mit kezdeni (biztos laktózintoleranciája volt az alapító RH-nak is), az anyatej meg egyenesen kiveri a biztosítékot náluk, hiszen az anya alapesetben ingyen adja a saját gyerekének, nem tudnak rá adót/illetéket kivetni. Gondolom (erről nem hallottam még) a hitgyüliseknél is kényes kérdés, mert a csecsemőtől nem tudnak tizedet kérni, az anyától pedig nem lehet, mert nem kap érte pénzt, és a fordított ÁFA mintájára kivetett fordított tizedet még (eddig) nem találták ki. Megjegyzem, hogy nemrég, az "éhes proletárok" országlása alatt az ingyen osztott adományok után is adót kellett fizetni, tehát nem lenne precedens nélküli az sem.

A műtejen felnőttek továbbá az apatej-fogyasztók is elborzadnak az anyatejes táplálástól...

kamushamus 2012.04.11. 15:38:49

Kedves posztoló
Nekem "természetes forrásból" van egy kis APATEJEM ingyé neked,köll?
B+

qwertzu 2012.04.11. 15:40:40

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Akkor fogalmazzunk úgy, hogy az ország tekintélyes részén nem gyűjtik.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.04.11. 15:43:51

@qwertzu: Mecsoda különbség!
@kamushamus: Hazaértél, vagy a napköziben maszturbálsz?

SarahConnor 2012.04.11. 16:40:18

Életemben nem hallottam még bizarrabb dolgot, minthogy valaki apróhirdetési oldalon vesz egy vadidegentől anyatejet a csemetéje számára. Hátizé... ez nem így működik, kedves poszttttoló, a jófogás.hu-t tessék csak békén hagyni, őket törvény kötelezte a tiltásra, úgyhogy felesleges is "propagálni" bármit róluk. Gondolkodni kéne, hogy egy tízes skálán mennyire néz ki érdekesen, hogy vadidegeneknek kínálom apróhirdetésben a tejem.

Ezen ma már nem is fogom tudni túltenni magam.

cirrmurr 2012.04.11. 16:42:00

Csak ellenörzött forrásból. mi van ha van benne egy kis apatej is ? Gyerek meg megissza :-)

jaty 2012.04.11. 16:46:14

Maximálisan egyetértek a jófogással. Mi van ha mondjuk valamilyen fertőző betegségben szenved az aki adná az anyatejet, és a fogadó utána beperelné a jófogást, mivel az ő közvetítésével került hozzá az anyatej...Maga a gondolat is beteges, hogy valaki meghírdeti akár ingyen is a saját anyatejét...

Bartush 2012.04.11. 16:52:59

@donfuligjimmy: szigorúan szabályozva van, sok vizsgálaton kell átesnie annak, aki anyatejet adhat le. Nem véletlen, jó ok van rá. Amennyiben a cikkírója tényleg szeretne babákon segíteni, megteheti ezt szervezett formában. www.heimpalkorhaz.hu/anyatej/index.htm Szerintem máshol is kap segítséget. Esetleg egy helyi védőnő biztos, hogy szívesen segít.
Nem megsértődni kell, hanem utána nézni, miért is van így.

pihepuha 2012.04.11. 16:53:53

Az anyatej gyűjtés a következőképp néz ki: mindenféle korú baba anyjának a tejét összeöntik (persze ki, mit evett, ivott, szivott, stb, mert ugye azt senki ne gondolja, hogy a leadós anyukák közül pl senki sem dohányzik), majd pasztörizálják. Ez utóbbival gyakorlatilag kiölnek belőle mindent, ami miatt megérné ezt adni a gyereknek. És persze a baba korával változik a szükséglete is, tehát elvben hasonló korú baba anyjának a teje lenne neki jó.
Mind a védőnő, mind a gyerekorvos lebeszélt a gyűjtött tejről, de ha tudok hasonló korú babát, az anyukájával nyugodtan "boltoljak".
Ezt hívják tejtestvérnek, és bizony nagyon sokan nőttek így fel, és semmi bajuk nem lett.

Egy három hónapos tápszeres baba anyukája.

OftF 2012.04.11. 17:00:01

Tantrikus szex szolgáltatás minőségbiztosítási feladatait ingyen vállalom. Hirdetőújságok által elfogadott tanúsítványt helyben kiállítok.

Intizar 2012.04.11. 17:19:43

@dr. _mmm_: Nem értem, miért kell így nekiesni a csajnak. Egyáltalán nem hisztis. Ingyen ajánlotta a fölös tejet, és senkire nem kényszeríti rá. Ennyi erővel azt is le lehet gorombítani, aki ingyen elvihető kutyakölyköt hirdet meg. A hirdetés olvasói felnőtt emberek, az ő dolguk eldönteni, hogy milyen rizikóba mennek bele.

Frau Rindfleisch 2012.04.11. 17:26:21

Szerintem nem kellene kétségbevonni a posztoló jóindulatát és segítőkészségét. Amiatt, hogy nem ismeri a jogszabályokat, még nem kellene a nyelvünket rajta köszörülni.

budai zöld 2012.04.11. 17:31:13

Tiszteletreméltó a szándék Nikolett részéről, de ha már az _etika_ szót emlegeti, gondoljon bele, hogy nem jobb-e mégis, hogy Magyarországon nem lehet anyatejet/vért/szerveket interneten pénzért vagy ingyen hirdetni.

Mészáros Laci 2012.04.11. 17:31:44

@Frau Rindfleisch:

Joxabályokat? Bakker, szexuális szolgáltatást hirdetni mennyivel szabályosabb...?

Nehogymár a gyerek csak HACCP-nek megfelelő mellből szophasson anyatejet, mert akkor elég hamar kipusztul az EU.

bjela szila 2012.04.11. 17:53:43

Dicséretes a szándék , csak azt nem értem , hogy " mint jó apuka felajánlottam az anyatejemet " ???? Hányszor fejsz naponta ? Ebben az olvasatban minimum pajzán :)

Dour ® 2012.04.11. 17:54:41

Hirdetés szövege:
Tejtől duzzadó kebleim masszírozásra átadom.
Jó fogással.

Mészáros Laci 2012.04.11. 17:59:04

@budai zöld:

"anyatejet/vért/szerveket "

azér ez a három kategória NAGGGYON messze van egymástól.......

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.04.11. 18:07:43

@Bartush: valakit itten félreértenek. Vagy te engem, vagy én téged. Előbbi a valószínűbb. Én kérek elnézést, hogy "nem ment át" ;)

Anomalocaris (törölt) 2012.04.11. 18:12:23

@Frau Rindfleisch: Az internet nagyon jó dolog, de a használatánál figyeljünk arra, hogy ne sértsünk meg másokat ok nélkül!

Bálintka. 2012.04.11. 18:53:17

Nekünk sem engedték, hogy eladjuk. Így csak lefagyasztottuk, és gyűjtöttük a felesleges tejet, hátha megnyílik egy csatorna, ahol legális lesz az anyatej ajándékozás. Szerintem sok tápos gyermek itta volna ezt a milupa helyett... Végül a kádba végezte az anyatej. :(
kepfeltoltes.hu/120411/SNB19761_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2012.04.11. 19:09:51

a jofogas.hu aprod.hu es vatera egy csapat, rohadek lehuzos banda, mindekit atbasznak, es csak a sajat szajuk ize szerint engednek hirdetni. szemet rohadek banda, meg egy ugyfelszolgalati telefonszamuk sincs, geci banda, senkinek sem ajanlom

Anomalocaris (törölt) 2012.04.11. 19:17:27

Bisex.hu... Micsoda csapat gyűlt ma össze, címlap?

England win The Ashes! 2012.04.11. 19:20:31

Még jó, hogy bele nem lépett!

budai zöld 2012.04.11. 19:27:49

@Mészáros Laci:

""anyatejet/vért/szerveket"
azér ez a három kategória NAGGGYON messze van egymástól..."

- Nem vagyok jogász, de azt gondolom, hogy bár messze van egymástól a három dolog, pontosan ugyanabból az okból állami monopólium mindhárom újraelosztása, és ugyanabból az okból nem piaci/kereskedelmi alapon megy. (A tej/vér átvételéért sem az árát fizetik az átvevők.)

- Sok eddigi kommenttel szemben, ez a szabályozás elsősorban nem az átvevőt védi, hanem az átadót.

Xezs 2012.04.11. 19:36:09

Jófogás balfasz, de az ügyfél is. Minek a blikknek küldi a sztorit? Ezzel bagatelizálja el. Mondjuk aki csak azt olvassa, annál megértem hogy főmédiának számít.

Xezs 2012.04.11. 19:41:19

@Bálintka.: A sör kifejezetten passzol oda a közepére :)

Mészáros Laci 2012.04.11. 19:42:28

@budai zöld:

ELhiszem, hogy van közös ok a háttérben, de van NAGGGYON nagy különbség is, aminek következtében a gyakorlatban "privát" vér és szervkereskedelem gyakorlatilag nincs, anyatejet viszont széles körben csereberélnek mióta világ a világ.

Mészáros Laci 2012.04.11. 19:43:51

@Bálintka.:

ez ismeretségen keresztül működik -- pl. a játszótéren az anyukák megbeszélik egymással.

Bálintka. 2012.04.11. 20:16:21

@Xezs: hátha másra nem jó, legalább a sörömet hűtse.

Volt egyébként más elképzelés is vele, de aztán nem hűtötte le a szobánkat...
kepfeltoltes.hu/120411/SNB19760_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2012.04.11. 20:28:59

Egy lóf..sz semmitmondó bemásolt sablonválasz. Ha valódi ügyfélszolgálat működne, és nem gép módjára kellene a szabályzatot bemásolgatni, kiderülne, hogy ki mit miért nem hirdethet. De így?

penelope garcia 2012.04.11. 20:33:17

Valóban tiltott dolog csak úgy csencselni az anyatejjel. Csak bevizsgált alanytól, leplombált, csíramentes gyűjtőbe fejt tejet lehet továbbadni (pénzért vagy ingyen), mert ez nem játék, ez népegészségügyi téma.
A felháborodott anyuka előbb körbeérdeklődhetett volna az elvárásokat illetően, mielőtt nekiáll handabandázni.

Megdobbent 2012.04.12. 00:00:23

Az apuka anyateje nekem sem kene, amugymeg pfuj, es akkoris pfuj, ha masnak nem. leszarom.

2012.04.12. 02:08:51

Apatejet sem lehet árulni? Erről is a fidesz tehet!

BigPi 2012.04.12. 07:34:02

@pihepuha: Ó, már azt hittem nem is olvasok normális hozzá szólást.
Az anyatej átadása egy bizalmi"üzlet". Egy személyes találkozó után mindenki eldöntheti, hogy szeretne az anyukától tejet vagy sem.
A központi gyűjtés, csak azoknak jó akik gyűjtik.
Az anyukák lehetőség szerint oldják meg személyesen.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.04.12. 08:10:40

csinyazzon belole anyatejfolt, anyaturot, anyasajtot... a termelot mindig baxtatjak, a feldolgozaseee a jovo!
:)

kalandfereg 2012.04.12. 08:31:43

Mielőtt az egész elmegy egy anyatejjel kapcsolatos szektás vitába, el kéne gondolkodni, hogy vajon miért nem engedélyezett az anyatejes hirdetés. Én vaterázni szoktam, ami a jofogashoz hasonló oldal, ott ezek miatt nem lehetne:
1. romlandó, nem állapítható meg a lejárati ideje, a vaterán sem igen támogtják pl. az élelmiszerek árusítását se
2. ingyenes, tehát jutalákot se lehet utána levonni, ők meg profitorientált vállalkozás
Az más kérdés, hogy ezek szerint a jofogas is azt a tenyérbemászó üzletpolitikát folytatja, hogy a hirdető feladata, hogy fizessen, mint a fejőstehén, ha meg gond van vele, elég, ha úgy általában a szabályzatra hivatkoznak, majd átolvassa a szerencsétlen, ha akarja, aztán vagy megtalálja, hogy mi volt a bajuk vele, vqgy nem, mit tud csinálni. Várom már az ettől eltérő mentalitású hirdetős oldalt, de ezek szerint nem a jofogas lesz az.

Peetee 2012.04.12. 08:55:25

A nagyon felvilágosult 21.századi anyuka elmehet a büdös picsába, hogy nyerészkedni próbál a gyermekvállalásán!!!
A védőnőnek / terhesgondozónak, vagy a kórháznak is le lehet adni az anyatejet, és akkor valóban rászoruló kismamához meg a gyermekéhez kerül!!!
Nekem is volt "tejtestvérem" annak idején; és valami furcsa oknál fogva nem apróhirdetésben nyomult édesanyám, és nem próbált meg rászoruló sorstársaiból pár ezrest kihúzni.
Undorító!

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.04.12. 08:59:53

@Peetee: figyeeeejjj te pete!
Ami petet rak, az nem emlos! hazuuuuccc! Nem is voot tejtestvered! :) Ott vigyorogtaa a tobbi tizmilla pete kozott! :)

Manyecska 2012.04.12. 09:47:37

Osztán még lehet pisit is árulni ilyen bizalmi alapon: gyógyít állítólag, mindig van,..a dzsídípi csak úgy pörögne!!! Nem értem miért ne??

Hicudzsi · http://spakli.blog.hu 2012.04.12. 10:26:54

Arra vagyok kíváncsi, hogy még hányan fogják belinkelni a heimpált, az anyatejmissziót meg a babanetet. :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.04.12. 10:29:24

Ismertem egy tiroli menyecskét.
Jódlizva fejte meg a kecskét.
Hátraszólt az állat:
- arcán utálat –
Döntse el: túrót akar vagy tejecskét?

Szarazkoro 2012.04.12. 11:15:45

Sort, bort palinkat a csimotanak cumisuvegbol azt' jovan!

Manyecska 2012.04.12. 12:53:09

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: oszt az van soxor hogy a vevő nemhogy óccsón megveszi hanem a túl olcsó termékre még fizet/!/...csak úgy...még ha ingyér adják!!..vagy ad ezt-azt..pár dolgot sóztam már el én is. Hiába szabadkoztam, /pedig de/..csakhát kisgyermekes anyuka vótam! Ez a szűk full becsületes réteg..Komolyan az utolsó gatyámat odaadtam volna a súlyosan mozgássérült/csóró egyetemista vásáróimnak:(((

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.12. 13:15:47

@Manyecska: ismerős. azon szoktam berágni, amikor jómódú emberek(talán nem véletlenül...) filléres szarokat árulnak. példájul a múltkor egy csaj egy darab szar műanyag padlóvédőt árult 3 ajróér. kénytelen voltam felhomályosítani, hogy ezeket a dolgokat ingyér szokás odaadni rászorulóknak. nem értette. én sem.

Manyecska 2012.04.12. 13:39:00

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: tudom, én is ingyér attam másoggyára utána..a lomtalanítók már névről ismernek minket:))! Múltkor már meghívtak minket egy ebédre: volt full asztal, szalonna, hagyma!:D Hát jót mosolyogtunk:)

anarch 2012.04.12. 13:49:51

S mi van ha a tejükért akarják azokat a szexrabszolgákat? Fujj de gusztustalan gyerek a Tompika

Xezs 2012.04.12. 22:28:38

@Manyecska: Hö, én a múltkor csokit kaptam az ingyen elvihető szarságaimért :)

g&oesküvő · http://eskuvoshop.blog.hu 2012.04.13. 09:58:34

Lenne, aki így jelentkezik? Mert ismerőstől még Ok, de azért be kellene vizsgáltatni nem?

ciluvagyok 2012.04.13. 19:08:53

A barátnőm anyukájának annyira sok volt a teje, hogy már a gyűjtőállomáson se fogadták be, ezért kirakta tálkákban a macskáknak :) így lett a környék összes macskája a barátnőm tejtestvére :D
Mellesleg a posztoló jót akart, csak sajnos ez nem így működik...

CID 2012.04.13. 19:23:59

@ciluvagyok: Hmmm, kivel járol te ? :-)

ciluvagyok 2012.04.13. 19:38:08

gyerekkori barátnőm és én is lány vagyok, ergo nem járok vele :) bocsi :D

2012.04.16. 11:09:04

anyatejet csak őstermelőtől !

bpo478 2012.04.17. 11:14:43

@agresszív kismalac:

Élt egy lány, nem messze, Szomolyán. Tejen élt, túrón és gomolyán.
Egyszer rászólt a férje:
megárt a sok fehérje,
ne feledd: este még szopol ám!

7esbusz 2012.04.18. 14:04:25

Csak tudnám mijaza jofoság.hu Ez ilyen áglefosó fétis oldal? nekem nem hozza be a böngésző...
süti beállítások módosítása