Tékozló Homár

Tényleg rögzítik a hívásokat a T-Mobile-nál?

2012.05.16. 18:15 | jackyll | 233 komment

Naiv ügyfélnek a T-Mobile azt mondta, hálózaton belül ingyenes az átirányítás. Csak egy 60 ezres számlával később derült ki, hogy mégse. Az eredeti tájékoztatást viszont nem találják, hiába rögzítenek elvileg mindent központilag:

T-mobile-os történetem következik. Igyekszem érthetően és követhetően leírni az érthetetlent és bonyolultat. A magenták ügyfélvonala minden hívásnál elmondja, hogy a "beszélgetést rögzítik és bizalmasan kezelik". Na igen. De minek? A történet egy őszi estén kezdődik, amikor is felhívtam a T ügyfélszolgálatát, hogy megtudjam: saját hálózaton belül vajon ingyenes-e a hívásátirányítás. A válasz egyértelmű volt: igen. Hogy miért a kérdés? Nekem is és feleségemnek is van egy munkahelyi és egy privát számunk. Mind a négy T-mobile-os szám. A privát számokat szerettük volna átirányítani a munkahelyi telefonokra, hogy ne kelljen állandóan két-két telefonnal mászkálnunk. Az ügyfélszolgálat megerősítette, ingyen van, nincs akadály, hajrá.
Feleségem és én is régi mobilosok vagyunk, mindkettőnk számlája a szülői ház címére érkezik, ők intézik a számlákat és aztán vonják le tőlünk a szintén - közös cégbe tartozás miatt - hozzájuk érkező fizetésekből. Ezért fordulhatott el az, hogy csak néhány hónap után tűnt fel, hogy ahhoz képest, hogy nem használjuk a privát számainkat, nem indítunk onnan sem hívást, sem sms-t, mégis 10ezres számlákat vonnak le a szülők tőlünk. Megszorultak volna nagypapáék és le akartak húzni minket? Ennél egy nyári havazás valószínűbb, így hát nyomozni kezdtem. Újra telefon az ügyfélszolgálatra, válasz totál ellentétes: kiderült, hogy bizony pénzbe kerül az átirányítás hálózaton belül, nem is kevésbe. Percenként valami 20-30 forintba. Tehát a barátok, család, régi ismerősök - és mindenki, aki nem kolléga - a privát számon hívott minket ahogy korábban is, az átirányított percek pedig csak pörögtek szépen.

Így a néhány hónap alatt kb. 60 ezer forintnyi számlát kaptunk egy téves tájékoztatás miatt.

Hozzá tartozik a történethez az az aprócska esemény, mely szerint február végén az egyik nagy közintézmény flottájába kerültem, "bevittem" a privát számom hozzájuk egy egyszeri remek lehetőség nyílt, hogy jobb percdíjakat kapjak, mint addig. (Később lesz jelentősége.)

Márciust írunk már, amikor is megteszem az első reklamációmat, mely szerint engem tévesen tájékoztattak az átirányításról és ezért legalább 60 ezer forint károm származott. Kértem, vizsgálják ki a 2011 szeptember és december közötti hívásaimat, amiben az átirányítás ingyenességéről érdeklődöm. Rögzítik a hívásokat, tárolják, nekem nem hobbim az ügyfélszolgálat hívogatása, így könnyen meglesz. ... Aha, ahogy azt Móricka elképzeli. "Mikor volt a hívása, Uram?" Mondom neki, hogy valamikor ősszel. Erre a válasz: "Az nem jó, nekem pontos nap kell". Kérdezem a kedves hölgyet, hogy mit reggelizett múlt hét szerdán? "Hát én erre hogyan emlékezzek?" Na mondom, akkor tőlem se tessen elvárni, hogy egy hónapokkal ezelőtti hívás pontos napjára emlékezzek. Azért van fejlett számítógépes rendszerük, hogy megtalálják az én hívásomat és kivizsgálják. "Rendben, felveszem a jegyzőkönyvet." Úgy éreztem, nyert ügyem van, hiszen jól emlékszem a téves tájékoztatásra, ők megtalálják, elnézést kérnek, jóváírnak, megköszönik, hogy ügyfél vagyok, viszon'látás.

Itt következik az első csavar (nem, eddig nem volt csavar). Három hét után kézhez kapom a tájékoztatást. Levélben jött a nevemre és lakcímemre (ennek is szerepe lesz később) Azt írták, kivizsgálták az üzleti ügyfelek részére fenntartott vonalra (1400-ra) érkezett hívásaimat és nem találtak a kérdéses időintervallumban hívást tőlem. Nem csoda, hiszen a kérdéses időpontban lakossági ügyfél voltam. Itt még nem gyanakodtam, csupán feltettem a kérdést az ekkor már valóban üzleti ügyfélszolgálaton (hiszen ugye február vége óta flottásként üzleti ügyfél vagyok a nagy tekintélyű és komoly közintézményben), hogy lakossági ügyfélként fel tudom hívni egyáltalán a 1400-s telefonszámot? A válasz először mismás: "Hát, nem biztos". Akkor megkérdezem újra: Fel tudom hívni lakossági ügyfélként a 1400-t? Igen, vagy nem?. ... Nagy csend. Majd utána halkan a válasz: "Nem".

Akkor tehát szabad megkérdeznem, hogy miért folytattak le 3 héten keresztül egy olyan vizsgálatot - már ha bármit is folytattak - aminek első pillanatban is láthatóan semmi értelme? ... Semmi gond, türelmes vagyok, új reklamációt vetetek fel. Biztos én voltam gondatlan, meg kell határoznom, hogy a lakossági ügyfélszolgálatra érkező hívásaimat vizsgálják, hiszen már üzleti ügyfél vagyok, de 2011-ben még lakossági voltam. Ugyan pontosan látják ők is ezt és egyik úgy van elzárva a másiktól - lakossági az üzletitől - hogy semmi átjárás, na mindegy... Reklamáció felvéve, köszönik szépen. Újabb 3 hét...

Postaládámban egy értesítő, mely szerint az én otthoni címemre, de már nem a nevemre, hanem a közintézmény nevére érkezett levél. Képzeljenek el egy közintézményt, ahol több ezren dolgoznak és ahol egy fénymásolást elintézni két hét. (Nem, nem a parlament az, de majdnem.) Innen meghatalmazást szerezni, hogy átvehessem a levelet a postán, lehetetlen. Megpróbáltam átvenni, a postás az átvételi fiókban nem adta, mondván az állásával játszik, nem adhatja. Igaza volt, másodjára már valamiért nem nekem címezte a T-mobile a vizsgálat eredményét. Elsőre még gond nélkül ment nekik, másodjára már nem. A postás állásával én sem kívántam játszani. Elköszönés, megértés, új telefon a T-nek.

"Mi nem címezhetjük másnak a levelet, csak a számlafizetőnek, úgyhogy kérjek meghatalmazást". Mondom, hogy elsőre sikerült nekem címezniük, próbálják meg újra, mert mire az adott levél azonosítási számára meghatalmazást szerzek, addigra a posta visszaküldi a T-nek, hiszen csak 10 vagy 15 napig tárolják a levelet.

Mi mást tehetnék, új reklamáció felvétele az ügyfélszolgálaton. Az eddigiekkel ellentétben a hölgy nem kedves. Elmondom neki a történetet, mire közli, hogy ő nem vesz fel reklamációt, nem fogják a kollégái újra vizsgálni, amit már vizsgáltak egyszer. Finoman közöltem vele, hogy én vagyok az ügyfél és a kollégái akár ezerszer is ki fogják vizsgálni, amit kérek. Megértette, felvette a reklamációt, megjegyzésbe feltüntette, hogy a közintézmény neve mellett az én nevem is szerepeljen a címzésnél. Újabb hetek...

Na mi volt tegnap a postaládában? Értesítő. Kinek a nevére? Hát nem az enyémre. Folyt.köv.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.16. 18:20:36

FelveHETIK a beszélgetést, nem kötelesek rögzíteni.

Csinálj te is felvételt.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.16. 18:23:44

@A félelmetes népszavazás: Akkor ne keresd tovább a Minotauroszt, hanem húzzál kifele a labirintusból.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.16. 18:24:09

@atpijkamo: Hogy nézel ki Totya?? Az Unicreditbe!!!!

Zpalee 2012.05.16. 18:36:11

A magán telefon nem dominos? Mert csak az előfizetéses ügyfeleknek ingyenes hálózaton belül az átirányítás, feltöltősöknek nem...logika benne 0, de ezzel már többen szívtak.

nincs_nicknevem 2012.05.16. 18:43:09

cégesről magánra átirányítani egészen biztosan pénzbe kerül a t-nél, mert fizetem. gondolom, hogy visszafelé is így van.

Chewwbacca 2012.05.16. 18:48:51

nem: én magánról irányítok át cégesre: ingyenbe van

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.16. 19:12:34

és még fenyeget, hoyg folytatás következik..áááááááááááááá

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.05.16. 19:17:57

@atpijkamo:
"-Maga is kleptomániás?
-...nem, kérem, én brácsás vagyok."

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.16. 19:35:09

Túl bonyolult dolgot akartál tőlük, ez az igazság.
Egy sima feltöltőkártyás dologig még felérnek, azon felül meg...

Minőségbiztosítási okokból rögzítik - a szolgáltatás rossz minőségét is biztosítani kell végülis...

főboszorka45 2012.05.16. 19:35:14

Még mindig nem ingyens? én is azért lettem 12 éve pannonos, mert ezen szolgáltatásokat utőbbi ingyen adta, míg a t-nél fizetős volt.....

Darth Revan 2012.05.16. 19:58:05

@atpijkamo:

En bankban dolgoztam, mi is azt mondtuk, hogy rogzithetJUK, de minden egyes hivast felvett a rendszer. Nalunk annyi volt a gond a keresesnel, hogy tudni kellett, hogy kivel es mikor beszelt az ugyfel vagy mikor es milyen szamrol hivott.

szerintem a t-mobile is minden hivast rogzit

K16 2012.05.16. 20:02:33

Naív ügyfél nem naív, hanem h***e. Ha elő is kerül a felvétel, csak a szolgáltató igazát fogja alátámasztani, mert amikor megkérdezte, akkor még valóban ingyenes volt neki a hívásátirányítás. Az a szerinte "aprócska esemény", hogy bekerült a flottába, az változtatott meg mindent, ha rendesen átnézi a jobb percdíjakat, akkor felfedezhette volna, hogy ott már fizetni kell a hívásátirányításért. Minden egymás között ingyen beszélgetést tartalmazó csomagnál fizetős az átirányítás, különben egy átirányítással bármilyen számot ingyen lehetne hívni.

dr. _mmm_ 2012.05.16. 20:02:52

T-nél nem tudom hogy van, de telenornál: számlásról számlásra hálózaton belül ingynes! Kártyásról bárhova akkor már fizetni kell.

agyameldobom42 2012.05.16. 20:05:48

Posztolot mar lehet?

A homar cikk cime is "cegen beluli atiranyitas" amit normails ember flottan beluli atiranyitasnak ert, nem a szolgaltaton, mint cegen beluli atiranyitasnak...
Gondolom pont ennyire fogalmazott egyertelmuen a posztolo a tertivevenyes leveleiben?
Nem, meg ennyire sem, telefonon hebegett-habogott minimalberes callcenteresekkel es csodalkozik hogy ez lett belole.

dex.ion 2012.05.16. 20:11:53

"Mikor volt a hívása, Uram?" Mondom neki, hogy valamikor ősszel. Erre a válasz: "Az nem jó, nekem pontos nap kell". Kérdezem a kedves hölgyet, hogy mit reggelizett múlt hét szerdán? "Hát én erre hogyan emlékezzek?"

nagyon reálisnak hangzik, h ez így zajlott. az egész írás olyan modoros, h fáj olvasni.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2012.05.16. 20:22:55

Ezért van az, hogy a beszélgetéseket ÉN IS rögzítem.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.05.16. 20:23:43

Javaslom bevezetni a posztoknál a max. 3000 karakteres terjedelmi határt. Ez hosszú, követhetetlen, bonyolult, túlmagyarázott... Nem folytatom.

Amúgy szerintem a sofőr a gyilkos!

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.05.16. 20:26:55

"Feleségem és én is régi mobilosok vagyunk, mindkettőnk számlája a szülői ház címére érkezik, ők intézik a számlákat és aztán vonják le tőlünk a szintén - közös cégbe tartozás miatt - hozzájuk érkező fizetésekből."

Ezt meg valaki fejtse már meg nekem. Ki? Hol? Miért?

Oszkó Péter mit keresett a Wizzair-ben?

Gusshun 2012.05.16. 20:28:21

Nagyon nagy. Balekok :D Komolyan mondom Magyarország én így szeretlek :D
Hahahahaha

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.05.16. 20:29:37

"...Az ügyfélszolgálat megerősítette, ingyen van, nincs akadály, hajrá..."
Senki nem vert át senkit. A szolgáltatás aktiválása ingyen van. Akadálya persze hogy nincs. Akár egy kamcsatkai telefonszámra is át lehet irányítani. Annak is ingyen kellene lennie? Naugyehogyugye
Arra kellett volna rákérdezni, hogy az átirányított hívásokért kell e fizetni.

Gyulimali 2012.05.16. 20:34:32

Na, nekem ponotsan ezért van egy excel táblázatom, amiben nap, óra, perc, ügyintéző neve pontossággal vezetem, a reklamációimat.
Szokott is lenni nagy meglepődés, amikor visszamondom az adatokat nekik.
Mondjuk a másik jolly joker a DAS megemlítése. Érdekes módon sokkal gördülékenyebbé teszi az ügyintézést :-D

makifej (törölt) 2012.05.16. 20:35:40

megmondom én. hordja magával a két telefont. nekem volt, hogy négy volt. túléltem. oszt kész. átirányítás, úri-muri!

Baby Baba 2012.05.16. 20:35:44

Apró megjegyzés, informálódni kell... Honlap, és minden kiderül:
www.t-mobile.hu/lakossagi/szolgaltatasok/telefonalas/hivasatiranyitas
A flottás csomagok viszont egyedi megállapodások alapján vannak kötve, ezzel kapcsolatban meg, ha jól tudom, a saját cégének kellene tájékoztatnia...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.16. 20:36:36

@atpijkamo: De ha közlik, hogy rögzítik? Akkor legalább rögzítsék is.

okostjás 2012.05.16. 20:38:48

Fogyasztó védelem. Nekem is volt hasonló ügyem, egy nagy nevű telefontársaságnál, ahol magyarázták, hogy a döglött macska csak alszik, de aztán a Fogyasztó védelem (most másképp hívják) elintézte. És nem csak, hogy nem kellett kifizetni a számlát, de még jól meg is bírságolták a céget.

Baby Baba 2012.05.16. 20:40:33

Az ügyfélszolgálatok rögzítik... vagyis a rendszer, amin a hívásokat fogadják (bár nem a T-nél, de tapasztalat). És valóban nem egyszerű megkeresni egy hívást úgy, hogy ősszel volt. Egy kis segítség nem árt. Nem feltétlenül telefonált a saját számáról, és valami alapján keresni kell... :(

XCat 2012.05.16. 20:47:15

Dzsááááááá.... posztooooook...............

XCat 2012.05.16. 20:48:53

Valaki olvassa el, és mesélje el lécc. Köszi.

@okostjás: Milyen az a fogyasztó védelem? Valami új kúra?

@ColT: Azt hiszik, olyankor direkt nem küldöd el őket a kurva anyjukba. Holott csakazértis.
De rögzítsd te is, egy gombnyomás.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.16. 20:49:56

@TERMOSZ: Attól neked nem lesz rosszabb, hogy elküldöd. Az üfsz.-osnak sem.
Csak nem pofázhat vissza, mert akkor repül.

XCat 2012.05.16. 20:52:54

@ColT: Nekem nem lesz rosszabb, hanem jobb lesz. Levezetem azt a feszültséget, amit a töketlenségük okozott bennem. Igaz, általában nem azon, aki felelős érte, de ha a tcom hülye, azért a recepciósportástól a vécésnénin át a verzérigazgatóig mindenki felelős.

Deneware. 2012.05.16. 20:54:06

@atpijkamo: Jó ötlet, de előtte neked is közölni kell az ügyfélszolgálatossal, hogy ( ha már ők is, akkor te is ) rögzíted a beszélgetést. Mert enélkül ez bizony törvénytelen, és a törvénytelenül megszerzett bizonyíték az nem bizonyíték...

XCat 2012.05.16. 20:54:21

"Így a néhány hónap alatt kb. 60 ezer forintnyi számlát kaptunk egy téves tájékoztatás miatt."

Hány néhány? Ha már három, akkor nem olyan sok.

konigjanos 2012.05.16. 20:56:06

@Gyulimali: avass be kérlek, mi az a DAS?
Szeretném én is gördülékennyé tenni...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.16. 20:57:56

@TERMOSZ: Ennyi :D
Meg az üfsz. képviseli a céget...

tamank 2012.05.16. 21:04:03

SEHOL NEM INGYENES AZ ÁTIRÁNYÍTÁS.
Csak a múlt században volt egy kis ideig.
A TELENOR-nál most:
www.telenor.hu/ugyintezes/tudnivalok/hivas/hivasatiranyitas/

Fantaszták ...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 21:04:57

a pocctoló hülye. nem az aktiválásért fizetett, hanem a hívásért. sztem.

monnyuk apóst gyanúsítani még csak egy vicc erejéig is elég sokat mond a posztolóról, de ez a sztori szempontyából mind1.

England win The Ashes! 2012.05.16. 21:05:17

"Feleségem és én is régi mobilosok vagyunk..."

Akkor szeretettel küldöm a nótát a telekommunikációs adóról (az első hét másodpercet csak erős idegzetűeknek javaslom megtekintésre):

www.youtube.com/watch?v=6pYAzpGQm-A

tamank 2012.05.16. 21:06:28

Jut eszembe. Tényleg ingyenes - nincs havdíja....

Xezs 2012.05.16. 21:06:58

ez egy hülye poszt, kérek másikat

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 21:07:01

@Gyulimali: gondolom azt is excel táblázatban vezetd, hogy mikor, hányszor és milyen pózban dugtad meg az asszonyt, hogy válás esetén elő lehessen venni. vááááááááá....

efi 2012.05.16. 21:09:44

@Deneware.:
Majd utólag azt mondom a bíróságon, hogy szóltam neki. Sajnos nem lehetett hallani, mert akkor még ugye nem szabadott rögzítenem...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 21:11:33

@Deneware.: ez tévedés. a törvénytelenül szerzett bizonyítékot is figyelembe veszi a bíróság, legfeljebb te meg azért leszel megbacva, hogy törvénytelenül szerezted. de ennyi.

multi84 2012.05.16. 21:12:19

istenigazából le.... magát a problémát de mi olyan rohadt bonyolult abban hogy az ügyfélszolgálatos egy keresőbe beír egy nevet vagy egy ügyfélazonosítót a kereső meg kidobja hogy mikor beszéltek ők egymással aztán visszahallgatják azt a beszélgetést? Vagy ha nem így működik akkor hogy a fenébe(és miért nem így), csak nehogy kiderüljön hogy csak dátum óra perc alapon lehet keresni mert az valami röhej lenne...

Komolyan 2012-ben ez ilyen kurva bonyolult dolog? Minek rögzítik ha nem képesek visszakeresni a rendszerben hogy mikor beszéltek. Értelmetlen az egész... ha nem lehet keresni a mentett beszélgetések közt...

alekiborg 2012.05.16. 21:15:59

a posztolo komolyan azt hitte, hogy ingyen van a hivasatiranyitas?

maga a szolgaltatas valoszinuleg ingyen van, de attol meg azok inditott hivasok a telefonrol baszki

etruszk 2012.05.16. 21:30:44

@Deneware.: Ha bejelentem, hogy rögzítem a beszélgetést, akkor általában kétféleképpen reagálnak a callcenteresek: A T-sek legtöbbször közlik, hogy nem áll módjukban tovább segíteni, fáradjak be egy T-pontba. ÉS elköszönnek.
A bankosok/biztosítósok leginkább szó nélkül bontják a vonalat...

XCat 2012.05.16. 21:32:49

@etruszk: És miért nem a végén jelented be?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.16. 21:35:15

@Darth Revan: De bármikor mondhatja, hogy nincs meg. Vagy nem akarja odadni.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.05.16. 21:37:40

Két év telt el, hogy a bóvlista fideszes Tiffán Zsolt egy sikeres párton belüli
puccsnak és egy sajátos demokrácia felfogásnak
köszönhetően a Parlamentbe került az írni olvasni alig tudó bor ász?. Aki ismerte, tudta
mi várható tőle. Nem sok jó. Máig felejthetetlen egykori
részeges balhézása a budapesti rendőrökkel
szemben, ami jobb helyen megvetést és a közélettől
való örök száműzetést ér, nálunk itt Magyarországon
országgyűlési képviselőséget.
Tiffán Zsolt (Fidesz) napi 54.000
forintból éldegél
Politikusi fizetése: 1.642.391 forint / képviselői
alapbér: 394.230 forint + választókerületi pótlék:
532.211 forint + lakhatási támogatás: 115.950 forint +
megyei közgyűlés elnöke: 600.000 forint /
Mit köszönhetünk mi, siklósiak
Tiffán Zsoltnak? Íme:
Munkahelyteremtés = 0!
Regisztrált munkanélküliség Siklóson:
2010. április = 16,6%
2012. február = 19,6%

Nagy semmit a panamákon, szarkeverésen, élősködésen kívül.
Kell nekünk ez az ember?

Frank99 2012.05.16. 21:37:54

szólj a Főnöknek, Viktornak baszod..

ha már majdnem Parlament.....

most nem vicceltem..

ilyen szinten nem kellene a xart rágni öreg...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 21:39:54

@etruszk: teljesen felesleges bejelentened hogy rögzíted... :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.16. 21:39:56

@Deneware.: "neked is közölni kell az ügyfélszolgálatossal"

Óriási tévedés, nem kell.

"bizony törvénytelen"

Bizony nem törvénytelen.

"a törvénytelenül megszerzett bizonyíték az nem bizonyíték..."

Tévedés, a bíró dönti el, hogy mit fogad el bizonyítéknak. Túl sok amerikai filmet nézel.

Egy dolog szabálytalan: a másik fél engedélye nélkül közzétenni a felvételt.

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2012.05.16. 21:40:02

Ingyenes a T-nél a halózaton belüli hívásátirányítás a publikus díjcsomagokban, kivéve a MobilOtthon, meg még egy. Viszont azokban a csomagokban, ahol a zembek egymást ingyen hívják (flották) ott nem, hiszen akkor így ingyen lehetne bárkivel beszélni. De ez a flottaszerződésben benne is van.
A lúzer júrer meg akkor kérdezte meg, mikor még nem flottás volt, s akkor kezdett el fizetni, amikor beflottásította magát.

etruszk 2012.05.16. 21:40:05

@TERMOSZ: csak azt a részét használhatod fel a rögzített beszélgetésnek, ami a bejelentés _után_ hangzik el. De szerintem ezt te is tudod :)
Néha jó lenne rájuk üvölteni a klasszikust idézve: "Hanyas vagy te disznó?"

XCat 2012.05.16. 21:42:41

"csak azt a részét használhatod fel a rögzített beszélgetésnek, ami a bejelentés _után_ hangzik el. De szerintem ezt te is tudod :)"

Nem tudtam, én nem nagyon rögzítek semmit (általában teli van a memória szarokkal). De nehezen tudom elképzelni, hogy ha tényleg érdemi bizonyíték van a kezedben, az egyáltalán eljut a bíróságig. Ha esélyes hogy nyersz, nem mentek. :)

etruszk 2012.05.16. 21:44:44

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ez az egy van amivel időlegesen be lehet fenyíteni egy ügyfélszolgálatost. Ha bejelented, szinte hallani, ahogy zakatol az agya. Próbál visszaemlékezni, hogy addig mindent szabályosan csinált-e. Illetve átkozza a callcenter-rulettet, amiért pont neki jutott az ideges ügyfél. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.16. 21:45:08

@atpijkamo: Bezzeg ha tartozásról lenne szó!
Az mindig megvan...

XCat 2012.05.16. 21:45:16

@atpijkamo: Elvileg tényleg úgy lenne korrekt, hogy bejelented. Ők is bejelentik.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.16. 21:45:18

@etruszk: Bármit felhasználhatsz saját céljaidra. A bíró meg majd eldönti, mit vesz be a bizonyítékok közé. Nagy szabadsága van.

Baby Baba 2012.05.16. 21:46:39

@tamank: A T-nél hálózaton belül díjmentes. Kicsit fölfelé én is linkeltem... :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.16. 21:46:47

@TERMOSZ: Ez nem ilyen. Ő egy multi mammut, én meg egy kisember vagyok. Mások a jogaink és kötelességeink.

Dávidról és Góliátról hallottál-e már?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 21:48:24

@atpijkamo: :) ehhez nem kell sok gógyi, csak józan paraszti ész :) sajnos éppen ez az, ami manapság hiánycikk. van hat diploma, meg kilenc nyelvvizsga, de egy rohadt telefonszámla értelmezése gondot okoz nekik. hát ja.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.16. 21:49:46

@TERMOSZ: "fogyasztó védelem? Valami új kúra?"

:))

etruszk 2012.05.16. 21:51:36

@atpijkamo: Háát, ha már a bíróságig jut az ügy, akkor mindenkáp rápacsáltál. Az ország nagy részén nem nagyon lehet válogatni a tv/internet/közmű szolgáltatók között. A mobil kivétel.

Baby Baba 2012.05.16. 21:52:11

@multi84: nem így működik. Mivel a rendszer nem a nevedet érzekeli... (pl.)

XCat 2012.05.16. 21:53:10

Ma ájtatos éjszakám lesz. Jézus Krisztus szupersztárt fog hallgatni a háztömb.
Remélem sokan vallásosak, és nem nagyon álmosak.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 21:54:04

@etruszk: nem kell visszaemlékezni, hogy szabályosan csinálta-e, mert mindent csakis a szabályok alapján csinálhatsz. jobb helyeken legalábbis.

befenyíteni az ügyfélszolgálatost szintén dicséretreméltó törekvés :D biztos nagyon fless lesz ez mostan neked, de nem ő csinálja a szabályokat, ő csak egy robot, egy szócső a cég és közötted. ennyi és nem több.

amúgy én kifejezetten szeretem az ideges ügyfelet:) elég szórakoztatóak.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.16. 21:54:15

@konigjanos: www.das.hu/

Szarevők, ha nincs eseted, azért benyelik a lóvét, ha van egy eseted, akkor arra az évre már coki.

De legalább sokcég fél tőlük.

Ferri.HU · http://www.ferri.hu/ 2012.05.16. 21:56:29

Úgy általánosságban:
A cégeknek arra jó a hívásrögzítés, hogy a saját igazukat tudják bizonyítani, nem az ügyfélét! Ettől függetlenül biztos van rá szabály, hogyan kell kezelni az ilyen hívásokat, ha nekik nincs ilyen szabály akkor a felügyeletnél kell érdeklődni.
Nekem sok rossz tapasztalatom van, az ügyintézőkkel, sokszor kevesebbet tudnak, mint én a prospektusokból, díjjegyzékekből én ezt a bankoknál vettem észre, de szerintem máshol is ez van. Ezért nem igazán bízok a szóbeli tájékoztatásokban! Inkább adják írásba!
Hogy mi a megoldás? Nem tudom. Állítólag az nem törvényes, ha én rögzítem a beszélgetést és kétlem, hogy elfogadnák hivatalos bizonyítéknak. Ez a bajom az e-mail lel is, úgyhogy marad a posta.

I_Isti 2012.05.16. 21:59:45

Izé... mi van akkor, ha egy hónapban mondjuk lájtos 15ezer hívás van annál az ügyfélszolgálatnál, és mi van akkor, ha ezek átlag másfél percesek? Elmondom mi van, akkor az egy hónap alatt 375 órányi beszélgetés, ami több, mint 46 teljes munkanap, vagyis több, mint kettő havi teljes munkaideje lenne valakinek, ha végig kellene hallgatni.
Persze aaaz teljesen reális elvárás, hogy megtaláljanak egy beszélgetést, amiről azt se lehet tudni, hogy mikor volt, azt se hogy mit hívott, azt se hogy milyen telefonszámról...
(Egyébként nem szeretnék senkit elkeseríteni, de valószínűen egy átlagos szénakazalban kevesebb darab fűszál van, mint amennyi darab telefonbeszélgetést tárol bármelyik mobilszolgáltató ügyfélszolgálata, a percekkel-másodpercekkel meg ne is foglalkozzunk, mert az már az átlag homárolvasó agyi kapacitását messze meghaladja...)

multi84 2012.05.16. 22:00:21

@Baby Baba: akkor ott az ügyfél azonosító, mire ha nem erre van kitalálva, mindig megkérdezik vagy beíratják a telefonon... ha ezzel sem tudnak utána nézni mikor hívta és adta le a panaszt akkor az a rendszer egy szar rendszer.

Nehogy már pontos dátum óra perc napállás, milyen alsógatya volt rajta honnan fújt a szél kelljen ahhoz hogy egy rohadt adatbázisban meg tudjanak nézni egy rögzített hívást...

gyanítom amúgy hogy elsőre megtalálták meghallgatták az ügyfélnek igaza volt aztán most szopatják hátha feladja így nyerve több tízezer forintot....

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.16. 22:00:56

@Ferri.HU: "kevesebbet tudnak, mint én a prospektusokból"

A matávnál csak az üf.szolgálatos tudja, hogy van díjcsomag ezeröccázé.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 22:04:35

@atpijkamo: értem :) nem célom soha az ügyfelet pofára ejteni, nem azért ülök ott. aki csak támadóan, üvöltve és idegbajosan tud kommunikálni, az saját magát ejti pofára, mert a beszélgetést ő fizeti, és ha nem tud értelmesen kommunikálni, akkor még a problémáját sem tudom megoldani. ilyenkor az van, hogy szépen megkérem, haggya abba az üvöltözést és írjon egy emailt ha még ezután is akar valamit. mindezt szépen lassan, szinte csevegve. :)

etruszk 2012.05.16. 22:07:00

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nem mindig szabályosak. Természetesen nem arra gondolok, hogy köszönt-e, és elhadarta-e a kötelező mantrát. Ha képben vagy, akkor tudnod kell.

Nem érdekel, hogy ő csak szócső. Ez a dolga, csinálja, oldja meg. Bejuttatom az inputot a rendszerbe, a többi nem az én dolgom. A csatornázási művekből is csak azt a kis csillogó vízfelületet látom a wc kagylóban...

Az ideges ügyfél addig vicces a telefonban amíg ki nem derül róla, hogy kicsoda, és meddig ér el a keze.

multi84 2012.05.16. 22:08:13

@I_Isti: erre valók a fájlok elnevezései.

Jóska Pista híja az ügyfélszolgálatot 2012.január 10.-én 11:20 perckor ügyfélazonosítója 222333

a rögzített hívás fájlneve:

222333 - 2012.01.10 - 11:20.mp3

rohadt bonyolúlt lehet megtalálni egy ilyen fájlt akár két millióból is. Mivel csak azt kell bírni a keresőbe hogy 222333 és már ki is dobja a Jóska Pista hívását... ha több hívása volt akkor ott a dátum ha nem tudják pontosan a dátumot akkor sem v.színű hogy jóska pistának 200 hívása volt adott intervallumon bellül, egyből kizárható mondjuk a 2010-es beszélgetés vagy az őszi beszélgetések....

XCat 2012.05.16. 22:08:34

Ki ismeri a JKSZ-t angol meg magyar szöveggel is?

I_Isti 2012.05.16. 22:12:22

@multi84: Hogy te mennyire értesz hozzája, azta!!!

Baby Baba 2012.05.16. 22:12:35

@multi84: ahogy írtad, megkérdezik vagy beíratják. Ha kérdezik, már nem tárolja a rendszer... ennyi. És nem azt írta, nem is arra gondoltam, hogy másodpercre pontosan tudja az illető a hívás időpontját, csak annyit, ha kérek/elvárok valamit, akkor segítek is a saját érdekemben. Pl: azt tudhatja, hogy milyen számról indította a hívást, már ez nagy segítség, hidd el.

Ha meghallgatták, és hibáztak, elismerik, az egyik ismerősöm így kapott jóváírást (alapesetben helyes volt a számlázás, de telefonon tévesen tájékoztatták) a T-től.

etruszk 2012.05.16. 22:14:34

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Szerintem az ügyfelet csak időlegesen lehet pofára ejteni. Ha azért telefonál, mert az általa igénybe vett szolgáltatással probléma van, akkor a problémáját előbb-utóbb meg kell oldani. Ha nem segítesz neki, akkor ideges lesz, újra telefonál, esetleg kiabál a kollégáddal. Végül szolgáltatót cserél.

XCat 2012.05.16. 22:15:27

@atpijkamo: Egyszer bezártam a telefonszerelőt a lakásba. elköltöztem, és nem tudtak netet csinálni. Mondtam neki, hogy ha akar, kimászhat az ablakon, de az ajtón innen ki nem megy, amíg itt internet nem lesz. Elég jó sztori? :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 22:16:52

@etruszk: meddig ér el a keze? :D szerintem pont a seggéig, mint mindenki másnak...:)

nem, nem így működnek a dolgok, ahogyan te gondolod. lebontom neked csontig: kétféle ügyfél van: az egyik a normális, udvarias, közreműködő és civilizált ügyfél. az ő gondja lesz a leghamarabb elintézve, mert nem kell vele felesleges köröket futni.

a másik a bunkó, vádaskodó, értetlenkedő, makogó-dadogó paraszt. az ő ügye tuti nem lesz gyorsabban megoldva, mert ő saját maga hátráltatja ezt a folyamatot.

a "Bejuttatom az inputot a rendszerbe, a többi nem az én dolgom. " mondatodból sajnos arra tippelek, hogy a te bajaid nem túl gyorsan intéződnek el. persze ez csak találgatás.

Dusan (törölt) 2012.05.16. 22:18:09

Mocskos szar szemez troger banda ez a témobil.... Undorito... Amig Westel volt, addig egy tok jo ceg volt, nem beszelve a Pannonrol, ami egy baromi jo ceg volt, nagyon jo minosegu szolgaltatassal, de mind a kettot "tokeletesen es hatekonyan" szetcseszte a nyugati globalmulti mocsok...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 22:20:41

@atpijkamo: sajnálom, de konkrét példát nem adhatok. képzeld mi lenne, ha valahol téged tárgyalnának ki a neten.... azér egy vicceset leírok:

internetszolgáltatója? hát a Józsi, a szomszéd.

nelegyelhülye 2012.05.16. 22:21:10

1. a hívásokat rögzítik.
2. bármelyik számukat hívod látják miről hívod, igen akkor is ha le van tiltva a szám kijelzése..(saját tapasztalat simán beírta kapcsolat tartónak azt amiről hívtam, felcseréltem két számot mert új volt, de az sms a jó számra jött, kijelzés évek óta tiltva a szám titkos...)
3.azonosítók alapján vissza tudják keresni mikor kivel meddig beszéltél, a hanganyagot tárolniuk kell( NHH miatt is)
4.ha rögzíted a hívásokat 3 személynek nem adhatod ki,de mindenképpen jogodban áll.ezt el is mondják ez is ..legalábbis a T-home részen tuti..tapasztalat :-D
5. T-home-nál mit vársz olyan operátortól aki minimálbért keres mint kölcsönzött munkaerő, ismerős dolgozott ott, el is ment tőlük.. abból a pénzből nem élsz meg de nem is motivál a munkában..(..míg a mellette ülő kb a dupláját kapta mert az telekomos volt)..T-mobilnál azért máshogy van főleg gondolom pesten..ergo ekkorát tévedni emberi fizuért lúzerség.(a hívás átirányítás ingyenessége.., még ha szar napja is volt a droidnak ez azért alap..

nem soha nem dolgoztam náluk és nem is fogok.. a közelmúltban minden szolgáltatásom felmondtam mert lejárt a hűség. a mobil drága hiába voltam még anno a westeles korszak óta ügyfél egy normális telefon egy vagyon náluk előfizetéssel is mert csak egy lakossági senkiházi vagyok,akit keresztbe leszarnak , bezzeg amikor csúszott a számla nyaralás miatt akkor hirtelen fontos lettem.. a cégvezérrel készült interjút végigröhögtem, fejlesztések miatt drága a mobil itthon.hát persze...a voda legalább korrekten küld egy szaros sms-t amikor befizetem a számlát és lekönyvelik..telenoros még nem voltam de ha voda így folytatja nem is leszek..

XCat 2012.05.16. 22:21:12

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Csakszólnák, hogy a normális udvarias civilizáltból a harminckilencedik fix pénzért (és az én pénzemen, és beszélgetés közben szintén az én pénzemet rabló) a picsáját meresztő istenverte, értetlen hülye ügyintézőkurvánál a dadogóüvöltőkurvaanyázó:)

Amikor már ideges, ott párszor jó alaposan túlléptetek minden határon.
Tudom hogy kényelmesebb azt hinni, hogy az ügyfél primitív, de nem. Csak felbasztátok.

XCat 2012.05.16. 22:22:16

@atpijkamo: Csinált internetet. De közben párszor megpróbált elmenni, csak tényleg nem engedtem ki.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 22:23:59

@etruszk: persze hogy meg kell oldani. amilyen gyorsan csak lehet. de nem a roboton múlik, hogy mikorra lesz megoldva valami. ha tehát azt mondják neked, hogy dolgozunk az ügyön és kérem türelmét, akkor hidd el nekik, nem viccből mondják, hanem azért mert úgy van.

multi84 2012.05.16. 22:24:30

@I_Isti: egy szóval sem írtam hogy értek hozzá ez lenne a minimum amit írtam, egyvalami derült ki hogy te mennyire nem értesz hozzá ha nem tudod elképzelni hogy több millió hívásból(adatbázisból) milyen egyszerűen meg lehet találni bármit ha normálisan van felépítve....

@Baby Baba: értem én hogy adhatna több információt is, de józan paraszti ésszel a legegyszerűbb megoldás akkor is az hogy ügyfél azonosító alapján vissza lehessen valamit keresni mert az állandó míg egy telefonszám ami lehet akár a szomszéd telefonja is meg akár melyik utcai telefon is változhat amire nem biztos hogy fog emlékezni az ember...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 22:28:15

@TERMOSZ: tévecc :) a civilizált ügyfél akkor is civilizált, ha esetleg tovább tart az ügye :) a primitív állat már az első kontaktnál is primitív.

soksok év alatt egyszer sem láttam olyat, hogy az eleinte normális ügyfél állattá változott volna. ez csak az idióták olcsó kifogása.....

persze más cégekről nem nyilatkozhatok, csak a saját kis temetkezési vállalkozásunkról.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.05.16. 22:28:26

@TERMOSZ: Én csak azt tudom angolul, hogy ázurró il pomeridzzsó é troppó ázurró e lungó per me... illetve... várjunk csak...

Baby Baba 2012.05.16. 22:29:36

@multi84: ez tény... :) csak sajnos nem mi határozzuk meg, hogy 1-1 ügyfélszolgálaton mi hogyan is működik :(
A lényeg így is úgy is az, hogy a posztoló nem reklamál jogosan :)

XCat 2012.05.16. 22:32:55

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Tovább. Nem egyszer annyi időt, hanem mondjuk kétszer. Vagy ötször. Vagy tizenötször. De nem annyiszor (cc. 120x), ahányszor mondjuk a tcom szokta elbaszkódni.

"soksok év alatt egyszer sem láttam olyat, hogy az eleinte normális ügyfél állattá változott volna. "

Ez azért van, mert nem te baszod fel, hanem a hülye kollégáid végeláthatatlan és összemosódó hosszú sora előtted, akikről te nem tudsz, de ha tudsz is, összevissza irkálnak be baromságokat mindenhova. :)

Mondjuk közben ott is megoldódott, internet down, mert másik szolgáltatótól jön, minden telefon prepaides, és csókolom. Nem havi hatvanpluszt fizetek nekik, csak ötöt, és mindenki boldog.

@agresszív kismalac: Közben megkerestem a sövegkönyvet, kösz. :)

etruszk 2012.05.16. 22:34:53

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Akkor én is felbontom részletekre:

Van szolgáltató, akit felhívok a 80-as számon, bemondom az ügyfélkódot. Tisztázzuk, hogy melyik végponton van a hiba; elmondom, hogy mit tapasztalok, ő elmondja, hogy mit lát, meddig oké a rendszer. Kölcsönösen tisztázzuk a teendőinket, és megbeszéljük hiba elhárításának várható időpontját.
Ha a hiba elhárult, felhívnak, hogy ellenőrizzem és igazoljam le. Lezárják a hibajegyet. Ennyi.

A másik, a labirintus-menüs, reklámokkal teleszórt, zenélős ügyfélszolgálat, inkompetens "szócsövekkel", egy 2 hétig fennálló hiba esetén valóban nem szórakoztató. És igen, a második héten már ideges az ember.
De a vége az, hogy 2 szerelő az oszlopon, 2 szerelő a Node-ban derékig (rálátok az ablakból), 2 pedig a végpontot méri és végberendezést cserél.

XCat 2012.05.16. 22:35:32

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Egyébként az állattá aljasodást nem szoktam otthon megvárni. Inkább bemegyek velük személyesen ordítani. :)

Érdekes módon olyankor sunnyogás és lapítás szokott lenni, bármekkora pofája is volt neten vagy telefonban.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 22:39:42

@TERMOSZ: ahogyan mondtam: a normális ember mindig az marad, a primkó, fellengzős nyálatfröcsögő bunkók meg már alapjáraton is azok. jelen esetben nálam van a statisztika, szal nem fogsz meggyőzni.. :P

hidd el, két mondat után bárkiről megmondom, melyik kategória :D

XCat 2012.05.16. 22:40:23

"Kedves László,

szeretnék az Ön figyelmébe ajánlani egy szép nagy méretes lófaszt, rendeltetésszerű anális használatra.
Az hogy kint van valahol az email címen, az kurvára nem azt jelenti, hogy mindenféle baromsággal kell telispammelni. Értve vagyok?

Gratulálok egyébként, ha a 9 millió címből csak minden százezredik szidja az Önök kurvaanyját, akkor is szép adagot csuklik naponta a kedves mama. Tudja egyébként, hogy mivel foglalkozik?

Üdvözlettel, stb"

Most küldtem el. Kedves voltam, ugye? Valami 9 millió email címet kínált.

nelegyelhülye 2012.05.16. 22:40:34

@etruszk:
na igen felhívod a 1430-at vagy a 1412-t és úgy el tévedsz hogy örülsz ha emberhez jutsz..rohadt ivr rendszerek..mondjuk ezt speciel szolgáltatótól függetlenül rühellem..

XCat 2012.05.16. 22:41:35

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nem. :)

De énvédő elképzelésnek nem rossz, gondolom valami ügyfélszolgaagymosáson így tanítják.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 22:42:54

@etruszk: nyilván létezik szar cég szar ügyfélszolgálattal is, nem vitás. csak monnyuk én olyannak nem is dolgoznék soha, meg ügyfelük se lennék soha.

ha ilyet tapasztalsz, húzz el másikhoz.. nem fogod megváltani a világot :)

I_Isti 2012.05.16. 22:46:59

@nelegyelhülye: persze a legjobb az lenne, ha minden előfizetőre jutna legalább egy ügyfélszolgálatos, akkor biztosan elsőre nála csöngene a hívás, egyszerre akárhány darab előfizető szeretne beszélni élő emberrel az ügyfélszolgálaton...
Ennél már csak egy überebb dolog tud lenni, ha mindenki _azonnal_ igazgatóval tudna beszélni, aki hívja az ügyfélszolgálatot. Ehhez természetesen kellene legalább annyi (de inkább háromszor annyi, igazgató a 0-24 óráig való rendelkezésre álláshoz) mint amennyi ügyfél van.
Oppá, meg is oldottuk a teljes foglalkoztatottságot magyarországon.... :)

etruszk 2012.05.16. 22:47:01

@nelegyelhülye: az hagyján, de a legtöbb helyen megszüntették azt az opciót, hogy "0" -ra adja a kezelőt.

Mostanában azt a trükköt alkalmazon, hogy nem a hibabejelentés-ágat választom, hanem az új szolgáltatás megrendelését. Így tizedannyi idő alatt jelentkezik az ember a telefon végén. Neki aztán elmondom a problémámat. :)

XCat 2012.05.16. 22:47:52

@etruszk: Pedig a létigét ki is töröltem véletlenül... kezdek fáradni. :) Szar napom volt.

Valaki vigasztalja meg a picicizellált lelkemet.

etruszk 2012.05.16. 22:48:14

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: A többségnek pocsék az ügyfélszolgálata. Ne mondd már, hogy ha "ügyet kell intézned" bármilyen céggel, hivatallal, akkor könnyű szívvel és kis mosollyal vágsz bele...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 22:49:15

@TERMOSZ: vicces, amikor már semmi sem marad :) az énemet nem szükséges védenem, elég jól össze van rakva, meg karban is tartom/tartjuk.

ellenbe te jól megszívhatod minden ügyintézésedet, ha jól sejtem. illetve bisztos vagyok benne:)

XCat 2012.05.16. 22:50:15

@etruszk: Majd bevezetik azt is, hogy ő nem illetékes, kapcsolja a kollégát, és megint az örök körforgás... a vérbenforgó szemmel becsörtetés, és a szóbanforgó kütyü látványosan asztalra bszása viszont kivéhetetlen. Persze csak ha nem törékeny, akkor óvatosan kell odacsapni.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 22:51:39

@etruszk: hát hogyismonnyam... pontosan tudom, hogy hogyan érhetem el a kívánt végeredményt, így bármilyen ügyintézésem kb. 5 percig szokott tartani.

I_Isti 2012.05.16. 22:52:00

@etruszk: Én momentán azt tapasztalom/tam, hogy a legtöbb telefonos ügyfélszolgálat, amit hívtam elég jól működött. Sőt...

XCat 2012.05.16. 22:52:26

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Tévedsz. Nagyon sikeresen csinálom, mióta nem hagyom idáig elmenni a dolgokat.

Annak idején azért hagytam, mert embernek tartottam az ügyfelest, aki ért ahhoz amit csinál, intelligenciája van, és akar is segíteni, elvégre azért van ott.
Mióta tudom hogy arrogáns véglényekről van szó, akik szarnak mindenben, én is ekként kezelem őket. ÉS MŰKÖDIK. :))

De ezt ti intéztétek el magatoknak.

XCat 2012.05.16. 22:53:31

@TERMOSZ: Azaz mindenbe.
De emígy is jó. :D

(Nem kéne témát váltani? Ezen megint össze fogunk veszni:))

nelegyelhülye 2012.05.16. 22:53:58

@etruszk: jó taktika :-D
a saját életüket keserítik meg..
nem lenne egyszerűbb ha lenne 3 számuk? 14akármi:hibabejelentő,14másik:értékesítés, 14harmadik: általános ügyfélszolgálat/számlázás..Upc digi ,T még nem jött rá csak az invitel..ez gáz...:-D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 22:54:27

@TERMOSZ: ja, akkor te a zéró kategóriás ügyfél lehetsz. a te leveleidet meg hívásaidat szoktuk körbeküldeni és visítva röhögünk :) persze csak illedelmesen :)

I_Isti 2012.05.16. 22:54:55

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Az mondjuk engem is zavar kicsit, amikor hívok egy ügyfélszolgálatot, és udvariasan, lassan, tagoltan azt mondom: "Jó napot kívánok, YX. vagyok, ezt meg azt szeretném ....", aztán a negyedik mondat után megkérdezik a nevem.

XCat 2012.05.16. 22:56:59

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Igazából ez az én ügyeim szempontjából teljesen irreleváns. Nekem az számít, hogy működjön amiért fizetek. Te és a többi ügyfélszolgálatos közben röhöghet, sírhat, nyalhatja a seggem (egyébként nem, nem várom el. Tőletek nem, van akitől igen. De az örül, hogy csinálhatja. :) ), fejreállhat, gutaütést kaphat, merevedhet, vagy amit neki jólesik.

Lényegtelen.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.16. 22:57:40

@etruszk: "nem nagyon lehet válogatni a tv/internet"

Sose értettem, miért gondolja ezt valaki. TV: mindigtv, digi, upc műhold, matáv iptv, és talán egy kábeltévé. Internetszolgáltatóból meg rrrengeteg.

XCat 2012.05.16. 22:58:16

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Egyébként ha már így csevizünk erről; az a lakályos kis hullaház, amire utalni szoktál, az a tcom (néhai matáv)?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 22:58:37

@I_Isti: Hogy hívnak? Mert ha Kovács János vagy, akkor nem gond, de ha Szcepanoworowsky Frigyes Cézárnak, akkor ugye neccesebb :D:D

csak viccelek. ahogy mondtam, van szar üf is, szar céggel.azokat haggyátok ott és kész.

Manci néni, a szomszéd 2012.05.16. 22:58:43

Tehát a posztoló egy mocskos adócsaló!

A magán telefonszámláját is simán elszámolja apuci-anyuci cége költségként, tehát nem fizet nyereségadót utána plusz az áfát visszaigénylik.

Ezért tart itt ez az ország.

etruszk 2012.05.16. 22:59:03

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ezt rólam is feltételezted...

Én az ügyintéső második mondatából leveszem, hogy kompetens-e vagy sem, illetve, hogy akar-e segíteni vagy sem.

A célomat végül mindig elérem.

Mint magánszemély, lehet velem szarakodni. Mint döntéshozó, kivágom a szolgáltatót, ha szarakodik velem. Aztán keresse a felelőst cégen belül.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 23:01:08

@TERMOSZ: nem. de nem fogok barkóbázni, előre megmondom.. :)

XCat 2012.05.16. 23:02:04

@etruszk: Mondjuk sosem értettem, hogy ha már ennyi eszük van, miért gondolják jó bulinak hencegni is vele.

Arra tippelek, hogy nem igazán fogják fel, milyen kárt okoz valami, ami őszerintük jópofa.

XCat 2012.05.16. 23:03:16

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Akkor nemérdekes. Komolyan problémám eddig csak velük, meg az upccal volt. De azok mondjuk egészen megszerettek, az istennek sem akarták hagyni, hogy lemondjam az előfizetést.
Jah meg az egyik bankkal.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 23:03:26

@etruszk: hát ezt regélem már vagy 20 kommenten át. ha nem vagy elégedett, állj tovább egy ajtóval. abból érteni fognak, ha nem egy teljesen elcseszett cégről van szó.

nelegyelhülye 2012.05.16. 23:04:00

@I_Isti: nekem ugyan nem..akar az igazgatóval beszélni a halál lövése nincs arról mit csinál egy ügyfélszolgálatos mi a francnak csesznék ki magammal..ha panaszom van megteszem írásban arra kijelölt emberke majd kivizsgálja és válaszol..
nem érdekel hány operátora van egy cégnek az se érdekel hogy diák nyugdíjas mittomén , szimplán rühellem az IVR rendszereket szolgáltatótól függetlenül..
A foglalkoztatást meg oldja meg az éppen hatalmon levő kormány , kicsit aggaszt a jelenlegi helyzet, de ez nem ehhez a poszthoz tartozik..
:-D

I_Isti 2012.05.16. 23:04:29

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Közelebb vagyok a Kovács Jánoshoz... :)
Egyébként meg én tényleg nem értem: ha nem ízlik a hambuci, amit a mekiben adnak, akkor nem megyek oda, és nem eszek belőle -> nem tetszik egy szolgáltató ügyfélszolgálata, nézek olyat, ami tetszik.

etruszk 2012.05.16. 23:06:42

@atpijkamo: TV igen, talán. Bár budapesten is van egy csomó kerület, ahol tányért nem rakhatsz ki a falra-tetőre. Az építtető pedig kizárólagosan leszerződött egy szolgáltatóval.
Az internetet illetően tévedsz.
Még az Budapest egyes kerületeiben sincs ott minden internet-szolgáltató. Az agglomerációban pedig kifejezetten gáz a helyzet.

etruszk 2012.05.16. 23:07:52

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: VaAn ahol nem lehet. Van a T és nincs más. Ott mit tennél?

XCat 2012.05.16. 23:09:56

@I_Isti: A szolgáltató és az ügyfél között van egy úgynevezett szerződés, amiben mindkét félre érvényes dolgok vannak. Ez általában az ügyfél esetében annyi, hogy fizet, a szolgáltató meg szolgáltat.

Namost ha a nyakadba varrnak két év hűséget, mert mondjuk úgy havi 25 az internet, az addigi betárcsázós 80 helyett, és pl. jó tíz évvel korábban vagy, amikor még nem volt 470 szolgáltató, akkor örülsz mint majom a farkának.
Csak akkor leszel ideges, amikor a szolgáltató baszik szolgáltatni, te magyarázd meg egy rakás ideges embernek hogy miakurvaistanbaszom van már, és fizess kötbéreket, mert szolgáltatóék a faszukat verik, viszont ha azt mondod, hogy itthagylak titeket a kurvaanyátokba, akkor verik a nyálukat, hogy hűségnyilatkozat, és fizess százezreket, akkor megpróbálod rendezni a helyzetet.

Nem tudom, sikerül-e neked érteni ezt a te fejeddel..... de arra tippelek, hogy nem.

etruszk 2012.05.16. 23:10:18

@nelegyelhülye: Az nem cél, hogy hamar elérd az ügyfélszolgálatot. Ezért nincs több szám...

etruszk 2012.05.16. 23:12:01

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Én meg azt, hogy ahol normális az ügyfélszolgálat, ott nincs probléma. Nm szoktam mérni az időt.

Ahol viszont csak a seggüket meresztik és nem értenek semmihez, ott minden sokáig tart.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 23:12:21

@etruszk: nem muszáj büdipesten lakni se.
persze ez a poszt szempontyábul tejjesen mind1, csak gondoltam szólok.

I_Isti 2012.05.16. 23:13:17

@TERMOSZ: A második reklamáló e-mailt már cc-ném az nhhh-nak. (vagy most a franctudja kinek.)

XCat 2012.05.16. 23:13:20

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Országon belül máshol viszont nem érdemes. :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 23:15:31

@TERMOSZ: ízlés dolga, nyilván. nekem pl. nem tudnának annyit fizetni, hogy bp-re költözzem.

XCat 2012.05.16. 23:26:36

@I_Isti: Sajnálatos módon akkor még nem volt homár (vagy ha volt, én nem láttam), és nem voltam megfelelően képzett ideológiailag.
A duma bolykottyát se tudom a mai napig se.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 23:28:45

@TERMOSZ: akkor további jó iddogálást neked, én viszont mék alunni, mer holnap vár a sok kedves ügyfél....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.17. 06:29:14

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Viszont, mint a Homáron olvasható sok esetben, megesik, hogy már ötödször hívja fel az üfsz.-t az ügyfél, mert már napok/hetek/stb óta nincs elintézve a baja.
Ilyenkor már kurvára nem fogja érdekelni, miért nem teszi a dolgát a szolgáltató, aminek ő fizet.

Ezen kívül a dolog menetéről sok esetben nem is tájékoztatják rendesen, illetve amikor az üfsz.-on elakad az ügyintézés (mondjuk pont emiatt kering szerencsétlennek a problémája), akkor sem fog türelmesen viselkedni.

Környezettudatos 2012.05.17. 06:54:13

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Segíts rajtam mini einstein! Az ELMŰ-től kihez mehetek át? Koncessziója van a területre. Esetleg a TIGÁZ-tól kihez mehetek át? Ugye nem gondolod, hogy költözzek más szolgáltató koncessziós területére? A T-t is nehéz cserélni...a vízműről és a csatornásról ne csevegjünk.

A Spanyol Inkvizíció 2012.05.17. 07:42:11

@Környezettudatos: bár a stílusod alapján egy büdös paraszt vagy, sőt még ostoba is, de azért segítek:
A tigáznak nincs koncessziója, szabadon választhatsz gázszolgáltatót. sőt áramszolgáltatót is.
például a T-csoport most adott ajánlatot mindkettőre nekünk.
Persze a T csoport is pont ugyanúgy áll az ügyfeleihez, mint a tigáz.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.05.17. 07:42:49

Morgen!
Hol tartunk?
Jó hosszú egy poszt.
Igazi hétvégi...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.17. 07:44:52

@Környezettudatos: akkor írsz a homárra :) mi lenne velünk posztok nélkül????

Mészáros Laci 2012.05.17. 08:17:37

"Finoman közöltem vele, hogy én vagyok az ügyfél és a kollégái akár ezerszer is ki fogják vizsgálni, amit kérek. "

ottapont.

Mészáros Laci 2012.05.17. 08:19:23

@multi84:

ENNYIRE azért nem egyszerű, de nem is olyan bolonyult, mint aminek a T próbálja lefesteni.

Manyecska 2012.05.17. 08:22:59

@TERMOSZ: :D! most majdnem megfulladtam kissé a narancstól amit félrenyeltem..az a Kedves László különösen pikáns lett az elején..:D:D:P

dennisthemenace 2012.05.17. 08:28:07

@Mészáros Laci: Aha...
Én egy magyar szervizben kozoltem szintén finoman, hogy én vagyok az ugyfél, aki fizet. Válasz: "Angliában lehet, de ez itt Magyarország, oreg!"

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.17. 08:30:24

@Mészáros Laci: De azért ha van rögzítés, akkor az vissza is kereshető, azért van ugyanis...
Annyira bírom, amikor bekamuzzák, hogy "elveszett".

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.17. 08:33:55

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Az a baj, hogy itthon többségében vannak a szar cégek, szar ügyfélszolgálattal, meg szarással az ügyfélre.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.17. 08:45:31

@ColT: tudom, hogy így van, de mit mondhatok erre? a klasszikus közhely összefoglalja: vagy megszox, vagy megszöx.

triplaszalto 2012.05.17. 08:51:04

@I_Isti: A tű a szalmakazalban témához. Minden ügyfélszolgálati telefonos reklamáció - nemcsak a T-nél, hanem eddigi tapasztalatom szerint az összes cégnél, de a T-nél egész biztosan - egyedi azonosítással kezdődik. Szóba sem állnak velem, amíg be nem pötyögtem digitálisan az ügyfélazonosítómat. Ez tehát egy olyan adat, amely alapján az összes hívásomra - és csak az én hívásaimra - egyetlen mozdulattal tud szűrni az ügyintéző.
Nás,saját élmény, telefonos beszélgetés rögzítéséről. Fapados repjegy indulási időpontját kellett utolsó pillanatban módosítanom a WizzAirnél az érkezési időpont változatlanul hagyása mellett, telefon, ráfizetés, megoldva. Már legalábbis én így tudtam. Hazafelé a reptéren viszont kiderült, hogy a módosításnál elfelejtettek tájékoztatni, hogy a módosítás következtében az új jegyem csupán egyirányú, a hazaútra nem szól. Telefon a reptérről a WizzAirnek, persze saját költségre, közlik, hogy kb. hatvanezer forintért felülhetek a következő járatra. Jeleztem, hogy momentán nincs a zsebemben hatvanezer forintnak megfelelő euró, mondták, hogy utólag szívesen kiszámlázzák, mondtam, hogy ez sem tetszik, mert a kollégájuk telefonos tájékoztatása alapján úgy tudtam, hogy már az egész út cehjét kifizettem - ha máshogy tudom, talán el sem indulok. Mindezt több körben, miközben ők magukkal konzultáltak, én meg egy kedves helybéli reptéri fickóval, aki megsúgta, hogy akármit mondhatok, mert az csak szöveg, hogy a telefonos beszélgetést rögzítik, ténylegesen semmit nem vesznek fel vagy őriznek meg. És neki lett igaza. Fölengedtek a következő járatra, azzal az ígérettel, hogy az egykori hívásunk kivizsgálása után az eredmény függvényében keresnek majd a számlával, ha nekik lenne igazuk. Hát, azóta se hallottam felőlük, pedig eltelt már egynéhány év.

Mészáros Laci 2012.05.17. 08:54:27

@ColT:

tényleg vannak ilyen adatbázisok, amiből vissza lehet keresni, hogy mikor hívták az ügyfélszolgálatot (évekre visszamenőleg) -- de a T-nél hangsúly van a többes számon, és a T-ről azt is el tudom képzelni, hogy az egyik adatbázis fölött (üzleti előfizetők) keresési jogosultságokkal rendelkező ügyintézőnek nincs módja másik adatbázishoz hozzáférni...

a következő lépés: ha megvan az adatbázis, akkor elő kell keresni azt a magnókazettát vagy külső hard disk tömböt, amelyre archiválták a régi beszélgetést.

Nhogy ezeket az erőfeszítéseket megtegye a T csoport annak érdekében, hogy a TE igazad kiderüljön, az a répamese, ahhoz szükség lesz a Helsinki Bizottság, a Társaság a Szabadságjogokért, a Fogyasztóvédelmi felügyelet, az Állampolgári jogok országgyűlési biztosa és még ki tudja együttes erőfeszítésére.

Mészáros Laci 2012.05.17. 08:58:34

@dennisthemenace:

én is ismerek pár embert, aki talicskával jár, azon tolja az arcát, pedig ÜGYFELEKKEL beszélve nem ez a hosszú nyugodt jövő kulcsa..

egy régi sztori jutott csak eszembe, amikor ember bemegy a boltba, ahol két eladó csacsog egymással, emberünk járkál a polcok között, már nagyon kérni szeretne valamit, de nem akarja félbeszakítani a fontos beszélgetést, aztán elfogy a türelme, és odalép az egyikhez, ámuldozó arckifejezéssel:
- Megismer...? Nem? Ne mondja, hát én vagyok az! Tudja! Már találkoztunk! Ne mondja, hogy nem ismer... de tényleg... lehet, más volt a hajam, de nézzen meg így profilból... így sem? Na jó, elárulom: én vagyok a _VEVŐ_.

Mészáros Laci 2012.05.17. 09:03:23

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:

igen :-)

<table style="width:auto;"><tr><td><a href="https://picasaweb.google.com/lh/photo/lZnekRFRj_i-nHtJ2R4MLdMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=embedwebsite"><img src="https://lh3.googleusercontent.com/-Kae0TQqWpLg/T7SikGyawqI/AAAAAAAAAxk/qPka_mEB4Bc/s144/tape_backup.jpg" height="144" width="144" /></a></td></tr><tr><td style="font-family:arial,sans-serif; font-size:11px; text-align:right">From <a href="https://picasaweb.google.com/109567572335231654542/ScrapbookPhotos?authuser=0&feat=embedwebsite">Scrapbook Photos</a></td></tr></table>

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.17. 09:05:01

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Hát ja. De kár, hogy ez a cégekre nem igaz :S

@Mészáros Laci: Csak jobb helyeken az ilyen bolt csődbe megy, de minimum a személyzet lecserélődik pár ilyen után...
Itthon meg nem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.17. 09:07:11

@Mészáros Laci: Majdnem magnókazetta, de azért jobban szereti a DAT megnevezést ;)

barumka 2012.05.17. 09:08:01

A t mobile már régóta felejtős. 94 től voltam westeles, vagy nem is tudom mi volt akkor, és 2006 ban jöttem rá, átbasznak a számlákkal. Kiléptem. Azóta olcsóbban veszek telefonokat, kevesebb percdíjért beszélek, és ha számolom is, nem vernek át. Gooo t mobile.....

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.17. 09:08:59

@Mészáros Laci: @ColT:

:D magnókazettától azért elég távol van, bár ez részletkérdés :D

vape 2012.05.17. 09:11:41

@klarky:
"Ezt meg valaki fejtse már meg nekem. Ki? Hol? Miért?"

Válaszoltak már erre a kérdésre ahz elmúlt 100 kommentben?
Szóval itt a privát telefon is céges, mert a szülők vállalkozása nevén van az előfizetés. Ügyes. És echte magyar megoldás.

Ettől függetlenül a végére nem értettem, mi a nagyobb baja a posztolónak. Hogy fizetnie kellett a hívásátirányításért, avagy hogy a munkáltató hivatal (majdnem parlament) nevére mentek a reklamációs válaszlevelek?

Mészáros Laci 2012.05.17. 09:11:42

@ColT:

amilyen idők járnak, mostanában itthon is csődbe megy. legfeljebb a tulajdonos nem érti: miért.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.17. 09:15:43

@Mészáros Laci: :D

Bolt meg, nem feltétlen, és ez a legszomorúbb :D

Ld. még, Spar. 4 pénztár, kilométeres sorok, a 4 pénztárból max. kettő van nyitva. De a Pécs-Uránvárosi Tescoban is jó, ha a pénztárak fele nyitva van csúcsidőben. (Mondjuk ott nem szokott olyan durva lenni a helyzet.)
Szarnak ezek a vásárlóra, úgyis van elég.

Múltkor meg kártyával akartam fizetni egy autósboltban. Nem lehetett. Négyből háromban nem lehet. Na persze, még a végén nem lehetne elsikálni az áfát.

Mészáros Laci 2012.05.17. 09:16:09

@vape:

root cause analízis.

mindenki tévedhet, de érdemes a tévedésekkel külön foglalkozni és azokat korrigálni -- mintha ezen a ponton leszarták volna őt mint ügyfelet, pedig a T-* csoport belőle él.

ez egyébként megmagyarázza, hogy miért fosnak a mobilszolgáltatók attól, hogy egy negyedik cég és ezzel együtt netán a valódi verseny is megjelenik a piacon (világméretű megfigyelés azt sugallja, hogy a mobiltávközlés piacán három szereplő még oligopóliumot alkot, de négy szereplőnél már kialakul a valódi verseny).

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.05.17. 09:17:09

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Magába is!
Ma szép időnk lesz.
Meg van rendelve!4!4!!!négy!!!

szekertabor · provo.blog.hu 2012.05.17. 09:28:55

Ami az ingerült, bunkó, paraszt, stb. ügyfelet illeti, senki sem születik annak, ügyintézők évekig tartó hosszú szívós munkája teszi azzá. Ennek következtében, ha pl. kapok egy fizetési felszólítást, rögtön görcsbe rándul a gyomrom, mert

1. nagyítóval kell rajta keresnem azt az információt, hogy melyik számlámat keressem elő, aztán

2. ha megtaláltam a befizetett csekket, a sok burkolatlan fenyegetés között meg kell találnom, hogy kinél tudom kifogásolni a felszólítást.

3. Ha ezek után nem találok ilyet, és felhívom az ügyfélszolgálatot, 10 percig hallgathatom a Für Elise eredetileg fülbemászó, de idegesítőre áthangszerelt prüntyögését, mire egy ügyintézőt kapcsolnának.

Ezek után nincsen olyan bűbájos hangú ügyintéző, akire ne borítanám rá az asztalt, ha tehetném, és ez a tehetetlen düh tesz végül makogó idiótává. Meg az ügyintéző, aki nem megoldani igyekszik a problémámat, hanem megszabadulni tőle.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.05.17. 09:34:36

a megoldást már leírták párszor, de összegzem: a privát telóddal (ami vagy privát vagy céges, lényegtelen) benne voltál egy flottában vagy családi csomagban vagy valamiben, amivel ingyé beszélhettetek egymással. ha ez így volt akkor logikusan nem lehet ingyenes az átirányítás, mert akkor az összes t-s-t ingyé hívhatnád (asszony telefonját átirányítod Józsibácsira, majd felhívod ingyé)

dennisthemenace 2012.05.17. 09:54:24

@Mészáros Laci: Utána lett még jobb beszélgetésem is: elromlott a légkondi, nem kapott áramot a kompresszor.
Villamossági szerelo, fanyalogva:
"-Hár nem is tudom.. Útálok kondikkal szarakodni. Milyen kocsi is ez? Peugeot??!
Ja, én francia mocskokban nem turkálok, vigye máshova!"
És koszonés nélkul letette...

dennisthemenace 2012.05.17. 09:55:54

@ColT: Ezen már én is duhongtem. A Lángnál akartam féktárcsát venni, de csak a pesti uzletukben fizethettem kártyával..
Bárdi dettó...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.17. 10:01:59

@dennisthemenace: Jaja, pedig ilyen helyeken jellemzően nem 3000Ft-ért vásárolnak az emberek, hanem mondjuk 10x annyiért.

kverti 2012.05.17. 10:06:11

@TERMOSZ: Annó ügyfélszolisként pont a te fajtádat imádtam a legjobban szopatni. Aki normális volt, azzal én is. Kivétel nélkül. De ha patrac módon kezdett valaki már az elején, az megnyalta. Nagyon.

dennisthemenace 2012.05.17. 10:08:34

@ColT: Pont ez a vicc... Az otven év lemaradását sosem fogja behozni az az ország. Egyszer vettem valamit a Halfords autósboltban és kártyával akartam fizetni. de valami számítógép hiba miatt nem mukodott a kártyaolvasójuk. Nem kuldtek el az automatához, hanem lemásolták a kártyámat és kész..

helianthus 2012.05.17. 10:09:32

@TERMOSZ: én. Bár a magyart csak úgy, hogy láttam egyszer a szegedi szabadtéri előadásokon, és hozzá kell tenni, hogy az első felvonás végéig az angol szöveg ment a fejemben a zenére (hallgattam előtte párszor :D), így csak a második felvonástól jutott el a magyar szöveg a tudatomig. Miért kérded?

Környezettudatos 2012.05.17. 11:35:26

@A Spanyol Inkvizíció: Szerintem anyád a büdös paraszt, mert nem kímélte meg az emberiséget tőled. ..és van koncessziós terület, nálunk pl. Gondolod, hogy akkora fasz vagyok, mint te, hogy ugatok bele a levegőbe? LASSAN MONDOM, HOGY TE IS ÉRTSED: NINCS....ALTER...NAAAAAAATÍÍÍÍVA ITTT. Veszed? Marha!

XCat 2012.05.17. 14:10:52

@helianthus: Volt benne egy szám, amit már régóta kerestem, de közben sikerült visszanyomozni... igaz, csak az angol verziót. De megteszi.

@kverti: Örülök hogy sikerült úgy intézni, hogy valamire te is büszke lehess.

helianthus 2012.05.17. 14:40:15

@TERMOSZ: értem. Gyere át a másik blogcira, meg kell súgnom valamit.

CID 2012.05.17. 17:42:20

Hát ez nekem nagyon testhezállo post lenne, de hát az előfizetőt ugye nem lehet. Bár, ha jobban belegondolok nem is ügyfél már :-)

CID 2012.05.17. 17:48:52

@Környezettuatos: jöhetsz a Telekomhoz. Ha van T-Home-os szolgáltatásod kaphatsz 8%0kedvezményt a villany és gáz fogyasztásodból ! ;-)

A Spanyol Inkvizíció 2012.05.17. 19:08:34

@Környezettudatos: Van alternatíva, csak ostoba vagy, hogy megtaláld.
Gondolom még mindig az otépénél vagy, mert nincs más takarékszövetkezet.

www.t-home.hu/lakossagi/energia

Ezt olvasd el, persze lehet, hogy az ország egész területe rád nem vonatkozik. :)))

Környezettudatos 2012.05.17. 23:12:07

@A Spanyol Inkvizíció: Jó nagy faszkampó vagy - ha már ilyen irányba vitte el a társalgási stílust te paraszt - mert a t-home-os szart az elejétől kezdve figyelemmel kísérem. Marketing dumában tudják az egész országot, a valóságban nem. Sötét barom vagy.

CID 2012.05.18. 05:15:54

@Környezettudatos: Dede, az egész országban, 04.01.-től !

atörökk fater 2012.05.18. 07:09:04

@Környezettudatos: Nem tudom ki vagy te, de az egészet te kezdted, mikor leeinsteinezted a zsiráfot.
Szóval vegyél már vissza egy kicsit, főleg annak tudatában, hogy még igazad sincs, mert nincs már koncessziója a gáz és villanyszolgáltatónak.

Környezettudatos 2012.05.18. 07:44:51

@A velő a pirítósról: Biztos nektek van igazatok, hiszen ide kommenteltek, de akkor félre a levegőbe beszéléssel! Intézzétek már el, hogy a villanyt és a gázt a T adja nekem!

Csak azért, mert a T nem adja. Kurva okos homár banda! :)

golyóstroll 2012.05.18. 08:10:00

@Környezettudatos: Mindenki hülye itt a homáron, csak te vagy helikopter!

Szerintem már ne süllyedj mélyebbre, mert már így is nagyon gáz vagy.

Környezettudatos 2012.05.18. 08:17:49

@golyóstroll: Ezt már az előtted szólók mind közölték. Továbbra is várom a nagypofájú kijelentések alapját képező műveletek realizálását. Leköpöm magam, amint megjön az első T-home-os gáz és vellanyszámlám. Addig azonban homárok vagytok, itt rejszoltok verbálisan és pont.

golyóstroll 2012.05.18. 08:20:39

@Környezettudatos: add meg az adataidat és kötök rád is egy szerződést!
utána kitörlöm a segged, mert látom, arra se vagy képes egyedül.

Környezettudatos 2012.05.18. 15:01:20

@golyóstroll: Nyugodtan köthetsz a saját adataiddal. Hülye. Már az egysejtű is megértette, hogy T nem volt képes lefolytatni a saját eljárását.

Mocsár 2012.05.18. 19:11:48

@ColT: amíg egy átlagos munkanapon 10-15000, hétvégén vagy ünnepnapon 6-8000 hívás érkezik egy-egy magyar szolgáltató telefonos ügyfélszolgálatára, addig igenis kibaszottul hosszú ideig tart megtalálni egy hívást az adatbázisban, még akkor is, ha megvan, miről hívott a T. ügyfél. Ha csak annyit mond, hogy valamikor ősszel volt a beszélgetés, és ennek megfelelően 2-3 hónapos időintervallumra állítják a keresést, akkor (a tárolt hívások száma alapján értelemszerűen) kb. fél napig lefekszik a rendszer, mire esetleg talál valamit. Úgyhogy egyesek kurva nagy tévedésben vannak. Egy-egy ilyen adatbázis nem a Google, hogy a másodperc töredéke alatt megvan egy találat. Emellett nem is mindegyik "véglénynek", ahogy PlasticToyTrain volt olyan kedves jellemezni ezeket a minimálbérért hajtott szerencsétlen callcentereseket jellemezte, van jogosultsága elindítani egy ilyen keresést, komoly biztonsági és adatvédelmi okai vannak, hogy csak a megfelelő személyek kereshetnek neked vissza bármit.

XCat 2012.05.18. 19:15:31

@Eugenie Danglars: Ó szegény szerencsétlen callcenteres. Ó szegény szerencsétlen hülye callcenteres, hogy az anyja nyelte volna le idejében, mielőtt callcenteres lett belőle, de most már hogy így esett, rohadna ki a lelke a tetves férgének, aki nekem csinál kárt a hülyeségével, aztán illedelmes és alázatos bocsánatkérés helyett még neki áll feljebb. Ó hogy sajnálom.
Á, amúgy nem.
Dögöljön meg.
És te is.

Xezs 2012.05.18. 19:35:47

@Eugenie Danglars: Ahol fél napra lefekszik a rendszer egy ilyen primitív query miatt, ott az IT kurva gyorsan szégyellje össze magát és azonnal kezdjen el sírni magasabb büdzséért és/vagy jobb szakemberekért. Nehogy már az ügyfélnek még meg kelljen sajnálnia őket, mert egy UTP kábelt nem tudnak bedugni a helyére.

hha96 (törölt) 2012.05.18. 22:35:18

@Eugenie Danglars: Nebasszamármeg, 1M rekordos adatbázisban indexálva ügyfélszámra, hívószámra (mer ugye mimás alapján is kereshetünk) egy átlag kibaszott asztali PC-n is megvan a query percen belül, hogy hányas kazettán hányadik perctől van a felvétel...
Jó komoly rendszer lehet ahol ez fél napig tart...

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.05.19. 09:40:12

Első-e a mai napon?
Igen
a poszttoló meg nem komplett, his ő maga mondja
"(hiszen ugye február vége óta flottásként üzleti ügyfél vagyok a nagy tekintélyű és komoly közintézményben),"

Persze kell meghatalmazás, még a saját cégtöl is

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.05.19. 09:43:33

@Eugenie Danglars:
10-15000, hétvégén vagy ünnepnapon 6-8000 hívás érkezik egy-egy magyar szolgáltató telefonos ügyfélszolgálatára"

Vajon miért? Csak nem szarul dolgozik a cég és sok a reklamáció?

Az adatbázist esetleg le kellene cserélni a dBase vagy Clipper-röl májsql-ra

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.05.19. 09:46:08

@hha96:
A megrendelő anyja nevét kifelejtetted
:)
Mert volt, más szolgáltatónál, hogy azt is kérték
Nem adtam meg, ennek ellenére megtalálták az adatot

CID 2012.05.19. 11:52:33

@Környezettudatos: lehet, az a gond, védett fogyasztó vagyó ( pölö a cociális irdoda a szolgáltatóhoz utalja a lakásfenntartási támogatást ) ;-)
@hha96: Van ugyebár az azonosítatlan ügyfél ( sem telszámhoz, sem MTID-hoz nem köthető)
@horex:
Vagy esetleg a sok istenbarma 5 sort nem tud elolvasni és értelmezni ?

Xezs 2012.05.19. 12:21:13

@horex: Voltam ügyfeles, nem azért telefonálnak be, mert szar a cég, hanem azért, mert az üf-ek nagyon nagy része síkhülye és alapvető dolgokat nem ért meg, illetve nagyon sokan képtelenek mérőállást jelenteni az alternatív (sms, internet) csatornákon, és ragaszkodnak a "felhívlak-bediktálom-rögzíted" típusú, múlt századi módszerhez.

Na ezért van sok hívás.

Környezettudatos 2012.05.19. 14:02:01

@CID: Nem vagyok védett fogyasztó, inkább nagyfogyasztó vagyok.

XCat 2012.05.19. 14:11:00

@horex: Szerintem azt nem azért kérték. :)

Lehoz_Tamás 2012.05.21. 17:52:15

En egyszer konkretan a beszelgetest kertem toluk egy cd lemezen, ezt tobbszor le is irtam nekik. Pontosan tudtam a hivas idopontjat is(sot igazabol nekem is meg volt rogzitve, de kellett volna egy toluk is). majd kaptam egy levelet, ami szerint en azt kertem, foglaljak ossze nekem a beszelgetest. Az osszefoglalasban meg olyan hazugsagok voltak, hogy csak neztem. Ezert inkabb azt javaslom mindenkinek, telepitsen valami ilyen programot a telefonjara, meg jol johet...

Xezs 2012.05.21. 19:26:06

@Lehoz_Tamás: Az én Nokiámon van egy ilyen alkalmazás gyárilag, csak annyi a bökkenő, hogy pittyeg közben (a másik félnek is) így a hülye is tudja, hogy most felvétel van. Nem csodálom hogy a Nokia ennyire mélyrepülésben van, meg is érdemlik, több más okból is.

CID 2012.05.22. 17:39:47

@Xezs: Mondjuk a Nokia tényleg a telefonok legalja, de ez a pittyegés minden telónál megvan ami legális sw-vel müködteti ezt a rögzítős alkalmazást. Gondolom azért mert tilos a másik fél tudta nélkül rögzíteni egy beszélgetést !

Xezs 2012.05.22. 19:13:52

@CID: Persze, gondolom így védik magukat a jogi következményektől, de akkor is nevetséges megoldás.

BritneyB*tch 2012.05.25. 19:16:04

A tudakozónál dolgoztam 2 és fél évig. Nem ugyanaz, de aki ilyet hív (ügyfélszolgálat is ide tartozik) az ne legyen bunkó, türelmetlen és értetlen. Mert akkor nem jut előrébb.

XCat 2012.05.25. 19:18:31

@BritneyB*tch: A tudakozó roggyonmeg. :) felhívom, félig elmondom amit akarok, erre a kiskurva belőki a géphangot, hogy sajnálják, nem szerepel ilyen.... én meg fizetek. Több számot nem tud megnézni, külön információt nem tud adni, gyakorlatilag nem jó semmire. Még panaszt tenni sincs hol rájuk. :)

BritneyB*tch 2012.05.31. 13:56:59

@PlastiCat: Ohh tudom, sokszor hallgattam végig, hogy a gépe rányomjuk blabla, csak van egy olyan bibi h ezt a főnökség adta meg, mellette monitoringoznak minket, és ha nem nyomom le azt a rohadt gombot, akkor én leszek lecseszve, vagy az adott operátor. Persze lehet mondani a főnököknek, akik soha, de soha nem ültek még bent kezelni, hogy ez nem jó, meg még vagy 100 másik dolog, őket nem érdekli, és az újabbnál, újabb hülyeségeket találják ki az irodában ülve.
Van panaszvonal, 80/200-198 :D
süti beállítások módosítása