Tékozló Homár

Saját szerelői miatt jelentette fel az ELMŰ

2012.07.23. 13:33 | jackyll | 139 komment

Naiv ügyfél nem érti, miért neki kellene helyreállítania a mérőóra környékét, amit az ELMŰ szerelői amortizáltak le évtizedek alatt:

Elektromos Művek, már megint. De ez a pofátlanság csúcsa, talán jogszerűen(?) alátámasztva, ha van ilyen. Anyáméknál a villanyórák egyéni, süllyesztett és zárható faliszekrényben vannak, lakásonként külön-külön, a lakáson kívül a lépcsőházban. Évtizedek óta csak a Művek "szakemberei" ügyködnek benne, hisz más nem is nyúlhat a leplombált berendezésekhez, folyamatosan cserélték az évek során a mérőórákat, az éjszakai áramot adót nagyon sokszor, ugyanis amikor még "ketyegős", nem elektronikus volt, gyakran nem adott áramot, illetve nem éjszaka, hanem nappal "tette" néha, s így reggelre meleg víz nem volt, stb. stb. Nos a "szakemberek" egyre inkább leamortizálták a belső falat a villanyórák le-föl szerelgetésével, inkább barmolásával, a tiplik kitépésével, a vezetékek össze-vissza toldozgatásával, hosszabbítgatásával, ez tény. Legutóbb egy zárlatos izzó "lecsapta" az órát, de úgy, hogy az un. "kismegszakítót" nem lehetett többé visszanyomni. Nos ki is jöttek a lelkiismeretes szerelők, s felháborodtak alaposan a "mérőhely" állapotán. Közölték, hogy a lógó órák és a toldozott vezetékek miatt fel fognak jelenteni a Műveknél. Más kérdés, hogy miután az egyik csavar nem akart engedni, ők is káromkodva tépték ki az órát a falból, hogy a hátsó feléhez férjenek a megszakítócseréhez.

Feljelentésük sikerrel járt, anyám kapott egy dörgedelmes levelet, hogy eddig meg addig saját költségére hozassa rendbe a mérőhelyet, cseréltesse ki a toldozott vezetékeket, egy, a Művek által feljogosított szerelővel, az aktuális szabvány szerint, ellenkező esetben az áramszolgáltatást megszüntetik.

Megérdeklődtem, a felfüggesztések helyreállítása és az aktuális szabvány szerinti állapot elérése több tízezer Ft-os költséget jelent. Szép ugye?  Amit a Művek "szakemberei" az évek során, - bizonyítottan ők, mert mások hozzá sem nyúlhattak - szóval amit ők hanyag munkával tönkretettek, azt most anyám hozassa drága pénzért helyre.

Félek, hogy pofátlanságukat valamiféle jogszabállyal is alá tudják támasztani majd, ha reklamálok.
Vagy szerintetek inkább vegyek egy csomó gyertyát anyámnak és hagyjuk az egészet a fenébe?

Üdv: Miklós

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KecskeDotyi 2012.07.23. 13:37:06

Vagy fizesd ki jóanyádnak. Csak felnevelt, nem?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.23. 13:38:24

Azért ez nagyon LOL...
A szolgáltató szakemberei szoktak munkalapot hagyni, azt lehetne mutogatni, hogy az egyes dolgok ezek miatt a műveletek miatt voltak szétbarmolva... Bár nem valószínű, hogy elhinnék, amit a saját embereik írtak.
Marad a bíróság, majd a bünti befizetése... Vagy a szolgáltatónak a sün sz@rása.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.23. 13:40:07

"Vagy szerintetek inkább vegyek egy csomó gyertyát anyámnak és hagyjuk az egészet a fenébe?"

A szolgáltató jó q... anyjának a ravatalra :D

"Saját szerelői miatt jelentette fel az ELMŰ"
Saját szerelői voltak a postolónak? :)

Leadfoot 2012.07.23. 13:42:05

Úgy érzem, a posztoló nincs teljesen tisztában a "bizonyítottan" szó jelentésével.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.07.23. 13:47:11

nálunk is járt az ELMÜ pár éve, körbejártak és leszereltek (szerelés = tőből levágták a kábeleket) egy rakat villanyórát amiknek gyanúsan kicsi volt a fogyasztásuk (gyanúsan kicsi = minden garázsnak külön óra, értelemszerűen aki még világosban áll ki-be és nem műhelynek használja a garázst az nem fogyaszt semmit).
aztán dettó ugyanez, h hívjon mindenki feljogosított szakembert a mérőhely kialakításához...

ex-dr. vuk 2012.07.23. 13:51:50

Fel kell oket jelenteni a falatok tonkreteteleert es kotelezni oket, hogy hozassak rendbe.

Elso korben egy valasz is megteszi, egy pol-korrekt "ti basztatok szet, csinaljatok meg ti!".

Szabó F. Balázs 2012.07.23. 13:53:14

Írjon panaszlevelet, csatolja a munkalapok másolatait. Nem biztos, hogy beveszik, de ennél többet nem igazán tehet.

Nálunk a társasházban az órák egy része lakáson belül van, de a földszinti ingatlanoké mind a közös területen, egy külön szekrényben található. Azok is szét vannak barmolva rendesen. Az ELMŰ havonta küld egyik-másik lakónak levelet hasonló tartalommal, de a közös képviselet valahogy mindig ráveszi őket arra, hogy eltekintsenek a problémáktól.*

* Persze ez utóbbihoz kell az az apróság, miszerint eldönthetetlen kihez tartozik a mérőhely. Mert senki sem tudja, hogy az a házé-e (elvégre közös használatú helyen van) vagy a lakóé (mert az ő órája van a kérdéses felületen).

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.23. 14:03:48

szerintem szélerőművet meg napelemet vegyen a posztoló.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2012.07.23. 14:04:30

hogyhogy ti nem tudtok hozzáférni? le van lakatolva? csak a villanyosoknak van hozzá kulcsa? ha így van akkor egyértelmű hogy nem ti tettétek.

ha nem így van akkor mindenki azt mond amit akar :)

neet 2012.07.23. 14:09:20

Tök más kérdés (ehhez most nem tudok mit hozzáfűzni), a 142 forintos csekk bünti/adó kivetése végül hivatalosan meg lett tiltva a szolgáltatóknak? Csak mert a T rendszeresen ráteszi, de májusban ezt írták: richpoi.com/cikkek/uzlet_gazdasag/megtiltotta-a-sarga-csekk-adot-a-kormany.html

Csak nekem nem egyértelmű, h ez most csak a közművekre vonatkozik, vagy a telefonosokra is?

Félre Beszélő 2012.07.23. 14:21:56

@ex-dr. vuk: Jaj! Csak feljelentést ne! Jön igazságos és ellátja a bajunkat! Még a végén kirúgnak valakit!

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.07.23. 15:04:31

hol van az a rész, hogy a posztolónak kell AZT bizonyítania, hogy NEM Ő volt, és nem az ELMŰnek először, hogy Ő volt?

mi ez a kifordított világ már, hogy előbb a megvádoltnek kéne bizonyítania az ártatlanságát, és nem a vádlónak a bűnösséget? HAHÓ!

Frekvencia 2012.07.23. 15:29:35

A mérőóra állapotának megőrzése a fogyasztó felelőssége.
Itt van egy cikk a témához: hvg.hu/itthon/20110404_rongalas_elmu_villanyora
ez nem csak az ELMŰ-nél van így, de gáz, víz stb.-nél is (miért nem azzal kezdte a kedves posztoló, hogy elolvassa a szerződését a közmű szolgáltatóval???)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.23. 15:32:27

@Frekvencia:
azt se tudom hol van a merooram, semmi kozom hozza
majd biztos orzom az allapotat, festegetem, letorolgetem
hehe
nem az enyem, orizze a szolgaltato, akinek fizetek az aramert
/f.o-ban ez igy van/

KecskeDotyi 2012.07.23. 15:44:31

@hagyma: Itt ha hozzányúlsz, akkor eléggé elpicsáznak :D Mivel a mérőóra a szolgáltató tulajdona.

Bezárni viszont nem lehet, az meg tűzvédelmi előírás vagy mi a szösz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.23. 15:45:17

@hagyma: Erről jutott eszembe.
Postoló megnézi a szerződést, ami a szolgáltatóval köttetett.
Ha az van benne, hogy felelős az órák állapotáért, akkor IJ.
Ha az van benne, hogy nem, vagy nem nyúlhat hozzá, akkor a szolgáltató a hunyó...

De mondjuk - tegyük fel - az órákon nincs egy darab ujjlenyomata sem, akkor mi is van? :)

Anomalocaris (törölt) 2012.07.23. 15:52:46

@ColT: A bejegyzés kommentjei zárolva vannak.

é̶̸͜͠r̀͜͡d̷̸͟͠e̴̢͠͏k̨͘͢͠e̶̕͞s̵̷̛ 2012.07.23. 15:58:07

nem kell itt semmit magyarázkodni. feljelentés rongálás miatt oszt csá. na úgysem csinálnak semmit majd a zsanettók de mégis...

soibegin_ 2012.07.23. 16:00:09

"Közölték, hogy a lógó órák és a toldozott vezetékek miatt fel fognak jelenteni a Műveknél."

Én nem érzékelem, hogy magának a mérőórának bármi baja lenne!!!

KecskeDotyi 2012.07.23. 16:01:50

@ColT: Na most attól h az van a papíron h nem nyúlhat hozzá az még nem jeletni automatikusan h nem is nyúklt hozzá - félreértések elkerülése végett, nem állítom h a posztoló hozzányúlt, de jogilag támadható.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.23. 16:01:57

@ColT: Volt tegnap az a blog arról az afrikás svéd könyvről. Poszt toló megijedt a trolláradattól :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.23. 16:02:24

@KecskeDotyi: @ColT: hat errol beszelek, eszembe sincs hozzanyulni, semmi kozom hozza, az O dolguk, valahol kint van hatul a falon mind a 8 lakase

Anomalocaris (törölt) 2012.07.23. 16:03:41

Nálatok is őrjöng a blogmotor?

CBF 2012.07.23. 16:07:16

vegyél gyertyát, az majd megoldja :)

CID 2012.07.23. 16:08:13

@neet: A közüzemi szolgáltatókra vonatkozik. A Telekom nem az , még !

CID 2012.07.23. 16:16:53

@KecskeDotyi: Az még pluszban lesz:)

Anomalocaris (törölt) 2012.07.23. 16:18:05

@CID: Te mit keresel itt? Te csak vasárnap kommentelhetsz.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.23. 16:20:54

@hagyma:
Üdv

Téged el kéne rabolni és hazahozni pár hónapra, évre, hogy Magyarországot tanujjál kicsit

CID 2012.07.23. 16:23:27

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat:
Gondoltam elveszem az étvágyadat :), aztán baszhatod az esti szardinelládar ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.23. 16:23:38

@horex: nagyon kozel allunk a hazalatogatashoz, mar csak az utlevelem hianyzik, hetek, max honapok kerdese
de villanyorat nem akarok venni:)

Anomalocaris (törölt) 2012.07.23. 16:28:12

@CID: Az még odébb van. A Vifonon meg már túl vagyok. Kudarcot vallottál.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.23. 16:28:43

@hagyma:

Majd találunk indokot hogy maradásra kényszeritsünk
A nyugdijalapodat ne feledd ott!
:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.23. 16:33:10

@CBF: gyertafeny mellett nem jol latszik a klavi
@horex: nevetni fogsz de elvileg otthonrol is jarna majd nyugdij, tobb mint 20 evet meloztam otthon, de asszem kihagyom
jut eszembe, tessek megmenekitettem az orszagot egy mihaszna nyuggertol:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.23. 16:34:42

@KecskeDotyi: Igaz.
Mondjuk kis hazánkban a yard nem fog ujjlenyomatot venni, pedig az bizonyítaná.

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Jaaaaaaaa :) Amit benéztem, hogy 70-es években íródott :)

@hagyma: Ennyi!
Mondjuk én magam olvasgatom le, egy szekrényben van a lépcsőházban, amin csak gyerekzár van.
De ez rendben is van, nincs szétbarmolva.
Jönnének szerelni, ott bubognék fényképezőgéppel ;)

cicmen (törölt) 2012.07.23. 16:35:59

Vagy szerintetek inkább vegyek egy csomó gyertyát anyámnak és hagyjuk az egészet a fenébe?

Üdv: Miklós

Nem! Küldd el őket az anyjukba! Teljesen igazad van! Láttam egy két mérőállást, mert egy haverom bevállalt újraplombálást előfizető változásnál és segítettem neki. A szitává tiplizett és szétb.szott fal majdnem mindenhol játszott!

Anomalocaris (törölt) 2012.07.23. 16:39:07

@ColT: Valami vicces kedvű szerkesztők rakhatták címlapra trollmágnesnek :)

Tigriske 2012.07.23. 16:46:39

Ezért már megérte kiprivatizálni az egész energetikai iparágat!

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.23. 16:50:51

@hagyma:
Nem elvileg hanem gyakorlatilag is jár és kapod is majd. Miért hagynád ebek harmincadjára?

Jóbarátom disszidált '74ben és volt néhány év munkaviszonya Mo-gon
Kapta Németböl és innen is a nyugdijat
RIP

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.23. 16:52:26

@ColT: en az internetet olvasgatom nem a villanyorat
havonta kuldik a szamlat en meg fizetem,
bar itt sem olcso
Kentuckyban fele ennyi volt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.23. 16:54:07

@hagyma: ez egyel lejjebre szolt:)
@horex: ah nem hiszem, hogy foglalkozok vele, gondolom minimalnyugdij jarna majd
lehet felajanlom otthon valakinek vagy valaminek, bar sokat nem segithet senkin

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.23. 17:00:33

Bioatomvillanyórát kell használni, azzal nincs ilyen gond.
Vagy mint én, a mókusoknak fizetni pár mogyorót, azt' uccu neki!
S lőn világosság.

cicmen (törölt) 2012.07.23. 17:04:10

@Sün‼ ツ: Bioatomvillanyórát kell használni, azzal nincs ilyen gond.
Vagy mint én, a mókusoknak fizetni pár mogyorót, azt' uccu neki!
S lőn világosság.

Nem kéne felfalni a szentjános bogárkákat!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.23. 17:07:38

@cicmen:
Az is jó ötlet!
Vagy a szomszédtól áthozni hosszabbítóval a delejt.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.23. 17:17:59

Nekem saját villanyórám van és nem engedek senkit senem hozzányúlni, nincs is gond vele. Monnyuk nem is mér semmit senem, de akkor is!

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.23. 17:38:11

@hagyma:
felajanlom otthon "

Aha, az államadósság csökkentő alapba, vagy a most divat stadionépitésre, 4es metróra, mi?

Vedd fel és utald át akárki szegénynek
20 év után nem minimál nyugdij
Saccolom most 40ezerre

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.23. 17:55:05

@horex: ilyuesmire gondoltam, valami otthonnak vagy mit tudom en, nem holnapi tema, azt se tudom most mennyi otthon a korhatar
itt 62
neg az is 11 ev...
most volt Joker a tv-ben, elkezdodott a bitrosagi targyalasa, mondjuk meg csak fel ora volt jogi rutin lezajlott
a csavo nem ebben a vilagban el, az latszik a fejen

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.23. 18:13:17

@Rosszindulatú Vászka: :)) Most, hogy belegondolok, nekem is van egy a szekrényben.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.23. 18:16:55

@hagyma: Itt nem jelenti le magától, az óra, és ki sem mászkálnak leolvasni. Tehát vagy én olvasom le, vagy fizetek átalányt, ami megint csak szopó, mert ugye befizetek sokat, aztán majd visszakapom a különbözetet... aha...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.23. 18:24:46

@ColT: itt meg az a dolguk, hogy leolvassak, ha azt akarjak hogy fizessek
ha nem olvassak, nem tudnak szamlat kuldeni - nem fizetek
pofonegyszeru

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.23. 18:44:20

@Rosszindulatú Vászka: nekem a falon van, ha az elemes villanyoranak szamit
ingaja is van

Rosszindulatú Vászka 2012.07.23. 19:08:00

@hagyma: na persze, a kolbászkerítésen bévül :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.23. 19:09:25

@Rosszindulatú Vászka: garage salen vette mary 20 dolcsiert, de kedvelem:)

neet 2012.07.23. 19:16:14

@KecskeDotyi: sztem kevered a tranz.illetéket (ami az államnak megy) a té 142 ft-jával, ami a tének megy.

@CID: neked lehet igazad, én is ezen filóztam, mert az előző cikk (én linkeltem ide) nem volt (nekem) egyértelmű.

Amúgy kösz a válaszokat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.23. 19:27:40

@hagyma: Ez lenni különbség két ország szolgáltatói között.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.23. 19:36:41

@atpijkamo: Ne tudd meg, az Én szerkényemben mi van.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.23. 19:38:20

Itt meg nincs villanyóra, így nincs mit leolvasni.
Befizetni se kell semmit.
Viszont nem is utalnak vissza semmit.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.23. 19:38:21

@ColT: nem beszélve arról, hogy az is egy hungariukum, miszerint a fejekbe nagyrészt még komenizmus van, miszerint a dolgozónak dolgozni megalázó, kiváltképpen, ha másvalakit kell kiszolgálni, meg a zállami cég rabszolgája egyben hatóság is szerintük. Hát ez van.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.23. 19:44:50

@Sün‼ ツ: ellenbe gáz az erdőbe is van, csak nem számlázza ki senki senem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.23. 19:44:55

@Rosszindulatú Vászka: Meg a cég minek fizetne valakinek, ha egy csomó ingyenlóvét beszedhet és kamatoztathat az átalányból, illetve ha a paraszt leolvassa magának, ha már nem akar adakozni.

Mylady 2012.07.23. 20:04:17

@Tigriske: Te, az a "kiprivatizálás" mi az istent jelent?
A privatizálást értem. De hogy jön ehhez a "ki" igekötő???

(Ez olyan, mint anno a költöztető brigád. Az egyik tróger elég egyszerű ember volt, de próbált nagyobbnak látszani. Az ő szájából hangzott el a "felrenoválás" mint tevékenység)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.23. 20:11:45

@Mylady: Hogy ne jöhetne? Pl. egy állami cégből kiprivatizálni egy nyereséges üzletágat.

Alikam 2012.07.23. 20:15:01

@Mylady: www.ektf.hu/user/balint/moodledata/18/moddata/scorm/41/0014_Az_igekotok_tud.htm

Amúgy remélem nem komolynak szántad a kérdést, mert ha valóban tisztában vagy a "privatizálás" szó jelentésével akkor nem kéne olyan idegennek érezned azt a "ki" szót.

Mylady 2012.07.23. 20:22:22

@Alikam: Nem, abszolút nem szántam komolynak. Pontosan tudom, hogy ez olyan, mint a beimportál meg a kiexportál.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.23. 20:25:05

@Rosszindulatú Vászka:
De van ám!
Ha medve szellent egyet, akkor egész télre elég a tüzelőanyag!

@Mylady:
A kiprivatizálás, az olyan mint a lebonyolítás, csak zöldebb.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.23. 20:29:05

@Mylady: A kiexportál azért viccesebb, mert exportálni kifelé szokás, importálni befele szokás, privatizálni viszont lehet egyben, meg darabonként is :)

@Sün‼ ツ: De be- és kibonyolítás nincs :)

Anomalocaris (törölt) 2012.07.23. 20:29:18

@ColT: Még nincs 20:45!!

De lassan Én is kezembe veszem a konzervnyitót, éhenveszek.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.23. 20:33:17

@ColT: Nekem már sikerült bebonyolódnom.

Manyecska 2012.07.23. 20:37:07

Stét!Hideg a Balaton /2 centis/!!
Edével még nem találkoztam de rajta vagyok!!:D

KecskeDotyi 2012.07.23. 20:37:57

@neet: A sárgacsekk adója tranzakciós adó néven fut.

England win The Ashes! 2012.07.23. 20:45:45

@Sün‼ ツ: Akkor nem úgy van, ahogy Jani haverja említette egy korábbi poszt alatt 2012.05.08 17:43:45), idézem:

"Mondjuk ebben Sün!!! a jólértesült, ők megoldják az erdőben úgy, hogy a teknősbéka, meg a róka tekerik a generátort, aztán ha elfáradtak, akkor meg jön a farkas, meg a medve, ők szolgáltatják a kora esti áramot, mert akkor nagyobb a fogyasztás, és ők erősebbek."

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.23. 20:56:35

@Manyecska:
Te a Balatonból netezel?!!?
A ket centist az előbb fogtad, óder ezigy hogy?
Megannyi kérdés...

@Dr Jozef Vengloš:
De nem ám!
Ez úgy van, hogy én adok a mókusoknak mogyorót, őkmeg cserébe tekerik a bioatomgenerátort.
a gázokat a megve szolgáltatja.
Kicsit büdös, de ha begyújtod, jó meleget ad.
na ezzel begyújtod az aznap összeszedett rőzsét, oszt jóccak!
Víz van a patakban.

Remélem, elég kimerítő voltam.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.23. 20:56:51

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Miért pont akkor?

Különben bocs. Bebonyolódás van. Kifele nincs. A bonyolódás csak rosszabb lesz.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.23. 21:30:23

@Manyecska: "Hideg a Balaton /2 centis/"

És alacsony: 22 fok?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.23. 21:32:15

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: "konzervnyitót, éhenveszek."

Ha majd gazdag nyugdíjas leszel, nem ilyen csóró egyetemista, nem kell majd konzervet enned, vehetsz vizespárizsit és ropogós frissensült csirkefarhátat.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.23. 21:36:57

@KecskeDotyi:

Sárga csekkadó, sárga csekkadó, selyem nyereg,
Nem ül abba, nem ül abba minden gyerek,
||: Ej-haj aki felül tyuhaj a nyeregbe
Százas legyen a zsebébe. :||

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.23. 21:38:35

@Dr Jozef Vengloš:
Akkójóvanakkó.
Még annyit a témához, hogy az internet antennás kábelinternet.
Hasít, mint a faszállítók fejszéje!

CID 2012.07.23. 21:39:20

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat:

Életem értelme, 20.55-kor valami sárga csomagolásu olajoshalat evett. Kicsit furcsán nézhettem rá. Megkérdezte, mi a gond. Meséltem neki, azóta is röhög :))))))

CID 2012.07.23. 21:40:27

@KecskeDotyi:
Na, olvassál még kicsit.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.23. 21:40:38

@CID: :))

Azért nézz körül, Odrit nem tart-e a szekrénybe.

CID 2012.07.23. 21:56:19

@atpijkamo:
Azt biztos nem, viszont néha bezárjuk a macskát, de az meg nyávog, mi meg kiengedjük, oszt van bódogság !

Az viszont érdekelné, mikor illdomos szarni ? Mer ugye rend a lelke mindennek ;)

CID 2012.07.23. 21:57:44

@Sün‼ ツ:

Nem, nyúlról ! Elszerettem tőled, gond ?

Anomalocaris (törölt) 2012.07.23. 21:59:02

@ColT: Mert az pont jó időpont, nincs se túl korán, se túl későn.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.23. 22:00:32

@CID: De miért zárod be? Hogy örüljön mindenki ha kiengeded?

Az utóbbira csak a saját gyakorlatomat tudom mondani, én mindig akkor, ha a klotyón vagyok. (Mikor combközépig gipszben volt a lábam, nagy kihívás volt időben odaérni.)

Anomalocaris (törölt) 2012.07.23. 22:01:01

@atpijkamo: A szardinella az életem része, róla sose mondok le!

Anomalocaris (törölt) 2012.07.23. 22:04:30

@CID: Figyeld meg, Odrivá változik. Aztán őrjönghetsz.

CID 2012.07.23. 22:06:15

@atpijkamo:
Mödjuk nem pont a te véleményed érdekelt, de mind1.
Combközépig begipszelve ? Rákérdezhetek, öregkori csontritkulás ?):

Anomalocaris (törölt) 2012.07.23. 22:07:53

@CID: Ezt már egyszer elsütötted, akkor se volt humoros.

CID 2012.07.23. 22:13:27

@atpijkamo:
Ja, hogy el is estél ? Akkor bocsi :)

Anomalocaris (törölt) 2012.07.23. 22:14:50

@CID: A salakanyagürítésedre való poénkodós utalást.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.23. 22:18:50

@CID:
Nem gond, vn másik!!4!
Már régóta vonzódom a drótkeféhez....

CID 2012.07.23. 22:19:36

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat:

Ne bazd el, tényleg kérdeztem már ? Most asszonyt érdekelte volna. Ezután minden hétfőn, 20.45-kor olajoshalat eszünk. Meg utána CoIT-álunk is ! Persze, ha nem gond !

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.23. 22:20:05

@CID:
Hát én pl. a reggeli kávé után szoktam nyomni egy böcsületes kettest!
Szerintem akkor pl. ildomos.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.23. 22:22:36

@CID:
Én olyankor csigabecsináltat eszem!
Az áma fini!

Anomalocaris (törölt) 2012.07.23. 22:23:36

@CID: Örülök hogy hozzájárulhattam a kaotikus léteteknek rendezettebb mederbe tereléséhez.

CID 2012.07.23. 22:24:06

@Sün‼ ツ:
Na, ez végre közös tulajdonság bennünk. Bár, én elszívok a fekete mellé egy-két koporsószöget is !

CID 2012.07.23. 22:37:51

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat:
Mostmár, kezdem azt hinni, hogy úgy, spontán könnyitesz magadon ! Ne okozzál már csalódást, áruld már el mikor szabad , szarni !

Kifordított kacagány 2012.07.23. 22:46:16

"nyáméknál a villanyórák egyéni, süllyesztett és zárható faliszekrényben vannak, lakásonként külön-külön, a lakáson kívül a lépcsőházban."
bazmeg, társasház. kell írni egy hivatalosnak tűnő válaszlevelet és mellékelni kell egy a lakók által aláírt dokumentumot, amiben igazolják, hogy a tisztelt művek szakemberei rongálták meg a szekrényt. gondolom nem csak az az egy szekrény ilyen.
feltételezem a t. művek zseniális ügyintézőinek megfordul a fejében, hogy ezek egy esetleges bírósági meghallgatáson tanúvallomást is tesznek, ami számukra nem túl szerencsés, ha csak a "de nem mi voltunk" formulával készülnek.

@ColT: elvileg kérheted, hogy csökkentsék az átalánydíjat.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.23. 22:48:25

@CID:
Jól teszed!
Én utána vizipipálok egyet!
Télen meg megiszom egymálnapáleszt is.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.23. 23:00:49

@CID: Egyáltalán nem szabad, mert gusztustalan.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.23. 23:04:34

@CID:
Hát amikor rádjön az inger!
Keresel egymagányos sarot, oszt zsupsz!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.24. 03:19:27

@Sün‼ ツ: mondjuk a medve mar kurvara unja hogy lopod a palinkajat...
csak szolok

CID 2012.07.24. 05:23:42

@Sün‼ ツ: Ahogyan te azt elképzeled a négyszögletű kerek erdőben ! Kell valami rendszer, kell valami terv, nem ám csak úgy spontán, szanaszét.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.24. 05:48:03

@Kifordított kacagány: Gyakorlatban is. Ha túl vagy az akadékoskodáson, akkor vagy annyit lősz be, amennyi jó, vagy nem. Ráadásul gáz és villanyfogyasztás nem ugyanannyi rélen, meg nyáron. Tehát valamikor vagy többet fizetsz, vagy kevesebbet.

Egyéves Önkéntes 2012.07.24. 07:32:09

@Tigriske: Mert ha a gondoskodó államé lenne az energetikai ipar, akkor olyan patent állapotban lenne, mint a MÁV vagy a posta. Vagy a kórházak. Vagy az önkormányzati lakások.

bekbórd! 2012.07.24. 08:22:00

Megreklamálni, és negatív válasz esetére kilátásba helyezni egy rendőrségi feljelentést ismeretlen tettes ellen, aki persze bizonyíthatóan a cég emberei közül való(k). Előrelátóan javasolni, hogy már most keresgessék elő az a helyszínhez köthető munkalapokat az elmúlt pár évből.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2012.07.24. 08:25:53

@Egyéves Önkéntes:
@Mylady:
Beinvitál, sőt. beljebb invitál.
Kijjebb invitálllal még nem találkoztam.

vape 2012.07.24. 09:02:33

A leírás alapján azért ez még nem feljelentés. Csak egyszerűen a szerelők jelezték az ELMŰ-nek az állapotokat, az ELMŰ meg küldött egy felszólítást az ügyfélnek.
Az ELMŰ persze rongálásért tehet feljelentést a rendőrségen, de ez még nem az a szakasz szerintem. És nem is fog abba a szakaszba kerülni.

VT Man 2012.07.24. 09:22:48

@KecskeDotyi:
"Bezárni viszont nem lehet, az meg tűzvédelmi előírás vagy mi a szösz."

Nálunk be van zárva, a főkapcsoló is, ami a társasházba bejön.

Le se szarja az ELMŰ, hogy zárt szekrényben van.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.24. 09:26:59

szépjónapot! mi újság erre felé?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.24. 09:44:48

@Fée verte: Az a kiebrudal :D

@Egyéves Önkéntes: Most is van olyanban... Áramot adnak, és lehúznak, meg sz0patnak.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.24. 10:56:18

@batgirl: Állıtólag egy siká'kefe miatt. Többet én se t'ok.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.24. 11:07:28

@agresszív kismalac: basszus..dobjunk össze neki egy szemüvegre..

gyöngybagoly 2012.07.24. 11:16:51

Én is társasházban élek. A poszt olvasása után kirohantam a folyosóra és megszemléltem a "mérőhelyet", mely egy szekrény a folyosón. Bizony elég rendetlenül néz ki. Ráadásul nálunk a távközlési kábelek is ebben a szekrényben vannak. De azok rendes kábelcsatornában futnak, csak az EOn vezetékei vannak szabadon, levágott plombák, kábeldarabok hemperegnek a szekrény aljában. Megyek legalább kitakarítom.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.24. 11:21:02

kedvencem a sütős csaj a konyhában 4:56-nál.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.24. 11:30:32

@ColT: ijesztő, hogy egy világban lakunk velük, nem ?

Egyéves Önkéntes 2012.07.24. 13:01:09

@ColT: egyik cégünkben tulajdonos az állam, taggyűlésre heten! jönnek (ügyvéd, szakértő, jóistentuggyakimég) és minden szavazásnál tartózkodnak. Egyszóval az állami cég a hatékonyság magasiskolájának a csimborasszója.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.24. 18:03:01

@Egyéves Önkéntes: A magánszolgáltatók is csak a pénzbehajtásban hatákonyak... meg az ügyfélre szarásban.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Azaz!
süti beállítások módosítása