Tékozló Homár

Kétszer fizet a DM-ben, aki rossz kártyával fizet

2012.08.15. 15:18 | jackyll | 214 komment

Naiv ügyfélnek kétszer kellett fizetnie a DM-ben, mert ő ugyan kapott smst az összeg levonásáról, a pénztáros csak hibaüzenetig jutott. A vezetőség szerint szar a bankja, és ha nem hiszi, hogy tényleg nem vonták le az összeget, menjen el és nézze meg náluk. És nem köszöntek!

Nem vagyok, amolyan panaszkönyves, levelezős típus, de ma a DM kiverte nálam a biztosítékot. Történt, hogy néhány háztartási cuccot akartam vásároni (mint a pénztárnál kiderült 2380,- ft-ért). Szóval, pénztár, fizetnék kártyával. A pénztáros lehúzza a kártyám, beütöm a pinkódom, majd a terminál kiírja: kártya hiba. Ezzel egyidőben a bankom sms-ben értesített, levette az összeget a számlámról. Megmutattam az sms-t, a pénztáros lány pedig szabadkozva hívta az üzletvezetőt, aki 15(!) perc után előkerült.

Állítása szerint, a bankkal beszélt telefonon akik, arról tájékoztatták  nem emelték le az összeget a számlámról. Ha nem fizetem ki még egyszer a termékeket, akkor azok pedig maradnak - mondta -, valamint ha neki nem hiszek, akkor menjek a bankomhoz. Nem köszönt, nem mutatkozott be és nem kért elnézést.

Tehát, kértem a panaszkönyvet, amit nagy duzzogva újabb 15 perc után kihozott az üzletvezető helyettes. Aki természetesen (úgy látszik ez népszokás a DM vezetőinek körében): nem köszönt, nem mutatkozott be és nem kért elnézést. Majd elmagyarázta, hogy váltsak bankot - azt hozzátenném, kiemelt ügyfél vagyok a bankomnál és sms-ben tájékoztatnak minden pénzmozgásról -, mivel náluk és a velük szerződésben álló OTP-nél minden szuper és tulajdonképpen a béna választási képességemnek köszönhetem a helyzetet. Bezzeg az ő bankja...

Az már csak hab a tortán, hogy a panaszkönyv kétpéldányos: egy az üzleté, egy pedig a központba kerül, a panaszos pedig lefényképezheti a telefonjával a panaszkönyv aktuális oldalát - már ha eszébe jut.

Azonban néhány kérdés bennem ragadt:

1. Miért kell bunkónak lenniük?- bár ez foglalkoztat legkevésbé
2. Vajon tényleg beszéltek-e a bankkal? És ha igen a bank csak úgy egy telefonhívásra kiad tranzakciókra vonatkozó információkat? Nem hinném. És ezen a ponton adódik a kérdés: Miért kell hazudni?
3. Miért gondolja egy drogerista, hogy expert banki tanácsokban? Lehet, hogy profilt váltott a DM és már tampon helyett banki tanácsokat árul?

Most, hogy kiírtam magamból a sztorit kissé megnyugodtam. Ha jobban meggondolom, 2380 ft nem sok pénzügyi tanácsokért. Persze én többet nem megyek a DM-be se tamponért, se másért.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venszivar 2012.08.15. 21:02:49

@igazságos: Egyedül ? Oszt mitől égett meg a mejjjed ? nem lehet, hogy vki borostája kidörzsölte ?

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.08.15. 21:13:40

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Az azért más téma ;)

@Manyecska: ? Mosmivan? Mid fáj ? :D

@igazságos: Na kést-villát ide, megeszünk!

bz3255 (törölt) 2012.08.15. 21:25:08

Kiemelt ügyfél.... lol
tuti "prémium"
ma már mindenki kiemelt...tudnám mi a fenének.. 20 évvel ezelőtt örültél, ha volt egy nyamvadt számlád. kiemelt, röhej.

Bakacsin 2012.08.15. 21:42:03

Aki nem akar ilyen helyzeteket, nem használ kártyát. Maximum arra, hogy egy hónapban egyszer kivegye a fizetését. Az adott üzletben dolgozók is elítélhetők persze, de ha valaki kp-val fizet, nem is kell beszélgetni a vezetővel.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.15. 21:44:49

Az volt már, hogy több nő is így hisztizik, amikor menstruál?

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.08.15. 21:45:48

A bóvli kormány sumákol az aranyérmesek pénzével!

Miért nem -korrektül- az olimpia előtt állapították meg az összegeket, mire kell még várni?

Orbán ne gyere vissza szabiról, boldogabb nélküled a magyar!

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.08.15. 21:50:15

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Tódul a tömeg! Siker! Gazdagság! Kaki!

@Bakacsin: Érdekes, nekem egyszer sem kellett még a vezetővel beszélgetni.
Meg ha ki akarnak rabolni, akkor a kártyámmal is sokra mennek. Nincs a tárcámban a fizetésem...

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Nem kell külön mondani :S

Anomalocaris (törölt) 2012.08.15. 21:51:17

Úgy látom tényleg címlap van :D

dr. Bértollnok 2012.08.15. 21:53:47

Velem ez eddig kétszer fordult elő. Először évekkel ezelőtt a Tesco-ban, másodszor tavaly egy Shell kútnál. Ez nem cégfüggő. Az első esetben (éjszaka) a VISA rendszerében volt a hiba (utólag derült ki), hogy egyirányú volt a kommunikáció. Négyszer húzták le a kártyámat, háromszor 70 ezret szedtek le, negyedszerre már nem volt fedezet. Minden alkalommal hibaüzenet jött vissza. Ezután odamentem egy automatához, hogy felvegyem készpénzben, de ugye fedezet hiányában már ez sem ment. Mivel tudtam, hogy az összeget többszörösen leszedték a számlámról, masszívan nem mentem el a pénztártól, szartam én arra, hogy sokan állnak sorban (Karácsony előtti éjjel). Végül jegyzőkönyvet vettünk fel az ügyeletes vezetővel, majd elhoztam az árut. 24-én reggel az Erstében kezdtem (ide szólt a kártyám), ez külön történet, hogyan sikerült kiharcolnom, hogy visszakapjam a jogtalanul leszedett pénzemet, de még inkább, hogy legalább az ünnepekre legyen valamennyi készpénzem. A Tesco (Budaörs) tehát korrekt volt.

A benzinkútnál nehezebb volt a helyzet. Ilyen a sors, a kocsit tele tankoltam, 22-23 ezret itattam meg vele és persze éjjel, mikor máskor? OTP termináljuk volt és pont úgy történt, mint a posztolónál. Az sms jött nekem a Citi-ből, hogy leemelték, a terminálon keresztül pedig kommunikációs hibát jelzett az üzletnek. Az alkalmazott kislány pánikba esett, mert közöltem vele (már rutinos voltam), hogy az én kártyámat oda be nem dugja még egyszer, mert a számlámról már leemelték a pénzt. Igen ám, de a rendszer úgy működik, hogy ha nem kapja meg a pénztárgép a visszaigazolást a tranzakcióról, akkor a kasszában a záráskor hiány van, a kislánynak kell kifizetni, ezt sem akartam. Felhívattam vele a bank ügyeletét, a benzinkút tulaját is. Egyik nehezebb eset, mint a másik. A röhej, hogy az OTP is igazolta telefonban, hogy lezajlott a tranzakció, de papír nem volt róla a kislánynál... Az én bankom meg ugye sms-t küldött a terhelésről. A tulaj volt a legszemetebb. Kemény szóváltások történtek. Én is bedurvultam, kötöttem az ebet a karóhoz, már rendőrt akart rám küldeni, hogy nem fizettem. Én meg hajtottam, hogy na nem, jegyzőkönyvet kell felvenni, amiben leírunk mindent és vállalom minden adatom megadásával, ha mégsem, akkor 24 órán belül készpénzben kifizetem a számlát. Ja és ha ez nem tetszik, akkor most küldje a rendőröket, mert 10 perc múlva az autópályán leszek és csak Gödöllőnél érnek utol. Arra viszont készüljön, hogy én most is tudom igazolni a kifizetés tényét, tehát ha a rendőrök vegzálni méltóztatnak, akkor becsületsértési ügy lesz belőle. Kb. egy órás ereszd el a hajam után itt is jegyzőkönyv lett belőle.

Manci néni, a szomszéd 2012.08.15. 22:15:50

Örüljön a posztoló, hogy a biztonsági őr nem teperte le a földre, nem vonszolta végig a hajánál fogva a motozóhelyiségbe és nem zárta be 4 órára.

Mert gondolom végig ott őrködött felette, mert hát akció van.

hopptarisznya 2012.08.15. 22:26:32

Okoskodó picsa. Igaza volt a DM-nek, vagy igaza volt? Akkormeg? Nem köszöntek.. ez maradt az egyetlen panaszod. Az ő szemszögükből, meg ott voltál te, aki két embernek is elb-sztad az idejét.

Pierr Kardán 2012.08.15. 22:58:33

"Persze én többet nem megyek a DM-be se tamponért, se másért."

A tamponból tudjuk a posztoló nemét. A hajszínét meg onnan tudjuk, hogy a "más" az szőke hajfesték volt...

Na, ez csak egy rossz vicc volt egy ártatlan hölgy kárára, elnézést is kérek!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.08.15. 23:14:48

@Merylla: "Ebben az esetben a bank 14 nap után visszaadja a pénzt, ha reklamálsz."
Nekem a bank legutóbb 2 hónap után adta vissza a pénzt hasonló esetben.

Vészfékváltót alaphelyzetbe állító kalauzhölgy 2012.08.15. 23:15:16

Nem teljesen értem, miért nehéz megtanulni azt, hogy a fizetési rendszer kétlépcsős:

Fizetéskor a pénzt először zárolják, majd utána a második lépcsőben kerül kiegyenlítésre.

A poszttoló pénzét zárolták, de a dm-hez nem került át a pénz mert a 2. lépcső nem valósult meg.
14 vagy akárhány napon belül megkapja a lóvét. Addig zárolva marad. Vagy ha jófej a DM akkor jelzi az OTP-nek, hogy nem kell zárolni az összeget mert hiba volt.

euAgWzgmmtq7K 2012.08.16. 01:11:30

A bankba menjél, chargebackért

emmersson 2012.08.16. 01:14:07

@igazságos:

Szövegértés, okoska!
Nem a vevő OTP-s, hanem a DM partner bankja az OTP!!!
Ennyi ésszel hogy élsz túl egy átlagos napot?!

emmersson 2012.08.16. 01:19:54

@tuono: Te is qrva értelmes vagy!
Olvasd el még egyszer a sztorit!
...na, ki az OTP-s???

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.16. 04:38:24

@Bakacsin: esetleg vissza lehetne hozni a cserekereskedelmet is, bevisz 2kg zoldborsot, 3 dinnyet, kap 2 doboz tampont, sot talan szarnyasbetetet is

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.08.16. 06:32:18

@hagyma: Néha több értelme lenne... Különben egyeseknél már működik, ne tudd meg, miket akarnak rám sózni csereként, amikor cuccokat adok el.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.16. 07:01:48

NA, szép volt ez a tegnapi nap. Gratula.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.08.16. 07:36:31

@batgirl: Amúgy kb. 2 méteres kis fa. A lakáshoz kaptam :)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.08.16. 08:01:26

Csak egy valakinek tűnt fel a lényeg:
" kértem a panaszkönyvet, amit nagy duzzogva újabb 15 perc után kihozott az üzletvezető helyettes. "

Kihooozta?
nem a falon lógott, mindig fogó tollal?

Mille38 2012.08.16. 08:22:47

@venszivar: Ne is használj bankkártyát, viszont állj sorba Európa minden autópálya-fizetőkapujánál egy órát készpénzzel, miközben a bankkártyások alig megállva 20 mp alatt haladnak tovább. (Zágráb, 2012.aug.) Addig jó nekem a bankkártya, míg más fél használni...

Manyecska 2012.08.16. 08:26:44

@emmersson: jaja, csoda hogy senkinek se tűnt fel. Én már este ezen röhögtem:D..:)
Na mindegy.

Rosszindulatú Vászka 2012.08.16. 08:32:04

Cscetelgetünk? Csetelgetünk?

A Haza meg bajban?

Háááááát...

js és !!!!!!!!!!!!!!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.16. 08:34:46

on the road again..cant wait to get on the road again...

venszivar 2012.08.16. 08:39:08

@Mille38: OK ! :):D De rólad tudják is, hogy akkor Zágrábba ill. arra jártál.
Mint írtam ! Én ezt nem akarom........
Ja s nem félek, hanem nem akarom......
Azért a boltokba miattatok vár a többi, de ezt is írtam. Ja ha az évi 4-8-12 autópálya kapus sorbaállás több idő spórolást ér, mint az évi 1000-1500 bóóóti + idő. De semmi baj. Mindenki csinálja, ahogy "tudja", akarja, tegye, úgy.

Manyecska 2012.08.16. 08:39:17

@Rosszindulatú Vászka: nyugi! Foglalkozunk a problémával már:D!!

Rosszindulatú Vászka 2012.08.16. 08:40:40

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ja, persze. Feltéve, ha eléggé hazafias és pozitív a dal.

@Manyecska: akkor jóvan akkor. Kicsit azért megijedettem. De mostmár sokkal jobb.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.16. 08:51:50

@batgirl: ma nagyon jól, köszönöm :) végre elmúlt az izomlázam. kialudtam magam. elég kerek a világ. pedig nem is ittam:)

magácska? nyelvtandoga hogy sikerült?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.16. 08:53:44

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ja, nem érdekel, úgyis rúdtáncnos leszek, oda meg nem kell helyesen írni..:PPP

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.16. 08:55:12

@batgirl: az igaz :D küldtem egy kis pénzt, remélem elég lesz a rúdtáncos alapfelszerelés megvásárlásához.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.08.16. 08:59:20

@venszivar: Az autópályákon elhelyezett kamerákról biztos nem lehet tudni, hogy arra mentél.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.16. 08:59:21

@batgirl: meg olyan kis semmiség bikinibugyit el ne felejtsd! szerintem valami ezüstszínű passzolna.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.08.16. 09:00:53

@venszivar: A boltban meg a teljesen fogalmatlan pénztáros miatt állsz sorba, meg a cigit kérő idióták miatt, meg azok miatt akik "jaaaj, ezt mégsem kérem".
Meg amikor nincs valamin olvasható vonalkód, és a pénztáros megkéri a vevőszolgálati asszisztenst, hogy nézze meg.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.16. 09:04:09

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: kell bugyi????????????????? akkor én nem is a rúdtáncost néztem!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.16. 09:05:22

@batgirl: jajjmár, hát eleinte perszehogy kell. egy kis incifinci titok, amit aztán le lehet leplezni, ne értetlenkeggy mán :D

venszivar 2012.08.16. 09:08:17

@ColT: No ezek még a plusz "nyalánkságok".

SarahConnor 2012.08.16. 09:10:37

Szerintem azt a lóvét csak zárolták, ahogy kártyahiba jelzések alkalmával mindig. Elképesztő, hogy egy "kiemelt" ügyfél ennyit ne tudjon a bankkártyás vásárlásokról.
Az meg, hogy az üzletvezető meg a helyettese nem kért elnézést... Hát... azért én se szoktam elnézést kérni, ami nem az én hibám.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.16. 09:13:26

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: titok bugyi?? olyan is van?? eddig csak titokzokniról hallottam

venszivar 2012.08.16. 09:13:33

@batgirl: Júniusba rozsdátlanítottam le jó pár csövet (rudat) s mostanában fogok futó babnak "lugast" csinálni. Fel ajánlhatok egy db.-ot az új foglalatossághoz ? Aztán gyönyörködhetek e-é a gyakorlások alatt ? :)))

Manyecska 2012.08.16. 09:14:05

@batgirl: rúd és rúd közt óriási difi lehet!:)))) okozhat /kellemest is/...meglepetéseket!!! :))

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.16. 09:15:16

@venszivar: azt mondta anyukám, hoyg amíg le nem érettségizek, addig idegen férfiaktól nem fogadhatok el rudakat

Manyecska 2012.08.16. 09:17:46

@batgirl: én is megelégedtem azzal a te korodban ha a kezembe adták...!
:))))))))

venszivar 2012.08.16. 09:18:10

@Manyecska: rúdnak még nem hallottam nevezni.......
te a doronggal téveszted össze
vagy egy "egyszerű" pöccsel. az is okozhat kisebb nagyobb meglepetéseket.:):D

venszivar 2012.08.16. 09:20:13

@batgirl: Szaladj kérdezd meg a mamát, hogy ha arany rúd, akkor se.....???
Ja s apát is interjúvold meg :))):D

venszivar 2012.08.16. 09:23:25

" lányok ", el kell mennem az állatok közé, kicsit melózni........meg megnézni, hogy megvannak-e az elásott gold rudak..........

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.16. 09:24:11

@venszivar: dorongot sem foghatok addig
@Manyecska: majd ha nagykorú leszek, akkor annyit fogok amennyit akarok, de most még csak gondolok rá.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.16. 09:41:11

így a száznyócvanadik komment felé lehet még a poszt-ollót, vagy haggyam a picsába?

Manyecska 2012.08.16. 09:42:47

@batgirl: nem azért van az! azt anyukád nem mondta??:P :))

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.08.16. 09:50:14

@venszivar: Több késést okoznak, mint a kártyás fizetés.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.16. 09:59:21

csak nem bírom megállni az ekézést! attól, hogy zárolja a bank a lóvédat, az nem azt jelenti, hogy egyből le is emeli a pénzt bázdmeg. mivel kurvára kiemelt, vip ügyfél vagy, kérdezd meg majd a bankot -egyenesen a vezérigazgatót keresd!!- hogy ez hogy működik.
1@helianthus:
cukortot kérsz bele?

helianthus 2012.08.16. 10:07:20

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): kérek, de kocka legyen, nem vagyok én ló, hogy kristályosat egyek! Citromot sem szoktam tolni, mármint a kávéba.

helianthus 2012.08.16. 10:08:41

@cicmen: jajjne! Ezt ne! Csak őt ne! Kérlek-kérlek, ne kínozz!*

*Toleranciaküszöböm rendkívül tág, de ő még így sem fér bele.

cicmen (törölt) 2012.08.16. 10:09:47

@helianthus: Örülj, hogy nem az üvegbeülőset küldtem!

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.16. 10:30:40

@helianthus:
én se rakok bele cukrot meg tejszínhabot. há nemvagyok én buzi!!! kávét csak rummal!

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.16. 10:49:00

@Manyecska:
azé a faszomat csak-csak berakom valami pinába :D

Manyecska 2012.08.16. 10:56:56

Lajos, Lajos, hogy te is mekkora gyökér vagyol!!? Aptit nem láttad, rég volt!!?
A Cicafiú már megkerült..

helianthus 2012.08.16. 11:07:46

@cicmen: látni nem látom (nem engedi a rendszer), csak a címét olvastam, szóval az üvegbeülőssel jobban jártam volna. :)

@Manyecska: tegnap volt Apti. Fontos! Cicmen is van valahol én beszéltem vele. Ja, itt beszélek vele, mind1.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.16. 11:08:17

@Manyecska:
most mér gyökerezel le heee? hátmán mikor szóttam neked egy rossz szót is?

Manyecska 2012.08.16. 11:36:34

@helianthus: igen:) pontosan tudom különben...

Manyecska 2012.08.16. 11:37:38

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Bocsika bocika, be vagyok én is nyomva!!:P:))

Manyecska 2012.08.16. 11:40:16

@helianthus: itt van mindkettő:D mindig!
Gondolod hogy el tudnak szakadni::P..:)

beste 2012.08.16. 12:02:37

hát nemtom. Mindig a dm-ben vásárolok (jók a termékeik, elfogadható áron), és mindig rendben van a kiszolgálás is - egyszer valamiért reklamáltam, de hipersebesen elintézték.

helianthus 2012.08.16. 12:28:00

@Manyecska: á, nem gondolok ilyet. Kicsit függőnek tűnnek, de lehet, hogy ezért (is) kedvelem őket.

Manyecska 2012.08.16. 12:37:55

@helianthus: na csak azér mer én is itt függök:)!

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.08.16. 14:06:52

Csinált asszonnyal ilyet a DM és csak a hó végi bankkivonaton derült ki, hogy ugyanaz kétszer lett lehúzva aznap, ugyanott. Azt mondtam semmi esélye, hagyja.
Persze hogy bement a boltba számlakivonattal, azok hívták a központot némi fejvakarás után és pár napon belül utalták vissza az összeget. Panaszkönyv, miegymás nélkül. Érdemes lenne újra jelentkezni a boltban/központban, mert a pénz a központi bankba érkezett, lenyúlni senki nem tudja, túlfizetésként lóg akár az idők végezetéig...

dm (drogerie markt) 2012.08.16. 16:49:24

Kedves Kommentelők!

A dm drogerie markt minden esetben arra törekszik, hogy vásárlóit teljes mértékben kiszolgálja. Az eset kivizsgálásra került, melynek eredményeképp az a dm álláspontja, hogy az üzlet személyzete helyesen járt el. A tranzakció nem történt meg, ezt a dm informatikai részlege is megerősítette. Erről a vásárlót is tájékoztatták az üzletben dolgozó munkatársak, sőt felajánlották neki, hogy az irodai telefonról az ügyben nyugodtan konzultáljon bankjával, de ő ezt a lehetőséget elutasította. Az azonosításhoz a bankkártya utolsó 4 számjegyére volt szükség, melyet a vásárló jelenlétében diktált be a dm alkalmazottja. Az üzletvezető helyettes tehát valóban beszélt a terminált üzemeltető bankkal, így a hazugság vádját a dm teljes mértékben elutasítja.
A vásárló panaszkönyvi bejegyzés mellett döntött, melyre a jogszabályban rögzített időn belül válaszolni fog a dm.

Üdvözlettel,
dm drogerie markt

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.08.16. 19:48:50

Mondjuk, azt sose értettem, hogy mé' nem lehet odaírni- kiváló tisztelettel Savanyáné Keserű Leokádia, kommunikációs o. v.

Manyecska 2012.08.16. 20:21:59

@agresszív kismalac: hmmm...de legalább válaszoltak..
:)

Viktus 2012.08.17. 00:09:56

Ez a nő hülye meg az is aki egyetért vele. Alapvető fogalma sincs a kártya használatról.

Viktus 2012.08.17. 00:11:12

@Merylla:

Lehet a férjed is olyan hülye mint te?

Intentions 2012.08.17. 16:36:47

:)

Szerintetek az "okos" beíró elhiszi, hogy rajta kívül itt mindenki marha?!?
Kiemelt ügyfél?!?! :) Elméletben mindenki az, gyakorlatban meg jó pár millióval lehet prémium ügyfél. Az egész csak arra jó, hogy eltöltse valamivel a napját várva a munkanélküli segélyt. Vagy alulfizetett háttérkatonája a konkurenciának.. Mert ez egyébként így szokás.
A DM, sok más nemzetközi céghez hasonlóan ügyfélorientált. Ami annyit tesz, hogy ha akarná a pénztáros sem vághatná pofán a hülye ügyfelet, aki a demokráciában szocializálódva azt hiszi, hogy neki mindent lehet, hogy ő a faszagyerek, és a magánéleti sikertelenségeit és frusztrációját így próbálja levezetni. Nem kétlem, hogy az eladó, az üzletvezető, a pénztáros is ember, hibázik, rossz napja van, és én is találkoztam már bunkókkal. De garantálom, ha az ügyfél nem flegma, bunkó, és egy tenyérbebászó picsa, mint ahogy számomra a beíró, akkor emberségesen bánnak vele. Az, hogy idióta az inteligenciát csak távólról ismerő emberek nincsenek tisztában az őket körülvevő világgal, a technikával, de meggyőződésük, hogy nagyon okosak, mindennapos. A gyakorlatban tényleg előfordul hasonló eset. Ahol technikai eszköz és ember is dolgozik, ott hiba is van. Az üzlet, a kártyatársaság és a bank is tudja, hogy van ilyen. Lehet és kell is hívni a bankot, és ad információt. És mivel van blokk, van számlakivonat mindkét félnél, így bizonyítható, ha mégsem. És ilyenkor a másik fél helytáll a hibáért. Az arcoskodás, meg az okoskodás felesleges. De legalább érezhető, hogy a többség is így gondolja.
Jackyll menjél haza!!! Aludjál!!! :)

Xezs 2012.08.17. 17:22:49

Faszkalap a poszter, miért nem hívta fel a bankját? Az ilyen ügyfelet megrugdosnám, akinek a kooperációra való minimális hajlama sincs meg.

Az SMS-t meg feldughatod a seggedbe, semmit sem bizonyít, max. azt hogy mennyire gyökér vagy.

Faszparittya.

Xezs 2012.08.17. 17:31:06

@csizsikpizsik - pique takarodj!: Baze, mindenki a kivonatokkal jön, minek várni hó végéig? Megnézed online.

Kivonatot szökőévente egyszer látok.

Xezs 2012.09.18. 15:24:52

@Hola: Te vagy a poszter, mi? Vagy a csaja.