Naiv ügyfélék fröccsözni mentek a MOM Park Leroyba. Bár különböző italokat rendeltek, a végén csak a drágábbik rozét látták a számlán.
Meglehetősen felháborító estnek lehettünk szenvedő alanyai egy kedd este a MOM Park aljában található Leroy Bistróban. Eddigi kellemes tapasztalataink alapján választottuk az említett vendéglátóipari egységet, és sajnos nagyon súlyosan csalódnunk kellett, pedig csak a nyári fröccsajánlattal szerettünk volna élni. Társaságunkból 3 fő o.rizlingfröccsöt, egy fő pedig egri rozéfröccsöt fogyasztott. Az utolsó körben mindenki rozéfröccsöt kapott, amelyet sajnos nem tettünk szóvá. Számlánkon olaszrizlingnek nyoma sem volt, helyette csupán több körre rúgó, drágább árfekvésű rozéfröccsöt számoltak fel. Arról nem is beszélve, hogy az elfogyasztott mennyiség sem stimmelt. Mikor ezt szóvá tettük, egy arrogáns pincérrel kellett szembekerülnünk, aki még azt is letagadta, hogy rendelés közben levegőt vettünk.
Az alábbi levelet küldtem a Mom Park Leroy Bistro által közzétett e-mail címre kevesebb, mint egy órával a számla kinyomtatását követően:
"Tisztelt Cím!
2012. szeptember 4-én bíztunk abban, hogy egy jó estét tölthetünk el a MOM Parkban található Leroy Bistroban, amelyre végeredményben a kiszolgálás minőségét leszámítva sor is került. Sajnos azt kellett tapasztalnunk, hogy nem az került a számlára, amit valójában fogyasztottunk, és amikor ezt szóvá tettük a minket kiszolgáló pincér felé, akkor a részeges vendég lehúzását szolgáló hazugságokkal szembesültünk, amelyeket hiába kértünk ki magunknak. A pincér szerint nem azt a bort rendeltük, és nem abban a mennyiségben, ahogy az a valóságban elfogyasztásra került.
A kissé illuminált vendég minden bizonnyal hülye. Ez megközelítőleg 45 perccel a jelen levél megírása előtt történt.
A Leroy Bistro mindezidáig kellemes meglepetést okozott nekem az általa kínált finom étkeivel, de sajnos ezt egy felszolgáló csapat az inkorrektségével és az arroganciájával el tudta rontani. Nyilvánvalóan nem nagy veszteség a Leroy Bistro számára, hogy soha többet nem kívánom igénybe venni a szolgáltatásait, de úgy gondolom, hogy az a cég, amely olyan szolgáltatást kíván nyújtani, amely Nyugat-Európában is meg kívánja állni a helyét, az nem engedheti meg magának, hogy megközelítőleg 3000 forintos többletbevételért meghazudtolja vendégeit.
Tisztelettel,[xy]".
Erre az e-mailre választ nem is remélek, de bízom benne, hogy a jövőben nem nézik annyira hülyének a vendéget, mint velünk tették.
Üdv,
N
Az utolsó 100 komment: