Tékozló Homár

A Neckermann nem fizet a Malév helyett

2012.02.14. 14:27 | jackyll | 139 komment

Szegény Malév-utasoknak nem lesz könnyű visszaszerezni a pénzüket, hacsak nem hitelkártyával fizettek a cégnek közvetlenül. Csoda, ha az utazási irodák sem szeretnének részt vállalni a veszteségből? Abrakadabra szerint erről valami állasfoglalás is született:

Nyaralásomat tervezgetve belefutottam a Neckermann oldalán egy érdekes Malévval kapcsolatos tájékoztatóba, kiemeltem belőle egy részletet: "Kérjük, hogy azon utasaink, akik már kiállított Malév repülőjeggyel rendelkeznek, keressék fel Neckermann utazási irodájukat, ahol a már kiállított Malév repülőjegyek kapcsán fellépő visszatérítési igényeket összesítjük és a visszatérítési eljárást a Malév felé megindítjuk. Azonban a Neckermann, mint utazási iroda nem kötelezhető visszatérítésre, vagy kártérítésre.

Olvasson tovább!

Egyelőre használhatatlan a SZÉP-kártya

2012.02.13. 13:37 | jackyll | 294 komment

Csak nem egy újabb sikeres állami termékbevezetéssel állunk szemben? A hirtelen felhúzott Széchenyi Pihenőkártya használata egyelőre csak saját felelősségre javasolt. Néhány hónap alatt bizonyára sikerül értesíteni az összes a programban részt vevő kártyaelfogadóhelyet, addig azonban a kaparós sorsjegy arányában használható:

Ma délután sikerült úgy kiakadnom, hogy utat kell engednem a feltörő agressziónak, és ki kell adnom, aminek ki kell jönnie. Körülbelül 3 hete kaptam meg a csodálatos OTP SZÉP Kártyámat (tényleg szép zöld), és azóta próbálom felhasználni az egyenlegemen található összeget, kevés sikerrel. Legelőször a Teletáltól rendeltem ebédet, ahol a weblapon opcióként kínálják fel a SZÉP Kártyás fizetést. Biztos, ami biztos, azért írtam az ügyfélszolgálatuknak, hogy tuti fizethetek-e a kártyával. Igenlő választ kaptam, azzal a kitétellel, hogy értesítenem kell a futárt a fizetés módjáról. Ezt furcsálltam, mert az ügyfélszolgálatis csajnak mégis egyszerűbb lenne kapcsolatba lépni a futárral, de mindegy, ilyeneken már nem akadok fenn. Elkértem a futár számát, de mire odáig jutottam, hogy felhívjam, már kihozta az ebédem. Lementem, hogy átvegyem, mondtam, hogy akkor használnám a kártyámat, mire ő közölte, hogy minimum egy hétig még biztos nem fogom. Mondtam, hogy akkor jó, hogy fent van a honlapon és az ügyfélszolgálat is úgy tudja, hogy már elfogadják. Hát ő arról nem tehet, satöbbi, satöbbi, az ilyenkor szokásos szövegek; szerencse, hogy volt nálam készpénz, kifizettem az ebédet, mínusz háromezer.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása