András nem adta be szervizbe a garanciális iPhone-ját, mert nem tudtak okos cseretelefont adni. Aztán amikor már 6 hete nem történt semmi, mégis beadta, de nem a Westendben, ahol pedig új telefont rendeltek neki (bár papírt nem adtak róla), hanem valahol máshol. Ezek után a Westendben közölték, hogy akkor eladják a cserekészülékét.
Nyáron vettem vaterán egy makulátlan állapotú használt és t-mobile függő iPhone 3GS 8GB-os telefont ami 2013.02.27-ig garanciális. Tavaly november közepén a hangerőgombbal nem lehetett felvenni a hangerőt és a felette lévő némító gomb és megadta magát. Gondoltam semmi gond mivel garis.
November 19:
Először bementem a hozzám közel eső Corvin Plaza T-Partner-hez, hogy leadjam, ott a telefon átvételét elutasították arra hivatkozva, hogy nem tud okostelefont adni cserekészüléknek és menjek a westendbe a T-Pont-ba. El is mentem a westendbe ahol mondták, hogy igen ez tényleg hibás megrendeli az újat, de most okostelefont nem tud adni cserekészüléknek úgyhogy nem veszi be és majd írnak ha megjött az új (apple az iphone-t nem szervizeli hanem cseréli), de mivel nem vette be a telefont erről nem tud adni semmilyen papírt. Mondom okés.
December első hete:
A pontos dátumra sajnos nem emlékszem, de rejtett számról jött egy hívásom, a Westend T-pontból és közölték, hogy mivel december 2.-án lejárt a garanciám a telefont nem cserélik, én mondtam az ügyintézőnek, hogy ez a készülék február 27-ig garis. Erre: elnézést akkor egy adminisztrációs hiba történt nem önt akartam hívni.
December 27:
Kicsit több mint 5,5 hét után gondoltam bemegyek és rákérdezek, hogy áll a dolog. (igaz határidőt nem mondtak, de párom samsung galaxy ace-jét 6 nap alatt megjavították, hugom LG-je 1,5 hét volt) Megrendelték, de mivel az Apple keveset tart a rendszerben ezért, még minimum 3-4 hetet kell várnom, ha ezt soknak tartom akkor beadhatom a telefont amit beküldenek az Apple-höz és akkor elvileg csak 2 hetet kell várni, gondoljam át és jöjjek vissza.
December 28:
Úgy döntöttem, hogy akkor beadom a T-hez (küldjék az apple-höz) még ha nem okostelefont is adnak mint cserekészülék. Mivel a Corvin Plázában lévő T-partner azonnal a westendbe küld egy közelebbit néztem ki ami a Blahán az Europeum-ba van. Szervizes srácnak elmondtam mi a gond, mondta, hogy igen ez tényleg így van, megkérdezte, hogy le van-e mentve minden mielőtt gyári visszaállítást csinálna rajta és hogy szeretnék-e cseretelefont bár sajnos csak alap kategóriás van és január második hetére várható az új készülék. Első hely ahol nem bullshitelnek vagy küldenek el, úgyhogy elfogadtam a butatelefont (nokia c5-00) és eljöttem.
Január 8:
Rejtett számról hívtak, a westend T-Pont-ból, hogy megjött az új készülékem és bejöhetek érte. Mondtam, hogy jó, de az egyik kolléga ajánlására beadtam, mert elvileg úgy hamarabb megoldódhat a kérdés. Erre: rendben ez esetben az önnek rendelt telefont nem tartom fenn tovább hanem másnak fogjuk odaadni mivel ön egy másik csatornán keresztül intézni. Én meg: oké, köszi.
Több bajom is van az egésszel: van egy garanciális és hibás készülék amit több mint 7 hete nem tudok használni, 1,5 hete volt hajlandó bevenni egy T-Partner üzlet (franchise partner). Az anyacég által üzemeltetett T-Pont nem.
Másik: a T-Pont-t üzleteket nem lehet telefonon elérni arra ott a 1430, a 1430-as számon nem tudnak információt adni szervizeléssel kapcsolatban hanem ahhoz személyesen kell bemenni. Miért rejtett számról hív a szervizes amikor azt mondták, hogy SMS-ben értesítenek? Ha épp nem veszem fel akkor honnan tudom meg, hogy kész a telefonom? Mindezt egy olyan prémiumkategóriás készüléknél, aminek a forgalmazás idején (nyár végén) a dominós ára 100 000 Ft felett volt.
Konklúzió: nincs bajom az iPhone-nal, de lehet ez volt az utolsó almás telefonom, t-mobile-lal sincs bajom, de az idén lejáró 2 előfizetésem nem náluk fogom meghosszabbítani.
Az utolsó 100 komment: