Tékozló Homár

Az akciós Jysk-komód nyomában

2013.01.11. 18:32 | jackyll | Szólj hozzá!

Apróbb kommunikációs zavart észlelt naiv ügyfél még tavaly novemberben a Jysknél. Az akciósan hirdetett komódból sehol sem találtak ugyanis készleten, csak kiállítási darabokat, amiket viszont nem akartak eladni. Másik boltból nem hoznak át, és a számítógép valamiért készletnek érzékeli a kiállított darabokat is:

Az alábbi bemásolt eset történt velem az ősz folyamán: "Tisztelt Ügyfélszolgálat! A tegnapi napon (2012.11.11) a Dunakeszi áruházukban jártam vásárolni és találtam egy 3 fiókos Bessy rattan komódot, mely nagyon elnyerte tetszésemet. A terméket most 7.500Ft-os akciós áron hirdették. Mivel nem voltam teljesen biztos benne, hogy befér-e majd a kigondolt helyére, ezért a későbbi esetleges visszavásárlással járó bonyodalmak elkerülése végett hazamentem Budakalászra és levettem a pontos méreteket. Örömmel állapítottam meg, hogy éppen befér, ezért bementem a budakalászi üzletükbe 2db vásárlása céljából. Az áruházban egy magasan található polcon láttam is, hogy van legalább 8-9 db belőle, ám az ártáblán 9.990Ft-os ár szerepelt a termék mellett. Kérdésemre egy eladótól megkaptam az információt, hogy igen, annak 7.500Ft az ára, csak magasan van a tábla, létrával kéne felmászni, úgyhogy nem cserélték le. (?)

Mondtam, rendben, akkor kérnék szépen belőle 2db-ot. Erre az eladó válasza:
- Nincsen, elfogyott.
- De hát ott van polcon 8 db!
- Azt nem lehet megvenni, az kiállítási darab.

Erre megkérdeztem, hogy Dunakeszin van-e belőle 2db, amit meg is vehetek? Kb. 5-10 perc várakozást követően pozitív választ kaptam, így újból irány Dunakeszi. Dunakeszin célirányosan eladó kollégához fordultam, jeleztem kérésemet. 1-2 perc várakozás után kolléga megjelenik, aki közli, hogy valóban 2db-ot láthattak a budakalászi áruházban, de abból az egyik az kiállítási darab. Mondtam jó nekem a kiállítási is, de azt nem akarta nekem eladni. (?) Azt tanácsolta a kolléga menjek át Fótra, ott még van egy. Most ezek után mi a garancia, hogy az tényleg ott van-e és ha ott is van, azt eladják-e nekem? Kértem egy átszállítást, de erre is elutasító választ kaptam. Kérdésem, ha egy vevő meg akarja vásárolni a kiállítási darabot (hozzáteszem teljes áron!!!), azt miért nem adják el neki?

Egy ekkora üzletlánc hogy követhet el ekkora hibákat? Nem tartanak készletet a kiállított termékből. Hibás árat tüntetnek fel az ártáblán. Félreinformálják a vásárlót a készletet illetően. Ez bőven kimeríti a vásárló megtévesztése fogalmát.

A 2 db 3 fiókos Bessy Rattan komódra még mindig igényt tartanék 7.500ft/db áron, de nem tudok már több időt és pénzt (benzin) fordítani a beszerzésükre. Méltányosságból kérném az ingyenes házhozszállításukat!

Várom válaszukat!"

Erre az alábbi (semmitmondó) "válasz" érkezett:

"
Tisztelt Uram! Az Ön által keresett Bessy komód várható beérkezése áruházunkba 2012.11.26 hétfő.
A házhozszállítást egy külsős cég végzi, a szállítás díjáról áruházunkban tudnak tájékoztatást adni.
A várakozásért elnézését kérjük.
 
Üdvözlettel:
JYSK-Budakalász"

Erre még jeleztem, hogy a kérdésemre várnám a választ, de azóta sem jött semmi...
Igazán vevőcentrikus hozzáállás...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.