Tékozló Homár

Telefonbiztosítás a Vodafone-nál

2013.07.23. 12:03 | jackyll | komment

Levente összes készülékén felmondta a biztosítást a Vodafone-nal (és a T-Mobillal) szerződött Ace European Group Ltd, miután egy taxiban eltűnt az iPhone-ja. Csere nincs, mert nem "igazi" lopás történt, a havi 22000 ezer forintos csomag maradt (benne a felmondott biztosítás díjával). Bónuszként idén júliustól megváltoztatták a kedvezményes készülékvásárlást, úgyhogy még egy évig csak új előfizetéssel pótolhatja a telefont. Bezzeg amikor karcolásokról kérdezett a Vodafone Smartstore-ban, azt mondták, vágja a földhöz a telefont, a biztosító úgyis cseréli:

Már több éve a Vodafone ügyfele vagyok, és 2012 november 30-án döntöttem úgy, hogy RED-re váltok, úgyis magas számláim voltak, tetszettek a feltételek. Meggyőztek ezzel kapcsolatban, így vettem is egy 32GB-os iPhone 5-öt, két év hűséggel RED Super díjcsomagban, havi 22 000 Ft-ért. A telefonért 80 000 Ft-ot hagytam ott akkor, készpénzben. Ami tetszett a csomagban: készülékbiztosítás, ami lopásra is vonatkozik (ezt promózza is rendesen a Vodafone a reklámjaiban, és az ügyfélszolgálatos hölgy is többször kihangsúlyozta), VIP ügyfél leszek, így 1 év után a köszönet programban lehetőségem van készüléket váltani. No meg persze a korlátlan beszélgetés és SMS, és a 4GB internet. Kb. 2-3 hónapja ért az első fekete leves, amikor is egy taxis ellopta a telefonomat. Ahogy kell letiltattam, bementem a rendőrségre feljelentést tenni, mindent őszintén, részletesen elmondtam, majd a biztosítónak elküldtem a rendőrségi papírokat. Néhány nap múlva csörgött a telefonom, a biztosító keresett, és közölték, hogy nem kapok új telefont, mert önhibámból “hagytam el” a készüléket, a biztosításom pedig csak zseblopásra és rablásra vonatkozik.


Erre kb. két hétre kaptam a biztosítótól egy ajánlott levelet, miszerint sajnálattal közlik, hogy a készülékbiztosításomat egyoldalúan megszűntetik, a fent említett készülékre, VALAMINT AZ ÖSSZES TÖBBI KÉSZÜLÉKRE, AMI MÉG A NEVEMEN VAN. Na erre kíváncsi lennék, hogy miért?

Ezek után, így, hogy nincs már telefonom, mert ellopták, és aljas szemét módon nem adtak másikat, a biztosítás költségeit továbbra is fizetnem kell, mert 22 000 Ft havidíjat fizetek, és ebből nekem a Vodafone csak puszta jófejségből fizet készülékbiztosítást is, köszönöm szépen!

Néhány hónapja külföldön töltöttem pár napot, és használtam az európa napijegy szolgáltatást, ami miatt kb. 5000 Ft-al nőtt a havi számlám. Mindig előre fizetek, hogy ne legyen probléma, de emiatt előjött 2500 Ft plusz költség, amit nem mentem be befizetni, úgy gondoltam hogy a következő számlámmal befizetem. Kb. napi szinten zaklatott a Vodafone, hogy fizessem be a 2500 ft tartozásomat, mert korlátozni fogják a szolgáltatásomat, VALAMINT MEGSZŰNTETIK A KÉSZÜLÉKBIZTOSÍTÁSOMAT, AMINEK AZ ÚJBÓLI MEGRENDELÉSÉRE NINCS LEHETŐSÉGEM.

Kérdezem itt, hogy miről beszélnek? A biztosító már réges régen egyoldalúan megszűntette a biztosításomat, és új készüléket sem adott!? Egyébként ennek az SMS-nek a fogadása 300 Ft-ba került nekem…


A biztosítással kapcsolatban hozzátenném, hogy egyszer a következő tanácsot kaptam számlabefizetés közben a Vodafone Smart Store-ban:

Mivel fekete iPhone 5-ösöm volt, elég csúnyán kopott, pedig vigyáztam rá. Megkérdeztem az ügyfélszolgálatost, hogy nem tudja-e, hogy számíthatok e ezzel kapcsolatban garanciális cserére, aki azt válaszolta, hogy nem tudja, de legrosszabb esetben, ha már nagyon gáznak ítélem, VÁGJAM FÖLDHÖZ A TELEFONT, ÚGYIS AD ÚJAT A BIZTOSÍTÓ. Igen, most már látom hogy működik ez, de akkoris, hogy adhat ilyen tanácsot egy “szakember”?

Tegnap kaptam egy SMS-t, hogy elértem az adatforgalmam 80%-át, ami lehetséges is, mivel sokat tetheringelek, de ellenőrízni szerettem volna, így beléptem az online ügyfélszolgálatba, ahol azt írták, hogy 3GB-ot használtam fel a 4-ből, ok.

Tök véletlenül görgettem le a köszönet programig, ahol a következő fogadott:
Köszönet Program Szint: VIP
Szerződés kezdete: 2011. 10. 18.
Legközelebbi készülékváltás: 2014. 08. 31.

Eddig itt 2013.11.30 szerepelt, ennyire nem lehetek hülye!? Ezt vártam, hogy ha már a Vodafone és a kedves Biztosító ígérete ellenére nem adott új telefont, 4 hónap múlva a szerződésben foglaltak szerint vehetek végre magamnak egy újat. Hát nem, de vajon miért is?

Elkezdtem keresgélni, és ezt találtam:

“Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a kedvezményes készülékváltási lehetőséget július 1-től minden Köszönet tagunk a 2 éves hűségidő 21. hónapja után veheti igénybe. Ezt megelőzően erre nincsen lehetőség.”

Kérdezném, hogy ez MICSODA? És hogy ezt csak így megtehetik? Elcsábítanak a feltételekkel, aláírok 2 év hűséget, 22 000 Ft havidíjra, plusz 80 000 Ft-ot otthagyok készülékre, majd fél év után majdnem mindent megszűntetnek egyoldalúan, ami miatt aláírtam ezt a szerződést?

Nagyon fel vagyok háborodva, és ezt most már nem fogom lenyelni, megkeresek egy ügyvédet, és amint tudom otthagyom ezt a szemét társaságot a francba. Ha esetleg valaki hasonló cipőben van, kérem keressen meg, többen több esélyünk van!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

McZozo 2013.07.23. 12:14:48

Erre bnem lehet mast mondani csak kb h ogy vodafont felgyujtani es helyet soval behinteni

Atörökk 2013.07.23. 12:16:09

ŐK nem írtak alá hűségszerződést, csak te. Szar ügy. Nem véletlen nem vagyok hajlandó hosszú évek óta semmi ilyen hűségeslófaszba belemenni.

bakter012 2013.07.23. 12:16:17

Erre bnem lehet mast mondani csak kb h ogy vodafont felgyujtani es helyet soval behinteni

Mivaaan?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.23. 12:24:15

Én egy Josef Seibel cipőben vagyok, mitévő legyek?
Fekete, fűzős.

kakukk11 2013.07.23. 12:26:55

Alig értem amit írsz, pedig koncentrálok.
Nem maradt ki a taxis sztoriból az, hogy te ÚGY VÉLED, hogy a taxiban kiesett a telefonod a zsebedből? Nekem ez nem tűnik lopásnak.

"Egyébként ennek az SMS-nek a fogadása 300 Ft"
KOmolyan van olyan, hogy egy SMS fogadás 300Ft?

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2013.07.23. 12:28:36

A Vodafone egy ősi román cég. Ruppotlanok, és mint a poszt is mutatja az ügyfelek lehúzásából tudnak csak megélni. Én pár éve otthagytam őket. Hóközi befizetésért erőszakoskodtak 8 v. 10 év kapcsolat után, pontosan időben fizetett számlákkal a hátam mögött. Jelezném, 30000 Ft ről volt szó. És a kedves ügyintéző közölte, hogy két napom van, ellenkező esetben egyirányúsítás. Anyádat kis piros nyomorék....

FDToth 2013.07.23. 12:29:23

Én is fizetek iPhone 5-re készülékbiztosítást a T-nél. Állítólag mindig cserélik ha pl. leejted, összetöröd, vízbe esik. Azt a dolgot, hogy ha szándékosan, direkt összetöröd, akkor is kapsz újat (igaz, van 20eFt önerő) nekem is elmondták.
Ha nekem a biztosítás időtartama alatt véletlenül vízbe esik vagy összetörik és nem ad újat a biztosító, akkor is fog újat adni, de az a T lesz. Ezek is telibeszarják a 20 éve náluk levő ügyfeleiket. Ügyfélmegtartás? Nem is ismerik ezt a fogalmat...

nandika68 2013.07.23. 12:32:31

a román vodánál szarabb nincs

CID 2013.07.23. 12:36:25

@FDToth: Te nagyon hülye, amikor bejelented a káreseményt, nehogy azt mond, hogy te vagy a családtagod baszta földhöz, mert egy jóízű röhögésen kívül, lófaszt kapsz a seggedbe, nem telefont a kezedbe.:)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.23. 12:37:57

"Elcsábítanak a feltételekkel"

Ha az ASZF változik a károdra, felmondhatod a szerződést.

England win The Ashes! 2013.07.23. 12:39:04

"...amikor is egy taxis ellopta a telefonomat."

Aha, hát persze, vazze! Azt a viccet ismered, aminek az a vége, hogy "egy részeg a kezemre lépett"?

Taxis ellopta... Hogy nem sül le a pofájáról a bőr. No persze ha úgy történt, hogy kivitte az erdőbe, mejd fegyverrel kényszerítette, végül volt egy kis ungabunga is, akkor nem szóltam.

CID 2013.07.23. 12:39:33

@kakukk11: Egyrészt van, fogadott emelt díjas SMS ( ÁSZF eggyes számú melléklete), másrészt itt a késedelmes fizetés miatti felszólításért fizet,nem az SMS-ért.

FDToth 2013.07.23. 12:43:09

@CID: jaaa, pedig azt hittem ezt kell mondani... ;) nem tom honnan vetted boci:)

2013.07.23. 12:48:23

Ebbe én annyira nem vagyok képes beleélni magam, hogy nem tudom együttérzésemről biztosítani a tisztelt posztert.

CID 2013.07.23. 12:53:15

@FDToth: Te írtad, apuci kicsi fia.". Azt a dolgot, hogy ha szándékosan, direkt összetöröd, akkor is kapsz újat (igaz, van 20eFt önerő) nekem is elmondták.";)

2013.07.23. 12:53:23

Az apa leül beszélgetni a 18 éves fiával:
- Fiam, azt hiszem elég nagy vagy már, beszélgessünk arról meddig mentél el már nővel, a seggét már fogtad?
- Na, de édes apám ne hozzon zavarba!
- De a mellét már csak fogtad?
- Na, de édes apám ne hozzon zavarba!
Hát akkor mijét fogtad már lánynak?
- A fülét!
- És mit mondtál neki?
- Azt, hogy szopjál bazmeg.

igazságos 2013.07.23. 12:54:26

Jogos a poszter panasza.

Ott a rendőrségi papír, amit

1. ELEVE NEM ADNAK, ha ELHAGYTAD A TELEFONT

2. CSAK LOPÁS ESETÉN ELJÁRÁST INDÍTANAK, és ilyen papírt adnak.

Tehát, ha a vodafone nem hajlandó, egyszerű a képlet:

TUTIBIZTOS A PER MEGNYERÉSE.

Két biztosítási csomag, az Alap és az Extra közül választhatsz. Mindkettő fedezetet nyújt a következő káreseményekre:

véletlenszerű károsodásra, ha véletlenül leejted a telefont és összetörik, vagy ha veled történik egy baleset és emiatt a telefonod is sérül;
elemi károkra (pl: tűz, vihar, árvíz;);
folyadék- és vízkárokra (például ha elkap egy komoly vihar);
vagy arra, ha valaki más – aki nem a hozzátartozód (családtagod) – szándékosan megrongálja a telefonodat.

Az Extra csomaggal mindezek mellett zseblopás, rablás vagy betörés esetén is jár a kártérítés.
A részletes biztosítási feltételeket a biztositási ÁSZF tartalmazza

mivel a poszter az óccsóbb biztosítást vette, így viszont jogos a készülék ki nem cserélése

OTT A HONLAP, OLVASNI KELLENE, google a barátod

aki így vesz telefont, hogy nem sajnál érte havonta fizetni 22.000-et, és így végül 212 0000 ft-ot kiadni csak egy darabért (több is van), az rinyálhat, ennek már úgyis tökmindegy lenne

elviekben meg a biztosítót is perelni kell, hiszen a többinek nem lenne köze az iphone- esethez, ha te rendesen fizettél

hogy lophatja el a szemét taxis a telefonodat? otthagytad? vagy elaludtál utazás közben?

ÉN PERELNÉK, 212000 ft + idegeskedés+ egyéb költségek és a többi telefon miatt is!

Igen, én ELŐFIZETTEM 2 évre egy telefont,l de én egyből kifizettem az iphone 4-esem. Ugye, mivel a poszter törlesztőt fizetett, még NEM AZ ÖVÉ VOLT A TELEFON, az csak akkor kerül a birtokába, ha teljesen fizette.

Új telefont én ezért, csak 1 év múlva vehetek a saját nevemre, a sinosz flottára. Tehát mondok konkrétat a poszternek:

vettem 2013. februárjában a telót, akkor 2014. március 1-jétől vehetek újat

én nem kötöttem biztosítást, iphone 4-esre kevés, MINDENKIRE AZ IPHONE 5-öt TUKMÁLTÁK, pont ezért nem kellett!

soha nem szabad azt venni, amit tukmálnak mindenkire

England win The Ashes! 2013.07.23. 12:56:30

@Avi Snatch: kérdésedre a válasz ott a linkben.

igazságos 2013.07.23. 12:56:58

Az egyoldalú megszüntetésért pedig NMHH-hoz fordulni kötelező, még úgy is, hogy kifizetsz 3-5000 forint eljárási díjat.

nem hagynám annyiban semmiképpen a dolgot

a vodafone Red-es csomagok a legszarabbak, soha nem szabad olyan csomagot választani, amit így kínálnak, mindig keress ismerőst, barátod, akinél beszállhatsz a flottájába!

igazságos 2013.07.23. 12:58:13

Esetleg elsőként a taxitársasághoz fordultam volna, ha tényleg nem hiénás taxis volt az illető!

FDToth 2013.07.23. 12:58:58

@CID: lüke... Ezt tenyleg mondtak, de azt nem h mondjam majd azt amit te irtal elsokent. Agyszint=abszint?

CID 2013.07.23. 12:59:07

@igazságos: csöcsike, ennek semmi köze a vodához, ezt a biztosító intézi. Azt ugye te sem gondolod, hogy csak fizetnek egy 200e+-os készüléket, mert a posztoló hülye... Lopásra, rablásra fizet, elhagyásra nem, ennyi.

AtiSnatch 2013.07.23. 13:00:24

@igazságos: szerinted hulla részegen hajnalban emlékszik a taxisra? de még a taxira se :D

igazságos 2013.07.23. 13:00:54

A rendőrségtől meg fog kapni még egy papírt, hogy a nyomozást lezárták az ellopott telefon ügyében.

Ha bárhol máshol a rendőrség újra rábukkan a telódra (mivelhogy tudják az imei, egyéb adatokat), bűncselekménykor, a poszter vissza fogja kapni a telót.

@CID: idefigyeljé, lapos, ott van a hozzászólásomra, hogy RABLÁSRA AZ EXTRA CSOMAGOT KELLETT VOLNA ELŐFIZETNIE, mer az alapcsomagba nem tartozik az bele.

mindenki (a többség) az alapcsomagot kapja

ami akkor játszik, ha leb@szod a telefonodat az ötödik emeletről és mondjuk összetörik, karcolódik, pixelhibás, stb.

nandika68 2013.07.23. 13:02:02

román cégnél alap hogy nem kötök szerződést vele

England win The Ashes! 2013.07.23. 13:02:34

@igazságos: Ácsi, lassítsunk egy kicsit. Nem tudom, hogy mennek a vodafone-nál a dolgok, így simán elhiszem, amit írsz, DE:

ha a poszter ekkorát kamuzik, hogy ellopta a taxis a telefonját, akkor mi a biztosíték, hogy a poszt többi részében igazat ír?

igazságos 2013.07.23. 13:02:59

szóval a poszter 2013. december 1-jén (munkanaptól függ), vehet új telefont

szerintem ettől függetlenül fizetnie kell a részleteket tovább, akkor is, ha nincs telefonja

igazságos 2013.07.23. 13:04:34

@Graeme Swann 4 Prime Minister: hát hogy egy lúzer, mégis mi lenne, és én sajnálom, őszintén

iphone 5, vodafone red, már eleve sz@pás

pláne, hogy üzletben most már 200 000 alatt lehet venni ezt a telefont, holott aszongya 8 hónap telt el

igazságos 2013.07.23. 13:06:45

@Avi Snatch: honnan tuggyam, én még soha nem vagyok berúgva

majd meggondolja ezek után, mikor részegedjen le :P

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.07.23. 13:10:55

Igi bazmeg.. Szeretünk, de mostmár keríts egy traktorosfiút.

CID 2013.07.23. 13:11:32

@igazságos: te nem lapos ( elmondásod szerint), tudod te mi a különbség a rablás és a lopás között? Arról, ne is beszéljünk, ha elhagyja... :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.23. 13:12:32

" És hogy ezt csak így megtehetik? Elcsábítanak a feltételekkel, aláírok 2 év hűséget, 22 000 Ft havidíjra, plusz 80 000 Ft-ot otthagyok készülékre, majd fél év után majdnem mindent megszűntetnek egyoldalúan, ami miatt aláírtam ezt a szerződést?"

Meg hát. Hiszen már fizettél, ezután hol érdekled a céget :D

AtiSnatch 2013.07.23. 13:13:01

Egyszer pujakoromban találtam egy Nokia 6310i-t, a tulaj bejelentette a rendőrségen,hogy ellopták. Egy év felfüggesztett, pedig tényleg csak találtam.

England win The Ashes! 2013.07.23. 13:13:38

@igazságos: nemcsak lúzer, hülye is. Eleve olyat nem mondunk, hogy a taxis ellopta, mert a taxiban általában hátra ülünk, így eleve kicsi a sansz, hogy csak úgy kicsórta a zsebből.

Valószínűleg a fószer zsebéből kicsúszott, vagy maga mellé tette az ülésre, úgy maradt ott. De még ekkor sem biztos, hogy a taxis nyúlta le, lehet, hogy a következő utas bukkant rá, úgyhogy kár is a taxitársaságot vádolni.

Simán annyit kellett volna mondania a rendőrségen, hogy kizsebelték.

igazságos 2013.07.23. 13:13:49

jaaa, de hogy valamiért aktiválták neki a vip köszönet csomagot, amire rászámoltak még egy évet

A köszönet program másra vonatkozik, ott is külön fizetsz

VIP szint: 2000 Ft/év

nem értem, miért van a készülékvásárlás előtt, valószínűleg ez másik készülékre vonatkozólag van

a vodásoknak van ez, hogy ide regisztrálni kell magad, és ha igénybe veszed a kedvezményt, akkor dupla adagot kapsz a burgerben keddenként

de gondolom, ezt beregizik, és emiatt kerültél te át a vipbe már

de ez jutalom, kedvezmény a hűséged miatt

még mindig a 2013. december 1 vonatkozik rá, akkor vehet új telefont

igazságos 2013.07.23. 13:15:25

@Graeme Swann 4 Prime Minister: a RENDŐRÖK NEM ADNAK ÚGY PAPÍRT, hogy TE ELHAGYTAD A TELEFONOD

Ha ellopták, és ez tényleg így van, akkor adnak papírt, hogy MEGINDÍTOTTÁK AZ ELJÁRÁST, és majd értesítenek, ha van valami.

Mert, ha elhagyod, KÖRBERÖHÖG A RENDŐRSÉG, ha hozzájuk fordulsz.

Bármilyen irat, pénztárca, telefon elhagyásakor nem lehet a rendőrséghez menni, ELHAJTANAK.

szóval ez tény, hogy a poszter nem kamuzott, a LOPÁS MEGTÖRTÉNT.

ezen nincs vita

AtiSnatch 2013.07.23. 13:16:27

@igazságos: tévedsz! új telefont bármikor vehet!

igazságos 2013.07.23. 13:19:01

szóval a KÖSZÖNET PROGRAM VODAFONE RED SUPER csomagban BENNE FOGLALTATIK

www.vodafone.hu/uzleti/kisvallalkozasok/telefonok-es-tarifak/tarifak/red-csomagok

igazságos 2013.07.23. 13:20:14

@Avi Snatch: előfizetéssel, nem vehet bármikor új telefont!

Egy év után teheted csak ezt meg, hogy saját nevedre új telót akarsz venni.

sajnos ez így van, nem vita tárgya

kártyásan vehetsz te bármikor újat

CID 2013.07.23. 13:20:56

@Graeme Swann 4 Prime Minister: Ez jogos, viszont, ha kiderül, hogy nem kizsebelték, hanem elhagyta, lehet megdasszák:) A biztosítási csalást, sehol nem díjazzák ;)

AtiSnatch 2013.07.23. 13:21:51

@igazságos: oszt arról hallottál-e,hogy több előfizetésed is lehet? :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.23. 13:22:40

@igazságos: 200000 forint? Egy telefonért?? Nooooormális???
Joe Hallenbeck : Leather
pants.
Jimmy Dix: Yeah.
Joe Hallenbeck : What's
something like that run?
Jimmy Dix: Six-fifty.
Joe Hallenbeck : Six hundred
and fifty dollars?
Jimmy Dix: Yeah.
Joe Hallenbeck : They're
pants.
Jimmy Dix: Yeah.
Joe Hallenbeck : You wear
them?
Jimmy Dix: YES.
Joe Hallenbeck : They don't,
like, have a TV in them or
something?
Jimmy Dix: Nope.
Joe Hallenbeck : I am very
old.

igazságos 2013.07.23. 13:23:00

a rendőrség vissza fogja adni a telefont, ha az valahogy előkerül, valakitől mondjuk bűncselekmény során elkobozzák, vagy valamelyik üzletben rábukkannak

volt már itt nem egy ilyen poszt

ha nem jelenti, és mégis előkeríti a rendőrség, tényleg megb@sszák, ahogy fent mondta lapos

ezért biztos az, hogy bűncselekmény történt, mert a rendőrség nem fárassza magát holmi papírok kiállításával

igazságos 2013.07.23. 13:25:45

@Avi Snatch: amiről te beszélsz az egy ÚJ ELŐFIZETÉS KÖTÉS, a flottában

vagyis + azt is fizeted a régi mellé

minden a te neveden van

a sinosz flottába pl. két ember lehet, de mind a két számla az én nevemen lesz, és csak az én engedélyemmel vehet a másik telefont 1 év után

igazságos 2013.07.23. 13:32:15

Tehát akkor:

1. az egyoldalú szerződésbontás miatt NMHH-hoz fordulni

2. biztosítót perelni a többi telefon miatt, ha te mindent, becsületesen fizettél

3. vodafone szerződést valahogy megszüntetni, átkötni másra (azt lehet fél év után), viszont a vodafone részéről úgy tűnik, nem történt törvénysértés, hiába ott a lopásról szóló igazolás, nem volt arra biztosítás

a készülékbiztosítás, mai benne van a köszönet program mellett a vodafone Red-ben, csak az alap biztosítás

+1
reménykedni, hogy végül előkerül mégiscsak a telefon, azért egy iphone 5 -öt el kell teríteni

nézegetném a vaterás, egyéb oldalakat, hátha ott felbukkan majd idővel (se doboz, se papírjai )

amit valószínűleg így nem sokan fognak megvenni

mert, ha a poszter három havig nem fizeti a szerződést, a telefont kikötik

talán még ezt is megpróbálnám

AtiSnatch 2013.07.23. 13:33:35

@igazságos: mondtam én valahol egy szóval is,hogy nem úgy van? :D attól még vehet új telefont :D

Atörökk 2013.07.23. 13:34:13

@igazságos:
Drága, nem zsinyóros telefon ez mán, hogy kikössék!

igazságos 2013.07.23. 13:34:49

nem tehetek róla, máma nagyon empatikus és együttérző vagyok (bár a nem fizetést végül is nem nagyon ajánlanám, bár elgondolkoztam rajta)

CID 2013.07.23. 13:36:06

Ez hülye, de mint tudjuk, direkt:))))))

igazságos 2013.07.23. 13:36:29

@atörökk: ki tudják ütni a telefont, és nem szórakoznak

olvass csak vissza a homáron, nem egy ilyen sztori volt itt

hogy csak nézett bambán a kedvesügyfél, hogy miért nem működik a telefonja

még a kimenő hívást is korlátozzák, ha 60.000 ft-nál többet gyűjt valaki róla össze

az adatforgalom lelassul, ha elérted a 4 gb-ot

nekem 100 megás csomag is bőven elég, hogy megnézzem az e-maileket

máshol, kártyafüggetlenül tényleg vehet telefont, de mit ér vele kártya nélkül? :P

igazságos 2013.07.23. 13:38:48

@CID: de senki nem akar segíteni itt szegény poszteren rajtam kívül

tudom, én, hogy hülye vagyok meg direkt, nem kell bizonygatnom, mert mindenki tudja rólam :P

rajtam kívül senki nem segített 1 épkézláb ötlettel sem, talán csak apti rebesgetett valamit

England win The Ashes! 2013.07.23. 13:40:10

@CID: Ja. Én ha elhagynám valahol, nem jelenteném. Én voltam a hülye, ennyi. Csak vázoltam, hogy ha már annyira kamuzni akar, akkor valami hihetőbb mesét adjon elő.

@igazságos: Már fentebb írtam: a poszter egy hülye.
Elmondom, szerintem hogy volt. Utoljára emlékei szerint a taxiban volt nála. Észrevette, hogy nincs meg, talán fel is hívta a társaságot, hogy nem találták-e meg véletlenül. Mivel nemmel feleltek, így rögtön a sofőrre kente az egész sztorit. CSAKHOGY: mint azt említettem, a KÖVETKEZŐ utas is rábukkanhatott a készülékre. Ennek van nagyobb sansza, tekintve hogy az utas hátul ül, a sofőr meg többnyire elöl.

A rendőrség meg, ha eljárást indít, még nem jelenti azt, hogy maga a lopás megtörtént. Azt majd akkor jelenthetjük ki - néha még akkor sem -, ha a nyomozás sikerrel lezárul.

igazságos 2013.07.23. 13:41:05

bár szerintem az ÚJ SIM KÁRTYA IGÉNYLÉS megtörtént, gondolom

ezt ugyanis meg lehet tenni, és visszamásolják róla az adatokat

SIM kártyájának eltűnése esetén a letiltást kérje mielőbb telefonon vagy személyesen ügyintézőinktől, illetve a telefonos vagy a WAP-os önkiszolgáló ügyfélszolgálatokon, hogy a SIM kártyájáról illetéktelenek ne tudjanak hívást indítani. A letiltáshoz szüksége van az előfizetés hívószámára és jelszavára, amelynek hiányában személyesen, elő- vagy számlafizetőként kérhet segítséget, az azonosításhoz szükséges iratok bemutatását követőe

azért itt biztos vagyok benne, volt telefonálgatás rendesen reggelre, addig, amíg felébredt, ha részeg volt az ipse, ugye, itt mivel ellopták, nem jöttek az sms-ek :P

igazságos 2013.07.23. 13:42:15

@Graeme Swann 4 Prime Minister: egen, de akkor nem folytat le az eljárást, ha te önhibádon kívül hagytad el a telefont

elhagytad, elfelejtetted, hol van

ha így a rendőrség nyomozna, hát túlterheltek lennének de nagyon

az lehet, hogy másik ügyfél találta meg

ezt senki nem tudhatja

igazságos 2013.07.23. 13:43:50

ez azért gyanús, hogy nem írta a poszter azt, mennyi kára történt abból, hogy később lett letiltva a sim kártya

hiszen ha én találnák ilyet, minimum telefonálnék meg szex-vonalakat hívogatnék rajta, mindenféle telefonos előfizetést igénybe véve :P

Bellagio 2013.07.23. 13:50:24

Taxis ellopta utazas kozben? Szinte latom magam elott a szituaciot, ahogy a 3 meter hosszu kezevel hatranyul az ules alatt es a taskaban matat. Reg mulattam ilyen jot :)

England win The Ashes! 2013.07.23. 13:53:37

@igazságos: "egen, de akkor nem folytat le az eljárást, ha te önhibádon kívül hagytad el a telefont"

Itt viszont nem így volt, mert nem hiszem, hogy azzal ment be az ürge, hogy "elvesztettem a telefonom, csináljanak valamit".

A poszter feljelentést tett lopásról - ha jóhiszemű lennék, azt mondanám, ő tényleg azt hiszi, így volt -, a papírokat bevitte a biztosítónak, akik körberöhögték. Sanszos, hogy joggal. Ennyi.
Gyanítom, hogy azok a bizonyos rendőrségi papírok is csak annyit tartalmaztak, hogy ismeretlen tettes ellen folyik a nyomozás, mert stbstb. Maga a lopás ténye nem hiszem, hogy meg volt erősítve benne, különben nem hajtja el a biztosító.

igazságos 2013.07.23. 13:56:03

@Bellagio: ha nem tudja, hogy ki volt a taxis/taxistársaságot, akkor megint csak nem indítanak eljárást, így viszont fura, hogy ezt a részt innen kihagyta

aszondom, hogy cid ellopta a mellyeimet, mer ő lapos, akkor a rendőrség nem fog nyomozni, hacsak nem tudok valami megalapozott nyomot adni nekik, hogy miért is, mert vádaskodásért még én megyek börtönbe

Bara józsefhez is azért mentek ki, mert a román már többször lopott, tehát megvolt az ok, hogy megint helyes a dózis.

a poszter erről a taxis ügyről nem mond itt bővebben, tehát mindenki csak találgat, lehet, nem is egyedül volt

igazságos 2013.07.23. 13:59:12

@Graeme Swann 4 Prime Minister: a biztosító azért hajtotta el, mert neki az alap készülékbiztosítása volt, ami a Vodafone Red Super csomagban BENNE FOGLALTATIK

holott a poszter nem gondolt arra, hogy a telefont el is lophatják, ezért nem kötött EXTRA biztosítást + havidíjért

tehát a biztosító JOGOSAN HAJTOTTA EL, az viszont nem jogos, hogy a többi készülékre milyen alapon bontotta fel a szerződést

a poszter nem olvasta az indoklást, nem közölte itt sem, csak az egyoldalú megszüntetés tényét

England win The Ashes! 2013.07.23. 14:05:07

@igazságos: nem azért hajtották el.

"Néhány nap múlva csörgött a telefonom, a biztosító keresett, és közölték, hogy nem kapok új telefont, mert önhibámból “hagytam el” a készüléket, a biztosításom pedig csak zseblopásra és rablásra vonatkozik."

Lopásra az ő biztosítása is vonatkozott. Vagy van olyan biztosítás is, ami elvesztésre is jó? Ha igen, akkor nem szóltam.

igazságos 2013.07.23. 14:09:53

az oldalakat is böngéssze, hátha felbukkan később valahol

sose lehet tudni :P

igazságos 2013.07.23. 14:14:49

@Graeme Swann 4 Prime Minister: érdekes, amit mondasz, most megvilágosodtam

de biztosan nem volt lopásra biztosításra, hiszen csak azt vette igénybe, ami a csomaghoz jár, ami a csomagban benne van, viszont ha

ÖNHIBÁRA HIVATKOZTAK, és ezért nem adnak új telefont, a rendőrségi papír ellenében, akkor biza a biztosító kétszeresen tett nem jogos dolgot, korábban azt mondtam, ugye, hogy csak a többi készülék biztosításának megszüntetése volt nem jogos, az elhajtás meg jogos volt, holott ez nem így van

www.vodafone.hu/lakossagi/telefonok-tarifak/tarifak/red/csomagok

Két biztosítási csomag, az Alap és az Extra közül választhatsz. Mindkettő fedezetet nyújt a következő káreseményekre:

véletlenszerű károsodásra, ha véletlenül leejted a telefont és összetörik, vagy ha veled történik egy baleset és emiatt a telefonod is sérül;
elemi károkra (pl: tűz, vihar, árvíz;);
folyadék- és vízkárokra (például ha elkap egy komoly vihar);
vagy arra, ha valaki más – aki nem a hozzátartozód (családtagod) – szándékosan megrongálja a telefonodat.

Az Extra csomaggal mindezek mellett zseblopás, rablás vagy betörés esetén is jár a kártérítés.
A részletes biztosítási feltételeket a biztositási ÁSZF tartalmazza

a poszternek az alap csomag volt BENNE a biztosításban

igazságos 2013.07.23. 14:16:08

tökre összezavartok, megyek traktorozni

úgy bírom, hogy sose tudjuk meg, igazam vót-e :P

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.23. 14:16:42

Persze, hogy helyes a dózis, mikor végig maga alatt ásta a fát!

igazságos 2013.07.23. 14:22:44

az is hülye, aki egy pénztárcában három bankkártyát tart :P

Tamas Sasvari 2013.07.23. 14:56:24

IGAZSAGOS: A Voda Red Super csomagban az extra biztositas benne van, azaz lopas eseten is van biztositasa. Az postolo 22ezret fizet, azaz Red Super csomagra elofizet.

Am az o alap gondja nem a telefonos ceggel van, hanem a biztositoval. A megfelelo szakhatosagnal bepanaszolni okat (pszaf).

A Voda Rednel alap esetben 16800 ft a beallitott koltsegkeret. Ez kozel 17 napnyi EU jegy. Ez alatt nem kernek elore fizetest. A Red + Eu jegy korlatlan kulfoldi hivasinditast, sms-t ad M.o-ra, s ingyenes korlatlan hivfogadast az 990 forintert.(mintha itthon lennel).

Szoval muveszet Voda Reddel olyan koltseget csinalni, ami miatt extra befizetest kerjen a Voda...

labi 2013.07.23. 14:59:05

@igazságos:
Ha elhagyom a telefonomat, majd bemegyek a rendőrségre és azt mondom hogy ellopták, akkor lesz lopásról papírom.

Ha ezek után a biztosítónak az orrára kötöm, hogy tulajdonképpen balfasz voltam és nem is lopták hanem elhagytam, akkor elhajtanak, mert a balfaszság mint kockázat nem szerepel a szerződési feltételekben.

Erre szokták mondani:
"Kárt bejelenteni is tudni kell"

bigmac 2013.07.23. 15:10:14

A poster egy igazi burzsoá láma...a telefonját meg elhagyta ez a postbol is kiderül....gondolom ez átment a biztosítónak is ezért nem fizet...nyújj a zsebedbe góré azt vegyél másikat...ja má megtetted? Bocs...

bigmac 2013.07.23. 15:13:45

@kakukk11: " KOmolyan van olyan, hogy egy SMS fogadás 300Ft? "
yodafon megcsinálja bármíly hihhhhetetlen

igazságos 2013.07.23. 15:19:23

@labi: ebben csak az a gikszer, hogy ha teszem azt, a rendőrség tényleg IGAZOLJA, az eljárás lefolytatása után, hogy ELLOPTÁK A TELEFONT, akkor mind bocsánatot fogtok kérni?

@Tamas Sasvari: ezt is értem, de neki a vodával is van gondja, mivel nem vehet új telefont

bigmac 2013.07.23. 15:23:42

@igazságos: töl yó amit írtál csak annyi lenne a helyesbítésem hogy a biztosító határozatra fizet nem feljelentésre....vagy olykor még arra se...

labi 2013.07.23. 15:59:35

@igazságos: "akkor mind bocsánatot fogtok kérni?"

"fogtok"?
Kitől és miért kéne bocsánatot kérnünk és kik vagyunk "mi" akik a "fogtok" kategóriában vannak? :)

Csak írtam egy véleményt, de most teszek mellé egy másikat is:

Ha az ember az elhagyott telefonjára bejelent egy lopást, majd a kárbejelentőn elkotyogja, hogy nem is ellopták, hanem elhagyta, akkor ne feszegesse nagyon a témát hogy a rendőrségnek olyat talált ami nem valós, mert azért még külön seggberúgás jár.

ha0rex 2013.07.23. 16:54:34

@bigmac: Én vagyok a poszter, köszönöm a feltételezést, örülök, hogy Te ilyen jól megismered az embereket, pár sor alapján... Egyébként web-, és mobilalkalmazásfejlesztéssel (iOS) foglalkozom, így ez a készülék nekem igencsak a munkaeszközöm, nem csak telefonálásra használom. Komoly fejfájást okozott nekem ez a történet, a munkám kapcsán is...

ha0rex 2013.07.23. 16:56:10

Sziasztok, nem volt erőm/időm végigolvasni a commenteket, mert dolgozom, én nem apuci pénzéből fizetem a 22 000 Ft-os havidíjamat. A biztosításommal kapcsolatban: RED Super díjcsomagban vagyok, tehát EXTRA készülékbiztosítás vonatkozik rám, ami érvényes lopásra is, legalábbis ezt mondják... Aztán persze mikor gondod van, hozzáteszik, hogy CSAKIS ZSEBLOPÁS ÉS RABLÁS!

A Taxis sztori: barátnőmért mentem taxival, végig beszéltem vele telefonon, egészen addig amíg oda nem értünk, ekkor beült, és letettük a telefont. Mikor otthon kiszálltunk, becsuktam az ajtót, egyből észrevettem, hogy nincs a zsebemben a telefon, és integettem a taxisnak, hogy álljon meg, de az kihajtott a parkolóból. Barátnőm telefonjáról azonnal hívtam a saját telefonom, ami kicsöngött, de nem vette fel senki, úgyhogy hívtam a Taxi4 diszpécserét, aki próbálta elérni a sofőrt, mint URH-n, mind mobilon, de nem válaszolt. A diszpécser megnyugtatott, hogy biztosan csak beugrott valahova egy kávéra, legyek türelemmel, nemsoká hívnak. Ok, letettük, én hívtam tovább a telefonomat, ami egyszercsak ki volt kapcsolva... Gyanús? Igen... hívott is a diszpécser, hogy sikerült elérni a sofőrt, keresi a telefont, de semmi. Pont nálam a sarkon volt egy leintős fuvarja, és biztosan azok vitték el. Ezek után naponta hívogattam a Taxi4-et (ahol egyébként VIP ügyfél vagyok...), hogy szeretném felvenni a kapcsolatot a 729-es számú autó vezetőjével, akit megkérdeztek erről, és állítólag annyit mondott, hogy ő nem hajlandó velem beszélni, ne adják ki sem a nevét, sem a telefonszámát. Gyanús? Szerintem igen. Mit tehetek? Keressem meg emailben a Taxi4 egyik vezetőjét, kaptam is egy emailcímet, leírtam neki mindent, hnapokkal ezelőtt, semmi válasz...

Pár hétre rá egy másik autójukkal utaztam, ahol szóbakerült az eset, kérdezte a sofőr, hogy tudom-e melyik autó volt az? Mondtam hogy persze, a 729-es kolléga. Ekkor meredten nézett rám a srác, és azt kérdezte, hogy ugye ezt nem mondom komolyan! Mondtam hogy de, miért? Aze gyik haverjának a Samsung S3-asa ugyanebben az autóban, ugyanilyen körülmények között tűnt el! Velük sem volt hajlandó szóbaállni a 729-es, de mivel kollégák, valahogy kiderítette a kontaktjkát, és beszéltek vele. Természetesen mindent tagadott.

Ennyi a taxis sztori, jó nagy fekete pont a Taxi4-nek is! Csak ehhez már nem volt lelkierőm, hogy ezt is leírjam, de kérésetekre, tessék...

Remélem így már érthető miért érzem ezt lopásnak... Nagyon kíváncsi lennék, hogy tudja-e a kedves 729-es számlával bizonyítani, azt a rövid, beugrós fuvart utánam, mert ha nem, az szintén gyanús, és ha a lopás ténye nem is bizonyítható rá, vétkezett, mert nem adott számlát az állítólagos fuvarjáról...

Bellagio 2013.07.23. 17:13:26

A zsebedbol lopta ki? Ugyamma'

Egyszeruen bent felejtetted a taxiban, utana meg nem kaptad vissza. A te hibad, igy jartal.

bigmac 2013.07.23. 17:14:05

@ha0rex: na így már mást mutat a story....mondjuk attól még mindig lámaság ülésen hagyni a telefont, erről amit leirtál kábé lesz egy rendörségi jegyzőkönyv azt annyi...
A taxis köcsögöt max kihallgatják a kékek meg behívják etikára taxisék
azt megintcsak annyi.....azért én biztos rámennék annak 729esnek az életére ha nem lennnék burzsoá:) web és mobilalkalmazásfejlesztő? Annyira azé nem tévedtem nagyot:)....vettél már új telefont?....barátnőd szenvedett hiányt bármiben is emiatt a dolog miatt?:)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.23. 17:18:21

Nem tudok elképzelni olyat, hogy 22 ezret elbasszak egy hónapban telefonra. Az egy nagybevásárlás. Ha kaviárt is veszek.

Persze mindenki arra költi a pénzét, amire akarja.

bigmac 2013.07.23. 17:23:20

@atpijkamo:
" Nem tudok elképzelni olyat, hogy 22 ezret elbasszak egy hónapban telefonra. Az egy nagybevásárlás. Ha kaviárt is veszek. "
A 22k még lószar....más 50 100ezreket telefonálgat el....konkrét neveket is tudnék de minek....

England win The Ashes! 2013.07.23. 17:25:02

@ha0rex: jól van, hombre, akkor máskor bővebben ecseteld a történetet, mert nem kicsit hangzik másképpen.

ha0rex 2013.07.23. 17:30:13

@bigmac: @Bellagio: Egy szóval sem mondtam, hogy a zsebemből lopta volna ki... Én voltam a balfasz, hogy benthagytam, viszont a tény, hogy rögtön integettem utána, mert azonnal észleltem, hogy nincs a zsebemben (nem kicsi a telefon), mégsem állt meg, és a későbbiek, okot adhatnának méltányosságra. Mikor ez ügyben érdeklődtem a biztosítónál, azt a választ kaptam, hogy méltányosságra olyan esetben TALÁN lenne lehetőség, ha a saját autómban hagytam volna a telefont, és elvitték volna az egész kocsit. Ilyenkor TALÁN??? Ugyanez az illető úgy bizonyította be nekem, hogy BÁRMIT MEGTEHETNEK, hogy azt mondta, hogy ha ők azt írják le, hogy fekete bőrű, afrikai lakosokra nem vonatkozik a biztosítás, akkor rájuk biza' nem vonatkozik... Mondhat ilyet egy biztosítási ügyintéző? Némi rasszizmust is felfedezek benne... Mikor ezen felháborodtam, azt mondta, ha problémám van vele, forduljak a feletteséhez... Minden egyes beszélgetésünk előtt elhangzott, hogy hangfelvétel készül róla, úgyhogy ezt a Vodafone-nak is el fogom mondani, ha végre hívnak ez ügyben, mert a fenti post kapcsán ezt az ígéretet kaptam.

Pluszköltségek, szextelefon kapcsán pedig azt tudom mondani, hogy kikapcsolták a telefonom, pin kódot ugyan nem, de passcode-ot kért, a kártyát pedig azonnal tiltattam, amint azt az infot kaptam a Taxi4-es diszpécsertől, hogy nincs meg a telefon...

Sajnos muszáj volt új telefont vennem, igen...

Igyekszem, hogy a párom semmiben ne szenvedjen hiányt, de félreértés ne essen, nem belőlem él :)

Nem érzem magam burzsoá-nak, hogy a Te kifejezéseddel éljek, keményen megdolgozom én azért, hogy finnanszírozni tudjam ezeket a dolgaimat, és hidd el, hosszú távon nagyon megtérül! (És most az iOS fejlesztés vs. iPhone vásárlásra gondolok)

igazságos 2013.07.23. 17:44:36

@ha0rex: há mondtam én, hogy nem egyedül volt a poszter, amúgycsak én adtam neked okos tanácsokat

Olvasd fentebb az enyémet :P

A gyagyásokkal meg ne törődj itt, akik a lopáson rugóznak.

igazságos 2013.07.23. 17:45:55

@ha0rex: oké, új teló, se attól biza mégki kell fizetni a régit!

ha0rex 2013.07.23. 17:46:32

@atpijkamo: Nekem ez a céges telefonom is, valamint a mobilinternet is nagyon fontos, hogy bárhonnan tudjak dolgozni, szerencsére az én munkám ilyen, hogy ezt megtehetem. 16-17e körüli számláim voltak a RED előtt, amiben 500MB internet volt benne. Ekkor mérlegeltem, és a 4GB internet, plusz sim kártya 500MB internettel, korlátlan beszélgetés és SMS, valamint a mindenre érvényes készülékbiztosítás meggyőzött. Sajnos ez utóbbival kapcsolatban látjuk már mi a helyzet...

Eredetileg SIM only RED-et akartam, 14 000 Ft-ért havonta, de mikor bementem megkötni közölték, hogy erre is alá kell írnom 2 év hűséget, ellenkező esetben 35 000 Ft a havidíj. Ha már úgyis fizetek 2 év hűséggel 14 000 Ft-ot, akkor inkább 16 000, ugyanúgy 2 évvel, és kapok hozzá kevesebb mint fél áron (100 000 Ft) egy 16GB-os iPhone 5-öt. Aztán tovább számoltam: Ugyanez RED superben 22 000Ft havonta, de ugyanaz a telefon csak 40 000 Ft-ba kerül, tehát spórolok rajta 60 000 Ft-ot, amiből a 16vs22ezres díjkülönbözetből bizony 10 hónap kijön. És mivel a Red superrel elérem a havi 20e FT-ot, VIP ügyfél leszek, és egy év után vehetek új telefont, míg a másikkal csak 2év után (vagy talán másfél? léyneg hogy több...).

Akkor melyik is éri meg jobban? Úgy tűnik, erre a Vodafone is rájött... És most egyoldalúan kib*szott a jól megbecsült VIP ügyfeleivel...

Higgyétek el jól utánajárok mindig ezeknek a dolgoknak...

igazságos 2013.07.23. 17:52:39

Igen 2013 december 1-től vehetsz új telót a vodánál, erre az előfizetésre, de a köszönet programban való cserélés mást jelent

Olyan ez, mint a tnél a platinakártya, hogy azzal se mindig vehetsz új telefont, de anélkül, nem kedvezményesen 1 év után vehetsz csak rosszabbul jársz

Tehát a köszönetprogram külön dolog

Javaslom meg, hogy keress másik üzletet, mert Pesten mondjuk a Westendben bunkóbbak voltak, és megyénként is más a rendszer a segítőkészségben.

igazságos 2013.07.23. 17:55:56

@ha0rex: nem a voda baszott ki, hanem a biztosító, írták fentebb

Egyébként istyleba se kapsz újat?

hm megannyi kérdés.

bigmac 2013.07.23. 17:58:19

@ha0rex:
" Igyekszem, hogy a párom semmiben ne szenvedjen hiányt, de félreértés ne essen, nem belőlem él :)
neki milyen tellerje van? Te vetted neki?:) ha nem igyekeznél annyira vajon akkor is veled lenne?:)

" Nem érzem magam burzsoá-nak, hogy a Te kifejezéseddel éljek, keményen megdolgozom én azért, hogy finnanszírozni tudjam ezeket a dolgaimat, és hidd el, hosszú távon nagyon megtérül! (És most az iOS fejlesztés vs. iPhone vásárlásra gondolok)

Azért két zseblámpafejlesztés között fújd is ki magad me nem marad szufla esti kufircra:)

Amugy meg ne szivd mellre főnök- mi már csak ilyen gecik vagyunk itten, meg döglés van unalom azt örülönk ha bele lehet kötni vkibe....

Ha meg elégtételt akarsz, várj egy pár hetet hónapot azt menj rá a 729es életére....csajozás helyett....négy kerék kiszúr rongy a kipufiba stb....határ a csiiagos ég (sötétbe csináld sapóba)
Neki az a munkaeszköze, mint ahogy neked a tellered volt...

England win The Ashes! 2013.07.23. 18:01:37

@igazságos: "A gyagyásokkal meg ne törődj itt, akik a lopáson rugóznak."

Na veled se állok szóba egy ideig. :P

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.23. 18:06:01

@bigmac: @ha0rex: Amit nem lehet megbeszéli telefonon 5 perc alatt, azt egy óra alatt se lehet. Találkozni kell, leülni, és egy kávé mellett kényelmesen megtárgyalni.

Biztos van olyan tanfolyam, ahol a hatékonyabb kommunikációt oktatják. Nem lesz olcsó, de csak egyszer kell kifizetni.

igazságos 2013.07.23. 18:12:05

@Graeme Swann 4 Prime Minister: jóvan, hát rád a hülye szót használom, amilyen én is vagyok

a gyagyás egy fokkal rosszabb ennél :P

igazságos 2013.07.23. 18:14:55

még jó, hogy nagyon meggondolom, milyen appra költök...

az eddig vett (csak ilyen programokat használok) appok közül van egy t-s tévéújságos, egy fordító, egy angol felolvasó, meg három játék

ja, és a sodokut csináljátok már meg iphone 5-re is!

bigmac 2013.07.23. 18:39:15

@igazságos:
" há mondtam én, hogy nem egyedül volt a poszter, amúgycsak én adtam neked okos tanácsokat"

Most már rájöttem....tuti hogy te osztogatot az orsósnak is az ész két komment közt...:)

mrZigi 2013.07.23. 18:39:40

Készüléket venni szolgáltatótól ?
Úristen, mekkora BALEKOK vannak itt.
Őrült magas havi díj, szolgáltatóhoz kötött telefon ... csak a hülye nem látja, hogy ezen akkorát buksz, mint a Palik ...

Olcsóbban jössz ki, ha devizahitelre veszed :DDD

A biztosítás meg garanciáról pedig ugyebár pontosan tudjuk, hogy itt Abszurdisztánban, a főmutyi hazájában CSAK akkor jár, ha ráborítod az asztalt az arra érdemes akadékoskodóra, aztán viszed fogyivéd és bíróság, ha még ekkor sem kap az fejhez (szokott, előtte, de a sok bárgyú baromból aki beveszi a meséit, itt megél)

Egyszóval, ne lég tohonya pojáca !

igazságos 2013.07.23. 18:40:15

@bigmac: én sose osztogatom az észt, kérj bocsánatot!

én mindig hangosan gondolkodok, ti meg a gondolataimmal vitatkoztok

mer közbe is dolgozok

bigmac 2013.07.23. 18:47:14

@igazságos:
Nem vagyok szájbörgyerek, amúgy ha nem fényeznéd magad non stop kevesebb lenne a támadási felület...

Biztos széthajtod magad éhhbérért, mintahogyan én is, és itten mindenki más;) (az igazi rabszolgák pedig az elsőzök az fix)

igazságos 2013.07.23. 21:21:26

@bigmac: fényezni azok fényezik magukat, akiknek nincs mire fényezni

sosem fényezem magam, én a tényeket mondom mindig, akinek nem tetszik, menjen a fenébe

bigmac 2013.07.23. 21:31:42

@igazságos:
"fényezni azok fényezik magukat, akiknek nincs mire fényezni"
eztkurvajólmegaszontad:)
Messze vagy te a tényektöl naon...ez különben sem a tévékecske;)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.07.23. 22:02:52

Persze, hogy egy pillesajt masszívságával bír bármi ilyen megkötött tákolmány. Olyan ez, mint az MLM: komoly fejjel, kiöltözve jáccák a színházat. Némelyik még el is hiszi, hogy ez neki jó lesz. A legrosszabb pont a sejtés pontja. Amikor hülye, de annyira azért nem, hogy ne bűzljön néki. Mégis elhiteti magával, hogy... A taxis meg hogy a picsába' tudta ellopni a telefont? Épp nem volt jelen emberünk? Mondjuk, ha nem fehér ájfonbuzi, akkor nincs mindez. Dehát barom. Ízlésről nem szabad vitázni, hülyeségről meg úgy tudom lehet, a gáz ott kezdődik, hogy sokszor ez a kettő egy és ugyanaz.

igazságos 2013.07.23. 22:39:36

@bigmac: a fajtádat meg szokták zabálni, úgyhogy ne szójjábele

igazságos 2013.07.23. 22:43:48

@Kellemes Zérókomponista: hát úgy, hogy egy percre letette egy telefont

egy IT-s szakember, meg egy iphone-buzi ilyet nem tesz SOHA

én se rakom le magam mellé, mindig a zsebembe tartom az iphone 4-esem

bigmac 2013.07.23. 22:50:38

@igazságos:
Emészthetetlen vagyok, ezt nefeledd...

Különben meg jobb lesz a visszaveszel, mert ráduszítom Manci nénit;)

ha0rex 2013.07.24. 00:32:20

@Kellemes Zérókomponista: Nagyon okos emberek vannak itt... talán olvass vissza, mielőtt hülyeségeket írsz. Egyébként a telefonom fekete volt.. Amit vettem helyette az meg fehér... Na akkor most mivan? Fehér ájfónbuzi vagyok? Vagy nem?

Pörög a lufi (törölt) 2013.07.24. 04:39:18

A taxis részt annyival kiegészíteném, hogy ha a balfasz elhagyja a telefonját a taxiban akkor a következők történhetnek (a teljesség igénye nélkül):

Nem veszi észre a sofőr és
-a következő utas magával viszi
-a mosóban (ha nem kézi és kér belső tisztítást is) találják meg
-ott rohad az ülés alatt mert 5%-on volt az akksi, nem csörög, nem veszik észre

Észreveszi a taxis és
-visszaadja
-leadja a központban/rendőrségen/étteremben vagy szállodában ha ott vette fel a delikvenst (ahol vagy benyúlják vagy nem)
-"ellopja"

Nyilván egyszerűbb a saját butaságunkat rosszhiszeműen másra verni, ami amúgy lehet valóban úgy is történt de _nem biztos_. Nincs ezen mit ragozni: elvesztette a telefonját. Ha a Dunába ejti, akkor meg a halak lennének a köcsögök.

Továbbá erős a gyanúm, hogy a biztosítónak kell a papír a feljelentésről lopás miatt, amihez előbb lopás kéne... utána meg egy feljelentés.

A fenti két dologtól eltekintve szarjon sünt a voda. Meg egy bébi sünt is a posztoló.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.07.24. 07:11:19

@ha0rex: Jó, jó, visszavonva minden. Csak tudod itt a legritkább esetben divat az olvasás, én is áldozat vagyok, ne báncs!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.07.24. 08:01:06

@igazságos: igen? Az iphone NÉGYESED? Ez fájt. Önmagában az iphone megemlítése is, de ezzel a négyessel együtt.. Szerintem ez kibaszott gáz. Hogy van ez, hogy amit az egyik extramenőnek érez (és persze EGYEDINEK:D), azt a másik rejtené ezerrel, illetőleg eladná az első nanomásoTpercben? Valaki vezesse le ennek a szakadéknak a magyarázatját.
@ha0rex: és ha csak simán buzi vagy? Abban kiegyezhetünk? ;)

Bellagio 2013.07.24. 09:46:18

@Kellemes Zérókomponista:

Miert is baj szamodra, hogy egy iPhone 4-rol van szo? Lehetett volna 4S, 5, de akar Samsung Galaxy is. Vagy egy Alcatel. Ki nem szarja le? Viszont nalad valami komplexusfelet velek felfedezni.

ha0rex 2013.07.24. 13:33:42

Szóba került még korábban, hogy miért is mondta fel a biztosító a biztosításomat, hogy én biztosan nem olvastam el az indoklást, pedig de, itt megtaláljátok:
vinopolis.hu/photo-1.JPG

Tehát a biztosítási szerződés 17.1./b pontjára hivatkozva. Akkor nézzük a biztosítási szerződést:
vinopolis.hu/photo-2.JPG

Csak én vagyok annyira nyomi, hogy nem találom ezt a pontot? Szerintem konkrétan semmi köze a 17-es pontnak az esethez, és annak .1-es alpontja sincs, nemhogy .1/b.

igazságos 2013.07.24. 14:58:24

@Kellemes Zérókomponista: iphoneból mindig az egyel kisebb verziójút kell venni, mert az éri meg a legjobban

Iphone 5

1. Nem tetszik, szerintem csúnya
2. Tukmálják, én pedig ezeket kerülöm
3. Amit tukmálnak kurvadrága, nem éri meg a 200 000et

pl. Iphone 4-es megjelenésekor is az iphone 3gsért voltak megőrülve, de ugyanúgy az ötösnèl is

Nekem is iphone 3gs kellett volna, de lemondtam róla, olyan őrület volt, mindenki azt akart volna venni

Ma már nem kapható kis boltokba se, akkor még igen

szóval apple cuccokból sosem a legujabbat kell venni!

igazságos 2013.07.24. 15:00:12

@Bellagio: neki csak velem van baja, nem a telefonnal :P

ha így érthető

ha0rex 2013.07.26. 15:47:01

Idézem:
"A Vodafone ellen indított hadjáratom sikeresnek mondható. Egy 3 oldalas, fröcsögős poszt kellett csak, el kellett érni, hogy több helyen publikálják és láss csodát... Visszakapom a hátralévő időszakra a havi 2590Ft-os biztosítási díjat, valamint egyedi elbírálás alapján 2013.11.30-án mehetek új telefont venni, 2014.08.30 helyett. Vicces azért, hogy most nyertesnek érzem magam, pedig csak azt kapom végre amit megígértek anno, sőt cseretelefont még mindig nem. De legalább ez megvan, vicces, hogy ezért manapság asztalt kell borogatni... "

Isten Isten 2014.06.10. 14:06:47

@agresszív kismalac: Iszonyat buta vagy.A szifon és a többi hasonló cucc nemcsak teledon.De mindegy neked magyarázhatok...
süti beállítások módosítása